The Last Ship

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
The Last Ship (TV Series 2014–2018) - IMDb
Action, Drama, Sci-Fi
"
The crew of a naval destroyer is forced to confront the reality of a new existence when a pandemic kills off most of the earth's population.
"
Minä olen ostanut CDON.COM ista 4 eka seasonia ja ainakin niiden perusteella annan arvosanan 9/10. Tietääkseni tästä sarjasta tulee vain 5 seasonia ja jokainen season ei ole mitään 20+ jaksoa kuten esim. The Walking Dead vaan selvästi lyhyempi noin 10 jaksoa /season.

Tämä voi olla meidän tulevaisuus vaikka esim. 5 vuoden kuluttua!

Kriitikot? Kriitikot eniten valittaa että se on lian PRO USA, mutta minä taas hyväksyn sen asian. Sen voin sanoa että sarjassa voi olla sekä ulkomaalaisia tai omia sisäisiä ongelmia USA:ssa. Ongelmia tulee sieltä sun täältä.

Todella toimentapainoitten jos pitää esim. Battlefield peleistä niin tässä sarjassa myös ainakin jossakin vaihessa on taisteluita jokaisessa seasonissa.
 
Viimeksi muokattu:

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
..
The crew of a naval destroyer ..
...
Kriitikot eniten valittaa että se on lian PRO USA ...
Kun Usalaisen sarjan tapahtuma/kuvaus-paikka on Usan laivaston alus niin sarjan joutuu tietenkin tekemään Usan laivaston ehdoilla ts Pro Urraa Usa Navy tai ei sarjaa,
Usan armija kun hövelisti lainaa studioille resursejaan niinkaun kun studiot tekee sen tahtoman mukaista jälkeä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Kun Usalaisen sarjan tapahtuma/kuvaus-paikka on Usan laivaston alus niin sarjan joutuu tietenkin tekemään Usan laivaston ehdoilla ts Pro Urraa Usa Navy tai ei sarjaa, Usan armija kun hövelisti lainaa studioille resursejaan niinkaun kun studiot tekee sen tahtoman mukaista jälkeä.
Kyllä juuri näin ja foorumissa on valitettavasti noita venäläis agentteja olevia. Vaikka pidän perusuomalaiset puolueesta niin olen sekä PRO NATO ja PRO USA ja pidän USA:sta.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Todella hyvä sarja, mutta ei tahdo oikein mistään striimaus palvelusta löytää Suomesta käsin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 386
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom