Anthem (PC, PS4, Xbox - 22.2.2019)

Liittynyt
12.01.2019
Viestejä
95
Tulipahan eilen tykiteltyä tarina läpi. Jotain omia mietteitä pelistä alla:
- Pelin juoni / tarina on mielestäni aivan luokattoman huonoa roskaa. Ei uskoisi, että biowarelta tämmöistä ripulia. En edes muista milloin viimeksi olisin peleissä näin huonoon tarinaan törmännyt. Vastaa jotain imdb 3 tähden elokuvaa...
Kurjaa jos juoni on täyttä roskaa. Kerronta oli ainakin alussa hyvää, mutta eipä se kauheasti lämmitä jos itse kerrottava tarina ei toimi. Valitettavasti tuollaista napinaa alkaa olla internetin pimeät nurkat täynnä, joten odotukset peliä kohtaan alkavat laskea. Puolet olisi omaa trialia vielä jäljellä, katsotaan mikä on fiilis sen jälkeen.
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
164
Ei h***o voi olla totta.
Valittelin tossa että 2080 tiitinen pyörii vajaalla teholla, apaut kuuskyt seitkyt prossaa..
Laitoin acronis active protection härpäkkeen pois päältä ja heti pomppas täysille ja fps apaut viidestäkympistä yli sataan )
Aivan tuurissaan ja turhaan tuli syytettyä peliä ja koodia..no mutta nyt katseet kääntyy acroniksen suuntaa koska satkun maksan tosta "protection" palvelusta ja tota sillä saa..
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 551
Ei h***o voi olla totta.
Valittelin tossa että 2080 tiitinen pyörii vajaalla teholla, apaut kuuskyt seitkyt prossaa..
Laitoin acronis active protection härpäkkeen pois päältä ja heti pomppas täysille ja fps apaut viidestäkympistä yli sataan )
Aivan tuurissaan ja turhaan tuli syytettyä peliä ja koodia..no mutta nyt katseet kääntyy acroniksen suuntaa koska satkun maksan tosta "protection" palvelusta ja tota sillä saa..
No ei kait toi mikään uutinen ole, että antivirus softa vie tehoja koneesta... Itse en ole win 10 aikaan enää käyttänyt mitään erillisiä antivirus softia. Ne alkaa olla vähän turhia, varsinkin jos pitää järjen natkassa, eikä pyöri millään hämärillä sivustoilla ja lataile koneelle crackejä tms.
 
Liittynyt
06.03.2018
Viestejä
94
Ihan kelpo settiähän tämä on. Iloinen yllätys oli kyllä miten javelinit ovat erituntuisia. Colossus on ollut alla, ja tuntuu kyllä siinä se koko ja kömpelyys hyvällä tavalla. En ole fps:siä edes katsonut, kuitenkin tuntuu erittäin jouhevalta 1080p ja high. Jos nyt jotain negatiivista hakis, niin fontti on jotenkin nuhjunen en tosin tiedä vaikka olisi säädettävissä. 3rd person on mukavampi omasta mielestäni kun vaikka vrt. Destiny. Saa lisäillä origin; xbuuble. Lähinnä +30v peliseura kiinnostaa. Discord löytyy.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
950
Vähän nihkeä on kyllä tämän toimivuus tekniseltä puoleltaan. 60 fps:ää mahdoton saavuttaa omalla koneellani, en sitten tiedä miten on muilla.

Jos laitan kaikki grafiikkaasetukset huonoimpaan mitä saa ja resoluution fullhd:lle, pyörii näytönohjaimen käyttöaste jossain 45% kieppeillä. Fps on tällöin suunnilleen sen 65, mutta aina välillä käy jossain 40 paikkeilla. Tästä sitten vielä laittamalla grafiikat maksimeille nousee näytönohjaimen käyttö ~60% ja fps pysyy samana.

Prosessorista on aina 12 säiettä käytössä noin 50 prosenttisesti. Kokonaiskäyttö 33 prosenttia. Peli ei siis syystä tai toisesta käytä näytönohjainta täysimääräisesti. Täytyy toivoa, että varsinaisen julkaisun aikaan tulisi jotain korjaavaa päivitystä.

Myöskään resoluutioista toimii vain 1920x1080 ja 3840x2160. Jos valitsee jotain muuta, niin ei vaikutusta.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Interceptionilla (meleellä) pelailen ja kai tuossa varusteet ja oma leveli nyt korostuu kun oon vielä alkutaipaleella. Jotenkin tuntuu tuo interception strongholdissa paperilta ainakin näillä alkupään varusteilla ja levuilla - verraten tuohon aiempaan demoon jossa alotettiin leveliltä 10. Yksi pieni raapasu ja mies lepää kylmänä :D Edit: power lvl mulla taitaa olla 100:n paikkeilla.

Jos missasitte Anthem Live Service -tiedotteen (julkastu pari viikkoa sitten), niin tässä vähän tuota roadmappia / pelikalenteria :
Anthem Live Service - This is just the beginning - Answer HQ

DyvmJ58UUAA-kXR.jpg

Eli jossain vaiheessa olisi tulossa lisää tarinaa, strongholdeja, kiltoja ja leaderboardeja, uusia tehtäviä ym. pientä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Interceptionilla (meleellä) pelailen ja kai tuossa varusteet ja oma leveli nyt korostuu kun oon vielä alkutaipaleella. Jotenkin tuntuu tuo interception strongholdissa paperilta ainakin näillä alkupään varusteilla ja levuilla - verraten tuohon aiempaan demoon jossa alotettiin leveliltä 10. Yksi pieni raapasu ja mies lepää kylmänä :D
Iteki tykkään kyl interceptionista, mutta esim. ancient ash titania vastaan en oo ilman kuolemia kyllä saanu juurikaan damagee sillä paitsi ultimate iskulla :lol: tai sit ei osaakaa pelata kyseisellä hahmolla nii hyvi.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 944
Ei itselläkään oikein hyvin pyöri. Kaikki ultralla FPS vaihtelee 45-70 välillä, mutta en nähnyt GPU usagen ikinä ylittävän 80%, eli paukkuja vielä riittäisi. Ei tuo peli kyllä hirveästi alkuun muutenkaan napannut. Kunhan Origin Accessin turvin kokeilin.

 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Tää peli on vaikeampi kuin elämä. En millään pääse läpäisemään tota Fortress of Dawn -tehtävää. Liian vaikea ja ihan mahdoton tehtävä mulle.

Oon viimoset kaks tuntia tappanu tota Titaania ja ton jälkeiset haasteet päätyy vain tähän ruutuun:


Sitten kun odotan, ei tapahdu mitään ja alt-f4:sen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen peli ilmoittaa "You have an existing session" ja kun klikkaan että kyllä, haluan palata tehtävään, se ilmoittaa "No reservation found" ja koko rumba uusiksi.


Huoh. Äärimmäisen turhauttava ja liian vaikea päätehtävä mulle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Tää peli on vaikeampi kuin elämä. En millään pääse läpäisemään tota Fortress of Dawn -tehtävää. Liian vaikea ja ihan mahdoton tehtävä mulle.

Oon viimoset kaks tuntia tappanu tota Titaania ja ton jälkeiset haasteet päätyy vain tähän ruutuun:


Sitten kun odotan, ei tapahdu mitään ja alt-f4:sen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen peli ilmoittaa "You have an existing session" ja kun klikkaan että kyllä, haluan palata tehtävään, se ilmoittaa "No reservation found" ja koko rumba uusiksi.


Huoh. Äärimmäisen turhauttava ja liian vaikea päätehtävä mulle.
Mulla kans jäi tuohon ruutuun mutta odottelin jonkin aikaa niin se meni kyllä siitä. Useamman minuutin se siinä lataili.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Tää peli on vaikeampi kuin elämä. En millään pääse läpäisemään tota Fortress of Dawn -tehtävää. Liian vaikea ja ihan mahdoton tehtävä mulle.

Oon viimoset kaks tuntia tappanu tota Titaania ja ton jälkeiset haasteet päätyy vain tähän ruutuun:


Sitten kun odotan, ei tapahdu mitään ja alt-f4:sen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen peli ilmoittaa "You have an existing session" ja kun klikkaan että kyllä, haluan palata tehtävään, se ilmoittaa "No reservation found" ja koko rumba uusiksi.


Huoh. Äärimmäisen turhauttava ja liian vaikea päätehtävä mulle.

Millä vaikeusasteella?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
118
Onko tätä järkeä pelata kahdestaan kaverin kanssa vai vaatiiko neljän hengen porukan?
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Millä vaikeusasteella?
Ihan normaalilla vaikeustasolla ja rennolla otteella olen painellut, mutta haaste on enemmänkin noiden teknisten ongelmien kanssa. Tuo missioni on aika pitkä, sisältää välivideoita, ja peli on useaan otteeseen leikannut kiinni, potkassu pihalle ja sitten täytyykin aloittaa koko tehtävä alusta -- josta tulee tuo tehtävän läpäisemisen vaikeus. Tilanteesta raportoitu EA:n forumeilla myös muiden pelaajien toimesta, joten en ole yksin painiskellut tuon kanssa.

Hyvänä puolena on että Bioware on julkaisemassa perjantaina day1 patchin (en tiedä mitä tuo pitää sisällään, mutta jotain korjauksia varmaankin olisi tulossa).
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
On kyllä taas mukava ku yrittäny useamman kerran temple of scar strongholdia tehä niin sen viemäri kohan jälkeen enne bossia kaikki muut pelaajat poistuu pelistä ja jää itekseen :tdown:

Alkuun peli toimi tosi hyvin. Nyt loppupään tehtävissä ja sivutehtävissä tai strongholdeissa on todella monessa ongelmia, ettei pääse etenemään tai muut pelaajat häviää yms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
On kyllä taas mukava ku yrittäny useamman kerran temple of scar strongholdia tehä niin sen viemäri kohan jälkeen enne bossia kaikki muut pelaajat poistuu pelistä ja jää itekseen :tdown:

Alkuun peli toimi tosi hyvin. Nyt loppupään tehtävissä ja sivutehtävissä tai strongholdeissa on todella monessa ongelmia, ettei pääse etenemään tai muut pelaajat häviää yms.
Joo, tuo johtuu "exploitista" minkä nuo ovat nyt "keksineet" tuolla; eli ettei tuon loppubossin tappaminen maksa sitä aikaa eikä vaivaa ja ettei se pudota "tavaraa". Ihmiset siis vain juoksee nuo muutamat arkut ja valitsevat kartalta "palaa takaisin Forttiin".

Tähän on tulossa day1 pätsissä pieni korjaus:
  • Final boss of strongholds now drop loot instead of only being shown on the end of expedition screen
Eli kyllä loppubossi tällä hetkellä antaa sulle kamaa/palkinnon, mutta peli ei alleviivaa sitä eikä näytä sitä ruudulla vaan vasta siellä tehtäväläpäisyn tuloksissa ja ihmiset olettaa ettei se pudota mitään ja osa taas vissiin on sitä mieltä että expan kannalta tehokkaampi tapa lopettaa ennen bossia siihen varsinaiseen hyötyyn nähden.

Toivottavasti tästä ei muodostu nyt mikään vakiintunut trendi jatkoa ajatellen...

Tässä jotain nillitystä aiheesta:
People who don't want to play the full stronghold mission - Answer HQ

Ja täällä day1 pätsin notet:
Day one update details : AnthemTheGame

Mainittavia tuolta on mm.:
  • Improved loading times
  • Fixed many infinite loading screens // (Tästä mulla ulinat tossa muutama postaus ylempänä)
  • A number of issues have been fixed that were causing players to disconnect or crash // (oon ulissu tästä)
  • Fixed an exploit that allowed the Storm's ultimate attack to be used more times than intended
  • The Colossus javelin can now shield and revive at the same time
  • Additional Mouse and Keyboard control improvements have been made
  • The squad screen now displays the correct information for each player
  • Corrected a user interface issue where a player’s ultimate would show as available when it isn't
Eli perjantaita odotellessa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
98
Joo, tuo johtuu "exploitista" minkä nuo ovat nyt "keksineet" tuolla; eli ettei tuon loppubossin tappaminen maksa sitä aikaa eikä vaivaa ja ettei se pudota "tavaraa". Ihmiset siis vain juoksee nuo muutamat arkut ja valitsevat kartalta "palaa takaisin Forttiin".
Alkuun luulin et joku bugi mutta luin kans että tätä tekevät.

EDIT: Day 1 patchin saakin ladattua nyt.
Anthem's 'Day One' patch is live now | PC Gamer
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
697
Aivan loistava peli, tarina on nyt läpi ja tästä se peli vasta alkaa :)

En muista milloin on viimeks looter shooter vieny näin mennessään, tai oikeastaan mikään looter.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
697
Kuinka pitkä tuo tarina on noin suunnilleen?
Veikkaisin että 10h aikalailla, itse pelasin koko ajan hardilla, muutamat strongholdit, kaikki sivutehtävät ja pelikello näytti muistaakseni joku 15h.

Ei tälläsissä peleissä usein juoni ole mistään kotosin, eikä se sitä kyllä ollut tässäkään.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
261
Onko tietoa mihin aikaan huomenna pääsee pelaamaan? Siis muut kun premiere accessin omaavat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
Interceptor on kyllä täysin paperia eikä korjaudu korkeammillakaan leveleillä. Pitää vielä kokeilla miten uusi patsi muutti asiaa mutta en pidätä henkeä asian suhteen. Kait se on rangeriin vaihdettava.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 226
Veikkaisin että 10h aikalailla, itse pelasin koko ajan hardilla, muutamat strongholdit, kaikki sivutehtävät ja pelikello näytti muistaakseni joku 15h.

Ei tälläsissä peleissä usein juoni ole mistään kotosin, eikä se sitä kyllä ollut tässäkään.
Kyseessä on oikeasta Biowaren pelistä niin kyllä silloin odottaa myös juonen olevan jotenkin järkevä
 
Viimeksi muokattu:

Oss

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Onko tietoa mihin aikaan huomenna pääsee pelaamaan? Siis muut kun premiere accessin omaavat.
Julkaisu on porrastettu aikavyöhykkeittäin, eli pelaamaan pääsee heti kun päivä vaihtuu torstaista perjantaiksi.
Esimerkiksi Aussi-VPN:llä Origin kertoo tällä hetkellä ennakkoladatun pelin julkaisun olevan noin 15 minuutin päästä. ;)

Muoks: Ilmeisesti 10h origin accessin trialin käyttäneet eivät pääse ollenkaan pelaamaan tällä hetkellä.. :facepalm: Saa nähdä kauanko menee asian korjaamisessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
182
Day 1 pätsi rikkoi itselläni pelin. Pelin käynnistyttyä musta ruutu hetkeksi ja CTD heti perään. Redditissä muillakin näköjään samaa ongelmaa, joten odotellaan josko fiksaisivat jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
261
Julkaisu on porrastettu aikavyöhykkeittäin, eli pelaamaan pääsee heti kun päivä vaihtuu torstaista perjantaiksi.
Esimerkiksi Aussi-VPN:llä Origin kertoo tällä hetkellä ennakkoladatun pelin julkaisun olevan noin 15 minuutin päästä. ;)

Muoks: Ilmeisesti 10h origin accessin trialin käyttäneet eivät pääse ollenkaan pelaamaan tällä hetkellä.. :facepalm: Saa nähdä kauanko menee asian korjaamisessa.
En mä ainakaan pääse viel pelaamaan...
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
En tiedä muista, mutta mulle tulee aikamoiset Mass Effect Andromeda -vibat Anthemista. Sama engine (eri versionumba) ja samoja elementtejä käyttävät tappelumekaniikassa ja tehtävissä alkaen sieltä "tech comboista" sinne liikkumiseen, tupla-hyppyhin, leijumiseen ja dasheihin ja alueen vallottamiseen ja gunplayhin.

MEA:


Anthem:


Samoja Frostbyte enginen bugeja löytyy molemmista: vihut katoaa ruudulta, ovat näkymättömiä ja tekevät lämää ja niin eespäin.

Anthemissa mun ruudulla vihujen katoilusta pätkä (oon raportoinu tästä) :


Noh, en osaa pukea sanoiksi tota samankaltasuutta MEA:n ja Anthemin kanssa.

Oon törmänny launchin jälkeen edelleen useisiin "bugeihin/ongelmiin". Mulla mm. menut sekoilee ja päädyn päämissioneissa ikilooppeihin. Free playssa on puolestaan ongelmansa day1 pätsistä huolimatta.

menu.png

Pitkät latausruudut sain nopeutettua vaihtamalla winukan sivutiedoston sijainnin SSD:ltä jossa juoksutan Anthemia rinnakkaiseen SSD levyyn.

Redditissä on jotain vinkkejä nVidian kortin asetuksille pelin totaalihyytymiseen, 0 fps ongelmaan ja kaatuiluihin:
I Fixed the FPS drops in Anthem. : AnthemTheGame

Jauhan tota Origin Access Premiumilla (lunastettu 15.päivä) ja näköjään kun olen uusi tilaaja, mulla olisi linkki 8. halukkaalle seitsämän päivän ilmaseen kokeiluun Origin Access Basicissa. Tuo vissiin mahdollistaisi 10 tunnin testailut Anthemissa ( rajatusti uusissa julkaisuissa + pelailut origin basiciin kuuluvien pelien kanssa). Laittakaa vaikka pm niin isken linkkiä.

sshot-4.png

Edit: Origin Access Basic:in 7 vrk ilmaseen kokeiluun linkkejä on mennyt 2/8.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
230
Day 1 pätsi rikkoi itselläni pelin. Pelin käynnistyttyä musta ruutu hetkeksi ja CTD heti perään. Redditissä muillakin näköjään samaa ongelmaa, joten odotellaan josko fiksaisivat jossain vaiheessa.
Kärsin samasta, ongelma katosi kun vaihtoi pelin esim. saksaksi, ja sit käynnistin pelin ja sit takaisin englanniksi. Vie aikaa mutta lähti peli päälle. :p
 

Oss

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Onkos porukka saanut pre-order itemit lunastettua ihan normaalisti? Eipä vain näytä ilmestyvän omiin store rewardseihin ollenkaan.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
838
Onkos porukka saanut pre-order itemit lunastettua ihan normaalisti? Eipä vain näytä ilmestyvän omiin store rewardseihin ollenkaan.
Tätä tulin itsekkin kysymään, jotain huhua internetistä sain selville että RTX korttien mukana tulleen koodin kanssa ei tulis niitä muutamia preorder bonuksia..mutta olisko joku kuitenkin saanut? Nuo ettei saisi-jututkin oli vain parin random ihmisten lausahduksia, enkä mitään järkevää virallista löytänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
94
Lupaa hyvää myynneille, kun Pleikkariversio oli jo julkaisupäivänä Saksassa alelaarissa 39e hintaan. Ilmeisesti peruunteita ennakkotilauksia tullut paljon.

:sgiggle:
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
765
mille alustalle, suosituksia, xboxille aattelin mut kirjoittelen tän pcn puolelta.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
mille alustalle, suosituksia, xboxille aattelin mut kirjoittelen tän pcn puolelta.
One X:llä melkolailla lukittu 30FPS Day1 pätsin jälkeen muutamaa kohtaa lukuunottamatta.

Normi Onella melkolailla ongelmia, joten jos on normi One niin ehkä tässä vaiheessa surkeaa optiomointia varten PC on järkevämpi.

Toki molempia voi testata Xbox Onen EA Accesilla tai sitten PC:en Origin Accesilla muutamalla eurolla.

61 Metacritic PC:llä tällä hetkellä noin 30+ arvostelun jälkeen:

Anthem


 
Liittynyt
25.12.2017
Viestejä
116
kysäsätään jos joku osais kertoo.
näitä anthem pelikoodeja on tuola myynnis mut ne pitäis aktivoida geforcen sivujen kautta ja itsellä amd sarjan kortti niin onko mitenkään mahdollista kusettaa tuota pelikoodia amd koneeseen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 385
kysäsätään jos joku osais kertoo.
näitä anthem pelikoodeja on tuola myynnis mut ne pitäis aktivoida geforcen sivujen kautta ja itsellä amd sarjan kortti niin onko mitenkään mahdollista kusettaa tuota pelikoodia amd koneeseen?
Ainakin ressa 2 ketjussa oli maininta kun sitä sai AMD korttien mukana että AMD tili pitäisi yhdistää steamiin ja sitä kautta saisit pelin ainoastaan.
Oliskohan tässäkin tapauksessa niin että nvidia tili pitää yhdistää origin tilin kautta(?)

Tämähän "esto" tuli käyttöön silloin nvidia 10 sarjan kanssa kun sitä ennen sai pelikoodeja todella halvalla vaikka olikin uusi peli kyseessä koska noita korttien koodeja pystyi helposti myymään eteenpäin.

Edit: Tulipa itsekin laitettua lataukseen peli kun saa kokeilla 10h.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 385
Tunti tuli pelattua ja positiivisen yllättynyt olin tästä vaikka pelin raskaus pakottikin laittaa 30fps capin päälle mutta pelashan tuota.
Lenteilyä lukuunottamatta niin ihan kun olisi kotiinsa tullut pelattavuuden puolesta kun mass effect andoremdiakin tuoreessa muistissa vielä.

Ehkä tässä vkl aikana jatkaa pelin parissa ihmettelyä ja parastahan ettei tämä maksanut "mitään" kun basicilla saa kokeilla sen 10h.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
Nyt 34 tuntia takana ja yllätykseni olen tykännyt pelistä. Alunperin ajattelin vain yhtenä iltana pelata ja kokeilla. Bugeja on tullut järkyttävä määrä vastaan. Äänet katoaa, tehtävissä voi joutua jumiin kun seuraava tapahtuma ei triggeröidy. Tuli myös tiputtua tänään pelimaailman ulkopuolella limboon :darra:

Lopussa tuntuu, että ainoastaan grandmaster 1 vaikeusasteella kannattaa pelata, kun seuraavilla tasoilla lootti ei ole ollut paljoa parempaa, mutta viholliset syö järkyttävän määrän enemmän pateja. Eli käytännössä ennättää suorittaa 5-6 kertaa nopeammin ja tätä kautta saa paremmin roinaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
295
Jaahas, näköjään daily world eventit jäi jumiin 5/6. Mahtaako tuolle olla mitään tehtävissä?

Ei sillä että siitä mainittavan arvoista palkkiota saisi, mutta rasittavaa tuokin on.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Joo, onhan tossa bugeja. Mulla jäi strongholdi jumiin kun viimonen echo katos johonkin bittien avaruuteen ja waypointti osoitti jo seuraavalle ovelle.



Mut bugeista huolimatta, itse rullailen 2014 vuoden i5 4690K:lla. Päivitin näyttiksen pari vuotta sitten GTX 1070:aan. Jauhan tota Ultralla, poislukien Texture ja Mesh -Qualityn jokka jätin HIGH -asetukselle.

Prossu huutaa ihan totaalista hoosiannaa, mut ite peli on hienosti pelattavissa. Kontrollit on täyttä priimaa ja tota on kyllä nautinnollista jauhaa. Ite tykkään kyllä kovasti. Täyttä rautaa tuo ohjattavuus sitten Vermindite2:sen, Nier Automatan, MGSVPP:n ja Doom2016:sen, oli se hiiri tai pädi kyseessä.

Tässä miten toi rulla mun vuoden 2014 raadolla ja pädillä (siirryin sohvan pohjukoille jauhamaan) :
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 377
Betan Strongholdissa oli kertaalleen samanlainen ECHO:n katoamis bugi. Pelaat 1280x720@50Hz resolla vai johtuuko tuo videolla näkyvä reso vain videon capture softasta?
Onko tässä nyt launchissa mitään oikeaa sisältöä ja vaihtelua (monipuolisia tai juonellisia tehtäviä, yms), vai onko pelaaminen tylsää samojen tehtävien ja vihujen grindaamista?

Betassa ärsytti myös se, että maailma ja pelaaminen ei ollut avoin tai kovin elävä. Et voinut vain kävellä Fort Tarsisin ovesta pihalle ja lähteä seikkailemaan saumattomasti ilman latausruutuja, edes free roamissa. Kaiki tehtävät ja jopa free roam oli instansoituja ja vaikka olisi halunnut vääntää solona, mukaan raahattiin aina pakolliset kolme randomia. Jos taas halusi MMO fiilistä, sitä ei sitten ollut ollenkaan. Fort Tarsiksessa ei näkynyt muita kuin NPC hahmoja ja itse pelimaailmassa seikkaili maksimissaan oma hahmo ja kolme muuta. Immersio saumattomasta avoimesta ja elävästä maailmasta oli siis aika heikko.

EDIT:
Destiny2:ssa (ilmainen) sentään oli porukkaa niillä mapeilla, vaikka peli itsessään olikin aika puuduttavan tylsä ja pelimaailma oli paloiteltu planeetoiksi.
Divisionissa (Gold dumpista 15€) itse maailma oli elävämpi NPC:n vuoksi, vaikkei sielläkään näkynyt kuin max 4 pelaajaa. Safe houseissa, hubeissa ja Dark Zonella oli sitten enempi elämää. Pelimaailma oli myös paljon avoimempi ja saumaton.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Näköjään tossa videolla ja Anthemin valikoissa on jotain hämärää menossa kun sanoo että 1280x720@50Hz (vilahtaa tuossa alussa), vaikka asetuksien "pitäisi" olla 1920x1080@60Hz ja omalla ruudulla se näyttää tältä (puhdas kuvakaappaus) :

Anthem 2019-02-23 22-51-09-016.png


Joko noi asetukset valehtelee tai sitten mun silmät jaa oon onnellisena jauhanu 720p:llä :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 385
Näköjään tossa videolla ja Anthemin valikoissa on jotain hämärää menossa kun sanoo että 1280x720@50Hz (vilahtaa tuossa alussa), vaikka asetuksien "pitäisi" olla 1920x1080@60Hz ja omalla ruudulla se näyttää tältä (puhdas kuvakaappaus) :



Joko noi asetukset valehtelee tai sitten mun silmät jaa oon onnellisena jauhanu 720p:llä :(
Itseasiassa mullakin peli sanoi 720p olevan päällä mutta kun vaihdoin paria resoa ylöspäin niin heti muuttui että vaikka peli sanoikin olevan 720p niin oikeasti se ei ole ollut 720p vaan natiivi reso kuten omassa tapauksessa 1080p.

Sehän saat testattua siten että käytät muuta resoa ja palaudut takaisin tuohon pelin väittämään niin muuttuu ulkoasu aika paljon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
114
Asetukset valehtelee. Itse pelasin 4k:na ja sitten asetuksissa herjattiin juurikin tuota 1280x720@50Hz. Ajattelin ensin, että olenko todellakin niin käsittömätön puusilmä, että en erota 4k:ta 720p-matskusta. Mutta ei, kyllä peli oikeasti oli 4k:na. Mutta olisi ollut kyllä ylivertaisesti upeinta 720p-pelaamista ikipäivänä, mikäli tuo 1280x720@50Hz olisi pitänyt paikkaansa. :D
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 875
Latasin pelin perjantaina ja se oli valmis pelattavaksi, en kuitenkaan ehtinyt pelaamaan. Eilen yritin uudelleen, mutta ladattavana oli yli 4 gigan pätsi, joten jätin lataamaan ja pelasin muuta. Nyt käynnistin Originin, mutten pääse vieläkään pelaamaan, koska ladattavana on tasan 4 gigan pätsi. Hyvä että peliä päivitetään, mutta olisihan tuo jo kiva päästä kokeilemaan :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
236 374
Viestejä
4 146 326
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom