Myyty Jimm's Lahjakortti (arvo 475,75 euroa)

Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
722
Myytävä tuote: Jimm's Lahjakortti arvoltaan 475,75 euroa
Hinta: 460 euroa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Saatu RMA tapauksen hyvityksenä 23.8.2018
Muuta huomioitavaa:

Lahjakortti on voimassa yhden vuoden päiväyksestä. Voit käyttää lahjakortin yhdessä tai useammassa osassa.

Toimitustapa: PDF-lahjakortti sähköpostiin.
Maksutapa: Tilisiirto


Myynnissä myös muualla. Huuto.netissä yli 200 positiivista palautetta, joihin voin halutessasi laittaa linkin. Hinta on tiukka, jos ei mene tuolla, niin pidän itse.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 704
Luin kyllä mutta saa tarjota. Eihän sitä tiedä vaikka sattuisi tulemaan akuutti rahan tarve jostain syystä :)

Jotta ei mene täysin OT niin tarjoan 430€.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
722
Luin kyllä mutta saa tarjota. Eihän sitä tiedä vaikka sattuisi tulemaan akuutti rahan tarve jostain syystä :)

Jotta ei mene täysin OT niin tarjoan 430€.
Njääh. Ei ole mitään akuuttia rahan tarvetta, joten jos ei mene tuolla hinnalla, niin käytän sen sitten itse joskus myöhemmin. Tuossa kuitenkin olisi tarjolla vajaa 16 euroa säästöä ilman että tarvitsee edes persettä nostaa penkistä :)
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 704
Selvä. Tarjoukseni on voimassa maanantaihin asti. Silloin tuo nykyinen tilaukseni mikä on käsittelyssä lähtee todennäköisesti toimitukseen :). Ajattelin, että olisin voinut tämän heti käytellä pois!
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
431e koska muualta ostamalla edullisemmin säästää helposti yli tuon 16e, niin siksi ei välttämättä kannata sitoa rahoja yhteen paikkaan.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Tarjoan 400e. Tässä en itse mitään voita, mutta luotan enemmän jimmsiin kuin toiseen verkkokauppaan, josta saa halvemmalla saman tuottee.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
722
Tarjoan 400e. Tässä en itse mitään voita, mutta luotan enemmän jimmsiin kuin toiseen verkkokauppaan, josta saa halvemmalla saman tuottee.
Mikä mahtaa olla todennäköisyys, että 475 euron arvoinen lahjakortti lähtee 400 eurolla, jos pyynti on 460 euroa ja ilmoituksessa lukee:

"Hinta on tiukka, jos ei mene tuolla, niin pidän itse."

Aina saa toki yrittää - eihän se mitään maksa, mutta ei nyt tullut kauppoja :)

Varmasti jostain muualla kuin Jimmsistä voi saada osia / koneen halvemmalla (tai sitten ei), mutta fakta nyt kuitenkin on se, että kyllä täällä IO-Techissäkin aika monta tyyppiä sinne on vuosien varrella kantanut rahaa säkkikaupalla, koska nopeus, palvelu, jne.

Tästä helppo alennus sellaiselle, joka nyt joka tapauksessa on ostamassa sieltä jotain.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Mikä mahtaa olla todennäköisyys, että 475 euron arvoinen lahjakortti lähtee 400 eurolla, jos pyynti on 460 euroa ja ilmoituksessa lukee:

"Hinta on tiukka, jos ei mene tuolla, niin pidän itse."

Aina saa toki yrittää - eihän se mitään maksa, mutta ei nyt tullut kauppoja :)

Varmasti jostain muualla kuin Jimmsistä voi saada osia / koneen halvemmalla (tai sitten ei), mutta fakta nyt kuitenkin on se, että kyllä täällä IO-Techissäkin aika monta tyyppiä sinne on vuosien varrella kantanut rahaa säkkikaupalla, koska nopeus, palvelu, jne.

Tästä helppo alennus sellaiselle, joka nyt joka tapauksessa on ostamassa sieltä jotain.
Aika monesti yllättynyt miten halvalla täältä on saanut asioita, kun on kepillä kokeillut jäätä. Paras taitaa olla jimmsin lahjakortti myös jonka arvo oli 400e ja maksoin siitä 300e. Uutta näyttistä ostamassa ja jimms kiinnostaa tosiaan vain luotettavuuden takia ja hyvän asiakaspalvelun.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
722
[QUOTE="Pesari, post: 4110167, member: 25600"Uutta näyttistä ostamassa ja jimms kiinnostaa tosiaan vain luotettavuuden takia ja hyvän asiakaspalvelun.[/QUOTE]

Siitä sitten vaan kuittaamaan vielä 16 euron alennus uudesta näytönohjaimesta ilman, että tarvii edes persettä nostaa penkistä :)
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
[QUOTE="Pesari, post: 4110167, member: 25600"Uutta näyttistä ostamassa ja jimms kiinnostaa tosiaan vain luotettavuuden takia ja hyvän asiakaspalvelun.
Siitä sitten vaan kuittaamaan vielä 16 euron alennus uudesta näytönohjaimesta ilman, että tarvii edes persettä nostaa penkistä :)[/QUOTE]

Ei sitä tiedä tullaanko täältä vielä uuden tarjouksen kanssa :D veronpalautuksetkin kolahtanu jo tilille. Nyt vaan taistellaan raudan himoa vastaan.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Myytävä tuote: Jimm's Lahjakortti arvoltaan 475,75 euroa
Hinta: 460 euroa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Saatu RMA tapauksen hyvityksenä 23.8.2018
Muuta huomioitavaa:

Lahjakortti on voimassa yhden vuoden päiväyksestä. Voit käyttää lahjakortin yhdessä tai useammassa osassa.

Toimitustapa: PDF-lahjakortti sähköpostiin.
Maksutapa: Tilisiirto


Myynnissä myös muualla. Huuto.netissä yli 200 positiivista palautetta, joihin voin halutessasi laittaa linkin. Hinta on tiukka, jos ei mene tuolla, niin pidän itse.
Myy 450e niin mulle tulee sellanen olo että sain tingattua edes jotain. Maksu heti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 526
Viestejä
4 165 499
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom