Paras kaakaojuomajauhe

Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
311
Iltaa! Mikä on tekkiläisten mielestä paras kaakaojauhe? Minulla on kokemuksia ainakin O'boy, Lidling goody cao ja K-menun jauheista ja mikään näistä ei ole kummoinen. Jos jotain positiivista pitäisi sanoa, niin ovat olleen aika edullisia. Kaakota käytetään kuitenkin aika harvoin, joten siinä ei kannata pihtailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
Itsellä on sellainen kutina asiasta, että mitä hienompaa jauhe on (ei isoja rakeita), sitä miellyttävämpi niitä on sekoitella ja antaa ainakin mielikuvan hyvästä kaakaosta. :tup:
Esimerkkinä nyt vaikka tämä oboy
 
Liittynyt
19.05.2018
Viestejä
101
Pienimuki lämmintä kevytmaitoo, 1tls Nesquickia (tai Oboita), 1pala Lindtin 90% suklaatia, sekoita. On hyvää, eikä liian äklöä.
 
Liittynyt
10.08.2018
Viestejä
667
Silloin kun joskus juon, niin onhan nuo aidosta jauheesta kuumaan maitoon tehdyt aivan eri luokkaa Oboyn ja muiden lastenjauheiden kanssa. Ei mitään muuta kannata käyttää kun jotain Van Houtenia tai vastaavia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 740
Clipperi violetissa purkissa on ihan hyvää, aika hintavaa mutta itse tulee niin harvoin juotua että ei mitään väliä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Aikanaan oli jotain Fazerin kaakaojauhetta joka oli lähellä oikeaa kaakaota. en tiedä saako mistään enää. Mistä ootte omat aidot kaakaot ostaneet?
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
71
Lapsena olen paljon Van Houtenia juonut, sittemmin Fazeria ostin, kun oli halvempaa. Viime aikoina ollut Lidlin Belbake nimistä. Ihan peruskaakaota ja halpaa tietysti. Ainakin rommikaakao maistuu siitä tehtynä.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 168
Oboy, kaikki muu kokeiltu ja itse keitetty myös.. silti tuo oboy maistuu parhaiten.

Tosin juon mieluiten kylmänä kaakaon joten se rajaa aika paljon pois vaihtoehtoja.

Kuumana korkeintaan huoltisikalla tazza tms ..
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 176
Mahtaakohan noilla 100% kaakaojauheilla olla mitään eroa. Jotkut ovat haaleamman värisiä. Olen ostanut Rainbow:ta, kun se on halvinta. Raakakaakaotakin olen testannut, enkä huomannut hirveästi eroa ja joitakin oli vaikea saada sulamaan täysin.
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
146
Van Houten Irish choco, tuollaista oli eräällä peräkylän ABC:llä namnam. Mistäköhän saisi tilattua, en osannut googlettaa..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 791
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom