Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
206
Jos luet viestini uudelleen huomaat että mainitsen isthereanydeal sivuston joka vertaa juurikin virallisia avainkauppapaikkoja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
On myös "ei kyseenalaisia" firmoja, mikä näiltä "vain steamista voi ostaa steam pelejä" -puristeilta unohtuu kovin usein. Tässä nimenomaan skipattiin ne varastetuilla luottokorteilla ostetut koodit tai rekan perästä "pudonneet" RU VPN-avaimet... :p

Sitten on tietty ihan konkreettiset versiot, mutta nääkin on varmaan "kyseenalaisia" kun toimitetaan ihan Amazonin varastolta, kun hintaa on vain 19,99 eur (joo, alle 40 niin tulee suomeen kulut päälle, mutta kertoo kyllä hintatasosta jotain)?
https://www.amazon.de/Final-Fantasy-XV-Windows-PC/dp/B079JPNT6R
No miksi näitä kauppoja ei suljeta jos myyvät vain varastetuilla luottokorteilla ostettuja peliä ?
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
206
Ainoa ongelma ei ole varastetut pelit, myös avaimia mitä ei saisi myydä on kaupan. (Esim itselläni on yksi peli joka on betatestaus avain.)
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Black Ops 4:n monipeli lienee kuollut PC:lla?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Onko kellään kokemuksia livekortti.fi puljusta? Siellä on ollut/on Win10 minecraft edullisesti, mutta on hieman epäselvää onko sitä vielä saatavana. Saa ostoskoriin, mutta sivulla lukee että kaikki myyty.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Onko kellään kokemuksia livekortti.fi puljusta? Siellä on ollut/on Win10 minecraft edullisesti, mutta on hieman epäselvää onko sitä vielä saatavana. Saa ostoskoriin, mutta sivulla lukee että kaikki myyty.
Kerran olen ostanut kyseiseltä sivustolta xbox live gold- aikaa. Ostotapahtuma sujui muistaakseni moitteettomasti ja koodin sain heti. En silti välttämättä suosittelisi sivuston käyttöä, koska se on hieman ”hämärä” ja olen myös lukenut negatiivisia kokemuksia.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Ties mistä johtuu mutta itselläni tulee herjaa: "Launch Fail: 5 - Käyttö estetty" kun peliä yrittää käynnistää (sen alun GameSessions demon, minkä voi skipata, jälkeen niillä paikkeilla kun pitäisi valita kieli ja mennä siitä eteenpäin).

Yritän nyt ladata vielä kertaalleen tuon asennuspaketin jos siitä olisi kiinni, tiedä sitten.

Edit: ei auta vaikka poistelee turhaksi jääneen MSI-afterburnerin ja laittaa asetuksista että ohjelma käynnistyy admin asetuksilla. Samaa herjaa pukkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Ties mistä johtuu mutta itselläni tulee herjaa: "Launch Fail: 5 - Käyttö estetty" kun peliä yrittää käynnistää (sen alun GameSessions demon, minkä voi skipata, jälkeen niillä paikkeilla kun pitäisi valita kieli ja mennä siitä eteenpäin).

Yritän nyt ladata vielä kertaalleen tuon asennuspaketin jos siitä olisi kiinni, tiedä sitten.

Edit: ei auta vaikka poistelee turhaksi jääneen MSI-afterburnerin ja laittaa asetuksista että ohjelma käynnistyy admin asetuksilla. Samaa herjaa pukkaa.
Eilen alkoi toimimaan OK. En tiedä miksi näin, mitään en muuttanut mutta peli aktivoitu ja toimii.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 557
Kuka hitto haluu ostaa Epic Storeen pelejä? =D Platformi on niin kauan hyvä kun se tarjoaa 2 kertaa kuussa pelejä ilmaiseksi. Muuten se on paska lähes kaikilla mittareilla Steamiin verrattuna.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 019
Kuka hitto haluu ostaa Epic Storeen pelejä? =D Platformi on niin kauan hyvä kun se tarjoaa 2 kertaa kuussa pelejä ilmaiseksi. Muuten se on paska lähes kaikilla mittareilla Steamiin verrattuna.
Epic games store kelpaa jos sieltä sais halvalla. Itse en jaksa platformista välittää kunhan pelit toimii hyvin :D

E: kirjoitusvirhe
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 690
Kuka hitto haluu ostaa Epic Storeen pelejä? =D Platformi on niin kauan hyvä kun se tarjoaa 2 kertaa kuussa pelejä ilmaiseksi. Muuten se on paska lähes kaikilla mittareilla Steamiin verrattuna.
Onhan se tuota ihan samaa Ubipaske / Origin -tasoa, mutta ilmainen on ilmaista. (Ja Metronperkelekin tuli Epicille.)

Joka tapauksessa kaikki nuo platformit on oltava kun jossain vaiheessa on tullut jotain tavaraa saatua ilmaiseksi / ostettua niille...
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
Tiedoksi paria peliä etsiville: Asus Radeon RX 570 ROG STRIX GAMING OC -näytönohjain, 4GB GDDR5 (Tarjous! Norm. 299€) - 144,90€

Noi kylkiäispelit on ihan ok arvosteluja saaneet ja katsoin hintoja niin pelkästään Division Gold maksaa 75€ :eek:

Saako noita kylkiäispelejä muutes edes myydä, ois mulla koodilappunen tuossa.....

Edit: Näemmä ei taida myyminen onnistua, nuuskii että onko koneessa se tietty näyttis/prossu jonka mukana tuon koodin sait ja sillä saat lunastettua YHDEN pelin...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Näin Noiturin matka pc:llä alkoi – alkuperäinen The Witcher on saatavilla ilmaiseksi

"Pelin saa itselleen kirjautumalla omalle GOG-tilille, lataamalla ilmaispelattavan Gwent: The Witcher Card Gamen itselleen ja tilaamalla kauppapaikan uutiskirjeen sähköpostiinsa. Nämä tehtyään tililleen voi käydä nappaamassa ilmaiseksi The Witcher: Enhanced Editionin sekä viisi korttia sisältävän Gwent Card Keg -paketin."
Jos vaikka linkkaisi vain suoraan tarjoukseen, eikä johonkin artikkeliin: GOG.com
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Ja Rime ilmaisena sitten 23-30.5. Nämä tosiaan voi vilkasta storen puolelta heti, että mikä on se seuraavakin peli.
:(

Ilmankos Rime oli niin halpa Fanaticalissa.. Hieno peli, mutta yllättäviä FPS-droppeja niillä grafiikoilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Eiköhän se ole ne markkinat. Ovat vieläkin haluttua tavaraa niin hinnat sen mukaan.
Taitaa enemmänkin olla syy siinä, että peliä myydään rajoitetummin kun ei ole isot kaupat kuten Steam mukana. Forza H3 peliä on ollut joskus 7€ hintaan tarjouksessa cdonissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 690
Eikös mikkisoftalla ole 1€/3kk tarjous menossa game passista?

Horizon 4 ja F7 kuluu siihen joten halvalla pääsee kiinni. Olisiko ollut kummassakin vielä Xone ja PC saatavilla.

Edit:
Xbox Game Pass | Xbox
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
En tykkää gamepassista koska se on pelien vuokraamista, ei omistamista.
Kuka nyt jaksaa omistaa nykyään mitään? Itelle sopii tuollainen vuokraus ainakin paremmin, läpipelattua ei noihin enää jaksa palata ja pelattavaa tulee nykyäänkin sellaisella tahdilla näihin vuokraamoihin ( gamepass, ps + ja muut ilmaisjaettavat) että ei edes niihin aika riitä. itse tykkään tälläisestä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
En tykkää gamepassista koska se on pelien vuokraamista, ei omistamista.
Kun sitä saa 1€/kk melkein koko ajan (ja just nyt vielä halvemmalla), niin itselläni ei kyllä ole valittamista.

Ja toki digitaaliset pelit ylipäätään on pitkälti vuokraamista ostohinnalla, kun niiden omistaminen on pitkässä juoksussa täysin kiinni Live-serverien toimimisesta eikä niitä myöskään voi tietenkään jälleenmyydä pelattuaan.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Ja toki digitaaliset pelit ylipäätään on pitkälti vuokraamista ostohinnalla, kun niiden omistaminen on pitkässä juoksussa täysin kiinni Live-serverien toimimisesta eikä niitä myöskään voi tietenkään jälleenmyydä pelattuaan.
Miten sen nyt ottaa. Itse olen ainakin tähän saakka pystynyt lataamaan GoG:n pelini joten ainakin teoriassa (en ole testannut mutta en ymmärrä miksi ei) pystyn asentamaan ne 100% ilman nettiyhteyttä ja myös pelaamaan. Toki vain sen version minkä olen ladannut juuri niillä päivityksillä / lisäosilla kuin olen (myös) ladannut.

Mikäli olen väärässä myönnän että olet oikeassa, mikäli tuo toiminee kuten epäilen sen toimivan saattaapi olla että olet ainakin vähän väärässä tässä asiassa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Miten sen nyt ottaa. Itse olen ainakin tähän saakka pystynyt lataamaan GoG:n pelini joten ainakin teoriassa (en ole testannut mutta en ymmärrä miksi ei) pystyn asentamaan ne 100% ilman nettiyhteyttä ja myös pelaamaan. Toki vain sen version minkä olen ladannut juuri niillä päivityksillä / lisäosilla kuin olen (myös) ladannut.

Mikäli olen väärässä myönnän että olet oikeassa, mikäli tuo toiminee kuten epäilen sen toimivan saattaapi olla että olet ainakin vähän väärässä tässä asiassa.
GOG on harvinainen poikkeus, koska se tarjoaa pelinsä DRM-vapaina installereina, jotka toimivat itsenäisesti ja jotka voi vapaasti varmuuskopioida. Siksi tämä ei päde siihen.

Mutta nyt kun puhuttiin Xboxista (Game Passin myötä), niin erityisesti juuri konsolien suljetuissa ympäristöissä käyttäjällä ei ole mitään keinoa päästä digitaalisiin omistuksiinsa tilanteessa, jossa niiden online-infrastruktuuri lopetettaisiin. Lopultahan se on vain ajan kysymys.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
GOG on harvinainen poikkeus, koska se tarjoaa pelinsä DRM-vapaina installereina, jotka toimivat itsenäisesti ja jotka voi vapaasti varmuuskopioida. Siksi tämä ei päde siihen.

Mutta nyt kun puhuttiin Xboxista (Game Passin myötä), niin erityisesti juuri konsolien suljetuissa ympäristöissä käyttäjällä ei ole mitään keinoa päästä digitaalisiin omistuksiinsa tilanteessa, jossa niiden online-infrastruktuuri lopetettaisiin. Lopultahan se on vain ajan kysymys.
Ei niitä levypelejäkään pysty asentamaan ikuisesti ne kuitenkin tarkistavat netistä sitä sun tätä ja päivittävät itsensä asennuksen yhteydessä. Samoin siinä ollaan MS:n/Sonyn armoilla milloin ei enään toimi.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Ei niitä levypelejäkään pysty asentamaan ikuisesti ne kuitenkin tarkistavat netistä sitä sun tätä ja päivittävät itsensä asennuksen yhteydessä. Samoin siinä ollaan MS:n/Sonyn armoilla milloin ei enään toimi.
Tiedän kyllä ja meinasin kirjoittaa postiini kappaleen siitäkin, mutta päätin toisin, koska se ei minusta ollut oleellista tässä kontekstissa. (Siis kun valiteltiin että Game Passin kaltaiset palvelut ovat "pelien vuokraamista, ei omistamista")
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Ei niitä levypelejäkään pysty asentamaan ikuisesti ne kuitenkin tarkistavat netistä sitä sun tätä ja päivittävät itsensä asennuksen yhteydessä. Samoin siinä ollaan MS:n/Sonyn armoilla milloin ei enään toimi.
Aika harva peli on onneksi kyllä niin rikki että niitä ei voisi pelata ilman päivityksiä läpi
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Ei niitä levypelejäkään pysty asentamaan ikuisesti ne kuitenkin tarkistavat netistä sitä sun tätä ja päivittävät itsensä asennuksen yhteydessä. Samoin siinä ollaan MS:n/Sonyn armoilla milloin ei enään toimi.
Osittain pitänee paikkansa. Taitaa noista wanhoista puhelin(tuki) numeroista enää Blizzardin numero toimia (jos asuu jenkeissä, ehkä joku suomalainenkin sinne soittaa?) ja tietysti esim. Total Annihilation Kingdoms pelissä moninpeliserveri ei toimi (enää pitkään aikaan, Cavedogs kun meni nurin) mutta epävirallisia taitaa olla pystyssä. Tosin pelillä itsellään on ikää tuollaiset 20 vuotta eli siihen nähden ihan hyvin toimii myös nykyraudalla (windows 10, 32Gb DDR4, 8-ydin/16-säie prosessori jne).

Toki alun 640x480 resoluutio on hieman aikaansa jäljessä nykyisin mutta voihan tuon optioista aina laittaa 1440p (mikä tosin monille liian pieni eli 1080p parempi)... ja windows 7 yhteensopivuustila...

Uskoisin että monille kuitenkin joku 20v on riittävän pitkä aika pelille kuin pelille?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 369
Viestejä
4 158 814
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom