Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 649
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 587
^Eipä toi toiminu Stigaankaan, tai ei ainakaan alea tullut ostoskorissa vaikka -40% tarjouksesta klikkaamalla siellä Stigoja yms. oli.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Onko joku saanut jo tästä powerin viimeisimmästä raspberry tarjouksesta raspin itselleen? Itse odottelen yhä. Tilausta tehdessä piti tulla 16.1 varastoon ja tilasin noudolla myymälästä. Laitoin viestiä aspaan, että mikä tilanne ja sain vain vastauksen että selvitellään... Tällä hetkellä arvioitu varastosaatavuus vasta 20.3. Onnetonta toimintaa siis powerilta...
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
97
Onko joku saanut jo tästä powerin viimeisimmästä raspberry tarjouksesta raspin itselleen? Itse odottelen yhä. Tilausta tehdessä piti tulla 16.1 varastoon ja tilasin noudolla myymälästä. Laitoin viestiä aspaan, että mikä tilanne ja sain vain vastauksen että selvitellään... Tällä hetkellä arvioitu varastosaatavuus vasta 20.3. Onnetonta toimintaa siis powerilta...
Samassa jamassa sinun kanssasi. Ei tunnu olevan heillä hajua koska näitä saavat.

"Kiitos yhteydenotostasi ja pahoittelut viivästyksestä! Selvitämme tilannetta, mutta ilmeisesti tavarantoimittajalta on erä myöhästynyt. Palaamme sinulle asian tiimoilta. Pahoittelut viivästyksestä! Mukavaa päivänjatkoa! "
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Samassa jamassa sinun kanssasi. Ei tunnu olevan heillä hajua koska näitä saavat.

"Kiitos yhteydenotostasi ja pahoittelut viivästyksestä! Selvitämme tilannetta, mutta ilmeisesti tavarantoimittajalta on erä myöhästynyt. Palaamme sinulle asian tiimoilta. Pahoittelut viivästyksestä! Mukavaa päivänjatkoa! "
Minulle tuli vain tällainen viesti ja koko asiakaspalvelu case merkattiin tällä käsitellyksi...

Kiitos viestistäsi. Suuret pahoittelut että tuotteen saatavuuden kanssa on ongelmia. Selvitämme tätä asiaa tuotesaatavuuden kanssa ja olemme sinuun heti yhteydessä kun toimitusaikataulu selviää. Kiitos kärsivällisyydestänne.

Minun mielestäni asia ei ole käsitelty jos tuo on vastaus. Noh ehkä tässä muutaman päivän jaksaa vielä kun ei millään jaksaisi noihin kalliisiin numeroihin soitella. Jos ei kuulu mitään niin kai se täytyy alkaa selvittämään puhelimitse niin ei pääse nämä aspat pakoilemaan vain viestien taakse.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
586
Onko joku saanut jo tästä powerin viimeisimmästä raspberry tarjouksesta raspin itselleen? Itse odottelen yhä. Tilausta tehdessä piti tulla 16.1 varastoon ja tilasin noudolla myymälästä. Laitoin viestiä aspaan, että mikä tilanne ja sain vain vastauksen että selvitellään... Tällä hetkellä arvioitu varastosaatavuus vasta 20.3. Onnetonta toimintaa siis powerilta...
Liekö tämä viimeisin tarjous, mutta on tullut perille. Kuten yllä, tilasin Raspberry 3B+:n 29.12. ja posti toi automaattiin 4.1.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
En tiedä oliko noin pitkältä ajalta voimassa, mutta sama 29€ tarjous ja itse siis tilasin 10.1. noudolla liikkeestä.
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
10.1 tilattu raspi eikä ole tullut. Powerista. 29e.

Kiinasta tilattu jos jonkinlaista palikkaa, että on sitten valmiina kun raspi tulee. Yea right.
Aivan ikeniä naurattaa tämä powerin toiminta.

Vastaus 14.1

Kiitos viestistänne. Tuote on kovin kysytty ja uudet tilaukset joutuvat odottamaan maaliskuun kuormaa. Järjestelmämme mukaan teidän tilauksenne on kuitenkin lähdössä keskusvarastoltamme 16.1 josta toimitusaika on 3-7 arkipäivää. Mukavaa päivän jatkoa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 072
Nimenomaan isoja SD-kortteja vai microSD? Noita 512 GB microsd-kortteja (käyttämättömiä) on viime aikoina ollut pilvinpimein kauppa-alueella, Torissa ym. kun Samsungilla oli kamppanja missä niitä annettiin kylkiäisinä luurien ostajille. Hinta tietty vaihtelee, ja joku ei ehkä halua "käytettyä", mutta noin yleisenä vinkkinä jos tuon kokoluokan microSD:tä on etsimässä...
Toki kannattaa olla tarkka mistä ostaa. Olihan Torissa parivuotta sitten 1TB usb tikkujakin myynnissä.
A Warning to Galaxy Note 9 Owners : Beware of Fake MicroSD Cards
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Laitoin tosiaan uuden kyselyn itsekin perään, että koska olisi tulossa. Omat hommat seisoo tuon takia eli ssd odottelee pöydällä ja pitäisi saada tuohon uuteen siirrettyä domoticz tietokantoineen. Vanha 3B menisi sitten toisen palvelimen tehtäviä hoitamaan.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
97
Tällainen maili tuli juuri, 9.1 tilasin raspin.

Kiitos, kun tilasit Powerin verkkokaupasta! Valitettavasti tilaamaanne tuotetta ei ole juuri nyt varastollamme. Tämänhetkisen arvion mukaan saamme seuraavan erän 23.01.2019. Toimitusaika-arvio on tämän jälkeen 3-7 arkipäivää. Mikäli koette toimitusajan liian pitkäksi, voimme halutessanne perua tilauksen. Tilauksen peruutus onnistuu vastaamalla tähän viestiin. Pahoittelemme pidentynyttä toimitusaikaa!
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Noniin, samanlainen meilihän tännekin tuli nyt toisella kerralla.

Kiitos yhteydenotostanne ja pahoittelut, että edelliseen viestiisi ei olla tarkemmin vielä vastattu. Valitettavasti tilaamaanne tuotetta ei ole juuri nyt varastollamme. Tämänhetkisen arvion mukaan saamme seuraavan erän 23.01.2019. Toimitusaika-arvio on tämän jälkeen 3-7 arkipäivää. Mikäli koette toimitusajan liian pitkäksi, voimme halutessanne perua tilauksen. Tilauksen peruutus onnistuu vastaamalla tähän viestiin. Pahoittelemme pidentynyttä toimitusaikaa!

Jääpähän ainakin viimeiseksi kerraksi kun powerilta tulee mitään tilattua.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Joillekin ilmeisesti ei ole väliä kuseeko verkkokaupan saldot ja toimitusajat kaksi viikkoa. Minun mielestäni se on yksi olennaisimpia asioita nimenomaan verkkokaupassa missä palvelun laatuun olennaisena kuuluu muunmuassa varastosaldon ja toimitusajan pitävyys verkkokaupan toimivuuden lisäksi. Myös olennaista on asiakaspalvelu häiriötilanteessa, joka ei mielestäni lähtenyt aivan putkeen. Olisinko tilannut jos saatavuudeksi olisi merkitty 30.1? Ehkä, ehkä en. Tiedän kuitenkin monta muuta verkkokauppaa jossa nämä kaikki mainitsemani asiat toimii huomattavasti paremmin. Miksi siis kantaisin rahani tänne jos vaihtoehtoja on? 10€ takia vai? Tuskin...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Joillekin ilmeisesti ei ole väliä kuseeko verkkokaupan saldot ja toimitusajat kaksi viikkoa. Minun mielestäni se on yksi olennaisimpia asioita nimenomaan verkkokaupassa missä palvelun laatuun olennaisena kuuluu muunmuassa varastosaldon ja toimitusajan pitävyys verkkokaupan toimivuuden lisäksi. Myös olennaista on asiakaspalvelu häiriötilanteessa, joka ei mielestäni lähtenyt aivan putkeen. Olisinko tilannut jos saatavuudeksi olisi merkitty 30.1? Ehkä, ehkä en. Tiedän kuitenkin monta muuta verkkokauppaa jossa nämä kaikki mainitsemani asiat toimii huomattavasti paremmin. Miksi siis kantaisin rahani tänne jos vaihtoehtoja on? 10€ takia vai? Tuskin...
Tuon "byäääh, en kyllä osta enää ikuna mitään liikkeestä x, kun toimitus viivästyi kaksi viikkoa" -ulinan voisi jotenkuten ymmärtää, jos kyse olisi toistuvasta ongelmasta, mutta kun ei se käsittääkseni tuolla mitenkään erityisen yleistä ole ja tuonkin tapauksen lupasivat hoitaa, eli eivät peruneet sitä suoraan.

Joskus tuotteet nyt vaan loppuvat ennen saldojen päivittymistä ja siihen voi olla taustalla useitakin eri syitä. Amazonillekin käy joskus näin ja se on kuitenkin logistisesti ehkä maailman kehittynein verkkokauppa. Maailma ei ole vielä valmis näiltä osin ja sillä siisti.

Ja siis tokihan sitä saa pettynyt olla, mutta tuollaisen viivästyksen vuoksi tällaisesta 10€ alessa olleesta tuotteesta valittaminen on jotenkin pikkumaista.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Onneksi tämäkään ei ole sinulta pois ja jokainen saa tehdä omat valintansa. Minä olen valintani tehnyt ja te muutkin ilmeisesti olette. Niin kuin sanoin, tiedä montakin verkkokauppaa missä homma toimii ja tuen mielummin rahoillani niitä liikkeitä. Miksi edes riskeeraisin seuraavalla kerralla kahden viikon toimitusaikarumbaa kun on mahdollisuus tämäkin ”itku” säästää.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Onneksi tämäkään ei ole sinulta pois ja jokainen saa tehdä omat valintansa. Minä olen valintani tehnyt ja te muutkin ilmeisesti olette. Niin kuin sanoin, tiedä montakin verkkokauppaa missä homma toimii ja tuen mielummin rahoillani niitä liikkeitä.
Joo, ei siinä mitään, mutta muista sitten kiukutella samalla tavalla niillekin jos ja kun siellä tapahtuu joku virhe. Tai jos tosiaan tiedät sellaisen verkkokaupan jossa ei tehdä koskaan mitään virheitä, niin kerro se ihmeessä meille muillekin. Sellainen liike ansaitsee enemmänkin mainosta ja kunniaa. :D
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Tottakai ymmärrän että virheitäkin tapahtuu. Nekin voi hoitaa monella eri tapaa. Tämäkin on yksi asia mikä näitä verkkokauppoja erottaa. Poweri iskee halvat hinnat tiskiin ja hoitaa palvelun massalla. Heille ei ole väliä olenko jatkossa asiakas vai ei ja millainen oli kokemukseni asioinnista. Heidän kilpailu perustuu puhtaasti hinnoitteluun. Sitten on yleensä pienempiä liikkeitä jotka eivät hinnalla pysty kilpailemaan koska eivät osta tukkukaupalla tuotteita. Yleensä näissä liikkeissä esimerkiksi palvelu on täysin erilaista. Olen muunmuassa tilannut tanskalaisesta pikkuliikkeestä tavaraa missä omistaja sanoi, että voin maksaa tuotteen kun olen varmistanut sopivuuden tavaran saavuttua. Tälle tanskaliselle liikkeelle todennäköisesti jokainen asiakas on erittäin tärkeä koska hyvä kokemus poikii helposti kymmenen uutta asiakasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Onhan tuo tylsä tilanne mutta kerro nyt toki, että miten Power olisi voinut tilanteen hoitaa? Kyseessä nyt varmaan kuitenkin tilanne, jossa tukkuri/maahatuoja/mikälie ulkopuolinen taho ei yksinkertaisesti saa toimitettua tilattua määrää. Ja se sama ulkopuolinen taho voisi tosiaan loppupeleissä tehdä saman asian mille tahalla toiselle taholle.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 182
mikä tää Standardverpackung homma oikein on koitin tilata M2 2280 kannalla joka on pari euroa kalliimpi mutta siihen ei tuu sitä vaihtoehtoa? Joo oon käsi oon kerran aikasemmin tilannut amazonista :)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
mikä tää Standardverpackung homma oikein on koitin tilata M2 2280 kannalla joka on pari euroa kalliimpi mutta siihen ei tuu sitä vaihtoehtoa? Joo oon käsi oon kerran aikasemmin tilannut amazonista :)
Se on ihan vaan tavallinen paketointi. Toinen on sitten se Amazonin "turhautumisvapaa paketointi", jossa tuote ja ohjekirja on samat kuin muutenkin, mutta alkuperäisten pahvien tilalla on kierrätysmateriaalista valmistettu Amazonin oma pakkaus.

Amazon.com Help: About Amazon Certified Frustration-Free Packaging

Edit.
Ääh, hidas. :D
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 182
Ok luulis että molemmissa sitten saa uuden levyn jokatapauksessa. Tulee varmaan jossain 1000 levyn erissä tehtaalta tonne amazonille ja sitten pakkaavat omaan pakettiinsa ne.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 072
Se on ihan vaan tavallinen paketointi. Toinen on sitten se Amazonin "turhautumisvapaa paketointi", jossa tuote ja ohjekirja on samat kuin muutenkin, mutta alkuperäisten pahvien tilalla on kierrätysmateriaalista valmistettu Amazonin oma pakkaus.

Amazon.com Help: About Amazon Certified Frustration-Free Packaging

Edit.
Ääh, hidas. :D
Pohjautui tuotteen arvostelussa oleeseen kirjoitukseen.
Toki kirjoitus voi olla päin p:tä. Katsoin vain aiheelliseksi lisätä huomautuksen kun tarjoustuotteesta kyse. Hintahan noilla on sama.
Bewertung Amazon - Platte gebraucht und defekt geliefert


Ok luulis että molemmissa sitten saa uuden levyn jokatapauksessa. Tulee varmaan jossain 1000 levyn erissä tehtaalta tonne amazonille ja sitten pakkaavat omaan pakettiinsa ne.
Näinhän se on. Jos esim Gigantti möisi omiin ruskeisiin laatikoihin pakattuja tuotteita ja tehdas sinetöityjä tuotteita samalla hintaa. Puolustaisitko yhtä kovasti ostamaan tuotteet ruskeassa pahvilaatikossa.
Itse en näe mitään syytä ostaa itsepakattuja tuotteita, korkeintaan jos hinta reilusti halvempi.

Mutta kyllähän 1TB telian tarjous on parempi jos isoa levyä kaipaa.
Gaming Crazy Days - Esports - Telia
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 089
Tuote: SAMSUNG 1TB 860 QVO SSD
Hinta: 119€
Kauppa: Telia verkkokauppa
Voimassa: 25.1.-27.1.
Linkki: Gaming Crazy Days - Esports - Telia
Mutta kyllähän 1TB telian tarjous on parempi jos isoa levyä kaipaa.
Gaming Crazy Days - Esports - Telia
Tuossa on hinta kohdallaan, mutta on sitten sudenkuoppa eli kompromissikin. SLC cachen täytyttyä QLC-kirjoitusnopeus on todella hidas.
Ei sillä, varmasti moneen käyttöön hyvä levy siitä huolimatta. Kampanjahinta ainakin hyvä.

Anandtechin testissä tarkempaa analyysiä.

AB929697-0DE5-4418-90FD-F0E2C7ABC7B5.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 709
Mut toi koskee vain kirjoitusta ? Siinätapauksessa pelikäytössä ei haittaa
Jep, ja kirjoitustakin hidastaa tosiaan vasta sen 6-42 GB cachen täytyttyä. Jos on tapana kirjoitella jatkuvasti kymmeniä tai satoja gigoja yhteen putkeen jostain nopeasta lähteestä, kannattaa levy jättää hyllylle. Jos taas ne kirjoitukset tulee esim. netistä ladattavista asioista, niin kyllä se SLC-cachen täytyttyäkin oleva reilu 80 MB/s kirjoitusnopeus riittää perus kuluttajanettiliittymillä aika pitkälle. ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
700
Ei mikään tarjous, mutta jos sattuu tarvitsemaan vanhempaa AMD:n kiuasta kohtuullisella jäähyllä, niin hinnat ovat vihdoin laskeneet miltei järkevälle tasolle.
AMD FX-8350 Black - Wraith CPU - 4 GHz - AMD AM3+ - 8 ytimet - AMD Boxed (PIB - kannssa jäähdytintä)
Tällä hetkellä siis FX-8350 66 euroa Wraithin kera.

Muutama päivä sitten oli Tietokonekaupassa muutaman euron halvempi, joten liekö taas kohta kynyttävät antiikkilisää noista tuhnuista.
Itselleni tuo oli ihan hyvä tarjous, kun kaikki muu puoli-ilmaiseksi hommattu rauta odotteli parempaa prossua.
Surffilaudan prossuksi vielä ihan vääntävä vehje ja ei tuo idlenä/selatessa kovin kummoisesti sähköä tuhlaa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
empä tiedä niin. huomautin vain että tarjous on jo postattu ylempänä. seuraisit ketjua niin ei tartteisi postailla turhia. turha siittä nyt on alkaa kalsareitaan repimään.
Jos on pakko päteä nettifoorumilla, niin kannattaa varmistua että pätee sitten edes oikeassa ketjussa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
117
Kuten nimikin jo sanoo, "ei keskustelua" :)
"turha siittä nyt on alkaa kalsareitaan repimään."
huomauttaminen ei mielestäni ole keskustelua. tällä logiikalla sieltä täytyisi poistaa muitakin kommentteja. esim. saatavilla nyt myös mustana. tarjoshan koskee verkkokaupan lisäksi myös tokmanneja. yms yms.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 591
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom