Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
69
Saiko kukaan Epsonin cashbackista rahojaan, itse en saanut. pyysivät kahteen kertaan tulostimen sarjanumerosta kuvan, mitkä toimitin sivuston kautta, mutta aina sama vinkuminen tuli sähköpostiin, että tarvitaan uudestaan kuva.
Huvittavaa vielä, kun cashback meni umpeen ja vielä pari pävää sen jälkeen tuli ilmoitus että tarvitaan kuva sarjanumerosta ennen päättymispäivää mikä oli jo mennyt.
Taidan laittaa Epsonin boikottiin ja jakaa tämänkin tiedon mahdollisimman monelle.
No se oli 30e menetys, ei elämä siihen kaadu, mutta aikaa vievää hommaa cashbackit, microsoftilla cashbackit on kyllä pelanneet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Sama Ps storessa 44,95€ eli aika sama kuin gigantista postimaksuilla.

Säästä 25 % 12 kuukauden PlayStation®Plus-tilauksesta.
Tämä tarjous on voimassa 15.3.2019 kello 12.00 – 26.3.2019 kello 12.00 Suomen aikaa.
Tuossa kuitenkin se, että PS Storessa sitä ei saa ostettua vanhat asiakkaat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Saiko kukaan Epsonin cashbackista rahojaan, itse en saanut. pyysivät kahteen kertaan tulostimen sarjanumerosta kuvan, mitkä toimitin sivuston kautta, mutta aina sama vinkuminen tuli sähköpostiin, että tarvitaan uudestaan kuva.
Huvittavaa vielä, kun cashback meni umpeen ja vielä pari pävää sen jälkeen tuli ilmoitus että tarvitaan kuva sarjanumerosta ennen päättymispäivää mikä oli jo mennyt.
Taidan laittaa Epsonin boikottiin ja jakaa tämänkin tiedon mahdollisimman monelle.
No se oli 30e menetys, ei elämä siihen kaadu, mutta aikaa vievää hommaa cashbackit, microsoftilla cashbackit on kyllä pelanneet.
Itse sain 50e cashbackin Epsonilta juuri tänään. Otin ensin kuvan tulostimen laatikosta jossa sarjanumero oli näkyvillä, mutta tämä ei heille kelvannut. Toisen kuvan lähetin tulostimen takana olevasta sarjanumerosta ja se näytti kelpaavan.
 
Liittynyt
13.07.2017
Viestejä
81
Itse sain 50e cashbackin Epsonilta juuri tänään. Otin ensin kuvan tulostimen laatikosta jossa sarjanumero oli näkyvillä, mutta tämä ei heille kelvannut. Toisen kuvan lähetin tulostimen takana olevasta sarjanumerosta ja se näytti kelpaavan.
Tännekin on tullut cashback. Ja juurikin samalla tavalla kävi myös itselle. Täytyi ottaa tulostimen takaa kuva ja sitten hyväksyivät.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 512
Clasulla -25% keittiökoneista ja verkkokaupan yli 70€ tilauksista vielä -15% koodilla CLASU15
Esim. Mokkamasterin KBGC982AO mallin hinta tippuu 209€ -> 156€ -> 133€
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
66
Saiko kukaan Epsonin cashbackista rahojaan, itse en saanut. .
Tuli Citymarketin Epson ET-2650 tarjouksesta 30€ palautus yhdellä yrittämällä. Ei jäänyt tulostimelle hintaa lopulta kuin 139€. Tällä hetkellä esim. Verkkokauppa myy samaa laitetta hintaan 249,90€.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
69
Tännekin on tullut cashback. Ja juurikin samalla tavalla kävi myös itselle. Täytyi ottaa tulostimen takaa kuva ja sitten hyväksyivät.
No perhana sentään. Enpä osannut arvata että pitäisi itse laitteen takaa ottaa kun lukee paketissakin. Sähköpostissa kun luki

Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta. Koska tämä on tärkeä tekijä hakemuksesi hyväksymisen kannalta, sinun on lähetettävä nämä tiedot uudelleen.

Oma vika siis kun en sisäistänyt asiaa..:itku::tdown:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
No perhana sentään. Enpä osannut arvata että pitäisi itse laitteen takaa ottaa kun lukee paketissakin. Sähköpostissa kun luki

Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta. Koska tämä on tärkeä tekijä hakemuksesi hyväksymisen kannalta, sinun on lähetettävä nämä tiedot uudelleen.

Oma vika siis kun en sisäistänyt asiaa..:itku::tdown:
Lause "Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta" on kehnoa kielioppia, mutta yrittää aika selkeästi sanoa nimenomaan, että kuvan pitää olla itse laitteesta niin että sarjanumero näkyy. Ja käyhän se järkeenkin, koska pakettejahan voisi kuvata vaikka kaupan hyllyltä, mutta itse laitetta rahtusen hankalampaa :)
 
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
69
Lause "Lataa laitteesta valokuva tuotteen sarjanumerosta" on kehnoa kielioppia, mutta yrittää aika selkeästi sanoa nimenomaan, että kuvan pitää olla itse laitteesta niin että sarjanumero näkyy. Ja käyhän se järkeenkin, koska pakettejahan voisi kuvata vaikka kaupan hyllyltä, mutta itse laitetta rahtusen hankalampaa :)
jep mutta kun kuitistakin piti olla erikseen kuva. Luulis riittävän.:hungry: Ensi kerralla sitten kuvat edestä ja takaa plus kaikki mahdolliset kuitit, tai sitten vaan skippaan cashbackit ja säästän aikaa. Oli muutenkin ihme säätö tunnuksien ja salasanojen kanssa.

Katsos vaan 19.4 eräpäivä, eli rahaa ilmeisesti tulossa.:cigar2: En tiedä oliko palautteellani jotain tekemistä asian kanssa, mitä annoin lomakkeen kautta mm. uhkailin kuluttaja-asiamiehellä. (ennen tänne purkautumistani.)Tosin oma vikani sinänsä, toki cashback ei tarvitsisi olla näin salatiedettä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zat

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Tosin oma vikani sinänsä, toki cashback ei tarvitsisi olla näin salatiedettä.
Noin yleisemmin se on juurikin tarkoituksella salatiedettä, tai siis tehty mahdollisimman vaikeaksi ja pitkäkestoiseksi prosessiksi. Tämä siis kuuluu ideaan, ja tarkoitus on että mahdollisimman pieni osuus ostajista lopulta käyttäisi cashback-mahdollisuutta onnistuneesti, vaikka se olisi vaikuttanut ostopäätökseen.

Etenkin Amerikassa rebate-hommat on aika villi länsi, ja apinaa koijataan noissa hämyisillä ehdoilla aina kun mahdollista. Euroopassa on tietääkseni kumminkin paremmin, ja etenkin cashback-eduilla markkinointi on rajoitetumpaa (esim mainoksessa ei voi merkitä hinnaksi summaa, josta cashback on jo vähennetty, toisin kuin USA:ssa).
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Tuote: Samsung SSD-kovoja
Hinta: 119 ja 229 € (norm. 149, 159 ja 299 €)
Kauppa: Telia
Voimassa: 21.-24.3. Rajoitettu erä.
Linkki: Tarjous - Tietokonekomponentit - Telia




Ittellä on toi teranen 860 QVO ja se on erinomainen pelilevynä, lukunopeus hyvä, mutta kirjoitusnopeus huono. Samsung Magicianin Rapid Modella tota saa piristeltyä vähän lisää.
Eiköhän tuo 860 QVO asiansa aja. Saa heittää vanhat mekaaniset kovot SERri romuun.
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Kyllä ajaa. Toi QVO-sarja on edullisempaa Samsungia, ja niissä on kirjoitusnopeudet hitaampia kun sen catche menee täyteen nopiaan. Mut sillä ei oo mitään merkitystä pelejä pelaillessa, jossa ei pahemmin dataa kirjoitella, pelkästään luetaan. Yleiskäyttöön/käyttikselle sit ennemmin jotain EVO-sarjaa sampalta.
No käyttislevynä on vanha 830 evo, ja se saa jatkaa siinä tehtävässä. Peleille ja kuville yms tulisi tuo.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
No käyttislevynä on vanha 830 evo, ja se saa jatkaa siinä tehtävässä. Peleille ja kuville yms tulisi tuo.
Eipä säilytyslevystä muutenkaan kannata maksaa mitään 970 EVO Plussan hintoja.

ps. Multa on kohta tulossa EVO 850 1TB (MLC) myyntiin suunnilleen QVO:n hinnalla. :) Nakkaa yv:tä jos on kiinnostusta.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
339
Olen aiemmin saanut 72€ huoneen Sokos Hotelsista, nyt tämä huima tarjous tarjoilee huoneita pelkästään yli 120 eurolla? Olisiko hintoja pumpattu ylöspäin jo eilen.
Sokos Hotellin facebook-sivulla oli valitettu teknisiä ongelmia ja sanottu, ettei kaikille ole näkynyt oikea tarjoushinta. Vika korjataan ja sama kampanja uusitaan myöhemmin. Ilmeisesti olet yksi monista, jolla näkynyt väärät hinnat. Itse oon pitemmän aikaa seurannut Sokos Hotel Flamingon hintoja toukokuulle ja niiden "Päivän hinta" ollut suunnilleen sama eilen, toissapäivänä, viime viikolla ja pari viikkoakin sitten. Eli mitään nostoa ei niissä hinnoissa ainakaan ollut. Mutta kun fb-sivuja luin niin moni valitellut samaa, että hinnat vain noussut ja joillakin jopa lopullinen hinta kassalla alennuskoodin kanssa oli enemmän kuin ilman koodia. Ei ole kyllä ihan putkeen mennyt kampanjan toteutus :D

Edit. Ja siis tänään huoneen hinta noussut taas n. 50e/vkpl verrattuna eiliseen tarjoushintaan.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
187
Voiko olettaa että kaikki tuollaiset kotelot toimivat myös konsolien kanssa, kun on tuetuissa käyttöjärjestelmissä on lueteltu win/mac/linux?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 707
Citymarketissa on Lenovon tabletti alessa 99€. 16 gigaa ROM, 1 giga RAM ei ole huikea määrä mutta Android 8.1. Linkki valmistajan sivuille: Lenovo Tab E10 | 10,1" viihdetabletti koko perheelle | Lenovo Suomi

Miten tuo Android Go eroaa Lenovon tavallisesta Androidista? Android One olisi kai paremmin päivitettävissä oleva versio, mutta mikä hemmetin Go?
Riisuttu Androidi entry level laitteille. Vie vähemmän tilaa ja ne softat, Googlen mitä tulee mukana on muokattu toimimaan heikkotehoisemmalla raudalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Voiko olettaa että kaikki tuollaiset kotelot toimivat myös konsolien kanssa, kun on tuetuissa käyttöjärjestelmissä on lueteltu win/mac/linux?
Taitaa suurimmat erot olla noissa miten ne osaavat mennä virransäästöön ja sammutella itseään.

Esim. mulla WD:n 2.5" ei spinnaa sammuksiin koskaan ellei Xonea sammuta kokonaan (siis "nopea valmiustila", tjsp = levy pyörii 24/7)...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Onko Giganttiin ilmaisten toimitusten koodia?

edit: ei sitten, nähtävästi hinnoitteluvirhe tms..

Maksunvälittäjä ei saanut maksua viimeisteltyä. Yritä uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Kyllä, minuakin rankaistiin arpomisesta. Saiko joku noita?

Olisihan se 30€ ollut myös halpa hinta, mutta kun piti taas säästää :facepalm:
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 420
Jäin äsken empimään samaa ja taisi sillä välillä mennä kaikki. :facepalm:
Kyllä, minuakin rankaistiin arpomisesta. Saiko joku noita?

Olisihan se 30€ ollut myös halpa hinta, mutta kun piti taas säästää :facepalm:
Onneksi tuolla oli vaihtoehtona nouto lähimmästä Gigantista, niin ei tarvinnut enempää empiä vaan heti tilausta sisään.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
En saa valittua toimitustapaa eikä tilaus etene. Hyvä etten saanut tilattua, ostaa sitten paremman kun oikeasti tarvitsee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Nopeasti kyllä Katosivat ssd asemat. Tilasin omani ja postasin sen jälkeen tuon tarjouksen. Ehdin rauhassa empiä postikulujen kanssa, kunnes tajusin, että nouto onnistuu myymälästä. :lol:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
444
En tiedä saako laittaa tänne, mutta sain tilattua enkä noin suurta tarvitse. 15€ välirahalla otan 128Gb vaihdossa :)
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Citymarketissa on Lenovon tabletti alessa 99€. 16 gigaa ROM, 1 giga RAM ei ole huikea määrä mutta Android 8.1. Linkki valmistajan sivuille: Lenovo Tab E10 | 10,1" viihdetabletti koko perheelle | Lenovo Suomi

Miten tuo Android Go eroaa Lenovon tavallisesta Androidista? Android One olisi kai paremmin päivitettävissä oleva versio, mutta mikä hemmetin Go?

Eikö Go ole vähän kuin vertaisi Googlen chromeen, jotenki enemmän nettiriippuvainen ym.

e:
"What’s interesting is that much of Android Go’s built-in applications are glorified Progressive Web Applications, something that Google has been working on for a while now.
"
 
Liittynyt
08.03.2019
Viestejä
6
Tuote: EVGA Megadeals, useita bundleja ja myös emolevyjä, esim. bundle:
  • EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING, 08G-P4-5173-KR, 8GB GDDR5, ACX 3.0 & Black Edition
  • EVGA SuperNOVA 650 G3, 80 Plus GOLD 650W, Fully Modular, Eco Mode with New HDB Fan, 7 Year Warranty
  • EVGA PowerLink, Support ALL NVIDIA Founders Edition & ALL EVGA GeForce RTX 2080 Ti/2080/2070/GTX 1080 Ti/1080/1070 Ti/1070/1060
Hinta: yllä oleva esimerkkibundle 399,98€ ilman postikuluja. Suomessa hinta.fi mukaan halvin PELKKÄ EVGA 1070 sc näyttis 473,80€ (hinta.fi)
Postikulut: Testattaessa kertoi olevan: 26,23€, ei tietoa vaikuttaako oma pohjoinen osoite kuluihin.
Kauppa: EVGA EU
Voimassa: Viikonlopun (?) niin kauan kuin tuotteita riittää
Linkki: EVGA Newsletter - EUNL_2019-03-22

HOX. myös muita hyviä bundleja kevyempään pelaamiseen.
Mitäs mielipiteitä tuosta paketista? Onko tuo 1070 pätevä näyttis 1440p pelaamiseen?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Voisitteko olla ystävällisiä ja valittaa Gigantin asiakaspalveluun surkean pienenestä SSD erästä. Jos laittaisivat jotain uutta. Itse en jaksa :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 491
Viestejä
4 164 047
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom