Apex Legends (Titanfall Battle Royale)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Toivottavasti tässä ei tapahdu sitä, että uudet aseet on alussa OP ja myöhemmin nerffiä. :)
Aika yleinen efekti, kun halutaan että ase kiinnostaa.
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Peli kaatuilee suhteellisen paljon, myös DXGI erroria tullut nyt muutaman kerran eilen ja tänään.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
161
Peli kaatuilee suhteellisen paljon, myös DXGI erroria tullut nyt muutaman kerran eilen ja tänään.
Itselläni nyt muutaman kerran heittänyt työpöydälle juuri ennen erän alkua. Ilmeisesti muillakin tekee tätä, sillä aika usein huomaat aloittavasi matsin vajaalla tiimillä.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Xboxilla on yhteydet tällä hetkellä ihan surkeat, tökkii jatkuvasti...
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Itselläni nyt muutaman kerran heittänyt työpöydälle juuri ennen erän alkua. Ilmeisesti muillakin tekee tätä, sillä aika usein huomaat aloittavasi matsin vajaalla tiimillä.
Mulla tuli nyt eilen illalla ensimmäistä kertaa vastaava työpöydälle heitto. Aikaisemmin ei tapahtunut kertaakaan, olisikohan eilisellä päivityksellä ollut osuutta asiaan?
Laitoin kuitenkin Originin game librarystä Apex Legendsin kohdalla hiiren oikeeta ja "repair".. Pienen hetken se siinä rullas pelitiedostoja.. aika näyttää miten pelittää, nyt ei ole ainakaan vielä tullut mitään kaatuiluja.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Peli kaatuilee suhteellisen paljon, myös DXGI erroria tullut nyt muutaman kerran eilen ja tänään.
Itselläni nyt muutaman kerran heittänyt työpöydälle juuri ennen erän alkua. Ilmeisesti muillakin tekee tätä, sillä aika usein huomaat aloittavasi matsin vajaalla tiimillä.
Mulla tuli nyt eilen illalla ensimmäistä kertaa vastaava työpöydälle heitto. Aikaisemmin ei tapahtunut kertaakaan, olisikohan eilisellä päivityksellä ollut osuutta asiaan?
Laitoin kuitenkin Originin game librarystä Apex Legendsin kohdalla hiiren oikeeta ja "repair".. Pienen hetken se siinä rullas pelitiedostoja.. aika näyttää miten pelittää, nyt ei ole ainakaan vielä tullut mitään kaatuiluja.
Mullakin ensimmäistä kertaa kaatui peli eilen. Jäätyi täysin paikalleen ja tehtävien hallinnan kautta piti käydä sulkemassa. Sen lisäksi kävi kaksi kertaa niin, että kesken tulitaistelun peli heitti mut takaisin lobbyyn ja game over.
 
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
24
Tuohon satunnaiseen kaatuiluun tuntuu tietyillä Nvidian näyttiksillä auttavan vanhojen ajureiden asentaminen. Asensin uusimpien ajureiden päälle noi joulukuussa tulleet 417.71 ja ei oo sen jälkeen kertaakaan kaatunut. Näyttiksenä RTX 2070.

Lisää tietoa:

Solved: Apex Legends crash - Answer HQ
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Tuohon satunnaiseen kaatuiluun tuntuu tietyillä Nvidian näyttiksillä auttavan vanhojen ajureiden asentaminen. Asensin uusimpien ajureiden päälle noi joulukuussa tulleet 417.71 ja ei oo sen jälkeen kertaakaan kaatunut. Näyttiksenä RTX 2070.

Lisää tietoa:

Solved: Apex Legends crash - Answer HQ

mulla taas auttoi muutamaksi päivää, kun asensin uusimmat ajurit... eilisen pätsin jälkeen ehtoolla taas lykkäs DXGI erroria..
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Mulla on uusimmat ajurit asentamatta ja tosiaan silti viimeisimmän patchin jälkeen tuli ensimmäiset kaatumiset.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
kuinka saisin pelin audion kuulokkeisiin ja netflixin kajareihin? audio router ei toimi tassa pelissa.

Win7
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Aika vaihtelevaa on pelien laatu, pc:llä hiukan tasaisempa, mutta molemmilla kyllä tökkii sattunaisesti ja välillä tuntuu että saa koko lippaan tyhjentää ja silti häviää tulitaistelun.... no ehkä se tästä ajan myötä paranee
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
"twitch_prime_linked 1" Apexin käynnistysasetuksiin ja saa Pathfinder skinin ja viisi lootipakkiä! :) Toimii. Origin bugi. Omalla vastuulla!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Itse otin Twitchin ilmaisen trialin ja sain sillä lootit. Kummallisesti primen tilaus ei kuitenkaan ilmestynyt Amazonin tilaustietoihini, että tuskinpa siitä sitten mitään yrittävät laskuttaa jatkossakaan. En siis erikseen perunut tuota trialia heti.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Aika vaihtelevaa on pelien laatu, pc:llä hiukan tasaisempa, mutta molemmilla kyllä tökkii sattunaisesti ja välillä tuntuu että saa koko lippaan tyhjentää ja silti häviää tulitaistelun.... no ehkä se tästä ajan myötä paranee
Ettei olisi netissä tms. vika? Ei ainakaan itselläni ole mitään tökkimisiä. Ainoa mitä todella harvoin tapahtuu on "slowmotion" matsin alussa, mutta se on vain serverin vika/kompensaatio. Tässä pelissä tosiaan joutuu muutaman kuulan ampumaan, jotta vihollisen saa downiin, mutta kyllä minusta on tuntunut suurimmaksi osaksi, että kaikki osumat ovat rekisteröityneet oikein. Kannattaa varmaan tarkastaa ping, packet loss ja choke. Ethän ole WIFI:n varassa?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Ettei olisi netissä tms. vika? Ei ainakaan itselläni ole mitään tökkimisiä. Ainoa mitä todella harvoin tapahtuu on "slowmotion" matsin alussa, mutta se on vain serverin vika/kompensaatio. Tässä pelissä tosiaan joutuu muutaman kuulan ampumaan, jotta vihollisen saa downiin, mutta kyllä minusta on tuntunut suurimmaksi osaksi, että kaikki osumat ovat rekisteröityneet oikein. Kannattaa varmaan tarkastaa ping, packet loss ja choke. Ethän ole WIFI:n varassa?
On tässä satunnaisesti ollu matseja missä lagaa melkeen alusta loppuu asti, tuntuu et pelissä on joku hemmetin lag compensation mikä yrittää tasottaa pelaajien välisiä latencyjä.. välillä mennää kirjaimellisesti 2 askeltä etee ja 3 taakse, joku parhaillaa lyöny 10 metrin päästä mua osumia, se tosin oli matsin alussa.
Eikä o omasta netistä kiinni ku Kuidulla mennää, kaverit myös kenen kanssa pelannu on muualta Suomesta ja samoissa matseissa samaa aikaa on lageja.

100h jälkee voi sanoa, että täs pelissä on oikeesti HELEVETIN paljon bugeja ja parannettavaa , vaikkakin alussa näytti et peli toimis hyvin ja ois suht vähä bugeja... mut ehkä se siintä, hauskaa silti on.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
On tässä satunnaisesti ollu matseja missä lagaa melkeen alusta loppuu asti, tuntuu et pelissä on joku hemmetin lag compensation mikä yrittää tasottaa pelaajien välisiä latencyjä.. välillä mennää kirjaimellisesti 2 askeltä etee ja 3 taakse, joku parhaillaa lyöny 10 metrin päästä mua osumia, se tosin oli matsin alussa.
Eikä o omasta netistä kiinni ku Kuidulla mennää, kaverit myös kenen kanssa pelannu on muualta Suomesta ja samoissa matseissa samaa aikaa on lageja.

100h jälkee voi sanoa, että täs pelissä on oikeesti HELEVETIN paljon bugeja ja parannettavaa , vaikkakin alussa näytti et peli toimis hyvin ja ois suht vähä bugeja... mut ehkä se siintä, hauskaa silti on.
Minullakin 104h originin mukaan (se kyllä valehtelee jonkin verran, koska mulla pomppas tunnit -> 36h, kun olin pelannut vajaa 2h ensimmäisellä kerralla) ja en ole kertaakaan kokenut vastaavaa "lagaamista". Peli ei ole koskaan myöskään minulla kaatunut. Ainoa ongelma on ollut vain se hetkellinen "slowmo" siinä matsin alussa. Yhtään bugiakaan en ole kokenut, esim. hitaus sen jälkeen kun on revattu... Olen varmaan onnekas.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
100h jälkee voi sanoa, että täs pelissä on oikeesti HELEVETIN paljon bugeja ja parannettavaa , vaikkakin alussa näytti et peli toimis hyvin ja ois suht vähä bugeja... mut ehkä se siintä, hauskaa silti on.
Sori, mutta tuntuu että tämä väite on täysin tuulestatemmattu. Voisitko kertoa näistä bugeista (mitkä siis oikeasti haittaa pelaamista) joita pelissä on mielestäsi helvetisti? Itse en ole törmännyt vielä yhteenkään vakavaan bugiin 80 tunnin pelaamisen jälkeen..
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Tuli testattua eilen joku puolitoista tuntia. Ihan jännä oli. Plussaa siitä ettei lootin kanssa tarvitse niin paljoa säätää. Legendojen erikoistoiminnot eivät herättäneet suurta innostusta. Aseet näyttivät ensikertalaisen silmin kaikki samanlaisilta.

....mutta saako jostain vähennettyä legendojen turhia ääniklippejä? Minulle on ok, että announceri ilmoittaa care package incoming / ring start / mitälie, mutta minusta ei ole ok että legendani pitää se vielä toistaa rautalangasta vääntämällä. Toisaalta sitten taas haluaisin kuitenkin pitää ne hyödylliset asiat, kuten pingauksen yhteydessä hahmoni kertovan mitä tavaraa hän nyt muille esittelee.

Ehkä pelannut liikaa PUBGia, mutta yleisesti tässä on noiden pingausten ja äänien suhteen ehkä vähän turhankin paljon helpotusta. Tokihan se helpottaa pelata randomien kanssa ilman äänikommunikaatiota, mutta jotenkin koen, ettei edes kaverien kanssa tarvitse puhua mitään, kun peli hoitaa kaiken puolestani.

Tästä informaation välittämisestä pidän PUBGissa huomattavasti enemmän.

Headbobbing korjaus saisi myös tulla pian, tämä on ensimmäisiä pelejä jossa itsekin aloin loppua kohden jo voimaan hieman pahoin.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Tuli testattua eilen joku puolitoista tuntia. Ihan jännä oli. Plussaa siitä ettei lootin kanssa tarvitse niin paljoa säätää. Legendojen erikoistoiminnot eivät herättäneet suurta innostusta. Aseet näyttivät ensikertalaisen silmin kaikki samanlaisilta.

....mutta saako jostain vähennettyä legendojen turhia ääniklippejä? Minulle on ok, että announceri ilmoittaa care package incoming / ring start / mitälie, mutta minusta ei ole ok että legendani pitää se vielä toistaa rautalangasta vääntämällä. Toisaalta sitten taas haluaisin kuitenkin pitää ne hyödylliset asiat, kuten pingauksen yhteydessä hahmoni kertovan mitä tavaraa hän nyt muille esittelee.

Ehkä pelannut liikaa PUBGia, mutta yleisesti tässä on noiden pingausten ja äänien suhteen ehkä vähän turhankin paljon helpotusta. Tokihan se helpottaa pelata randomien kanssa ilman äänikommunikaatiota, mutta jotenkin koen, ettei edes kaverien kanssa tarvitse puhua mitään, kun peli hoitaa kaiken puolestani.

Tästä informaation välittämisestä pidän PUBGissa huomattavasti enemmän.

Headbobbing korjaus saisi myös tulla pian, tämä on ensimmäisiä pelejä jossa itsekin aloin loppua kohden jo voimaan hieman pahoin.
Eikai siitä haittaa ole, että voi kommunikoida pingaamalla, kun randomeista puolillakaan ei sitä mikkiä ole... Ilman pingausta olisi tämä peli aivan yhtä syöpää randomien kanssa ilman mikkiä, niin kuin pubg, blackout ja fortnite... Eihän kavereiden kanssa ole pakko käyttää koko systeemiä, mutta on se vaan hiton kätevä pingata vaikka lootia. Ei tarvitse laittaa mihinkään karttaan markkeria, että missä talossa se looti nyt olikaan... Kröhöm pubg... Aseissa on kyllä mukavasti eroja, huomaa kun tunteja kertyy. Jokaisessa aseessa erilainen spray pattern jne.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Enemmän tämän pelin kuvitteellisissa aseissa eroa on kuin realistissa FPS-peleissä (esim. PUBG) ja tämä mahdollistaa muutenkin paljon enemmän vapauksia tuoda uusia aseita peliin.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Helpottaahan se kun ei tarvitse rajoittaa mielikuvitusta olemassaolevien pyssyjen mukaan ja kuunnella aina urputusta joltain ernopetteriltä, että ei tää tunnu pelissä samalta ku aito tmv.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
En väittänyt ettei aseissa olisi eroa, vaan niiden näyttävän kovin samalta maasta poimittaessa. Sama tosin koski mielestäni valkoista kypärää/haarniskaa, jotka hohtavat turhan samanlaisina ympäristössä.

Pingausta en myöskään sanonut missään vaiheessa vääräksi/haitalliseksi, vaan totesin että haluaisin kytkeä osan turhasta ääninäyttelystä pois.

Esimerkki turhasta ääninäyttelystä:
- Attention: Care package incoming (ok)
- YO, CARE PACKAGE INCOMING, GOTTA LOVE THAT SHIT (turha)

- Attention: There is a new kill leader (ok)
- New kill leader! Call if you spot 'em! (turha)

-> Announceri on pääosin ok (tosin kill leader ja champion/whatever killed ei välttämättä ilmoituksen arvoisia?), mutta hahmot vielä rautalangasta toistavat saman uudestaan.

Rajamailla turhan ja ok:n välimaastossa on hahmojen huutelut, kun rinkula vaihtuu ja on sisä/ulkopuolella. Ei turhaa, mutta toisaalta ehkä turhankin tutoriaalimaista, että ei karttaa edes tarvitse itse vilkaista. Ja pingauksen laajuus on muuten kysymys siitä, kuinka paljon haluaa pelin keskittyvän kommunikaatioon. PUBGissa itse pidän nimenomaan kommunikaatioaspektista, mutta tämä on sen verran erilainen ja nopeatempoinen, että pingaussysteemi noin yleisesti tuntuu ihan hyvältä. Varsinkin kun ainoa tiimikoko on se kolme, eli randomien kanssa pakko pelata jos ei ole tiimiä.

Luulin olevani alkuperäisessä viestissä suht selkeä, mutta ehkä tämä selventää, mistä en henkilökohtaisesti pitänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 351
Vinkki:

Laita advanced launch options / command line arguments:

-novid

Nyt korvat ei enää räjähdä kun laittaa pelin päälle.




apexnovid.jpg
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 359
Itse otin Twitchin ilmaisen trialin ja sain sillä lootit. Kummallisesti primen tilaus ei kuitenkaan ilmestynyt Amazonin tilaustietoihini, että tuskinpa siitä sitten mitään yrittävät laskuttaa jatkossakaan. En siis erikseen perunut tuota trialia heti.
Itse tein samoin ja peruin heti tilauksen Amazon Primen sivuilta. Kyllä siellä luki että seuraavaksi laskutetaan kortilta seitsemän päivän päästä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Itse tein samoin ja peruin heti tilauksen Amazon Primen sivuilta. Kyllä siellä luki että seuraavaksi laskutetaan kortilta seitsemän päivän päästä.
Sepä tässä mielenkiintoista onkin, kun Twitchin puolella näkyy prime tilaus, mutta Amazonin puolella ei :D

EDIT: Nyt löytyi, kun menin www.primevideo.com kautta. Peruttu.
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
Itsellä alkanut tekemään sellaista että jää tuohon alkuruutuun latailemaan pitkiksi aikoihin ja lobbyyn asti ei pääse. Yleensä ei anna edes virheitä, joskus antaa "PersistenceReadComplete for data storage "Respawn" failed" tai Failed to get token from Origin. Muilla ollut vastaavaa? Tänään alkoi ja korjasin jo peli tiedostot ei auttanut. Asensin pelin uudestaankin, mutta ei vaikuttanut asiaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Itsellä alkanut tekemään sellaista että jää tuohon alkuruutuun latailemaan pitkiksi aikoihin ja lobbyyn asti ei pääse. Yleensä ei anna edes virheitä, joskus antaa "PersistenceReadComplete for data storage "Respawn" failed" tai Failed to get token from Origin. Muilla ollut vastaavaa? Tänään alkoi ja korjasin jo peli tiedostot ei auttanut. Asensin pelin uudestaankin, mutta ei vaikuttanut asiaan.
Servut on ollu jo päälle tunnin alhaalla. Kaikilla siis sama tilanne tällä hetkellä.
Servers are currently down!
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 359
Nyt on kaikilla legendoilla vähintään yksi voitto ja Miragella se tuli heti tokassa pelissä. Vähän liian hyvä tuo decoy sillä, saisivat lisätä latausaikaa sille.
Itsellä alkanut tekemään sellaista että jää tuohon alkuruutuun latailemaan pitkiksi aikoihin ja lobbyyn asti ei pääse. Yleensä ei anna edes virheitä, joskus antaa "PersistenceReadComplete for data storage "Respawn" failed" tai Failed to get token from Origin. Muilla ollut vastaavaa? Tänään alkoi ja korjasin jo peli tiedostot ei auttanut. Asensin pelin uudestaankin, mutta ei vaikuttanut asiaan.
Itsellä auttanut tuohon vain pelin uudelleenkäynnistys.
Servut on ollu jo päälle tunnin alhaalla. Kaikilla siis sama tilanne tällä hetkellä.
Servers are currently down!
Mulla toimi ainakin vielä 5 min sitten. E: Tai oikeestaan 20 min sitten kun pelin aloitin.
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
@Merkath No tuo selittää aika paljon, en ymmärrä miksi noista serveri katkoista ei voisi kertoa origin tms selvemmin aina saa jostain kolmannen osapuolen redditistä tms foorumeilta metsästellä onko ne servut pystyssä vai ei :D

@Akleksi Ennen auttoi tuo itselläkin ongelmitta.

Kaverit jäi myös pelaamaan vielä yhden erän verrän ainakin, kun itse enää päässyt peliin. Heilläkin kyllä jotain sekoiluja jo oli esim muitten tiimiläisten leveli oli aina ykkönen.

Mutta jos servot tosiaan alhaalla niin katsellaan illalla uusiksi jos EA saa taiottua laitteensa takaisin pystyyn.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
En väittänyt ettei aseissa olisi eroa, vaan niiden näyttävän kovin samalta maasta poimittaessa. Sama tosin koski mielestäni valkoista kypärää/haarniskaa, jotka hohtavat turhan samanlaisina ympäristössä.

Pingausta en myöskään sanonut missään vaiheessa vääräksi/haitalliseksi, vaan totesin että haluaisin kytkeä osan turhasta ääninäyttelystä pois.

Esimerkki turhasta ääninäyttelystä:
- Attention: Care package incoming (ok)
- YO, CARE PACKAGE INCOMING, GOTTA LOVE THAT SHIT (turha)

- Attention: There is a new kill leader (ok)
- New kill leader! Call if you spot 'em! (turha)

-> Announceri on pääosin ok (tosin kill leader ja champion/whatever killed ei välttämättä ilmoituksen arvoisia?), mutta hahmot vielä rautalangasta toistavat saman uudestaan.

Rajamailla turhan ja ok:n välimaastossa on hahmojen huutelut, kun rinkula vaihtuu ja on sisä/ulkopuolella. Ei turhaa, mutta toisaalta ehkä turhankin tutoriaalimaista, että ei karttaa edes tarvitse itse vilkaista. Ja pingauksen laajuus on muuten kysymys siitä, kuinka paljon haluaa pelin keskittyvän kommunikaatioon. PUBGissa itse pidän nimenomaan kommunikaatioaspektista, mutta tämä on sen verran erilainen ja nopeatempoinen, että pingaussysteemi noin yleisesti tuntuu ihan hyvältä. Varsinkin kun ainoa tiimikoko on se kolme, eli randomien kanssa pakko pelata jos ei ole tiimiä.

Luulin olevani alkuperäisessä viestissä suht selkeä, mutta ehkä tämä selventää, mistä en henkilökohtaisesti pitänyt.
Samaa mieltä. Ihan tyhjänpäiväistä höpinää on kokoajan taustalla. Helpottaahan se ettei tarvi erikseen mitään voice menua räplätä mutta ärsyttävää on että äijät heittää kokoajan läppää tai toistaa announcerin ilmoituksia.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
[!!Workaround!!]
Only some Server seem to be down. Connect to Apex, wait for the "Continue" Button, but don't actually click.

Choose "Data Center" (its on the bottom of the Screen)

Change the Datacenter to a working one. (see below)

Click Continue and win some games

The following Datacenters are working for me: Belgium 3 Sydney

Tämmösen kaveri löysi ja tuntus toimivan. Joutuu vaan aika tovin oottelee että pääsee tuohon data center vaiheeseen. Ite ootin varmaan 3-5 min

Edit1: Jaa eipä mittään kaverilla toimi mutta mulla ei päässy peliin saakka. Tais tuokin belgium3 mennä nurin
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
[!!Workaround!!]
Only some Server seem to be down. Connect to Apex, wait for the "Continue" Button, but don't actually click.

Choose "Data Center" (its on the bottom of the Screen)

Change the Datacenter to a working one. (see below)

Click Continue and win some games

The following Datacenters are working for me: Belgium 3 Sydney

Tämmösen kaveri löysi ja tuntus toimivan. Joutuu vaan aika tovin oottelee että pääsee tuohon data center vaiheeseen. Ite ootin varmaan 3-5 min

Edit1: Jaa eipä mittään kaverilla toimi mutta mulla ei päässy peliin saakka. Tais tuokin belgium3 mennä nurin
Mulla toimii ihan normaalisti atm.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Mä yritin claimaa tota Twitch Prime loottia, pääsin continue -screenistä parit kerrat eteenpäin, mutta mitään loottia ei kyllä ole tullut. Twitch accountti on linkattu EA accountiin ja kaikki pitäis olla OK.. Onko muut yrittänyt claimaa nuita nyt servujen ollessa alhaalla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
Mä yritin claimaa tota Twitch Prime loottia, pääsin continue -screenistä parit kerrat eteenpäin, mutta mitään loottia ei kyllä ole tullut. Twitch accountti on linkattu EA accountiin ja kaikki pitäis olla OK.. Onko muut yrittänyt claimaa nuita nyt servujen ollessa alhaalla?
Sama homma. Twitchissä näkyy "claimed", mutta pelissä ei mitään.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Ei tunnu noiden askeläänien toiminnassa olevan mitään logiikkaa, toimivat kuin nopalla arpomalla.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Sori, mutta tuntuu että tämä väite on täysin tuulestatemmattu. Voisitko kertoa näistä bugeista (mitkä siis oikeasti haittaa pelaamista) joita pelissä on mielestäsi helvetisti? Itse en ole törmännyt vielä yhteenkään vakavaan bugiin 80 tunnin pelaamisen jälkeen..
Mulla oli sama epäusko PUBG:n bugeihin vuosi sitten, forumeilla valiteltiin vaikka mitä ja mulla toimi hyvin. No okei välissä sekoili vähän muttei niin pahasti kuin tämä.

Julkaisun jälkeen pelasin pari päivää ongelmitta, mutta sitten yhtäkkiä pelistä tuli pelikelvoton. Vähän väliä työpöydälle ilman virheilmoitusta, jatkuvat kirjautumisongelmat niin pelin kuin anticheatin palvelimille eikä serverin vaihto auta. Ehkä joka kolmannen matsin pystyin pelaamaan loppuun, mutta sitten edessä olivat kirjautumisongelmat.

Laitoin koko pelin tauolle toistaiseksi. Sekoilu vituttaa liian paljon, koska peli on niin hyvä.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
551
Hyvin toimii pleikkarilla. Ei ole kaatunut kertaakaan. Ainoa Battle Royale johon addiktoitunut täysin. Huippupeli!

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
258
Eipä tunnu pyörivän i5 3570k, gtx 970 kombolla kovinkaan hyvin. Kaikki asetukset low ja fps jotain 60-80, joka tuntuu aivan liian vähältä tämmöseen peliin.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Itsehän pelaan tätä Pc:llä ja xboxilla vaihtelevasti ja molemmilla peli maistuu samalla tavalla :D
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Mullakin on PC:lle ja PS4:lle, mutta PC-versiota en vielä oo edes käynnistänyt kun kaikki (köyhät) kaverit pelaa PS4-puolella. :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Vielä jaksatte tätä iänikuista rehvastelua ja tappelua? Antaa pelaajien pelata fps-pelejä millä lystää - käytettävä peliväline on kuitenkin vastapuolella sama ja pelivälineen valintaan liittyy varmasti muuta kuin se miten hiiri+näppäimistö ovat räiskintöihin ylivertainen valinta. Esim. raha, mitä omistaa jo, millä kaverit pelaa, nauttiiko enemmän ohjaimella pelaamisesta, mitä näyttölaitteita saatavilla.

Ei ketään oikeasti kiinnosta, miten joku pesisi yksin koko serverillisen konsolipeasantteja.

Ymmärtäisin keskustelun sitten, jos toinen versio olisi täysin pelikelvoton ja joku välttämättä haluaisi pelata sillä, mutta pelkkä "fps-pelit konsoleilla on paskaa" ei nyt vaan riitä argumentiksi.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Onko PS4 versio kuitenkin tasainen 60fps?
"TLDR - environment and situations vary so much that none hold 60 steady, but Pro and X offer more stable performance than their earlier counterparts. As low as 40s for base consoles, as low as 50 for Pro/X, but also far rarer dips. There seem to be some odd spots on the map and use of smoke which reliably trigger the drops." :wtf:

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 360
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom