• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Yleinen Nintendo ketju (WiiU, Switch & 3DS)

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Ostinpa tänään tuon Super Smash Bros Ultimaten Switchille, kun sitä on niin hypetetty. Tunnin jaksoin kokeilla ja totesin että eihän tässä oo mitään järkeä. Ostakaapa joku pois tuo :)
Mikäs siinä on ettet jaksa pelailla? Myönnetään että yksin tuota voi olla tylsää pelata, mutta kavereiden kanssa pelaaminen tai onlinessa toista ihmistä vastaan tuo on kyllä hauskaa.

Itsekin ostin tänään Switchille tuon, kolmas peli minkä konsolille nyt ostanut Breath of the Wildin ja Volgarr the Vikingin jälkeen. Super Smasheista aikaisempia versioita mulla on Melee Gamecubella ja 3DS-versio. Tää uusin näyttää kyllä älyttömän nätiltä kun on muutaman vuoden pelannut tuota 3DS versiota. Eikä tartte hitaalla ruudunpäivityksellä ja huonolla nettiyhteydellä mätkiä. Myös Pro controllerin ostin, mutta myöhemmin on pakko hommata myös adapteri että voi pyyhkiä pölyt vanhoista Gamecuben ohjaimista ja pistää tulille.

Kaksi asiaa mitkä aiheutti nyrpeyttä heti aluksi: Netissä ei pääse pelaamaan ilman sitä online-paskaa josta pitää maksaakin. Ja pelissä ei enää ole niitä trophy-pokaaleja. :(
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Tuo yksinpelikampanja ei tee oikeutta Smashille. Se on varsinkin aloittelijalle sellainen sekasotku että meinaa tulla itku. Mutta jos jaksaa ensin vähän treenata Practise Mode tilassa siinä kaikista yksinkertaisimmassa kentässä niin pääsee edes vähän alkuun.

Mutta onhan tämä tietty ihmisiä varsinkin jos Smash-kavereita kotisohvalla niin aivan eri peli.
 

tpu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
939
Mikäs siinä on ettet jaksa pelailla?
Pelkkä tappelupeli. Ostin sen kun mainostettiin tuota single player modea ja jossain oli kuvailtu että se ois vähän sellainen RPG-tyylinen. No onhan se omalla tavallaan, mutta tuo tappeleminen menetti hohtonsa jo kymmenen matsin jälkeen. Kortti ulos koneesta ja koteloon ja hyllyyn Bombermanin viereen, joka koki aikanaan saman kohtalon :) Loput "surkeat" pelit onkin ostettu diginä, joten niistä ei enää myymälläkään saa mitään.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Itse en edes harkitse Smashia. En yhtään tykkää tappelupeleistä. Kartin ostan ehkä, pojalle. Siinä kun on se avustusmoodi jossa pikkuvekaran (kohta 4) ei tarvitse kuin ohjata, auto kaasuttelee itsekseen ja noudattelee suunnilleen rataa (tjms.).

Pokemon pitäisi vain seuraavaksi hankkia, sitä olen hypettänyt vaimolle ja pojalle, sain pojan jopa katsomaan Pokemonia (Ryhmä Hau, Oktonautit ja mitä näitä nyt on kiinnostavat enemmän).

Tekisi kovasti mieli ostaa vaikka mitä, vaikka totta puhuakseni pelaan enimmäkseen PCllä (BFV nyt vuorossa, lisäksi ESO ja WoT niin ei jää aikaa muille peleille).
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Pelkkä tappelupeli.
Pelaatko pokeria, Hearthstonea, Magic the Gatheringia tai muuta tuuripeliä? Tappelupelit ovat kuin niitä mutta kaikki kortit ovat heti kourassa ja niitä voi nakella pöydälle loputtomasti. Pelaaminen on kuin paritanssia jonka voittaja on se joka tanssii parhaiten parin tahtiin, eli pelaa vastaan viekkaudella ja lukemalla vastustajan peliä.

Pelkkien liikkeiden lisäksi tappelupelien tutoriaalien pitäisi tarjota uusille tulokkaille se tärkein eli "henkinen/taktinen tutoriaali", koska kaikki (myös minä ennen) keskittyvät vain liikkeiden tekemiseen, kun todellisia kysymyksiä ovat: Miten saan tämän iskun perille ja mitä sen jälkeen? Vastustaja tekee vain yhtä "ylivoimaista" liikettä ja häviän sille, mikä on sen heikkous? Mikä on minun ylivoimainen liike tai vahvuus?

Smashit eivät ole perinteisiä tappelupelejä, mutta noiden asioiden sisäistämisestä on hyötyä ja peli-ilo kasvaa uusiin sfääreihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
268
Ilmeisesti jenkkien (tai muidenkin) eShopeista on mahdollista ostaa myös pelejä, kunhan tekee uuden tilin ja laittaa sen lokaatioksi sen maan minkä eShopia haluaa käyttää? Toimiiko tämä vieläkin vai onko se blokattu?

Muistelen siis Wii U:n kohdalta, että järjestään kaikki hyvät tarjoukset peleistä oli jenkkien puolella kun taas täällä niitä näkyi huomattavasti harvemmin.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Itse en edes harkitse Smashia. En yhtään tykkää tappelupeleistä. Kartin ostan ehkä, pojalle. Siinä kun on se avustusmoodi jossa pikkuvekaran (kohta 4) ei tarvitse kuin ohjata, auto kaasuttelee itsekseen ja noudattelee suunnilleen rataa (tjms.). ...
Olin itse siinä uskossa että Smash tai "tappelupelit" olisivat jotenkin yksinkertaisempia pelejä kuin muiden genrejen pelit. Väärässä oli ja pahasti. Smash on ihan esports-tason meininkiä jos haluaa ja hyvin kasuaalia jos kulkee toiseen suuntaan.

Mario Kart niin ikään näyttää helpolta ja yksinkertaiselta, mutta pelissä on syvyyttä ja paljon. Avustukset toki saa päälle, mutta miten itemien käyttö niin nuorella... ikäsuositus toisaalta (3v.).

Pelaatko pokeria, Hearthstonea, Magic the Gatheringia tai muuta tuuripeliä? Tappelupelit ovat kuin niitä mutta kaikki kortit ovat heti kourassa ja niitä voi nakella pöydälle loputtomasti. Pelaaminen on kuin paritanssia jonka voittaja on se joka tanssii parhaiten parin tahtiin, eli pelaa vastaan viekkaudella ja lukemalla vastustajan peliä.

Pelkkien liikkeiden lisäksi tappelupelien tutoriaalien pitäisi tarjota uusille tulokkaille se tärkein eli "henkinen/taktinen tutoriaali", koska kaikki (myös minä ennen) keskittyvät vain liikkeiden tekemiseen, kun todellisia kysymyksiä ovat: Miten saan tämän iskun perille ja mitä sen jälkeen? Vastustaja tekee vain yhtä "ylivoimaista" liikettä ja häviän sille, mikä on sen heikkous? Mikä on minun ylivoimainen liike tai vahvuus?

Smashit eivät ole perinteisiä tappelupelejä, mutta noiden asioiden sisäistämisestä on hyötyä ja peli-ilo kasvaa uusiin sfääreihin.
Naulan kantaan... Smash on itselleni oudoin peli jota olen koskaan pelannut, mutta samalla yksi haastavimmista. Jos todella haluaa tietää koko ajan mitä on tekemässä ja miksi.

Uskaltaisin jopa väittää että Smash-sarja on niin uniikki tapaus pelien historiassa, ettei sille löydy ikinä haastajaa. Pelkästään Classic Moden lopputekstit kertovat että tekijät kulkevat toisia polkuja. Tai sitten olen vain NOOB Nintendon kentällä.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
301
Kaipa smash(ja muut tappelupelit) vaatii pelaajalta kovaa kilpailuhenkisyyttä, koska omasta näkökulmasta esim. tuo smash on täysin yliarvostettua paskaa:confused:

Tappelupelit: voitat kerran, häviät kerran = käytännössä kaikki nähty. Voitat tai häviät, ihan sama koska se on vaan sitä saman toistoa ilman mitään etenemistä/uuden löytämistä tms. (joo, kehittyy pelaaja jne, vaan samaa se on silti)

sama myös urheilupelit & kaikki missä kilpaillaan yksinkertaisesti voitosta/tappiosta, ihan liian yksinkertaista soopaa että jaksaisi kiinnostaa, toistat vaan samaa tunnista toiseen:D

Toki siis ymmärrän, että näyttämisen halusta&kilpailuvietistä kärsivät saa noista kiksejä, rasittavaa vaan miten esim. tuo smash nostetaan johonkin jalustalle ja siihen panostetaan ihan liikaa resursseja.

Ja sitten nämä superfanit, jotka kirkuu ja melkein pyörtyy kun joku uusi äijä julkaistaan peliin, siinä mennään kyllä jo aika överiksi:rofl:

Switch on kyllä tyypillinen nipan konsoli, todella vähän laadukasta AA-pelattavaa, jos ei mario + smashit kiinnosta.

Tähän mennessä on omaan makuun ollut zelda, xenoblade2 ja mario+rabbids.

Mario odyssey oli vuoden huonoimpia pelejä, ihan uskomattoman tylsä ja mitään sanomaton kokemus.

Noh, jos sieltä tulisi joskus jotain roolipeli/seikkailu/kauhu genreen vielä, kun tuo smash on nyt vouhotettu ulos:cigar2:
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Hmm... keräsin aikanaan elokuvia, sitten tv-sarjoja, pelejä olen pelannut nintendolla, pleikalla, boxilla ja pc:llä. Erilaisilla näytöillä, erilaisilla ohjaimilla, yksin, yhdessä, netin kautta, kotona, turnauksissa, messuilla, jne. jne. jne.

Pointti on se että kun vaikkapa luet tai kuuntelet musiikkia laajasti. Kaikki genret ja vielä niiden eri tyylilajit niin makusi kehittyy pikku hiljaa. Smash on oman genrensä ehdoton timantti ja peli jossa on loputtomasti syvyyttä.

...

Ihan samaan tapaan voisin sanoa että Pokemon on lasten peli. Ylihypetettyä paskaa, mutta kun seuraava Pokemon tulee, niin olen sen ensimmäisten joukossa hankkimassa jos vain arvosanat kohdallaan.

Voisit kokeilla Mario Karttia ja päästä siinä pelin ytimeen. Tai vaikka Pokemonia. Ehkä The Last Night, Cyberpunk 2077, Metroid Prime 4? Kokeilla uusia reittejä vanhempien klassikoiden kanssa ... pelata vaikka hetki tasohyppely, puzzle, rpg, Monster Boyta. Tarvitset lisää näkemystä.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Olin itse siinä uskossa että Smash tai "tappelupelit" olisivat jotenkin yksinkertaisempia pelejä kuin muiden genrejen pelit. Väärässä oli ja pahasti. Smash on ihan esports-tason meininkiä jos haluaa ja hyvin kasuaalia jos kulkee toiseen suuntaan.

Mario Kart niin ikään näyttää helpolta ja yksinkertaiselta, mutta pelissä on syvyyttä ja paljon. Avustukset toki saa päälle, mutta miten itemien käyttö niin nuorella... ikäsuositus toisaalta (3v.).
En siis itse ole niitä joiden mielestä nuo pelit ovat aivan paskoja. Taatusti erinomaisia pelejä niille, jotka tuollaisista tykkäävät. Itse en vain pidä kyseisistä genreistä. Autopelit eivät innosta, ja tappelupelit kuuluvat samaan kastiin korttipelien kanssa, eli aiheuttavat näppylöitä.

Tylsääkin tylsempää minulle.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
En siis itse ole niitä joiden mielestä nuo pelit ovat aivan paskoja. Taatusti erinomaisia pelejä niille, jotka tuollaisista tykkäävät. Itse en vain pidä kyseisistä genreistä. Autopelit eivät innosta, ja tappelupelit kuuluvat samaan kastiin korttipelien kanssa, eli aiheuttavat näppylöitä.

Tylsääkin tylsempää minulle.
Hmm... mutta Zeldan olet vetänyt läpi jo? Zelda BotW
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Pelkkä tappelupeli. Ostin sen kun mainostettiin tuota single player modea ja jossain oli kuvailtu että se ois vähän sellainen RPG-tyylinen. No onhan se omalla tavallaan, mutta tuo tappeleminen menetti hohtonsa jo kymmenen matsin jälkeen. Kortti ulos koneesta ja koteloon ja hyllyyn Bombermanin viereen, joka koki aikanaan saman kohtalon :) Loput "surkeat" pelit onkin ostettu diginä, joten niistä ei enää myymälläkään saa mitään.

Okei, suosittelen kuitenkin kokeilemaan vielä kavereiden kanssa, tai online modessa. Siinähän se pelin varsinainen liha on.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Mario Kart niin ikään näyttää helpolta ja yksinkertaiselta, mutta pelissä on syvyyttä ja paljon. Avustukset toki saa päälle, mutta miten itemien käyttö niin nuorella... ikäsuositus toisaalta (3v.).
Lapset oppii nopeasti, jos kiinnostusta vain on. Aikuiset usein epäilee aivan turhaan. Kummipoikani taisi ensimmäisen kerran Mario Kartia pelata 3-vuotiaana. Nyt 5-vuotiaana voi haastaa minut aivan hyvin. On muuten pelannut 5-vuotiaana myös Zeldan kaikki loparit itse läpi. On melkoinen mestari. :D

Mario Kart on ihan hauskaa yhdessä, mutta minusta siinä ei kyllä syvyyttä ja vaihtelua ole. Eihän siinä ole muuta oikeastaan kuin eri nopeudella kulkevat sarjat ja sitten vaan vedetään turnauksia läpi. Kaipaan itse seikkailullista tarinamoodia kuten Diddy Kong Racingissa aikoinaan.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Mario Kart on ihan hauskaa yhdessä, mutta minusta siinä ei kyllä syvyyttä ja vaihtelua ole. Eihän siinä ole muuta oikeastaan kuin eri nopeudella kulkevat sarjat ja sitten vaan vedetään turnauksia läpi. Kaipaan itse seikkailullista tarinamoodia kuten Diddy Kong Racingissa aikoinaan.
Siis Mario Kartiin sopisi loistavasti rpg henkinen tarina tila "autourheilun maailmasta". Pientä draamaa kulisseissa, varikkokäynnit, muuttuva sää.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Siis Mario Kartiin sopisi loistavasti rpg henkinen tarina tila "autourheilun maailmasta". Pientä draamaa kulisseissa, varikkokäynnit, muuttuva sää.
Golf Story on tästä hyvä esimerkki. Rpg golffista ja heittämällä yksi parhaista Switchin peleistä.
Mitä tälläinen olisikaan Nintendon tekemänä jolla on Marion ympäriltä kokemusta RPG:stä, että ajopelistä.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Nintendo pelaa vähän liian varman päälle näiden kanssa. Täytyisi rohkeasti vain koittaa uutta ja päivittää konseptia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
2 384
Itse en tykkää Super Smash Brossista, koska siinä on jotenkin liian yksinkertainen tappelu mekaniikka
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Splatoon on kyllä oiva peli, vaikka itse en osaakaan, mutta kummipojan pelaamista hauska katsoa. :)

Seuraava Mario Kart saisi kyllä sisältää jotain muuta kuin vain turnausajoa. Tuollaiseen peliin voisi hyvin heittää seikkailun päälle ihan kuin aiemmin mainitsemassani Diddy Kong Racingissa. Saisi tänä päivänä huikean!
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Golf Story on tästä hyvä esimerkki. Rpg golffista ja heittämällä yksi parhaista Switchin peleistä.
Mitä tälläinen olisikaan Nintendon tekemänä jolla on Marion ympäriltä kokemusta RPG:stä, että ajopelistä.
Golf Story on todellakin erinomainen. Yksi suosikeistani Switchille.

Hmm... mutta Zeldan olet vetänyt läpi jo? Zelda BotW
Totta puhuakseni en läpi asti, jotain 70h takana kyllä jo. En vain raaski pelata loppuun, vaan olen säästellyt sitä. Typeräähän se on, mutta en voi itselleni mitään.

Mario+Rabbits on myös erinomainen, ja suosittelen varauksitta. Hauska, nokkela, sopivan haastava.


Pelasin Warframea tänään, ja pelittää aika mukavasti (ainakin se alkuhommeli). Hieman vain turhan nopsaa menoa, totuin PC:llä pelaamaan sitä.


Ostakaa muuten West of Loathing, erittäin hyvä länkkäri-RPG. Sivusta kuvattu kokonaan, hauska ja sopivan simppeli rentoon pelailuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Noh, jos sieltä tulisi joskus jotain roolipeli/seikkailu/kauhu genreen vielä, kun tuo smash on nyt vouhotettu ulos:cigar2:
Ootappa ku Shin Megami Tensei V tulee ulos. On muute niin japanilainen RPG ku pystyy ja voi veljet kun sekin touhu menee niin autistiseks ja nopeasti! SMT IV karsi kasuaalit vittuun jo ensimetreillä (siis ihan kirjaimellisesti ekojen vihollisten aikana) ja foorumit täytty vinkuvista ihmisistä joiden mielestä peli on liian vaikea.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Civilization 6 on erinomainen peli Switchillä ja sopii pelattavaksi lyhyissä pätkissä tai sitten pitemmissä jaksoissa vaikka sohvalla tai sängyllä köllötellessä.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Totta puhuakseni en läpi asti, jotain 70h takana kyllä jo. En vain raaski pelata loppuun, vaan olen säästellyt sitä. Typeräähän se on, mutta en voi itselleni mitään.
Ei lainkaan typerää. Aion tehdä itse samalla tavalla. Aina kun avaan Zeldan niin varmistan että otan rennosti, pelaan rennosti ja tosiaan tutkin paikat tarkasti.

...

Yksi hienoimpia hetkiä Zeldassa oli kun paha rankkasade yllätti. Menin vielä hölmönä kiipeämään, eihän siitä mitään tullut. Kivi on liukasta sateella. Sitten näin jonkun tyypiin vähän kauempana puun juuressa seisomassa ja menin juttelemaan. Tämä tyyppi muuttuukin yht'äkkiä pahikseksi. Onnistui reagoimaan nopeasti ja llistimään hänet. Mutta jälleen mokasin, pahiksen ase metallinen sirppi lojui maassa. Tietenkin minun piti yrittää nostaa se reppuuni. Zuuuummmmm!!! ...ja salaman isku osuu sirppiin käristäen minut kuoliaaksi.

Kun otin kohdan uusiksi hetken päästä... pahis otti metallisen sirpin käsiinsä ja kävi jälleen kimppuuni huitoen mielipuolisesti. ... mutta kuinka ollakkaan tällä kertaa salamien iskiessä maahan pahis oli se joka kärysi kuoliaaksi yhdestä iskusta kun salama osui sirppiin. Mietin ihmeissäni mihin tyyppi katosi. Päätin odottaa rajuilman tyyntymistä ennen kuin kosken mihinkään metalliseen.

Zelda on AAA-luokan peli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
itse pelasin eka konsolilla läpi ja ganonin tapoin ehkä kun oli 90 shrineä jo takana ja sen jälkeen kävin vielä viimestelemässä eli kaikki 120 shrineä....sit vanha kone lähti ja savetukset myös
uutta savetusta uudella koneella oon pelannu 90 shrinen verran jo ja pitäs alottaa noi divine beastitkin niin pääsis sitten lisärin viidenteen divine beastiin käsiks
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
itse suosin fyysistä ihan sen takia että siitä saa jotain myynnissäkin kun peli on pelattu
Itse suosin digiä ihan siitä syystä että ei jaksa pelata noiden korttien kanssa.
Juu kyllä se niin on että jos olisi rahaa niin olisi fyysinen kokoelma hyllyssä ja digitaalinen konsolin 2 teran muistikortilla. Tietenkin jos pelaa yhtä peliä kerralla ja pitempään, mutta muuten digi on se juttu.

Suomalainen luulee kovasti säästävänsä, mutta lopulta rahat menevätkin ehkä siihen 1-2 lisäpeliin. Digissä on kyllä se ylivoimainen puoli että esim tämän illan aikana olen pelannut: Zeldaa, Mario Karttia ja Smashia. Tätä kirjoittaessa mietin pitäisikö ladata uusi peli Storesta... harmi ettei uusin Pokemon ole vielä tullut ... ei jaksaisi näitä välimalleja.

Ehkä keksin jonkun pelin...
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 175
Juu kyllä se niin on että jos olisi rahaa niin olisi fyysinen kokoelma hyllyssä ja digitaalinen konsolin 2 teran muistikortilla. Tietenkin jos pelaa yhtä peliä kerralla ja pitempään, mutta muuten digi on se juttu.

Suomalainen luulee kovasti säästävänsä, mutta lopulta rahat menevätkin ehkä siihen 1-2 lisäpeliin. Digissä on kyllä se ylivoimainen puoli että esim tämän illan aikana olen pelannut: Zeldaa, Mario Karttia ja Smashia. Tätä kirjoittaessa mietin pitäisikö ladata uusi peli Storesta... harmi ettei uusin Pokemon ole vielä tullut ... ei jaksaisi näitä välimalleja.

Ehkä keksin jonkun pelin...
Xenoblade Chronicles 2? Yksi konsolin parhaita pelejä.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Xenoblade Chronicles 2? Yksi konsolin parhaita pelejä.
Jostain syystä meno näyttää todella sekavalta ja lisäksi grafiikka on aika rumaa. Odotan uutta Pokemonia ja Metroid Prime trilogiaa. Ehkä joku yllättäjä... tai joku indie-peli.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
268
Sattuikin hyvä tuuri, oli Lahden Karisman cittarissa Xenoblade Chronicles 2 poistolaarissa 39e. Oli se kyllä jo valmiina kirjastosta lainattuna tossa odottelemassa että Gigantti viitsisi lähettää perjantaiaamuna tilatun konsolin, mutta eipähän tarvi nyt miettiä laina-aikoja :D
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
P_20181211_131830.jpg

Hauska on Super Smash Bros. Ultimate. Joku 20 matsia nyt yksinään pelannut, saanee lisää syvyyttä kun pääsee myöhemmin muiden perheenjäsenten ja kaverien kanssa mähisemään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Sattuikin hyvä tuuri, oli Lahden Karisman cittarissa Xenoblade Chronicles 2 poistolaarissa 39e. Oli se kyllä jo valmiina kirjastosta lainattuna tossa odottelemassa että Gigantti viitsisi lähettää perjantaiaamuna tilatun konsolin, mutta eipähän tarvi nyt miettiä laina-aikoja :D
Löytykö jotain muuta mielenkiintosta? Ite oon nähny Fire Emblem Warriorsia alennuksessa joissain Prismoissa, mutta muuten ollu aika hiljasta noitten switchin pelien alennuksien suhteen, ellei mukaan lasketa jotain helvetin vanhoja urheilupelejä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
268
Skyrim oli myös 39e ja 1-2-Switch 29e, mikä tosin taitaa olla sen normihinta muutenkin. Muuta ei Switchille ollut, toisille konsoleille oli jotain myös mutta niihin en kiinnittänyt huomiota.
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Kyl on ekan päivän jäljiltä Smashi ollu kovaa huutoa tässä taloudessa. Pojan kanssa co-oppina mätkitty menemään, ollu kyllä ohjaimet koetuksella :D
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Itse olen kadonnut syvälle Zeldan maailmaan. Täytyy hommata ihan tuollainen kirja koska peli niin hieno. Haluan lukea miten maailma suunniteltu ja muutenkin tietää vähän diipimmin pelistä.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild



Tässä vielä kokeneemmille pelaajille, jotka esim läpäisseet pelin:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
424
Viimeksi muokattu:

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Löytykö jotain muuta mielenkiintosta? Ite oon nähny Fire Emblem Warriorsia alennuksessa joissain Prismoissa, mutta muuten ollu aika hiljasta noitten switchin pelien alennuksien suhteen, ellei mukaan lasketa jotain helvetin vanhoja urheilupelejä.
Kyllähän noita alennuksia ja tarjouksia tulee vastaan ihan tasaisin väliajoin. Esim viime viikolla amazon.de:ssä 3kpl Switch-pelejä satkulla.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
268
Tulipa sitten laitettua Switch tilaukseen kun tuntui koko ajan olevan vain ajan kysymys koska sellainen talouteen tulee :D
...ja tuote on edelleen "keräilyssä" Gigantissa. Kyllästyin odottelemaan ja kävin hakemassa Puolenkuun peleiltä parikymppiä kalliimmalla, mutta edelleen suht. kilpailukykyiseen hintaan 314,90€. Tukeepahan samalla pienempää ja paikallista liikettä.

Sitten Xenoblade tulille :tup:
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
...ja tuote on edelleen "keräilyssä" Gigantissa. Kyllästyin odottelemaan ja kävin hakemassa Puolenkuun peleiltä parikymppiä kalliimmalla, mutta edelleen suht. kilpailukykyiseen hintaan 314,90€. Tukeepahan samalla pienempää ja paikallista liikettä.

Sitten Xenoblade tulille :tup:
Hyvää työtä. Itsekkin pyrin välillä tukemaan pienempiä yrityksiä, vaikka hinnat aika hyvät esim Powerissa. Sain 300 eurolla sen värillisen Switchin.
 
Liittynyt
23.09.2017
Viestejä
64
Miten voimakkaat noiden perusohjaimien värinät pitäisi olla? Itsellä ei kummassakaan tunnu kunnolla värinöitä, vain hieman. Aivan kuin värinämoottorit pyörisi jotenkin siellä itsekseen vaikuttamatta mihinkään. Paremminkin kuuluu, kuin tuntuu, jos voisi noin kuvailla asiaa.

Ja kyllähän nuo käsittääkseni pitäisi olla hyvinkin tuntuvat. Kokeiltu esim. Mario Odysseyllä ja Mario Kartilla.

Disconnect laitteen asetuksista ei auttanut, ei myöskään kalibrointi. Päivitys noille ohjaimille oli tullut, mutta sekään ei muuttanut asiaa. Myös Nintendo uusimmassa firmware versiossaan päivitettynä, kuten pelitkin uusimmilla päivityksillä.

Kokeilin viimeisenä vaihtoehtona sekä asetusten resetointia, että tehdas resetointia konsolille. Kumpikaan ei muuttanut asiaa.

Laitanko takuuhuoltoon vai onko vielä jotain kikkoja? Vai onko nuo edes viallisia? Ei ole kenelläkään tutulla Switchiä että voisi verrata. Kajaanin suunnalla asun, jos jollakin täälläpäin sattuu Switch tämän foorumin käyttäjistä olemaan ja pääsisi vertaamaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 765
Miten voimakkaat noiden perusohjaimien värinät pitäisi olla? Itsellä ei kummassakaan tunnu kunnolla värinöitä, vain hieman. Aivan kuin värinämoottorit pyörisi jotenkin siellä itsekseen vaikuttamatta mihinkään. Paremminkin kuuluu, kuin tuntuu, jos voisi noin kuvailla asiaa.

Ja kyllähän nuo käsittääkseni pitäisi olla hyvinkin tuntuvat. Kokeiltu esim. Mario Odysseyllä ja Mario Kartilla.

Disconnect laitteen asetuksista ei auttanut, ei myöskään kalibrointi. Päivitys noille ohjaimille oli tullut, mutta sekään ei muuttanut asiaa. Myös Nintendo uusimmassa firmware versiossaan päivitettynä, kuten pelitkin uusimmilla päivityksillä.

Kokeilin viimeisenä vaihtoehtona sekä asetusten resetointia, että tehdas resetointia konsolille. Kumpikaan ei muuttanut asiaa.

Laitanko takuuhuoltoon vai onko vielä jotain kikkoja? Vai onko nuo edes viallisia? Ei ole kenelläkään tutulla Switchiä että voisi verrata. Kajaanin suunnalla asun, jos jollakin täälläpäin sattuu Switch tämän foorumin käyttäjistä olemaan ja pääsisi vertaamaan.
Kyllä nuo ohjainten värinät aika tehokkaat on, eli kyllä ne rikki taitaa sulla olla, eikös osa noista labo pahvileluista liikukkin noiden värinä moottorien avulla?
 
Liittynyt
23.09.2017
Viestejä
64
Kyllä nuo ohjainten värinät aika tehokkaat on, eli kyllä ne rikki taitaa sulla olla, eikös osa noista labo pahvileluista liikukkin noiden värinä moottorien avulla?
Näin epäilinkin. Labo lähti vastikään Gamestopin tarjouksesta tilaukseen ja sillä tuskin tekisi mitään noiden värinöjen avulla jotka omistamissani ohjaimissa ovat. Siksipä tänään konsoli ohjaimineen lähti takuuhuoltoon myyntiliikkeen kautta. Harmillisesti joutuu nyt varmaan olemaan joululomien ajan ilman, erityisesti oman lapsen kannalta, mutta tuleepahan sitten toivottavasti toimivana takaisin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Suurimmassa osassa pelejä värinää ei hyödynnetä juuri mitenkään ja vielä se ohjaingrippi vaimentaa ne lähes täysin.
Värinässä on potkua niin paljon, että koko ohjain resonoi, mutta peleissä missä värinä on vain kiva lisä, ne on todella vaimeat olleet.

Lähinnä hyödynnetty jossain 1-2 Switchin tapaisissa peleissä.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Jos miettii Ark Survival Evolved peliä switchille niin parempi tää tsekkaa eka:

 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Itse olen kadonnut syvälle Zeldan maailmaan. Täytyy hommata ihan tuollainen kirja koska peli niin hieno. Haluan lukea miten maailma suunniteltu ja muutenkin tietää vähän diipimmin pelistä.
Tässä olisi myös tämmöinen kirja.

The Legend of Zelda - Kirjat - CDON.COM


Hommasin tuon Nintendo Onlinen 7 päivää kestävän ilmaiskokeilun että pääsen mäyhäämään Smashia onlinessa, pari ottelua jopa voitin, mutta tappioita taisi olla hitusen enemmän.

Aika näyttää viihdynkö tuon parissa enemmän kuin 3DS-version kanssa, siinä on tullut tahkottua glory modea lukemattomia tunteja pelin julkaisusta lähtien.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 697
Tilasin Saksan Amazonista Nintendon virallisen Pro Controller Smash Editionin.

Mutta löytyykö keneltäkään kokemuksia noista Switchin langattomista halpis-ohjaimista? Tarkoitus olisi Smashia varten hommata siis lisäohjaimia satunnaista saman sohvan multiplayeria varten.

Onkohan tästä: Wireless Pro Controller for Nintendo Switch
tai tästä: Wireless control for Nintendo Switch

mihinkään?
35e tuosta ensimmäisen linkin ohjaimesta on kyllä ryöstöä. Tilasin omani Aliexpressistä noin 14e hintaan ja kyseessä siis täysin sama ohjain. Tietty toimituksessa kesti se 2-3vkoa.

Kauheasti en ole tuolla vielä ehtinyt pelailla, ihan kiltisti kuitenkin pariutui Switchin kanssa ja ei sohvalta ollut minkäänlaisia ongelmia yhteyden tai latenssin kanssa. Käsiin ohjain istuu mukavasti, ulkomuodoltaanhan se on lähes identtinen Xbox Onen ohjaimien kanssa.

Halvalta tuo tuntuu lähinnä keveytensä takia ja akunkesto taisi arvosteluiden mukaan olla todella huono (jotain 5h?). Itselleni ei ole tuosta akusta vielä koitunut ongelmia kun harvoin on enää aikaa niin pitkille pelisessioille. DIY-väsäämällä tuonne saisi varmasti vielä isomman akun sisälle vaihdettua: se on selkeästi ollut yksi säästämisen kohde, sillä akku on surkean pieni 380mAh. Jollain arvosteluvideolla purkivat ohjaimen ja akku oli muistaakseni suhteellisen helposti vaihdettavissa.

Edit: tässäpä tuo arvostelu ja ohjaimen purku:



10-20e tuosta ohjaimesta on oikein passeli hinta, tilaan varmaan vielä toisenkin. 35e hintaan harkitsisin ehkä mieluummin käytettyä pro controlleria tai jotain muuta laadukkaampaa vaihtoehtoa.

Tuo toinenkin ohjain näyttäisi olevan näitä halpoja kiinaihmeitä vieläpä saman kokoisella akulla. Nuo CDONin 'normaalihinnat' ovat kyllä aivan täysi vitsi.
 
Viimeksi muokattu:

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Itse suosittelen vain Nipan omaa, sen mitä se maksaa niin saa varmasti rahoilleen vastinetta tarpeeksi. Itse olen omistanut julkaisusta saakka ja kovassa käytössä on ollut. 0 ongelmaa edelleen ja paras pädi mitä käteen on tullut ja nykyään käytän pc:llä myös ja tilasin oman tätä varten.
No joo, mutta onhan tuo satunnaisiin pelailuihin hieman hintava.

Tosiaan tuon Nintenon oman Pro Controller Smash Editionin tilasin jo Saksasta hintaan 75€ postikuluineen. Suomessa näkyy hinta olevan jossain 85-99€ tienoilla.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom