Battlefield V

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Kyllä tämä huonommalta tuntuu uuden TTK:n jälkeen. Alkaa tulla BF1 fiiliksiä. Olikohan Dicelta taktinen veto julkaista tämä päivitys heti sen spottaus fixin perään, ettei tuntuisi niin huonolta :think:
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Sitä vain mietin että miksi eivät tehneet uusia servuja jossa on tuo "fiksi", olisivat pitäneet sen vanhan vakiona. Monella kuitenkin kehittyi jo lihasmuistia sen verran.

Olisivat antaneet sille nimeksi Easy Mode tai jotain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Sitä vain mietin että miksi eivät tehneet uusia servuja jossa on tuo "fiksi", olisivat pitäneet sen vanhan vakiona. Monella kuitenkin kehittyi jo lihasmuistia sen verran.

Olisivat antaneet sille nimeksi Easy Mode tai jotain.
Justiinsa näin. Jos pitää tehdä tällaista kädestäpitämistä niille heikommille niin tekisivät siitä sen erityisservun. Ei niin, että siitä helpotetusta tehdään vakio ja kunnollisesta joku erikoistapaus. Esim. itseäni ei paljoa nuo Conquest Core servut lohduta, kun pelaan pääsääntöisesti Breakthroughta ja GO:ta.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
Sitä vain mietin että miksi eivät tehneet uusia servuja jossa on tuo "fiksi", olisivat pitäneet sen vanhan vakiona. Monella kuitenkin kehittyi jo lihasmuistia sen verran.

Olisivat antaneet sille nimeksi Easy Mode tai jotain.
Koska nykysopuli ei patch noteja lueskele ja saisi huonon pelikokemuksen jos "korjaus" ei olisi oletuksena kaikissa muodoissa. Tästä sopuli harmistuisi kovin ja kävisi rankkaamassa pelin 0 arvosanalla metacriticiin. Itkisi vielä harmiaan jonnekkin muualle somekanavaan "BF5 is shit, back to COD! LMOA!ROLF!OMG!" tätä sitten muut likettäisi ja EA:ta harmittaisi. Varsinkin kun femakot ja muut alhaisen testotason omaavat poikatytöt eivät peliä sittenkään ostaneet vaikka bäfä juuri heille tehtiin ja mainostettiin on näistä sopuleista pidettävä kiinni kynsin ja hampain. Todellinen soturi joka peliä edes pelaisi osaa kyllä käydä netistä lukemassa missä muodossa voi pelata peliä ilman fiksiä.


Edit: Saatta olla, että vietissäni on hieman kärjitystä ja sarkasmia mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Mitä muita hyviä moninpeli-Fps pelejä on saatavilla?
Paras moninpeli-fps on tällä hetkellä eilen julkaistu Insurgency Sandstorm. Sinänsä kummallista miten jyrkkä Battlefield -sarjan alamäki on ollut nelosen jälkeen, sillä kyseinen Sandstorm vie Battlefieldia ihan miten tahtoo jopa äänisuunnittelun osalta, mikä oli sentään ennen Battlefieldien parhaita puolia. Hui hai.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Sandstorm vie Battlefieldia ihan miten tahtoo jopa äänisuunnittelun osalta, mikä oli sentään ennen Battlefieldien parhaita puolia.
On tuo äänimaailma tässäkin bäfässä mielestäni aika lähelle 5/5 matskua. Sandstormista ei tosin kokemusta, ehkäpä se pistää asteikot uusiksi.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
BF1 HC sitä damagea oli hilattiin 125% ja 200% välillä ja oli se kyllä hankala tottua uuteen ja aseitakin piti vaihtaa optimaalisempaan TTK. Tuli pitkään ammuttua se kolme osumaa ja sitten katsottua muualle, mutta eihän se siihen kuollutkaan ja tuli kuoltua tuon takia monasti.

Tuo damage suurinpiirtein
BF1 125% = BFV Core
BF1 normaali = BFV TTK 2.0
 
Liittynyt
21.05.2018
Viestejä
55
Yritin taas pelailla mutta ei tullut mitään.
10 kerran kun kuolin peräkkäin sniperin headshottiin niin ajattelin että eiköhän tämä ole tässä.
Tosiaan kuolema korjaa oli suojassa, juoksuhaudassa yms. Haluaisin nähdä ne jotka väittää ettei kuole juuri koskaan snipun luotiin, ne on ilmeisesti niitä jotka juurikin kämppivät siellä taka-alalla.
Nykyisellään tuon pelaaminen ei ole hauskaa, ne tosin jotka paukuttelevat niitä 40/5 k/d voivat olla eri mieltä....
Nythän tämä on monesti sitä että jos nostat pääsi ylös sieltä montusta niin samantien kajahtaa pääosuma.
Paras oli eilen kun spawnasin ( vahingossa, ruumisarkkuun ei todellakaan kannata spawnata) miehistönkuljetusautoon niin täsmälleen samalla hetkellä tuli kuula kalloon. Siis täsmälleen samalla hetkellä. Menee tosiaan hieman maku.
Itsellä yleensä tapana pelata agressiivisesti ja ennemminkin vallata lippuja kuin puolustaa niitä (Aina vallatessa tulee tyhjennettyä lippu, ettei yhtään vihollista ole hengissä). Oman kokemuksen mukaan snipun luoti löytää juuri silloin, kun jää kykkimään johonkin "suojattomaan" paikkaan liian pitkäksi aikaa. Niin kuin mielestäni pitäisikin(siis luodin löytyä kallosta). Top gunnerin paikka ajoneuvoissa on kyllä turha, kuolee heti.
Liikkestä sniput tappaa joskus, mutta harvoin yhdestä osumasta. Ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa. Joskus tulee pätkä, milloin kuolee useasti peräkkäin snipuihin, mutta silloin yleensä tajuaa vaihtaa pelityyliään/reittejään. Mikään ei ole sen hauskempaa, kuin käydä listimässä pickaxella kentän laidalla kämppäävä sniperi.

TTK olisi saanut jäädä entiselleen, mutta _suurta_ eroa en ole huomannut.
 
Viimeksi muokattu:

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Yritin taas pelailla mutta ei tullut mitään.
10 kerran kun kuolin peräkkäin sniperin headshottiin niin ajattelin että eiköhän tämä ole tässä.
Tosiaan kuolema korjaa oli suojassa, juoksuhaudassa yms. Haluaisin nähdä ne jotka väittää ettei kuole juuri koskaan snipun luotiin, ne on ilmeisesti niitä jotka juurikin kämppivät siellä taka-alalla.
Nykyisellään tuon pelaaminen ei ole hauskaa
, ne tosin jotka paukuttelevat niitä 40/5 k/d voivat olla eri mieltä....
Nythän tämä on monesti sitä että jos nostat pääsi ylös sieltä montusta niin samantien kajahtaa pääosuma.
Paras oli eilen kun spawnasin ( vahingossa, ruumisarkkuun ei todellakaan kannata spawnata) miehistönkuljetusautoon niin täsmälleen samalla hetkellä tuli kuula kalloon. Siis täsmälleen samalla hetkellä. Menee tosiaan hieman maku.
Täysin samat tuntemukset täällä. Olen vieläpä ihan tarkoituksella kokeillut sitä vitun idioottimaista pelityyliä jossa valitaan sniperin sijaan jokin Gewehr 43 semiauto tai pelin tarkin LMG ja siihen 3x skope ja ollaan olevinaan hyviäkin pelaajia kun ei kuolla juuri yhtään ja saadaan jäätävä määrä tappoja. Ei varmaan kun "ei juoksennella aukeilla", eli maataan tietyissä hyväksi havaituissa paikoissa tupla-täppäämässä jengiä päähän. Mitään muita meriittejä ei sitten juuri kerrykään, kuten esimerkiksi kaatuneen tiimikaverin nostamisia, kavereiden supplyämistä (ammukset, medic pouchit) käsikranaatti/meleetappoja saatika objektin valtaamista. Olisi aika mielenkiintoista nähdä näitä(kin) statistiikkoja niiden K/D -ration mukaan "hyvien" pelaajien osalta jotka eivät "...juokse aukeilla ammuttavina".

Tai ehkä en vain ole tarpeeksi HC pelaaja kun ei vain ole aikaa hakata jotain pumpumpeliä 3-5h päivässä miettien eri aseiden "varustekombojen" statistiikkoja matkalle X karttaan Y :bored:
 
Liittynyt
17.05.2018
Viestejä
26
Ehdottomasti parhaiten balanssissa mielestäni classit mitä missään bäfässä. En myöskään ymmärrä medicin huonouden kailottajia, sillä pitää pelata agressiivisesti eturintamassa ja sijoittua niin, että vihut on max 10m päässä. Suurimmat tappomäärät saanut just medicillä ja assault hyvänä kakkosena. Ammun myös lähes aina lonkalta ilman rautatähtäintä. Ennätys taitaa olla 8 kulmakämpperiä kylmäksi lähes samaan kasaan.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 468
Täysin samat tuntemukset täällä. Olen vieläpä ihan tarkoituksella kokeillut sitä vitun idioottimaista pelityyliä jossa valitaan sniperin sijaan jokin Gewehr 43 semiauto tai pelin tarkin LMG ja siihen 3x skope ja ollaan olevinaan hyviäkin pelaajia kun ei kuolla juuri yhtään ja saadaan jäätävä määrä tappoja. Ei varmaan kun "ei juoksennella aukeilla", eli maataan tietyissä hyväksi havaituissa paikoissa tupla-täppäämässä jengiä päähän. Mitään muita meriittejä ei sitten juuri kerrykään, kuten esimerkiksi kaatuneen tiimikaverin nostamisia, kavereiden supplyämistä (ammukset, medic pouchit) käsikranaatti/meleetappoja saatika objektin valtaamista. Olisi aika mielenkiintoista nähdä näitä(kin) statistiikkoja niiden K/D -ration mukaan "hyvien" pelaajien osalta jotka eivät "...juokse aukeilla ammuttavina".

Tai ehkä en vain ole tarpeeksi HC pelaaja kun ei vain ole aikaa hakata jotain pumpumpeliä 3-5h päivässä miettien eri aseiden "varustekombojen" statistiikkoja matkalle X karttaan Y :bored:
Tuo on juuri se tapa millä itse ainakin kuolen kun yritän kämppiä vaikka supportin aseiden kanssa.

Päinvastoin kokoajan liikkeessä vaikka puolustais lippua ja valitsee kaikki kulkureitit sen mukaan missä ei snipuja ole, tai minne ne ei pääse.

Erittäin olennaista tässä on myös se, että konkassa pidät oman basen lähimmät liput itsellä, jolloin ei tulla myöskään selkään. Selvä johdonmukaisuus touhuun ja ainakin itse tiedän about kokoajan missä vihut noin suunnilleen on. Siis missä suunnassa.
Tällöin on hyvin helppo edetä seuraavalle lipulle suojien lomassa.

Lipulle päästyäkin täytyy olla aktiivinen, eikä jäädä paikalleen kun kuolleet näkee pitkän aikaa missä olet.

Tänään taas muutaman erän pelasin, enkä edes ”nähnyt” snipuja. Siis en kuollut kertaakaan niihin, enkä äkkiseltään muista ostaneeni edes osumaa. Mg42:sta kyllä osumaa tuli ja pari kertaa kuolinkin.
Olin assault/medic pääsääntöisesti ja juurikin medicillä nostin muita ja heitin savuja oletettujen snipu paikkojen eteen.

Ei snipuista tässä pelissä ole kyllä pienintäkään päänvaivaa. Päinvastoin oikein naurattaa välillä kun saavat sen osuman, mutta ei tappoa millään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Koska snipulla 1-shottaaminen vaatii pääosumaa, liikkeessä pysyminen ei ainakaan tee hommaa viholliselle helpommaksi ja vastaavasti paikallaan olevaan maaliin osuu ihan jokainen. Tänään muutaman kerran snipu pudotti minut kohtalaisen kaukaa ja joka kerralla tajusin, että olin sijoittunut objectivelle väärin. Toisenlaisella sijoittumisella tilanteet olisi olleet vältettävissä joten kuolemat oli ihan omaa syytä kun annoin viholliselle ns. helpon shotin. Toki, aina löytyy niitä jotka osaavat ampua myös liikkuvaan päähän mutta yhtä tehokkaasti se MG42 sarja niskaan pudottaa pelaajan kuin pelaajan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Miksi Dice koski TTK?

TTK oli juuri täydellinen ja aseiden balanssi pientä viilausta vaille valmis. Nyt sitten aseiden balanssi on mitä on TTK muutoksen myötä ja peli käyttäytyy lähes identtisesti BF1 kanssa. Ryhmät pelloilla ja teillä juoksevat kuin kanat joita ei saa enää niin helposti hengiltä ja taktiset ominaisuudet kärsii ja pahasti. En paljoa näe enää savukranaatteja. Jos näen vaivaa ja pääsen vihujen selustaan, en saa enää niin monta hengiltä kuin aikaisemmin. Tämän lisäksi uudet pelaajat kärsii tästä muutoksesta, koska nyt he eivät ainakaan saa minua enää hengiltä normaaleissa "dueli" tilanteissa. Hyvä pelaaja ampuu kovaa kohti TTK:sta riippumatta, mutta (huonommat) uudet pelaajat kärvistelevät maassa. Esimerkiksi ennen huonompi pelaaja saattoi tappaa kylkeen ilman, että ehdin reagoida ja ampua takaisin, nyt sekin on kumottu. Niin ja Medicit ovat kadonneet kiven alle. Toki yksi osa syy saattaa hyvin olla tänään alkanut Tides of War, mutta en ole kertaakaan nähnyt vielä niin vähän Medicejä omalla tiimillä. Nyt puhutaan siis 32vs32 peleistä, jossa on 1-3 Mediciä.

Tämän muutoksen seurauksena ei kannata edes vaivautua käyttämään kuin muutamia asetta:

Medic: Thompson ja Suomi KP ovat nyt käytännössä voittamattomia lähitaistelussa (lukuunottamatta haulikkoa ja M1907). MP28 sinnittelee perässä. Muut SMG:t ovat tasaisesti p**kaa.
Assault: STG44 + 3x scope on tällä hetkellä lähes paras kombinaatio. M1907 toimii myös ihan hyvin vielä tilanteessa kuin tilanteessa. Semi-auto kiväärit saivat iskun vatsaan ja M1A1 karbiini vasta onkin nyt "turha" (4 osumaa läheltä, eikä edes tarvitse paljo kauemmaksi mennä kun tarvitsee 5). Tällöin jää parhaaksi vaihtoehdoksi Gewehr 1-5, jossa riittää hyvin kuteja ja tappaa vielä läheltä 3 osumalla. Gewehr 43 on vielä käyttökelvollinen jos ei vain ammu ohi. Sturmgewehr 1-5 onkin sitten väliinputoaja, jota ei kannata yleisesti enää käyttää. Haulikot ovat edelleen hyviä.
Support: Haulikko tai MMG kouraan, muut ovat enemmän tai vähemmän tuhnuja. Okei, kyllä nämä Medicien hernepyssyt voittaa. Ke7 taitaa olla edelleen se yleinen validi valinta.
Recon: Model 8 ja ZH-29 toimivat jos vain ampuu päähän tai ylärintaan. Muut Sniperit ovat edelleen hyviä pelityylistä riippuen.

Miksi Dice ei voinut sitten tehdä samantien Core servuja joka pelimuodolle? Itse tykkään 80% peleistä pelata Grand Operationia ja nyt minun on käytännössä pakko pelata tällä uudella TTK.

Tähän lisäten vielä, en ymmärrä tätä damage kerrointa, eli koko kropassa sama (poislukien pää). Miksei Dice voisi vain jättää yläkropan (eli paikat joissa sisäelimet sijaitsee) 1x ja kädet/jalat olisi 0.85x?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53

Olen ihmettellyt että miksi rahaa kertyy tilille todella hitaasti vaikka matsin jälkeen näyttää että olen tienannut esim. 2000CCtä mutta eipä ole ilmestynyt,tässä videossa sitten bongasin että on yleisempi ongelma/bugi.

Olen pelannut melkein kaikki ajoneuvot/koneet tässä pelissä tappiin(1 Blenheim ja 1 Stuka pelaamatta koska IMO turhat specializationit)mutta en ole tienannut lähellekkään tarpeeksi ostaakseni kaikkiin vehkeisiin nuo spesialisoinnit tappiin.
Hitto kun korpee että on tullut joihin aseisiin laitettua rahaa vaikka en niitä käytä,ois voinut säästää ajoneuvoille mutta enhän tuolloin tiennyt että kun lvl50 koittaa niin rahan tulo tyssää.

Tämä ja TTK päivitys kyllä nyt vei mielenkiinnon tähän peliin,se on loppu nyt,en tosin poista peliä siinä toivossa että korjaavat tuon rahantulo bugin ellei se sitten ole DICEn haluttu ominaisuus,en kyllä ihmettelisi vaikka olisi tahallinen nyt kun on katellut näitä DICEn touhuja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Omasta mielestä TTK päivitys ei pilannut peliä. Se ei kuitenkaan korjannut ongelmaa jota varten se tehtiin. Kaiken lisäksi se toi peliin pelkästään huonoja ominaisuuksia. Osa aseista kärsi päivityksestä huomattavasti enemmän kuin toiset. Hieno suoritus kerta kaikkiaan. Päivityksenhän piti korjata TTD ongelmat ja auttaa uusia pelaajia selviämään taisteluista.
Eilen kerkesin pelaamaan ja tuli jo nyt vastaan superluoteja ja muuta hämärää netcoden toimesta. En myöskään ymmärrä miten uusille pelaajille tuo hidas TTK on hyväksi? 1vs1 tilanteessa huonomman pelaajan häviäminen on entistä selvempää. Edes yllätysmomentista ei ole enää niin suurta hyötyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Onko muuten ollut mitään mainintaan että tähän tulisi CTE:tä (Community Test Environment)?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
117
Kyllähän tuo tuntu huonommalta.. ei tippunu Suomi KP:lla porukkaa samaan tahtiin kun eilen. Ei näin... :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Onnex on Core serverit.
Olisivat vaan saaneet tehdä näitä servuja kaikille pelimuodoille.

Tosi fiksu veto devaajilta puolittaa pelaajakunta. Onnistuivat tässä jopa ilman Premium Passeja tjsp.
Onhan noissa aiemmissakin ollut core ja hardcore, joten eihän tämä sinänsä vielä eroa. Nyt on tosin softcore ja core sekä se hardcore puuttuu. Saa nähdä miten Dice toteuttaa tuon hardcoren, jos meinaavat että nämä Conquest Core servut ovat sen pohja. Meinaan tuo TTK1.0 ei todellakaan ole tarpeeksi hardcore kunnon hardcoreen. Saa nähdä kuka jää lopulta nuolemaan näppejään ja millaiseksi lopulliset core ja hardcore muodostuvat. Imo core saisi olla TTK1.0 ja HC sitten tuo jollain n. 1.5x kertoimilla (asekategoriakohtaisesti, SMG:lle ehkä hieman enemmän ja snipuille vaikka 1.25x).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Eiköhän tämä ole EA:n rahamiesten paniikkiratkaisuja. Varmaan haluavat että nuorempi fortnite/cod väki innostuisi pelistä helpommin jolloin kaverit houkutellaan kans ja sitten ostellaan tilpehööriä äitin Visalla. Nyt kun peli eroaa liikaa noiden nuorempien suosiossa olevien pelien mekaniikoista, niin ei vaan jaksa opetella.

Veikkaan että iso osa Dicen deveistä pitää tätä muutosta ihan yhtä älyttömänä kuin pelisarjan fanitkin.

Mutta tosiaan, Conquestia enimmäkseen pelailevana, onneks on Core serverit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Kertokaas te ketkä paljon lennätte että miten ootte bindannu aseiden vaihdot, chase cameran, equipmentit jne. Ygösessä oli helpompi kun oli vähemmän aseita jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Eiköhän tämä ole EA:n rahamiesten paniikkiratkaisuja. Varmaan haluavat että nuorempi fortnite/cod väki innostuisi pelistä helpommin jolloin kaverit houkutellaan kans ja sitten ostellaan tilpehööriä äitin Visalla. Nyt kun peli eroaa liikaa noiden nuorempien suosiossa olevien pelien mekaniikoista, niin ei vaan jaksa opetella.

Veikkaan että iso osa Dicen deveistä pitää tätä muutosta ihan yhtä älyttömänä kuin pelisarjan fanitkin.
Välillä olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mitkä näistä aivopieruista tulevat EA:n suunnalta ja mitkä DICEltä. Jotenkin vähän samaa veikkailisin, että tämä muutos on lähtöisin EA:n painostuksesta eikä DICE:n suunnalta.

EA voisi kyllä työstää uuden pelisarjan, jolla kalastellaan noita Fortnite/COD pelaajia ja jättää Battlefieldin rauhaan. BF on kuitenkin melko uniikki peli FPS-rintamalla eikä sitä tarvitsisi muuttaa samaksi hutuksi kuin nuo muut. Ei ne Fortnite pelaajat välttämättä innostu bäfästä vaikka kuinka muokattaisiin mutta hyvässä lykyssä menetetään ne loputkin bäfän fanittajat.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Käyttäisivät sitä perkeleen Bad Companya ES-jonnejen tavoitteluun.

Se oli alusta asti tehty CoD-janarien makuun. Siinä olisi valmiina spin-off, jolla on hyvä maine vanhojen BF-fanien parissa (aka ne jotka aloittivat sarjan tuolloin, ex-codittajia ja konsolipelaajia kaikki tyynni) ja pelityyli sopii nykyäänkin konsolipelaajille.

Antakaa meidän naavapartojen nauttia kerrankin bäfästä joka on tehty samassa hengessä kuin vanhat bäfät, ennen kuin konsolit tulivat ja pilasivat sarjan. Mistä vetoa että nimenomaan konsolilla on eniten ongelmia tuon paremman TTK:n kanssa?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Bugaako tässä nuo class expat? Erän jälkeen katsoin että Assault 19/20 ja kun parin pelin jälkeen menin main menun kautta katsomaan niin nyt näyttää että vain 17/20.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Ihan kardinaalivirhe (ja tyypillisen ruotsalainen sellainen) lähteä tekemään muutoksia peliin loputtoman dialogin ja diskuteeraamisen pohjalta. Tämä amerikkalainen malli, jossa devaajien pitää koko ajan kuunnella "communitya" on aivan skeidaa. Itse arvostan kehittäjiä, jotka osaavat tehdä päätöksen itsenäisesti ja pysyä siinä. Millään muullakaan palvelualalla "kaikkea kaikille" malli ei toimi. Mutta tätä on nykyaika, moninpelit on lähtökohtaisesti ikuisessa betassa ja namiskoita väännellään viikoittain ääriasennosta toiseen.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 860
Ihan kardinaalivirhe (ja tyypillisen ruotsalainen sellainen) lähteä tekemään muutoksia peliin loputtoman dialogin ja diskuteeraamisen pohjalta. Tämä amerikkalainen malli, jossa devaajien pitää koko ajan kuunnella "communitya" on aivan skeidaa. Itse arvostan kehittäjiä, jotka osaavat tehdä päätöksen itsenäisesti ja pysyä siinä. Millään muullakaan palvelualalla "kaikkea kaikille" malli ei toimi. Mutta tätä on nykyaika, moninpelit on lähtökohtaisesti ikuisessa betassa ja namiskoita väännellään viikoittain ääriasennosta toiseen.
Ongelmahan tässä on juuri päinvastainen, pelaajien mielipidettä ei ole kuunneltu, vaan TTK-muutos tehtiin vastustuksesta huolimatta. Ja siitäkin huolimatta että oli tiedossa ettei se ongelmia korjaisi.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Tarkoittaisiko tämä communityn kuunteleminen tilastojen katsomista? Myyntien perusteella jotain pitäisi tehdä, mutta jotenkin mennyt johtoportaalta ohi ne oikeat keinot. Tämähän on aivan loistava peli, mutta se tieto ei ole välittynyt ostajakunnalle. Valitetaan paljon pienistä asioista ja lytätään peli sen takia. Pientä viilausta sieltä täältä, mutta ei mitään näin radikaalia kuten tämä TTK.

Voisin väittää, että suurin osa pelaajista, jotka sanovat, ettei peliä pysty pelaamaan, pelaavat sitä silti. BF4 jälkeen BF1 lytättiin täysin. BF1 jälkeen BFV lytättiin täysin. Silti jotkut puhuvat, että nyt BFV on päässyt lähemmäksi BF4 pelimekaniikkaa.

Nyt Dicen pitäisi tehdä se päätös, että antavat pelaajille työkalut tehdän omanlaisia servuja ja päättelevät sen mukaan, millaisen pelin pelaajat haluavat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
466
Tarkoittaisiko tämä communityn kuunteleminen tilastojen katsomista? Myyntien perusteella jotain pitäisi tehdä, mutta jotenkin mennyt johtoportaalta ohi ne oikeat keinot. Tämähän on aivan loistava peli, mutta se tieto ei ole välittynyt ostajakunnalle. Valitetaan paljon pienistä asioista ja lytätään peli sen takia. Pientä viilausta sieltä täältä, mutta ei mitään näin radikaalia kuten tämä TTK.

Voisin väittää, että suurin osa pelaajista, jotka sanovat, ettei peliä pysty pelaamaan, pelaavat sitä silti. BF4 jälkeen BF1 lytättiin täysin. BF1 jälkeen BFV lytättiin täysin. Silti jotkut puhuvat, että nyt BFV on päässyt lähemmäksi BF4 pelimekaniikkaa.

Nyt Dicen pitäisi tehdä se päätös, että antavat pelaajille työkalut tehdän omanlaisia servuja ja päättelevät sen mukaan, millaisen pelin pelaajat haluavat.
Itse lähdin tähän BF1 jälkeen ja ei kyllä ole valittamista. Hyvin maistuu. En tajua mikä hiton itku tässä nyt on.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 468
Kyl meikäläinen lopettaa pelaamisen kunnes TTK korjataan takaisin. Eli ei ehkä koskaan.
Ei noilla aseilla tee enää mitään. Joku STG ja M1907 on ainoat. Muut on turhia lähelle ja kauas ei kuole kukaan.
Peli oli yksi tän vuoden parhaista peleistä omaan makuun. Sitä oli todella nautinnollista pelata yksinkin. Mut nyt oon eilen illalla ja tänään aamulla koittanu ni ei kiitos tälläisenä. Ei vain jaksa.
Core servulla ole mitään väliä kun pelkkää konkkaa.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Joo, huonompaan suuntaan meni. Tuntuu ettei itse saa ketään hengiltä ja lisäksi vanha tuttu kulman taakse kuoleminen on tullut takaisin. Kaiken lisäksi tuota suoraan työpöydälle kaatumista on ruvennut esiintymään... Huoh. Jätän omalta osalta pelaamiset nyt hetkeksi väliin sattuneista syistä ja kattelen tilannetta myöhemmin uudestaan. Uskon kyllä, että Dice saa tähän järkevän ratkaisun, ei se aina ollut helppoa BF3/4 aikoinakaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Harmi kun ei pysty grand operaatiossa corea pelaamaan.. mutta olipaha nautinnollista eilisen uuden TTK jälkeen pelailla tänään core serverillä jälleen. Kovaa vääntöä suuntaa ja toiseen. Ei enää raaskinut juosta kuin kana (kanat tuntuvat selviytyvän uudella TTK).
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
En oo kyllä huomannut itse mitään erikoista, mikä pelaamisen iloa vähentäisi. Pelaan kyllä 90% ajasta joko assaultia (Gewehr 43) tai reconia (Gewehr M95/30 tai ZH-29) eli pitkälti kiväärimiehen roolissa.

Medicillä nuo aseet olleet alusta asti aika heikkoja, mitä nyt sen pari tuntia testannut assignmentien vuoksi. Toki joissain todella sumppuisissa mapeissa voi toimia, mutta mieluummin tuen kauempaa, luon reittejä, putsaan mestoja ja tiputtelen vihollisen snipuja pois, noi SMG:t ei siihen sovi yhtään.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
BF 4 pelasin paljon, mutta BF 1 ostin ja ehkä 4h pelannu. Tätä uusinta pitäs melkein päästä jossain kokeilee ennen kuin ostaa. PClle siis
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
En oo kyllä huomannut itse mitään erikoista, mikä pelaamisen iloa vähentäisi. Pelaan kyllä 90% ajasta joko assaultia (Gewehr 43) tai reconia (Gewehr M95/30 tai ZH-29) eli pitkälti kiväärimiehen roolissa.
Tällä uudella TTK:lla korkea ROF on taas isommassa roolissa kuin sillä vanhalla. Käytännössä nuo kertatulelliset kiväärit (esim. juuri tuo G43 ja ZH29) ja matalalla ROF:lla varustetut SMG:t häviävät eniten tässä uudessa mallissa. Kyllä tuolla G43:lla ainakin huomasi eron. Esim. M1907/Sturmgewehr 1-5 ja MMG osalta ei huomaa niin selkeästi, kun tulinopeus on sen verran korkea. Nirri tässä lähtee edelleen nopeasti mutta ampuminen ei ole enää yhtä miellyttävän tuntuista. Korjaisivat sen TTD:n, se tässä on ollut ongelmana eikä TTK. Ei tuo uusi TTK2.0 edelleenkään muuta sitä ongelmaa, että TTD ei kohtaa TTK:n kanssa.

BF 4 pelasin paljon, mutta BF 1 ostin ja ehkä 4h pelannu. Tätä uusinta pitäs melkein päästä jossain kokeilee ennen kuin ostaa. PClle siis
Kokeile Accessilla 10h? Jos jollakin Premier käyttäjällä on kutsuja vielä jäljelle niin tuon saa viikoksi ilmaiseksi. Eihän se kuukausi muutenkaan ole kuin 4€ ja saa sitten sen 10% alen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
"They could have simply removed the 10m 4HK from the game, and increased recoil on semi-autos. Done, fixed."

Tämä ois voinu olla ihan hyvä ratkaisu. Fiksua muutenkin buffata medicin aseita ja sit tiputtaa tuo assaultin 4HK tuonne kymmeneen metriin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
"They could have simply removed the 10m 4HK from the game, and increased recoil on semi-autos. Done, fixed."

Tämä ois voinu olla ihan hyvä ratkaisu. Fiksua muutenkin buffata medicin aseita ja sit tiputtaa tuo assaultin 4HK tuonne kymmeneen metriin.
Pystyrekyyliä lisää semi-auto kivääreihin, kannatan. Niillä on liian helppo paukuttaa tällä hetkellä. Siis vanhalla TTK.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Battlefield V Letter to the Community - New “Core” Playlists Coming : BattlefieldV

Hi Battlefield Community,

On behalf of the Battlefield team, I’d like to apologize for the silence over the past couple of days on the TTK topic. We’ve seen it’s been a big talking point and causing a divide in the community, which was never our intention. We have been listening closely to what you’ve all been saying.

Changes to the game carrying this kind of weight needs clearer, earlier communication before getting rolled out. We will improve how we roll out updates in the future and respond more quickly when you have questions or concerns.

So, why change TTK now? The intent came from us observing that new players are having a very hard time with the game compared to our core players, and we wanted to see if we could improve this over the holidays so more players can have a great time.

As many of our veteran players know, Battlefield games constantly evolve and change over time in our collaboration with the community. Battlefield V is no exception. We heard your feedback that many of you prefer the old TTK values, with one playlist featuring only Conquest using the “Core” settings clearly not being enough. To fix that, we will be adding a “Core” version of all playlists in the game next week, giving you a clearer choice between new and old settings. We’ll update you early next week on when the new playlist will be added.

We want to hear from you about the changes we’re making. We’d also like to thank all of you for the constructive discussions and feedback we’re seeing. Thank you.

~ The Battlefield Team

E: Eli ensi viikolla jokainen game mode löytyy molemmilla TTK arvoilla servu listalta. Muistakaa pelata Core servuilla ;)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Battlefield V Letter to the Community - New “Core” Playlists Coming : BattlefieldV

Hi Battlefield Community,

On behalf of the Battlefield team, I’d like to apologize for the silence over the past couple of days on the TTK topic. We’ve seen it’s been a big talking point and causing a divide in the community, which was never our intention. We have been listening closely to what you’ve all been saying.

Changes to the game carrying this kind of weight needs clearer, earlier communication before getting rolled out. We will improve how we roll out updates in the future and respond more quickly when you have questions or concerns.

So, why change TTK now? The intent came from us observing that new players are having a very hard time with the game compared to our core players, and we wanted to see if we could improve this over the holidays so more players can have a great time.

As many of our veteran players know, Battlefield games constantly evolve and change over time in our collaboration with the community. Battlefield V is no exception. We heard your feedback that many of you prefer the old TTK values, with one playlist featuring only Conquest using the “Core” settings clearly not being enough. To fix that, we will be adding a “Core” version of all playlists in the game next week, giving you a clearer choice between new and old settings. We’ll update you early next week on when the new playlist will be added.

We want to hear from you about the changes we’re making. We’d also like to thank all of you for the constructive discussions and feedback we’re seeing. Thank you.

~ The Battlefield Team

E: Eli ensi viikolla jokainen game mode löytyy molemmilla TTK arvoilla servu listalta. Muistakaa pelata Core servuilla ;)
Hyvä juttu. Mietin vain, että riittääkö kaikkiin pelimuotoihin pelaajia kun pelimuotoja on sitten periaatteessa tuplat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Dice tosiaan meinaa seurata tätä kuuluisaa statistiikkaa ja vuoden vaihteen jälkeen päätetään miten edetään TTK asiassa.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Saa nähdä vain onko jompi kumpi vakiona. Tuskimpa tämmönen ADHD jonne jaksa kattoo millä pelaa kun painaa vaa play nappulaa. Mutta joku sivistää jos tietää miten valinta tapahtuu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Dice tosiaan meinaa seurata tätä kuuluisaa statistiikkaa ja vuoden vaihteen jälkeen päätetään miten edetään TTK asiassa.
Eiköhän tuostakin saada jotenkin väännettyä se, että vanha TTK poistuu kokonaan koska suurin osa pelaa "softcore" servuilla. Väitän että valtaosa pelaajia on casuaaleja jotka eivät tiedä mitä TTK/TTD tarkoittaa kun eivät seuraa mitä pelin ympärillä tapahtuu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 659
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom