Dirt Rally 2.0

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 111
Aika lieveltä vaikuttaa tuo "extreme damage", voi vetää kylki edellä puuhun yli 100km/h ja eikä edes rengas puhkea, matka jatkuu 360:n jälkeen. Tieten voihan siinä jotain vaurioita tulla jousitukseen, jarruihin, aeroon tmv. Voiko tässä vieläkään saada auton ohjausta puoltamaan ilman että se johtuisi rengasrikosta, esim. tukivarret vääntyy tai katkeaa?
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
385
..ostan..en osta..ostan ?? ..harmi kun just ne kaikista parhaat radat puuttuu eli FINLAND...no joo kyllähän hypyt liiitääää..
Dirt Rally miellyttää..ja ainakin tällä hetkellä nimenomaan Suomi /RWD autot. RWD autoja lisää, kiitos!
Onko ajomallinnuksessa/ -fysiikoissa/ rattituntumassa päivitystä ja EI ARCADEmaisempaan suuntaan? Voisko Suomi pätkät tulla myöhempänä päivityksenä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Sanoin itselleni että en tätä osta... Nyt steamissa preloadia imuttamassa :facepalm:
Jossakin videolla näin asetuksen "satunnaiset tapahtumat" niin mitähän lie tuo tarkoittaa, kenties niitä keskeyttäneitä autoja jne?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 350
Pike's Peak olisi myös saanut edelleen olla, mutta pahuksen Sonyn piti viedä oikeudet(eikä edes taida missään hyödyntää niitä...).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
236
..ostan..en osta..ostan ?? ..harmi kun just ne kaikista parhaat radat puuttuu eli FINLAND...no joo kyllähän hypyt liiitääää..
Dirt Rally miellyttää..ja ainakin tällä hetkellä nimenomaan Suomi /RWD autot. RWD autoja lisää, kiitos!
Onko ajomallinnuksessa/ -fysiikoissa/ rattituntumassa päivitystä ja EI ARCADEmaisempaan suuntaan? Voisko Suomi pätkät tulla myöhempänä päivityksenä?
Käsittääkseni ajofysiikoita on viilattu enempi simulaatiomaisemmaksi. Autoissa pitäisi olla enemmän massan tuntua, eli myös hyppyjen pitäisi olla maltillisempia.
Suomi (Ouninpohja) tulee todennäköisesti jonkun DLC paketin muodossa myöhemmin (tämän vuoden aikana ehkäpä). Itsekin odottelen myös noita wanhoja pätkiä, toki kokonaan uudet EKt olisi vielä mieluisampia.
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
242
Aika lieveltä vaikuttaa tuo "extreme damage", voi vetää kylki edellä puuhun yli 100km/h ja eikä edes rengas puhkea, matka jatkuu 360:n jälkeen. Tieten voihan siinä jotain vaurioita tulla jousitukseen, jarruihin, aeroon tmv. Voiko tässä vieläkään saada auton ohjausta puoltamaan ilman että se johtuisi rengasrikosta, esim. tukivarret vääntyy tai katkeaa?
Oliko jossain noissa videoissa "extreme-damaget" päällä? Itellä meni ohi kun muiden hommien lomassa oon katellut... Extreme damage -modesta oli maininta CM:n blogipostauksessa, jossa kerrottiin Season 1:n sisällöstä.

Ihmettelen, jos ei Suomi tule. Vaikuttaa, että Dirt Rally haluaa olla nimenomaan 2.0 eli päivitetty versio edellisestä, jossa myös edellisen version sisältö pääpiirteittäin mukana (Season 2, ehkä Season 3-5:facepalm:). Pidän itse myös peukkuja tämän suhteen laajemmalle ja modernimmalle autokannalle, joka mahdollisesti tulee DLC:nä kunnon hintalapun kera, esim. vuodenvaihteen jälkeen, kun nyky wrc -kalusto on jo vanhaa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 111
Oliko jossain noissa videoissa "extreme-damaget" päällä? Itellä meni ohi kun muiden hommien lomassa oon katellut... Extreme damage -modesta oli maininta CM:n blogipostauksessa, jossa kerrottiin Season 1:n sisällöstä.

Ihmettelen, jos ei Suomi tule. Vaikuttaa, että Dirt Rally haluaa olla nimenomaan 2.0 eli päivitetty versio edellisestä, jossa myös edellisen version sisältö pääpiirteittäin mukana (Season 2, ehkä Season 3-5:facepalm:). Pidän itse myös peukkuja tämän suhteen laajemmalle ja modernimmalle autokannalle, joka mahdollisesti tulee DLC:nä kunnon hintalapun kera, esim. vuodenvaihteen jälkeen, kun nyky wrc -kalusto on jo vanhaa.
Ei kun tarkoitin Hardcore damagea. Eli peliinkö on tulossa vielä joku rankaisevampi vaoriomallinnus? Hyvä homma sitten.

Muuten peli vaikuttaa ihan hyvälle. Vanhempien autojen vauhti näyttää realistisemmalta eli ne on hitaampia kuin DR1:ssä joten nyt jos niitä ajaa esim. 900asteella vs 540astetta(tai vähemmän) niin ei ehkä sen takia anna n.1s/km tasoitusta onlinepuolen kisoissa.
Lisäksi sekventiaalivaihteiston viive on nyt korjattu eli jos haluaa käyttää sitä (varsinkin jos ajettavassa autossa on sellainen) niin sekään ei enää aiheuta aikatappioita suhteessa H-kaavio+kytkin vaihtamistapaan.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 111
Joo pelkästään "optional hardcore damage mode" mainittu tuolla Season One content revealed for DiRT Rally 2.0! | Codemasters Blog. Näyttää siis olevan jo valmiiksi mukana. Viimeistä edellisessä postatussa videossa hajoaa ennestään kolaroimaton auto puuhun törmätessä. Vaikutti ainakin ykösosaa keskeytysherkemmältä tuo vahingonmallinnus.
Hardcore damage voi olla valittavissa vain noille vanhemmille autoille, mutta en ole satavarma tuosta.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Itse vielä arvon ostanko vai enkö osta... Voidussa näkyisi olevan 41e:lla perusversio "Wintermadness" -25% ale koodilla (tai 56e deluxe). Voidu siis näitä virallisia rehellisiä kauppoja. 29eurolla saisi kyllä noista epävirallisista keyshopeista tätä tällä hetkellä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 626
Täytyy taas puollustella etten ensimmäisessä osassa edes ajanut noilla uusimmilla. Kaverit ketkä kokeilivat peliä tosin ottivat suoraan aina uusimmasta päästä auton. Olivat hurjia kiihtymään ja mukavia hallita, mutta kaipaan itse enemmän sellaista rotiskotuntumaa.
Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa ajaa niillä vanhoilla paskoilla, saati sitten etuvetoisilla, olivat nämä miten uusia tahansa. Monesti nämä on vielä toteutettu niin, että ensin pitää ajaa jollakin perkeleen Minillä 20 kisaa ja vähitellen avata muita autoja. Lopputulos on helposti se, että koko peli jää pelaamatta, jos ei ole jotain kikkoja avata niitä "oikeita" autoja ilman turhauttavaa grindaamista.

Nuo 10v vanhat WRC-autot ovat vielä ihan ok ja toki vanhat B-ryhmäläiset myös, mutta muita en henkilökohtaisesti kaipaisi koko pelissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 350
Joo, Dirt I:ssä varmaan 90% ajanut uusimmilla, joskus 2000-luvun ja joskus niillä "N" Subaru/Mitsulla.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
893
Dirt Rally ykkösen yksi hauskimmista autoistahan oli etuvetoinen Peugeot 306 Maxi, oli nopea ja äänet mahtavat.

B-ryhmän autot oli ihan perseestä, saa nähdä minkälaisia ne on tässä kakkosessa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Ei kyllä noita vanhoja riisikippoja jaksa itse ajaa, Dirt Rally 1 piti muistaakseni aloittaa juuri jollain 60-70 luvun mopoilla. WRC 2 autojen 280 heppaa on aika minimi.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 626
Dirt Rally ykkösen yksi hauskimmista autoistahan oli etuvetoinen Peugeot 306 Maxi, oli nopea ja äänet mahtavat.
Varmaan joo, jos tykkää puskea mutkasta toiseen etuvetoisilla. Minä en laske niitä ralliautoiksi lainkaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 350
Asfaltti kun olisi parempaa niin hyvä olisi. 1:ssä sai forcea ja kaikkea lisätä pirusti että sai jonkinlaista tuntumaa assulla. Asfalttiajamisen pitäisi olla sellaista tiukkaa ja täristävää kuten tallenteista olemme aina näheet.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
893
Joo ja kaupassakin sellaisella on varmasti kiva kiva käydä ja kaikkee, mutta silti se on etuvetoinen, eli ei jatkoon. :D

/Offtopic
Kyllähän tuollaisella pösöllä kaupassa kävisi :D

Onhan niillä ajaminen soralla melkoista puskemista ja sutimista, mutta kyllä niillä on ihan kiva ajaa kun löytää filiksen.

Eniten itseä ykkösessä vitutti B-ryhmän takavetoisella Lancia 037:lla ajaminen, kun perä tuli suorallakin koko ajan rinnalle :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
35
Cdkeys.com:ssa n. 53€ Deluxe Edition, jota pääsee 22.pv pelaamaan. Normiversio 35€. Pistin tilaukseen. Kaikesta "kepulista" huolimatta olen odottanut DR2.0:aa jo monta vuotta. Blogissa mainittu extreme damage -mode kuulosti etenkin aika lupaavalta. En muista CM:n tehneen huonoja autopelejä DiRT4:n lisäksi, joten eiköhän sieltä ihan priimaa pukkaa;)
Nyt näyttäisi olevan reilut 45€ deluxe.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
4
Tänään posti toi ps4 version. Ffb:n toiminta todella suuri pettymys verrattuna dr1. Tiestä ei välity minkäänlaista tuntumaa rattiin, vaikka säätäisi ffb asetukset miten tahansa. Ajaminen tuntui muutenkin aivan arcade kaahailulta mihin toki saattaa vaikuttaa tuo paska ffb sekä sen aiheuttama fiiliksen latistuminen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Tänään posti toi ps4 version. Ffb:n toiminta todella suuri pettymys verrattuna dr1. Tiestä ei välity minkäänlaista tuntumaa rattiin, vaikka säätäisi ffb asetukset miten tahansa. Ajaminen tuntui muutenkin aivan arcade kaahailulta mihin toki saattaa vaikuttaa tuo paska ffb sekä sen aiheuttama fiiliksen latistuminen.
Aila yllättävää kun useammassa arvostelussa on juuri kehuttu miten paljon ffb on parantunut ykkösestä. :o
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 350
En tiedä vielä 2.0:n asetusmenuita, mutta ainakin D1:ssä piti sekä PS4 että XOne:llä aika paljon leveliä nostaa ja hakea sitä oikeaa forcetasoa. Tämä siis Fanatec CSW 2:n kera. Asfaltillahan ykkösessä piti melkein 2x että oli jonkinlainen tuntuma.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
4
Tuossa nuo asetukset. Tyre slip ja engine harmaana. Ei pysty ainakaan g29:n kanssa muokkaamaan.
IMG_20190221_223521__01.jpg
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
242
Nyt näyttäisi olevan reilut 45€ deluxe.
Joo huomasin. Halpenee päivä päivältä. Jokohan sitä aamulla pääsisi lataamaan/ajamaan. Edes jos vaikka ne kauppakassit olisi jo aamusta;) @yötöissä.

Edit: Siellähän se jo odottelisi cdkeys.com:sta ostettu... Pitkä yö tulee...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Täytyy kai sitä itekkin kirjoitella ensifiiliksiä vähän.
Alustana PS4 Pro ja valitettavasti nykyisin mennään pädillä.

Uraa en aloittanut (onneksi, kerron myöhemmin lisää), vaan vedin custom racesta jokaisen maan pisimmän EK:n R5 luokan Skodalla (paitsi viimeisen USA:n pätkän sitikalla). Uutta Seelantia lukuunottamatta kaikki kuivalla kelillä.
Mulla oli se tien kuluminen Full asetuksella, mutta mitä eroa on autenttiseen?

Tuo Custom Race on vähän typerä, jos siinä oikeasti täytyy jokainen EK joka rallista lisäillä erikseen ja joka kisan välissä päättää auto uusiksi.

No joo, mut sit itse kisailuun. Ajoin tänään Dirt Rallyssä saksaa, joten aloitin Espanjasta. Ekan sektorin jälkeen olin sulkemassa peliä, aivan kamala ajotuntuma. Menin kuitenkin asetuksiin ja senssi täysille. Parantui paljon, mutta edelleen kamala. Sit tajusin et siellä on deadzone täysin käsittämätön 20..vedin nolliin ja meno alkoi olemaan todella lähellä Dirt Rallyä ja myöhemmin soralla tietyissä tilanteissa paljon parempikin. Kaiken kaikkiaan pädiajelu on todella tyydyttävää ja kaikki virheet on omia, ei kontrollien vuoksi.

Espanjan pätkä oli juuri sen oloinen, kuin asfalttirallin kuvittelen olevankin, vaikkakin Saksan ralli oli ykkösen lempiralleja itellä, niin ei se perinteinen asfalttiralli ollut.
Argentiina taas on suoraan uusi kreikka.
Australia, uusi Seelantia ja USA oli kaikki mukavan erilaisia soraralleja ja hienosti season passin kautta tähän mahtuisi suomi ja Wales mukaan. Kreikka on sinällään turha nyt.
Puola taas oli mukavan monipuolinen ja alusta vaihtui kokoajan.
Joskin sitä en ymmärrä, että joka maassa tien vieressä on pieni pykälä ja penkka. Auto liukuu niihin herkästi ja töksähtää typerällä fysiikalla siihen, kun voisi olla ojaa mihin nojata, tai perä noista edes sit siihen penkkaan. Mut on kyllä aika rännissä ajelua kokoajan.
Ja sit se hardcore damage. Sais normi olla se ja HC sit ois HC. Varmaan 18 kertaa katon kautta ympäri eikä mitään vauriota. Toisinaan pieni hipaisu puuhun ja moottori rikki ja kaksi rengasta heti puhki. Se on kyllä siistiä miten jäähdyttäjän vuoto nostaa lämmöt ja hajottaa moottoria, mutta yleisesti damage on iso pettymys. Siinä ei ole mitään logiikkaa mistä tulee iso vaurio, tai ei tule mitään.

Jostain syystä tuntuu et autot liukuu todella paljon enemmän kuin ykkösessä, mutta johtuiko se tien kunnosta, vai onko pelin fysiikat noin erilaiset?

Sit miten noi väliajat menee? Saatoin olla puolet EK:sta johdossa, sit saattoi tulla punaista palkkia ja tipuin tulosluettelossa sijoille 2-4, mutta keskellä ruutua on vihreällä taustalla -2 sek tai jotain, samalla kun saatoin tulosluettelossa olla 6sek perässä edellisen sekunnin johdon sijasta.
Ja saatoin tulla maaliin sijoilla 1-4 ja kun lopputulokset lävähti ruudulle olin 19...miten se on mahdollista? Välillä mun lähtöpaikka saattoi olla esim 13:sta ja jos silloin tulen kärjessä maaliin, ei mun takaa tule 18 autoa silloin ohi. En käsitä tuota ajanottoa mitenkään.

Koitin myös B ryhmäläistä joka oli jollain tasolla pädillä ajettava, mutta Rally GT luokan autot oli täysin toivottomia..en tosin ymmärrä tälläisen autoluokan funktiota ollenkaan tässä pelissä??

No nyt päästään sit tähän uraan. Tarkoitus oli et huomenna vetäisin livenä tubeen, joten uraa en halunnut aloittaa. Huomasin kuitenkin autotallissa olevan useampia autoja valmiiksi, joten päätin mennä päivä haasteeseen USA:n pätkälle vanhalla takaveto Fordilla. Noh kahdelta yöllä pienillä yöunilla en meinannut enää nähdä tv ruutua, joten pöpelikössä oltiin jo shakedownilla. Oli todella hieno huomata miten shakedownilla hajoitettu auto on rikki jos ei sitä korjaa. Koska uraa en ollut ajanut, ei korjaukseen ollut myös rahaa. Rikkinäisellä autolla EK:lle ja ekalla sektorilla oikein sit vaan huolella pihalle. Quit to main menu.
Huomasin sit et auto jäi hajalle myös päävalikkoon. Tavallaan siisti juttu, mutta ei nyt. Äkkiä resettiä profiilille. Kaikki edistyminen nollattiin...PAITSI se perhanan Fordi on rusinana tällä mun uudella kuskillakin.. Kivasti sit ura meni jo siinä..

Grafiikat pelissä on erittäin nättiä ja valot heijastelee upeasti, sekä märkä tienpinta näyttää hyvältä. Myös toen muokkautuminen tuntui vaikuttavan, sillä Australiassa ainakin oli sen tason urat tiessä, että olik mennä niiden takia metsään. Toisaalta jossain muussa rallissa tie tuntui todella liukkaalta kun lähdin muistaakseni kolmantena EK:lle.
Toki näissä grafiikoista on se varjopuoli etten yksinkertaisesti välillä erottanut tietä laisinkaan.

Autoista jäi pieni pettymys, kun R5 luokan skodan ja C3 sitikan välillä en huomannut yhtään mitään eroa ajettavuudessa. Olisin kaivannut joitain eroja edes.

Kartturi on huonompi kuin ensimmäisessä osassa. Tai no paljon selkeämpi se on, mutta ei kuulosta yhtään rallilta, kun ykkösessä tuntui et mennään vähän kovempaakin. Lisäksi nyt ne nuotit ruudulla on todella paljon huonommat niin värien kuin kuvioinnin suhteen. Ei niistä erota onko mutka 4, vai 6.

Kaiken kaikkiaan peli on kuitenkin erittäin hyvän oloinen ja tämä on nimenomaan Dirt Rally 2.0 eli evoluutio edellisestä. Täysin samaa, mutta hienosäädettynä parempaan. Tähän vielä kaikki ykkösen maat niin kyllä mulle kelpaa. Huomenna avoimin ja virkein silmin uusiksi, niin varmasti osa miinuksista poistuu kun aivot toimii paremmin.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
50
Cdkeyssistä ostettu deluxe ei ainakaan vielä ole auennut steamissä, vaikka on ladannut. Steamin forumeilla samaa ongelmaa, no odotellaan, mutta tiedoksi, jos meinaa ostaa, että kannattaa varmaan odottaa hieman..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Cdkeyssistä ostettu deluxe ei ainakaan vielä ole auennut steamissä, vaikka on ladannut. Steamin forumeilla samaa ongelmaa, no odotellaan, mutta tiedoksi, jos meinaa ostaa, että kannattaa varmaan odottaa hieman..
Itse en ole saanut edes vielä avainta sieltä :/ deluxe siis kyseessä

Eikun se olikin mennyt roskapostiin :O
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 111
Eka ajot tehty Lancia Fulvialla Argentiinassa, El Rodeo 2,84km 3:02.7 ja sama ek toiseen suuntaan 3:02.0(tämä jälkimmäinen oli ihan eka veto ja aika paljon saisi parannettua kun tuli vähän sähellettyä aluksi).

Spain: Descendo por carrettera 4,58km (daytime, clear, dry) H3: BMW M3 e30 eka veto 2:31.9 (pientä ffb säätöä ja testailua tein tuolla ek:lla parin läpiajon verran ensin ja sitten veto kisavauhtia). Tuossa bemarissa on nyt 6-vaihdetta niin vähän oudolta tuntui ajaa.

FFB asetukset on periatteessa samat joita käytin dr1:ssä. Asfaltilla ffb on voimakkaampi kuin dr1:ssä samoilla asetuksilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.02.2019
Viestejä
6
No niin. Kieli pitkällä testattu ilta. Pettymys. Suunta on enemmän arcadeajelu. Vauriomallennus on kummallisen poukkoileva ja vähintäänkin mielenkiintoinen. Kliimaksina iin päällä on ratille ainakin unohtunut tehdä ffb kokonaan, sitä ei siis pelissä ole ollenkaan tähän mennessä. ‍♂Ensimmäinen tunne hc miehelle on siis pettymys ykkösosan jälkeen. Hype teki tehtävänsä valitettavasti. No. Pelataan vielä. Jos sitä on vain tottunut liikaa ykköseen. Tai sit perinteisesti pelit työnnetään ulos puolikuntoisena ja päivityksillä korjaillaan. Voivoi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
No niin. Kieli pitkällä testattu ilta. Pettymys. Suunta on enemmän arcadeajelu. Vauriomallennus on kummallisen poukkoileva ja vähintäänkin mielenkiintoinen. Kliimaksina iin päällä on ratille ainakin unohtunut tehdä ffb kokonaan, sitä ei siis pelissä ole ollenkaan tähän mennessä. ‍♂Ensimmäinen tunne hc miehelle on siis pettymys ykkösosan jälkeen. Hype teki tehtävänsä valitettavasti. No. Pelataan vielä. Jos sitä on vain tottunut liikaa ykköseen. Tai sit perinteisesti pelit työnnetään ulos puolikuntoisena ja päivityksillä korjaillaan. Voivoi.
Tätä jotenki pelkäsinkin että paskahan sieltä tulee kuitenkin.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Cdkeyssistä ostettu deluxe ei ainakaan vielä ole auennut steamissä, vaikka on ladannut. Steamin forumeilla samaa ongelmaa, no odotellaan, mutta tiedoksi, jos meinaa ostaa, että kannattaa varmaan odottaa hieman..
Nyt oli ainakin itselle tipahtanut sähköpostiin cd-key. Nyt vaan pitäis malttaa 8 tuntia töissä, ennenkö pääsee ajamaan... Taitaa tulla kotimatkasta päivän eka ek.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 066
Kannattaa muistaa että myös ykkösen FFB oli todella kelvoton julkaisussa. Tai "julkaisussa", ykkönenhän tuli early accessina.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 124
Töiden jälkeen testataan miltä dd ratilla peli tuntuu. Huolestuneena luin aamun kommentit, saa nähä.
Ootteko kuinka keskittyneet ratin säätöihin vai onko nämä pikaisella kokeilulla koettuja mielipiteitä?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 111
Kamalin ajokokemus tähän mennessä on ollut Escort MkII Australiassa (Noorinbee Ridge Ascent ek 5,28km), parin restartin jälkeen pääsin maaliin asti ajassa 3:55.8 joka sisälsi 8s aikamenetyksen risteyksessä kun en tiennyt mihin suuntaan piti mennä, joissakin mutkissa kaikki pito vain katoaa yht'äkkiä takarenkaista(johtuiko tuo sitten niistä urista?) ja ei tahdo millään ehtiä tekemään ratilla vastakäännöstä(900asteella ajoin) kun noin käy.
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 054
Kamalin ajokokemus tähän mennessä on ollut Escort MkII Australiassa (Noorinbee Ridge Ascent ek 5,28km), parin restartin jälkeen pääsin maaliin asti ajassa 3:55.8 joka sisälsi 8s aikamenetyksen risteyksessä kun en tiennyt mihin suuntaan piti mennä, joissakin mutkissa kaikki pito vain katoaa yht'äkkiä takarenkaista(johtuiko tuo sitten niistä urista?) ja ei tahdo millään ehtiä tekemään ratilla vastakäännöstä(900asteella ajoin) kun noin käy.
Nopeuta ohjausta tai pienennä kääntöasteita. :geek: Escortilla ja muilla takavetosilla on syytä olla nopeet kädet :rofl: ainakin DR1:ssä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 111
Nopeuta ohjausta tai pienennä kääntöasteita. :geek: Escortilla ja muilla takavetosilla on syytä olla nopeet kädet :rofl: ainakin DR1:ssä.
Joo siis mä olen ajanut noilla takavetoisilla ihan dr1:stä lähtien 720-1080 asteilla (950h dr1:stä pelattuna), mutta ei tuossa Escort MkII ollut nyt noin paha snap oversteer edes dr1:n Kreikassa tai Montessa. Tulee vain Dirt4:n fysiikat mieleen tuosta miten nopeasti pito katoaa.

Lyhyt pätkä omaa ajoa, eka kokeilu Puolassa(Opel Ascona 400 990asteella) ja tällä ek:lla (Czarny Las 6,62km aika 3:39.6)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 350
Illalla sitten kertoilen kuinka Xbox(X) versio ja Fanatec CSW v2, jollain rattikehällä, skulaa tässä.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
169
Kertokaahan kuka tätä on päässy jo testaa, et millasen moninpelifeaturet tässä on? Se on itelle isossa arvossa ja ostopäätökseen isosti vaikuttava tekijä.

Esim. pystyykö stageja pelaamana kaverin kanssa yhtäaikaa / ghostcarina tms? Vai onko se samaa jumppaa kuin DR1:ssä, jossa se oli aika kehnosti tehty.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Aloittelin uraa aamulla Fulvialla.. ekan rallin jälkeen keskeytin kauden. Minuutin pätkävoittoja äärettömän hitaalla autolla millä ei todellakaan ollut kiva ajaa pädillä.

Aloitin sit vanhalla Ford Escortilla ja se olikin jo todella paljon hauskempaa. Pädillä kaikkea muuta kuin helppoa, mutta hauskaa. Tuo auton hajoaminen ja ettei se korjaannu ilmaiseksi kisojen välillä on todella hyvä systeemi, pistää varmaan ajoa.

Ura kuitenkin loppui Espanjaan, missä peli ehdotti alle medium renkaita. Toinen EK sateella ja toinen kuivalla. Autolla ei voinut ajaa. Se oli jotain niin kamalaa, että mun huumori loppui peliin ihan täysin.
Siinä sit ajelin muuta testiä välissä ja palasin ajamaan uusiksi saderenkailla ja 20sek pohjat. Sit oli ajaminen taas hauskaa.

Koitin myös rallycrossia jota ajoin eilen juuri pädillä ykkösessä. Todella paljon helpompaa ajaa ja sisältöä enempi. Varmasti tulee ajeltua tätä, sillä yksi suosikki lajeistani ja nyt ajomalli siihen on todella loistava.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
385
Mielenkiinnolla seuraan porukan fiiliksiä tästä, plussa ois vielä maininta millä ratilla arvostelut annettu ? Ostin toissapäivänä CdKeystä , mutten ymmärrä mitä tapahtui ; maksutapahtuma loppuun normaalisti näytti vahvistuksineen menevän ,mut sit ei ostotapahtumaa näy missään, eikä tililtäkään mennyt ainakaan vielä mitään ,.. moista ikinä ennen käynyt, vaikka tilannut paljonkin kaikkea kaikkialta netistä.
No, nyt sitten vaan lueskellaan rauhassa porukoitten fiiliksiä tästä..onko pakkohankinta tämä sittenkään?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 538
Viestejä
4 194 249
Jäsenet
70 748
Uusin jäsen
elcabron

Hinta.fi

Ylös Bottom