Dirt Rally 2.0

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
On se kuitenkin jännä että kuin paljon se vaatii tuommoisessa time trialissa.

Pakko ajaa ihan saatanan limitillä, vois kuvitella että muut vetää välillä vähän hiljempää, ei ne vejä, koko ajan ihan kaasu pohjassa. Se limitti mitä tuossa pitää olla että pääsee edes hieman lähelle on ihan vitunmoinen.

Pitää ajaa niin täysillä kun ikinä pystyy ja koko ajan.
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
242
Pitäisi kyllä jonkun joka on ajanu ihan oikeilla ralliautoilla, kommentoida pidosta. Enkä ny tarkota niitä jotka vetelee harrasteautoilla rallia vaan ihmisiä jotka ovat ajaneet wrc tason autoilla joissa on "vähän" paremmat renkaat kuin normiautoissa.
Mäkinenkin oli jossakin Best motoring videossa näyttämässä subarua japseille niin oli sellaset kitkat alla että loskalla piti melkein yhtä hyvin kuin asfaltilla.

Asiasta toiseen, onkos porukoilla urat vieläkin resetoituneet? Nyt ajellu lähinnä aika-ajoa kun ei viittis riskeerata että menis ajot taas pöntöstä alas.
Ei oo urat resetoinu enää ei.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Ajoin just DiRT Rally 1:stä koko championshipin ja sen jälkeen pari EK:ta taas kakkosta.
En ole kyllä enää ihan varma onko tämä kakkososa päivitys ykkösestä vai kenties jopa päinvastoin :confused2:
Ykkönen näyttää ja tuntuu pirun hyvältä.
Liekö vielä sama porukka tehnyt tätä kakkosta kuin ensimmäistä osaa?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Ajoin just DiRT Rally 1:stä koko championshipin ja sen jälkeen pari EK:ta taas kakkosta.
En ole kyllä enää ihan varma onko tämä kakkososa päivitys ykkösestä vai kenties jopa päinvastoin :confused2:
Ykkönen näyttää ja tuntuu pirun hyvältä.
Liekö vielä sama porukka tehnyt tätä kakkosta kuin ensimmäistä osaa?
Grafiikat ykkösessä on terävämmät, mutta kyllä autoista puuttuu paino kokonaan.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Grafiikat ykkösessä on terävämmät, mutta kyllä autoista puuttuu paino kokonaan.
Jaa, tuota moni muukin sanonut mutta en kyllä 100%:sti yhdy mielipiteeseen.
Walesin metsikössä niissä upeasti tehdyissä tien muodoissa kyllä vahvasti oli tunne että autossa on painoa ja maassa vetovoimaa.
Suomen pätkillä kieltämättä välillä tuntuu että on enemmän ilmassa kuin tien pinnalla.

Myös ratin tunne on ihan eri vaikkakin suspension asetusta sai hilata sinne 50% tietämille G29 ratille.

(Olin jo päässyt ykkösessä elite tasolle, mutta kun joku kysyi että voiko palata edelliselle tasolle, niin kokeilin keskeyttää kaikki ja palasin pro:lle...nyt sitten ajoin sen uudestaan, että pääsee kokeilemaan elite tasoa, pro kun on tuossa aika helppo.
48 erikoiskokeesta oli KAKSI yöpätkää eikä niissä kummassakaan satanut.
Yhtään sellaista varjokohtaa ei ollut että olisi ollut hankala nähdä tietä.)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988


Hyvännäköistä menoa
Aika paskannäköistä menoa kyllä. Missä autojen massa on? Eli jos heittää luisusta toiseen niin auto liikkuu niin että siinä ei ole inertiaa ollenkaan. Massan tuntua ei näy ollenkaan ja keskipakoisuus loistaa poissaolollaan. Sama juttu Codemasterssin F1 peleissä missä autot ja tie eivät kohtaa ollenkaan. Näyttää siltä aivan kun lentäis tien päällä. Kun on kerran kokeillut oikeaa simualaattoria niin nämä vaan näyttää niin puhtaasti arcade saisselta kun olla ja voi. Miksi nämä eivät osaa tehdä tätä siten kunten Simrace, Assetto Corsa jne. Itse olen ajanut noita Codemasterssin F1 pelejä vuosia ja sama ongelma niissa on aina. Hienon näköisiä ne kyllä on ja kyllä niihin aikaa menee mutta edelleen kaipaan kunnon simualaattori F1 peliä ja Rallia.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Aika paskannäköistä menoa kyllä. Missä autojen massa on? Eli jos heittää luisusta toiseen niin auto liikkuu niin että siinä ei ole inertiaa ollenkaan. Massan tuntua ei näy ollenkaan ja keskipakoisuus loistaa poissaolollaan. Sama juttu Codemasterssin F1 peleissä missä autot ja tie eivät kohtaa ollenkaan. Näyttää siltä aivan kun lentäis tien päällä. Kun on kerran kokeillut oikeaa simualaattoria niin nämä vaan näyttää niin puhtaasti arcade saisselta kun olla ja voi. Miksi nämä eivät osaa tehdä tätä siten kunten Simrace, Assetto Corsa jne. Itse olen ajanut noita Codemasterssin F1 pelejä vuosia ja sama ongelma niissa on aina. Hienon näköisiä ne kyllä on ja kyllä niihin aikaa menee mutta edelleen kaipaan kunnon simualaattori F1 peliä ja Rallia.
Ei videon perusteella voi sanoa mitään. Kyllä tässä massan tuntua on oikeasti todella hyvin.

Nyt tosin päivityksen jälkeen ohjauksessa on muuttunut jokin, kun tuntuu helpommalta viedä autoa lujaa.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Joo hauskoja pelejä nämä on vaikkei sitten ehkä ultrarealistisia simulaattoreita, ainakaan itse en sellaista edes ollut ostamassa (paitsi tuo Assetto Corsa joka tulossa).

En kyllä tajua tuota viime tiistaita kun päivityksen jälkeen peliä kokeilin ja se tuntui täysin erilaiselta.
Sittemmin ihan samanlaiselta kuin ennenkin.

Tätä peliä varten kannattaa kyllä hommata ratti jos sellaista ei ennestään ole.
Nehän pitää aika hyvin hintansa eli vaikkapa vuoden käytön jälkeen saa vielä hyvän hinnan käytettynä.
Itse tilasin vielä G29 kaveriksi vaihdekepin jos joskus haluaa sillä fiilistellä vaikkapa noilla historiikeilla.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
169
Täällä ollu puhetta ajotuntuman muutoksesta päivityksen jälkeen. Itte en huomannu eroa ainakaan takavedolla ajaessa entiseen. Käytössä PC ja G27. Ainut että FFB-säädöt joutu tekemään käsin uudelleen sinne xml-filuun.
 
Liittynyt
27.02.2019
Viestejä
359
Täällä ohjaus muuttui nopeammaksi. Joudin vaihtamaan 540 asteesta 720 ja nyt tuntuu että vois olla sama. Fps nousi myös mutta mitään eroja ajofysiikassa en huomannut.
PC, OSW, CST, DFP, G27, 5920x1080.

ps. Oisko voinut FPS nousu helpottaa peliä esim niillä joilla se on aikaisemmin ollut ehkä turhankin alhainen?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 116
Täällä ohjaus muuttui nopeammaksi. Joudin vaihtamaan 540 asteesta 720 ja nyt tuntuu että vois olla sama. Fps nousi myös mutta mitään eroja ajofysiikassa en huomannut.
PC, OSW, CST, DFP, G27, 5920x1080.
Mitä ihmettä, eihän ohjaus/renkaat käänny nopeampaa samalla astemäärällä ellet käytä linearity juttua, positiivinen linearity (linearityn säätöalue -10 > +10) tekee ohjauksen keskialueesta herkemmän, negatiivinen arvo taas vähemmän herkemmän.
Kalibroipa ratti uudelleen pelissä ja testaa vielä 540:asteella.

Ellei ne muuttaneet renkaiden maksimi kääntyvyyttä (millä nimellä tuota säätöä kutsutaan) eli ratti ääriasennossa millä tahansa asteilla niin renkaat ovat kääntyneet enemmän sivulle(poikittain) jolloin esim. auton kääntösäde pienenee.
Tässä pelissähän me ei voida vaikuttaa tuohon auton säädöillä, mutta esim. Richard Burns Rallyssa on tämä säätö.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2019
Viestejä
359
Pelin input reporting puolelta kun ennen päivitystä käänsi rattia 270 astetta niin oli 100 prosenttia ja hyvä ajaa. Nyt piti laittaa niin ewttä kun kääntää 360 ni on 100 prosenttia ja hyvä ajaa/ saman tuntuinen kuin ennenkin.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 116
Pelin input reporting puolelta kun ennen päivitystä käänsi rattia 270 astetta niin oli 100 prosenttia ja hyvä ajaa. Nyt piti laittaa niin ewttä kun kääntää 360 ni on 100 prosenttia ja hyvä ajaa/ saman tuntuinen kuin ennenkin.
Tuo voi liittyä että päivityksen jälkeinen ratin kalibrointi on pielessä, jos teet sen uudelleen niin input reporting pitäisi näyttää 100% 270(540) asteellakin.

Eihän se ihan samantuntuinen voi olla jos sun pitää kääntää nyt jopa 90astetta enemmän(per puoli) kuin ennen?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
345
360 asteen kääntösäde ratissa on hyvä rallipeleissä..

offtopic
Jotkut hehkutti täällä WRC-pelisarjaa, kattelin siit 6-7-8 versoita joita en ole pelannut, niin samalle SEGA rallylle näytti lisenssillä mitä 90-luvun alussa neogeo pelihallissa pelattiin rallia.
offtopic

Nyt pitää vaan saada DR2.0 ' kuntoon ' ja unohdetaan muut paitsi DR1:stä :)
 
Liittynyt
27.02.2019
Viestejä
359
OK. Voi olla että aikaisemmin en ollut calibroinut rattia mutta nyt kaikki niin kuin kuuluu ja ohjaus vain vähän nopeampi kuin ennen, ja siis 540 asteella mutta tuntuu että vois olla se oikea.

Osaako joku neuvoa miten noita ohjaimia lisätään tonne device_defines dokumenttiin kun on niin ärsyttävää nyppiä usbeja irti joka kerta kun käynnistää pelin.?
 
Liittynyt
27.02.2019
Viestejä
359
No nyt sain nuo ohjaimet lisättyä tuonne. Huonot ohjeet oli itse siellä device_define.XML. Tai ohjeet olivat vajaat ja tyhmäkin joutui päätä käyttämää:)
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
111
Aika paskannäköistä menoa kyllä. Missä autojen massa on? Eli jos heittää luisusta toiseen niin auto liikkuu niin että siinä ei ole inertiaa ollenkaan. Massan tuntua ei näy ollenkaan ja keskipakoisuus loistaa poissaolollaan. Sama juttu Codemasterssin F1 peleissä missä autot ja tie eivät kohtaa ollenkaan. Näyttää siltä aivan kun lentäis tien päällä. Kun on kerran kokeillut oikeaa simualaattoria niin nämä vaan näyttää niin puhtaasti arcade saisselta kun olla ja voi. Miksi nämä eivät osaa tehdä tätä siten kunten Simrace, Assetto Corsa jne. Itse olen ajanut noita Codemasterssin F1 pelejä vuosia ja sama ongelma niissa on aina. Hienon näköisiä ne kyllä on ja kyllä niihin aikaa menee mutta edelleen kaipaan kunnon simualaattori F1 peliä ja Rallia.
En tiedä sitten tuosta Porschesta (kun en ole sellaista koskaan ajanut) että ovatko ottaneet kaiken huomioon, mutta mitä seuraillut eri tubettajien kanaville tulleita pelivideoita niin ainakin Sierra vaikutti märällä asfaltilla yhtä kiikkerältä ajaa kuin tosielämässäkin, silloin kun auto yliohjaa. Tämä siis ennen tuota viimeisintä päivitystä.

Voin linkittää tavittaessa tähänkin ketjuun oman "incar"-pätkän viime kesältä.
 

Bda

Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
7
No niin , ratin kun kalibroi uusiksi niin ajotuntuma palasi melkein jo samaksi kuin ennen päivitystä.PC/G25
 
Liittynyt
27.02.2019
Viestejä
359
samaan loppu tulemaan minäkin päädyin. Ilmeisesti jotkut ps4 käyttäjät kuitenkin kärsivät helpottuneesta ajomallinnuksesta.... Tiedä sitten.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Joo, ei oo mitään tehty noille fysiikoille :D

Autot ei kunnolla mene edes mutaisella tiellä luisussa tai puske, ja ne paikat mihin piti ennen sitoa jarrulla, menee nyt nostamatta kaasu pohjassa. B-ryhmän Quattroakin pystyy tykittämään ja paiskomaan miten sattuu ja pitoa löytyy koko ajan.

Kokeilin ajaa kovilla renkailla sateista Puolaa, ja ajaminen tuntuu samalta kuin ennen päivitystä kuivalla soralla ajaessa, pitoa on niin perkeleesti.

Tuskin omat ajotaidotkaan parissa yössä parani.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
236
7.9 Gb päivitys lähti latautumaan. Monte Carloa pukkaa.

edit. Tuo on outo homma että joillain on muuttunut ajettavuus, täällä ei onneksi muutosta. Liukasta on märällä/mutaisella ja painovoima ennallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 125
Jokohan korjailivat tähän päivitykseen tuon käppärien ym. katoamisen joka käynnistyksessä?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
445
v1.2.1 patch notes are below:
- My Team Special Events issues fixed
- We've fixed not receiving input from unofficial devices (without re-connecting the device after press start)
- Special liveries and Monte Carlo Rally unlocked for Deluxe Edition players on Steam
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
236
GT luokan takapotkuilla jäinen/luminen Monte on melkoista taiteilua. Opettaa ainakin kaasun annostelua.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
On kyllä huomattava parannus tapahtunut tuossa Montessa verrattuna ykköseen. Liukasta on ja kaasun kanssa saa olla tarkkana. Paljon vähemmän pitoja verrattuna ykkösen Monteen. Innolla kyllä nyt odottaa sitä Ruotsia tähän.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 125
Tykkäsin myös montesta ja on paljon parempi kuin ykkösversion vastaava. Tänään otin vähän pitemmät sessiot kun tuo input devices bugi korjattiin dd rateille ym. Onhan tämä tosiaan paljon anteeksi antavampi kuin ennen päivitystä. Metsähallituksen puolelle menee huomattavasti harvemmin ja nyt pysyy tiellä suhteellisen varmasti jopa rapakelillä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 382
Xbox one-versioon ei näköjään koko montea vielä tullut, joku pienempi pätsi oli muttei suurta.
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
242
On kyllä huomattava parannus tapahtunut tuossa Montessa verrattuna ykköseen. Liukasta on ja kaasun kanssa saa olla tarkkana. Paljon vähemmän pitoja verrattuna ykkösen Monteen. Innolla kyllä nyt odottaa sitä Ruotsia tähän.
Samoilla linjoilla. Ajo on huomattavasti haastavampaa ja liukkaampaa (talvirenkaat alla ajelin R5:lla Monten pätkät läpi), kun ykösessä. Jäällä ja lumella ajettaessa tosin heikohko ffb vakiosäädöillä, mutta kaiken kaikkiaan tuntumakin parempi kuin DR1:ssa.

Grafiikat ei ihan yhtä hyvät PC:llä (makuasia), mutta erittäin hyvältä maistuu. Lisää vaan näitä maita:)
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Tykkäsin myös montesta ja on paljon parempi kuin ykkösversion vastaava. Tänään otin vähän pitemmät sessiot kun tuo input devices bugi korjattiin dd rateille ym. Onhan tämä tosiaan paljon anteeksi antavampi kuin ennen päivitystä. Metsähallituksen puolelle menee huomattavasti harvemmin ja nyt pysyy tiellä suhteellisen varmasti jopa rapakelillä.
Itellä meni kyllä fiilikset koko peliin tuon ajamisen helpottamisen takia, saa nähdä muuttavatko enää entiselleen, olkoon hyllyssä siihen asti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 125
En tiedä miksi tuo ajon helpotus piti tehdä "salaa" aivan kuin pelaajat eivät sitä huomaisi. Olisivat laittaneet rehellisesti patch noteen tuosta maininnan.
Jää vähän erikoinen kuva codemastersista ja harmittaa, että tämäkin peli pienellä vaivalla olisi todella hyvä jos kuunneltaisiin asiakkaita, eikä rajoiteta peliä keinotekoisesti. Hotseatin puuttuminen häiritsee mua ainakin hemmetisti, vaikka sen lisääminen peliin ei todellakaan ole mikään iso juttu.
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 054
Joutuu sitä rattia _vääntää_ takavedolla, että pysyy raiteilla, ettei voi vaan sunnuntai ajeluna mennä ratti suorana ja luu ulkona.

Hyvän näköstä ja rauhallista ajoa. Tuo Volvo 940 on suht kookas auto et sinänsä rauhottaa luisuja jonkin verran. Vastaavanlainen video jostain Starletista tai Escortista ni ratin pyörittely olis vielä hieman erinäköstä. :lol:
 
Liittynyt
27.02.2019
Viestejä
359
Hot seatia kaivataan täälläkin. Ei luulis olevan vaikea tehdä, vaan ei.
Eilen kerkesin taas vähän koittamaan ja mun mielestä ihan samanlailla saa kaasu pohjassa vetää kuin ennen päivitystä. Kokeilin kylläkin vain kuivalla soralla freeplayna.
Hauska ajettava, ihan tulee colin 2 ajat mieleen:)
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
136
En tiedä miksi tuo ajon helpotus piti tehdä "salaa" aivan kuin pelaajat eivät sitä huomaisi. Olisivat laittaneet rehellisesti patch noteen tuosta maininnan.
Jää vähän erikoinen kuva codemastersista ja harmittaa, että tämäkin peli pienellä vaivalla olisi todella hyvä jos kuunneltaisiin asiakkaita, eikä rajoiteta peliä keinotekoisesti. Hotseatin puuttuminen häiritsee mua ainakin hemmetisti, vaikka sen lisääminen peliin ei todellakaan ole mikään iso juttu.
Pelaatko millä alustalla ja ohjaimella vai ratilla?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
199
Itellä meni kyllä fiilikset koko peliin tuon ajamisen helpottamisen takia, saa nähdä muuttavatko enää entiselleen, olkoon hyllyssä siihen asti.
En tiedä miksi tuo ajon helpotus piti tehdä "salaa" aivan kuin pelaajat eivät sitä huomaisi. Olisivat laittaneet rehellisesti patch noteen tuosta maininnan.
Jää vähän erikoinen kuva codemastersista ja harmittaa, että tämäkin peli pienellä vaivalla olisi todella hyvä jos kuunneltaisiin asiakkaita, eikä rajoiteta peliä keinotekoisesti. Hotseatin puuttuminen häiritsee mua ainakin hemmetisti, vaikka sen lisääminen peliin ei todellakaan ole mikään iso juttu.
Mahdollisesti siellä on vain joku bitti poikittain, kun vain muutamalla henkilöllä Codemastersin ja Steamin foorumeilla esiintyy tuota ongelmaa. Parilla ongelma oli mystisesti kadonnut ratin kalibroinnilla / ohjaimen asetuksien säätöjä muuttamalla / käymällä läpi kaikki mahdolliset renkaat.

Saisivat lisätä konsoleillekkin mahdollisuuden säätää kuvaa muuten kuin HDR -kirkkauden osalta. Erityisesti ärsyttää lens flare, jota ei saa asetuksista PS4 pois.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Mahdollisesti siellä on vain joku bitti poikittain, kun vain muutamalla henkilöllä Codemastersin ja Steamin foorumeilla esiintyy tuota ongelmaa. Parilla ongelma oli mystisesti kadonnut ratin kalibroinnilla / ohjaimen asetuksien säätöjä muuttamalla / käymällä läpi kaikki mahdolliset renkaat.
Näin olen ajatellut, harmi että se sattuu olemaan itsellä poikittain :D

Vertailin eilen ajotuntumaa ilman päivitystä ja 1.05 päivityksen kanssa. Tunsin heti päivityksen lataamisen jälken eron, kun sivuttaispitoa tuli lisää ja auton liukuminen väheni ja hallinta oli helpompaa. Myös ääni mikä kuuluu sisäkuvakulmassa ajaessa renkaista oli outo, sellainen laahaava kun auto puskee tai luistaa, sitä ei ennen päivitystä ollut, en tiedä tekeekö tuo sitten sen fiiliksen että olisi helpompaa ajaa.

En tiedä onko tuo ohjaimista, auton säädöistä, renkaista vai mistä kiinni, tuskin kuitenkaan oma pää tuota tekee, ero on niin selvästi huomattavissa. Ei siinä, hauskaa tuo Monte ainakin oli ja voihan se olla että itselläkin muuttuu tuo tuntuma yhtäkkiä.

Samaten noita asetuksia, renkaita ja kaikkia on tullut vaihdeltua ja testailtua, ei muutosta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 125
Kyllä tuo bugilta vaikuttaa ja harmi jos oikeasti toiset hyötyy tuosta. Itseä lähinnä harmittaa tuo turhan kova pito kun voi lappu lattiassa päästää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
345
Hyvän näköstä ja rauhallista ajoa. Tuo Volvo 940 on suht kookas auto et sinänsä rauhottaa luisuja jonkin verran. Vastaavanlainen video jostain Starletista tai Escortista ni ratin pyörittely olis vielä hieman erinäköstä. :lol:
Joo, kyllä starletti ja escortti tuo vähän enemmän käsiä hyttiin niin sanotusti mitä volvo hauenleuka ajolla, mutta töitä tarttee tehdä oli sitte kadetti tailkka bemari M3 :)
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 311
tyhmä kysymys, mistä ratti kalibroidaan pcllä dirt2ssa ? :)
fanatec csl elite ps4 käytössä ja softloccikin sanoo että pitäisi kalibroida.
katosi muuten äänet pelistä kesken EKn montessa
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Ilmeisesti päivityksen jälkeen kalibrointi kandee tehdä uusiksi. Mä nyt viel odotan muutaman kuukauden et toi patchataan loppuun... tai ehkä puol vuotta.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Eiköhän tuo pidosta höpiseminen jo riitä, todisteita tiskiin tai suu suppuun :tup:
Etkös sä itsekkin viime viikolla puhunut että auto ei enää puske samalla tavalla?

Tänään paransin yhden pätkän aikaa 12s, sama auto ja säädöt käytössä, vanhan ajan olin vetänyt aivan limitillä otsa hiessä. Uusi veto ei edes ollut mitään kovaa yritystä, silti aika parani paljon.

Mutta tosiaan, mun oma tunne on että ihan selvästi on muutosta ja osa taas ei huomaa mitään, eli ei tästä varmaan kannatta alkaa sen enempää vääntämään :D
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 858
Ajattelin että ei tuo Monten jää nyt sentään varmaan ihan noin liukasta ole oikeasti piikkirenkailla, mutta näemmä melkoista taiteilua:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Näköjään niillä vähälumisimmilla pätkillä kannattaa ottaa Softit alle. Alle 5km pätkällä 10sek nopeampaa kuin winter renkailla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 215
Viestejä
4 194 762
Jäsenet
70 873
Uusin jäsen
Temmikael

Hinta.fi

Ylös Bottom