Battlefield V

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 282
Näyttää spectre ja meltdown tappavan 2700K/1070:llä suorituskyvyn kokonaan, ne toiminnassa fps tyyliin 5-10fps, kun ne ottanut pois(inspectre appsilla) niin 70-100fps 2560x1440@144hz, toki vain pari kohtaa ultra/high ja sitten med/pari low ohjeiden mukaan.

Tämä siis 2700K 4.4Ghz ja GTX1070 +137/350 afterilla. Ei tuo prossukaan millään 100% pyöri, yli 70-75% ei mene coret missään vaiheessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Sori ehkä tyhmä kyssäri, mutta pelaako tuolla 2700K:lla tosiaan vieläkin ihan näitä nykypelejäkin noin niinkun periaatteessa järkevillä fps? Ja tässä en tarkoita nyt pelkästään tuota BFV vaan niinkuin yleensä? Olisi yks päivitysjuttu tekeillä prossusta, sen takia kyselen
2600k @ 4,6 Ghz ja kyllä pelaa komeasti 144 hz näytön kanssa. Toki kaikkia karkkia ei voi täysille laittaa. Näyttiksenä vielä muinainen 780ti josta otettu löysät pois, mutta ei kyllä ole pyörimisongelmia ollut vaikka nimenomaan fps-lukema on itselle merkittävämpi kuin grafiikat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Sori ehkä tyhmä kyssäri, mutta pelaako tuolla 2700K:lla tosiaan vieläkin ihan näitä nykypelejäkin noin niinkun periaatteessa järkevillä fps? Ja tässä en tarkoita nyt pelkästään tuota BFV vaan niinkuin yleensä? Olisi yks päivitysjuttu tekeillä prossusta, sen takia kyselen
Pelaa, kunhan vain kellottaa jonkin verran. Ja käytännössä yli FHD resolla pelattaessa näyttikset ovat edelleen herkemmin pullonkauloina, jolloin prossulla ei merkittävää vaikutusta ole. Periaatteessa kellotettu 2700K (n. 4,6Ghz+) on pullonkaula, jos resona on FHD ja näyttiksenä tehokkaampi kuin GTX1080. Isommalla resolla tai heikommalla näyttiksellä pärjää edelleen.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
uudet tankkikentät tai kentät että ovat kokonaan auki on juhlaa, nyt on tultu takaisin siihen battlefield meininkiin isomman sodan tuntua kun tankkeja on enempi + syöksypommittajat viheltää areenalla.
nyt on enemmän normi panssarijääkäri elämää kun ei isoa KK kannata joka matsii kantaa ;D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Hmm. Rikoinkohan minä tämän nyt jotenkin?

Käynnistin pelin ja laitoin uuden DLSS asetuksen ja Ray Tracingin päälle ja hyppäsin nopeasti TDM peliin. Kaikki näytti hyvältä ja FPS pysyi ylhäällä. Lopetin erän ja sammutin pelin ja Originin. Nyt sitten kun koitin käynnistää peliä niin alkukuvan aikana valkoinen latauskuvake pyörii hetken, pysähtyy ja sitten ollaan takaisin työpöydällä. Boottasin koneen ja käynnistin pelin uudestaan. Tällä kertaa pääsin peliin ja valkkasin pelimuodon. Kartan latausvaiheessa taas sama juttu. Hetken pyörii latausikoni ja sitten ollaan taas takaisin työpöydällä. Muilla alkanut nyt esiintymään samaa?
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
uudet tankkikentät tai kentät että ovat kokonaan auki on juhlaa, nyt on tultu takaisin siihen battlefield meininkiin isomman sodan tuntua kun tankkeja on enempi + syöksypommittajat viheltää areenalla.
nyt on enemmän normi panssarijääkäri elämää kun ei isoa KK kannata joka matsii kantaa ;D
Tullut jotain uusia mappeja?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Tullut jotain uusia mappeja?
Taidetaan puhua tästä tän viikon Tides of War:n mukana tulleesta väliaikaisesta Tank Conquest pelimuodosta, jossa on Panzerstormin lisäksi kolme muuta jo mukana olevaa mappia, mutta tarjolla normaalia enempi tankkeja.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Taidetaan puhua tästä tän viikon Tides of War:n mukana tulleesta väliaikaisesta Tank Conquest pelimuodosta, jossa on Panzerstormin lisäksi kolme muuta jo mukana olevaa mappia, mutta tarjolla normaalia enempi tankkeja.
Aajoo, kiitokset tarkennuksesta.

Kerkesin jos innostua, että pitäisikö taas pelailla, kun juurikin tuo tämän viikon TOW on ollut niin pakkopullaa.
 
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
411
Nuo tow saisivat olla vaikka sen 2 viikkoa. Olen varmaan jokaista noista pelannut mut avannut vain osan noista vaikka kovasti yrittänyt. Ei vain ole joka päivä kiinnostusta/aikaa/mitälie pelata ja noi ei ole muille kuin himohinkkaajille päivän projekteja. Kyllähän se ottaa pannuun kun panostat aikaas siihen et saat vaille viimeistä kaiken auki ja plam, seuraava tow alkoikin..
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Noi ToW:it ainakin itsellä aiheutti sen että pelaaminen ei ollut enää hauskaa, vaan tuntui enemmän työltä, kun pitää jonkun määrittelemiä pelimuotoja/aseita/yms. suorittaa. Päätin jättää koko homman kesken mikä oli hyvä päätös, oikeastaan tullut pidettyä 2-3 viikkoa taukoa koko pelistä.

Aseiden viimeiset assignmentit oli myös osasyy, ihan mielipuolisia noi xx headshotia elämän/rundin aikana objektivealueilla, varsinkin konsolilla kun pelaa. Koko pelaamisen idea vähän vääristyy kun hinkkaa noita TOWeja/assignmenteja, ja jos itse ei niitä tee niin suuri osa muusta jengistä kuitenkin tekee, ja kaikenlaisia aivopieruja näkee.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
ei niitä tide of wareja tarvitse tekemällä tehdä. nehän voipi tulla itsekseen. minä uskallan väittää en tietoisesti tee niitä vaikka tietoisesti näen mitä pitää tehdä ja näen kehityksen.
Huomaan useimmin vain että niissä etenen ja kerran ainakin saanut loppuun asti kerran uus ase ilmestynyt talliin.
huomasin että aseita on tullut ostettavaksi kin ilmeisesti juuri niitä mitä on ollut palkintona, kun saa suoritettua tide of warin.. ei hinnalla pilattuja edes jos 1200-1700 kolikkoa versus joku uus asu. joten tekemällä tekeminen voidaan unohtaa sen verran ison työn takana. helpommin kun teet valittuja tehtäviä ja nettoot niisteä noi massit ;D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Noi ToW:it ainakin itsellä aiheutti sen että pelaaminen ei ollut enää hauskaa, vaan tuntui enemmän työltä, kun pitää jonkun määrittelemiä pelimuotoja/aseita/yms. suorittaa. Päätin jättää koko homman kesken mikä oli hyvä päätös, oikeastaan tullut pidettyä 2-3 viikkoa taukoa koko pelistä.

Aseiden viimeiset assignmentit oli myös osasyy, ihan mielipuolisia noi xx headshotia elämän/rundin aikana objektivealueilla, varsinkin konsolilla kun pelaa. Koko pelaamisen idea vähän vääristyy kun hinkkaa noita TOWeja/assignmenteja, ja jos itse ei niitä tee niin suuri osa muusta jengistä kuitenkin tekee, ja kaikenlaisia aivopieruja näkee.
Nuo aseisen assignmentit ne vasta tuntuvatkin työltä. ToW sentään päivittyy automaattisesti suorittaessa tehtäviä. Aseiden assignmenteissa sekin helpottaisi jo suuresti, jos ne kaikki haasteet olisivat jatkuvasti seurannassa ja etenisivät automaattisesti aseita käyttäessä. Mutta kun ei, pitää aina kikkailla noiden kanssa ja poistua vieläpä servuilta laittaakseen uudet käyntiin. Käsittämätön ratkaisu. Lähtökohtaisesti mainmenun armory (ainakin sieltä se shipments) ja assignment -kohdat olisivat muutenkin tarpeettomia, jos peli olisi suunniteltu fiksusti.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
No nyt on tultu siihen pisteeseen et ihminen voi näköjään pelata liikaa bäfää. Nimittäin tv:ssä sanottiin Sami Hedberg (”hedbäri”) ja mä kuulen sen ihan vakavissani ”saniteettari” (Sanitäter). :D :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Hmm. Rikoinkohan minä tämän nyt jotenkin?

Käynnistin pelin ja laitoin uuden DLSS asetuksen ja Ray Tracingin päälle ja hyppäsin nopeasti TDM peliin. Kaikki näytti hyvältä ja FPS pysyi ylhäällä. Lopetin erän ja sammutin pelin ja Originin. Nyt sitten kun koitin käynnistää peliä niin alkukuvan aikana valkoinen latauskuvake pyörii hetken, pysähtyy ja sitten ollaan takaisin työpöydällä. Boottasin koneen ja käynnistin pelin uudestaan. Tällä kertaa pääsin peliin ja valkkasin pelimuodon. Kartan latausvaiheessa taas sama juttu. Hetken pyörii latausikoni ja sitten ollaan taas takaisin työpöydällä. Muilla alkanut nyt esiintymään samaa?
Lainataanpa omaa viestiä. Eli ilmeisesti (ei 100% varmuutta) jos pelin grafiikka-asetuksista laittaa DXR ja DLSS päälle niin peli kaatuilee todella randomisti. Itse jouduin vähän kikkailemaan PROFSAVE filun kanssa, että sain pelin edes menuihin asti, josta pääsin grafiikka-asetuksiin ottamaan kyseiset asetukset pois päältä. Mikäli nuo asetukset oliva päällä ei tahtonut päästä edes main menuun ennen kuin peli kaatui takaisin työpöydälle. Pitää tänään testata, että oliko kyse tuosta ja pääseekö matsiin asti tänään.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Jahas ja tän viikon ToW on ihan naurettava. Viimeviikolla oli haastetta, mutta ei ongelma ollu tehtävien vaikeus, vaan mahdottomuus päästä tankkeihin. Noh, helpottivat älyttömästi.
Tällä viikolla ei tarvi miettiä yhtään. Kaikki kohdat tulee automaattisesti pelaamalla:

1: Tapa vihu 15 metristä (1kpl)
2: tapa kymmenen vihua hyökätessä, tai puolustaessa, tai spottaa flarella 10 vihua yhdel elämällä
3: tuhoa 10 rakennelmaa, rakenna 5 rakennelmaa, tai voita kolme roundia
4: revaa tai suplaa tiimiä 10 kertaa tai korjaa ajoneuvoa 150 pistettä.
5: aseta pommi, pura pommi, tai suorita kolme squadin käskyä.
6: 500 damagea kranaatilla

Ei näin Dice..ei näin.

Positiivista on, että tulee operaatio Hannus, jossa on Panzerstorm ja Arras. Arras sisältää 64 pelaajan Rushin.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Vaikuttaapa todella helpolta :lol: Milloinkohan ToWin maksimileveli nousee? Itellä toki matkaa vielä 13 leveliä maksimiin tällä hetkellä
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Parempi tuommoinen ToW, jonka voi normaalilla pelaamisella saada läpi. Toisin kuin nämä pelimuotoja tai kulkuneuvoja tms. pakottavat. :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Parempi tuommoinen ToW, jonka voi normaalilla pelaamisella saada läpi. Toisin kuin nämä pelimuotoja tai kulkuneuvoja tms. pakottavat. :D
Yhden elämän aikana kaikki tarvittava käytännössä auki, ni ei todellakaan ole parempi, vaikka viimeviikkoinen olikin aivan typerä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Voiko tuon "Win three rounds" tehtävän suorittaa missä tahansa pelimuodossa vai pitääkö olla tuo panzerstorm vai mikälie onkaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Juuh elikkäs.. Innostus oli aika korkealla tuosta Panzerstormin grand operationssista vaikka noin muutoin en tuota GO:ta pelaa. Melkoista kuraahan tuo sitten lopulta oli. Tuo antaa ihan älyttömän edun puolustajille. Pari rundia tuota pelasin, ensin yhden kierroksen puolustajana ja toisen hyökkääjänä ja molemmissa puolustajat dominoivat täysin. Airbornessa puolustajat joutuvat käytännössä hyökkäämään avomaata pitkin niille tykeille. Seuraavana Panzerstormin Breakthrough, joka jatkaa samaa linjaa. Eka sektori on yhden lipun alue, jolle pitää juosta sisään taas avomaata pitkin. Ei siinä, kyllähän nämä avomaat ehkä menisivät jos hyökkääjät käyttäisivät kunnolla savuja mutta jostain käsittämättömästä syystä tässä on vielä molemmille puolille on annettu 7 tankkia. Siis hyökkääjen osalta tuon ymmärrän ja jotain tuollaista odotinkin mutta siis myös puolustajat saa noin monta tankkia mikä on ihan älytöntä.. Olisin jotenkin ajatellut, että tässä idea olisi nimenomaan ollut saksalaisilla hyökkääjillä paikata tuota avomaaston tuomaa vaikeutta ajoneuvojen ylivoimalla (BF1 Soissons tyyliin) mutta eihän tuo vaan onnistu kun puolustajat saa yhtä monta tankkia. Eivätkä lentokoneetkaan välttämättä olisi pahitteeksi tuossa. Puolustajilla voisi olla vaikka 2-3 tankkia, hyökkääjillä 5-6 ja molemmilla puolilla vaikka 2 lentokonetta. Kolmantena pelimuotona sitten Arrasin Rush. Tuo voisi toimia muuten mutta 64 pelaajaa on kyllä aivan liikaa tuolle pelimuodolle. Normiversion 32 pelaajaa voisi olla ihan hyväkin. Välillä vaan tuntuu, että kukaan DICE:lla ei edes testaa näitä tai sitten tasovaatimukset näille on kyllä todella matalalla...
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Itelle taas tuo oli eka GO mistä pidin.
Välimatkat tarpeeksi isoja, jotta voi rakennella lippuja ja puolustaa. Hyökkäys tankkien kera oli helppoa.

Eka päivä meni vissiin kolmesti hyökkääjille ja kerran puolustajille. Toinen päivä meni 2-2 ja juuri tämä on ainut breaktrough mistä itse pidän. Suojissa pääsi jalkaväkenä ja tankit tukena pääsi hyvin ilman savujakin. Toisaalta puolustaessa rakensin alueet täyteen ennen vihuja.

Kolmas päivä on Arrasissa sit Rush. En ymmärrä pelimuodon pointtia. Kuin breaktrough, mutta pommit joka lipulla. Se oli uhan älyttömän hauskaa puuhaa, mutta miten tuon edes teoriassa voittaa puolustajana? Pommit oli paikoissa missä oli todella helppo käydä ne virittämässä kokoajan ja hyökkääjät vei tän 4-0 ja oli viemässä viidennessäkin mihin liityin keskenkaiken ja lähdin kesken pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Kyllä mäkin tuosta noin muuten pidin mutta vähän enemmän voisi olla jotain valmista suojaa, isoja puita, rakennuksia tai vaikka jotain juoksuhautoja (tai valmiita kraatereita pommeista tarpeeksi säännöllisesti). Ajoneuvoja tuossa alkaa vihdoin olla siihen malliin kuin bäfässä kuuluukin. Siinä mielessä tuo Breakthrough oli hyvä, että vihdoin saatu siihenkin noita. Lentokoneitakin näemmä tulee myöhemmässä vaiheessa tuota karttaa mutta imo niitä voisi olla jo ekalla sektorilla. Ja tosiaan puolustajille ehkä vähän vähemmän tankkeja, se 7 alussa on vaan liikaa puolustavalle tiimille.

Kolmas päivä on Arrasissa sit Rush. En ymmärrä pelimuodon pointtia. Kuin breaktrough, mutta pommit joka lipulla. Se oli uhan älyttömän hauskaa puuhaa, mutta miten tuon edes teoriassa voittaa puolustajana? Pommit oli paikoissa missä oli todella helppo käydä ne virittämässä kokoajan ja hyökkääjät vei tän 4-0 ja oli viemässä viidennessäkin mihin liityin keskenkaiken ja lähdin kesken pois.
Ihan helpostihan tuon voittaa puolustajana? 3-4 kertaa nyt pelannut tuota osiota ja joka kerta puolustajat on voittaneet sen. 32 tyyppiä puolustamassa yhtä kohdetta niin kohtuullisen helpostihan tuo menee. Eihän tuo hirveästi loppupeleissä Airbornesta eroa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Ihan helpostihan tuon voittaa puolustajana? 3-4 kertaa nyt pelannut tuota osiota ja joka kerta puolustajat on voittaneet sen. 32 tyyppiä puolustamassa yhtä kohdetta niin kohtuullisen helpostihan tuo menee. Eihän tuo hirveästi loppupeleissä Airbornesta eroa.
Mä oon pelannut tänään tuon nyt noin kymmenisen kertaa. Ja tainnut mennä 5/5 ku oon ollu hyökkäämässä/puolustamassa. 9 ekaa kertaa hyökkääjät juoksi mapin läpi ihan miten halusi, vaikka itse ”sota” oli tasaista taistelua. Aina sieltä pommeille pääsi 1-2 äijää ja sit ei päässy purkamaan millään.
Mut lopulta illan viimeisen onnistuin puolustajana voittamaan kun kämpin itse yksin lipulla ja sain tapettua vihut heti kun pommin laittoi. Savut perään ja purkamaan.

Hauska pelimuoto kyllä noin muutoin, paljon kivempi kuin normi breaktrough.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Hitto kun onkin haastavaa päästä plänttää pommia. Aina sen joku vie nokan edestä ja saa asetettua. Sama defusen kanssa. Kuolo korjaa nopeasti kaaoksen keskellä kun yrittää purkaa. Tarvii varmaan vaihtaa savuihin kaikki kranut :)
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Reilu 5h meni ToW tehtäviin, tosin peli bugas ja anto mulle kaks tehtävää kokonaan tehtynä ja yks oli osaksi valmis :D Tankeilla muuten pääsee liikkeelle roundin alussa ku menee pakki päällä. Pari kertaa roundi alko ja lipulla oli jo pari vaunua, kiitos EA :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 898
Oon vieläkin suolanen että DICE kusi edellisen ToWin ettei sitä voinut enää tehdä kun nerffasivat sitä ja oli yli 5 tappoa.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Oon vieläkin suolanen että DICE kusi edellisen ToWin ettei sitä voinut enää tehdä kun nerffasivat sitä ja oli yli 5 tappoa.
Mulla ainakin toimii suoraan. Oli 7 tappoa kerättyjä ja kun nerffaus pärähti niin oli suoritettuna sekin steppi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 898
Mulla ainakin toimii suoraan. Oli 7 tappoa kerättyjä ja kun nerffaus pärähti niin oli suoritettuna sekin steppi.
Väittivät redditissä että ne jotka ei saaneet sitä rewardia completaamisen jälkeen niin se tulisi perjantaina niille. Kuulemma infottu jossain mutta ei hajua kyllä missä.
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
316
Missä pelitilassa olette noita prone snipu tehtäviä tehnyt? Jäätävää kuraa kun itse pelaa agressiivisesti snipulla. Aina kolisee kun koittaa vähän makoilla. Muutenkin makoilemalla ei suuressa osassa mappeja pysty tekemään mitään kun risukkoa niin perkeleesti
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Selittäkää mulle miten ihmisten mielestä paras taktiikka on saada vallattua lippu seisomalla sen lipun ulkopuolella?
Miten ne saa sen lipun siitä ulkopuolelta?
Monta kertaa on tilanne, että se lippu on oikeesti tyhjä, mutta omat ei uskalla mennä sinne lipulle. Sit ite ku juoksee sinne jostain 3 kilometrin päästä ni sit vasta ne menee sinne. Onko ne oikeesti niin aloitekyvyttömiä, että ne ei osaa kävellä sille alueelle?

Tai miten ihmisten mielestä paras taktiikka voittaa pelit on seistä vaikka C:llä, mut jättää kaikki muut liput huomioimatta?
Miten ne kuvittelee voittavansa pelit silleen?
Ne vaan seisoo siellä C:llä ja sit riittää että kävelee niille muille lipuille ja saa seistä vaikka keskellä lippua valtaamassa, kun ei siellä vihollisiakaan ole eikä tule.

Eilen ja tänään ollu taas joka pelissä 29 pelaajaa omalla puolella sellasia vitun aaseja, joilla ei oo mitää käsitystä miten koko peliä pelataan.

Pitäis alkaa ottaa screenshottia kartasta joka pelistä missä on noita kehareita, että näätte tekin miten idiootteja ne on.

Ei vaan pysty käsittää. Aloitekyky tasan 0.

Sit vielä pakko aina lähtee servulta pois, kun tietää että jos samat aasit pelaa seuraavat pelit, ni häviää kaikki pelit, kun ei tossa oo mitään balansointia. Tai ainakaan tuntuu ettei oo.
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Tuota tapahtuu hyvinkin usein. Lopahtaa kyl omaki yritys aika nopeesti jos omat on objectiven ulkopuolella ja tankitki ampuilee vaa basesta tyylii etteivät tuhoudu. Just toi että muutama vihu on esim lipulla ni ei uskalleta mennä. Tai kaikki yrittää hyökätä yhestä suunnasta eikä yritetä ees yritetä kiertää muualta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Tuota tapahtuu hyvinkin usein. Lopahtaa kyl omaki yritys aika nopeesti jos omat on objectiven ulkopuolella ja tankitki ampuilee vaa basesta tyylii etteivät tuhoudu. Just toi että muutama vihu on esim lipulla ni ei uskalleta mennä. Tai kaikki yrittää hyökätä yhestä suunnasta eikä yritetä ees yritetä kiertää muualta.
Je.
Sit yks on kanssa, että jos lipulla on tyylii neljä omaa ja yks vihollinen piilossa, ni ne omat ei eti sitä vihollista, vaan istuu piilossa... sit kaikki istuu siellä kimpassa ja odottaa, että jotain tapahtuu... ja mitään ei tapahdu, kun kaikki istuu piilossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Je.
Sit yks on kanssa, että jos lipulla on tyylii neljä omaa ja yks vihollinen piilossa, ni ne omat ei eti sitä vihollista, vaan istuu piilossa... sit kaikki istuu siellä kimpassa ja odottaa, että jotain tapahtuu... ja mitään ei tapahdu, kun kaikki istuu piilossa.
Sitähän ei voi tietää montako vihua siellä oikeasti on, mutta niin kauan kun lippu cäppäytyy, niin lipulla on omilla ylivoima. Lippu haltuun rauhassa ja siivotaan nurkat. Toki täytyy huomioida pelin kokonaistilanne, että onko varaa istuttaa pientä ylivoimaa lipulla. Se hunttaaminen ei AINA ole paras ratkaisu.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Sitähän ei voi tietää montako vihua siellä oikeasti on, mutta niin kauan kun lippu cäppäytyy, niin lipulla on omilla ylivoima. Lippu haltuun rauhassa ja siivotaan nurkat. Toki täytyy huomioida pelin kokonaistilanne, että onko varaa istuttaa pientä ylivoimaa lipulla. Se hunttaaminen ei AINA ole paras ratkaisu.
Tietää sen jos ei siinä kirjain kuvakkeen alla ole palkkia. Silloin alueella ei ole yhtään muita kuin omia.
Jos esim olet yksin ja sinne tulee yksi, on palkki 50/50 ja jos toisia on kaksi kun olet yksi palkin suhde on 33/66 jne. Siitä palkista ja minimapista pystyy lähes aina päättelemään vihun määrän lipulla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Kappas sorruin omaan nokkeluuteeni. Oliko tuo jo bf1 mukana (en omista kys. Peliä) ? Niin vähän tuli tätä vitosta pelattua, että moinen meni täysin ohi.

En kyllä siltikään ymmärrä miksi tuotakin pitää helpottaa? Epätietoisuus vihun määrästä tuo kuitenkin haastetta ja jännitystä imo.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
DICE PLS! Vissiin GO matsin alussa tankkiin hypätessä pääsee liikkumaan pakittamalla ennenkuin matsi alkaa. Kerkee just hyvin rullata vihujen spawniin.

Samoten toisesta päivästä alkaen voikin matsin alkua odotellessa assignata defence orderin, jotta tulee vähän extra pisteitä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Kappas sorruin omaan nokkeluuteeni. Oliko tuo jo bf1 mukana (en omista kys. Peliä) ? Niin vähän tuli tätä vitosta pelattua, että moinen meni täysin ohi.

En kyllä siltikään ymmärrä miksi tuotakin pitää helpottaa? Epätietoisuus vihun määrästä tuo kuitenkin haastetta ja jännitystä imo.
Juu oli jo ykkösessä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
457
Tulee pelailtua aika casuaalisti vauhilla rymistellen objectiveille ja rätkien, niin meinaa mennä tunteisiin kohtuullisen yleinen tapa valita MG ja pystyttää se vehje mahdollisimman erikoiseen nurkkaan mitä sattuu löytämään. :D
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
862
Mistäs johtuu, kun olen vetänyt molemmat pommikoneet lvl 1, mutta en saa niihin "cc" rahoilla upgradeja, joissa aluksi luki "requires lvl1"? Sama oli Tigerin kohdalla, mutta lvl1:n jälkeen sain upgraden avattua.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
862
Mutuilisin että viive serveri puolella, pitäisi kohta ilmestyä valittavaksi. Käynnistä peli uudestaan tai mene uuteen peliin. Itsellä oli sama eilen.
Hmm kävin kyllä monessa pelissä, kun vedin ensin JU-88:lle levelin ja sitten Blenheimille, kun en saanut JU-88:aa upgradettua. Mutta sama homma tosiaan oli sitten Blenheimilla, eikä JU-88:llekaan auennut tässä vaiheessa vielä mitään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Now and then people comment on Germans attacking in Airborne and the players jumping out of C-47 airplanes intead of JU 52. For launch I decided to accept both factions using C-47 to give players more drivable vehicles such as tanks, transports, fighters, bombers instead. 1/3

The C-47 was as expensive to make as any vehicle plus it has a high detailed interior and animated crew. The only thing it lacks is a driver’s view but the sum still make it as (or maybe even more) expensive than any drivable vehicle in the game. And only used in Airborne. 2/3

Do you think the work on new drivable vehicles should be paused and instead build that JU 52 or continue giving players more drivable vehicles (tanks, transports, fighters, bombers, ...) and add a German version when/if there is time for it? Answer the poll in first tweet. 3/3

Eli DICE:n työntekijä teki gallupin Twitterissä ja kyselee pelaajilta haluaisivatko he mielummin;
A) C-47 muutettavan Saksalaiseen JU-52 lentokoneeseen + cutscenessä saksalaiset sotilaat
vai
B) lisää ajoneuvoja kuten tankkeja ja lentokoneita pelattavaksi


Siinä missä DICE:n prioriteetit on todella hukassa ja työ suht. vähäistä (budjetti selvästi matala), voi todeta gallupista sekä Redditin kommenteista että suurella osalla pelaajista on prioriteetit vielä enemmän hukassa. DICEn ehdoilla tässä kuitenkin pelataan ja itse valitsisin tietysti lisää kulkuneuvoja peliin ja vasta sitten jos aikaa ja mielenkiintoa jää(!) suht. epäoleellisen cutscenen ja lentokoneen muuttamista autenttisemmaksi. :facepalm: Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia että alkaa jo rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän tulevaisuus.
Joo ei ole priot ihan korkealla. Toki tuollaisilla nopeilla fikseillä (reskinit yms copypaste tankit jne) on helppo pitää sopulilaumat tyytyväisinä ja näyttää, että tehtäisiin jotain mutta itse pelin sisältöön vaikutus on minimaalinen. Uudet mapit on niitä mitä kansa kaipaa mutta niiden tekeminen, balanssointi ja testaaminen on työläämpää ja kalliimpaa kuin tehdä noita reskinejä.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Now and then people comment on Germans attacking in Airborne and the players jumping out of C-47 airplanes intead of JU 52. For launch I decided to accept both factions using C-47 to give players more drivable vehicles such as tanks, transports, fighters, bombers instead. 1/3

The C-47 was as expensive to make as any vehicle plus it has a high detailed interior and animated crew. The only thing it lacks is a driver’s view but the sum still make it as (or maybe even more) expensive than any drivable vehicle in the game. And only used in Airborne. 2/3

Do you think the work on new drivable vehicles should be paused and instead build that JU 52 or continue giving players more drivable vehicles (tanks, transports, fighters, bombers, ...) and add a German version when/if there is time for it? Answer the poll in first tweet. 3/3

Eli DICE:n työntekijä teki gallupin Twitterissä ja kyselee pelaajilta haluaisivatko he mielummin;
A) C-47 muutettavan Saksalaiseen JU-52 lentokoneeseen + cutscenessä saksalaiset sotilaat
vai
B) lisää ajoneuvoja kuten tankkeja ja lentokoneita pelattavaksi


Siinä missä DICE:n prioriteetit on todella hukassa ja työ suht. vähäistä (budjetti selvästi matala), voi todeta gallupista sekä Redditin kommenteista että suurella osalla pelaajista on prioriteetit vielä enemmän hukassa. DICEn ehdoilla tässä kuitenkin pelataan ja itse valitsisin tietysti lisää kulkuneuvoja peliin ja vasta sitten jos aikaa ja mielenkiintoa jää(!) suht. epäoleellisen cutscenen ja lentokoneen muuttamista autenttisemmaksi. :facepalm: Pelillä on kyllä niin paljon potentiaalia että alkaa jo rehellisesti sanottuna kauhistuttamaan tämän tulevaisuus.
AAA-peli myy miljoonia kappaleita 60€ kipale ja ottaa resurssien päälle koodata yksi JU52 peliin :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Niin, mielestäni kyllä lähtökohtaisesti homma on pielessä jo siinä, että pitää edes kysellä tuollaisia. Ei suinkaan siinä, mitä mieltä yleisö on. Onhan tuo nyt lähtökohtaisesti jo ihan naurettavaa, että WW2 sijoittuvassa AAA-pelissä saksalaiset sotilaat hyppäävät amerikkalaisesta lentokoneesta, joka on täynnä brittisotilaita. Ei sillä etteikö lisäsisältö olisi tärkeämpää mutta eipähän ole koskaan tullut vastaavia oikaisuja vastaan missään muissa peleissä. Eihän tuo tosissaan pelattavuuteen vaikuta mutta kuvastaa se mielestäni tietyllä tapaa tuota suhtautumista pelin kehittämiseen. Olisivat vaikka ennemmin oikaisseet niin, että se hyppääjä seisoo jo valmiiksi ovensuulla jolloin lentokoneen sisustaa ei tarvitsisi mallintaa ollenkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 512
Viestejä
4 164 793
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom