Battlefield V

Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 022
Joo aika pettymys kyllä, ettei niitä mappeja ala tippumaan. Toisaalta tuo Firestorm vastaa aika montaa mappia, mutta jos siitä ei jaksa innostua niin sitten menee aika köyhäksi.

Huhtikuun 25. tippuu suomalainen lmg support classille:
Lahti-Saloranta M/26 – Wikipedia
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Joo aika pettymys kyllä, ettei niitä mappeja ala tippumaan. Toisaalta tuo Firestorm vastaa aika montaa mappia, mutta jos siitä ei jaksa innostua niin sitten menee aika köyhäksi.

Huhtikuun 25. tippuu suomalainen lmg support classille:
Lahti-Saloranta M/26 – Wikipedia
Missäs tuosta aseesta mainittiin?

Mapeissa ihmetyttää se, että taistelu kreikasta luvattiin maaliskuulle ekassa roadmapissa.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
On kyllä taas vaihteeks peli rikki. Assigmentit ei toimi, Breakthroughssa ei hyökkääjillä ole tikettäjä yms. Nice Dice Nice.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
On kyllä taas vaihteeks peli rikki. Assigmentit ei toimi, Breakthroughssa ei hyökkääjillä ole tikettäjä yms. Nice Dice Nice.
Testailin hieman pidempään ja huomasin että vaikka sitä serverillä ollessasi tuttua "oikean yläkulman" Assignment -osiota ei olekaan niin osa niistä toimii, osa ei. Pari niitä uusia "class" -tehtäviä ainakin toimi, tarkemmin Assault -assignmenttiä (tyyliin aiheuta damagea kranaateilla, granade riflellä ym.). Sekä yksi ase assignmentti (Ribrolley :llä 60 tappoa) toimi. Sen sijaan mm. Sebstlader 1906 -assignmentti (ko. tarkilla 30 tappoa polvillaan ollen) ei toiminut??

Todella mielenkiintoista :beye:
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Testailin hieman pidempään ja huomasin että vaikka sitä serverillä ollessasi tuttua "oikean yläkulman" Assignment -osiota ei olekaan niin osa niistä toimii, osa ei. Pari niitä uusia "class" -tehtäviä ainakin toimi, tarkemmin Assault -assignmenttiä (tyyliin aiheuta damagea kranaateilla, granade riflellä ym.). Sekä yksi ase assignmentti (Ribrolley :llä 60 tappoa) toimi. Sen sijaan mm. Sebstlader 1906 -assignmentti (ko. tarkilla 30 tappoa polvillaan ollen) ei toiminut??

Todella mielenkiintoista :beye:
Okei, mielenkiintosta. Oli ilmeisesti myös Breakthroughssa ticketit, ei vaan näy. Loppui matsi meinaan "kesken", kun ei saatu vallattua kaikkia paikkoja.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Lievänä BR-fanina uskon, että Firestormin parissa saa helposti kulutettua kuukauden pari ennen kuin alkaa kyllästyttään.

Kannattaa muistaa, että mistään lisäsisällöstä ei tarvi tässä pelissä maksaa extraa, kuten aiemmissa Battlefieldeissä joutui.

Se tarkoittaa myös sitä, kun uutta sisältöä tulee se on kaikilla pelin ostaneilla käytössä ja mapeissa riittänee pelaajia.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
Ajatuksena tuo on hieno, mutta muistelisin bf1 premiumin maksaneen saman 50€, kuin mitä bfv maksoi julkaisussa, jolloin kaikki lisäosat olivat myös ilmaisia. Toki BFV lyötiin heti isoon alennukseen, mutta kuitenkin. Itse ainakin mieluusti maksaisin vaikka muutaman lantin enemmän, jos peliin tulisi kunnon sisältöä säännöllisesti. Eriväriset kirvekset tai haalarit ei sitä ole.

Tähän asti sisältöä on tullut vähänlaisesti ja sama trendi jatkuu (lukuunottamatta firestorm). Nuo viikoittaiset teemat ja haasteet ovat mukava lisä, mutta karttoja tämä peli kaipaa ja kipeästi, jotta pelaajakunta pysyy aktiivisena. vaiheessa bf1:ssäkin oli puolet enemmän karttoja.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Ajatuksena tuo on hieno, mutta muistelisin bf1 premiumin maksaneen saman 50€, kuin mitä bfv maksoi julkaisussa, jolloin kaikki lisäosat olivat myös ilmaisia. Toki BFV lyötiin heti isoon alennukseen, mutta kuitenkin. Itse ainakin mieluusti maksaisin vaikka muutaman lantin enemmän, jos peliin tulisi kunnon sisältöä säännöllisesti. Eriväriset kirvekset tai haalarit ei sitä ole.

Tähän asti sisältöä on tullut vähänlaisesti ja sama trendi jatkuu (lukuunottamatta firestorm). Nuo viikoittaiset teemat ja haasteet ovat mukava lisä, mutta karttoja tämä peli kaipaa ja kipeästi, jotta pelaajakunta pysyy aktiivisena. vaiheessa bf1:ssäkin oli puolet enemmän karttoja.
Muistat väärin. Normiversio oli tuon 50 euroa, ellet jostain venäjänkaupasta avainta saanut halvalla.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
Muistat väärin. Normiversio oli tuon 50 euroa, ellet jostain venäjänkaupasta avainta saanut halvalla.
Niinpäs olikin, totta. No kuten sanoin aiemmin mielummin maksaisin kunnon sisällöstä, kuin ilmaiseksi ei juuri mitään sisältöä. Tähän asti tuo ilmaisen sisällön malli ei valitettavasti ole oikein vakuuttanut, vaikka siinä toki hyviä puolia onkin (hinta, yhtenäinen pelaajakunta jne). Jos olisivat saaneet mikromaksusysteemin heti alusta toimimaan voisi tilanne olla parempi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
No alunperin markkinointi meni pieleen. Näkee pelkästään alkuperäisen trailerin katsomalla. Tämän jälkeen tuli kohtuu buginen pelin julkaisu. Eivätkä ole vieläkään saanut mikromaksu systeemejä peliin. Kohtuu syvälle suohon ovat itsensä saaneet :D
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
No alunperin markkinointi meni pieleen. Näkee pelkästään alkuperäisen trailerin katsomalla. Tämän jälkeen tuli kohtuu buginen pelin julkaisu. Eivätkä ole vieläkään saanut mikromaksu systeemejä peliin. Kohtuu syvälle suohon ovat itsensä saaneet :D
Jep. Harmittaa kun itse peli on hyvä, mutta surkea markkinointi käännytti heti alkuun ison osan pelaajista. Sen jälkeen julkaisun viivästys, buginen peli (niinkuin kaikki toki nykyään:D), sisällön ja mekaniikkojen viivästyminen (firestorm, ruumiiden raahaus, ttk/ttd sähläys ym) varmasti vaikuttaneet myynteihin, minkä luulen vaikuttavan tähän ilmaisen sisällön määrään.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 022
Kuseekohan toteutus nyt vähintäänkin osittain sen takia, että pelintekijöillä on ollut liian suuret suunnitelmat. Ydinmoninpelin lisäksi on haluttu tehdä

-yksinpeliä
-cooppia
-battle royalea
-5v5 pelimuotoa omine mappeineen
-useita vain hetken tarjolla olevia pelimuotoja (Rush, Squad conquest...)

Lisäilevät noita sitten tipotellen rikkinäisinä ja korjailevat jos kerkiävät kun resurssit pitää jakaa niin moneen eri juttuun. Ydinpeliin mappeja lisäillään sitten hyvin harvakseltaan kun on niin kiire tuon kaiken muun härpäkkeen kanssa. Yrittävät miellyttää kaikkia, mutta taisikin käydä päinvastoin.

Ehkäpä tässä mieli muuttuu maanantaina, jos Firestorm tempaa mukaansa.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Se on juurikin näin. Kommunikointi on vieläkin ala-arvoista vaikka moneen kertaan ovat sanoneet, että parantavat sitä.

Myönnettävä on, että noi 'uudet' pelimuodot ovat tuon Tides of Warin kanssa tuoneet lisäaikaa ja mielenkiintoa pelaamiseen näillä julkaisun kartoilla, mutta uusia olisi kiva saada. Toi että Firestorm on = 10 mäppiä on kyllä täysin naurettavaa, ei ole ees mitään takeita, että kuukautta jaksetaan hakata tuota BR:ää... Jestas sentään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Haukkasivat naurettavan ison palan kakkua näillä uusilla pelimuodoilla ja lisäyksillä joita kukaan ei ole toivonut.

Myös DICE:n työntekijöiden fanikuntaa ylenkatsovat kommentit Twitterissä närkästyttää aivan tolkuttomasti, jopa mua joka on yrittäny puolustella DICE:ä ja yhä edelleen tietyissä asiayhteyksissä sitä teen. Tuntuu ettei EA tiedä miten asiakassuhteita hoidetaan pidemmässä juoksussa, ja vielä surullisempaa on että samaan kelkkaan hyppäsi sitten julkaisijan lisäksi pelistudiokin. Hommaisivat edes jotkut pätevät PR-tyypit tuonne kommentoimaan vihapostia ja kysymyksiä. :think: Tää on kun joku helvetin Jounin kauppa isommassa mittakaavassa...

Kaikesta huolimatta silti jatkan pelaamista ja odotan tulevia mappeja ihan vain sen takia että pelin perusta on todella hyvä ja koukuttava, mutta kyllä tuo touhu näyttää huolestuttavalta ihan tulevaisuuden kannalta. Harkitsen vakavasti ostanko enää seuraavaa Battlefieldiä.

Tämä on kaikista naurettavin argumentti Twitterissä UX/UI/mikälie työntekijän vastaus kysymykseen "miksi olemme saaneet julkaisun jälkeen vain yhden mapin (joka alunperin piti olla jo julkaisussa) ja seuraava uusi kartta on vasta toukokuussa!?" tjsp. Tämäkin tietysti voi olla joku hyvin ovela sarkastinen letkautus mutta se ei poista faktaa etteikö tällasia kommentteja kannattaisi kuitenkaan työntekijänä laukoa.
Tässä toinen esimerkki: Sooo which is it? BR wasn't going to impact DICE working on the main game wasnt it? : BattlefieldV
Community manager on ainaki redditissä puhunu kuinka firestorm ei vaikuta core battlefieldin kehitykseen mitenkään. Siitä huolimatta devaajat vastaavat twitterissä, kuinka Firestormin mappi vastaa 10 Bäfä mappia jne :D

Jos haluaisivat hiukan helpottaa tätä paskamyrskyä niin toisivat vaikka BF1 parhaita kenttiä tähän peliin. Toki tämäkin vaatii töitä ja ei välttämättä sovi WW2 teemaan.

E: BFV reddit mukavan täynnä pelkkää valitusta roadmapin julkaisun jälkeen. Ihan oikein :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
Koskahan niitä uusia maita armeijoineen tulee. Vaikka jenkit ja japsit olisi kiva saada, Wake Islandille tietty.
USA ja Japani tuskin tulee vielä hetkeen kun kerran aikajärjestyksessä edetään. Mahtaako Italiaa factionina tulla lainkaan vaikka Välimeren suuntaan seuraavaksi mennään?
Syksyllä sitten Puna-armeija.

On tämä muuten kyllä sotku. Olisivat vaan keskittyneet tuohon MP-puoleen, eivätkä tekisi kaikkia turhia co-op ja kampanja- puolihuolimattomuuksia. Nyt vielä kun BR julkaistaan, niin Dice joutuu varmasti jotain voimavaroja senkin ongelmanratkaisuun ja kehittämiseen laittamaan. Sillä välin Bäfä perusasiat ovat edelleen täysin hunningolla, kesken ja puutteellisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 121
USA ja Japani tuskin tulee vielä hetkeen kun kerran aikajärjestyksessä edetään. Mahtaako Italiaa factionina tulla lainkaan vaikka Välimeren suuntaan seuraavaksi mennään?
Syksyllä sitten Puna-armeija.
DICE on ottanut niin paljon taiteellisia vapauksia tuosta "aikajärjestyksestä" jo muutenkin, henk. koht. pidän tuota koko meriselitystä aikajärjestyksestä lähinnä pelaajien aliarvioimisena. Samaa sarjaa kun tuo "tuntemattomien taisteluiden" kuvaaminen.

Tai no, onhan siinä tuntemattomia taisteluita. Brittisotilaita puolustamassa Rotterdamia jonne saksalaiset laskuvarjojoukot hyppäävät brittimiehistöisestä C-47:stä, tätä eeppistä taistelua ei tylsä mainstream-historia tunnekaan...
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Mun mielestä tän pelin habitus ja ilmapiiri on kaukana toisesta maailmansodasta, ainoa valonpilkahdus ja toisen maailmansodan kipinä syntyy noista aseista.
En oo ikinä missään elokuvassa, kirjassa, pelissä, dokumentissa kuullu Rotterdamin kaupungin liittyvän toiseen maailmansotaan mitenkään. Vaikka sotahistoriaa harrastanki.
Ehkä kuitenkin hyvä että ww2:a katsotaan hiukan erilaisesta näkökulmasta pelissä. Kuulun ite siihen ikähaitariin joka esim 2000 luvun alussa noin 10 vuotiaana hakkasi alkeellisia ensimmäisiä medal of honoreita ja call of dutyja (nykyajan kodit on kauheeta paskaa, 10 vuoteen koskenukaan pelisarjaan) ja kaikki stalingradin punaiset liput ja ppsh konepistoolit on tullu liian tutuksi, samoin normandian maihinnousut. Ei jaksais yhtään jos sen jotenki änkiävät remmiin mukaan vielä.

Mulle ei pelissä tarvi olla kokoajan tavoitteita, saavutuksia mitä avata, peliä on vaan pirun mukava pelata välillä ”huvikseen” mua ei tuo hameväki tai tummaihoiset haittaa pelissä. Pääasia ettei niillä ole pakko itse pelata.
Kyllä bf5 on huomattavasti parempi peli mitä bf1, nyt ku 200 tuntia takana bf5.

Suomea ollaan tuotu aseitten puolesta peliin mukaan ja lahti salorantakin ilmestyy. Jos mulla ois valtapäättää joku suomen rintamalle keskittyvä kartta en suinkaan ottaisi talvisodan +30 pakkasia enkä edes tali-ihantalan tapasta panzerstormin kaltasta paskaa peliin mukaan, vaan jonku historiasta tuntemattomamman rintaman, jos rotterdamin kaltanen tuntematon kaupunki on saatu peliin, ottaisin itse Noskuan rintamalle keskittyvän kartan. Mappi olisi kumpareinen, mäkinen mahottoman kivikkoinen metsä kenttä. Vähän ku lupkov pass.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Iha liikaa aseita tullut, liian vähän mappeja, turha coop josta kukaan ei ole nauttinut muutakuin assigmenttien takia 90%. Huomaa että ei ole varoja tehä mitään surkeitten myyntien takia. Kaiken huipuks ei taida paljoo testailla updateja ennen kuin menee liveen. Sais tulla CTE takasin. 301 tuntia takana pelissä ja kiinnostus menny totaalisesti peliä kohtaan. Toivottovasti firestorm antaisi kipinän takaisin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Tuota Suomen mahdollista osuutta oon myös spekuloinu, en yhtään ihmettelis jos pelin loppupuoliskolla esim. joku chapter 12 olisi juurikin tuota Saksan tuhoutumista kuten Berliiniä, Lapin sotaa yms. :D
Aika suoraan ovat kehittäjät sanoneet, että suomea ei ole tulossa peliin.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Itseäni eniten ihmetyttänyt mitä ne on sössinyt DX12 kanssa, se kun yleensä on smoothimpi kuin DX11 ni siin on kyl välil pahaa frametime ongelmaa, itellä RTX kortti niin pitäisi olla aika solid DX12 suorituskyky, varsinkin jos on ray tracing päällä niin pahoja ongelmia.

Edit: Vähän oli lause jääny kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Hieman naurattaa nämä "paska peli, pelasin vain 200 tuntia" -kommentit :D Normaali 60€ maksava peli taitaa tarjota hupia jonkun 20-30h, joten onhan tuosta jonkin verran jo saanut rahalleen vastinetta...
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Eihän siinä kun luet threadia taaksepäin tai käytät hakutoimintoa. :)
87sivua en ala tämän takia selaamaan kiitos vain, hakua voit itse käyttää jos haluat. :)

Edit, nopea googletus ei tuonut tulosta joten pyysin lähteen jotta voisin itsekkin lukea tämän uutisen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Hieman naurattaa nämä "paska peli, pelasin vain 200 tuntia" -kommentit :D Normaali 60€ maksava peli taitaa tarjota hupia jonkun 20-30h, joten onhan tuosta jonkin verran jo saanut rahalleen vastinetta...
Suhteellista. Ainakin itse odotin että tämä olisi vaihteeksi semmonen Bäfä johon voisi 1000 tuntia laittaa. Tällä hetkellä näyttää siltä että olin väärässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Eniten yksinkertaisesti harmittaa se, että ainakin itse odotin WW2 Bäfää suurella innolla ja kyllähän tällä olisi potentiaalia paljon. Jotenkin vain se WW2 fiilis puuttuu, esimerkiksi omassa suosikkimuodossani eli Breakthroughssa on hyvin vähän tankkeja ja itse olisin toivonut ajoneuvojen vahvaa läsnäoloa tässä pelissä. Voisin jopa väittää, että BF1:n Operationssissa on enemmän ajoneuvoja kuin BF V:n Breakthroughssa tai vähintäänkin niillä oli isompi rooli taistelussa. Noin muutenkin markkinointi kustiin täydellisesti, joka heijastuu myyntiin ja tämä ilmeisesti näkyy nyt sitten heikossa sisällössä. Etenkin tuo uusien karttojen saamisen hitaus huolestuttaa suuresti. Samaan aikaan sitten haaskataan aikaa johonkin käsittämättömän surkeasti tehtyyn co-oppiin, jota loppupeleissä juuri kukaan ei tainnut kaivata. Keskittyisivät CQ, Breakthrough, Frontlines ja Rush pelimuotoihin ja toisivat näihin paljon hyviä karttoja. Nyt tuntuu, että koitetaan saada pienet määrät kaikkea ja ei oikeastaan edes tiedetä millaista sisältöä haluttaisiin tehdä. Kuka jaksaa esimerkiksi tuota Rushiakaan pitkään pelata, kun servut pyörittävät vain kolmea karttaa kyseisellä pelimuodolla. Itseäni ei haittaisi pätkääkään vaikka toisivat jotain karttoja vanhoista Battlefieldeistä. Kunhan saisivat vain jotain karttoja tähän peliin.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Eniten yksinkertaisesti harmittaa se, että ainakin itse odotin WW2 Bäfää suurella innolla ja kyllähän tällä olisi potentiaalia paljon. Jotenkin vain se WW2 fiilis puuttuu, esimerkiksi omassa suosikkimuodossani eli Breakthroughssa on hyvin vähän tankkeja ja itse olisin toivonut ajoneuvojen vahvaa läsnäoloa tässä pelissä. Voisin jopa väittää, että BF1:n Operationssissa on enemmän ajoneuvoja kuin BF V:n Breakthroughssa tai vähintäänkin niillä oli isompi rooli taistelussa. Noin muutenkin markkinointi kustiin täydellisesti, joka heijastuu myyntiin ja tämä ilmeisesti näkyy nyt sitten heikossa sisällössä. Etenkin tuo uusien karttojen saamisen hitaus huolestuttaa suuresti. Samaan aikaan sitten haaskataan aikaa johonkin käsittämättömän surkeasti tehtyyn co-oppiin, jota loppupeleissä juuri kukaan ei tainnut kaivata. Keskittyisivät CQ, Breakthrough, Frontlines ja Rush pelimuotoihin ja toisivat näihin paljon hyviä karttoja. Nyt tuntuu, että koitetaan saada pienet määrät kaikkea ja ei oikeastaan edes tiedetä millaista sisältöä haluttaisiin tehdä. Kuka jaksaa esimerkiksi tuota Rushiakaan pitkään pelata, kun servut pyörittävät vain kolmea karttaa kyseisellä pelimuodolla. Itseäni ei haittaisi pätkääkään vaikka toisivat jotain karttoja vanhoista Battlefieldeistä. Kunhan saisivat vain jotain karttoja tähän peliin.
Mua ei henkilökohtasesti kiinnosta paskaakaan battleroyalet firestormeineen, eikä uudet pelimuodot ylipäätäsä, kyllä se breakthrough maistuu ja näyttää niin hyvältä että sitä jaksaa veivata menemään.
Ainoa toive peliin on MONIPUOLISUUS. Jos saatais edes 2 uutta armeijaa ja kenttiä se 15-20kp, uskon että pelaan peliä vielä 5-6 vuoden päästä.
Bf2 piti jonnena timanttisesti otteessa, vuodet 2007-2010 tuli peliä pelattua lähes päivittäin.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
912
Hieman naurattaa nämä "paska peli, pelasin vain 200 tuntia" -kommentit :D Normaali 60€ maksava peli taitaa tarjota hupia jonkun 20-30h, joten onhan tuosta jonkin verran jo saanut rahalleen vastinetta...
Suhteellista. Ainakin itse odotin että tämä olisi vaihteeksi semmonen Bäfä johon voisi 1000 tuntia laittaa. Tällä hetkellä näyttää siltä että olin väärässä.
Niin, kannattaa ottaa huomioon tuo julkaisumalli. Tarkoitus ei ole niinkään antaa rahalle vastinetta vaan saada kuluttamaan. En tiedä miten, mutta jotenkin on päädytty tällaiseen no service malliin, jossa kosmetiikkaa ei saa rahalla jota ohjata lisäsisällön kehittämiseen. Sen sijaan kehitetään varsinainen pelimaailman kerberos, samalla kun rahahanoja kiristetään. Ensin luovat hirviön ja sitten yrittävät tappaa sen...
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
En tiedä miten, mutta jotenkin on päädytty tällaiseen no service malliin, jossa kosmetiikkaa ei saa rahalla jota ohjata lisäsisällön kehittämiseen.
Mikromaksuilla ostettava ”kauppa” piti jo olla auki.
Eli se armory välilehti. Siellä piti sit olla ja tulla monipuolisesti skinejä. Se tän hetkinen armory välilehti on vähän kuin beta, jonka on tarkoitus avautua kunnolla kevään aikana.

Mutta sit tuli company coinien kanssa ongelmia. Jotkut sai liikaa, toiset ei ollenkaan. Yleisesti niitä tuli todella vähän. Sit niitä jaeltiin jälkeenpäin jne.
Dicen joku tyyppi sanoi, etteivät voi avata oikean rahan valuuttaa jos company coin ei toimi kunnolla. Idea kun on ettei rahaa tarvita, kun voi ostaa niilläkin kunhan kerää rahaa.
Jos palvelu avattais nyt ja company coineissa olisi ongelmaa, nousisi pelaajat vastarintaan..”ja taas tehdään buginen kasa ja pakotetaan käyttämään oikeaa rahaa”.
Eli sikäli ihan hyvä että edes tuossa malttavat tarpeeksi.

Edit:
Asiasta toiseen..
Tässä listaus Firestorm muodon aseista, kehityksistä ja tähtäimistä:
 
Viimeksi muokattu:

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
912
Sepä se, sisällön sijaan on saatu kasa selityksiä. No, onneksi ne ovat ilmaisia. Olisihan se ollu ihan mukava, jos EA olisi panostanut kunnolla tuohon Live Servicen kehittämiseen tällä kertaa, mutta ei. Ainakaan eivät ole pistäneet mitään pelaajia hyväksikäyttäviä loot arpajaisia pystyyn.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Moksu, harkitsetko siirtymistä takasi bf1 tai 4:n?
Nelosta on tullut pelattua aivan tarpeeksi ja ykkösestä en ole koskaan pahemmin pitänyt. Kävin muutama viikko sitten pelaamassa BF3 ja 4. Ihan mukavaa oli muistella menneitä :D Nyt on reilu viikko mennyt Apexin kimpussa, mutta pitää huomenna palata vitosen pariin kun Firestorm julkaistaan.

Moneltakohan firestorm aukeaa huomenna?
Vissiin Klo 11
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Eniten yksinkertaisesti harmittaa se, että ainakin itse odotin WW2 Bäfää suurella innolla ja kyllähän tällä olisi potentiaalia paljon. Jotenkin vain se WW2 fiilis puuttuu, esimerkiksi omassa suosikkimuodossani eli Breakthroughssa on hyvin vähän tankkeja ja itse olisin toivonut ajoneuvojen vahvaa läsnäoloa tässä pelissä. Voisin jopa väittää, että BF1:n Operationssissa on enemmän ajoneuvoja kuin BF V:n Breakthroughssa tai vähintäänkin niillä oli isompi rooli taistelussa. Noin muutenkin markkinointi kustiin täydellisesti, joka heijastuu myyntiin ja tämä ilmeisesti näkyy nyt sitten heikossa sisällössä. Etenkin tuo uusien karttojen saamisen hitaus huolestuttaa suuresti. Samaan aikaan sitten haaskataan aikaa johonkin käsittämättömän surkeasti tehtyyn co-oppiin, jota loppupeleissä juuri kukaan ei tainnut kaivata. Keskittyisivät CQ, Breakthrough, Frontlines ja Rush pelimuotoihin ja toisivat näihin paljon hyviä karttoja. Nyt tuntuu, että koitetaan saada pienet määrät kaikkea ja ei oikeastaan edes tiedetä millaista sisältöä haluttaisiin tehdä. Kuka jaksaa esimerkiksi tuota Rushiakaan pitkään pelata, kun servut pyörittävät vain kolmea karttaa kyseisellä pelimuodolla. Itseäni ei haittaisi pätkääkään vaikka toisivat jotain karttoja vanhoista Battlefieldeistä. Kunhan saisivat vain jotain karttoja tähän peliin.
Minusta oli vähän hölmöä että kaikki julkaisun kartat olivat vain Euroopasta pl. Hamada. Ei tämän päivän kaikki-mulle-HETI ADHD jonnet jaksa odotella mitään vuotta että tulee Tyynenmeren tai itärintaman mätöt mukaan, samassa ajassa julkaistaan n+1 muuta ADHD jonnepeliä (nykypäivän BATTLE ROYAAAL -trendiä seuraten) tilalle.

Minusta BF1:n maksusysteemi oli todella hyvä, lisää maksamalla lisää kontenttiä eli DEV-tiimille rahaa työstään jota tekivät. Nyt pitäisi saada minimissään 20 karttaa ja 7 eri maanosaa viidellä kympillä (alelaarista 24,90e) kun sekin on nykypäivän työttömille mätisäkeille (ympäri maailman) niin iso raha että itku alkaa heti jos vaaditaan lisäsisällöstä / DLC:stä lisää. Jännä homma kuinka BF1:ssä, jota tämänkin triidin BF3 amati-pro-pelaajat ovat haukkuneet kilpaa, riitti pelaajia ja tekemistä 10/2016 -> 11/2018 vaikka kuinka pelasi EU "prime time" -peliaikojen ulkopuolella. Nykypäivän populaarikulttuurissa (ml. peliskene) tuntemattomasta ja epätrendikkäästä WW1:stä saatiin massoja todella paljon miellyttänyt kombo useiden täysin tuntemattomien aseiden, tapahtumien, taisteluiden sekä paikkojen kanssa.

En tiedä mikä on ollut BF-sarjan suosituin peli pelaajamäärien / kaupallisen menestyksen kautta, mutta voisin nyyppänä kuvitella ettei BF1 ainakaan peränpitäjäksi jäänyt.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 879
Ongelmana noissa maksullisissa lisäreissä on pelaajakunnan pirstoutuminen, eiköhän se ole jo monen bäfän kohdalla todettu huonoksi jutuksi. Ei se mitään parin foorumijonnen ulinaa ole vaan todettu fakta.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
Ongelmana noissa maksullisissa lisäreissä on pelaajakunnan pirstoutuminen, eiköhän se ole jo monen bäfän kohdalla todettu huonoksi jutuksi. Ei se mitään parin foorumijonnen ulinaa ole vaan todettu fakta.
Melko pahasti se pirstoutuu myös siinä, että karttoja ja sisältöä on niin vähän, että jengi lopettaa pelaamisen kokonaan.

Edit:
Maksullisissa lisäosissa oli se etu, että niille jotka lisäsisältöä halusi ja olivat valmiita siitä maksamaan sitä oli tarjolla. Valinta oli siis pelaajalla halusiko lisäsisältöä vai ei. Nyt tätä vaihtoehtoa ei ole.

Bf1:ssäkin tosin meni välillä melko kauan että sitä sisältöä tuli, ettei sekään ihan putkeen menny.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Tietääkö joku sekoittunut firestormin statsit noihin bäfän päävalikossakin näkyviin statseihin? Siis kd, aseiden statsit jne?
Ite ku oon niin surkea BR peleissä, etten haluis firestormin tuhoavan statseja. [emoji23][emoji23]
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Eka tutustuminen Firestormin ja kakkosia oltiin meidän squadin osalta.

En tykkää BR peleistä. Ollenkaan.
Mutta täytyy myöntää et nyt oli kivaa. Tutustutaan lisää ->
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
Otin tankin ajoin aika ylös keskelle, en nähänyt yhtään vastustaajaa ja kuolin ku tuli v2 raketti, mahtava peli.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 187 233
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom