- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 61
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
Todellisuus ei ollut _ihan_ noin synkkä, mutta toukokuun loppupuolelle on nyt päivittynyt tuo saapumisarvio.Cooler Master AMD AM4 Upgrade kit, sovitesarja AMD A4 -kannalle - 8,00€
Onko tosiaan näin, että näitä olisi tulossa vasta 28.6.? Onko nopeampi tilata vain suoraan coolermaster storen kautta?
Viikon? Omassani meni yli 3 viikkoa, en jaksanut kysellä perään kun ei varmasti olisi osattu vastata mitään järkevää.Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
Moikka! Käsittelyjonoa on tällä hetkellä noin viikko - jos laitat tapausnumeron niin voin tarkistaa tilanteen.Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
Mikset vain peruuta tilausta jos kestää liikaa? Niinhän voit tehdä ihan koska tahansa jos et paikanpäällä tilannut eli on kyseessä etämyynti.Konepaketissa alkaa huomenna odotusviikko 6. "Odottaa kokoonpanoa" -tilassa.
"
Saatavuus
Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta
"
Melkoista paskapuhetta tuo saatavuuskohdan arvio. Valitettavasti vahingossa maksoin luottokorttilaskunkin jo. Olisi pitänyt laittaa maksukieltoa pankkiin.
Oletko edes kysynyt heltä YV:llä tai chattin kautta tilauksen tilasta että miksi kestää ennenkuin tulit tänne huutelemaan?Koska olen Jimmsiltä tilannut ennenkin ja homma on aina toiminut. Nyt vasta ensimmäisen kerran ongelmia toimituksessa. Pakko varmasti seuraavat koneet tilata jostain muualta.
Onko heillä ollut syy siihen että viivästyy? esim. odottaa tuotetta tms?Kyllä.
Moi! Tällä hetkellä konepaketit valmistuvat hiukan hitaammin kuin yleensä, ja jonoa purettiin viimeksi lauantaina talkoovoimin. Kuuden viikon odotus ei kuitenkaan kuulosta normaalilta millään tasolla.Kaikki osat paikalla. Ruuhkaa. Vajausta henkilökunnasta. Pahoittelut jne. Chattiin jonottaminenkin kesti n. 50 minuuttia vaikka oli vain 1 edessä jonossa.
Vaihtaisivat edes tuonne kuvaukseen oikean arvion kokoonpanon kestosta (1-2 kk), niin ei asiakkaita kusetettaisi.
Hei,Hei, takuupalautukset meillä tosiaan matkahuollon tai postin pisteistä asiakaspalautuksena. Eli jollain keinolla tuo pitäisi toimittaa esimerkiksi Postin pisteeseen, josta palautus on maksuton. Omakustanteisisti voi toki halutessaan postin noutopalvelulla laittaa myös.
+1
Siinä kyllä oli vastaa numerolla tähän tekstiviestiin tai mene linkkiin.Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.
Oliko tekstiviestissä linkki jimms.fi-osoitteeseen vai johonkin kolmannen osapuolen kyselypalveluun?Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä.
Oliko tekstiviestissä linkki jimms.fi-osoitteeseen vai johonkin kolmannen osapuolen kyselypalveluun?
Viime vuonna Jimm's taisi lähestyä ainakin sähköpostin voimin. Jos tekstiviesti ohjaa kolmannen osapuolen palvelimelle niin vastaanottaja ei oikein tekstiviestin perusteella voi päätellä onko se aito vai huijaus.
Linkki viime vuoden keskusteluun: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
Oli tosiaan mahdollista vastata myös viestillä. Ei sillä että rupeasin omalla kustannuksella vastaamaan kyselyyn.Siinä kyllä oli vastaa numerolla tähän tekstiviestiin tai mene linkkiin.
Hei! Satunnaisotannalla osalle asiakkaistamme lähtee tosiaan n. kuukauden sisällä kolmannen osapuolen tekstiviestikysely jolla mitataan asiakastyytyväisyyttä. Tekstiviestikysely on kuvankaappauksen mukainen (pois lukien tuo Jimmylogo). Siihen voi siis turvallisin melin vastataTuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.
Arvioiden puitteissa ollaan! Jos haluut pelata varman päälle niin kannattaa aikaisemman ohjeistuksen mukaisesti laittaa yksäriä. Perjantaiksi odotettavissa kuitenkin pientä ryysistäKuinka pitkät toimitusajat Jimmsillä nykyään? Näyttö tilattu 25.3.. Ehtiiköhän edes viikonlopuksi.
Mites nää valvojaiset toimii? Nettisivuille ilmestyy tarjouksia ?Lisättiin valvojaisstriimin linkki allekirjoitukseen!
Tänne, ainakin aiempina vuosina myös muron jimms ketjuun, facebookkiin ja nyt vissiin striimiin. joka paikkaan ei taida tulla kaikkia tai jos tulee niin pienimpiä eriä ei kestä oottaa vaan pitää seurata kaikkia näyttöjä yhtäaikaa. Jimmsin nettisivulle niitä juuri ei tule vaan näihin some-palveluihin.Mites nää valvojaiset toimii? Nettisivuille ilmestyy tarjouksia ?
T. Ekat valvojaiset
tämä tällä selvä, kiitoksia tiedosta.Tänne, ainakin aiempina vuosina myös muron jimms ketjuun, facebookkiin ja nyt vissiin striimiin. joka paikkaan ei taida tulla kaikkia tai jos tulee niin pienimpiä eriä ei kestä oottaa vaan pitää seurata kaikkia näyttöjä yhtäaikaa. Jimmsin nettisivulle niitä juuri ei tule vaan näihin some-palveluihin.
No siinä alkaa tosiaan mennä hoikaksi.
No eihän Intelillä ole mitään jäähyä mikä riittäisi niille "95W" TDP prossuille, kun ovat käytännössä mitoitettu läppäriprossujen lämmöntuotolle.Ja näköjään nykyään boxed ei sisällä cooleria eli taas oppi uutta,My Bad
Hei! Laitoin palautteen eteenpäin. Tämänhetkisen tiedon mukaan sähköpostit saatiin jo viikonloppuna kirittyä taas normaalitasolle. Ruuhkaa on ollut pidemmän aikaa, suuren tilauskyselymäärän vuoksi.Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.
Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.
Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.
Tämä lienee tosiaan jotain way back -osastoa, joka jäänyt heillä päivittämättä.... Ei toistaiseksi siis saada valikoimiin :/Asiaa on varmaan kysytty aikasemminkin, mutta onko HardwareLabsin jäähdyttimiä mahdollista saada (takaisin?) valikoimaan? Heidän sivuillaan Jimms mainitaan Suomen jälleenmyyjäksi (linkki) mutta sivuja ei selvästikkään ole päivitettty vuosiin eikä noita tosiaan teidän sivuilta näytä löytyvän. Tuntuu todella heikosti olevan saatavilla Euroopasta ilman älyttömiä postikuluja niin ois kova juttu jos saisi suoraan teiltä ostettua, ovat kumminkin testeissä osoittautuneet erittäin hyviksi tuotteiksi joten luulisi että kysyntää olisi.
Voi olla mahdollista että chatin "apinat" vaan napsii banaania välillä ja ignoraavat tuommoiset gorillat.Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.
Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.
Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.