Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
nettisivut, ensin on ok. sitten klikkaa hiirellä jotain "rasti" kohtaa ja sadasosa sekunnissa siihen ylhäältä tuleekin jo fitun mainos ja kappas, oletkin pikavippi/lentomatkamainos sivulla :facepalm:
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
Aamulla töihin ajaessa hajosi autosta vilkun palautus. Naksahti vain kun piti palauttaa ja jäi päälle.
Kaikki tottakai niin saakelin jumissa kun on about -27°.

No en sentäs jäänyt matkan varrelle, työmatkalla oli 6 autoa tienposkessa, justiinsa jotain 2010 ja uudempia, vahingonilo vähän helpottaa tätä yleistä vitutusta onneksi.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Ei voi sanoa että vituttaisi, lähinnä harmittaa sivun moderointi. :(
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Kommandopipo ja laskettelulasit? :D
Kaupassa on varmaan kiva käydä kommandopipossa kun vartijat on heti niskassa.Saa vielä ryöstönyrityksestä syytteen.Tai jos menee laskettelulaseilla ja kommandopipolla niin ne soittaa valkotakkiset.:D
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
Kaupassa on varmaan kiva käydä kommandopipossa kun vartijat on heti niskassa.Saa vielä ryöstönyrityksestä syytteen.Tai jos menee laskettelulaseilla ja kommandopipolla niin ne soittaa valkotakkiset.:D
En tiiä, tuli ekana mieleen Pasi Veinä :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Vituttaisi olla japanilainen,onneksi en ole.
Lapaluun vieri niin kipeä ettei pysty kumartumaan,mutta onneksi ei tarvitse ketään tai mitään kumarrella.
Vituttaa kuitenkin.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
No ei siinä kyllä säästön lisäksi mitään järkeä olekaan. Kuntoilunkin muodossa saatu hyöty kuolee näillä keleillä vitutuksen aiheuttamaan stressiin. :D

Ja ei, edes moninkertainen vaatetus ei auta, kun vähintään naama jäätyy joka tapauksessa.
Ainahan voi käyttää pakkasrasvaa naamaan?.Kyllä siellä tarkenee jos on oikeat varusteet eli joku 3krt vaatetus ja vaatteet valittu niin ettei hikoile.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Ainahan voi käyttää pakkasrasvaa naamaan?.Kyllä siellä tarkenee jos on oikeat varusteet eli joku 3krt vaatetus ja vaatteet valittu niin ettei hikoile.
Pakkasrasva ei hirveästi auta silmälasien huurtumisen, eikä kyllä muutenkaan. Mutta varmaan tämä on makuasia. Minun mielestäni näillä keleillä fillarointi on puhdasta kidutusta vaikka olisi mitä päällä.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 758
Kaupassa on varmaan kiva käydä kommandopipossa kun vartijat on heti niskassa.Saa vielä ryöstönyrityksestä syytteen.Tai jos menee laskettelulaseilla ja kommandopipolla niin ne soittaa valkotakkiset.:D
Ei niitä ole välttämätöntä laittaa pikaliimalla kiinni. Eli voi riisua, kun pyörän parkkeeraa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kaupassa on varmaan kiva käydä kommandopipossa kun vartijat on heti niskassa.Saa vielä ryöstönyrityksestä syytteen.Tai jos menee laskettelulaseilla ja kommandopipolla niin ne soittaa valkotakkiset.:D
Ei se kiellettyä kai ole. Kerran menin motskalla kypärä päässä, ja aurinkolasit toki - lähiÄrrälle, en muista mutta jotain spessumpaa kai hakemaan tai tekemään, niin myyjä sanoi että ei sais olla tuolleen, mutta koska tuntee hyvin niin ei tarvinut riisua kypärää. Ei ollut muita asiakkaita kuulemassa. Mutta siinä kohtaa olis pitänyt olla jotenkin tunnistettavissa.

Tuosta joku vuosi aikaa. Miten mahtaa olla nykyään, kun julkisilla paikoilla ei kai saa olla naamioituneena. Voin olla väärässä enkä jaksa guuglettaa. Tästä voi nyt joku vittuuntua kun olen niin laiska että sysään asian muille, olkaa hyvät vaan.

Ei nyt enää vituta, mutta aamulla sateli pyyntöjä, kun parikin autoa hyytynyt pakkaseen, ja mä tästä sitten niitä auttamaan liikkeelle. Lopulta homma meni iltaan saakka kaikkine vääntöineen, kuskauksineen jne. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
Huomenna sitten näitä vituttaa, että lähteekö vielä käyntiin, kun löytyi vähän muita ongelmia autoista sitten siinä sivussa.

Eikä varmaan oma wokkipannu lähde huomenna käyntiin kun sitä just tarvisi. No vara-akku laturissa lämpimässä. Jäi nimittäin sisävalot palamaan hetkeksi... kostautuu sitten aamulla, ehkä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Närästys vituttaa. Vajaa viikko sitten tuli maailmanlopun närästys jota kesti illan ja yön ja josta lähtien kurkku ollut kipeä ja närästelee muutenkin pitkin päivää.

Vituttaa myös se että tiedän tarkalleen miksi närästää mutta en vaan saa tehtyä asialle mitään. Ylipainoa on ja rasvainen paskaruoka maistuu liiankin hyvin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Vituttaa kun perjantaista tiistaihin meni niin nopeasti kun sain olla lapsieni kanssa yhdessä ja vasta seuraavan kerran 1.päivä helmikuuta.

Tytär 9-vuotias kysyi eilen, että koska hän saa päättää itse kumman luona asuu. Oli ilmeisesti kuullut autossa kauppareissussa kun juttelin kaverille.

Sanoi monta syytä miksi haluaisi asua minun kotona ja nyt en voi vaikuttaa siihen :(

Vastasin, että 12-vuotiaana, mutta se päätös on lopullinen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
726
Noh, päättäähän hän ei saa ennen kuin täyttää 18, mutta 12-vuotiaan tahto otetaan huomioon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Närästys vituttaa. Vajaa viikko sitten tuli maailmanlopun närästys jota kesti illan ja yön ja josta lähtien kurkku ollut kipeä ja närästelee muutenkin pitkin päivää.

Vituttaa myös se että tiedän tarkalleen miksi närästää mutta en vaan saa tehtyä asialle mitään. Ylipainoa on ja rasvainen paskaruoka maistuu liiankin hyvin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kuulostaa tutulta ja heikentää elämänlaatua taatusti. Korota sängyn tyynyä ylimääräisellä tyynyllä, hommaa apteekista Gaviscon-purutabletteja ja vedä sellainen juuri ennen nukahtamista ja pellavasiemeniä jatkuvasti likoamaan vesikuppiin. Sellaisenaankin pellavasiemeniä. Nielet sitä settiä paaljon. Budjettiluokan hoitokeino, kun on myös niitä erittäin kalliitakin vaihtoehtoja.

Enemmänkin stressiperäinen vaiva. Ylipainosta ei kannata piitata ja lähtä yhtäkkiä kuntoilemaan maksimit. Se vasta pahentaa närästystä.

Sain puliukkomaiselta tyypiltä paremmat vihjeet kuin lääkäreiltä..puliukko oli vaivan kokenut:facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Korota sängyn tyynyä ylimääräisellä tyynyllä
Jos ylimääräisellä tyynyllä saa vain niskat jumiin, niin toimivampi tapa on (voi olla) korottaa koko sängyn päätyä. Lähikirjaston poistohyllystä ostaa kymmenkunta senttiä tietokirjoja jalkojen alle. Tietenkään kaikki runkomallit eivät ole ihan yhtä helposti korotettavissa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 758
Jos ylimääräisellä tyynyllä saa vain niskat jumiin, niin toimivampi tapa on (voi olla) korottaa koko sängyn päätyä. Lähikirjaston poistohyllystä ostaa kymmenkunta senttiä tietokirjoja jalkojen alle. Tietenkään kaikki runkomallit eivät ole ihan yhtä helposti korotettavissa.
Vaihtoehtona on myös laittaa se tyyny tai tyynyjä patjan alle, jolloin myös tuo pääpuoli nousee tasaisesti ylemmäs eikä niska kipeydy. Ps. miksi ihan yleisesti sanotaan niskat, kun niitä on vaan yksi? Tai no kyllä minunkin sängyssä ainakin välillä on niskat.:)
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
303
Gmailiin tullut mainoksia. Etkö halua vastaanottaa spämmiä? No haista paska vaan, nyt roskapostin vastaanottaminen on pakollista.

Siis "tarjoukset" välilehteen ilmestynyt tuollaisia "mainos" tägättyjä viestejä joita ei voi filtteröidä pois.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Kaiken muun paskan ja tuon pakkasen lisäksi autosta oli vänkärinpuolelta vilkun muovi tippunu. Vittu juhan paska autossakin varmaan pyytävät kympin siitä ja noita ei oo täälläpäin romiksila näkyny.

Jaha, pikasesti vilkastuna se "lasi" taitaa olla liimattuna niin pitää koko paska uusia, se valo ainakin kun joutunu olemaan nyt luonnon armolla.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Tuli vuokranantajalta lappu: Nostamme vesivastikkeen hintaa 16->20/henkilö/kk. :mad:
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 785
No nyt, oikeestiko 4 juurosta/kk viitsii edes vittuuntua? Räbässähän ei oo ko yksinäisiä runkkuja..
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
1) tämä ei ole räbä ja 2) kyllä mä ennemmin käytän sen 12€/kk muuhun kuin vesimaksuun. En tiedä sinusta sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Yhtiövastike senkun nousee monta kertaa vuodessa. Kiva että talo on kunnossa ja kaikki toimii ja silleen. Verojen jälkeen tästä lystistä ei sitten mitään jää enää käteen ja vuokra alkaa olla melko maksimit. Ja koko roskan myyminen tässä vitun tuppukylässä täys mahdottomuus mihinkään hintaan. No kyllä mä tällä muutaman kympin tienaan, mut ei tässä oo enää mitään järkeä:dead:

Tämä siis monen vuoden vitutus.

Ai ni, piti mennä aikaseen nukkumaan, no eipä kyllä. Huomenna darra, ja sitten pitäis kauppaan päästä, hakemaan lisää kalex.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Pienet on vitutuksen aiheet. Mikro on kulmastaan puhkiruostunut, Hellan levyt on entisen huumehörhön jäljiltä semmoisessa kunnossa että kaikkein pienimmällä voi vielä perunat keittää ja jotain paistaa, muilla levyillä uskalla tehdä mitään.

Vuokrayhtiö ei ole kahdeksaantoista vuoteen korvaansa lotkauttanut pyynnölle uudesta hellasta,kuulemma olen itse hakannut levyt montuille.

Sitten vielä jääkaappi 25 vuotta vanha rotisko jota pitää pyörittää melkein täysillä ettei ruoat lillu + 10 asteessa.

Jonkun perkeleen pärstäkertoimen perusteella päätetään että kuka saa mitä tässä vuokrakasarmissa, jos joku "Elvi" 73 pyytää uutta jääkaappia kun tiiviste vähän repsottaa niin heti tuodaan uusi. Saatana.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
290
pe-la yöstä lähtien ollu silmä tulehtuneena. Torstaina meni rälläklöides pieni metallisiru/hitunen silmään. Pesin kunnolla ja luulin saaneeni sen pois... Noh, onneks pystyy elämään ja huomenna heti aamusta työterveyslääkärille jo varattu aika, mutta vituttaa tää silti.....
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
pe-la yöstä lähtien ollu silmä tulehtuneena. Torstaina meni rälläklöides pieni metallisiru/hitunen silmään. Pesin kunnolla ja luulin saaneeni sen pois... Noh, onneks pystyy elämään ja huomenna heti aamusta työterveyslääkärille jo varattu aika, mutta vituttaa tää silti.....
Suojamaski on hyvä keksintö.:tup:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Perjantaista asti kuumeessa. Pahimmillaan 39.2 astetta. Edellisestä flunssasta alle 3 viikkoa. Koko 2018 taisi mennä ilman sairastelua, mutta jostain syystä nyt... :shifty:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
VR on perseestä. Vähän kun on pakkasta ulkona, mikään ei toimi ja tiedotus on tunnetusti täyttä paskaa. Siihen päälle vielä Tieto-Tunatorin umpisurkeat IT-järjestelmät ja kelvottomat mobiili applikaatiot.

2019-01-27-18-02-46.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Että mä olen sitten automaagisesti joku ensiapu, kun autot ei lähde käyntiin. Viime viikolla ei mennyt kun iltapäivästä iltaan yhden vermeen kanssa, samaan aikaan toinen laittoi viestiä että mikä kestää ja pitäis päästä kauppaan. Joo mä kerkeen moneen paikaan yhtä aikaa. Sitten tänään tuli muistutus että huomenna pitää olla siihen ja siihen aikaan valmiina lähtöön, jos ei auto taaskaan lähde käyntiin:dead: Toisekseen mä en ole mikään mekaanikko, kun on tiedossa mikä on ongelma, niin sitähän ei toki korjata vaan odotellaan että mä tulen akkun ja kaapeleiden kanssa paikalle, ja jos ei niin sitten kuskina.

naiset
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 318
Että mä olen sitten automaagisesti joku ensiapu, kun autot ei lähde käyntiin. Viime viikolla ei mennyt kun iltapäivästä iltaan yhden vermeen kanssa, samaan aikaan toinen laittoi viestiä että mikä kestää ja pitäis päästä kauppaan. Joo mä kerkeen moneen paikaan yhtä aikaa. Sitten tänään tuli muistutus että huomenna pitää olla siihen ja siihen aikaan valmiina lähtöön, jos ei auto taaskaan lähde käyntiin:dead: Toisekseen mä en ole mikään mekaanikko, kun on tiedossa mikä on ongelma, niin sitähän ei toki korjata vaan odotellaan että mä tulen akkun ja kaapeleiden kanssa paikalle, ja jos ei niin sitten kuskina.

naiset
Palkkiosta kirjoitteletkin sitten tuonne "miksi tänään on hyvä päivä"-ketjuun. :D
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 317
Mikä tänään vituttaa ? No huomenna pitäisi mennä Kiky-päivää viettämään töihin... 8 pitkää tuntia palkatta töissä... :rage:
Kiitti Sipilä niin kovasti. Mutta onneksi tällä suomi lähtee nousuun.... ai ei olekkaan lähtenyt ? Sepä yllätys.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 158
VR on perseestä. Vähän kun on pakkasta ulkona, mikään ei toimi ja tiedotus on tunnetusti täyttä paskaa. Siihen päälle vielä Tieto-Tunatorin umpisurkeat IT-järjestelmät ja kelvottomat mobiili applikaatiot.
Äläkä unohda sitä, että kun lähiliikenteestä karsitaan esim. 50% K-junista (tapahtuu vähintään pari kertaa kuussa), niin tilastoissa täsmällisyys paranee, koska perutut junat eivät ole myöhässä.

VR:n tiedotus on kyllä se kaikkein heikoin lenkki. Riippumatta siitä onko seisottu lähemmäs tunti Pasilan ja Helsingin välissä vai jossain korvessa, niin mitään tietoa miksi näin on tulee hyvin sattumanvaraisesti ja mitään arviota siitä, milloin päästään jatkamaan ei juuri koskaan.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Mikä tänään vituttaa ? No huomenna pitäisi mennä Kiky-päivää viettämään töihin... 8 pitkää tuntia palkatta töissä... :rage:
Kiitti Sipilä niin kovasti. Mutta onneksi tällä suomi lähtee nousuun.... ai ei olekkaan lähtenyt ? Sepä yllätys.
Eipä ole liukumat ollu plussalla kiristys- ja kyykytyssopparin tulon jälkeen. -24h vailla kuoleman pelkoa eikä lainkaan kiinnostusta tehdä sisään.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 317
Eipä ole liukumat ollu plussalla kiristys- ja kyykytyssopparin tulon jälkeen. -24h vailla kuoleman pelkoa eikä lainkaan kiinnostusta tehdä sisään.
Itse kun teen 3-vuoro hommaa joten ei ole liukumia joten pitää vapaapäivänä mennä töihin palkatta... on se vaan niin hienoa.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Eilen noin minuutin vitutti kun nainen sanoi että hän ei osaa kytkeä ylläpitolaturia autoon. Jossain määrin ymmärrettävää koska en minäkään osannut ennenkuin luin ohjekirjan. Ja se on älykkäämpi kuin minä mikä nyt ei paljoa vaadi.

Ja nyt ei juuri mikään vituttakkaan koska ihanin nainen sanoi lukevansa ohjekirjan ja käyvänsä kytkemässä Volvon itse ensi kerralla niin ei tarvitse valittaa :confused:

Pakkanen vituttaa.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Onneksi loppuu tämän vuoden jälkeen tuo pelleily.
Saapa nähdä loppuuko. Itse kuulun tähän uuteen teollisuusliittoon. Metalli oli ainut jolla kikyt oli erillisellä pöytäkirjalla mikä tarkoittaa että heidän ei tarvii sopparia jatkella. Mekaanisen metsäteollisuuden ja teollisuusalojen ammattiliitossa kikyt on kirjailtu työehtosoppariin. Mikä tarkoittaa sitä että niitä ei ruveta ihan herkästi purkamaan. Mutta sen verran iso liitto että tervetuloa neuvottelut. Ja voitte odottaa lakkoja...
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Saapa nähdä loppuuko. Itse kuulun tähän uuteen teollisuusliittoon. Metalli oli ainut jolla kikyt oli erillisellä pöytäkirjalla mikä tarkoittaa että heidän ei tarvii sopparia jatkella. Mekaanisen metsäteollisuuden ja teollisuusalojen ammattiliitossa kikyt on kirjailtu työehtosoppariin. Mikä tarkoittaa sitä että niitä ei ruveta ihan herkästi purkamaan. Mutta sen verran iso liitto että tervetuloa neuvottelut. Ja voitte odottaa lakkoja...
Metalliin kuulun ja ilmoittivat että jatkoa ei allekirjoiteta.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Ei vaan sinä kuulut nyt teollisuusliittoon. Luitko siä ollenkaan mitä kirjoitin yllä?
Luin kyllä. Ja tiedän kuuluvani Teollisuusliittoon mutta vanhaan Metalliin, joka on irtisanonut kikyn.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Luin kyllä. Ja tiedän kuuluvani Teollisuusliittoon mutta vanhaan Metalliin, joka on irtisanonut kikyn.
Koska se Metallin kiky oli erillisellä pöytäkirjalla jota ei tarvinnut jatkaa jos ei halunnut. Mekaanisella ja teollisella ei moista vaihtoehtoa ollut. Sinä et lukenut mitä ylle kirjoitin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 121
On myös syytä toki ottaa huomioon, että työnantajan ei suinkaan ole pakko noudattaa kiky-sopimusta, kuten moni firma on tehnytkin.
Ja jos kiky on otettu käyttöön niin työnantaja voi teettää sen vaikka vapaalla liikunnalla työajan ulkopuolella.
 

Läski

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
58
Alkoi vituttamaan kun luen näitä kiky-viestejä. Oma työnantaja teettää joka helvetin minuutin, perkele!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 625
Viestejä
4 197 009
Jäsenet
70 755
Uusin jäsen
Pörinäpönttö

Hinta.fi

Ylös Bottom