Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Oui

Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
38
En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.
Jos tuotetta on hyllyssä ja ilmoitettu toimitusajaksi 1-4 pv, niin kuluttaja tietysti odottaa saavansa tuotteensa tuon ajan puitteissa. Mikäli ei ole aikomustakaan tuotetta saada oikeasti tuona aikana toimitettua, pitäisi sivulla ilmoittaa realistinen toimitusaika. Ja montako lisäpäivää mielestäsi kuuluu sitten sallia? Jos olisi minun tuotteen kohdalla lukenut suoraan toimitusaika 3-6pv, niin olisi jäänyt tilaamatta.

Itselläkin ratkaisi juuri tuo nopeasti oletettu toimitus, että jälleen valitsin Jimssin ostopaikakseni. Ja kuten aikaisemmin mainitsin, hintakin oli jimmyllä korkeampi kuin muualla, mutta toisaalla olisi joutunut tämän viikon lopulle odottamaan tuotetta, kuten nyt kävi tässäkin tapauksessa, joten sain 10€ opetuksen. (ei vaikuta omaan talouteen)

Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:
Tämä pullamössökansalainen on jimmyltä useita kertoja tilannut ja aina ennen on toimitusajat ollut todella nopeat. Kun nyt kuitenkin selaat fb ryhmiä/discordia/forumia, niin todella monella samoja kokemuksia. Tottahan toki on myös osa porukasta saanut myös nopeasti tavaransa, mutta kasvavassa määrin on näitä hidasteluvalituksia tullut.

Se ettei ole mikään sesonki/teema/tapahtuma ei vaikuta ruuhkaisuuteen. Ymmärrän toki, että on hiihtolomaa/sairaslomaa päällä ja näin ollen saattaa aiheuttaa ruuhkaa, mutta eikö olisi reilua asiakkaalle tästä ilmoittaa tai oikeasti vaihtaa sivuille vaikka jokin "ruuhkamode" päälle, jolloin sen hetkiset epärealistiset 1-4pv toimitusajat muuttuisivat realistisimmaksi.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
69
Annetaan nyt palautetta itsekkin lähetysnopeudesta. Kuuloketeline, jonka tilasin 7.2 ja jota oli varastossa, ei ole vieläkään lähetetty. Ainakaan minulle ole tullut lähetystunnuksia jne ja tilauksen tila on vieläkin "toimitettavissa, odottaa käsittelyä".

Tämmöset tilaukset pitäis tulla perille parissa päivässä, ei viikossa.

Chatissa kysyin asiasta, ei vastattu
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Annetaan nyt palautetta itsekkin lähetysnopeudesta. Kuuloketeline, jonka tilasin 7.2 ja jota oli varastossa, ei ole vieläkään lähetetty. Ainakaan minulle ole tullut lähetystunnuksia jne ja tilauksen tila on vieläkin "toimitettavissa, odottaa käsittelyä".

Tämmöset tilaukset pitäis tulla perille parissa päivässä, ei viikossa.

Chatissa kysyin asiasta, ei vastattu
Moi! Laitatko lisätiedot yksärillä, niin tarkistetaan mikä meininki! Tuosta chattiin vastaamattomuudesta on tänään laitettu kipakkaa palautetta asiakaspalvelun puolelle. Ilmeisesti viestien volyymi on aivan käsittämätön, juuri toimitusaikakyselyiden vuoksi :/
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
Mikä siellä jimmsillä kestää tavaroiden lähetyksessä? Pitäskö palakata lisää henkilökuntaa. 3 tavaraa tilasin ja kaikki odottaa käsittelyä.

Nykypäivänä tämä on jo surkeaa palvelua ja seuraavalla kerralla tilaan jostain aivan muualta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
145
Kiitos tilauksen mukana tulleista karkeista.
Uskon, että @Jimm's porukka tekee parhaansa saadakseen asiat rullaamaan. Noin 10vuotta ollut asiakkaana ja tuhansia euroja mennyt rahaa. Tälläkin hetkellä "pitkästä" aikaan vaihtelen koteloa ja muutama tilaus vetämässä erikoisemmista tuotteista joita vain jimms tuo maahan. Toki mahdollista olisi tilata saksasta säästää 5-10e jotka on pieni summa jos tulee takuu asioden hoidossa ongelmia saksan maalta tilatussa. Ja etenkin ennen muron nykyään iotechin kautta on saanut ns paikallis hengessä hyvää palvelua.
 
Liittynyt
14.02.2019
Viestejä
4
Tulin vaan kommentoimaan tuota, että osa tuntuu saavan chatissa ruinaamalla tavaransa liikkumaan jonon ohitse kun taas osa ei. Vaikka tietty näissä asioissa pitäisi jaksaa odotella, niin kyllä se vähän syö miestä jos joutuu yli viikon odottelemaan tavaroita, jotka on valmiiksi varastossa odottamassa lähetystä. Yhtenäiset toimintatavat voisi olla ihan kova juttu tuon chatin osalta.

Pitänee laittaa tilaus peruutukseen ja sortua kilpailijan hyllylle kun pitäisi tilaus saada ennen viikonloppua ja nyt kovasti näyttää siltä, että se ei tätä kautta tule tapahtumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Oui

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tulin vaan kommentoimaan tuota, että osa tuntuu saavan chatissa ruinaamalla tavaransa liikkumaan jonon ohitse kun taas osa ei. Vaikka tietty näissä asioissa pitäisi jaksaa odotella, niin kyllä se vähän syö miestä jos joutuu yli viikon odottelemaan tavaroita, jotka on valmiiksi varastossa odottamassa lähetystä. Yhtenäiset toimintatavat voisi olla ihan kova juttu tuon chatin osalta.

Pitänee laittaa tilaus peruutukseen ja sortua kilpailijan hyllylle kun pitäisi tilaus saada ennen viikonloppua ja nyt kovasti näyttää siltä, että se ei tätä kautta tule tapahtumaan.
Moi! Avattiin tilannetta tuossa ylempänä! Kuten sesonkiaikanakin niin ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta). Pyytäisin siis laittamaan yksäriä jos on hätä!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mikä siellä jimmsillä kestää tavaroiden lähetyksessä? Pitäskö palakata lisää henkilökuntaa. 3 tavaraa tilasin ja kaikki odottaa käsittelyä.

Nykypäivänä tämä on jo surkeaa palvelua ja seuraavalla kerralla tilaan jostain aivan muualta.
Kiitos palautteesta! Avasimme asiaa täällä!
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Kaveri tilasi valmiskonepaketin 18.1. eikä ollut vielä toissapäivänä 12.2. kasattu konetta. Kaikki osat oli kyllä varattuna tilaukselle. Kaveria ei niin vaivannut vaan minua jo vähän :D Arvio on kuitenkin 1-3 vk tilauksesta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kaveri tilasi valmiskonepaketin 18.1. eikä ollut vielä toissapäivänä 12.2. kasattu konetta. Kaikki osat oli kyllä varattuna tilaukselle. Kaveria ei niin vaivannut vaan minua jo vähän :D Arvio on kuitenkin 1-3 vk tilauksesta.
Tilauksesta kasattavat koneet valmistuvat tällä hetkellä keskimäärin noin 3 viikossa tilauksesta, sillä Talviassykoneiden jälkitarkistukset työllistävät. Jos tilauksesta on kulunut yli kolme viikkoa, voin tarkistaa tilanteen kunhan laitat tiedot yksärillä :)
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Tilauksesta kasattavat koneet valmistuvat tällä hetkellä keskimäärin noin 3 viikossa tilauksesta, sillä Talviassykoneiden jälkitarkistukset työllistävät. Jos tilauksesta on kulunut yli kolme viikkoa, voin tarkistaa tilanteen kunhan laitat tiedot yksärillä :)
Kiitos tiedosta, minä varmaan kysyisinkin mutta kaveri on vähän rauhallisempi tapaus :) Kone tulee sitten kun se tulee!
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
439
Lauantaina tilattu varastossa ollut tuote, eilen aamupäivälläkin viestiä laitettu mutta kovasti vielä käsittelyä odottaa tilaus :(
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Lauantaina tilattu varastossa ollut tuote, eilen aamupäivälläkin viestiä laitettu mutta kovasti vielä käsittelyä odottaa tilaus :(
Ei osu yksäri silmään nyt? :eek:

Edit: löyty haulla, ja tilaus on tosiaan tänään toimitettu!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Eilen tilattu kotelo ja äsken perillä 23h meni tulla ei paha siis! Vaikka olikin hieman häasäkkää teilläpäin ettei tiennyt tuleeko koppaa milloin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Eilen tilattu kotelo ja äsken perillä 23h meni tulla ei paha siis! Vaikka olikin hieman häasäkkää teilläpäin ettei tiennyt tuleeko koppaa milloin.
Niin, sähän ehdit tässä välissä tilata ja perua, eli tää käsiteltiin poikkeuksellisesti meidän aspan toimesta sen aikaisemman päivämäärän mukaan :)
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 591
Niin, sähän ehdit tässä välissä tilata ja perua, eli tää käsiteltiin poikkeuksellisesti meidän aspan toimesta sen aikaisemman päivämäärän mukaan :)
jep eli hyvin meni :) ja kun on yhteydessä teihin suoraan niin homma rokkaa :) plus soitolla saa nopeesti kiinni :) mut virheitä sattuu sille ei voi mitään ja kuitenkin ongelmat tehty ratkottaviksi kunhan saatte tukkurit ja ruuhkan kuntoon :) Otetaan kuitenkin huomioon et vk:lla kestää yleensä myös se 3-4 pvä ennen kuin tavara liikkuu nopeitenhan saa kun hakee turuust ;)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Yllättävän nopeasti oma tilaus tuli kun ottaa huomioon että ei ollut edes varastossa, hatun nosto siitä :happy:
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
109
Suomalaisen ravintolan pitkässä jonossa ihmiset odottelee kiltisti, koska he tietävät että jossain vaiheessa sisään pääsee kuitenkin (onhan tuo ravintola kuitenkin todettu jonottamisen arvoiseksi paikaksi). Mutta yhtäkkiä jonon hänniltä alkaa kuulua narinaa, että pitäisi päästä nopeammin sisään. Kaikkien jonossa olevien hämmennykseksi ravintoloitsija alkaa kuin alkaakin ottamaan näitä huutelijoita sisään pitkän jonon ohi. Näin saadaan muutamalle ihmiselle hyvä mieli, mutta kaikille muille jonossa oleville jääkin suuhun ulosteen makua. Tälläinen makuelämys aiheuttaa kunniallisen jonottajan mieleen ajatuksen, menisinkö kuitenkin ensi kerralla syömään siihen toiseen ravintolaan. Siellä kuulemma palvellaan asiakkaita tasapuolisesti ja Wiener Schnitzel on usein tarjouksessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
155
Siis itsekkin tilasin sunnuntaina kotelon ja tahnat... tiistaina ei oltu vielä pakettia saatu matkaan ja keskiviikkona lähti edellinen kone ostajan matkaan... laitoin tiistaina jimmssille viestiä, että mikä on kun ei paketti ole lähtenyt... ja laitoin myös, että koneen muut osat on pöydällä ja kotelo vaan puuttuu ... tänään tuli koppa ja ihan ok. fiilis kun tietää, että siellä on noita lähetyspuolen ongelmia ollut.
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
195
Piti itsekin tulla tätä ketjua selaamaan, että onko Jimmsillä vähän ongelmia/ruuhkaa tilauksissa, kun ei 9.2 varastossa olevat tuotteet ole kuin "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" -tilassa ja löytyihän siihen selkeä vastaus. Tietenkin sitä voi tavallinen tallaaja ajatella, että sehän on vaik yks liitin/kirjekuori, että miten voi kestää, mutta ihmisiä tässä kaikki ollaan edelleen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
272
Pahasti on Jimms tukossa. Tilasin maanantaina hyllyssä olevan tavaran eikä vieläkään ole lähtenyt. Ei ehtinyt viikossa toimitus, mitä pidin itse ihan varmana. Olisin tilannut muualta, jos olisin tiennyt näistä ongelmista. Ikävä asia että toimitusnopeudet on mennyt näin pitkiksi. Ei saisi sivuilla mainostaa mitään 1-4pv toimituksia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
34
Pahasti on Jimms tukossa. Tilasin maanantaina hyllyssä olevan tavaran eikä vieläkään ole lähtenyt. Ei ehtinyt viikossa toimitus, mitä pidin itse ihan varmana. Olisin tilannut muualta, jos olisin tiennyt näistä ongelmista. Ikävä asia että toimitusnopeudet on mennyt näin pitkiksi. Ei saisi sivuilla mainostaa mitään 1-4pv toimituksia.
Täsmälleen sama tilanne ja samat tunnelmat :(

Ei sillä, että omalla tilauksella olisi maailmanlopun kiire tällä kertaa mutta olisihan tuo tavara kelvannut nopeastikin näppiin kuten taannoisissa tilauksissa olen tottunut ja oppinut odottamaan vastaavaa tasoa nopeudessa.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
Ongelmahan on selvästi heillä tiedossa kun Buranan kautta on työnhaku menossa.
Mutta uusissa työntekijöisää on semmoinen hauska puoli että kun niitä hankitaan niin uloslähtevien pakettien nopeus hidastuu ajaksi x ennen kuin se alkaa nopeutumaan.

Lisäksi
Tilattu: Feb 10, 2019, 2:30 PM (5 days ago)
Toimitusaika-arvio: 9-12 työpäivää
Olemme lähettäneet tilaamanne tuotteet teille postitse. (15.2. 7:55)

Menee se toimitus joskus näköjään hyvinkin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Jännityksellä odottelen, että milloin noi Sapphiren Radeon7:t saapuu ja liikahtaa eteenpäin, että kauanko tarvitsee olla ilman korttia :D
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
194
Itse olen myös maltillisempi jonottelija, mutta olen silti sitä mieltä että olisi reilumpaa asiakkaita kohtaan ja mielensäpahoittajia tulisi varmasti vähemmän, jos lisäisitte toimitusaika-arvioon päiviä kunnes ruuhka ja ongelmat on selätetty? Esim: 1-4 arkipäivää muuttaa muotoon 1-7 arkipäivää, jos siinä aikarajassa pystytte tällä hetkellä toimittamaan?
Toinen vaihtoehto olisi lisätä ruuhkatiedote, että on ruuhkaa ja tilaukset voi viivästyä arvioidusta. Joko sivuille bannerina tai infona tilausta tehdessä.

Joulun alla sain toimituksen viivästymisestä myös hyvän mielen:
Tilasin eräästä toisen alan suomalaisesta verkkokaupasta 800€ tuotepaketin, mikä piti olla sivujen mukaan heti varastossa ja minkä toimitusaika oli 4-7 arkipäivää.
Laittoivat seuraavana päivänä sähköpostia ja pahoittelivat kun yksi paketin osista oli päässyt loppumaan varastosta ja antoivat kysymättä 50€ hyvityksen, kun saivat toimitettua viimeisen osan vasta 12 arkipäivää tilauksesta.
 
Liittynyt
21.12.2017
Viestejä
8
"Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin." Köhköh... Maanantaina tilasin hyllyssä olevan tuolin jne. ja aattelin että tulis viikonlopuks. Mut aika hiljasta vissii, ku odottaa käsittelyä vieläkin. Pitäskö sielä priorisoida kalliimmat tilaukset halpojen nippelinappeleiden edelle, kun mun jälkeen pienemmän nippeli tilauksen tehny kaveriki on saanu jo kamansa. Vai onko sielä töissä valikoivia keräilijöitä ettei isoja jakseta/viititä kerätä. (itekki varastolla töis ja näitä jamppoja tulee ja menee)
edit: Ja ennenku joku tulee motkottaa saldoista niin oli sillon saldolla kamaa ja on edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
272
Ongelmahan on selvästi heillä tiedossa kun Buranan kautta on työnhaku menossa.
Onko ongelma tiedossa kun Jimms ilmoittaa ylioptimistisia toimitusaikoja? Tässä on kyse tuosta mitä @Joonass kirjoittaa eli verkkokaupan pitäisi ilmoittaa toimitusaika-arviot mahdollisimman oikein. Sitä varten verkkokaupoissa on saldotiedot ja toimistusajat näkösällä, että kuluttaja voi tehdä ostopäätöksiä tarpeensa mukaan.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
732
Kannatti taas säästää se pari euroa ja ostaa Jimmsiltä. Tuote lievästi viallinen -> RMA. Palautus meni perille päivässä, mutta yllättäen käsittelyssä ruuhkaa. Kysyin voiko vain saada rahat takaisin. Ei voi koska olen ilmoittanut että tuote viallinen. Olisi suoraan sanottuna pitänyt siis tehdä vain tavallinen palautus...

Tekisi mieli hakea uusi tuote muualta, mutta saan tehdä palautuksen vasta kun olen saanut uuden tuotteen tilalle ja tuo 30pv palautusoikeus juoksee koko ajan, kun tuote odottaa jossain Jimmsin varastossa käsittelyä. Eli nythän Jimmsin kannattaa sitten tarkoituksella hidastella tuon käsittelyn kanssa.

Melko tylyjä vastauksia chatin puolella vaikka yritän olla asialinjalla ja olenkin tästä harmissani. Sori mutta ei tää nyt oikein toimi näin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kannatti taas säästää se pari euroa ja ostaa Jimmsiltä. Tuote lievästi viallinen -> RMA. Palautus meni perille päivässä, mutta yllättäen käsittelyssä ruuhkaa. Kysyin voiko vain saada rahat takaisin. Ei voi koska olen ilmoittanut että tuote viallinen. Olisi suoraan sanottuna pitänyt siis tehdä vain tavallinen palautus...

Tekisi mieli hakea uusi tuote muualta, mutta saan tehdä palautuksen vasta kun olen saanut uuden tuotteen tilalle ja tuo 30pv palautusoikeus juoksee koko ajan, kun tuote odottaa jossain Jimmsin varastossa käsittelyä. Eli nythän Jimmsin kannattaa sitten tarkoituksella hidastella tuon käsittelyn kanssa.

Melko tylyjä vastauksia chatin puolella vaikka yritän olla asialinjalla ja olenkin tästä harmissani. Sori mutta ei tää nyt oikein toimi näin.
Pistätkö vielä yksärillä tilausnumeroa, niin selvitellään mitä tässä on tapahtunut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Miten toi muuten menee, mulla hajosi Xbone S padi vuoden oston jälkeen, sain teiltä uuden, mutta onko toi ekan padin ostopäivästä 2v takuulla vai uuden padin osalta 2v?
Jos et uudesta maksanut mitään väliä niin vanhan päivästä lasketaan
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 403
Viestejä
4 159 911
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom