Ring of Elysium

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
429
savukranaatit heittää helikopterin alle, etenkin myrskyyn aikaan, siitä saa koittaa ammuskella rauhassa. Jos joku sakean kelin seassa helposti tapettua saapi, nii on niitä hakkejä käyttäviä xD

BTW... mun koodi ---> GGIKK5BUBVK
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Semmoista vielä, onko monikin ostanut tuon passin? Tällä hetkellä hinta jotain ~8.8€, mietin itsekin sitä mutta olen vähän kahden vaiheilla onko minulle siitä hyötyä, okei siinä saa kosmeettisia itemeitä ja xp boostereita mutta itse olen niin kasuaali pelaaja, eikä voittaminen ole minulle tärkeintä. Toisaalta, eipä tuo paljoa maksa.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
429
Semmoista vielä, onko monikin ostanut tuon passin? Tällä hetkellä hinta jotain ~8.8€, mietin itsekin sitä mutta olen vähän kahden vaiheilla onko minulle siitä hyötyä, okei siinä saa kosmeettisia itemeitä ja xp boostereita mutta itse olen niin kasuaali pelaaja, eikä voittaminen ole minulle tärkeintä. Toisaalta, eipä tuo paljoa maksa.
Ite ainakin olen ostannu, aika halpa loppujen lopuksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Helppo vastaus, jos ei skinit tai XP boostit kiinnosta, älä osta.
Peli on kuitenkin ilmainen, niin ihan hyvin sain ainakin itselle perusteltua oston :vihellys:
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Eilen oli varsin mielenkiintoista matkustaa ajoneuvossa kyytiläisenä kun auto kulki noin 5s jäljessä omaan ruutuun kuin kuljettajalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Eilen oli varsin mielenkiintoista matkustaa ajoneuvossa kyytiläisenä kun auto kulki noin 5s jäljessä omaan ruutuun kuin kuljettajalle.
Autot ainakin lähtee aina kunnon viiveellä liikkeelle jos istut kaverin kyytiin. Vähän aikaa jynkii paikoillaan ja sitte lähtee ku hauki rannasta.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Autot ainakin lähtee aina kunnon viiveellä liikkeelle jos istut kaverin kyytiin. Vähän aikaa jynkii paikoillaan ja sitte lähtee ku hauki rannasta.
Lähti viiveellä ja liikkui viiveellä. Kaveri taistelemassa autosta ulkona jo kun itse saavun autola tilanteeseen :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ite oon huomannu ton ainakin kun on alt tabannyt pois pelistä ja tulee takas. Toi viiveellä lähteminen tapahtuu itellä kyllä muutenkin
 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
236
14 tuntia olen itse tätä hinkannut ja hyvin maistuu. BR-genrestä ainoat aiemmat kokemukset muutama rundi H1Z1:ä. Tappohommista kun tuntuu ettei itse oikein pärjää, niin on mukavaa että tässä voi myös kyttäilemällä ja sniikkailemalla päästä erässä melko pitkälle. Kopteriinkinhan on mahdollista päästä ilman yhtään tappoa. Ei ole kyllä kertaakaan onnistunut. Eilen yhdessä rundissa oli 4 pelaaja jäljellä, ja kopterissa neljä paikkaa jäljellä, vaan eipä saatu tulitaukoa aikaan... Mutta huippuviihdettä tämä itselle on ja kiva nähdä miten kehittyy. Yömodi kiinnostaa.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
100
Itsekkin tuli eilen ladattua ja hetki kokeiltua ja jotenkin tuntuu itselle sopivammalta kuin pubg mistä en oikein koskaan oppinut tykkäämään.
Käytin muuten tuon bazan reffukoodin ja tuossa Q787X7T3WP6 on oma jos joku uusi haluaa käyttää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Ostinpa tuon "premium" tier-jutun, adventure pass oikealta nimeltään. Mitenkö perustelin sen itselleni? Pirusti enemmän expaa, lähes joka levu saa jotain "hienoa" tai muuta. Eikös tossa saa parhaillaan 100% lisää expaa? :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Tänään meni duot hienosti. Muutaman pelin voittoputki hyvillä tehoilla. Vaan kyllä pitää pitkään lämmitellä että rupeaa tässä pelissä osumaan, menee helposti 3-4 peliä ihan kiikareilla ja omaan paskuuteen turhautuen :)

Hauska tilanne yhdessä pelissä kun kaveri oli Tyrfingin tornissa ja toinen tiimi kiipesi perässä. Ite lähin kans kiikkumaan taas näiden perään, kaveri piti meteliä etteivät kuulleet tikkaiden ääniä, oikealla hetkellä ylös ja henki pois molemmilta. Päivän naurut siitä :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Tulipa kokeiltua ja huomasi samantien että rakennettu pubg mobilen "päälle", viimeistään autoa ajellessa :D Googlettelemallahan tuo selvisi että sama developer kyseessä.

Aika pitkälti kaikessa jäljessä pubgia(grafiikat ja suorituskyky, fysiikat jne). Plussaa sulavampi liikkuminen joka tosin menee jo turhan kasuaalin tuntoiseksi, sekä nuo uudet elementit koko BR genreen. Tuli myös ajettua autolla johonkin helvatan aitaan ja meinasi tärykalvot puhjeta, kiitos siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Solo-modessa olen todennut, että vuoristo on varma tapa saada tappoja (toisinaan tulla myös tapetuksi), jonkun verran AFKijoita tullut siellä vastaan, tai sitten eivät ole keskittyneet kunnolla kun on iskenyt selkään.

Toinen hauska on, että hiihtohisseissä on toisinaan aika hyvin porukkaa, liekö siihen joku weekly mission. Anyway, helppoja tappoja nekin
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
16
Aika huonosti tuntuu toimivan toi squadin teko ja siinä pysyminen. Jatkuvasti rikkoo squadia ja toinen tippuu offlineen, vaikka näyttää vastapuolellaitse olevan onlinessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Aika huonosti tuntuu toimivan toi squadin teko ja siinä pysyminen. Jatkuvasti rikkoo squadia ja toinen tippuu offlineen, vaikka näyttää vastapuolellaitse olevan onlinessa.
Outoa, itselle ei oo tullut tällaista vastaan ikinä. Pelataan pääasiassa squadeja joka päivä ongelmitta.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Aika huonosti tuntuu toimivan toi squadin teko ja siinä pysyminen. Jatkuvasti rikkoo squadia ja toinen tippuu offlineen, vaikka näyttää vastapuolellaitse olevan onlinessa.
Tarkennettakoon että tätä tapahtuu siis vain menuissa, ei kesken pelin, eikös joo? Ainakin meillä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Outoa, itselle ei oo tullut tällaista vastaan ikinä. Pelataan pääasiassa squadeja joka päivä ongelmitta.
Jep täällä ei kans oo 31 tunnin aikana kertaakaan käynyt tota, vaikka lähes kaikki tunnit squadia tullut pelailtua
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
16
Tarkennettakoon että tätä tapahtuu siis vain menuissa, ei kesken pelin, eikös joo? Ainakin meillä.
Juurikin näin, vain menuissa. Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
Kyl on hermo herkässä jos tämmösestä menee tunteisiin. :D shepherdekin on ylempänä kertonu pelanneensa monta sataa tuntia, niin onhan se varmasti outoa ettei itselle sitten ole sattunut moista bugia. Ei sillä varmaankaan tarkoitettu mitään vittuilevaa, tai ettei uskoisi tms.
Eikä nä ollut mitään "läppiä", eikä sen enempää tyhjänjauhamista kuin oma kommenttisi. Langassa ideana puhua pelistä, teimme niin ja that's it.

En usko et siihen on mitään "fixiä" mitä itse voisit kokeilla.
 

Rondy

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
65
Juurikin näin, vain menuissa. Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
Itse en kommentoinut noin mutta se on kyllä täysin asiallista huomauttaa tuollaisesta kun tätäkin ketjua seuraa moni ihminen joka miettii aloittaisiko tämän pelin pelaamisen ja yhden ihmisen ongelmista voi luulla että kaikilla olisi samoja ongelmia. Itsellänikään ei ole juuri mitään ongelmia ollut tämän kanssa.

Toki itse ratkaisun kirjoittaminen on vielä astetta parempi postaus.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Laitoimpa latautuu...... ->

Pupgista tykännyt kaverin kanssa pelattuna vaikkei siitä mitään tulekkaan. Aikakaan taas riitä mihinkään nykyään mut jos kun maaanantaina vasta sorvin ääreen :)

Mitä tolla referral codella tehdään?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Alueen reunalle menee sopivasti niin näkee tuon ulkopuolen kirkkaassa päivänvalossa eikä ota damagea, lievä exploit
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Juurikin näin, vain menuissa. Pakko sanoa näihin yllämainittuihin "outoa, ei minulla vaan ole ongelmia ollut koskaan.."- kommentteihin, täysin turhia läppiä, kuulla, ettei jollain ole ollut jotain bugia/ ongelmaa. Tai se, että "ihmetellään", että jollain on tiettyjä onglemia bugeja, hiukan rasahtaa aina rusinat tollasesta tyhjänjauhamisesta, varsinkaan, kun asiaan ei ole tarjota minkäänlaista ratkaisua.. Peace and out.
What? Kai sitä saa kommentoida asiaa? Jos itse on tässä pelaillut jo useamman sata tuntia eikä itsellä, eikä kavereilla ole vastaavaa ongelmaa ollut. Mutta kehotan laittamaan deveille feedbackia asiasta. Sieltä voi löytyä apua...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Damn, mitä enemmän pelaa sitä enemmän alkaa maistumaan. Muuten, jos tarkoituksena unlockata tierejä ja availla itemejä, onko nopeampaa expaa/parempaa expaa se, että sijoittuu jatkuvasti esim. top10 tai top5 vai se, että saa paljon tappoja? Ja mitkä muut asiat vaikuttavat expaan?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Hmm, mikä tässä ns. "määrittää" paljon saa expaa? Jos en ihan väärin huomannut, sain parempaa expaa 0 tapolla "camppimalla" top10 sijalle solossa vrt. 3 tappoa ja 20. sijoitus solossa (TPP kokeilin, jos merkitystä). Saako expaa siis enemmän siitä mitä kauemmin pysyy hengissä, vai jopa siitä(kin), kuinka pitkän matkan kulkee?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
En tiedä mutta veikkaan että paremmin saa expaa mitä pidemmälle selviää. Killeistä sitte plussaa vielä. Ohessa screenshot pelistä missä tapoin 8, voitin pelin yksin ja sain melkein 2000xp. Oishan se mukava että paremmin erottelis mistä se expa kertyy.

 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Tein tuossa noita tehtäviä soolossa (eli en luutannut tarkoituksellisesti taloja jne) vaan vierailin paikoissa yms, niin huomasin, että hemmetin pitkälle pääsee tuollaisella cämppimisellä tässäkin. Olin joka "tehtävä tekomatsissa" vähintään top10 elossa olevista + luuttailin viimeisen ringin reunoilta niin eräässäkin matsissa oli 3x remington 700 kaikilla herkuilla mukana :D ei taida lopussa jengi enää niinkään luuttia muita.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 256
Tein tuossa noita tehtäviä soolossa (eli en luutannut tarkoituksellisesti taloja jne) vaan vierailin paikoissa yms, niin huomasin, että hemmetin pitkälle pääsee tuollaisella cämppimisellä tässäkin. Olin joka "tehtävä tekomatsissa" vähintään top10 elossa olevista + luuttailin viimeisen ringin reunoilta niin eräässäkin matsissa oli 3x remington 700 kaikilla herkuilla mukana :D ei taida lopussa jengi enää niinkään luuttia muita.
Yksinpelissä on usein aika itsemurhaa loottia omia tappoja varsinkaan parilla vikalla rundilla. Itse ainakin usein seurailen muiden tulitaisteluja sivusta ja sitten käyn napsimassa helpot tapot, jos joku menee lootille mun suuntaan avoimeen paikkaan.

Pelaan muutenkin aika passiivista pelityyliä ja suht helposti sinne loppumähinöille pääsee, jos yhtään osuu myrsky sopivaksi. Sitten jos joutuu koko pelin juoksemaan suoja-alueelle, niin on vähän enemmän tuurista kiinni, miten osuu kaksinkamppailuihin.

Yhden matsin voitin ampumatta laukaustakaan. Rauhassa vaan glider-ukolla aina korkeinta paikkaa laidalla pitäen ja lopussa liitely välittömästi kopterille ja sinne nous, kukaan ei ampunut alas :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Yksinpelissä on usein aika itsemurhaa loottia omia tappoja varsinkaan parilla vikalla rundilla. Itse ainakin usein seurailen muiden tulitaisteluja sivusta ja sitten käyn napsimassa helpot tapot, jos joku menee lootille mun suuntaan avoimeen paikkaan.

Pelaan muutenkin aika passiivista pelityyliä ja suht helposti sinne loppumähinöille pääsee, jos yhtään osuu myrsky sopivaksi. Sitten jos joutuu koko pelin juoksemaan suoja-alueelle, niin on vähän enemmän tuurista kiinni, miten osuu kaksinkamppailuihin.

Yhden matsin voitin ampumatta laukaustakaan. Rauhassa vaan glider-ukolla aina korkeinta paikkaa laidalla pitäen ja lopussa liitely välittömästi kopterille ja sinne nous, kukaan ei ampunut alas :D
Hyvin sanottu. Itse en soloja juuri pelaa muuta kuin jos dailyja tms. joissa pitää esim. ajaa x määrä tai mitä ikinä. Harvoin käyn ihan "voittomielessä" soloja vetämässä ja silloinkin juuri passiivisesti, monesti sillä tyylillä pärjää parhaiten. Varsinkin TPP solo on kyllä passiivisen pelaajan unelma. Oma tyyli on tämä; menen suositun alueen laidalle, odotan myrskyä, jos myrsky "peittää" alueen jonka lähellä, odotan n. 1 minuutin ja isken hakemaan jätetyt lootit (soolossa tuntuu, että jengi lähtee todella aikaisin valumaan aina alueelle) ja esim Fortissa usein vielä esim. Mosineita jätetty :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Tammikuussa alkaa ROECL, onkos täältä tulossa muita osallistumaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Luulis että mennään FPP niin täytyy varmaan sitä alkaa täs harjottamaan taas :kahvi:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Luulis että mennään FPP niin täytyy varmaan sitä alkaa täs harjottamaan taas :kahvi:
Voittopotiltaan ei kummoinen turnaus, mutta ihan hauska kisailu silti. Suomesta sinne tosin on ymmärtääkseni lähdössä aika kovia 0.1% ja top20 pelaajia :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Eipä tossa se raha kiinnosta, vaan just lähtee kokeileen miten ite pärjää ja saada vähän parempaa haastetta kun suurin osa publalla vastaantulevista :D
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
429
Millonkohan yö mapit meinaa tulla?
BTW... Ei muuta kun koodia tossa, ketkä 10 lvl ovat saavuttaneet. --> GGIKK5BUBVK
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Siis tää ei nyt ihan hirveesti avannut, varmaan pitänytkään kokonaan valottaa mutta tietääkö joku tarkemmin? Dynamic weather? Night mode? Joku survival-juttu?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 516
Viestejä
4 193 673
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom