Battlefield V

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Mä en ees ymmärrä miten pelit voi päättyä 0-500+. (mä ku oon voittajien puolella ni pelit päättyy jotain 18-0.)
Mä en ymmärrä mikä bugi aiheuttaa sen, että kun meen lentokoneen kyytiin se kone tipahtaa maahan ilman mitään syytä. Sama bugi löyty b1:stä.
Mä en ymmärrä miten mun puolella on aina lentokoneita ja tankkeja vapaana, eikä omat käytä niitä.
Mä en ymmärrä miten joku ampuu jollain m1a1:llä hitaammin ku mä ammun jollain scoutin kiväärillä... eikä se ees osu.
Mä en ymmärrä et miten noi tollaset pelaajat onnistuu olemaan mun puolella.

Välillä ku spectaa niitä et mitä ne tekee, ni näyttää oikeesti, että ne pelais jollain ratilla eikä niillä oo mitään hajua miten koko peliä pelataan.

Näköjään tässäkin pelissä voittaa pelejä vaan jos joinaa heti pelin alussa vastustajan puolelle... paitsi sitäkään ei taida pystyä tekemään tässä vitosessa.

Mielenkiinnosta taas laskin keskiarvoo noista leveleistä miten toi peli laittaa noita pelaajia eri puolille ni mun puolella keskiarvo oli 24 ja vastustajalla 34.
Ja joo, ei se leveli kerro pelaajan tasosta mitään, mutta jotain kumman syystä vastustajilla on järjestään kovempi keskiarvo ja järjestää ne voittaa niitä pelejä. :D
Mikäs tässä on ongelma? Etkös vasta puhunut että sulla on yli 70% W/L ratio?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Vertailin tuosa huvikseen omia ja Moksun statseja, onhan tuo aika jäätävää katseltavaa :D

SPM 700 vs 444
K/D 3,30 vs 1,06
Kills/min 1,52 vs 0,79
Win% 73,41% vs 45,74%
Ainoa stats jossa pystyin haastamaan Moksua edes etäisesti oli tuo Orders Completed (1660 vs 1163). Tuo on siis yhteisarvo mutta Moksulla tunteja enemän 27h.

Pitäisi varmaan opetella pelaamaan :joy:
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
NYS SAA NAUTTIA PERKELE!!!

DICE on reagoinut kyllä nopeasti nyt yhteisön haluihin. Yrittävät tehdä mieliksi, mikä on meidän kannalta vain hyvä asia. Vielä kun korjaisivat assignmentteihin oikeat vaatimukset (rasittaa kun lukee että tapa 7 tyyppiä matsissa räjähteillä ja se onkin yhden elämän aikana jne.). Toki ne myös bugittavat, ei aina rekisteröi. Harvemmin tätä, lähinnä joskus ei näytä ruudulla ja sitten huomaa että tuli suoritettua kun menee päävalikkoon.

EDIT.

Ai niin, korjaisivat meleen. Pikkasen puuduttavaa kun koitat takedownia TAKAAPÄIN ja se ei rekisteröi iskua lainkaan ja vihu kääntyy ja tekee sen edestä... Olisi se assignment yhtä vai kahta vailla...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
En usko..tää on aprillipila tai jotai.
EA/Dice ei oo ikinä tehny mitään mitä isoin fanikunta on halunnut. Varsinkin EA painostanu kehittäjiä tekemään typeriä juttuja..

En todellakaan usko ennen kuin huomenna näen ja kun se koittaa ni joulu tuli ajoissa. Saa takaisin hyvän pelin, jota ei todellakaan tehny mieli pelata pariin päivään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
En usko..tää on aprillipila tai jotai.
EA/Dice ei oo ikinä tehny mitään mitä isoin fanikunta on halunnut. Varsinkin EA painostanu kehittäjiä tekemään typeriä juttuja..

En todellakaan usko ennen kuin huomenna näen ja kun se koittaa ni joulu tuli ajoissa. Saa takaisin hyvän pelin, jota ei todellakaan tehny mieli pelata pariin päivään.
Tuo fanikunnan kuuleminen oli ehkä viimeinen oljenkorsi jolla peli ja ehkäpä koko pelisarja saatiin pelastettua. Kuinka moni olisi ostanut tulevaisuudessa BF6 jos nykyinen ja paljon parjattu TTK olisi jäänyt pysyväksi? Se olisi ollut liian iso märkä rätti EA:n/Dicen suunnalta pelaajakuntaa kohtaan, jotka ovat loppujen lopuksi maksavia asiakkaita. Hyvä, että pelasivat nyt tuon kortin pöytään sillä muuten kyyti olisi ollut kylmää.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Hieno juttu Dice!!! Taustalla saattaa muuten myös olla, että se TTD vai mikä olikaan bugi on saatu jollain tavalla kuosiin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
Kertokaapa mitä tässä tilanteessa voisi tehdä vai voiko mitään?

Ongelmana nimittäin istuvat tankit, asiaahan sivuttiin jo edellisellä sivulla. Ylempi kuva Breakthrough Aerodomesta, itse olin puolustaja. Tankki "tuki" hyökkäystä tuolta sivusta, tuota lähemmäksi se ei koskaan tullut ennen kuin objective oli vallattu. Assaultilla ei mitään mahdollisuuksia päästä lähelle sillä jos joku muu ei tapa sinua niin viimeistään tankki huomaa ja tappaa sinut. Singoissa ei taas riitä damage vaikka usean miehen voimin yritettiin sitä tuhota, "hädän" hetkellä tankki peruutti vielä kauemmas. Lisäksi noin kauas ampuminen on yllättävän hankalaa. Jossain vaiheessa kuskilla oli statsit 35-0. Huomaa myös toinen tukitankki hieman vasemmalla..

Alempi kuva samasta mapista, tällä kertaa Conquest Core. Tuolla se pyöri koko roundin ajan, välillä tuli hieman lähemmäksi mutta useimmiten pysytteli todella etäällä. Ohjuksia sateli allekirjoittaneen kohteeseen ja kerran lähti jopa henki. Näille ei voi oikein tehdä mitään ainakaan yksin? Eräässä Arras matsissa pääsin tankin selkään, laitoin 2x Sticky Dynamite, ammuin singolla ja heitin vielä AT Grenadella perseeseen. Lähti henki, nimittäin itseltäni. Eikö tuo rekisteröi Sticky Dynamiten damagea jos niitä ei erikseen aktivoi vai onko tankit noin kestäviä, että takaakin ne kestävät 4 explosivea?

Vaikuttaa harvinaisen tehokkaalta tavalta pelata jos tiimi osaa hyödyntää tulitukea, K/D ainakin kiittää kun ei ole lentokoneitakaan kiusaamassa.



 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
Hieno juttu Dice!!! Taustalla saattaa muuten myös olla, että se TTD vai mikä olikaan bugi on saatu jollain tavalla kuosiin.
Battle(non)sense taisi twitterissä mainita ettei TTD-bugia taideta korjata ihan heittämällä, koska koko nettikoodi on aika solmussa. Mielenkiintoista nähdä miten solmussa se sitten oikein on, kunhan BNS julkaisee analyysinsä jossain vaiheessa.

Hassua kyllä miten huono nettikoodi vitosessa on, kun kuitenkin nelosessa se saatiin hyvin pitkälti erinomaiseksi ja ykkönen oli suunnilleen yhtä hyvässä jamassa, ellei joiltain osin paremmassakin.
 

IcyT

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
662
Eräässä Arras matsissa pääsin tankin selkään, laitoin 2x Sticky Dynamite, ammuin singolla ja heitin vielä AT Grenadella perseeseen. Lähti henki, nimittäin itseltäni. Eikö tuo rekisteröi Sticky Dynamiten damagea jos niitä ei erikseen aktivoi vai onko tankit noin kestäviä, että takaakin ne kestävät 4 explosivea?
Itse olen huomannut saman, että jos niitä dynamiitteja ei erikseen laukaise ennen sitä kranaattia/sinkoa niin ne ei ilmeisesti tee damagea. Tai ainakin kovin vähän...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Oma suosikkitapa tuhota tankkeja on juosta supportina tankin taakse, iskeä pari AT-miinaa sen viereen ja ampua ne pistoolilla. Käytännössä aina onnistuu tuhoamaan tankin ja melko helposti noiden taakse pääsee yleensä livahtamaan. Toki jos ovat pelialueen ulkopuolella tai edes pienoisesti vihollisten inffin puolustamana niin menee vähän vaikeammaksi.

Pakko muuten sanoa, että tuo Valentine AA tank on aivan naurettavan tehokkaan oloinen. Siis sillä lahtaa inffiä oikeasti tehokkaammin kuin millään muulla tankilla. Lisäksi se pistää lentokoneet kumoon ja todennäköisesti pärjää kohtuullisesti muitakin tankkeja vastaan. Ja kantamaakin löytyy ties kuinka paljon. Aivan älytön laitos suhteessa muihin tankkeihin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 152
Nyt tässä joka classia pelanneena enemmän tai vähemmän yleisesti mietteitä (TTK 1.0).

Medic on huonoin tai haastavin classi pelata. Aukeissa kartoissa on suoraan sanoen hankalaa yrittää tehdä mitään järkevää ja tuntuu usein siltä, että ei saa mitään aikaiseksi. Savut ja oman tiimin mukana kuljeskelu auttaa, mutta tappaminen on sitäkin hankalampaa. Nuo aseet, joissa on hidas tulinopeus, ovat edelleen huonoja. Kyllä näillä MP40 (yms.) tappaa sinne keskimatkalle, mutta muiden classien aseet vetää näitä hernepyssyjä helposti korvista. Thompson ja Suomi KP (ja MP28) ovat oikeastaan ainoat hyvät aseet. Näillä osuu näpytykselläkin vielä keskimatkalle ihan ok. Eilen tuli uutena pelailtua tuota Thompsonia ja näin "vakiona" ei ollut kyllä kummoinen ase. Sain sitä pelin edetessä hieman päivitettyä. Nyt kun on 50 kudin rumpu kiinni ja hieman "hip fireä" buustattu, niin alkaa olemaan Suomi KP tasolla vihujen lahtaamisessa. Sen myös huomasin, että Medic on paljon käytännöllisempi pelata Breakthrough/Frontlines pelimuodoissa vrt. Conquest. Näissä niistä on oikeasti hyötyä oman tiimin edetessä ja savujen käytössä. Joka tapauksessa jaksaisin vielä odottaa jotain buffin kaltaista Medicille.

Assault on helpoin ja paras classi pelata. Voisi jopa kutsua "ezmodeksi". Tämä toimii oikeastaan joka kartassa. Aseet toimivat sekä lähitaisteluun että kauemmaksikin. Hankala ymmärtää DICE logiikkaa antaa Assaultille käytännössä parhaat aseet suoraan käteen (rynnäkkökiväärit, semi-auto kiväärit). Tähän päälle vielä PIAT ja kranaatinheitinkivääri. Assaultilla on helppo grindaa hyviä statseja varsinkin jos omalla tiimillä on porukkaa jotka nostelevat. Kartoista ja tilanteista riippuen tällä classilla saa helposti tuplaten tappoja vrt. muut classit. Olen kohta pelannut joka aseen tasolle 10, koska kaikki aseet vain toimivat hyvin. Odottaisin jotain pientä nerffiä tälle classille esim. Semi-auto kivääreihin laitettaisiin lisää rekyyliä tai annettaisiin jotain aseita mm. Medicille.

Support on mielestäni hyvin balanssissa ja ihan mukava pelata. Tämä classi on kuitenkin meikäläisellä vähiten pelattu, koska aika-ajoin on tylsää pelata tällä. Aseiden balanssi on ihan hyvällä mallilla. KE7 on edelleen eniten käytetty ase ja mielestäni vie Bren ja Lewis gunia käytännöllisyydellään. Pari asetta vielä puuttuu ja pyrin nyt saamaan tuon FG42 mahdollisimman nopeasti käyttöön. MMG en ole juurikaan pelannut, koska ei oikein sovi pelityyliin, mutta varmasti vielä kokeilen näitäkin aseita. Tälle classille saa sopivasti virikkeitä tuhoa ajoneuvojakin. Sopii vähä niin kuin Assaultin rooliin myös. Pienen nerffin antaisin vielä KE7 ja MMG:t saisi pitkälle matkalle saada tarkkuuteen jotain muutoksia. En vain koe järkeväksi, että MG42 ampuu ihan laserina todella pitkille matkoille.

Recon on myös hyvässä balanssissa ja erittäin mukava pelata. Itselläni on tullut yhdeksi koko pelin lemppariksi ZH-29. Tähän hankala sanoa enempää. Flare Gun voisi saada pienen buffin spottialueelle.

Tankeista/lentokoneista en hirveästi uskalla sanoa kun en ole niillä oikein pelannut vielä. Tankilla tullut jonkun verran lahdattua ja tuntuvat olevan ihan hyvässä balanssissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
12
Pakko muuten sanoa, että tuo Valentine AA tank on aivan naurettavan tehokkaan oloinen. Siis sillä lahtaa inffiä oikeasti tehokkaammin kuin millään muulla tankilla. Lisäksi se pistää lentokoneet kumoon ja todennäköisesti pärjää kohtuullisesti muitakin tankkeja vastaan. Ja kantamaakin löytyy ties kuinka paljon. Aivan älytön laitos suhteessa muihin tankkeihin.
Ainakaan Flakpanzerilla ei tee yhtään mitään muita tankkeja vastaan mutta inffiä vastaan se on ihan hyvä kun kerran kokeilin sitä Panzerstormissa.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
vanha ttk takaisin ja helapäkeille nerffiä. ei paljon huvita kun riipaset kauas drillingillä 60-68 dmg ja kaveri pyörähtää paalin takana ottamassa helat ja 5sec jälkeen juoksee pois ja teet taas sen saman 60-68 ja taas se on jossain piilossa ottamassa täydet helat parissa sekunnissa (jos siis medicci tai helapäkki lähellä)
enkä muutenkaan pidä siitä että voit juosta kokoajan täysillä heloilla ja ottaa iskua sieltä täältä.
Hela päkistä pitäs saada se joku 30hp ja se sen jälkeen itsekseen generoima health lähteä hitaasti menemään kohti sitä 100 jos ei ole vihollisia lähellä tai jos on medicci perseessä.
noin kait se jotenkin toimiikin nytkin mutta liian nopeasti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 152
vanha ttk takaisin ja helapäkeille nerffiä. ei paljon huvita kun riipaset kauas drillingillä 60-68 dmg ja kaveri pyörähtää paalin takana ottamassa helat ja 5sec jälkeen juoksee pois ja teet taas sen saman 60-68 ja taas se on jossain piilossa ottamassa täydet helat parissa sekunnissa (jos siis medicci tai helapäkki lähellä)
enkä muutenkaan pidä siitä että voit juosta kokoajan täysillä heloilla ja ottaa iskua sieltä täältä.
Hela päkistä pitäs saada se joku 30hp ja se sen jälkeen itsekseen generoima health lähteä hitaasti menemään kohti sitä 100 jos ei ole vihollisia lähellä tai jos on medicci perseessä.
noin kait se jotenkin toimiikin nytkin mutta liian nopeasti.
Tai sitten vaan tekee niin, ettei sitä ylimääräistä helapakkia ole saatavilla. Mediccien tärkeys korostuu. Ja eikös tuo TTK muutettu takaisin alkuperäiseksi?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Niin sekin voisi toimia. Mutta olen sitä mieltä että ylimääräinen helapäkki on hyvä idea, sen pitäisi vain antaa vähemmän hp:ta.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Vanha TTK tulee takaisin vasta tänään.

En kyllä ole kokenut ongelmaksi sitä, että jengillä on se yksi helapäkki messis. Kuitenkin kunnolla osuessa tippuvat ennen kuin ehtivät mihinkään. Jos ehtivät pois, niin ei ne kyllä kauaa siinä olleet tai omat kudit meni enimmäkseen huti.
Mun mielipiteet perustuu tosin täysin vanhaan TTK, kun uutta en ole edes kokeillut.

EDIT: Kello 14:00 palautuu vanha TTK.
Ei vaadi patchia, eli ihan palvelimen puolelta uudet konffit.
This Week in Battlefield V - December 17 : BattlefieldV
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Aika jonninjoutava koko attrition. En nyt tiedä tekeekö se pelistä sen taktisempaa tai muutenkaan mitenkään parempaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Meitsi kyllä ihan pitää tuosta attrition tsydeemistä.
Yksi hyvä syy onkin juuri tuo, ettei voi loputtomiin välttämättä kykkiä siellä mettässä. Toki onhan niitä kuteja snipuilla sen verran, että aika kauan se varmaan silti onnistuu. Tai ainakin kuvittelisin, mutta en ole kokeillut supporttia tai reconia joten en toki tiedä.

Mun mielestä on ollut jopa ihan mielenkiintoinen mekaniikka, että pitää välillä todeta että prkl tarvii juosta hakemaan ammoo. Tai helaa.
Aluksi pelissä kirosin kun etenkin spawnatessa ammoa on nihkeästi, mutta siihen kyllä tottui ja nyt sanoisin että pidän kyllä tuosta.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Samoilla linjoilla täällä noitten ammojen ja laastareiden kanssa. Ihan kivaa vaihtelua pelitempoon aikaisempiin verrattuna.
Esimerkiksi kun breakthroughssa pitää jotain lippua missä jatkuvasti sähinää, vaikka se mappi missä on se kirkko ja oiskohan toisella lipulla kun on siellä semmosessa sisäpihalla (mahtava selitys kartasta ja lipusta, sori), niin kyllä siinä huomaa ettei voi vaan kyykkiä jossain nurkassa ja tähdätä yhteen kohtaan koko elämää. (EDIT: oiskohan se sit se devestation. Missä on se iso katedraali)
Ymmärrän sinällään, että onhan se joillekkin turhauttavaa että joutuu liikahtamaan näistä "hyvistä" paikoista, riippuen classista tietenkin. Itse olen tämän kuitenkin ajatellut sillai, että jos en itse pysty kykkimään siinä nurkassa koko rundia, ei se vihulainenkaan kovalla todennäköisyydellä.

Muutenkin tuo uuden elementin pelaamiseen. Joutuu oikeasti vähän kattelemaan puskemisen välissä että mites sitä tarviketta riittää. Tuo omasta mielestä "realismia" ja uuden "taktisen" elemenitin peliin. Niinkun TML sanoikin tuossa ylempänä, aluksi tuntui että joka rundin alussa sai juosta hakemaan ammoa. Nyt kuitenkin on tuntunut että sitä löytyy kyllä kun vähän viitsii kattella. Pitää vain mielessä sen, että sitä ammoa keräilee aina kun mahdollista. Yllättävän hyvin eilenkin ammopojat niitä tiputteli kuitenkin.

Eilen pelasin pitkän tauon jälkeen noilla uusilla (kohta vanhoilla?!) TTK arvoilla. Kyllähän sen huomas miten oli tehottomampia pyssyjä. Mutta kyllä se pelaaminen silti ihan hauskaa oli kaverin kanssa. Reconilla ja stgllä tuli mentyä melkein kaikki pelit. Jos aikaisemmin pelattiin ja kiikuttiin sellaisissa 40-60 tapossa per peli riippuen pituudesta, niin nyt oli sellaista 30-40. Onneksi kuitenkin nämä ilo uutiset, että TTK vaihtuu takaisin uuteenvanhaanalkuperäiseen. Jouluihme!
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
Onko muilla ollut sellaista bugia (?) että support ei välillä heitä ammoa pelaajille millään?
Kerrankin eräs squadilainen hyppi naaman edessä ja hakkas kirveellä kun en antanut ammoa, yritin kyllä niin perkeleesti mutta ei vaan tapahtunut mitään.
Kai tuossa joku limiitti on että niitä ei voi kauheasti kylvää putkeen, mutta tässäkin tapauksessa en ollut niitä heitellyt vähään aikaan.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Onko muilla ollut sellaista bugia (?) että support ei välillä heitä ammoa pelaajille millään?
Kerrankin eräs squadilainen hyppi naaman edessä ja hakkas kirveellä kun en antanut ammoa, yritin kyllä niin perkeleesti mutta ei vaan tapahtunut mitään.
Kai tuossa joku limiitti on että niitä ei voi kauheasti kylvää putkeen, mutta tässäkin tapauksessa en ollut niitä heitellyt vähään aikaan.
On joo, samalailla medicilläkin välillä. Ottaa sen paketin käteen ja heittää 300 paketti/sek vauhtia. Ne ei vaan koskaan kädestä lähde mihinkään eikä muut (tai itse) sitä saa.

Tulikin tässä muuten mieleen onko jollain bugannu tuo tides of war assignmentti? Itse en saanut eilen sitä viimeistä V1 juttua, vaikka squadin kanssa saatiin se 5 tappoa kerralla sillä??? Ilmeisesti joku bugi, mutta onko joku saanut kikkailtua tollasesta tilanteesta sen kuitenkin läpi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
On joo, samalailla medicilläkin välillä. Ottaa sen paketin käteen ja heittää 300 paketti/sek vauhtia. Ne ei vaan koskaan kädestä lähde mihinkään eikä muut (tai itse) sitä saa.

Tulikin tässä muuten mieleen onko jollain bugannu tuo tides of war assignmentti? Itse en saanut eilen sitä viimeistä V1 juttua, vaikka squadin kanssa saatiin se 5 tappoa kerralla sillä??? Ilmeisesti joku bugi, mutta onko joku saanut kikkailtua tollasesta tilanteesta sen kuitenkin läpi?
On bugannut minulla ja monella muulla. Ainoa millä sen lopulta sain tehtyä oli itse squadleaderina tappaa ne kaksi vihua V1:lla tai JB2:lla.
 
Liittynyt
21.05.2018
Viestejä
55
Tulikin tässä muuten mieleen onko jollain bugannu tuo tides of war assignmentti? Itse en saanut eilen sitä viimeistä V1 juttua, vaikka squadin kanssa saatiin se 5 tappoa kerralla sillä??? Ilmeisesti joku bugi, mutta onko joku saanut kikkailtua tollasesta tilanteesta sen kuitenkin läpi?
Itse päivittelin aiemmin samaa, mutta tuossa käsittääkseni pitää olla itse squad leader. Itse kun laitoin pommin pärisemään, niin sain tehtävän suoritetuksi.

Hidas..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Todella harhaanjohtava määrittely, jos vaatii itse SL oloa. Tehtävässä kun aika selkeästi korostetaan squadissa oloa. Anyway, tuo on vissiin ollut monilla muillakin buginen tehtävä. Itsellänikin muistaakseni kirjaantui vasta kolmannella kerralla (ensimmäisessä squadin jäsen, kaksi jälkimmäistä leaderinä).
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Todella harhaanjohtava määrittely, jos vaatii itse SL oloa. Tehtävässä kun aika selkeästi korostetaan squadissa oloa. Anyway, tuo on vissiin ollut monilla muillakin buginen tehtävä. Itsellänikin muistaakseni kirjaantui vasta kolmannella kerralla (ensimmäisessä squadin jäsen, kaksi jälkimmäistä leaderinä).
Muissakin assignmenteissa on ollut typoja, joten ei mikään ihme olisi jos on vaan jäänyt pois. Jotenkin muistelisin että PS4:lla tuossa mainittiin erikseen squad leader, en kyllä ole varma, mutta niin sen oletin tehtävän ja tein.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Minkäslaisella näytönohjaimella tätä kannattaa yrittää lähteä pelaamaan? Nykynen on itellä GTX 770 2GB, onko auttamattomasti liian nuhapumppu? Fullhd-resolla / näytöllä pelailen, kone muuten kunnossa raudan osalta. Ei oo poissuljettua et päivittäisin esim 6GB 1060:aan tms...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 121
Lisäksi tuossa ToW:n JB2/V1 assignmenteissä näyttäisi kanittavan myös bugaavat serverit. Jostakin redditistä ohimennen luin että ennen kuin edes yrittää saada sitä tehdyksi kannattaa heti serverille tullessa tarkistaa että siellä ollaan kartalla.

ESCin takana olevassa valikossa mistä näkee työn alla olevat assignmentit näkyy myös tuo ToW assignment. Jos siinä näkyy joku jonka on jo suorittanut, kannattaa vaihtaa serveriä.

Oletan että tämä pätee myös muihin ToW assignmentteihin, ainakin itselläni oli ensimmäisellä viikolla useampikin kerta kun assigmentin suoritukseen ei laskettu tehtyjä asioita. En siinä vaiheessa vaan hoksannut katsoa tuota valikkoa niin vaikea sanoa.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Ehkä sen mukana olevan helapäkin pitäisi palauttaa health johonkin max 75:een ja sitten mediciltä tai isolta laatikolta sais sataan. Tosin toivoisin sillon medicille vähän parempia pyssyjä että jengi viittis pelata niitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Ainakaan Flakpanzerilla ei tee yhtään mitään muita tankkeja vastaan mutta inffiä vastaan se on ihan hyvä kun kerran kokeilin sitä Panzerstormissa.
Nuohan on hyvin erilaiset AA tankit, ainakin ennen päivityksiä. Flakpanzerissa on ne konekiväärin tyyliset kevyemmät tykit kun taas Valentine AA:ssa yksi isompi tykki. En siis ole varma tekeekö Valentine vahinkoa tankkeihin mutta voisin uskoa, että tekee. Inffin tuo taitaa tappaa yhdestä suoraosumasta ja 2-3 osumaa viereen riittää. Sanoisin, että tuo on melkein nopeammin ampuva ja korkeammalla lähtönopeudella varustettu päätykki normitankeista (inffin näkökulmasta).
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Eikäs flakpanzeriinkin saa valittua yhden 37mm (tms.) tykin niiden neljän 20 millisen sijaan? Toisaalta 38t tankin 20 millinen on todella tehokas inffiä vastaan ja tekee vähän splash damageakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Saahan siihen ilmeisesti. Samoin kuin Valentineen saa useamman pienemmän tykin Flakpanzerin tyyliin.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Minkäslaisella näytönohjaimella tätä kannattaa yrittää lähteä pelaamaan? Nykynen on itellä GTX 770 2GB, onko auttamattomasti liian nuhapumppu? Fullhd-resolla / näytöllä pelailen, kone muuten kunnossa raudan osalta. Ei oo poissuljettua et päivittäisin esim 6GB 1060:aan tms...
Itellä kannettava jossa gtx 965M 2gb versio, fhd resolla pelaan kans. Kaikki niin lowilla kun saa ja low res configgi pistetty. Pelailee kivasti, eikä omaan silmään edes kamalan hirveää katseltavaa. FPS siellä 50-70 hujakoilla riippuen kentästä ja tilanteesta. Tietty vähän varmaa riippuu siitä mihin on tottunu :vihellys:
Eli kyllä se siitä ;)
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 311
Minkäslaisella näytönohjaimella tätä kannattaa yrittää lähteä pelaamaan? Nykynen on itellä GTX 770 2GB, onko auttamattomasti liian nuhapumppu? Fullhd-resolla / näytöllä pelailen, kone muuten kunnossa raudan osalta. Ei oo poissuljettua et päivittäisin esim 6GB 1060:aan tms...
Itellä kannettava jossa gtx 965M 2gb versio, fhd resolla pelaan kans. Kaikki niin lowilla kun saa ja low res configgi pistetty. Pelailee kivasti, eikä omaan silmään edes kamalan hirveää katseltavaa. FPS siellä 50-70 hujakoilla riippuen kentästä ja tilanteesta. Tietty vähän varmaa riippuu siitä mihin on tottunu :vihellys:
Eli kyllä se siitä ;)
Hurjalta kuulostaa kyllä 965M:lle, kuinka paljon configilla voi sitten vielä "rumentaa" peliä?
GTX 770 on tosiaan melkoisen rajusti tuota 965M:ää tykimpi, joten tämän perusteella pitäisi onnaa helposti.

Tosin BFV kohdalla prossulla on melko paljon merkitystä. Onko teillä millaiset?
965M:n kaverina kyllä pakko olla aika tehokas ainakin läppäriperustein.
Itsellä ja kaverilla on meinaan tismalleen sama 1070, mutta mulla on pitkälti +20fps. Oletan olevan kiinni puhtaasti omista +2 ydintä, kun peli osaa jopa niitä hyödyntää.

Toisaalta jopo82 pääset kyllä testaamaan asian jopa ilmaiseksi trialilla, jos täällä joku Origin Access omaava heittää kutsun.
Toinen vaihtoehto on maksaa 4€ Access basicistä, niin saa 10h kokeilla.
Sillä se selviää. :)
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Hurjalta kuulostaa kyllä 965M:lle, kuinka paljon configilla voi sitten vielä "rumentaa" peliä?
GTX 770 on tosiaan melkoisen rajusti tuota 965M:ää tykimpi, joten tämän perusteella pitäisi onnaa helposti...

Tosin BFV kohdalla prossulla on melko paljon merkitystä. Onko teillä millaiset?
965M:n kaverina kyllä pakko olla aika tehokas ainakin läppäriperustein...
Kyllähä se rapsuttelee aika hyvin kaikki post prosessoinnit poist päältä. Osa jostain laatikoista ei renderöidy pitkälle matkalla, mutta tämähä o mukava etu taistelukentillä. Voin ottaa screenshottia (jos ehdin) jos kiinnostaa kovasti, mutta käytännössä ero lowiin on noi kaikki prosessoinnit poissa. Reunat teräviä ja kohtalaisen sahalaitaista ja kasvillisuus aika nollissa. Eihän se mikään "uh" elämys ole. Enemmänki "OOF", mutta kun on jo tottunut näihin että kaikki lowille vaan. Tätä kuitenkin sen verran hikisenä yleensä tulee pelattua ettei maisemia kauheasti ihailemaan kerkeä.

prossuna on i7-5700HQ 4c/8t ja 16gb ramia.

BF1 aikaan kun oli vielä 8gb ramia ja pisti toisen tikun, pärähti reipas +15fps valehtelematta. Sillon meinasin jo jonkun kesäisen päivityksen jälkeen lähteä ostoksille konetta kattomaan mutta selvitisikin helpolla. Ja kun tosiaan lähtökohtana ei ole mikään 150 fps niin tuo +15 teki aika ihmeitä. Tuo siis tuli jonkun päivityksen jälkeen, sormet ristissä ettie BFV tule samanmoista päivitystä...
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Eikäs flakpanzeriinkin saa valittua yhden 37mm (tms.) tykin niiden neljän 20 millisen sijaan? Toisaalta 38t tankin 20 millinen on todella tehokas inffiä vastaan ja tekee vähän splash damageakin.
Nämä ketterimmät tankit sopivat kyllä omaan käyttöön parhaiten, varsinkin auto-cannonilla. Pääpaino inffin niittämisessä ja vastustajan taakse/sivuun kiertämisessä. Siinä on yleensä vastustajan raskas tankki ihmeissään, kun alkaa kylkeen paukkua kovalla tahdilla kuteja ja kun piipun saa siihen suuntaan käännettyä, olen usein jo siirtynyt muualle. Salamasotaa parhaimmillaan! [emoji41]
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Hurjalta kuulostaa kyllä 965M:lle, kuinka paljon configilla voi sitten vielä "rumentaa" peliä?
GTX 770 on tosiaan melkoisen rajusti tuota 965M:ää tykimpi, joten tämän perusteella pitäisi onnaa helposti.

Tosin BFV kohdalla prossulla on melko paljon merkitystä. Onko teillä millaiset?
965M:n kaverina kyllä pakko olla aika tehokas ainakin läppäriperustein.
Itsellä ja kaverilla on meinaan tismalleen sama 1070, mutta mulla on pitkälti +20fps. Oletan olevan kiinni puhtaasti omista +2 ydintä, kun peli osaa jopa niitä hyödyntää.

Toisaalta jopo82 pääset kyllä testaamaan asian jopa ilmaiseksi trialilla, jos täällä joku Origin Access omaava heittää kutsun.
Toinen vaihtoehto on maksaa 4€ Access basicistä, niin saa 10h kokeilla.
Sillä se selviää. :)
GTX 770:sen lisäksi muu rauta: i7-2600K on prossu ja 16 gigaa muistia, SSD-levy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Eiköhän tuota sitten tuolla kokoonpanolla pelaile, kunhan on valmis karkeista luopumaan. Olettaen siis, että prossua on kellotettu jossain määrin (jonnekin 4.7GHz tuntumaan). Eipä tämä peli tunnu olevan sen kummoisempi FPS suhteen kuin BF1 ja se pyöri itselläni ihan hyvin 'i7 2700K @ 4.7Ghz+GTX780+16GB RAM' FullHD:lla yli 70-80 fps jollain mid-high asetuksilla.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
365
CPU ytimistä näyttää tykkäävän. Vaihdoin juuri i5-6500 --> R5 2600, keskimääräinen fps ei mainittavasti noussut mutta pahemmat dropit on jääneet pois ja ns. microstutterointi hävisi kokonaan. Peli tuntuu paljon sulavammalta nyt. Muut speksit 1060 6gb ja 16gb.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Minulla on GTX 660, i5-3570k@4,2Ghz aj 8 gigaa RAMia ja hyvin pyörii (tai siis lowilla ja kohtalaisesti ilman pahempia stutterointeja)...
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Westie samoilla linjoilla kuin minäkin. Toivottavasti nyt rupee hommat rullaamaan oikeaan suuntaan!!

 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
58
On kyllä surkeaa miten joukkueiden tasapainotus toimii. Ei ollenkaan harvinaista että esim breaktroughssa 10-15 peliä putkeen turpaan todella selkeästi. Tätä tapahtunut monena iltana
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
On kyllä surkeaa miten joukkueiden tasapainotus toimii. Ei ollenkaan harvinaista että esim breaktroughssa 10-15 peliä putkeen turpaan todella selkeästi. Tätä tapahtunut monena iltana
Kuten joku jo aikaisemmin totesikin, totaalisen turpasaunan jälkeen kannattaa suosiolla quitata ja etsiä uusi peli, tässä kun tiimejä ei isommin sekoiteta erien välissä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Jep, kyllä siellä tulee turpaan niin kauan kun vastapuolen ”hyvät pelaajat” jatkaa pelaamistaan.
 
Liittynyt
20.08.2017
Viestejä
17
vaihdoin näyttiksen 980ti --> RTX2070 ja menussa ei ole säätöjä säteenseurantaan yms? pitääköhän tässä koko peli asennella uusiksi?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 626
Viestejä
4 186 518
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom