The Grand Tour

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
"Kustannustehokkuus" riippuu aika paljon siitä minkä verran sillä 3 eurolla saa järkevää katottavaa. Yhdestä sarjasta 3 euroa on todella paljon.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Nojaa paljon ja paljon, eipä sitä ehdi netflixistäkään katsoa yhdessä kuussa kovin montaa sarjaa kun ei oo ihan 24/7 telkkariin liimattu naama ja se maksaa kuitenki kybän
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
"Kustannustehokkuus" riippuu aika paljon siitä minkä verran sillä 3 eurolla saa järkevää katottavaa. Yhdestä sarjasta 3 euroa on todella paljon.
Offtopic, Onhan siellä muitakin:
-American Gods
-Jean-Claude Van Johnsson
-Electric Dreams (tätä en ole ehtinyt katsoa kuin yhden jakson).

Ja toki jos säästää haluaa niin odottaa kauden loppuun ja tilaa sitten ja katsoo putkeen.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Mulle selvis vasta tänään että samsungin amazon video appissa että pitää valita ns. eri ohjelma jos haluaa katsoa UHD:nä :D Oon vaan kuvitellu että se on ainoastaa 1080p
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
:confused:

Itse olen katsonut vain grand toureja ps3:lla/tabletilla(app)/selaimella(desktop) eikä ole ainuttakaan mainosta tullut ikinä.
En oo nähnyt muita kuin Primen omien sarjojen mainoksia. Niitäkö tarkoitit?
Joo omaa sisältöä ne mainosti. Mainos siitä huolimatta ja ei tainnut olla mahdollisuutta skipata. Toivottavasti ei muut ala apinoimaan, koska sitä omaa tarjontaa voi tyrkyttää muillakin tavoilla. Mussun mussun muutaman sekunnin takia, mutta kyse on periaatteesta. Jos tuon hyväksyy mukisematta, niin kohta siellä on K-kaupan mainos.

Mitä tulee itse ohjelmaan, niin kaipa minä olen vain etääntynyt koko formaatista sen verran, että en enää saa sitä nautintoa, joka irtosi vielä kymmenisen vuotta sitten. Ohjelman informaatioarvo on aika nolla, jos vertaa siihen mitä noista autoista saa irti pienellä googlettamisella. Ei sillä että Top Gear olisi tarjonnut yhtään enempää.

Käytän hyväkseni tuon lähes ilmaisen Primen tarjouksen ja pikakelaan täällä hehkutetut jaksot läpi. Löytyy niissä varmasti jotain mielenkiintoistakin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Mitä tulee itse ohjelmaan, niin kaipa minä olen vain etääntynyt koko formaatista sen verran, että en enää saa sitä nautintoa, joka irtosi vielä kymmenisen vuotta sitten. Ohjelman informaatioarvo on aika nolla, jos vertaa siihen mitä noista autoista saa irti pienellä googlettamisella. Ei sillä että Top Gear olisi tarjonnut yhtään enempää.
Komediaa nämähän onkin ollut tosiaan jo pidemmän aikaa. Muutamista revikoista ehkä hieman jotain informaatiota välillä ehkä voi saadakkin. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 415
Tuon kolmikon välillä on niin hyvä kemia että on yksinkertaisesti hauska katsoa tätä sarjaa. Lisäksi kun on tarpeeksi rahaa niin saa hienoa kuvaa ja ääntä aikaiseksi, niin mikäs siinä katsoessa. Uusittua Top Gearia ja sen ekaa kautta kun muistelee niin näkee mitä se vois pahimmillaan olla eikä Grand Tourin eka kausikaan oikein toiminut, mutta tämä 2-kausi on ollut jo niin hyvä, että tästä viitsii maksaa kyllä sen 3e/kk.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 058
Katottu nyt ekaa kautta Suomi-jaksoon asti. Mikä vitsi tuossa vieraiden "tappamisessa" nyt oikein on olevinaan?
Oletin että olis ollu eka jakson vitsi mutta nyt tuo alkaa lähinnä ärsyttämään, varsinkin kun Mayn kommentin hauskuus kuihtui jo kakkosjakson jälkeen.. :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
372
Se jatkuu koko ensimmäisen kauden. Toisella kaudella vieraat selviävät studioon ja radalle asti, mutta ovat lähinnä neverheard porukkaa (ainakin näin suomalaisen silmin).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
586
Samanlainen Top Gear kopioinnin väistely lienee tämä vs. ajanotto uusien vieraiden kanssa, siinähän ei missään vaiheessa näytetä kaikkien aikoja kokonaisuudessaan. Liekö autoksikin valikoitunut Jaguar ettei vaan kukaan voi väittää "reasonably priced" laitteeksi :)
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Viimeisen jakson idea oli kopioitu melkolailla suoraan Intia-spesiaalista, mutta oli tässä sentään hetkensä, vaikka pääosin olikin tuubaa. Muutamat hyvät naurut sentään irtosi.
 

takkiauki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
42
Niin oli. Ei mitään haasteita, pelkkää mudassa ja vedessä ajelua ja Hammondin kaatumisia.
Tylsyydessä aika lähellä Intiaspeciaalia.
Oli paskin "spesiaali" ikinä. Oishan tuosta Mosambikista voinut kertoa vähän edes jotain historiaa ja näyttää enemmän maisemia, kuin noita mutaisia teitä. Mutta ei kai tätä voi verrata noihin Top Gear aikojen spesiaaleihin, kun tuntu että muutamassa päivässä kuvattu. Se viime kauden aavikko-ajelu oli paljon parempi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
664
Kun muistelee vaikka Pohjoisnapa, Botswana tai Bolivia spessuja niin... Budjetti tuli vastaan?
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 263
Kun muistelee vaikka Pohjoisnapa, Botswana tai Bolivia spessuja niin... Budjetti tuli vastaan?
Luulen että tämä Mosambik oli vasta tällainen minispesiaali. Kuuleman mukaan Clarksonin keuhkokuume viivästytti kuvauksia, joten se varsinainen kaksiosainen spessu on vasta tulossa. En spoilaa että mihin se sijoittuu. ;)
Tosin tauko on tiedossa, spesiaalin kuvaukset on saatu päätökseen vasta tammikuussa.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Oliko tässä kaudessa vielä jaksoja tulossa vai?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Oli kyllä porukalta ilo ja veto poissa. Kukaan noista ei halunnut olla tuolla Mosambikissa. Hirveää pakkopullaa kolmikolle kuten katsojallekin.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
489
Muutaman kaljan jälkeen ainakin sai ihan kivasti nauraa tuolle.

Joo ei ollut ehkä kaikkein paras jakso, mahdollisesti rahallinen juttu kun ei ole enää bbc:n loputonta budjettia käytössä tai sit ei tekijöitä huvittanut tuohon panostaa.

Tuollaisessa kaukaisissa kohteissa olisi varmasti paljon kuvattavaa ja muutakin koheltamista kuin yksi ainoa tie.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
836
Johan oli paska "spesiaali", lueskelin että alunperin piti olla 1h30min pätkä mutta jostakin syystä leikkasivat lyhemmäksi.

Vaikka tuota ei ajattelisi spessuna niin se olisi silti surkea jakso.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
461
Siinä naurahdin kun Hammondin kalat lenteli, muuten kyllä heikko ja tylsä jakso, tuli skippailtua puolenvälin jälkeen. Mutta toiset tykkää, tämän kommenteista päätellen;

 

Miguel

genderfluid sapiosexual demisexual questioning
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
509
Amazon not to sign fourth series of The Grand Tour | Daily Mail Online

It was one of Amazon's flagship shows – and it pumped a massive £100 million into making three series.

But now it seems Jeremy Clarkson's action-packed motoring extravaganza The Grand Tour may be out of gas.

Amazon hasn't offered Clarkson a fourth series and he has already found himself a new job – presenting a revamped version of ITV quiz show Who Wants To Be A Millionaire.

Sources say co-presenters Richard Hammond and James May – and the entire Grand Tour crew – might also be job hunting when series three filming is complete in the summer.

Says my back seat mole: 'There is nothing to suggest they are going to do another one. No one has signed anything and employees are wondering where everyone will go once filming wraps.'

Clarkson, Hammond and May signed a multi-million-pound deal to move to Amazon's subscription service in 2015. The trio's big-money move came after Clarkson's BBC contract was not renewed following an incident in which he attacked a Top Gear producer.

Clarkson had fronted 22 series of the BBC show.

The Grand Tour producer Andy Wilman – another former Top Gear man – said yesterday: 'We are focusing on series three at the moment.'

Clarkson said: 'I am doing one week of Millionaire. Then there is season 3 of the Grand Tour. And then I'll think about what's next.'


Lähteenä aina yhtä luotettava daily fail, mutta sääli olisi jos faktaa puhelisivat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
664
Minusta on hyvä jos loppus. Autot on kohta jotain vatun sähköautoja. Jeremy on mies joka tihkuu diisselin hajua ja bensiinin räjähtyvyyttä. Hän ei oo mikää tesla mies.
Jep, jahka automaattiautot on defacto niin vertailuja, testejä tai muita ei enää tarvita.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 148
Itse en autoa osta näiden heppujen tekemien "arvostelujen" perusteella. Katson tätä koska tämä on viihdettä. Ja itse viihdyn tämän sarjan parissa. Osaavat nauraa itselleen ja osaavat myös pottuilla takaisin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Siinä naurahdin kun Hammondin kalat lenteli, muuten kyllä heikko ja tylsä jakso, tuli skippailtua puolenvälin jälkeen. Mutta toiset tykkää, tämän kommenteista päätellen;

Aika surkee vika jakso.

Oli kyllä yllättävää ja hieman hauskaa katsoa miten hyvin toi mopedi paino menee tuolla .)
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 263
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
248
Onko muut katellu näitä vanhoja Top Geareita? Sarja on tietysti eri mutta monelle varmasti täysin sama asia :D


 
Liittynyt
10.01.2018
Viestejä
212
'The Grand Tour' confirmed for Season 4 and 'years to come'
In December 2018, while shooting the final episode for Series 3, Clarkson announced that this series would be their last in the current format. Starting with Series 4, the show would only feature long form travel and challenge episodes, and would no longer have car tests, news segments, or celebrity guests.
Onpahan mahtiuutinen. Juuri noista "spesiaali" episodeista olen eniten tykännyt, vaikka tähän asti sarja onkin lähinnä ollut surkea. Series 4:lla nähtävästi poistavat sitten formaatista juuri ne omasta mielestä pahiten epäonnistuneet asiat.

Ensimmäinen seasoni oli aivan kuraa, mutta onneksi tässä kävi niinkuin tuolloin jo oletin ja toisaalle kirjoitin, että uuden shown asettuminen vie aikaa ja show todennäköisesti paranee vuosi vuodelta.

Vuoden päästä saadaan sitten puhdasta spesiaalia seasonin täydeltä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 415
Amazon Prime on hankittuna, että tätäkin pääsee katsomaan. Jos nyt kausi 2:sen tasolle ylletään niin ihan hyvä. Itsekkin voisin kyllä jatkossa katsoa pelkkiä spesiaaleja, mutta ne varmaan kannattaisi muokata kauden muotoon, esim 2-3 jaksoa per speciaali.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
219
Näinhän se on aina ollut. Aika epärealistista odottaa, että tulisi koko kausi kerralla.
HBO:n kohdalla ehkä, mutta se on vanha ja hitaasti muuttuva. Viikottain julkaistava on kyllä elänyt jo aikansa, kun kaikki on jo tehty ja valmisteltu.
 

Persu S.A. Naali

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
295
Hyvää settiä. Captain Slow 1000-heppaisen muskeliauton ratissa polttamassa kumia. :tup:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
348
Makuasia selvästi, itse olen sitä mieltä että yksi tylsimmistä jaksoista koskaan.
Huumori ja hölmöily puuttui oikeastaan kokonaan, jäljellä on enää tavallinen tylsä auto-ohjelma jonka olisi voinut tehdö kuka vaan.
Toiseksi, noita superautoja on jo nähty niin paljon ettei vähempää voisi kiinnostaa. Samat tehosteetkin aina taustalla.
 

Persu S.A. Naali

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2018
Viestejä
295
Minusta taas nämä perinteisemmät koeajot mielenkiintoisilla autoilla mielenkiintoisissa paikoissa on parempia kuin joku väkisin tehty juttu tyyliin "nopeusennätys vedessä" tai kilpa-ajot asuntovaunuilla. Muskeliautot oli kyllä tässä jaksossa mielenkiintoisempia kuin se superauto. Ja mitä nyt näytti olevan tällä kaudella tulossa niin mielenkiintoisia klassikoita Cossu-Sierra, osamäärä-Fiat, 60-luvun Lotus-F1 yms. on luvassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 366
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom