Koneen päivittelyä

Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
24
Pitkään jo miettinyt koneen päivittämistä ja nyt olis oiva hetki kun vanha lahos.

Eli black fridayna ostetun rtx 2070 ympärille olisi hakusessa prossu, emo, muistit ja poweri

Kovaan pelikäyttöön 240hz 1080p monitorilla, sillon tällön tulee striimattua ja tehtyä 3d mallinnus hommia mutta pääasiassa pelaamiseen. Itse ollut aina intelin miehiä eli sillä jatketaan. Mielessä ollut tuo 9900k mutta luulen että tolla 9700k pärjäisi. Edellinenkin prossu kellotettu, eli hakusessa luotettava poweri emo combo jolla kellotella sitten.

Löytyy noctua NH-D14 torni cooleri, kotelo, kiintolevyt (myöhemmin tulee hommattua NVMe)

Täällä vielä syy uusien osien tarpeeseen (tai no muutenkin päivitys ollut mielessä): Kone loopissa jumissa
 
Liittynyt
04.07.2018
Viestejä
24
Screenshot_20190119-102222.jpg
Siinä listan tynkää herättämään keskustelua.

Kotelona muuten ATX define r4. Ja semmonen tuli vielä mieleen että mahtuuko noi muistit ton noctua tornicoolerin alle?

Halusessa setti jolla voisi kellotella ihan perus tasolla ettei ihan extreme kelloja olla hakemassa.

Osat nyt alustavasti kaikki jimssin ostoskorissa koska tällä kännykällä on vittumainen ettii tietoo ja kirjotella.

Budjetti siihen tonnin paikkeille.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Menisin itse AM4 setillä johon Zen2 myöhemmin ja nyt joku halpis.

Muisteilla tekee melko tiukkaa mahtua tuon Noctuan alle mutta välttämättä (riippuen emolevystä) niiden ei edes tarvitse mahtua koska eivät välttämättä tule suoraan coolerin kohdalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 320
Viestejä
4 194 226
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom