Peliseura, kaveripyynnöt yms.

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Nintendolle (2DS XL, 3DS XL) olisin kavereita vailla. Saa lisäillä,

Tsiga | Friend Code: 0705-8850-0770
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
375
Pubgin pelaajia ps4:sella?

Saa lisätä kaveriksi janijoonaz

Pelailut pääsääntöisesti iltaisin
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
230
black ops 4 pc:lle, nick sielläkin feuerstrahl

tulukaa pelluuttaan mua ennen ku iskee tylsyys.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
PC pelaamista. Minulla on aika laaja maku mutta moninpeli näissä ne on aakkosjärjestyksessä ei ole mikään paras peli järjestyksessä
Battlefield 3 (en ole ostanut uudempia ostaisin vain jos
saa 10 eurolla tai halvemmalla)
joku strategia peli moninpeli...
Divinity Original Sin 2 olen täysin noob vastaalottaja.
Joku MMO esim Neverwinter Nights MMO tässä minulla on jo yksi ystävä mutta hän haluaa pelata vain Neverwinter Nights MMO. Minusta se on lian TIME SINK mutta en ole kiinnostunut Guild Wars 2 sesta.
Unreal Tournament 2004 Retro peli

Tulevista MMO:sta kinnnostaa pelata tätä:


Ei tarvitse rajoittaa uutta ystävyyttä pelaamiseen mutta jos haluat esim. tehdä ulkomaanmatkoja yhdessä minun kanssa niin kannattaa lukea spoileri.
Kirjoitin matkustelu threadiisa tämän:

Ahaa no sitten olet onnekas. Minä taas julkaisin ilmoituksen
Matkaseuraa ja enpä tiedä jos antaa tulosta pahimassa tapauksessa matkustan yksin
kun kaikki ystäväni on tyylin joko en halua matkustaa tai sitten ei ole budjettia ja rahaa.

Kovin sitten kun katselen siellä profiileja niin minun vastakohtia: esim nämä asiat ei minua kiinnosta yhtään:
1. Jonnekin viidakkoon matkustaminen
ja hieman vaarallista. Ei kun mennään sen sijaan Meksikoon tutkimaan hieman noita huume slummeja mutta ihme vakuutusyhtiöt ei suostu antamaan henkivakuutusta tälle matkalle.
2. Turistialueiden ulkopuolelle jonnekin kauas maaseudulle.
3. Shoppailu nyt mennään naisten kanssa mukana ja shoppailua 5h ... ahas tuo on paita Kiinasta ja maksaa 2 euroa mutta mahtaakon edes säilyä ehjänä 1 viikon tai sitten kas tuo on merkki tuote "vain" 99 euroa jos rikas ostaja.
4. Juodaan niin julmetusti että ollaan joka ilta ihan umpikännissä ja suurin syy matkustaa on juoda vinaa 3 litraa/päivä. Kyllä minä voin juoda hieman mutta kohtuullisesti.
5. Mennään Amsterdamiin kokeilemaan kevyt huumeita. Minua ei kiinnosta mitkään huumeet.
6. Road trip koko matkan idea on että ei käydä hotelleissa jatkuvaa matkustelua autossa nähdään se ja se kylä ja kas kuinka "kiinnostavaa" tuo likainen pikku kylä on missä ei ole mitään historiaallisia nähtävyyksiä.

Mistä pidän???
A. Discot, Yökerhot, Striptease baarit.
B. Urheilua liikuntaa esim untia meressä tai kävelyä ulkona.
C. Ravintola tai muu ruokapaikka.
D. Hotellista mukava sellainen ei mikään hostelli, mutta ei nyt tarvitse olla 5 tähden hotelli.
E. Joo toki treffejä naisten kanssa vaikka jopa ravintolassa mitä tein esim. Kiev kaupungissa Ukrainassa.

Tulevista MMOist kiinnostaa pelata tätä



Lyhyesti sanoen pidän rantalomista ja kaupunkilomista ja hotelllista ja ei mitään roadtrippiä sinne sun tänne tai jotain Indiana Jones tyylin viidakkoon joku vaarallinen safari.

Toki voin nähdä kultuuria esim. Kreikassa sen Temppelit jne. ja Aasiassa on myös varmaan nähtävyyksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
PC pelaamista. Minulla on aika laaja maku mutta moninpeli näissä ne on aakkosjärjestyksessä ei ole mikään paras peli järjestyksessä
Battlefield 3 (en ole ostanut uudempia ostaisin vain jos
saa 10 eurolla tai halvemmalla)
joku strategia peli moninpeli...
Divinity Original Sin 2 olen täysin noob vastaalottaja.
Joku MMO esim Neverwinter Nights MMO tässä minulla on jo yksi ystävä mutta hän haluaa pelata vain Neverwinter Nights MMO. Minusta se on lian TIME SINK mutta en ole kiinnostunut Guild Wars 2 sesta.
Unreal Tournament 2004 Retro peli

Tulevista MMO:sta kinnnostaa pelata tätä:


Ei tarvitse rajoittaa uutta ystävyyttä pelaamiseen mutta jos haluat esim. tehdä ulkomaanmatkoja yhdessä minun kanssa niin kannattaa lukea spoileri.
Kirjoitin matkustelu threadiisa tämän:

Ahaa no sitten olet onnekas. Minä taas julkaisin ilmoituksen
Matkaseuraa ja enpä tiedä jos antaa tulosta pahimassa tapauksessa matkustan yksin
kun kaikki ystäväni on tyylin joko en halua matkustaa tai sitten ei ole budjettia ja rahaa.

Kovin sitten kun katselen siellä profiileja niin minun vastakohtia: esim nämä asiat ei minua kiinnosta yhtään:
1. Jonnekin viidakkoon matkustaminen
ja hieman vaarallista. Ei kun mennään sen sijaan Meksikoon tutkimaan hieman noita huume slummeja mutta ihme vakuutusyhtiöt ei suostu antamaan henkivakuutusta tälle matkalle.
2. Turistialueiden ulkopuolelle jonnekin kauas maaseudulle.
3. Shoppailu nyt mennään naisten kanssa mukana ja shoppailua 5h ... ahas tuo on paita Kiinasta ja maksaa 2 euroa mutta mahtaakon edes säilyä ehjänä 1 viikon tai sitten kas tuo on merkki tuote "vain" 99 euroa jos rikas ostaja.
4. Juodaan niin julmetusti että ollaan joka ilta ihan umpikännissä ja suurin syy matkustaa on juoda vinaa 3 litraa/päivä. Kyllä minä voin juoda hieman mutta kohtuullisesti.
5. Mennään Amsterdamiin kokeilemaan kevyt huumeita. Minua ei kiinnosta mitkään huumeet.
6. Road trip koko matkan idea on että ei käydä hotelleissa jatkuvaa matkustelua autossa nähdään se ja se kylä ja kas kuinka "kiinnostavaa" tuo likainen pikku kylä on missä ei ole mitään historiaallisia nähtävyyksiä.

Mistä pidän???
A. Discot, Yökerhot, Striptease baarit.
B. Urheilua liikuntaa esim untia meressä tai kävelyä ulkona.
C. Ravintola tai muu ruokapaikka.
D. Hotellista mukava sellainen ei mikään hostelli, mutta ei nyt tarvitse olla 5 tähden hotelli.
E. Joo toki treffejä naisten kanssa vaikka jopa ravintolassa mitä tein esim. Kiev kaupungissa Ukrainassa.

Tulevista MMOist kiinnostaa pelata tätä



Lyhyesti sanoen pidän rantalomista ja kaupunkilomista ja hotelllista ja ei mitään roadtrippiä sinne sun tänne tai jotain Indiana Jones tyylin viidakkoon joku vaarallinen safari.

Toki voin nähdä kultuuria esim. Kreikassa sen Temppelit jne. ja Aasiassa on myös varmaan nähtävyyksiä.
Pistäs steam-nickiä, niin käydään vähän pelailemassa Battlefieldiä. Jos henkilökemiat natsaa, niin voidaan käydä kiertämässä muutama tissibaari ja kokeilla seksualisuutemme rajoja ukrainalaisen kikitytön kanssa. Vaikka YV:llä, jos et tänne sitä halua laittaa.
 

Maixtv

Tukijäsen
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
13
PC pelaamista. Minulla on aika laaja maku mutta moninpeli näissä ne on aakkosjärjestyksessä ei ole mikään paras peli järjestyksessä
Battlefield 3 (en ole ostanut uudempia ostaisin vain jos
saa 10 eurolla tai halvemmalla)
joku strategia peli moninpeli...
Divinity Original Sin 2 olen täysin noob vastaalottaja.
Joku MMO esim Neverwinter Nights MMO tässä minulla on jo yksi ystävä mutta hän haluaa pelata vain Neverwinter Nights MMO. Minusta se on lian TIME SINK mutta en ole kiinnostunut Guild Wars 2 sesta.
Unreal Tournament 2004 Retro peli

Tulevista MMO:sta kinnnostaa pelata tätä:


Ei tarvitse rajoittaa uutta ystävyyttä pelaamiseen mutta jos haluat esim. tehdä ulkomaanmatkoja yhdessä minun kanssa niin kannattaa lukea spoileri.
Kirjoitin matkustelu threadiisa tämän:

Ahaa no sitten olet onnekas. Minä taas julkaisin ilmoituksen
Matkaseuraa ja enpä tiedä jos antaa tulosta pahimassa tapauksessa matkustan yksin
kun kaikki ystäväni on tyylin joko en halua matkustaa tai sitten ei ole budjettia ja rahaa.

Kovin sitten kun katselen siellä profiileja niin minun vastakohtia: esim nämä asiat ei minua kiinnosta yhtään:
1. Jonnekin viidakkoon matkustaminen
ja hieman vaarallista. Ei kun mennään sen sijaan Meksikoon tutkimaan hieman noita huume slummeja mutta ihme vakuutusyhtiöt ei suostu antamaan henkivakuutusta tälle matkalle.
2. Turistialueiden ulkopuolelle jonnekin kauas maaseudulle.
3. Shoppailu nyt mennään naisten kanssa mukana ja shoppailua 5h ... ahas tuo on paita Kiinasta ja maksaa 2 euroa mutta mahtaakon edes säilyä ehjänä 1 viikon tai sitten kas tuo on merkki tuote "vain" 99 euroa jos rikas ostaja.
4. Juodaan niin julmetusti että ollaan joka ilta ihan umpikännissä ja suurin syy matkustaa on juoda vinaa 3 litraa/päivä. Kyllä minä voin juoda hieman mutta kohtuullisesti.
5. Mennään Amsterdamiin kokeilemaan kevyt huumeita. Minua ei kiinnosta mitkään huumeet.
6. Road trip koko matkan idea on että ei käydä hotelleissa jatkuvaa matkustelua autossa nähdään se ja se kylä ja kas kuinka "kiinnostavaa" tuo likainen pikku kylä on missä ei ole mitään historiaallisia nähtävyyksiä.

Mistä pidän???
A. Discot, Yökerhot, Striptease baarit.
B. Urheilua liikuntaa esim untia meressä tai kävelyä ulkona.
C. Ravintola tai muu ruokapaikka.
D. Hotellista mukava sellainen ei mikään hostelli, mutta ei nyt tarvitse olla 5 tähden hotelli.
E. Joo toki treffejä naisten kanssa vaikka jopa ravintolassa mitä tein esim. Kiev kaupungissa Ukrainassa.

Tulevista MMOist kiinnostaa pelata tätä



Lyhyesti sanoen pidän rantalomista ja kaupunkilomista ja hotelllista ja ei mitään roadtrippiä sinne sun tänne tai jotain Indiana Jones tyylin viidakkoon joku vaarallinen safari.

Toki voin nähdä kultuuria esim. Kreikassa sen Temppelit jne. ja Aasiassa on myös varmaan nähtävyyksiä.
Tännekin voi pistää Steam-nickiä vaikka yv:llä ja peliehdotuksia, kun oikeastaan kaikenlaiset pelit käy, oikeastaan ainoa ongelma on ajan puute työn vuoksi ja pelaaminen sijoittuu pääosin viikonlopuille.

PS. Matkustelukaan ei ole ongelma, jos vaan kemiat natsaa. Työn puolesta sitä tulee tehtyä paljon varsinkin Suomen rajojen sisäpuolella...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
196
Peliseuraa pc:lle vanhemmalle kaverille. Ikää yli 30v, pelailtua tulee cs:go, apexia ja muita räiakintöjä. Myös strategia pelit kuten master of orion ja total war pelit ovat lähellä sydäntä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Vastasin kaikille tänään jotka lähettivät kaveripyyntöä pelamiseen minun ilmoitukseen. Suurin ongelma on löytää joku peli mitä halutaan pelata en ole kiinnostunut BF joku yksinkertaisempi peli. Aikoinaan pelasin Unreal Tournament 2004.

Hmm pidän myös urheilusta ja kevyestä pelaamista ehkä pitäsi kokeilla tätä ja se tukee pelaamista ystävän kanssa:
 
Viimeksi muokattu:

KiD83

Persu
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 027
Apexia tuossa koittanut opetella, ihan hukassa..
Löytyisikö Jeesusta joka vähän jeesais.

Jonkke83
Ps4
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ostin Catepillar CAT S41 ja lisävarusteita siihen kun menetin hermot
kun taas halpa käytetty puhelin jonka olin ostanut on saanut niin
paljon vaurioita että saa käntiin ja PC:llä voi käyttää WhatsApp chatti ohjelmaa. Sain riitävästi siitä että mikään puhelin ei minulla ole koskaan säilynyt ehjänä edes 1 vuoden.

Ostin myös PC pelin Warhammer Vermintide 2 jota voi pelata ystävän kanssa steamin kautta. Haluan tutustua siihen peliin rauhassa ehkä akaisintaan 2 viikon kuluttua pelata sitä jonkun muun kanssa.

Ulkomaan matkoista sen verran toivoisin ystävän ottavan kuvat
kun ollaan vedenpinnan yläpuolella tuossa S41 on kehno kamera. Sukeltaessa taas voi käyttää Catepillar Cat S41 kameraa se kestää 2 metrin syvyyden 1h ennen taukoa.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
apex legendsiin ssaa lisätä mishabiz. oon tossa ihan hukassa pari peliä vasta takana;) yleensä iltasin koneella kun perheellisen velvoiteet hoidettu
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Jos kinnostaa ulkomaan matka NYT huhtikuussa 2019 laittakaa minulle pikaisesti viestiä! Uusi työsuhde alkaa Toukokuussa ja pidän lomaa ennen sitä! Viestiä minulle nyt please jos kiinnostaa matkustaa huhtikuussa 2019.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tännekin voi pistää Steam-nickiä vaikka yv:llä ja peliehdotuksia, kun oikeastaan kaikenlaiset pelit käy, oikeastaan ainoa ongelma on ajan puute työn vuoksi ja pelaaminen sijoittuu pääosin viikonlopuille.

PS. Matkustelukaan ei ole ongelma, jos vaan kemiat natsaa. Työn puolesta sitä tulee tehtyä paljon varsinkin Suomen rajojen sisäpuolella...
Laitoin viestiä.... jospa vastaisit siihen kiitos:). Juuri nyt kinnostaa eniten matkustaminen, mutta ennen sitä pitää tavata Suomessa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Pistäs steam-nickiä, niin käydään vähän pelailemassa Battlefieldiä. Jos henkilökemiat natsaa, niin voidaan käydä kiertämässä muutama tissibaari ja kokeilla seksualisuutemme rajoja ukrainalaisen kikitytön kanssa. Vaikka YV:llä, jos et tänne sitä halua laittaa.
Sain viimeksi bannin nyt vuonna 2019 aika äskettäin, kun aloin vastamaan offtopic viesteihin sinulta ja joiltakin muilta, niin jos annetaan olla ei oikein synkata viestien perusteella... ei mitään sinua vastaan mutta enemminkin neutraali toteamus ollaan niin erilaisia mielipiteissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Sain viimeksi bannin nyt vuonna 2019 aika äskettäin, kun aloin vastamaan offtopic viesteihin sinulta ja joiltakin muilta, niin jos annetaan olla ei oikein synkata viestien perusteella... ei mitään sinua vastaan mutta enemminkin neutraali toteamus ollaan niin erilaisia mielipiteissä.
No voi harmin paikka :rofl:
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Vähän lottoamista, mutta sattuuko kukaan täällä pelaamaan IL2 Sturmovik COD Blitziä? Siipimiestä / Johtokonetta vaille, olisi hauskaa kokeilla kunnon parilennolla DangerDogz serverillä discordin avulla. En todella ole pro, mutta välillä sokeakin kana.... eli rennolla asenteella. YV:tä voi laittaa.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
147
Mikäli joku pelaa Borderlands 3:sta. Toinen läpipeluukerta menossa. haluaa peliseuraa. Saa lisäillä : plendii nimellä pitäisi löytyä epic Gamesista .
Ikää löytyy 33
 
Liittynyt
16.01.2018
Viestejä
238
Ihan paska pelaaja tarttis jonkun kantamaan Battlefield Vitoseen, discord aittis#1457
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
520
Peliseuraa pc:lle hakusessa. Tällä hetkellä menossa vaihtelevalla aktiivisuudella BL3, Destiny 2, Overwatch, ym. Myös BO4/apex ym. kiinnostaa, vaikkakin jäänyt vähemmälle viime aikoina.
Steam Community :: Tuxxu
Battle.net: TukiAine#2135
Epic: Nik5i
Discord: EloPak#1393
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
182
oliskos täällä peliseuraa RDR2 seikkailuihin, heittäkää kaveri kutsuu täällä discordissa tai savumerkkiä. Pr0mpt3r
 

sawe

ATI Rage jo vuodesta 1996
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
261
PS4 NHL 20 esariin pari varttuneempaa ukkoa hakusessa.
Joukkueessa ikähaarukka 28-44v. ja iltaisin/viikonloppuisin pelaillaan.

YV:tä niin katotaan maistuuko hitaiden ja kankeiden kanssa pelailu.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
984
Jees, frendejä kaipailen pelailuihin!

Steam Friend code: 13038023,
tai Steam linkki: https://s.team/p/rjw-crk/jpfjnmnn (30pv voimassa)
EGS: Tuuchen
Xbox-app: Tuuchen,
Origin: Tuuchen,
Battle.net Tuuchen#2287.

Multa löytyy PC-puolelta monia pelejä, kuten FH4, Halo:MCC (Steam tai PC-Xbox-app), RS6, Battlefront 2, kaikki battlefieldit, Titanfallit, Wow, Overwatch, SC2, Modern Warfare yms yms.

Erityisesti tarinavetoinen co-op peilailu kiinnostaa. Tällä hetkellä aikaa kuluu yksinpelien parissa, mutta porukalla olis kiva jotain nettipeliä vääntää. Varsinkin kun Halo ilmestyy PC:lle, niin se vois olla mahti!
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
75
Yks uupuu Faceit csgo 7-10lvl!! Privaan viestiä, niin nakkaan disen

/ lisätkää juhismeister faceitis

Edit. kaiken tasoiset käy
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
Postasin Apex-threadiin PC-peliseurapyynnön. Jos kiinnostaa, niin lisäilkää Originissa.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
56
Pelikavereita PC:lle hakusessa. Tällä hetkelllä aktiivisessa pelauksella BF V, WoT ja Dead By Daylight. Avoin muillekki peleille ja löytyy kyllä isokasa pelejä. :D Vuorotyötä teen niin sen mukaan aktiivinen. Sama nikki stiimissä ku täälläki. YVtä tai lisäilkää stiimissä. :thumbsup:
 
Liittynyt
29.03.2018
Viestejä
99
Pelikaveria PC:lle Fallout 76 nimellä papparalli Yleensä duunin jälkeen iltaisin, mutta enemmän tulee sitten pelailtua viikonloppuisin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
56
Tääläkin yks fallout76 pelaaja kaipais peliseuraa pc.
Nakkaa viestiä!
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Jos haluaa Warzoneen peliseuraa, niin Hulikopteri tai Huliankka saa lisätä. PC:llä pelailen mutta konsolipelaajat saavat myös lisätä :D
 
Liittynyt
31.03.2020
Viestejä
31
Onkos täällä techiläisiä jokka tykkää Rustia pelata? Itellä 3500h steamin mukaan. AK:n spray hallussa kohtalaisesti ja recoilscriptejä ei tule harrastettua. Lähinnä pelannu jenkkien kanssa.
Jos Rustia kiinnostaa pelata ja nöyryyttää korealaisia 50 pelaajan zerggejä niin voi udella steam id:tä vaikkapa yv:llä :)

Pelit mitä tulee pelailtua:

- Rust (3600h)
- Dead By Daylight (~1500h Surv only)
- R6 Siege (~100h)
- Hunt Showdown (+100h)
- League Of Legends (Gold 1/NA)
- 7 Days To Die (+100h)
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
802
Löytyskö peliseuraa lähinnä ARPG peleille? Tällä hetkellä pelailen Wolcenia jossa on parikin charrua, lvl 70 ja 81, mutta myös tuhansia tunteja on D3 ja PoE:ssa tosin poe:ta ei ole tullut nyt varmaan vuoteen pelailtua. Välillä sitten tulee pelailtua ihan random pelejäkin, mutta ei käytännössä koskaan FPS lajityypin pelejä. Niin tosiaan välillä tulee innostuttua pelailemaan Heroes of the Stormia myöskin vaikka en noissa dota lajityypin peleissä mikään hyvä olekkaan... Mitä tulee noihin arpg peleihin niin en juuri koskaan pelaile mitään "meta" buildeja ja nyttenkin wolcenissa tehnyt omat buildit, toki mainilla olen vetänyt 187-189 expeditionin.
Tästä syystä ois kiva alottaa jonkun kans uudet charrut.

Voi laittaa tääl vaik YV...
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 078
Tänään vapun kunniaksi peliseuraa csgolle, ikää 29, olutta hieman, en ole aikaisemmin tuntemattomien kanssa jutellut... Toivottavasti ei haittaa
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Ps4 lähinnä nyt warzonea. Lisäilkää, jos nappaa.
Laitoin parille ketjusta löytyvälle pyynnöt.
PSN:
Maori_FIN
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
734
Battlefield V:lle PC:llä olisi kiva saada peliseuraa, kun sitä nyt innostuin taas pelaamaan. Korkealla rankingilla en ole, mutta squad-toiminta kiinnostelisi sooloilun sijaan. Saa lisätä Originiin "kaapula". Itsellä ikää siinä kolmenkympin hujakoilla. Mikki löytyy tarvittaessa, katsotaan softapuoli kuntoon kun saa tietoon mitä nykyään käytetään. Kun olin aktiiviharrastaja, niin The All-Seeing Eye ja Ventrilo olivat se juttu. Näin ei taida enää olla. :D

Kaljapäissään tulee joskus Steamin puolella pelailtua kynäriä, tf2, yms. joten "kaapula" toimii sielläkin. Saa laittaa pyyntöä matalalla kynnyksellä:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.02.2019
Viestejä
89
Peliseuraa? CoD? PUBG? CS:GO? OW? Monster Hunter: World? BF V?
Itellä ikää 30+, että kelpaa kaikenikänen seura (fortniteä en pelaa)

steam: 26378523
Battle.net: sansibaari#2332
Origin: sansibaari
 
Liittynyt
04.05.2020
Viestejä
15
PC: jurmis
csgo
dota
rocket league

ps4:jurmisi
fallout 76

ikäää on 30v ja pelailen satunnaisesti ku kekriän :cool:
 
Liittynyt
30.08.2018
Viestejä
164
Löytyiskö täältä peliseuraa? Itsellä ikää lähemmäks 30 ja päivällä/iltaisin tulee pelejä aina hakattua.

Sea of thieves
Valorant
CSGO
Kaikki rts pelit. Vanhemmatkin. Age of empires II, III, EE II etc.
Minecraft - Joskus jaksoi tätäkin hakata :D
Darks souls sarja
Don't starve

Yv:llä saa täällä kiinni.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
129
Välillä kaipaisi lisää pelureita Ps4

Warzonea hiirellä tulee nyt pelailtua pubg pilaamisen jälkeen. Ehkä sitä vielä joskus jos saavat siitä vielä pelattavan.

Pelit:

Warzone
Pubg
R6 Siege
Warface Ranked

PSN: J__A__P__E
Peliajat yleensä 21-04 päivistä riippuen
Ikä:3x

Pelikavereilta ikä voisi löytyä 18+

Kaveripyyntöihin mielellään maininta io-tech tms
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
154
Löytyykö Stadialle pelikavereita hieman vanhemmasta porukasta. Division 2 hankittuna ja Borderlands 3 harkinnassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 606
Viestejä
4 196 193
Jäsenet
70 753
Uusin jäsen
1lallu

Hinta.fi

Ylös Bottom