Liittymät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 606
Just kyselin Telialta halvempaa liittymää, niin 19.90€/kk ilman määräaikaa ja 12kk määräajalla 18.90€/kk.
Juu.

Ilmeisesti Elisan kohdalla ei olisi määräaikaisuutta tai kytkykauppaa.

"Elisan liittymät saat aina ilman datakattoa, sitoutumispakkoa tai kytkykauppaa."


Vuosi sitten sai 24kk tarjoushinnan, mutta nykyisin taitaa olla vain 12kk.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 785
Telia muisti viestillä, että vuos sit tilattu joku tarjous (14,90, 100m netti ja 600min+600sms ja 12G eu-data) happanee ens kuussa, tarjoavat samaa seuraavaks vuodeks 17,90/kk. Ei taida oikeen kilpailijaa löytyä koska dataakin oli edellisessä laskussa käytelty vaatimattomat 290 gigaa ja tohon hintaan sisältyvä mobiilivarmennekin on käytössä viikottain.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Telia muisti viestillä, että vuos sit tilattu joku tarjous (14,90, 100m netti ja 600min+600sms ja 12G eu-data) happanee ens kuussa, tarjoavat samaa seuraavaks vuodeks 17,90/kk. Ei taida oikeen kilpailijaa löytyä koska dataakin oli edellisessä laskussa käytelty vaatimattomat 290 gigaa ja tohon hintaan sisältyvä mobiilivarmennekin on käytössä viikottain.
No ite sain muutettua Telian 100Mbit/s netillä+1200min/1200viestiä 19.90€/kk tai 18.90€/kk vuoden määräaikaisuus. 12gigatavua eu-käyttöä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 900
Ei suoraan liity ketjun aiheeseen mutta kuitenkin. Sähköpostiin pompsahti oheinen Elisan mielipidekysely. Porkkanana vastanneiden kesken arvotaan... tai siis on puolitoista kuukautta sitten arvottu palkintoja. En ilmeisesti olekaan niin tärkeä asiakas että ajallaan olisi kannattanut naita lähetellä....tai tarkistella päivämääriä kampanjoissaan. o_O

elisa.jpg
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Ei suoraan liity ketjun aiheeseen mutta kuitenkin. Sähköpostiin pompsahti oheinen Elisan mielipidekysely. Porkkanana vastanneiden kesken arvotaan... tai siis on puolitoista kuukautta sitten arvottu palkintoja. En ilmeisesti olekaan niin tärkeä asiakas että ajallaan olisi kannattanut naita lähetellä....tai tarkistella päivämääriä kampanjoissaan. o_O

Heh. Ei Saunaellu ainakaan mulle koskaan tuollaista lähettänyt, vaikka mulla on tiedot asiakasrekisterissä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 521
olin yhteydessä vielä kerran elisaan ja irtos sieltä viimein kohtuuhintainen liittymä jonka otin.
tarkka premium 150M rajaton netti + 200min/txt kk, 10G/kk eu data. 12.90€/kk, etuhinta vuoden voimassa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Juuh, kyllä se vaan kannattaa yrittää useampaan kertaan saada noita Elisan winback tarjouksia, tuntuu sit jossain vaiheessa irtoavan OK tarjouksia...
Onneksi omalla kohdalla on vielä vuosi aikaa mennä tuolla 2,90e/kk, en usko että enää tollasia tarjouksia tulee irtoamaan, joten vedettävä loppuun asti.
 

Kursu

☠️
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
165
Mulle tarjottiin kans 12.9€/kk tuota tarkka premium 150M + 200min/kk, kun pistin eilen meneen moille numsin. Kehoitti myyjä vuodenpäästä tekeen uusiks numsin, että saa taas ok hintaisen liittymän.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
143
"Juuh, kyllä se vaan kannattaa yrittää useampaan kertaan saada noita Elisan winback tarjouksia, tuntuu sit jossain vaiheessa irtoavan OK tarjouksia...
Onneksi omalla kohdalla on vielä vuosi aikaa mennä tuolla 2,90e/kk, en usko että enää tollasia tarjouksia tulee irtoamaan, joten vedettävä loppuun asti."

jännä ku ite soitin toisen kerran vastas että ei sitte viimeks ollu sopivaa liittymää tarjolla.
Eli kyllä niillä joku jälki jää mitä on tarjottu.
Nyt ollaan sitte moilla ku ei napannu tarjous 4.90€ tarkka 1M liittymä.
Pitää vissiin sitte laittaa taas toiseen suuntaan menemään :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 900
Heh. Ei Saunaellu ainakaan mulle koskaan tuollaista lähettänyt, vaikka mulla on tiedot asiakasrekisterissä.
Taitaa olla mulle ainakin toinen jo tälle vuotta. Uskoisin että lähettäjä on kuitenkin elisa sillä tuli sähköpostiin johon tulee vain operaattorien ja parin muun firman laskut ja osoite on annettu vain heille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
Oletko katsonut paljonko menee dataa? Jos vähän niin Moi ja jos enemmän niin sitten varmaan nuo Elisan paketit on melkein halvimpia. Periaatteessa pistä Moille siirto ja odota Elisan vastausta niin eiköhän se hinta sillä tipu.
Noin 12-15 GB/kk näemmä. Olin MOI:ta tilaamassa vastatarjouksen takia, mutta tuossa joutuu maksamaan näemmä 5 euron SIM-maksun, joka olisi täysin turha. Vanhaa MOI:n SIM:iä ei tietenkään ole tallessa.
Mulle tarjottiin kans 12.9€/kk tuota tarkka premium 150M + 200min/kk, kun pistin eilen meneen moille numsin. Kehoitti myyjä vuodenpäästä tekeen uusiks numsin, että saa taas ok hintaisen liittymän.
Tälläinen kelpaisi tännekin mieluusti.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Ei tuo ole erityisen hyvä tarjous, nyt kun moi tarjonnut elisalle siirtyville sitä 6e/kk rajaton kaikki pakettia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
48
Vähän ärsyttää jo toi elisa kun koittaneet jo useamman kk saada samalla paskalla tarjouksella (19.90€/kk huoleton premium 100M netillä) ja kuitenkin nyt on ihan vastaava 16.90€/kk Dna:lla. Elisa olis kyl parempi itselle kun kuuluu paremmin kun dna. Onko joku saanu tota parempaa tarjousta vai pitääkö vaan tyytyä tähän.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 521
Ei tuo ole erityisen hyvä tarjous, nyt kun moi tarjonnut elisalle siirtyville sitä 6e/kk rajaton kaikki pakettia.
:D yksi henkilö ilmoittanut tuollaisen saaneensa.

jos haluaa pilkkua vielä viilata niin onhan tuossa nopeampi netti 100m vs 150m, isompi eu-data 2g vs 10g.
ja viestit/mms kuuluu myös 200 pakettiin. moilla niistä maksat aina erikseen. mmstä jopa 0.3€/kpl
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
342
:D yksi henkilö ilmoittanut tuollaisen saaneensa
Ilmoitan myös saaneeni ;). Pistin siirron Elisalle heti, kun näin täällä tiedon tuosta Moin uudesta vastavedosta. 4 puh. liittymää ja nettiliittymä. Antoivat myös nettiliittymän samaan 6€/kk hintaan, kun sanoin siirtäneeni sen Elisalle. Ensin tuli Moilta viestiä, ja parin tunnin päästä soitto.
 
Liittynyt
19.03.2017
Viestejä
170
Telia muisti viestillä, että vuos sit tilattu joku tarjous (14,90, 100m netti ja 600min+600sms ja 12G eu-data) happanee ens kuussa, tarjoavat samaa seuraavaks vuodeks 17,90/kk. Ei taida oikeen kilpailijaa löytyä koska dataakin oli edellisessä laskussa käytelty vaatimattomat 290 gigaa ja tohon hintaan sisältyvä mobiilivarmennekin on käytössä viikottain.
Sama tarjous tuli mulle tänään, ja kun olen tyytyväinen ollut niin otin kopin. Mobiilivarmenne mullakin käytössä samaan malliin.
 
Liittynyt
12.06.2018
Viestejä
342
Panttaako Bonusway muiden bonuksien maksamista? Viime syyskuun Moi-liittymien bonukset edelleen muka "arvioitavana". Otin jo kerran yhteyttä ja sanoivat heillä on viime kesän ruuhkia purettu. Eli ne bonukset eivät ilmeisesti odotakaan mitään Moin arviointia vaan lojuvat Bonuswayn tileillä. Tuo firma löyhkää.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
490
Nyt on kinkkinen tilanne.

Telian multisimmi käytössä jonka simmit on luurissa ja huihain reitittimessä. Muuten toimii hyvin PAITSI puhelut eivät tule läpi. Kaikenlaista olen kokeillut keskenäni ja aspan kanssa.

Pitääkö mun nyt laittaa joku puhelin tekemään reitittimen hommat vai mitä ehmettiä?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Telian multisimmi käytössä jonka simmit on luurissa ja huihain reitittimessä. Muuten toimii hyvin PAITSI puhelut eivät tule läpi. Kaikenlaista olen kokeillut keskenäni ja aspan kanssa.
Multi-simmin lisäkorttihan on tarkoitettu puhelinkäyttöön, ja Teliankin mukaan se ei välttämättä toimi oikein laitteissa, joissa ei ole puheluominaisuutta (esim. reititin). Kortin laittaminen sellaiseen saattaa sotkea liittymien välisen puheluohjauksen, mikä näköjään sinulle on tapahtunut.

Mikäli puhelut toimii kun kortti ei ole reitittimessä, johtuu ongelma reitittimestä ja sitä ei ratkaista muuten kuin ottamalla se kortti pois sieltä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
236
Panttaako Bonusway muiden bonuksien maksamista? Viime syyskuun Moi-liittymien bonukset edelleen muka "arvioitavana". Otin jo kerran yhteyttä ja sanoivat heillä on viime kesän ruuhkia purettu. Eli ne bonukset eivät ilmeisesti odotakaan mitään Moin arviointia vaan lojuvat Bonuswayn tileillä. Tuo firma löyhkää.
Täällä Moi liittymä tilattu 6. kesäkuuta 2018, bonukset tilitetty 25. marraskuuta 2018. Kyllähän noissa näköjään aikaa menee.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Multi-simmin lisäkorttihan on tarkoitettu puhelinkäyttöön, ja Teliankin mukaan se ei välttämättä toimi oikein laitteissa, joissa ei ole puheluominaisuutta (esim. reititin). Kortin laittaminen sellaiseen saattaa sotkea liittymien välisen puheluohjauksen, mikä näköjään sinulle on tapahtunut.

Mikäli puhelut toimii kun kortti ei ole reitittimessä, johtuu ongelma reitittimestä ja sitä ei ratkaista muuten kuin ottamalla se kortti pois sieltä.
Itse ainakin huomasin sellaisen jutun tuon Telian multisimmin kanssa, että jos itsellä pakotettuna 4G verkkoon joko Nokia 8:ssa tai Oneplus 3T:ssä, niin ei saa yhteyttä ollenkaan. Eli kokeilisin reitittimessä käyttää hetken aikaa pelkkää 3G:tä eli näkisi, onko tuossa vaikutusta.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
490
Itse ainakin huomasin sellaisen jutun tuon Telian multisimmin kanssa, että jos itsellä pakotettuna 4G verkkoon joko Nokia 8:ssa tai Oneplus 3T:ssä, niin ei saa yhteyttä ollenkaan. Eli kokeilisin reitittimessä käyttää hetken aikaa pelkkää 3G:tä eli näkisi, onko tuossa vaikutusta.
No mullahan on taajuuspakotettu tuo reititin.... tarvitsee testasi siis.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
490
Vastaan itse itselleni.... näköjään toimii myös kun on automaattinen 3g/4g valinta päällä. Eli taajuuslukitettu 4g estää yhdistymisen. Eipä tullut ensimmäisenä mieleen tuota kokeilla.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Vastaan itse itselleni.... näköjään toimii myös kun on automaattinen 3g/4g valinta päällä. Eli taajuuslukitettu 4g estää yhdistymisen. Eipä tullut ensimmäisenä mieleen tuota kokeilla.
Ihmettelen miksi operaattori ei kerro tuosta tarkemmin. Pieni mahdollisuus toimivuuteen puhelimessa on, jos se tukee VoLTE:tä. Eli puhelut menisivät silloin 4G-verkon yli ja sillä toimisi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
340
Ihmettelen miksi operaattori ei kerro tuosta tarkemmin. Pieni mahdollisuus toimivuuteen puhelimessa on, jos se tukee VoLTE:tä. Eli puhelut menisivät silloin 4G-verkon yli ja sillä toimisi.
Riippuu hyvin paljon myyjästä. Itse aina kun kysynyt jotain Multisimistä tai harkinnut hankkimista niin myyjä melkeinpä aloittaa keskustelun sanomalla "Multisim ei toimi kunnolla kännykkä+reititin yhdistelmässä ja siihen käyttöön sitä ei ole tarkoitettu. Ja jos välttämättä haluaa niin pitää varmistaa, ettei 4G-pakotus ole päällä". Sitten vasta alkaa kertomaan enemmän Multisimistä ja hinnoista ja ehdoista yms.

Ja siis itsehän meinannut hankkia vain 2 kännykän käyttöön. Eli varoiteltu tuosta, vaikka itsellä ei tarkoitus edes käyttää kännykkä+reititin comboa :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
490
Riippuu hyvin paljon myyjästä. Itse aina kun kysynyt jotain Multisimistä tai harkinnut hankkimista niin myyjä melkeinpä aloittaa keskustelun sanomalla "Multisim ei toimi kunnolla kännykkä+reititin yhdistelmässä ja siihen käyttöön sitä ei ole tarkoitettu. Ja jos välttämättä haluaa niin pitää varmistaa, ettei 4G-pakotus ole päällä". Sitten vasta alkaa kertomaan enemmän Multisimistä ja hinnoista ja ehdoista yms.
Ja mulle aspasta sanottiin että lukitse taajuus :)
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 979
... sanoivat heillä on viime kesän ruuhkia purettu. ...
Suomennos "meillä on rahat lopussa ja bonuksia pystytään laitamaan jakoon vain sitätahtia kun rahaa tulee taloon" ts firma on menossa nurin.

Itse alunperinkin ihmettelin kaikkien näiden bonuspalveluiden ansaintamekaniikaa, ts miten ne pystyy kannattamaan, se on eriasia jos joku kauppaketju antaa bonuksia omistaan mutta kun bonuksenantaja on ulkopuolinen taho?
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 898
Suomennos "meillä on rahat lopussa ja bonuksia pystytään laitamaan jakoon vain sitätahtia kun rahaa tulee taloon" ts firma on menossa nurin.

Itse alunperinkin ihmettelin kaikkien näiden bonuspalveluiden ansaintamekaniikaa, ts miten ne pystyy kannattamaan, se on eriasia jos joku kauppaketju antaa bonuksia omistaan mutta kun bonuksenantaja on ulkopuolinen taho?
Aika pahasti miinusmerkkinen noiden tulos.

Bonusway Oy - Y-tunnus: 2417875-1 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Suomennos "meillä on rahat lopussa ja bonuksia pystytään laitamaan jakoon vain sitätahtia kun rahaa tulee taloon" ts firma on menossa nurin.

Itse alunperinkin ihmettelin kaikkien näiden bonuspalveluiden ansaintamekaniikaa, ts miten ne pystyy kannattamaan, se on eriasia jos joku kauppaketju antaa bonuksia omistaan mutta kun bonuksenantaja on ulkopuolinen taho?
Mutta eikös se bonuksenantaja käytännössä kuitenkin ole kauppa itse eikä ulkopuolinen taho? Bonusway vain välittää ostajan kauppaan ja sitten se välittää bonukset kaupalta ostajalle, vetäen toki itse välistä välityspalkkion, jolla pysyy hengissä tai sitten ei.

Myyjäfirman kannalta ainakin teoriassa tämä on kuin mainontaa mutta parempaa, koska joutuu maksamaan vain toteutuneista kaupoista.
 

Stail

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
610
Onkos missään näkynyt mitään noin 50mb mobiilidata liittymiä järkevään hintaan?
DNA tarjoaa vain jotain 13€ hintaista 24kk määräaikaista.
Oma rajaton puhelinliittymä on 15€/kk niin kuulostaa vähän kalliilta toi 13€ :btooth:
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
96
Mulla oli Elisan huoleton 4g 50m liittymiä useampi kappale hintaan 9,90€/kk laitoin taas numeron siirrot moille ja alle vuorokaudessa sain samat liittymät hintaan 8,90€/kk. Nyt täytyy kyllä olla tyytyväinen, vuonna 2017 kun vielä maksoin liittymistä 150€/kk ja nyr vajaa 46€ vuosisäästö 1200€ :)
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
219
Mulla oli Elisan huoleton 4g 50m liittymiä useampi kappale hintaan 9,90€/kk laitoin taas numeron siirrot moille ja alle vuorokaudessa sain samat liittymät hintaan 8,90€/kk. Nyt täytyy kyllä olla tyytyväinen, vuonna 2017 kun vielä maksoin liittymistä 150€/kk ja nyr vajaa 46€ vuosisäästö 1200€ :)
Jos siis ymmärsin oikein. Sulla oli jo 9.90e rajaton /kk elisalta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Mistäs vois löytää kunnon tarjouksia kun ei jaksais mitään numeroveivauksia tehdä?

Alkaa olla vaihdon aika, kun nettinä ollut joku Telian mobiili 100mb ja hinta nousee 1.4 18.9e/kk etupakettilla(tämähän oli kaks vuotta sitten 14.9e). Siihen kun lisää kännykän tuhnunetillä 256 vähintään 5e/kk niin päästään jo n. 24e/kk hintoihin joka olis Moilta kahen simmin paketti, toinen rajattomana. Tais olla Moi halvempikin kännykkäkäytössä kuin Telia. Ihan puheluita ja tekstareita tulee läheteltyä ainakin parin euron verran kuussa. Ihan vittuillessa pitäs vaihtaa Telia pois kun tarjoavat pelkkää paskaa liittymien vaihtoehdoissa ja hinnat vaan nousee. Mutta hyvin on kyllä toiminut netti, harvemmin tukehtuu ruuhkaan.

Vois joku kilpailuvirasto kyllä puuttua tähän tarjoushinnoitteluun että vanhat asiakkaat maksaa uudet asiakkaat. Sähkössä sama juttu. Ihan vaikka että jos saalistushinnotellaan niin vanhat asiakkaat saisi samat edut. Eihän hintoja voi mitenkää verrata kun tiskin alta tarjoillaan "pärstäkertoimella" tarjouksia.

E: Onko Telia harrastanut näitä winbäkejä? jos yrittäs kynyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
96
Jos siis ymmärsin oikein. Sulla oli jo 9.90e rajaton /kk elisalta?
Joo on ollut yli vuoden 4kpl 9,90€ maksavia rajaton liittymiä ja yksi 50mbit netti hintaan 4,90€/kk .ja nyt siis 4kpl 8,90€/kk maksavia rajaton liitymiä ja100mbit netti 8,90€/kk hintaan. Samalla myyjä puhelimessa halusi varata soittoajan parin päivän päähän toiselle myyjälle (jolla enemmän valtuuksia) jotta katsotaan ielä hinnat uudelleen kohdalleen. ILMOITTELEN SITTEN TÄNNE MITEN KÄVI, vaikka noihin hintoihin täytyy olla todella tyytyväinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Pidin vanhan liittymän. ei hyviä kokemuksia asiakaspalvelijoista aikaisemmin kun olivat tarjonneet lähinnä geneerisiä pilipalitarjouksia tabletteineen. Mutta nyt ilmoitin suoraan että siirryn moille jos ei halvempaa hintaa löydy netille. Tuli sitten 14.9e 12kk 100mb ei määräaikasuutta. Hyväksyin tämän koska ei jaksa säätää ja hinta on ihan ok. Ja voihan tuon myöhemminkin vaihtaa jos tulee megatarjouksia.

En siis kerennyt vaihtaa Moille kun aattelin ensin tuolta aspasta kysyä tarjousta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Tarjous koskee vain uusia liittymiä
Elikkäs uusi kortti olisi pitänyt tilata. Mahdollisesti kahdet laskut yhdeltä kuulta jos ei saisi natsaamaan saumattomasti. Mutta joo, asiakaspalvelija kusetti taas, ois voinu edes mainita tuosta. Hankalaks on mennyt hintojen vertailu. :grumpy:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
233
Yhteys mukaan keskittäjälle - Telia

Tuosta olisi saanut ekat 6kk vielä halvemmalla (12€/kk 6kk ajan). Toki 12kk jaksolla tuo 14,90€/kk tulee hieman halvemmaksi mutta olisihan sitä voinut ottaa tuonkin ja kysäistä sitten 6kk päästä.
Tarjous koskee vain uusia liittymiä
Joo oishan tuon voinut ottaa jos ois saanut laskutusjaksot natsaamaan silleen ettei tarvii kaksia laskuja yhdeltä kuulta maksaa. Mutta ois se asiakaspalvelija voinu tuostakin kertoa. :grumpy:
Ihan mahdotonta hintojen vertailu nykyään. Ei tuota 14.9e/kk tarjoustakaan missään taida olla.
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
314
Ei tietenkään ole, kaikki otetaan tiskin alta. Itse olen ottanut noita tarjousliittymiä mobiililaajakaistaan ja tarjouksen loppuvaiheessa mennyt chatin kautta irtisanomaan suoraan, niin yllättäen keskittäjän hinta pudonnut 9,90€/kk voimassa toistaiseksi. Tosin viimeinen kokemus viime syksyltä ja silloin en hyväksynyt, vaan vaihdoin palveluntarjoajaa muista syistä.
 

Turponikkeli

Make ATK Great Again
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
121
Itse kävin hakemassa tänään Fonumin kautta Saunalahti Huolettoman 50M 8,90e/kk vaihtaessani Moilta Elisalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
191
Itse kävin hakemassa tänään Fonumin kautta Saunalahti Huolettoman 50M 8,90e/kk vaihtaessani Moilta Elisalle.
Joo, samaa tarjottiin tänään Moilta Elisalle ihan asiakaspalvelun kautta, joten siirto tulille. Nyt odotellaan Moin vastatarjous, josko vielä olisi tarjolla 6€/kk sis rajaton data ja puhelut
 

tee

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
70
Olin ymmärtänyt että Moi ei tee vastatarjouksia, vaan hinnat ovat aina samat.

Onko Moi siis alkanut kilpailemaan? Ja jos ovat, mink pituisilla sopimuksilla?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 304
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom