Liittymät

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
219
Mulla on tällä hetkellä Elisa rajaton 9.90€/kk. Miettisin jos vielä sitä hintaa saisi alemmaksi. Onko joku saanut Moilta mitään hyviä tarjouksia?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 150
Mulla on tällä hetkellä Elisa rajaton 9.90€/kk. Miettisin jos vielä sitä hintaa saisi alemmaksi. Onko joku saanut Moilta mitään hyviä tarjouksia?
Lukaise tämän ketjun edellinen sivu niin siellä on juttua Moin viime aikaisista winbackeistä.
Sun tämän hetkinen hintakin on kyllä niin hyvä, että ei paljoa parempia ole useimmille tarjoiltu. Moi on antanut joillekin poistuville asiakkaille 12kk ajaksi puhelut ja rajattoman datan perusliittymän hinnalla, mutta tekstarit siihen ei kuulu, joten ne nostaa hintaa jos niitä käyttää.
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
44
Nykyinen vanha singles day liittymä 13,90€/kk (600/600 ja 100M) Ei meinaa minuutit riittää, Elisa pommittaa tarjouksilla, Huoleton Premium Rajaton ja 100M 19,90€/kk/24kk+avaus 4.90€. Mukaan 30€ S-ryhmän lahjakortti. Onko käypä tarjous? Aikaisemmin tuli 18,90kk sama tarjous, torin ilman lahjakorttia. Parhaimillaan puhelinkulut mennyt 30€ ylitse.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 150
Eikös tuo singles day ollut telian kampis? Itse sain rajaton 200M liittymän telialta rescuena 18,90€/kk kun laitoin siirron elisalle. Hinta voimassa 12kk.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 000
Eikös tuo singles day ollut telian kampis? Itse sain rajaton 200M liittymän telialta rescuena 18,90€/kk kun laitoin siirron elisalle. Hinta voimassa 12kk.
olikos telialla se 11.11/kk? tjtn

Edit: muisti on /ceestä
"Telian sinkkuliittymä rajaton 200M 18,9€/kk"

Muistaakseni kaikilla oli jonkinlainen sinkkupäivätarjous
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Nykyinen vanha singles day liittymä 13,90€/kk (600/600 ja 100M) Ei meinaa minuutit riittää, Elisa pommittaa tarjouksilla, Huoleton Premium Rajaton ja 100M 19,90€/kk/24kk+avaus 4.90€. Mukaan 30€ S-ryhmän lahjakortti. Onko käypä tarjous? Aikaisemmin tuli 18,90kk sama tarjous, torin ilman lahjakorttia. Parhaimillaan puhelinkulut mennyt 30€ ylitse.
Ei ole käypä. Siirto Moille, hetki siellä, ja pois muualle, niin tarjoavat ilmeisesti tuota 6e kaikki rajatonta.
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
44
Jep pistin Moihin menemään liittymän, lasku tulikin heti. Katellaan miten menee. Jos hyvin laitan neljä muuta liittymää menemään myös.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Itse otin juuri MOI:n

Itselleni kuitenkaan eivät muut operaattorit ole nyt lähinnä jakaneet, kuin onnitteluja hyvästä valinnastani. Mitään järkevää vastatarjousta ei ole esitetty. Noin 20€/kk on olleet muiden "kovin hinta" mihin kuulemma millään pystyvät.

Ei sillä, minulle tuo MOI kyllä käy, koska en käytä liittymää kovin paljoa. Lähinnä tykkäisin ajatuksesta, että laskun summa on varmasti tiedossa etukäteen, vaikka se sitten olisi vähän isompi, kuin mitä olisi käyttöni perusteella. 20€ on kuitenkin minusta vähän liikaa melko kevyeen käyttööni nähden.

Dataa käytän lähinnä juttujen kuuntelemiseen youtubesta ulkoillessani. Käytän vanced:ia, mutta mietin, että onko olemassa sellaista appsia joka poimii pelkän äänen ja ei edes yrittäisi siirtää kuvaa tuolta tuubista? silloin 4gt/kk dataa riittäisi varmasti minulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 354
Itse otin juuri MOI:n

Itselleni kuitenkaan eivät muut operaattorit ole nyt lähinnä jakaneet, kuin onnitteluja hyvästä valinnastani. Mitään järkevää vastatarjousta ei ole esitetty. Noin 20€/kk on olleet muiden "kovin hinta" mihin kuulemma millään pystyvät.

Ei sillä, minulle tuo MOI kyllä käy, koska en käytä liittymää kovin paljoa. Lähinnä tykkäisin ajatuksesta, että laskun summa on varmasti tiedossa etukäteen, vaikka se sitten olisi vähän isompi, kuin mitä olisi käyttöni perusteella. 20€ on kuitenkin minusta vähän liikaa melko kevyeen käyttööni nähden.

Dataa käytän lähinnä juttujen kuuntelemiseen youtubesta ulkoillessani. Käytän vanced:ia, mutta mietin, että onko olemassa sellaista appsia joka poimii pelkän äänen ja ei edes yrittäisi siirtää kuvaa tuolta tuubista? silloin 4gt/kk dataa riittäisi varmasti minulle.
Jos käytät vain vähän puhelinta niin oletko katsonut puhelimen datankäyttöä siitä itsestään? 4 gigaagin on yllättävän paljon.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Jos käytät vain vähän puhelinta niin oletko katsonut puhelimen datankäyttöä siitä itsestään? 4 gigaagin on yllättävän paljon.
En ole seurannut ennen. 4gt on tavallaan aika paljon, mutta tunnin video on myös satoja megoja ja se kertaa 30. Asia ei kyllä ole sinänsä kovin merkittävä, että minulla siis ei ole pakko katsella tuota tuubia, joten kun 4gt tulee täyteen niin sitten se vaan on täynnä. Tämän nyt sitten tulen näkemään tulevaisuudessa, että miten riittää.

Mietin kyllä, että voisihan sitä ladata jutut kotona luuriin valmiiksi, mutta jos löytyy appsi joka osaa poima ääniraidan tuubista, niin se on simppelimpää.

Minulla ei ole mitään somesoftia yms kuluttamassa dataa. Vain tuubi ja joskus jonkin asian katson selaimella tjms.


PS:
MOI:sta sen verran, että vähän kyllä huolettaa sille siirtyminen, kun liittymää ei ole edes saatu auki ja ne ovat jo ehtineet sotkemaan monta asiaa ja kertomaan vääriä vastauksia kysymyksiini. Kaikki pitää tehdä itse netissä ja MOI:lla on heikko tuki eri selaimille jota ei kerrota missään. Sopimus voi jäädä vahvistamatta jne.

Edelleen heillä on sopparissa kohtia joihin halutaan esim hyväksyntä, mutta kohdat eivät kuulemma olekkaan riittävä varmistus sille mitä olen tahtonut ostaa. Neuvonnasta kerrottiin, että netissä on erillinen kohta jolla aktivoidaan numeron siirto ja toisella sivulla aktivoidaan SIM. Itsellä oli vain yksi kohta josta ne aukesivatkin molemmat samalla kertaa jnejne. Mihinkään vakavaan tarpeeseen en tällä hetkellä MOI:ta uskaltaisi suositella.

PPS:
MOI:n sopparin jälkeen olen saanut roskapostia joka alkaa "moi" tai "moimoi".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 210
Dataa käytän lähinnä juttujen kuuntelemiseen youtubesta ulkoillessani. Käytän vanced:ia, mutta mietin, että onko olemassa sellaista appsia joka poimii pelkän äänen ja ei edes yrittäisi siirtää kuvaa tuolta tuubista? silloin 4gt/kk dataa riittäisi varmasti minulle.
Tähän pieneen OT heitän vinkin, eli NewPipe osaa tuon, senkus valitset play in background, niin se hakee vain audion.

F-Droidista:
https://f-droid.org/en/packages/org.schabi.newpipe/

Taikka jos manuaalisesti haluat aina heti uusimman:
TeamNewPipe/NewPipe
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
marraskuussa vaihettu telialta moille niin nyt tuli viestiä elisalta että saisi 9,90e/kk/24kk sisältäen rajaton puhelut+viestit ja 50mb netin, tuli laitettua numsiirto, kun on moilla aina sen verran ollut käyttöä että ollut laskut 9-10e/kuukaudessa
 
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
69
Perjantaina laitoin Saunalahdelta siirron Moille, eilen sitten tarjosivat
Huoleton 4g
rajaton data 50/50, puhelut, viestit ja eu data 10gt, 16.9€\24kk, en suostunut.
Tänään soitin myyntiin halus tarjota 9,9€ samaa, otin sitten sen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
813
Laitoin liittymän siirtymään Telia -> Moi, eivät antaneet mitään houkuttelevaa vastatarjousta Telialta. Ei haittaa, Moi vaikuttaa ihan sopivalta tähän kohtaan.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Itsellä outoja kokemuksia MOI:sta

Olen joutunut kummaan tilanteeseen, että MOI ei ilmeisesti halua minua asiakkaakseen?
Saan jatkuvasti tekosyitä sähköpostiin, että "en ole hyväksynyt jotakin ehtoa" tai "voidaanko se minun numero siirtää" jne..

Kaikki vastaukset oli jo sopimuksessa, mutta ihme jankkausta. Nyt sitten haluavat muistuttaa, että "jos liitymä avataan, niin sitten en saa perua sitä, vaan laskut tullaan perimään vähintään yhdeltä kuukaudelta."

Ihan sama, mutta miten muka tuo 14pv katumisoikeus voi olla tuollainen, en usko.
Tilannehan olisi sama, kuin tilaisin kaupasta tavaran ja se 14pv alkaisi kulumaan vaikka paketti olisi matkalla? Pitäähän se kaupan kohteen olla minulla käytettävissä tuon 14pv ajan?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 150
Tilannehan olisi sama, kuin tilaisin kaupasta tavaran ja se 14pv alkaisi kulumaan vaikka paketti olisi matkalla? Pitäähän se kaupan kohteen olla minulla käytettävissä tuon 14pv ajan?
Mutta kun se tilanne ei ole sama tavaroiden ja palveluiden kohdalla, ja liittymäsopimukset ovat palveluita.
Maksujen perimisen suhteen kannattaa lukea etenkin viimeinen kappale lainauksesta.

KKV - Etämyynti - Peruuttamisoikeus etämyynnissä sanoi:
Tavarat

14 päivän peruuttamisaika lasketaan tilatun tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Jos kyseessä on säännöllisesti toimitettava tavara, peruuttamisaika lasketaan ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
..
Palvelusopimukset

Myös palvelusopimuksilla on yleensä peruuttamisoikeus. 14 päivän peruuttamisaika lasketaan palvelusopimuksen tekemisestä.

Peruuttamisoikeutta voi käyttää, vaikka palvelun suorittaminen olisi kuluttajan pyynnöstä aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä. Jos palvelun toimittaminen on aloitettu ja se peruutetaan, kuluttajan tulee maksaa yritykselle kohtuullinen korvaus, joka lasketaan suhteellisena osuutena sopimuksen mukaisesta kokonaishinnasta.

Kuluttajan ei tarvitse maksaa peruuttamisaikana kokonaan tai osittain suoritetusta palvelusta, jos yritys on aloittanut palvelun suorittamisen peruuttamisaikana ilman kuluttajan suostumusta tai ei ole kertonut peruttamisoikeuden käyttämistä koskevista ehdoista tai peruuttamiseen liittyvästä korvausvelvollisuudesta.
..
Peruuttamisoikeus ei koske:
palvelua, joka on kokonaan suoritettu kuluttajan nimenomaisesta pyynnöstä ja kuluttajalle on ilmoitettu peruuttamisoikeuden puuttumisesta. Esimerkiksi laajakaista- tai maksu-tv-sopimuksen osalta palvelu on kuitenkin kokonaan suoritettu vasta sopimuksen päättyessä eikä siinä vaiheessa, kun yhteys on avattu palvelun käyttöönottoa varten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Ettei vaan olisi jäänyt se hetu puuttumaan sieltä tilausvaiheesta ja siksi kanittaa? Nuo sopimusjutut taas varmaan suurinpiirtein samaa automaatiota kuin kaikilla muillakin operaattoreilla. Paha sanoa sen tarkemmin näkemättä viestien koko sisältöä. Mihinkään "yritys X ei halua minua asiakkaaksi" juttuihin on kuitenkaan vaikea uskoa.

PS:
MOI:sta sen verran, että vähän kyllä huolettaa sille siirtyminen, kun liittymää ei ole edes saatu auki ja ne ovat jo ehtineet sotkemaan monta asiaa ja kertomaan vääriä vastauksia kysymyksiini. Kaikki pitää tehdä itse netissä ja MOI:lla on heikko tuki eri selaimille jota ei kerrota missään. Sopimus voi jäädä vahvistamatta jne.

Edelleen heillä on sopparissa kohtia joihin halutaan esim hyväksyntä, mutta kohdat eivät kuulemma olekkaan riittävä varmistus sille mitä olen tahtonut ostaa. Neuvonnasta kerrottiin, että netissä on erillinen kohta jolla aktivoidaan numeron siirto ja toisella sivulla aktivoidaan SIM. Itsellä oli vain yksi kohta josta ne aukesivatkin molemmat samalla kertaa jnejne. Mihinkään vakavaan tarpeeseen en tällä hetkellä MOI:ta uskaltaisi suositella.

PPS:
MOI:n sopparin jälkeen olen saanut roskapostia joka alkaa "moi" tai "moimoi".
Itse avannut ainakin 6 erillistä liittymää Moille (itselle + perheelle) ja en ole mitään näistä havainnut. Kerran meni pieleen tuo numeronsiirron aloitus ja se ei alkanut heti mutta sekin oma moka, kun en antanut hetua tilauksessa tai tarkistanut omaa tiliäni sen jälkeen. Spämmiäkään ei tullut pl. perinteiset infoviestit tilauksesta, numeronsiirrosta ja sopimuksista.
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Itsellä outoja kokemuksia MOI:sta

Olen joutunut kummaan tilanteeseen, että MOI ei ilmeisesti halua minua asiakkaakseen?
Saan jatkuvasti tekosyitä sähköpostiin, että "en ole hyväksynyt jotakin ehtoa" tai "voidaanko se minun numero siirtää" jne..

Kaikki vastaukset oli jo sopimuksessa, mutta ihme jankkausta. Nyt sitten haluavat muistuttaa, että "jos liitymä avataan, niin sitten en saa perua sitä, vaan laskut tullaan perimään vähintään yhdeltä kuukaudelta."

Ihan sama, mutta miten muka tuo 14pv katumisoikeus voi olla tuollainen, en usko.
Tilannehan olisi sama, kuin tilaisin kaupasta tavaran ja se 14pv alkaisi kulumaan vaikka paketti olisi matkalla? Pitäähän se kaupan kohteen olla minulla käytettävissä tuon 14pv ajan?
Käy sieltä omilta Moin sivuiltasi hyväksymässä tilauksen.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Ettei vaan olisi jäänyt se hetu puuttumaan sieltä tilausvaiheesta ja siksi kanittaa?
Virheettömät luottotiedot ja HeTu kuten kaikki muutkin kohdat täytetty.
(Eihän tuo sopimuksen teko mene edes eteenpäin jollei kaikkia kohtia täytä!)

Saan siis sähköpostia joissa selitetään ja kysytään samoja asioita jotka olen jo aiemmissa viesteissä selittänyt. Hommasta välittyy selvästi joku tarkoituksellinen viivyttely tai toive saada minut itseni vapaaehtoisesti vaihtamaan jonnekin muualle.

Toki voi olla väärinkäsityskin, mutta tältä nyt vaikuttaa.


PS: olen vaihtamassa DNA>MOI eli sama firma. Ehkä se johtuu siitä, että laskuni tulisi olemaan jatkossa enää murto-osa entisestä.
 
Viimeksi muokattu:

Jager65

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
303
Mikähän tuossa saunalahden mobiili paska 4g mokkulassa on vikana, kun katkoo yhteyksiä kesken pelaamisen, akku on uusi ei siitä pitäs olla kiinni.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Mutta kun se tilanne ei ole sama tavaroiden ja palveluiden kohdalla, ja liittymäsopimukset ovat palveluita.
Maksujen perimisen suhteen kannattaa lukea etenkin viimeinen kappale lainauksesta.
Eikös tuo 14 pv aika ole periaatteessa varattu siihen, että koska etämyynnissä asiakkaalla ei ole ollut mahdollisuutta tutustua tuotteeseen ostohetkellä, niin hän saa tutustua tuoteeseen saatuaan sen kotiinsa. Miten tutustut mm liittymän katavuuksiin ja kuuluvuuksiin, jos sitä ei ole edes avattu?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Hommasta välittyy selvästi joku tarkoituksellinen viivyttely tai toive saada minut itseni vapaaehtoisesti vaihtamaan jonnekin muualle.

Toki voi olla väärinkäsityskin, mutta tältä nyt vaikuttaa.


PS: olen vaihtamassa DNA>MOI eli sama firma. Ehkä se johtuu siitä, että laskuni tulisi olemaan jatkossa enää murto-osa entisestä.
Kuulostaa jotenkin aika kaukaa haetulta.. Eiköhän siellä ole jokin muu sekaannus vain.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 150
Eikös tuo 14 pv aika ole periaatteessa varattu siihen, että koska etämyynnissä asiakkaalla ei ole ollut mahdollisuutta tutustua tuotteeseen ostohetkellä, niin hän saa tutustua tuoteeseen saatuaan sen kotiinsa. Miten tutustut mm liittymän katavuuksiin ja kuuluvuuksiin, jos sitä ei ole edes avattu?
Tavaroiden kohdalla se onkin, mutta palvelut on sitten eri asia.

Lainsäädäntö ei ajattele asiaa tuolla tavalla, vaikka minunkin mielestäni pitäisi. Itsekin olen aikanaan käynyt Elisan kanssa pitkähkön väsytystaistelun Viihteen irtisanomisesta, kun myyntitilanteessa luvattiin 14 päivän kokeiluaika mitä ei sitten aspan mielestä ollut olemassakaan. Ja kyseessä vielä 24kk määräaikainen sopimus, jonka toimitus kesti yli tuon 14 päivää, niin perumisaika oli ummessa jo ennen kuin palvelua oli koskaan minulle toimitettu. Lopulta homma meni siihen, että useamman reklamaation jälkeen meillä kävi urakoitsijan asentaja mittaamassa linjoja ja kertoi elisalle ettei paska toimi, jonka jälkeen vasta suostuivat purkamaan sopimuksen. Helpommalla ja halvemmalla olisivat päässet jos olisivat vain antaneet vanhan liittymän ilman viihdettä takaisin kun pyysin. Sitten kun homma meni noin vaikeaksi niin irtisanoin adsl:n kokonaan ja siirsin kännykätkin toiselle operaattorille...
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Tavaroiden kohdalla se onkin, mutta palvelut on sitten eri asia.

Lainsäädäntö ei ajattele asiaa tuolla tavalla, vaikka minunkin mielestäni pitäisi. Itsekin olen aikanaan käynyt Elisan kanssa pitkähkön väsytystaistelun Viihteen irtisanomisesta, kun myyntitilanteessa luvattiin 14 päivän kokeiluaika mitä ei sitten aspan mielestä ollut olemassakaan. Ja kyseessä vielä 24kk määräaikainen sopimus, jonka toimitus kesti yli tuon 14 päivää, niin perumisaika oli ummessa jo ennen kuin palvelua oli koskaan minulle toimitettu. Lopulta homma meni siihen, että useamman reklamaation jälkeen meillä kävi urakoitsijan asentaja mittaamassa linjoja ja kertoi elisalle ettei paska toimi, jonka jälkeen vasta suostuivat purkamaan sopimuksen. Helpommalla ja halvemmalla olisivat päässet jos olisivat vain antaneet vanhan liittymän ilman viihdettä takaisin kun pyysin. Sitten kun homma meni noin vaikeaksi niin irtisanoin adsl:n kokonaan ja siirsin kännykätkin toiselle operaattorille...

Huh, melkoista. Eivät liene kuulleet "huonosta kellosta" joka kauas ja laajalle kuuluu.

Noh itsellä ei sinänsä hätää, että 6€/kk ja määräajaton, joten aivan sama.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
83
kyllä puhelut ja data kuuluu tähän huoleton tarjoukseen.
tässä vielä se tarjousviesti elisalta
"Puhelinliittymä tarjous koskee Saunalahti Huoleton 50Mt liittymää. Saat sen 8,9e/kk hinnalla 12 kk ajalle, tämän jälkeen hinta 29,9e/kk. Liittymä sisältää rajattomasti normaalihintaisia kotimaan puheluita ja viestejä EU- ja ETA alueella. Puhelut suomesta ulkomaille normaali ulkomaapuhelu hinnalla. Lisäksi 4G verkon 50 mt netti ilman datakattoa Suomessa, Pohjolassa (Ruotsi, Norja, Tanska) ja Baltiassa (Viro, Liettua ja Latvia). Netin käyttö 10 Gt/kk muissa EU- ja ETA-alueella "
Huom. Elisa/Saunalahdella ei kuulu puhelut Suomesta Pohjola/Baltia/EU/ETA maihin liittymän kuukausimaksuun, kuten Telialla. Menin itse jo tuohon halpaan kerran.
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
188
Kävin eilen Gigantissa ja yrittivät kaupata DNA:n liittymää. Numsin jos olisi tehnyt olisin saanut 50€ alennusta ostamastani tuotteesta. Ja kun vaimo oli mukana niin kertoi että jos vaihdetaan kaksi liittymää niin saisi lisäksi 50€ lahjakortin. Ei vaihdettu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
528
Kävin eilen Gigantissa ja yrittivät kaupata DNA:n liittymää. Numsin jos olisi tehnyt olisin saanut 50€ alennusta ostamastani tuotteesta. Ja kun vaimo oli mukana niin kertoi että jos vaihdetaan kaksi liittymää niin saisi lisäksi 50€ lahjakortin. Ei vaihdettu.
Mitä dnalta tarjosivat ja millä ehdoin(lahjakortin saamisen kannalta)? mikä on nykyinen liittymä?

tällä hetkellä viestinne tiivistyy muotoon "dna on paska koska öyh" joka ei tuo keskusteluun mitään lisäarvoa
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
25
Sunnuntaina laitoin kauppakeskuksen ständillä DNA liittymät (oma + 2x lasten) vaihtumaan Telialle. Olisi tullut itselle 18,90e/kk 200M rajaton + lapsille 14,90e/kk 100M puheet erikseen maksettuna ja 30e K-lahjakortti. Tänään DNA:lta vastatarjous 14,90e/kk 100M rajaton ja lapsille 11e/kk 50M rajattomat 1v määräaikaisia.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Sunnuntaina laitoin kauppakeskuksen ständillä DNA liittymät (oma + 2x lasten) vaihtumaan Telialle. Olisi tullut itselle 18,90e/kk 200M rajaton + lapsille 14,90e/kk 100M puheet erikseen maksettuna ja 30e K-lahjakortti. Tänään DNA:lta vastatarjous 14,90e/kk 100M rajaton ja lapsille 11e/kk 50M rajattomat 1v määräaikaisia.
Hetkonen, eli 11e/kk sisältää rajattoman 50M netin ja rajattomat puhelut ja tekstarit? :O
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
Itse maksan Elisan 50 M netistä, rajattomista tekstareista ja puheluista 9,90€/kk
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
188
Mitä dnalta tarjosivat ja millä ehdoin(lahjakortin saamisen kannalta)? mikä on nykyinen liittymä?

tällä hetkellä viestinne tiivistyy muotoon "dna on paska koska öyh" joka ei tuo keskusteluun mitään lisäarvoa
En sen tarkemmin jaksanut kysellä. Jos olisin tehnyt numsin olisin saanut heti ostamastani tuotteesta 50€ hinnasta pois. Toisesta liittymästä olisi saanut sitten 50€ lahjakortin (ilmeisesti Gigantiin).
Nykyiset liittymät Saunalahdella, ja niitä ei edes kysytty, ehdotettiin vain vaihtoa suoraan. Ehdoista ei ollut puhetta. Viestin laitoin siksi että mikäli jotakuta kiinnostaa niin tuollainen tuli vastaan ja voi käydä vaikka itse Gigantissa kuulostelemassa lisätietoja. Ja ei, DNA ei mielestäni ole paska. En olisi ottanut vaikka olisivat tyrkyttäneet vaikka Teliaa. Tahi parempaa Saunalahtea/Elisaa. Nykyisissä liittymissä hinta-laatusuhde itselle kohdallaan huiman 2,90€ kuukausihintaan, ja tällä mennään vielä pitkälle vuotta 2020.
edit. Tuolla hinnalla mennäänkin Tammikuun 2021 loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
81
Telialta Moille laitoin viikonloppuna siirron. Nyt parit winback viestit tullu ja päätin soittaa takas. Tarjosivat 20M netin 5 vai 10gigan rajalla, viestit ja puhelut 0,07c hintaan 4,9€/kk. Ohi kyl meni oliko määräaikanen tms. Toisena oli joku rajaton paketti 18,9€ hintaan.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 088
Mistäs edullisin mobiililaajakaista? Tai mikä tahansa liittymä nyt sitten tarkoitukseen käykään, eli pelkkään datakäyttöön. Tulee siis kotiliittymäksi perus surffailuun yms kun on edullisin vaihtoehto. Huom Telia ei tule kysymykseen kun se toimii kyseisessä paikassa korkeintaan (hitaalla) 3G:llä.

Elisalla näin jonkun 12e/kk mainoksen mutten äkkiseltään löytänyt, liekköhän on vielä voimassa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Jos jaksaa vaivaa nähdä niin varmaan se Moin 6€/kk rajaton 4G, mikäli tämä on vielä voimassa. Vaatii siis sen, että avaat liittymän Moille, sitten siirrät sen Elisalle ja soitat aspaan pyytäen winbackina tuota. Ja jos et jaksa winback -kikkailua niin tuo Moin vakio 18€/kk rajaton lienee silti halvin. Mobiilineteistä/puhelinliittymistä pelkällä netillä on kohtuu harvoin tarjouksia, yleensä operaattorien yleistarjoukset on puhelinliittymiä luokkaa 20€/kk rajaton kaikki. Tuo Elisan 12€/kk juttu oli viimeviikkoinen tarjous.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 784
No kun alunperin sitä pelkkää dataliittymää tossa kyseltiin, eikä esimerkiks mun Huawei B525 hyödy millään tavalla puhepaketista.
 
Liittynyt
08.02.2017
Viestejä
111
Tarviikos tässä Elisa-Moi kikkailussa odottaa, että liittymä aktivoidaan, vai onnistuuko tarjousten noukkiminen heti kun operaattorin kanssa sopimukset tehty? Vaihdoin Telialta Elisalle eilen ja ajattelin huomenna kilauttaa Moille. Telialta tuli jo tarjous 200 megan netistä 18,9e/12kk, mutta vähän halvempi olisi vielä hakusessa. Yli 50 megaselle ei muutenkaan juuri ole käyttöä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Niin siis tuossa on kyseessä winback asiakkaille, jotka ovat lähdössä Elisalle Moilta. Tuskin antavat Elisalla oleville asiakkaille tuota tarjousta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
615
Mistäs edullisin mobiililaajakaista? Tai mikä tahansa liittymä nyt sitten tarkoitukseen käykään, eli pelkkään datakäyttöön. Tulee siis kotiliittymäksi perus surffailuun yms kun on edullisin vaihtoehto. Huom Telia ei tule kysymykseen kun se toimii kyseisessä paikassa korkeintaan (hitaalla) 3G:llä.

Elisalla näin jonkun 12e/kk mainoksen mutten äkkiseltään löytänyt, liekköhän on vielä voimassa...
Elisan ständiltä sain pari viikkoa sitten Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super 8,90 e/kk, taisin tuon saada jopa 24kk ajaksi. Jouduin ton kuitenkin peruuttamaan kun ei kotona toiminut tuo kuin 3G pakottamalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
652
Tänään piti vaihtaa vanha Eliitti 3g multisim liittymä pois.
Olis hinta noussu liikaa. Siirto päälle moille. Sain tingattua Huoleton 4g 9,90€/kk ja mobiililaajakaista 100mb 13,90€/kk 24kk ajan. Palautuuko moin maksu takaisin?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 498
Viestejä
4 192 945
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom