Xbox One & One X keskustelu

Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Yhtä lailla se on first party -peli kuin Forza Horizon -sarjan pelitkin ennen kuin Microsoft osti Playgroundin. Microsoft joko pitää rahahanat auki tai sulkee ne. 3rd partyn tekemä toki.

Ehkäpä lähempänä 2nd partyä kuten Remedyn kanssa. Jokatapauksessa monta seppää soppaa tekemässä. Jotenkin muistelin, että moninpelikin olisi ollut jonkun ihan toisen mutt taidan muistaa väärin.

Sumo Digital tehnyt vähän joka suuntaan kuten Little Big Planettia ja Hitmaniä.

Playground ei tehnyt näistä pelejä kuin MS:lle / Xboxille ja nimenoman Horizon sarjan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Huomautus - paras tapa reagoida turhiin provosointeihin on jättää ne huomioimatta
Kylläpä crackdown 3 saanu huippupisteet. Crackdown 3

Harmi vaa kun ei ne pilvitehot näy arvosteluissa.:)

Edit. Linkki vie metacritic sivustolle.
Todella ikävää kun kauan odotettua pilvitehoilla mässäävää hittipeliä ei arvosteta tuon enempää.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Ei tuo peli äkkiseltään ihmeelliseltä vaikuta, varmasti kivaa lisää gamepass käyttäjille. Itse skippaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Ehkäpä lähempänä 2nd partyä kuten Remedyn kanssa. Jokatapauksessa monta seppää soppaa tekemässä. Jotenkin muistelin, että moninpelikin olisi ollut jonkun ihan toisen mutt taidan muistaa väärin.

Sumo Digital tehnyt vähän joka suuntaan kuten Little Big Planettia ja Hitmaniä.

Playground ei tehnyt näistä pelejä kuin MS:lle / Xboxille ja nimenoman Horizon sarjan.
Asia on kuten sanoin: Crackdown 3, Quantum Break, Forza Horizon ovat kaikki first party -pelejä. Suhteen laatu voi olla 2nd party tai 3rd party, mutta se ei asiaa muuta siitä, että peli on first party, sillä Microsoft omistaa IP:n ja on rahoittanut pelin.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Asia on kuten sanoin: Crackdown 3, Quantum Break, Forza Horizon ovat kaikki first party -pelejä. Suhteen laatu voi olla 2nd party tai 3rd party, mutta se ei asiaa muuta siitä, että peli on first party, sillä Microsoft omistaa IP:n ja on rahoittanut pelin.

Mikään noista (Sumo Digital / Remedy) ei ole Microsoftin 1st party studion alla paitsi nyt Playground.

2nd partyt tekee muiden kuten MS IP:stä pelejä.

Laadulla ei ole mitään tekemistä näillä kuin että 1st party studioilta on odotettavissa yleensä hivenen parempaa teknistä panostusta kun tietotaito tulee talon sisältä.

First-party developer
In the video game industry, a first-party developer is part of a company which manufactures a video game console and develops exclusively for it.

Second-party developer
Second-party developer is a colloquial term often used by gaming enthusiasts and media to describe game studios who take development contracts from platform holders and produce games exclusive to that platform


Video game developer - Wikipedia
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Mikään noista (Sumo Digital / Remedy) ei ole Microsoftin 1st party studion alla paitsi nyt Playground.

2nd partyt tekee muiden kuten MS IP:stä pelejä.

Laadulla ei ole mitään tekemistä näillä kuin että 1st party studioilta on odotettavissa yleensä hivenen parempaa teknistä panostusta kun tietotaito tulee talon sisältä.

First-party developer
In the video game industry, a first-party developer is part of a company which manufactures a video game console and develops exclusively for it.

Second-party developer
Second-party developer is a colloquial term often used by gaming enthusiasts and media to describe game studios who take development contracts from platform holders and produce games exclusive to that platform


Video game developer - Wikipedia
Sotket nyt vähän kahta asiaa keskenään, first party -kehittäjän ja first party -pelin. Puhuit first party -pelistä (tai sanoit, ettei Crackdown 3 ole first party -peli), joten siitähän minäkin puhuin ja selitin asian sitä kautta.

First party -kehittäjällä tarkoitetaan, että se on Microsoftin studio aivan kuten Wikipediassa sanotaan. First party -pelillä tarkoitetaan, että se on Microsoftin peli. First party -pelin kehittäjänä voi olla joko first party -kehittäjä (Microsoftin oma studio kuten The Coalition), 2nd party (itsenäinen kehittäjä, mutta tekee yhteistyötä tietylle alustalle, kuten Moon Studios) tai 3rd party (itsenäinen kehittäjä, joka tekee duunia vähän kaikille, kuten Sumo Digital). Jokaisen first party -pelin osalta Microsoft joko antaa vihreää valoa tai ei ja joko antaa projektin mennä maaliin asti tai ei, antaa sille rahoituksen ja projektista riippuen jonkinlaista tukea tai ei. Ei sen kummemmasta ollut kyse.

Suhteen laadulla tarkoitin kehittäjän ja alustan omistajan suhdetta toisiinsa, ts. 2nd party -kehittäjä tekee yksinomaan Microsoftille pelejä ja 3rd party -kehittäjä tekee kelle vain.

(toivottavasti selkeni)

---

Nyt kun Crackdown 3 on saatu maaliin, niin ainakin loppuvuosi näyttää paljon valoisemmalta. Gears of War 5, Ori and the Will of the Wisps, (Battletoads?). Varsinkin Oria odottelen innolla, kun ensimmäinen osa on yksi upeimpia metroidvania-genren edustajia.
 
Viimeksi muokattu:

-W-

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
33
Latasin juuri Final fantasy IX boxille mutten saa peliä käyntiin. Jumittaa "synkronointi" tai mikälie latausruudussa. Kukaan muu testannut?

Kovasti olin yllättynyt ja innoissani nähdessäni pelin kauppapaikalla :(
Jollei huomenna (tänään) ala toimimaan niin refundiin menee.

Edit: Nyt kun katselen saavutuslistaa, niin kaikki teksti näkyy japaniksi...

Edit: Vaihdoin konsolin regioniksi sekä kieleksi englannin ja käynnistin konsolin/pelin uudelleen. Nyt toimii!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
162
Crackdown 3 valui Game Passin kautta pelattavaksi ja vaikka haukkuja on sadellut niin itsellä meni ekat puoltoista tuntia kuin siivillä. Edelleen todella hauskaa hyppimistä, ampumista ja leikkimistä. X:llä pelasin (PC valutan myöhemmin) ja ihan näpäsäkän näköinen, ei mitään mullistavaa mutta pelisarjalle tuttu ulkoasu.
Kyllähän orbeja on vain mukava metsästää :tup:
Viihdyttävä peli varmasti, mutta pc:llä coop on lukittu 30 fps :facepalm: Yksinpeli toimii ihan normaalisti. Hieman tuli yllätyksenä, kun aloitettiin gamepassilla pelailemaan.

Redditistä piti kaivella miksi fps ei nouse tuon yli.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Pistin Crackdowin game passin kautta lataukseen aamulla. Näyttää siltä että olisi sopiva höpöpeli lääkkeeksi tähän Red Dead Redemptionin jälkeiseen masennukseen.

Ei vaan pysty innostumaan mistään tarinapelistä edellä mainitun mahtavuuden jälkeen. AC Odysseyn aloitin ja varmasti se on hyvä vaan helvetti miten se kalpenee RDR:n rinnalla. Zelda BotW piti jättää kesken kun lähinnä nauratti pelatessa.

Voihan Rockstar minkä menit tekemään.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Pistin Crackdowin game passin kautta lataukseen aamulla. Näyttää siltä että olisi sopiva höpöpeli lääkkeeksi tähän Red Dead Redemptionin jälkeiseen masennukseen.

Ei vaan pysty innostumaan mistään tarinapelistä edellä mainitun mahtavuuden jälkeen. AC Odysseyn aloitin ja varmasti se on hyvä vaan helvetti miten se kalpenee RDR:n rinnalla. Zelda BotW piti jättää kesken kun lähinnä nauratti pelatessa.

Voihan Rockstar minkä menit tekemään.
Se on kyllä jännä miten eri pelit tepsii eri ihmisiin. Itse sain RDR2:n viimein eilen loppuun, ja ei kyllä ollut yhtään noin positiivinen kokemus itselleni.

- Kankea pelattavuus (sekavat kontrollit, todella paha input lag),
- liioitellun hidas tempo,
- tylsä (vaikkakin komea) maailma kaupunkien ulkopuolella (verrattuna vaikka BotW:iin),
- liikaa suojelutehtäviä, joissa pakotettiin käyttämään kiikarikivääriä vieläpä niin, että näkökulma oli lukittu kiikariin eikä voinut esim edes välillä katsoa yleistilannetta paljaalla silmällä (nämä ei olleet vaikeita, vaan vain pelimekaanisesti typeriä), ja
- ylipäätään liikaa täytettä, joka ei tuntunut tähdelliseltä sisällöltä.

Graafisesti kumminkin hieno ja ylipäätään kompromissiton tuotos, joka selvästi onnistui siinä, mitä yritti. Ei vain ollut minun juttu. GTA:ista, RDR1:stä ja Bullystä olen kyllä tykännyt.

Zelda:BotW taas oli itselleni viime vuosien kevyesti paras peli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 136
Se on kyllä jännä miten eri pelit tepsii eri ihmisiin. Itse sain RDR2:n viimein eilen loppuun, ja ei kyllä ollut yhtään noin positiivinen kokemus itselleni.

- Kankea pelattavuus (sekavat kontrollit, todella paha input lag),
- liioitellun hidas tempo,
- tylsä (vaikkakin komea) maailma kaupunkien ulkopuolella (verrattuna vaikka BotW:iin),
- liikaa suojelutehtäviä, joissa pakotettiin käyttämään kiikarikivääriä vieläpä niin, että näkökulma oli lukittu kiikariin eikä voinut esim edes välillä katsoa yleistilannetta paljaalla silmällä (nämä ei olleet vaikeita, vaan vain pelimekaanisesti typeriä), ja
- ylipäätään liikaa täytettä, joka ei tuntunut tähdelliseltä sisällöltä.

Graafisesti kumminkin hieno ja ylipäätään kompromissiton tuotos, joka selvästi onnistui siinä, mitä yritti. Ei vain ollut minun juttu. GTA:ista, RDR1:stä ja Bullystä olen kyllä tykännyt.

Zelda:BotW taas oli itselleni viime vuosien kevyesti paras peli.
Itse yritin RDR1 aloitella mutta niin jumalattoman surkeat ja sekavat kontrollit ettei pitkälle jaksanut.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Se on kyllä jännä miten eri pelit tepsii eri ihmisiin. Itse sain RDR2:n viimein eilen loppuun, ja ei kyllä ollut yhtään noin positiivinen kokemus itselleni.

- Kankea pelattavuus (sekavat kontrollit, todella paha input lag),
- liioitellun hidas tempo,
- tylsä (vaikkakin komea) maailma kaupunkien ulkopuolella (verrattuna vaikka BotW:iin),
- liikaa suojelutehtäviä, joissa pakotettiin käyttämään kiikarikivääriä vieläpä niin, että näkökulma oli lukittu kiikariin eikä voinut esim edes välillä katsoa yleistilannetta paljaalla silmällä (nämä ei olleet vaikeita, vaan vain pelimekaanisesti typeriä), ja
- ylipäätään liikaa täytettä, joka ei tuntunut tähdelliseltä sisällöltä.

Graafisesti kumminkin hieno ja ylipäätään kompromissiton tuotos, joka selvästi onnistui siinä, mitä yritti. Ei vain ollut minun juttu. GTA:ista, RDR1:stä ja Bullystä olen kyllä tykännyt.

Zelda:BotW taas oli itselleni viime vuosien kevyesti paras peli.
Makuasioitahan nämä, mutta paria mainitsemaasi pointtia on hankala sulattaa.

- Tylsä maailma? Sehän on aivan käsittämättömän elävän tuntuinen ja täynnä pientä yksityiskohtaa ja tarinoita. Yhtäkkiä metsässä kohtaat miehen joka istuu nuotiolla ja viskiryyppyä vastaan kertoo menneisyydestään hyvin kirjoitetun tarinan. Osa random encountereista sai hauskaa jatkoa vielä pelin läpäisyn jälkeen. BotW taas itselleni ei tuntunut maailmalta lainkaan, Shadow of Mordorin tyylinen tyhjä loota jossa siellä täällä juoksee possu tai muutama lastenohjelmista leirinuotiolle kömpinyt öllimölli.
- Suojelutehtäviä en kyllä nyt muista olleen ku kolme tai neljä. Sellaisia että scopen läpi piti hetki syynätä. Ja kun läpipeluu vei sen 90 tuntia ja tuollainen keikka osuu kohdalle 20 tunnin välein nii mulle tuo ei aiheuttanut fiiliksiä että EI TAAS TÄTÄ heh.
- Harvassa pelissä on näin paljon mielenkiintoista täytettä. Witcher 3 ehkä pääsee jokseenkin lähelle.

Mulle myös tuo kankea pelattavuus ja hidas tempo oli plussaa. Nyt Assassin's Creediä pelatessa ärsyttää tämä arcade-tyylinen juoksentelu josta ei saa otetta. Jospa sitä tottuu taas.

Jos nyt jotain negatiivista RDR:stä pitää keksiä niin tehtävät oli liian helppoja.

Mutta niinkuin todettu, makuasioita.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
- Tylsä maailma? Sehän on aivan käsittämättömän elävän tuntuinen ja täynnä pientä yksityiskohtaa ja tarinoita. Yhtäkkiä metsässä kohtaat miehen joka istuu nuotiolla ja viskiryyppyä vastaan kertoo menneisyydestään hyvin kirjoitetun tarinan. Osa random encountereista sai hauskaa jatkoa vielä pelin läpäisyn jälkeen. BotW taas itselleni ei tuntunut maailmalta lainkaan, Shadow of Mordorin tyylinen tyhjä loota jossa siellä täällä juoksee possu tai muutama lastenohjelmista leirinuotiolle kömpinyt öllimölli.
Joku siinä mulla vain tökki, tai siis en oikeastaan löytänyt kaikesta siitä maastosta juuri ikinä mitään kovin kiinnostavaa eikä paikkoja kiinnostanutkaan penkoa tarkkaan. Toki niitä ongelmissa olevia vastaantulijoita oli runsaasti. Toisinaan niitä oli ihan palkitsevaa jäädä jututtamaan ja auttamaan, mutta aika usein nekin tapaukset oli minusta aika joutavia. Myönnettäköön, etten pitemmän päälle pysähtynyt jokaisen huutelijan kohdalla, joten varmasti missasinkin paljon.

Zeldan maailma on totta kai ihan erilainen, ja tuntuu keinotekoisemmalta, oikeastaan käsin tehdyltä, sekä hyvässä että pahassa. Se myös tarkoittaa sitä, että melkein joka paikassa voi olla varma, että jotain löydettävää on heti seuraavan näköesteen takana. Myös ketterä liikkuminen auttaa ainakin omaa tutkimishaluani; RDR2:n hidas kankeilu ei. RDR2:ssa ylipäätään tuntui siltä kuin, no, oikeasti vaeltaisi korpimailla, missä nyt ei joka nurkan takana ole piilotettuja aarteita.

Ja Zeldojen maailmoihin toki myös kuuluu luonnostaan se "autius", että satunnaisia siviilejä ei tienoilla pahemmin liiku (ja BotWissa siihen myös on vaihteeksi ihan tarinallinen syy).

- Suojelutehtäviä en kyllä nyt muista olleen ku kolme tai neljä. Sellaisia että scopen läpi piti hetki syynätä. Ja kun läpipeluu vei sen 90 tuntia ja tuollainen keikka osuu kohdalle 20 tunnin välein nii mulle tuo ei aiheuttanut fiiliksiä että EI TAAS TÄTÄ heh.
Ihan totta, ettei niitä kyllä ollut järin monta. Kai ne vain tuntui pelin tehtävävalikoimassa niin selvästi muita tönkömmiltä, että jäivät erityisesti mieleen miinuksena. Kieltämättä tosi vähäinen ongelma kyllä tämä.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
@Zat Toisaalta se on hyvä ettet pelistä tykännyt yhtä paljon kuin minä. Joku kolme viikkoa sitten pelasin sen läpi ja yhtään liioittelematta siitä asti on tuntunut että olisi ihan sama lopettaa pelaaminen kokonaan ja alkaa vaikka vaimon mieliksi harrastaa imurointia. Ei ole eikä tule olemaan parempaa peliä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 547
Pistin Crackdowin game passin kautta lataukseen aamulla. Näyttää siltä että olisi sopiva höpöpeli lääkkeeksi tähän Red Dead Redemptionin jälkeiseen masennukseen.
Yhdeksän tunnin coop pelaamisen jälkeen pojan kanssa olen jopa positiivisesti yllättynyt hieman Crackdown 3:sta. Toisaalta me pidimme aikaisemmistakin osista paljon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 136
- Suojelutehtäviä en kyllä nyt muista olleen ku kolme tai neljä. Sellaisia että scopen läpi piti hetki syynätä. Ja kun läpipeluu vei sen 90 tuntia ja tuollainen keikka osuu kohdalle 20 tunnin välein nii mulle tuo ei aiheuttanut fiiliksiä että EI TAAS TÄTÄ heh.
90 tuntia? Kuka työssä käyvä ihminen tuon ehtii pelata? Teininä vielä oli aikaa pelailla 20 tunnin kampanjoita peleissä.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
90 tuntia? Kuka työssä käyvä ihminen tuon ehtii pelata? Teininä vielä oli aikaa pelailla 20 tunnin kampanjoita peleissä.
Minä ehdin. Teininä oli muuta jännää tekemistä kuin pelailla sen aikaisia paskapelejä.

Toki tuo 90 tuntia tuli parin kuukauden aikana. Mutta kyllähän sitä pari tuntia vähintään päivässä pelata ehtii. Jätä salkkarit sun muu joutavuus vahtaamatta :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 136
Minä ehdin. Teininä oli muuta jännää tekemistä kuin pelailla sen aikaisia paskapelejä.

Toki tuo 90 tuntia tuli parin kuukauden aikana. Mutta kyllähän sitä pari tuntia vähintään päivässä pelata ehtii. Jätä salkkarit sun muu joutavuus vahtaamatta :)
Elämässä muutakin kuin pelaaminen niin ei siitä muutaman tunnin päivittäisestä vapaa-ajasta nyt niin paljoa liikene :)
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Elämässä muutakin kuin pelaaminen niin ei siitä muutaman tunnin päivittäisestä vapaa-ajasta nyt niin paljoa liikene :)
Ymmärrän. Itse teen vuorotyötä pitkillä työvuoroilla niin vapaapäiviä ja aikaa on reilusti. Riittää aikaa kuntoiluun, musiikkihommiin, perheen kanssa hengailuun ym. pelaamisen lisäksi. 8-16 arkiduuni on yhtä helvettiä heh
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Digital Foundryn analyysi Metro Exoduksesta.

Peli pyörii Xbox Onella dynaamisessa 1080p resoluutiossa kun taas Xbox One X:llä Natiivissa 4K 3840 x 2160 (2160p) resoluutiossa 30FPS ruudunpäivityksellä. Yhtäkohtaa lukuunottamatta paras suorituskyky tehokonsoleista myös Xbox One X:llä sekä lisäksi myös Xbox Onella.

Oudosti puhuvat gamma ongelmasta pelin oheella, joka on hieman outoa saada tuo esiin vielä tässä vaiheessa geniä. Mahdollisesti jonkin sortin bugi joka vaivasi aikanaan myös Sunset Overdriveä julkaisussa jonka pätsäsivät kuntoon.

 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
1st person shooterissa 4k on kyllä yhtä tyhjän kanssa jos ruudunpäivitys on 30fps.. totta X:llä voi pelata 1080p/60fps?
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
1st person shooterissa 4k on kyllä yhtä tyhjän kanssa jos ruudunpäivitys on 30fps.. totta X:llä voi pelata 1080p/60fps?
Ei ole 60FPS:ää tässä ja PUBG on myös 30FPS jos haluaa Firstistä sitä pelata. Historiassa taaksepäin Halot oli alunperin 30FPS pelejä.

Metro Exoduksessa on myös Xboxeilla Dolby Atmos tuki.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Ei ole 60FPS:ää tässä ja PUBG on myös 30FPS jos haluaa Firstistä sitä pelata. Historiassa taaksepäin Halot oli alunperin 30FPS pelejä.

Metro Exoduksessa on myös Xboxeilla Dolby Atmos tuki.
Vasta pelasin Halo: Reachin läpi ja ei se vaan ole tätä päivää tuo 30fps räiskintäpeleihin. Ei tuo aikoinaan haitannut vaa nyt on oppinut liian hyvälle. Umpisurkea ratkaisu ettei löydy performance-modea. Ei voi mitään.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Vasta pelasin Halo: Reachin läpi ja ei se vaan ole tätä päivää tuo 30fps räiskintäpeleihin. Ei tuo aikoinaan haitannut vaa nyt on oppinut liian hyvälle. Umpisurkea ratkaisu ettei löydy performance-modea. Ei voi mitään.
Ei mua ainakaan 30fps konsoleilla haittaa, taitaa enemmän olla asenne kysymys.

Sohvan takana lepää 7700k/32gb/vega64 ja näyttönä 32" 144Hz samsung qled freesyn 2:lla. Silti oon koko päivän nauttinut Far cry new dawnia xbox one äxällä.

Itse henk koht vain tykkään pelata konsoleilla, pc:llä pelaan lähinnä niitä pelejä mitä kaverit pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
425
täällä varmaanki enempi kokemusta tuon boxin laittamista takuuhuoltoon hirveän melun takia varsinki rasituksessa (myös kun kattelee tv kanavia tuon kautta), aika varmasti tuuletin ei pyöri "tasasesti"... mut juu asiaan, tullooko upsin heppu tuon hakemaan ovelta vai pitääkö heivata jollekkin pisteelle? ainakin takasin saapuessa taitaa tulla ovelle. toinen homma tuo valmiiksi maksettu tositeseikka et kun en omista tulostinta nii onkohan siin sit joku koodihomma jonka voi vaikka vain kirjoittaa paketin päälle? on vähä uuno olo näis mut jos joku vähä selkeentäis tätä hommaa:facepalm: edellisen normi onen kohalla kävin heittää vain giganttiin josta lähti saksaan ja palautui sinne jossa kans tuuletinsekoiluja:facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
täällä varmaanki enempi kokemusta tuon boxin laittamista takuuhuoltoon hirveän melun takia varsinki rasituksessa (myös kun kattelee tv kanavia tuon kautta), aika varmasti tuuletin ei pyöri "tasasesti"... mut juu asiaan, tullooko upsin heppu tuon hakemaan ovelta vai pitääkö heivata jollekkin pisteelle? ainakin takasin saapuessa taitaa tulla ovelle. toinen homma tuo valmiiksi maksettu tositeseikka et kun en omista tulostinta nii onkohan siin sit joku koodihomma jonka voi vaikka vain kirjoittaa paketin päälle? on vähä uuno olo näis mut jos joku vähä selkeentäis tätä hommaa:facepalm: edellisen normi onen kohalla kävin heittää vain giganttiin josta lähti saksaan ja palautui sinne jossa kans tuuletinsekoiluja:facepalm:
Voit viedä myyjä liikkeeseen jos heiltä takuuta jäljellä tai olla mikkisoftaan yhteydessä, jolta saat ups lähetyslippusen sähköisenä. Tuolla ups menetelmällä printtaan sen lapun ja laitat pakettiin kiinni, sitten tilaat aspasta noudon tai viet ups pisteeseen.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 547
täällä varmaanki enempi kokemusta tuon boxin laittamista takuuhuoltoon hirveän melun takia varsinki rasituksessa (myös kun kattelee tv kanavia tuon kautta), aika varmasti tuuletin ei pyöri "tasasesti"... mut juu asiaan, tullooko upsin heppu tuon hakemaan ovelta vai pitääkö heivata jollekkin pisteelle? ainakin takasin saapuessa taitaa tulla ovelle. toinen homma tuo valmiiksi maksettu tositeseikka et kun en omista tulostinta nii onkohan siin sit joku koodihomma jonka voi vaikka vain kirjoittaa paketin päälle? on vähä uuno olo näis mut jos joku vähä selkeentäis tätä hommaa:facepalm: edellisen normi onen kohalla kävin heittää vain giganttiin josta lähti saksaan ja palautui sinne jossa kans tuuletinsekoiluja:facepalm:
Xbox-konsolin tai Kinectin huoltotilauksen luominen | Xboxin korjaaminen
 
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
425
jeeez, kiitoksia näistä! pitiki tehdä suoraan valmistajalle tuo pyyntö, toivotaan et saa mahdollisimman nopeesti kunnossa olevan takas tulille:D
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Ei mua ainakaan 30fps konsoleilla haittaa, taitaa enemmän olla asenne kysymys.

Sohvan takana lepää 7700k/32gb/vega64 ja näyttönä 32" 144Hz samsung qled freesyn 2:lla. Silti oon koko päivän nauttinut Far cry new dawnia xbox one äxällä.

Itse henk koht vain tykkään pelata konsoleilla, pc:llä pelaan lähinnä niitä pelejä mitä kaverit pelaa.
Niin minäkin tykkään pelata konsoleilla ja mulle on ihan siansaksaa tuo mitä sohvasi takana lepäilee :D tykkään silti mielummin pelata 60fps joka sekin onnistuu X:llä jo useassa räiskinnässä.

Ei se mikään asennekysymys ole, 60fps on huomattavasti miellyttävämpi pelata. Vertaa vaikka Gears 4 campaignia molemmilla multiplayeristä puhumattakaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 386
Ostin halvalla(koodina toki) D2:een forsakin osana legend-pakettia(kun halvempi kuin pelkkä lisuri) niin kun aiemmin ollut levyversio niin pitikö se ensin poistaa/asentaa sitten uudelleen kun ei suostu näköjään diginä lähtemään. Tuossakin on jännä kun jotkut pelin tuon muunnon vaan tekevät sitten suoraan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Ostin halvalla(koodina toki) D2:een forsakin osana legend-pakettia(kun halvempi kuin pelkkä lisuri) niin kun aiemmin ollut levyversio niin pitikö se ensin poistaa/asentaa sitten uudelleen kun ei suostu näköjään diginä lähtemään. Tuossakin on jännä kun jotkut pelin tuon muunnon vaan tekevät sitten suoraan.
Se siis edelleen valittaa puuttuvaa levyä vai jotain muuta? Melkeinpä itse vaan poistaisin ja uudelleen asentumaan jos ei tokene
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 386
Joo eli tulee se ilmoitus joka tulee jos ei ole fyysissä laittanut levyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 136
Ei tuota kyllä mitenkään pitäisi tarvita uudelleenasentaa. Nyt kusee joku muu. Boottaa nyt ensitöiksi konsoli.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Oli tuo crackdown 3 parempi mitä arvostelut antaa ymmärtää. Lyhyt se oli n 7h, mutta hauskaa oli kokoajan. Suosittelen kokeilemaan jos gamepass löytyy, täyttä hintaa en tästä kyllä maksaisi.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Joo mitä nyt muutamia tunteja Crackdowia pelannut nii 69€ tästä on ryöstöä. Mutta todellakin helvetin hauska peli ja parempi mitä arvostelut kertoo.

Lähes kaikki mitä peli sisältää on huolella tehty. Ajaminen on heikkoa. Mutta eri vihuja on reilusti ja aseitakin on vaihdettava että pärjää. Platforming on hauskaa. Ja minusta peli näyttää hyvältä, selkeät graffat ja visuaalinen tyyli.

Itseään toki toistaa niin saa nähdä kauanko jaksan pelata mutta toistaiseksi orbien perässä rimpuilu maistuu.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 547
Oli tuo crackdown 3 parempi mitä arvostelut antaa ymmärtää. Lyhyt se oli n 7h, mutta hauskaa oli kokoajan. Suosittelen kokeilemaan jos gamepass löytyy, täyttä hintaa en tästä kyllä maksaisi.
7h? :D Meillä nyt reilu 20h mittarissa pelitunteja eikä vielä läpäisty olla. Pelasit varmaan tarkoituksellakin mahdollisimman nopeasti?

Joo mitä nyt muutamia tunteja Crackdowia pelannut nii 69€ tästä on ryöstöä.
Johan tuolla 69€ hinnalla maksaa 7kk Xbox Game Pass johon tämä ja monet monet muut pelit sisältyy :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
7h? :D Meillä nyt reilu 20h mittarissa pelitunteja eikä vielä läpäisty olla. Pelasit varmaan tarkoituksellakin mahdollisimman nopeasti?

Johan tuolla 69€ hinnalla maksaa 7kk Xbox Game Pass johon tämä ja monet monet muut pelit sisältyy :)
Juu pelasin toki nopeasti, kun on niin paljon muitakin pelejä pelattavana. Tapoin kaikki pomot jonka jälkeen lopputekstit jo rullasikin, pari tuntia tota moninpeliä tuli kokeiltua kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 317
Crackdownista puheenollen.

Tästä ei vielä vissiin olla saatu tarkempia lukemia kuinka paljon se pelissä hyödynnetyn pilvilaskennan todellinen laskentakapasiteetti nyt olikaan loppujen lopuksi? Aiemminhan mainosmielessä sanottiin että pilvitekniikalla päästään ko. pelissä 20 Xbox Onen laskentäkykyyn, mutta lopputuotteen nähtyäni kyllä voi suoriltaan sanoa, että varsinainen rimanalitushan tuosta lopulta tuli kaikesta hypetyksestä ja viivästyksistä huolimatta. No Game Pass pelasti tämänkin julkaisun, olisi muussa tapauksessa jäänyt isomman luokan flopiksi. Toivottavasti ei ole mikään trendi jatkoa ajatellen, että puolivalmista tavaraa voidaan heittää eetteriin Gamepassin varjolla...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 099
Ei päässy crackdown top10
GFK Chart-Track
Jännä et FH4 majailee vieläkin tuolla listalla.
FH4 on upean näköinen, saanut erittäin hyvät arvostelut, ei juuri kilpailijoita tuossa kategoriassa, sijoittuu UK:hon ja edellinen osa myi myös todella hyvin. Vaikkei itseäni napannut niin paljon kuin FH3, niin ei ole vaikea kuvitella, miksi FH4 menee kaupaksi.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Varmasti on Crackdownilla pelaajaa kun 30k tracked gamersia jo trueachievement.comissa pelannut. Mutta Sea of Thieves, State of Decay ja FH4 myös hurjien pelaajamäärien lisäksi möivät hyvin.

Hyvä kuitenkin että löivät pelin eetteriin, mukavaa pelattavaa game passin tilaajille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Potkupukuja Xbox pelaajille



Xboxin potkupuvut ovat taas täällä


10 peliä poistuu tässä kuussa Xbox Game Passista

Aven Colony
Dovetail Games Euro Fishing
Shadow Warrior
Sonic CD
The Final Station
Lumo
Kyub
Mega Coin Squad
Massive Chalice
Resident Evil Revelations 2 Contemplation
10 peliä poistuu tässä kuussa Xbox Game Passista

Tästä ei vielä vissiin olla saatu tarkempia lukemia kuinka paljon se pelissä hyödynnetyn pilvilaskennan todellinen laskentakapasiteetti nyt olikaan loppujen lopuksi? Aiemminhan mainosmielessä sanottiin että pilvitekniikalla päästään ko. pelissä 20 Xbox Onen laskentäkykyyn, mutta lopputuotteen nähtyäni kyllä voi suoriltaan sanoa, että varsinainen rimanalitushan tuosta lopulta tuli kaikesta hypetyksestä ja viivästyksistä huolimatta. No Game Pass pelasti tämänkin julkaisun, olisi muussa tapauksessa jäänyt isomman luokan flopiksi. Toivottavasti ei ole mikään trendi jatkoa ajatellen, että puolivalmista tavaraa voidaan heittää eetteriin Gamepassin varjolla...
Tietääkseni ei ole tarkempia lukuja missään esitelty. Lopputuloksen nähtyään ei paljon muuta voinut odottaa tuon sähläilyn ja toistuvien viivästysten jälkeen. Ilman game pass palvelua olisi ollut uusi QB. Samaa toivon itsekin ettei palveluun tosiaan tuoda puolivillaisia tuotoksia. SoT kun oli kovin samantapainen julkaisu.
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Game Passin saa n. 2 eurolla 2 kuukaudeksi, kun tilaa esim. Ruotsin Storen kautta (hinta siellä 20 SEK ~ 1,9 €), jos ei ole voimassa olevaa tilausta. Itselläni toimi ongelmitta, kun maksoin PayPalilla. Aiempi tilaukseni päättyi alle viikko sitten.

Tuossa linkki Ruotsin tilaussivulle: Köp Xbox Game Pass - Microsoft Store sv-SE

2 kuukauden tarjous ei ole voimassa Suomen kaupassa. Kampanja päättyy 22.2. jälkeen.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Arvosanoista huolimatta Crackdown 3:sta on kuitenkin paljon pelattu - ainakin Trueachievementsin mittapuun mukaan. Sen edelle meni Apex ja Fortnite:



Jump Force näyttäisi Digital Foundyn mukaan pyörivän 1080p resoluutiossa Xbox Onella ja Natiivissa 2160p 4K resoluutiossa Xbox One X:llä.

Ruudunpäivitys on kuitenkin kaipaa toivomisen varaa ja 30FPS ei kyllä tappelupeleihin oikein istu:



mm. Batmaniä tulossa huomenna Xbox Game Passiin:

 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
mm. Batmaniä tulossa huomenna Xbox Game Passiin:

Return to Arkham on varsin tarpeeton remasteri ja sen X-Enhanced-patch suorastaan häpeällisen surkea, mutta molemmat pelit ovat siitä huolimatta GOTY-kamaa, etenkin Arkham Asylum. Se myös kestää harvinaisen hyvin uudelleenpelaamista.

Niinpä loistava lisä Game Passiin. :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 240
Viestejä
4 195 403
Jäsenet
70 880
Uusin jäsen
sammyjj

Hinta.fi

Ylös Bottom