Laitatko yksäriä tulemaan niin tarkistetaan tilauksesi tilanneTuleekohan sähköpostitse vahvistus kun kirjepostilla tuleva lähetys on postitettu? Tilasin 9.12 varastossa olevan lämpötahnan, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole kuulunut mitään.
Keskiviikko klaarattu. Kiritään kiritään. Vähän vielä tukkoisuutta, mutta saadaan vielä haltuun.Minkäköhän päivän sähköposteihin on viimeksi vastailtu? Nimim. keskiviikkona laitettu aspaan viesti eikä vielä vastausta. Asialla ei varsinaisesti mikään hirveä kiire ole, mutta olisi hyvä saada päätös asian suhteen tehtyä ensi viikon aikana.
Harmi kun ei nyt ole varaa ostaa toista tollasta SSD:tä kun pitää ostaa näyttö, ostin viimeksi black friday tarjouksesta. Pääsin siis viimein SSD aikaan ja paluuta ei ole.Kiitos tästä: Samsung 1TB 860 EVO SSD-levy, 2.5", V-NAND MLC, SATA III, 550/520 MB/S - 149,00€ Tän myötä onkin jo 10tb ssd tilaa koneessa + 1,5tb m2 läpysköitä lisäksi Se on tämä pakkomielle nopeaa ja laajaa tallennustilaa kohtaan
||https://images.jimms.fi/jimms/bg/
Ja mulla torstaina aamulla tilattuja varastotuotteita ei ole saatu vielä lähetettyä. Oot varmaan parempi asiakasPääsin pahemman kerran yllättymään kun torstai iltana tilaamani osat saapuivat lauantaina postiin
Tukkurin saldot nollissa, eli uusiin tilauksiin valitettavasti vahvistamaton toimitusaika :/Gigabyte RTX 2070 Windforce olis harkinnan alla. Mahtaako saapua tän vuoden puolella jos menis nyt tilaamaan? Vähän näyttää pahalta noi saldot
Ruuhkaa on, mutta toimitusaika-arvioiden puitteissa mennään! Voit laittaa tilausnumeron yksärillä, jos haluat että tarkistellaan tilanne.Onko pahasti ruuhkaa vielä toimitusten puolella? 11.12 tilattu varastotuote ja vielä odottaa toimitusta.
Juuh, mullakin tiistaina tilattu tuote odottelee vielä pakkaustaJa mulla torstaina aamulla tilattuja varastotuotteita ei ole saatu vielä lähetettyä. Oot varmaan parempi asiakas
Juuh, mullakin tiistaina tilattu tuote odottelee vielä pakkausta
Toimintaohje yllä!Täällä myös torstaina tilattuja koneen osia jouluksi ootellessa.
Siis tarkoittaako tämä sitä, että jokainen joka haluaa tilaustaan kiirehdittävän, menee meidän muiden edelle, jotka emme pyydä tilausta kiirehtimään? Juuri kysyin chatissä, ja ei uskallettu luvata torstaina tehtyä tilausta jouluksi. Hienoa että hommia riittää, mutta ihan ystävällisenä asiakaspalautteena, kannattaa logistiselle puolelle varmaan jotain tehdä varsinkin tiedossa oleville sesonkiajoille.Toimintaohje yllä!
Kiitos palautteesta! Itseämme lainataksemme:Siis tarkoittaako tämä sitä, että jokainen joka haluaa tilaustaan kiirehdittävän, menee meidän muiden edelle, jotka emme pyydä tilausta kiirehtimään? Juuri kysyin chatissä, ja ei uskallettu luvata torstaina tehtyä tilausta jouluksi. Hienoa että hommia riittää, mutta ihan ystävällisenä asiakaspalautteena, kannattaa logistiselle puolelle varmaan jotain tehdä varsinkin tiedossa oleville sesonkiajoille.
Juuri näin! Luulen, että jos logistiikkaa yrittäisi tässä kohtaa ruoskia _vielä_ ylimääräistä, niin tulisi niin pahaa silmää että vielä juhannuksenakin se tuntuisi takaraivossa! Aspa hoitaa mahd. foorumilaisten akuuttitarpeet siis itse.
Toimitusaika-arvioiden puitteissa ollaan logistiikan puolella. Aspan maileissa edelleen ruuhkaa tuon chattikatkoksen jäljiltä, mutta niitäkin saatiin viikonlopun aikana talkoovoimin purettua melkoinen määrä.Lainaamme itseämme edelliseltä sivulta:
"Tilausruuhkaa ja siitä koituvia lieveilmiöitä on päässyt syntymään lisäresursseista huolimatta, ja sitä puretaan parhaamme mukaan - porukka paiskii ylitöitä useammassa vuorossa ja talkoohommia on paiskittu viikonloppuisin.
Tilauksia paukutellaan liikkeelle järjestyksessä, jonka vuoksi ruuhka purkautuu hitaasti mutta varmasti. Varastoon on saapunut myös joitain kauan odotettuja täydennyseriä, jonka vuoksi tilauskannasta on noussut myös Black Fridayta edeltävältä ajalta tilauksia jonon kärkeen.
Jottei kuulostaisi liikaa selittelyltä, niin lopuksi haluamme ilmaista vilpittömät pahoittelumme ruuhkan aiheuttamista viivästyksistä sekä niistä johtuvasta haitasta ja mielipahasta! Peace, love and hardware! Muistakaa, että ongelmat on tehty ratkottaviksi "
Assyt, Black Friday ja Joulu aiheuttavat meille ruuhkapiikkejä jolloin toimitusaika-arviot saattavat paukkua vaikka kuinka yrittäisi ennakoida. Muutoin ollaan ilahduttavasti pysytty arvioiden puitteissa!
Ihan ymmärrettävää, täällä kuitenkin keskustelu sen verran vilkasta että viestit hukkuu helposti massaan!Tämä selvä, ja hyvä näin. Tuo on mennyt itseltäni täysin ohi.
Voidaan kysellä! Oliko joku tietty tuote mielessä, jonka voi heittää tuotepäällikölle esimerkkinä siitä millaista haet?Olisiko mahdollista saada listoillenne sirukortinlukijaa/henkilökortinlukijaa, jota tarvitsee mm. uuden kuvallisen henkilökortin aktivointiin?
Muistikortin lukijoita kyllä oli tarjolla.
Huomenta!
Alle kuukauden ikäinen SeaSonicin prime+gold 550W suorastaan räjähti tässä 10 minuuttia sitten. Kunnon mossaus, sininen valo ja koko alakerta 130 neliön rivitalosta pimeänä koska löi taulusta suojat pohjaan! Ei huvita edes arvailla mitä muuta meni paskaksi koneesta tai koko helevetin talosta! Lääpäisen RMA:ta tulemaan eikä vituta
SCM Identiv uTrust 2700R Contact -henkilökortinlukija tai vastaava.Voidaan kysellä! Oliko joku tietty tuote mielessä, jonka voi heittää tuotepäällikölle esimerkkinä siitä millaista haet?
Hain paikallisesta virtalähteitä myyvästä virtalähdekaupasta Corsairin RM550x tilalle ja tässä asennusolutta nauttiessa voin onneksi todeta että mitään ei mennyt Seasonicin mukana solmuun, mutta tuosta saisi joku pikkunen mukavan helistimen...kivasti kolisee ja ropisee kun vähän kääntelee?
Siis 6 arkipäivää sitten? Laita yksäriä, tsekataan tilanne!On ilmeisesti ruuhkaa, kun laitoin tilauksen 5-6 päivää sitten ja edelleen tilassa, "tuote varattu tilaukselle ja odottaa lähetystä"? tjsp
Tarkistellaan tuo hinta ja palataan asiaan!SCM Identiv uTrust 2700R Contact -henkilökortinlukija tai vastaava.
Tuolla se näyttäisi olevankin joskin aika kalliina:
SCM IDENTIV uTrust 2700R -älykortinlukija, USB, valkoinen - 31,00€
PS. Se löytyi henkilö- ja muut korttilukijat nimikkeen alta.
Eiköhän, kun niitä alkaa saamaanOnko teille noita GTX 1060 GDDR5X kortteja tulossa?
Mä en tiedä pitäiskö tästä kehua vai haukkua Seasonicia. Haukut siitä, että virtalähde meni rikki, kehut siitä, että virtalähde toimi vikatilanteessa kuten pitikin eikä hajoittanut muuta kuin sulakkeen ja itsensäHain paikallisesta virtalähteitä myyvästä virtalähdekaupasta Corsairin RM550x tilalle ja tässä asennusolutta nauttiessa voin onneksi todeta että mitään ei mennyt Seasonicin mukana solmuun, mutta tuosta saisi joku pikkunen mukavan helistimen...kivasti kolisee ja ropisee kun vähän kääntelee?
Vaikka hieman tyhmältä kuulostaakin, niin poksahtamalla hajoava virtalähde on rikkoutunut "hyvin". Vika on silloin "suurjännitteisellä" ensiöpuolella ja räjähtävä kondensaattori pitää melua. Jännite ei lyö läpi toisiopuolelle 3.3V, 5V, 12V-linjoihin. Huonompi tapa olisi "pienjännitteisen" toisiopuolen hidas lahoaminen jatkuvien jännitepiikkien kanssa.Hain paikallisesta virtalähteitä myyvästä virtalähdekaupasta Corsairin RM550x tilalle ja tässä asennusolutta nauttiessa voin onneksi todeta että mitään ei mennyt Seasonicin mukana solmuun, mutta tuosta saisi joku pikkunen mukavan helistimen...kivasti kolisee ja ropisee kun vähän kääntelee?
Se oli nopeeOnko teille noita GTX 1060 GDDR5X kortteja tulossa?
Jos tilausta ei olla ehditty laskuttamaan/toimittamaan, niin onnistuu erikseen pyynnöstä (yksäriä, vaikka!) mutta automaattisesti se ei tapahdu!Jos teen Jimm's-tunnuksen tilattuani ilman tunnusta, lisätäänkö ostokset takautuvasti tilille (sähkö- tai postiosoitteen perusteella)? Tuotteella on pitkä toimitusaika ja tilasin ensimmäisen tavaran sitten konepaketin. Jatkossa toimin toki eri tavalla!
Kaikkee muuta voidaan yrittää tehdä mutta muisteiksi emme voi muuttua1-6 päivää taitaa olla muut tuotteet mitä tilattiin. Mutta g.skill ripjaws v ddr4 3200mhz 2x8gb näyttää 4-9 päivää eikö tule nopeempaa...
On tosiaan käynyyt kämmi tuotetta luodessa, korjattu!
Lähettäkää sitten mahdollisimman nopeasti kun saatte ne, kiitos.Kaikkee muuta voidaan yrittää tehdä mutta muisteiksi emme voi muuttua
Juu toki. Toimitettavissa olevat tilaukset nousevat kerättäväksi sitten kun viimeinen tuote saapuu hyllyyn!Lähettäkää sitten mahdollisimman nopeasti kun saatte ne, kiitos.
No en nyt henkeäni pidättäis tai tyhjiä lupauksia kovista paketeista tekis. Mulla kesti tasan viikko tilauksesta ennenkun lähti liikkeelle, posti sitten siihen tuo näemmä vielä oman lisänsä kun näkyy vielä viivästyneen.Joko on kovat ruuhkat joulun alla? Meilläkin pakettia tilailtu jo muutama päivä sitten, nyt odottaa tuotteen saapumista varastolle, taisi mennä vain näppien alta viimeiset tuotteet.
Noh, kyllähän nuot jouluksi kerkeää, tai ainakin pari päivää sen jälkeen.
Voipi olla. Ennen vuoden vaihdetta kuitenkin. Posti on ainakin tähän asti toiminut ihan hyvin, tänne päin Suomea missä asun.No en nyt henkeäni pidättäis tai tyhjiä lupauksia kovista paketeista tekis. Mulla kesti tasan viikko tilauksesta ennenkun lähti liikkeelle, posti sitten siihen tuo näemmä vielä oman lisänsä kun näkyy vielä viivästyneen.
Selvitellään!@Jimm's Olisiko mahdollista saada listoille tätä näyttöä:
The worldwide leader in displays | AOC Europe
?