3.5mm liitäntä ei toimi tietokoneessa.

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Otsikon mukainen ongelma. Olen yrittänyt emolevyn 3.5mm liitäntöjä ja etupaneelin. Välillä etupaneelin liitäntä toimii, mutta kuuluu vain taustamusiikki, ei siis puhetta. Kotelo on NZXT H440 ja emolevy ASUS TUF B450 PLUS GAMING/GAMING. Asuksen sivuilta olen ladannut yhdet ajurit. Mistä ongelma voi johtua? Kiitos avusta!
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Otsikon mukainen ongelma. Olen yrittänyt emolevyn 3.5mm liitäntöjä ja etupaneelin. Välillä etupaneelin liitäntä toimii, mutta kuuluu vain taustamusiikki, ei siis puhetta. Kotelo on NZXT H440 ja emolevy ASUS TUF B450 PLUS GAMING/GAMING. Asuksen sivuilta olen ladannut yhdet ajurit. Mistä ongelma voi johtua? Kiitos avusta!
Mitä on tämä taustamusiikki?
Muilla lähdöillä toimii?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 039
Nyt tuntematta ongelmaa, niin tuommoista käy joskus, jos on 5.1 tila päällä. Puheen pitäisi tulla keskikanavasta, mutta läpi tulee stereoliittimestä vain kaksi etukanavaa, ei keskikanavaa.

Koeta jostain kontrollipaneelista säätää tuo 2.0 -ääniksi taas.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Otsikon mukainen ongelma. Olen yrittänyt emolevyn 3.5mm liitäntöjä ja etupaneelin. Välillä etupaneelin liitäntä toimii, mutta kuuluu vain taustamusiikki, ei siis puhetta. Kotelo on NZXT H440 ja emolevy ASUS TUF B450 PLUS GAMING/GAMING. Asuksen sivuilta olen ladannut yhdet ajurit. Mistä ongelma voi johtua? Kiitos avusta!
Jos Windowsin ja pelien äänet kuuluvat oikein, mutta discordin tai vastaavan jutteluohjelman äänet eivät kuulu pitää discordin asetuksista valita oikea "laite" ulostulolle.

Voit vaihdella Windowsin ääniasetuksista oletus playback & recording laitteita, tai sitten laittaa vaikka käsin esim. discordille oikein äänen ulostulon.

Joskus näyttiksen ajurien päivitys voi muuttaa oletuslaitteita. Minulla meni syksyllä nvidian ajuripäivityksen jälkeen monitori oletus toistolaitteeksi kun ostin uuden monitorin joka oli kiinni displayportissa, sai vähän aikaa kummastella mikä on vikana kun äänet ei kuulu.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Välillä etupaneelin liitäntä toimii
Toimii välillä?

Voi olla ettei etupaneeli tunnista että kuulokkeet ovat kiinni jos niitä ei erikseen kytke PC:n käynnistyksen jälkeen. Näin oli minulla ja johto piti ottaa irti ja laittaa takaisin joka käynnistyksen jälkeen.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Toimii välillä?

Voi olla ettei etupaneeli tunnista että kuulokkeet ovat kiinni jos niitä ei erikseen kytke PC:n käynnistyksen jälkeen. Näin oli minulla ja johto piti ottaa irti ja laittaa takaisin joka käynnistyksen jälkeen.
Laitan aina käynnistyksen jälkeen kiinni.
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Nyt tuntematta ongelmaa, niin tuommoista käy joskus, jos on 5.1 tila päällä. Puheen pitäisi tulla keskikanavasta, mutta läpi tulee stereoliittimestä vain kaksi etukanavaa, ei keskikanavaa.

Koeta jostain kontrollipaneelista säätää tuo 2.0 -ääniksi taas.
olen säätänyt stereo tilaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 482
Viestejä
4 192 499
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom