• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Action figureiden kerääminen

Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
21
Terve

Onko täällä ihmisiä tai ihmisen kaltaisia otuksia jotka keräilevät esimerkiksi NECA Predator tai Star Wars Black Series hahmoja?

Mistä noita kannattaisi hankkia? Briteistä, Amazon, Ebay tai jopa Suomesta?

Itse en vielä omista yhtään kappaletta NECA tai StarWars Black Series Action figuuria, mutta jostain on aloitettava.

Tiedossa hyviä verkkokauppoja?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
559
Omasta hyllystä löytyy muutama elokuvafiguuri. Kolme olen saanut lahjaksi ja ne on ostettu Tampereelta Viiden Tähden elokuvadivarista, kaksi olen hommannut Amazonista ja yhden Ideaparkin Swampista.

Suosittelen katsomaan Amazonia ja eBayta. Hinnat vaihtelevat jäätävästä edulliseen, riippuen tietenkin hahmoista ja sarjasta. Joitain hahmoja saa varsin maltilliseen hintaan, mutta vähänkin vanhempien figuurien tuotannot ovat loppuneet ajat sitten ja hinnat on vähintään 100+e.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 815
Mikähän se oli joskus kasarin alussa oli He-Manin rinnalla joku vastaava sankari josta myytiin myös heikompilaatuisia figuureja? Se oli aika laill He-Manin näköinen ja sillä oli "sytkäri" selässä ja rinnassa läpinäkyvä muovi niin että ku "sytkäriä" rullas ni kipinät välkky etupuolella. Mä olin kersana niin katkera ku kaverit sai He-Maneja ja mä semmosen kopion.. sillä oli nimikin ja vannoin että en koskaan unoha sitä. Mutta on päässy 30v aikana unohtumaan.. joku vuosi sitten löysin sen jäänteetkin porukoilta. Sillä oli kädetkin kuminauhoilla ja pää oli kadonnu. Mutta muistan silti elävästi.. mikähän hitto se oli?
 
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
21
Uuh uuh. Tilasin ekan Neca figun kiinasta ja feikkihän se oli. Olihan toi edukas, ja lähes kaikki Necat tulee kiinasta. Miten erottaa feikki oikeasta?

Tää on se minkä ostin... The Terminator Endoskeleton T-800 with Plasma Rifle 7" Action Figure New In Box | eBay

Juuh, kannattaa nykypäivänä tilata suoraan jostain luotettavasta verkkokaupasta, kuten https://www.bigbadtoystore.com. Tai sitten Briteistä jostain verkkokaupasta.

Kun ei enään riitä että katsoo mistä maasta tuote toimitetaan.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
243
Mitenkään erityisen aktiivisesti ei tuu keräiltyä mitään figuja, vaikkakin jokuken noita on siunaantunut vuosien varrella. Tässä on aika isona syynä se, että päävaatimuksena, että ne ei ole niin lelumaisen näköisiä ja näyttävät oikeasti hyvältä. Tästä seurauksena on se, että hinnat tuppaavat karkaamaan mukavuusrajan ulkopuolelle.

Joten pääasiassa tulee välillä vilkuiltua, jos jostain löytyisi hyviä diilejä. Yks mikä on ollut hakusessa oli Necan 1990 Turtles leffaan perustuvat Turtles figuurit. Alinperin noita oli tarjolla 1:4 koossa, joten hintakinnoli sen mukainen. Myöhemmin neliosta julkaistiin pienemmät versiot yksinoikeudella Comic Conissa ja lopulta myyntiä levitettiin jo Euroopan puolelle ja viime syksynä nappasin tämän paketin NECA TMNT Movie Turtles Set of 4 ( Teenage Mutant Ninja Turtles ) - Kapow Toys

Hinta oli jo semmoinen eträ raaskin jopa ostaa nuo. Ja kun yannara tuppas ilmeisesti olemaan kiinnostunut Neca figuureista, niin tuolta löytyy, tosin kannattaa muistaa, että tuo on britti firma, niin brexitillä voi olla vaikutuksia hintoihin, jos ei miuten, niin kotoiset alvit joutunee maksamaan.

Ne figuurit mitä oikeasti haluan on Hot Toysin valmistamia figuureja. Ne kun tekee figuurit viimeiden päälle yksityiskohtaiseksi esikuvansa kasvoja myöten. Hinnat vaan on sen päälle 200€, niin ei ole vielä yksikään eksyny kokoelmiin. Darth Vader oli kerran aika lähellä, kun HLJ:llä oli hyvässä alennuksessa, mutta tuolloin taloustilanne epävakaassa tilassa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
133
Omat ensimmäiset figuurit olivat juuri Necoja mutta kuten keräilyharrastuksien kanssa yleensä käy, niin aina parempaa on vaan saatava ja siirryin sitten paljon kalliimpiin Hot Toyseihin. Muutaman vuoden jaksoin Hot Toyseja ihailla mutta jotain isompaa ja näyttävämpää oli saatava niin vaihdoin sitten kokonaan patsaisiin, nyt tällä hetkellä kelpaa enää vain Prime 1 Studion valmistamat high-end patsaat :D
Amazon.de, figurine-collector.fr, lacitedesnuages.be, space-figuren.de, tuossa nyt muutamia hyväksi todettuja kauppoja
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 577
Viestejä
4 184 867
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom