Ostettu Näytönohjain GTX 770, 960, 970

Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Eli itselle edelleen riittävä GTX760 3gb mallin tuuletin levis niin pahasti, etten nyt jaksa korjailla. Joten hakusessa mahd.nopeasti esim GTX770, GTX960 tai GTX970 kunhan noista parista tehokkaammasta hinta pysyy alle 100euron. Tampereen alueelta nouto onnistuu, Pirkkalassa vaikutan itse.

Pistäkää viestejä jos löytyy TOIMIVIA ja ok kuntoisia kyseisiä näyttiksiä, toki muutakin saa tarjota, mutta pelailen käytännössä vain CSGO:ta ja siihen nyt ei kauheita tarvita, joten sen takia ei mitään ylitehokasta kannata tarjota.
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Toimittaako nykyinen posti muka noin "halvalla" näyttiksen, tuntuu ettei ykkösluokan kirjeetkään mee kun tuplahinnalla perille ylipäätään, mutta toi strix olikin juu 4giganen, siks hinta olikin vissiin vähän korkeempi "yleiseen" tasoon. Mä katon nyt täs viikonlopun aikana löytyykö ihan face2face kauppoja, mut jos ei ja vielä löytyy saatan ostaa..
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Samaa tilalle? Mulla olis uunitettu 760
Ootko treen alueelta eli onnistuuko f2f? Ja voisin koittaa tota uunittamista itekin huomenna, on mulle tosta puhuttu, mut pitänyt "meh liian vaikeeta" mut nopeella googlauksella kyllähän tota vois esim huomenna koittaa, koska juuri tosta itellä kyse vissiin kanssa.. Mutta kerro toki mitä pyydät tästä uunitetusta 760:sta? Mielelläni vähän enempi tehoo samalla hommaisin kun vaihtaisin. Mutta pistä kertoen vähän.. Ettei oo kuukauden kortti vaan =)
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 412
Myydään - Uunitettu MSI gtx 760 twin frozr (Tampere/Lempäälä)

Tuossa ilmoitus korttiin. Mutta kun kirjottelit, et olis vaan tuuletin vikann? Niin tosta esim sais jäähyn tohon sun omaan jos se on ainoa vika? tai käytät tuota niin kauan, kun se rokkaa ja sit otat jäähyn siihen sun omaas.

Mut jos kiinnostaa, niin laittele yv, niin jatketaan sitä kautta ja voit kysellä lisää :)
 
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Myydään - Uunitettu MSI gtx 760 twin frozr (Tampere/Lempäälä)

Tuossa ilmoitus korttiin. Mutta kun kirjottelit, et olis vaan tuuletin vikann? Niin tosta esim sais jäähyn tohon sun omaan jos se on ainoa vika? tai käytät tuota niin kauan, kun se rokkaa ja sit otat jäähyn siihen sun omaas.

Mut jos kiinnostaa, niin laittele yv, niin jatketaan sitä kautta ja voit kysellä lisää :)
Tulee tarjouksia varmaan aamuun mennessä paljon (en odottanut näin aktiiviseks tätä), joten katon huomenna nää, mutta 30e ei oo paha, vaikkei ikuisuuksia toimiskaan ja mulla taitaa olla sama ongelma myös, uunittamisella saisin varmaan toimiin. Mutta oon yhteyksissä varmaankin huomenna, kiitos infoista.

edit: ja siis näytönohjaimessa ei ole vikaa, vaan tuulettimessa täysin, se tosiaan ihan roikkuu tuolla nyt, siinä on se magneettisysteemi johon tuuletin menee kiinni, se on väljähtänyt tms, anyways. Tonhan sais varmaan toimiin jollain perustuulettimella joka tohon sopii ja nippusiteillä kiinni, mutta kaippa se on hommattava mielummin toimiva käytetty (heti kun tästä paranis, kuumeflunssaa ollut kohta 3vko, kuume sentään jäänyt pois ja tämähän kuului asiaan paljon heh) ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2018
Viestejä
266
Tulee tarjouksia varmaan aamuun mennessä paljon (en odottanut näin aktiiviseks tätä), joten katon huomenna nää, mutta 30e ei oo paha, vaikkei ikuisuuksia toimiskaan ja mulla taitaa olla sama ongelma myös, uunittamisella saisin varmaan toimiin. Mutta oon yhteyksissä varmaankin huomenna, kiitos infoista.

edit:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 560
Viestejä
4 166 325
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom