Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
58
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
:(
 
Liittynyt
14.01.2019
Viestejä
23
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
:(
Viikon? Omassani meni yli 3 viikkoa, en jaksanut kysellä perään kun ei varmasti olisi osattu vastata mitään järkevää.

Huoltotilanteet on vähän ikäviä, niistä harvemmin kukaan selviää viikossa saati kahdessa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Omalla kohalla jimmi takuukäsittelyt ovat kestäneet pitkään, tässä olen jo odottellut jimmin vastausta viikon verran.
:(
Moikka! Käsittelyjonoa on tällä hetkellä noin viikko - jos laitat tapausnumeron niin voin tarkistaa tilanteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Konepaketissa alkaa huomenna odotusviikko 6. "Odottaa kokoonpanoa" -tilassa.

"
Saatavuus
Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta

"

Melkoista paskapuhetta tuo saatavuuskohdan arvio. Valitettavasti vahingossa maksoin luottokorttilaskunkin jo. Olisi pitänyt laittaa maksukieltoa pankkiin.
Mikset vain peruuta tilausta jos kestää liikaa? Niinhän voit tehdä ihan koska tahansa jos et paikanpäällä tilannut eli on kyseessä etämyynti.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
Koska olen Jimmsiltä tilannut ennenkin ja homma on aina toiminut. Nyt vasta ensimmäisen kerran ongelmia toimituksessa. Pakko varmasti seuraavat koneet tilata jostain muualta.
Oletko edes kysynyt heltä YV:llä tai chattin kautta tilauksen tilasta että miksi kestää ennenkuin tulit tänne huutelemaan?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Kaikki osat paikalla. Ruuhkaa. Vajausta henkilökunnasta. Pahoittelut jne. Chattiin jonottaminenkin kesti n. 50 minuuttia vaikka oli vain 1 edessä jonossa.

Vaihtaisivat edes tuonne kuvaukseen oikean arvion kokoonpanon kestosta (1-2 kk), niin ei asiakkaita kusetettaisi.
Moi! Tällä hetkellä konepaketit valmistuvat hiukan hitaammin kuin yleensä, ja jonoa purettiin viimeksi lauantaina talkoovoimin. Kuuden viikon odotus ei kuitenkaan kuulosta normaalilta millään tasolla. :(
En löytänyt sinulta yksityisviestiä asiaan liittyen, laittaisitko vielä tiedot tulemaan? Chattilogeihin en pääse käsiksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Hei, takuupalautukset meillä tosiaan matkahuollon tai postin pisteistä asiakaspalautuksena. Eli jollain keinolla tuo pitäisi toimittaa esimerkiksi Postin pisteeseen, josta palautus on maksuton. Omakustanteisisti voi toki halutessaan postin noutopalvelulla laittaa myös.
Hei,

Kiitos vastauksesta, varsin ikävää näin autottomalle ja heikentää aika paljon teidän kokoamispalvelun hyötyä ongelmatilanteissa (paitsi jos ei muuten halua koota tietokonetta itse). Olisin melkein olettanut, että ainakin kotiinkuljetuksella tilatuissa isoissa paketeissa mahdollinen korjaus olisi hoitunut siten, että Posti/mikälie olisi hakenut kotoa paketin.

Varmaan tulee sitten seuraavakin kone tilattua useammasta kaupasta hintojen ja saatavuuden mukaan.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
46
Suuret kiitokset Jimmssin väelle todella akuutin ATK-kriisin ratkaisussa. Yöllä tilattu korvaava osa lähti heti tulemaan ja postin arvion mukaan osa löytää uuden kotinsa huomenna. Saan siis toimitettua asiakkaalle materiaalit deadlineen mennessä.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
1 684
Kommunikointi Jimmsin kanssa on ollut sujuvaa omasta komponenttien säätämisestäni huolimatta, kiitoksia. Konepaketin kokoamisen pieni odottaminen ei haittaa itseäni tällä hetkellä, voihan olla että sisältö päivittyy vielä tehokkaammaksi perjantain valvojaisissa... :p
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
258
19.2 tilasin hyllystä tavaraa, lähtivät 22. päivä matkaan. Nyt sama 19.3 tilatut tavarat lähtivät myös 22.3 matkaan joten tyytyväinen olen ollut toimitusaikoihin :):tup:
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
240
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.:tdown:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.:tdown:
Siinä kyllä oli vastaa numerolla tähän tekstiviestiin tai mene linkkiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
299
Täällä kun on ollut paljon juttua käsittely- ja toimitusajoista niin jaetaan tälläinen positiivinen juttu: tilasin useamman eri tilauksen sunnuntaina ja tänään tuli jo viestinä seurantakoodit.

Eli tilanne ei ole enää niin paha kuin aiemmista viesteistä voisi saada käsityksen. :)

PS. En ole Jimm´sillä töissä tai muutenkaan kytköksissä firmaan kuin maksavana asiakkaana. :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä.
Oliko tekstiviestissä linkki jimms.fi-osoitteeseen vai johonkin kolmannen osapuolen kyselypalveluun?

Viime vuonna Jimm's taisi lähestyä ainakin sähköpostin voimin. Jos tekstiviesti ohjaa kolmannen osapuolen palvelimelle niin vastaanottaja ei oikein tekstiviestin perusteella voi päätellä onko se aito vai huijaus.

Linkki viime vuoden keskusteluun: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Oliko tekstiviestissä linkki jimms.fi-osoitteeseen vai johonkin kolmannen osapuolen kyselypalveluun?

Viime vuonna Jimm's taisi lähestyä ainakin sähköpostin voimin. Jos tekstiviesti ohjaa kolmannen osapuolen palvelimelle niin vastaanottaja ei oikein tekstiviestin perusteella voi päätellä onko se aito vai huijaus.

Linkki viime vuoden keskusteluun: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tekstiviesti:
"
Hyvä Jimm'sin verkkokaupan asiakas. Kehitämme palveluitamme ja pyydämme sinua vastaamaan lyhyeen kyselyyn. Kuinka todennäköisesti suosittelit Jimm'siä tuttavalle tai kollegalle? Ole hyvä ja vastaa pelkällä numerolla 0-10 (0=ei lainkaan todennäköistä, 10=erittäin todennäköistä)

Voit vastata kyselyyn myös täällä: http://isms.fi/jimms/xxxxxxxx"

Numerokin oli hassu tyyliin 050 xxxxx
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
118
Kuinka pitkät toimitusajat Jimmsillä nykyään? Näyttö tilattu 25.3.. Ehtiiköhän edes viikonlopuksi. :nb:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.:tdown:
Hei! Satunnaisotannalla osalle asiakkaistamme lähtee tosiaan n. kuukauden sisällä kolmannen osapuolen tekstiviestikysely jolla mitataan asiakastyytyväisyyttä. Tekstiviestikysely on kuvankaappauksen mukainen (pois lukien tuo Jimmylogo). Siihen voi siis turvallisin melin vastata :)

23279413_377146099388691_3543199941612535808_n.jpg

Pahoittelut säikyttelystä!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Kuinka pitkät toimitusajat Jimmsillä nykyään? Näyttö tilattu 25.3.. Ehtiiköhän edes viikonlopuksi. :nb:
Arvioiden puitteissa ollaan! Jos haluut pelata varman päälle niin kannattaa aikaisemman ohjeistuksen mukaisesti laittaa yksäriä. Perjantaiksi odotettavissa kuitenkin pientä ryysistä ;)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Lisättiin valvojaisstriimin linkki allekirjoitukseen!
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Mites nää valvojaiset toimii? Nettisivuille ilmestyy tarjouksia ?
T. Ekat valvojaiset :)
Tänne, ainakin aiempina vuosina myös muron jimms ketjuun, facebookkiin ja nyt vissiin striimiin. joka paikkaan ei taida tulla kaikkia tai jos tulee niin pienimpiä eriä ei kestä oottaa vaan pitää seurata kaikkia näyttöjä yhtäaikaa. Jimmsin nettisivulle niitä juuri ei tule vaan näihin some-palveluihin.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
Tänne, ainakin aiempina vuosina myös muron jimms ketjuun, facebookkiin ja nyt vissiin striimiin. joka paikkaan ei taida tulla kaikkia tai jos tulee niin pienimpiä eriä ei kestä oottaa vaan pitää seurata kaikkia näyttöjä yhtäaikaa. Jimmsin nettisivulle niitä juuri ei tule vaan näihin some-palveluihin.
tämä tällä selvä, kiitoksia tiedosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 832
Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.

Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.

Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
567
Nyt ei menny ku Strömssössä, osat tuli tilauksen maksusta vasta 10 päivän kuluttua ja 9600k malli tilattiin boxedina ja tietty tuli trayna eli nyt ootellaan se viikko sitä cooleria....ja koneen tuleva omistaja tykkää :dead: . Ja näköjään nykyään boxed ei sisällä cooleria eli taas oppi uutta,My Bad :nb:
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.

Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.

Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.
Hei! Laitoin palautteen eteenpäin. Tämänhetkisen tiedon mukaan sähköpostit saatiin jo viikonloppuna kirittyä taas normaalitasolle. Ruuhkaa on ollut pidemmän aikaa, suuren tilauskyselymäärän vuoksi.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
181
Asiaa on varmaan kysytty aikasemminkin, mutta onko HardwareLabsin jäähdyttimiä mahdollista saada (takaisin?) valikoimaan? Heidän sivuillaan Jimms mainitaan Suomen jälleenmyyjäksi (linkki) mutta sivuja ei selvästikkään ole päivitettty vuosiin eikä noita tosiaan teidän sivuilta näytä löytyvän. Tuntuu todella heikosti olevan saatavilla Euroopasta ilman älyttömiä postikuluja niin ois kova juttu jos saisi suoraan teiltä ostettua, ovat kumminkin testeissä osoittautuneet erittäin hyviksi tuotteiksi joten luulisi että kysyntää olisi. :psmoke:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Asiaa on varmaan kysytty aikasemminkin, mutta onko HardwareLabsin jäähdyttimiä mahdollista saada (takaisin?) valikoimaan? Heidän sivuillaan Jimms mainitaan Suomen jälleenmyyjäksi (linkki) mutta sivuja ei selvästikkään ole päivitettty vuosiin eikä noita tosiaan teidän sivuilta näytä löytyvän. Tuntuu todella heikosti olevan saatavilla Euroopasta ilman älyttömiä postikuluja niin ois kova juttu jos saisi suoraan teiltä ostettua, ovat kumminkin testeissä osoittautuneet erittäin hyviksi tuotteiksi joten luulisi että kysyntää olisi. :psmoke:
Tämä lienee tosiaan jotain way back -osastoa, joka jäänyt heillä päivittämättä.... Ei toistaiseksi siis saada valikoimiin :/
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Laukes NASsista toissa viikonloppuna levy, joten eikun tilaan uutta tilalle. "Toimitusaika 7-12 päivää" , darn, eli kolme viikkoa mennee, noh levy on saatava joten tilausta sisään. Nyt NASsi ruksuttelee tuossa iloisena RAID5 pakkaa kasaan taas, joten ISO peukku Jimmyn pojille :)
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.

Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.

Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.
Voi olla mahdollista että chatin "apinat" vaan napsii banaania välillä ja ignoraavat tuommoiset gorillat.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuota chattipalautetta on tosiaan paha lähteä enempää purkamaan ilman lisätietoa, mutta chattiyhteys saattaa katketa myös täysin "apinasta" riippumatta jos selaimelle tai chattiohjelmalle tulee hikka. Tällöin chatin saa takaisin tulille (ja se menee automaattisesti samalle tai ekalle vapaalle tyyypille) kirjoittamalla ketjun jatkoksi uuden viestin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 421
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom