Battlefield V

Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
182
Kellään muulla alkanut FPS sahaamaan näiden updeittien jälkeen? Ei vaikuta vaikka muuttaisi asetukset Low:lle ja sama toistuu sekä DX11/12.

Ennen updeittiä oli aika tasaisesti 1440p / +100-144fps mapista / pelin koosta riippumatta, mutta nyt droppailee välillä 40-50 fps nurkille ja tökkii oikein kunnolla.

Paljon tuntui olevan vastaavanlaista ainakin EA:n foorumeilla, muttei oikeen mitään konkreettisia ratkaisuja. Ja koski täysin Nvidia-käyttäjiä. Jollain oli auttanut paluu vanhoihin GeForce-ajureihin (416.94), niin ehkä koitan tämän vielä illalla.

Tämä siis kokoonpanolla i7-4790k / 1080ti / 16gb ddr3 / Win10 64-bit
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Nää ruumisarkut on loistavia, kk-ampuja miehistönkuljetus autossa kestää n.15s ennenkun tulee sniperin kuula päähän. Ja näitä snipujahan riittää, 1/3- 1/4 pelaajista.
Dice halunnut tehdä pelistä aiempia hidastempoisemman ja nerffannut tästä syystä kevyet kärryt alimaan helvettiin. Niistä ei ole tässä pelissä oikeastaan muuhun kuin ihan alkupelissä lipulle ryntäämiseen. Harmillista, koska juuri nopean tempon takia nuo ovat olleet itselleni bäfässä se pelatuin ajoneuvotyyppi, kun taas tankkipelaaminen ei ole koskaan napannut.

Spawnipaikoiksikin vehiclet soveltuvat huonosti, koska ultrarealistinen animaatio. ALT+F4 impulssi alkaa aktivoitua, kun 50% kerroista kuolee heti spawnattuaan siksi, että autosta poistuminen kestää viitisen viikkoa. Viesti on selvä: "Älä hyvänen aika spawnaa hyökkääviin positioihin, omaan mainspawniin ryömimään siitä mars!" :D

Avoimet mapit, eli valtaosa kaikista mapeista toimii tässä pelissä itselleni tylsien vehiclejen takia paljon huonommin kuin eniten pelaamissani bäfissä eli BF1 ja BF2.

Rotterdam kyllä huikea, muuta en oikein pelaakaan. Kunpa peliin tulisi enemmän kaupunkimättöä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Avoimet mapit, eli valtaosa kaikista mapeista toimii tässä pelissä itselleni tylsien vehiclejen takia paljon huonommin kuin eniten pelaamissani bäfissä eli BF1 ja BF2.
Pikaisella vilkaisulla moni mappi vaikuttaa aika avoimelta mutta kun kiinnittää vähän huomiota omaan liikkumiseen niin esim paljon parjattu Aerodromekaan ei tunnu enää niin pahalta. Lähes jokaisesta mapista löytyy juoksuhautoja ja erinäisiä obstaakkeleita joiden suojissa liikkuminen on yllättävän turvallista. Omalla kohdalla juuri tuo on ollut yksi pelin parhaita ominaisuuksia. BF4/BF1 pystyi käytännössä juoksemaan suorinta tietä lipulta toiselle mutta tässä se ei onnistukaan kun henkiriepu on aika löyhässä. Pelolla odotan noita TTK muutoksia, voi olla että kohta se onnistuu myös tässä.

Mappien avoimuuteen vehiclejen kannalta en ota mitään kantaa kun tankkeja olen pelannut muutaman minuutin verran.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
718
Mietin tämän hankkimista.

Mitä muita hyviä moninpeli-Fps pelejä on saatavilla?

Onko uusin blackops parempi?
Bf1 on ihan ok, tuntuu jonkin verran huijareita olevan servereillä tosin ja monet kartat ovat liian isoja 64 pelaajalle. Domination moodi maistuu oikeassa porukassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 417
Kuulostaa kyllä aika älyttömältä nuo TTK muutokset. Aseet olivat kerrankin mielestäni tehokkaiden tuntuisia ja juuri hyviä heti julkaisussa. Nyt sitten mennään alle kuukauden sisään pilaamaan kaikki tekemällä jotkut uudet kertoimet niille. Tuollainen systeemi samalla muuttaa aseiden välistä balanssia, toiset aseet kärsivät enemmän tuosta kuin toiset. Jos nyt tehdään tuollainen niin ne muutokset pitäisi tehdä asekohtaisesti eikä yleiskertoimilla. Sanoisin, että kaikista eniten kärsivät jo heikot konepistoolit ja itselataavat kiväärit. Esimerkiksi Gewehr 43 tosissaan vaatii nyt sen 4 kutia ja Turner SMLE pahimmillaan jopa 5.. Konepistoolit taas vaativat 15m jälkeen 6 osumaa ja 50m jälkeen 8. Hohhoijaa, ei voi ymmärtää näitä Dicen touhuja.

New TTK changes are Live!
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Mietin tämän hankkimista.

Mitä muita hyviä moninpeli-Fps pelejä on saatavilla?

Onko uusin blackops parempi?
Bf1 on ihan ok, tuntuu jonkin verran huijareita olevan servereillä tosin ja monet kartat ovat liian isoja 64 pelaajalle. Domination moodi maistuu oikeassa porukassa.
BFV haukutaan alimpaan helvettiin, koska siitä ei olla tekemässä täydellistä. Ei se silti poista sitä tosiasiaa, että pelaajat eivät pitäisi siitä ja olisi tämän hetken paras peli.

Domination taitaa olla lähellä TDM kanssa Blopsia ja Codia ylipäätään. Bäfä vaan on paljon muutakin ja Conquest + Breakthrough ym. on ne bäfälle ominaiset pelimuodot, joissa pelataan koko taistelukentällä.

Ymmärrän Codeista pitäviä, eikä näiden pitäisi kilpailla täysin samanlaisista pelaajista. Cod on nopeampitempoisempaa ja bäfä rauhallisemmasta ja kokonaisvaltaisemmasta taistelusta pitäville.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Pikaisella vilkaisulla moni mappi vaikuttaa aika avoimelta mutta kun kiinnittää vähän huomiota omaan liikkumiseen niin esim paljon parjattu Aerodromekaan ei tunnu enää niin pahalta. Lähes jokaisesta mapista löytyy juoksuhautoja ja erinäisiä obstaakkeleita joiden suojissa liikkuminen on yllättävän turvallista.
Toki suojaa löytyy ja sinne seuraavalle lipulle on mahdollista päästä elävänä, mutta se 200m edetään iso osa ajasta siellä ojia pitkin ryömimällä. Omaan makuun tämä turhan hidastempoista.

Pidän lippujen valtaamisesta ja lyhyen/keskimatkan tulitaisteluista riittävän nopeatempoisella frekvenssillä. Avoimissa mapeissa kevyet vehiclet ovat aiemmissa peleissä mahdollistaneet tämän.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Juuri kun pääsin hehkuttamasta peliä alkuinnostuksissani niin tekevät tästä taas samaa aivotonta höttöä kun BF1. :D Ihan rehellisesti kysyn että kuinka helvetin idiootteja nuo tuolla DICE:llä oikein on? Yrittävätkö he kalastella kasuaalipelaajia takaisin pelin pariin vai mikä tässä on homman juoni?
Ei kyllä hirveän moni (kukaan) tunnu tätä muutosta ottavan ilolla vastaan :hammer:

E: Mihin aikaan patchin pitäis olla ulkona?
Tästä voi jotain päätellä: The shitty marketing doesn't seem to stop.. : BattlefieldV :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 417
^Tuo video on saattanut olla hauska sisäpiirin läppä toimistossa mutta ainakaan itseäni ei hirveästi naurattanut. En oikein ymmärrä kenelle EA/DICE koittaa markkinoida tätä peliä. Pitäisi päättää se kohderyhmä jota tavoitellaan eikä koittaa miellyttää kaikkia. Tuntuu, että koitetaan tarjota vähän kaikkea kaikille jolloin loppupeleissä ei ole juuri mitään kenellekään. Peliä markkinoitiin alussa vähän hardcorempana bäfänä ja nyt sitten DICE päätti, että ei halutakaan olla HC ja nerffataan aseet takaisin kuulapyssyiksi. Tankitkin on edelleen siinä tilassa, että assaultilla tekee enemmän vahinkoa vihollistiimiin kuin tankilla. Eivät vissiin uskalla noitakaan buffata etteivät nämä kasuaalimmat pelaajat taas ala itkemään tankkien dominoinnista? (Tykin ammuksiin siis hieman lisää vauhtia ja damagea/splashia niin on hyvä.) Se JU88 pommikonekin nerffattiin ääripäästä toiseen, aiemmin oli hirveä lasti pommeja ja resupply station veti ammot heti täysiin. Nyt pommilasti puolitettiin, pommien tippumistahtia laskettiin ja resupply stationin jälkeen pitää odotella pommien latautumista puoli ikuisuutta. Nerffi oli tuon kanssa ihan aiheellinen mutta sekin vedettiin kerralla överiksi taattuun DICE tyyliin.

Harmittaa vain kun pitkästä aikaa tehtiin Battlefield, joka on perusrungoltaan oikeasti hyvä ja potentiaalia on vaikka mihin. Perusasiat olivat kunnossa ja pienillä tweakeilla sekä lisäsisällöllä/-ominaisuuksilla oltaisiin saatu ehkä se paras BF pitkään aikaan. Nyt taas vaikea sanoa mihin tämä touhu päättyy, kun ei tiedä ketä tällä tavoitellaan ja kelkka kääntyy viikon välein. Toki tässä huolestuttaa myös se, että peli on ilmeisesti floppaamassa pahemman kerran ainakin myynnillisesti. Toki ehkä Battlefieldien historian surkeimman markkinoinnin myötä ok mutta harmillista sinänsä, että peli on oikeasti hyvä. Ja jos tämä nyt floppaa niin huolella kuin mitä vaikuttaa niin minkähän EA/Dice keksii syyksi? Itseäni huolestuttaa se, että siellä ei ymmärretä tuota markkinoinnin kusemista ja pelaajille vinoilun vaikutusta (tai sitä, että ketään nyt ei yksinkertaisesti sinänsä kiinnosta nämä pelin tapahtumaskenaariot vaan haluttiin D-dayta, Stalingradia jne. suurta ja tunnettua) vaan syytetään esim. juuri liian hardcoremaista peliä, jolloin seuraavasta bäfästä saadaan taas aiempia kasuaalimpi viritelmä.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Voivv... olisivat julkistaneet tämän muutama päivä aikaisemmin niin olisin jättänyt rahat tilille. Lankesin tuohon -40% tarjoukseen liian aikaisin :itku:
Onhan tästä ollut puhetta julkaisusta asti. Tietävät ongelman olevan TTD:ssä, mutta eivät tiedä miten se korjattaisiin. Joten siksi joutuvat tekemään TTK muutoksia ns purkkaviritelmänä ja toive olisi korjata joskus varsinainen ongelma, jolloin TTK ei tarttis koskea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 115
Onhan tästä ollut puhetta julkaisusta asti. Tietävät ongelman olevan TTD:ssä, mutta eivät tiedä miten se korjattaisiin. Joten siksi joutuvat tekemään TTK muutoksia ns purkkaviritelmänä ja toive olisi korjata joskus varsinainen ongelma, jolloin TTK ei tarttis koskea.
Eikös tuossa sanota että vanhat kertoimet siirretään "Conquest Core" listalle josta muodostuu tulevaisuudessa "hardcore". Ts. kuulostaa pahaenteisesti siltä että vaikka TTD korjataankin niin TTK jää tähän uuteen muotoonsa, pl. tuo ns. hardcore...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Eikös tuossa sanota että vanhat kertoimet siirretään "Conquest Core" listalle josta muodostuu tulevaisuudessa "hardcore". Ts. kuulostaa pahaenteisesti siltä että vaikka TTD korjataankin niin TTK jää tähän uuteen muotoonsa, pl. tuo ns. hardcore...
Tuo on vain konkka pelimuotona, niin en jaksa uskoa tulta lopulliseksi ratkaisuksi. Ja jotenkin siitä jostain haastattelusta mulle jäi fiilis et kunhan TTD saadaan kuntoon, niin noita säädetään takaisinpäin kun mun mielestä he itse sanoi, ettei kukaan halua TTK:ta isommaksi pelaajista, mutta ku on ainut keino kiertää TTD ongelmat kun ei osata korjata sitä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Eikös tuossa sanota että vanhat kertoimet siirretään "Conquest Core" listalle josta muodostuu tulevaisuudessa "hardcore". Ts. kuulostaa pahaenteisesti siltä että vaikka TTD korjataankin niin TTK jää tähän uuteen muotoonsa, pl. tuo ns. hardcore...
Niin mutta ongelmaksi tuossa muodostuu se että "hardcore" on käytössä vain Conquestissa. Ongelmat ratkeaisi melkein itsestään jos annettaisiin custom servut johom lyötäisiin parit presetit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 115
Tuo on vain konkka pelimuotona, niin en jaksa uskoa tulta lopulliseksi ratkaisuksi. Ja jotenkin siitä jostain haastattelusta mulle jäi fiilis et kunhan TTD saadaan kuntoon, niin noita säädetään takaisinpäin kun mun mielestä he itse sanoi, ettei kukaan halua TTK:ta isommaksi pelaajista, mutta ku on ainut keino kiertää TTD ongelmat kun ei osata korjata sitä.
Näin itsekin muistelen aikaisemmista jutuista, mutta tuon ainakin Redditistä (Battlefield V TTK Change List - 12-12-2018 : BattlefieldV) löytyvän tiedotteen viesti kertoo jotakin aivan muuta, boldattuna olennainen:
It's widely accepted within the community that the current TTK values feel 'dialed in' or is 'perfect as is', and that the elements that need to change are those that impact TTD (Time to Death), such as netcode, health models, etc. It's important to note that both TTK and TTD are closely intertwined. Making one change to TTK directly impacts TTD, and vice versa. "But, why futz around with TTK when it's ideal at its current state?" Although not extremely vocal within our deeply engaged community, we see from our game data that the wider player base is dying too fast leading to faster churn - meaning players may be getting frustrated with dying too fast that they choose not to log back in and learn how to become more proficient at Battlefield V. Changing TTK values in addition to improving TTD elements will help these particular instances and hopefully result in better gameplay experiences for players of all skill levels.
Alkaa ihan lupaavasti mutta tuo loppuosa ei herätä luottamusta.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Kyllähän tuosta uusimmasta tekstistä saa juurikin sen kuvan, että pidempi TTK on täällä pysyvästi. Kuulemma pelaajat jotka ei sano mitään netissä on enemmistö ja haluavat tätä, koska DICE:n data niin kertoo. :rolleyes:

Aiemmin oli taas juuri se kuva, että TTK muutokset olisivat toistaiseksi kunnes TTD kunnossa. Niin se ainakin suoraan selitettiin, että TTD ongelmat on hämärän peitossa joten TTK:ta pitää säätää.

Nyt sitten nopeampi TTK on toistaiseksi vain Conquest moodissa ja siinä erillisessä Conquest Core playlistissä (mikä playlist tarkemmin edes on, server filtteri?), ja myöhemmin mahdollisesti jonain HC presettinä joka oletettavasti sisältäisi sitten muutkin pelimoodit.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Pitää sitten pelata porukalla vaan conquest corea jos dice vaikka äkkäis että se on mitä jengi haluaa...
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
Although not extremely vocal within our deeply engaged community, we see from our game data that the wider player base is dying too fast leading to faster churn - meaning players may be getting frustrated with dying too fast that they choose not to log back in and learn how to become more proficient at Battlefield V. Changing TTK values in addition to improving TTD elements will help these particular instances and hopefully result in better gameplay experiences for players of all skill levels.
Tämähän on ihan linjassa EA:n tekemän matchmaking - patentin kanssa minkä tarkoituksena on saada pelaajat koukuttumaan peliin paremmin ja ettei pelaaja turhautuisi ja loppettaisi sen takia pelaamista kun ei pärjää. Tuosta kun kuulin ekan kerran niin tuumasin jo silloin, että saapi EA:n onlinepelit jäädä.

EA have filed a patent for an online matchmaking algorithm to drive “engagement”

Niin ei tässä kuulkaa pelaajille jotka haluaa hieman haastetta sekä taitoon perustuvaa peliä pelata olla peliä tekemässä. Kaikilla pitäisi vaan olla niin kivaa ettei jäisi pelit pelaamatta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 283
Toisaalta haluaako se "parempi" pelaaja pelata ilman haastetta ja vaan tiputella niitä huonoja riskittä?

Itse jo vuosia sitten ehdotin että tämän tyylisissä voisi olla golfin tms tapaan tasoitus uusille/matalarankkisille pelaajille, olisi se sitten parempi henki tai aseistuksen etu joka sitten pienenisi/häviäisi kun tarpeeksi olisi rankkia/pisteitä.

Toinen vaihtoehto tietysti on servukohtaiset balansoinnit tyyliin "uudet pelaajat/0 rankki" omallaan ja ne hipo kenraalit omallaan, eipä se sekoitus kumpaakaan palvele.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Voi ristus... Melkein kaikki netissä antavat palautetta, että paska idea muuttaa TTK:ta. Mitä tekee DICE? No muuttaa TTK:ta. Ja vasta äskettäin kehuivat kuinka heille on tärkeää kuunnella pelaajayhteisöä :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 417
Voi ristus... Melkein kaikki netissä antavat palautetta, että paska idea muuttaa TTK:ta. Mitä tekee DICE? No muuttaa TTK:ta. Ja vasta äskettäin kehuivat kuinka heille on tärkeää kuunnella pelaajayhteisöä :facepalm:
Mutta kun Dice tietää ja näkee selkeästi pelidatan perusteella mitä käyttäjät haluavat, joten turha kuunnella sitä mitä ne sanovat. :tup:

Voisivat kerrankin tehdä pelistä sellaisen kuin ovat suunnitelleet ja pitää kiinni alkuperäisistä suunnitelmista sen sijaan, että vatkaavat asioita edestakaisin. Ensin piti tehdä "HC peli" ja sitten kun ostaa sellaisen niin vuoden sisään onkin taas niin kasuaali kuin mahdollista. Kaiken kruunaisi jos vielä palautettaisiin 3D spottaaminen, kun doritojen ampumiseen tottuneet eivät muuten näe vihollisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Joo'o,Hamadassa snipu cämppi pointin takana kalliolla ja tappo mut,killcam ihme kyllä tällä kertaa näytti et missä on joten kostoreissulle.
Noh,snipu huomas mut niin en päässy puukottamaan mutta ehdin aloittaa tulituksen,4 vartalo osumaa(ja juu,en osaa ampua päähän liikkuvaan maaliin n.40-50m matkaa) gewehr 1-5lla mut ei kuollu,veti meikää ykkösellä naamaan,vmp ja gg DICE
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Mutta kun Dice tietää ja näkee selkeästi pelidatan perusteella mitä käyttäjät haluavat, joten turha kuunnella sitä mitä ne sanovat. :tup:
Eikä tuo edes ihan väärässä ole. Lähes kaikki jotka ei oo pärjännyt mun tutuista, yrittää muutaman kerran. Kuolee kokoajan ku ei tajua pelata miten kuuluis ja rage quittaa. Sen jälkeen peliin ei kosketa. Niitähän ne tässä takaisin haluaa koittamaan.

Vedin tuossa itse kolme mappia ja en suoraan sanottuna huomannu mitään eroa omissa tapoissa. Sain tapot sieltä mistä ennenkin ja päinvastoin tuntui et kuolin todella paljon herkemmin kuin ennen, vaikka piti päinvastoin olla. Tuntui ettei ehtinyt kissaa sanomaan ku jo tuli noutaja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Vedin tuossa itse kolme mappia ja en suoraan sanottuna huomannu mitään eroa omissa tapoissa. Sain tapot sieltä mistä ennenkin ja päinvastoin tuntui et kuolin todella paljon herkemmin kuin ennen, vaikka piti päinvastoin olla. Tuntui ettei ehtinyt kissaa sanomaan ku jo tuli noutaja.
Niin no,kaikki classithan on edelleen "on par"keskenään paitsi reconit sai mojovan buffin joten voi tuntua samanlaiselta kun keskenään taistelee paitsi reconit on nyt pahemmin tapettavia eli niillä on nyt hiukan enemmän aikaa hakea sitä pääosumaa.
 
Liittynyt
19.03.2018
Viestejä
81
Tämähän on ihan linjassa EA:n tekemän matchmaking - patentin kanssa minkä tarkoituksena on saada pelaajat koukuttumaan peliin paremmin ja ettei pelaaja turhautuisi ja loppettaisi sen takia pelaamista kun ei pärjää. Tuosta kun kuulin ekan kerran niin tuumasin jo silloin, että saapi EA:n onlinepelit jäädä.

EA have filed a patent for an online matchmaking algorithm to drive “engagement”

Niin ei tässä kuulkaa pelaajille jotka haluaa hieman haastetta sekä taitoon perustuvaa peliä pelata olla peliä tekemässä. Kaikilla pitäisi vaan olla niin kivaa ettei jäisi pelit pelaamatta.
Tripla-A peliteollisuus on ollu jo pitkään matkalla sinne samaan pohjattomaan kaivoon kun kaikki muukin. Ei voi mitää, uudet sukupolvet kasvaa tollaseen kauttaaltaan nerffattuun elämään joka paikassa niin ei tässä kauaan meitä vanhempia enää kaivata.
Naurattaa ja samalla kyyneleitä pyyhkien jollain tavalla nautin tästä kaikesta, ihmisistä tulee parinkymmenen vuoden sisällä aivan käsittämättömän aivokuolleita idiootteja.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Rotterdam kyllä huikea, muuta en oikein pelaakaan. Kunpa peliin tulisi enemmän kaupunkimättöä.
Makunsa kullakin. Omasta mielestä ehkä huonoin mappi, taistelut aina samoissa paikoissa jyystöä. :btooth:
Mietin tämän hankkimista.

Mitä muita hyviä moninpeli-Fps pelejä on saatavilla?

Onko uusin blackops parempi?
Bf1 on ihan ok, tuntuu jonkin verran huijareita olevan servereillä tosin ja monet kartat ovat liian isoja 64 pelaajalle. Domination moodi maistuu oikeassa porukassa.
Uusin COD on omasta mielestä todella hyvä (en edes muista mikä oli edellinen josta näin pystyi sanomaan). BF ja COD on kuitenkin aivan eri tyyppiset, pelaan molempia aina kulloisenkin fiiliksen mukaan. Molemmat on omalla tavallaan hyviä, ja CODin Black ops on mielestäni parempi kuin muut BR-viritelmät tällä hetkellä.
Ymmärrän Codeista pitäviä, eikä näiden pitäisi kilpailla täysin samanlaisista pelaajista. Cod on nopeampitempoisempaa ja bäfä rauhallisemmasta ja kokonaisvaltaisemmasta taistelusta pitäville.
Juuri näin. COD vakuutti heti alusta kokonaisuudellaan, mutta vaatii aivan eri mielentilan kuin BF. Sitä on kavereidenkin kanssa mukava pelata ns. vuoron perään, BF vaatii enemmän miettimistä ja mun mielestä oman squadin ollakseen parhaimmillaan (pätee toki osaltaan myös CODiin, mutta matsit on sen verran lyhyempiä ja muutenkin meno paljon ADHD-tyylisempää, että niitä pelailee hyvin myös soolona kaljaa kitatessa tmv.).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Ei kyllä kasetti kestä pelata yksin.

Siinä kartassa missä on se iso silta siinä keskellä ni omat on kaikki siellä sillalla ja viholliset valtaa muut paikat.

Kolmella pelaajalla pystyy pelaamaan toista joukkuetta vastaan, mutta yksin se ei oikeen toimi.

edit: toinen mitä en ymmärrä tässä(kään) on, että miks porukka valtaa jonkun paikan ja sit lähtee pois sieltä vaikka siellä on vielä vihollisia?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
Tripla-A peliteollisuus on ollu jo pitkään matkalla sinne samaan pohjattomaan kaivoon kun kaikki muukin. Ei voi mitää, uudet sukupolvet kasvaa tollaseen kauttaaltaan nerffattuun elämään joka paikassa niin ei tässä kauaan meitä vanhempia enää kaivata.
Naurattaa ja samalla kyyneleitä pyyhkien jollain tavalla nautin tästä kaikesta, ihmisistä tulee parinkymmenen vuoden sisällä aivan käsittämättömän aivokuolleita idiootteja.
Näinhän se on,

Itse karsastan tuota, että algoritmi määrittelee sen minkälaisen pelikokemuksen tulen saamaan. Jos olen huono olen mielelläni huono ja opin ajan kanssa pelin salat enkä halua, että peli hakee minulle huonoa seuraa, että voisin olla vähemmän huono kaikkien niiden muiden huonojen seassa. Olisin edelleenkin huono pelissä, mitä onnistumisen fiilistä tuosta muka saisi? Sama pätee noissa rankeissa mitkä ei merkkaa yhtään mitään. Toista se oli BF2 aikaan kun uuden arvon saamiseen ei riittänyt pelkästään pisteet vaan piti suorittaa myös tarvittavat määrät tiettyjä vaatimuksia, että rankin sai. Jos servulla oli majureita tai "kotkamiehiä" niin tiesi, että nyt on kova jätkä servulla. Nyt kaikki lampaat on samassa kastissa ja se joka on listan ykkösenä on todennäköisesti huorannut menemään ties millä ja miten. Kyllä, bäfä ei ole koskaan ollut minulle se leppoisa kasuaali - räiske. Tuli tuota joskus klaanissakin väännettyä niin mielellään puplan pelitkin pelaisi "tosissaan". BF1 muutti bäfän ihan kasuaaliksi räimeeksi ja tätä paskaa en viitsi edes ostaa.

Edit: Tuli tuota origin accessin kautta se 20h hakattua ja sitten sai riittää. Ei se pelaamalla hyväksi muuttunut.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Toista se oli BF2 aikaan kun uuden arvon saamiseen ei riittänyt pelkästään pisteet vaan piti suorittaa myös tarvittavat määrät tiettyjä vaatimuksia, että rankin sai. Jos servulla oli majureita tai "kotkamiehiä" niin tiesi, että nyt on kova jätkä servulla
Älä puhu, tippa tulee linssiin. BF2 oli nimittäin itselleni se ensikosketus Battlefieldin ihmeelliseen maailmaan, tuossa pelissä oli silloin sitä jotain.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Lainaan omaa viestiä viime helmikuulta ja pysyn kannassani.Tänä iltana tuli suurin osa kuolemista vitun snipuista. Nyt voisi ekaa kertaa pelisarjaan laittaa classi rajoitukset.
Itsellä tuli äsken kolmen Conquest session aikana suurin osa kuolemista konekivääreistä eli niistä voisi tehdä lähes hyödyttömiä. Mielipiteitä on monia eli kumpi meistä on oikeassa ja kumpi väärässä?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Itsellä tuli äsken kolmen Conquest session aikana suurin osa kuolemista konekivääreistä eli niistä voisi tehdä lähes hyödyttömiä. Mielipiteitä on monia eli kumpi meistä on oikeassa ja kumpi väärässä?
Jep, en kyllä itse kuole snipuihin kuin ehkä kerran roundissa. Pysyy suojissa ni ei niihin kuole mitenkään.
Mg42 on se ainut mihin saattaa siitä huolimatta kuolla, eikä niihinkään liikaa. Omaa tyhmyyttä about kaikki snipu kuolemat.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Itsellä tuli äsken kolmen Conquest session aikana suurin osa kuolemista konekivääreistä eli niistä voisi tehdä lähes hyödyttömiä. Mielipiteitä on monia eli kumpi meistä on oikeassa ja kumpi väärässä?
Kaikki aseet pitää kieltää. Taistella voi lentosuukoin ja kukkasinkin. Peace. :cool:

Ihan hyvin tässä vois olla moodi, jossa kimpassa rakennetaan kylää ja viljellään maata. Vaikka sodan jälkeiseen aikaan sijoittuva. Väkivalta on tyhmää.
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
64
Ilmenikös Nvidian korteilla pelaavilla ongelmia uusimman 417.35 ajuripäivityksen jälkeen? Itselläni peli ei suostu lähtemään enää käyntiin... Tätä ongelmaa näkyy olevan myöskin osalla Redditin käyttäjistä. Kannattaa olla varovainen uusimman päivityksen kanssa!
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Vähän pelkäsinkin että DICE taipuu... Kerrankin olisi ollut mahdollista saada sotapeli jolla on laaja käyttäjäkunta ja jonka olisi mahdollista nostaa miljoonien pelaajien taitotasoa. Sitten nuo tahvot ennemmin pilaavat oman pelisuunnitelmansa kuin oikeasti pyrkisivät kehittämään pelaajia.

Tosin pelaajia tästäkin saa syyttää, onnettomat autofellaatiota harrastavat paskat kun eivät osaa pelata vaan kaikki pitää pureskella valmiiksi ettei vain joutuisi edes vähän pois mukavuusalueeltaan. Blizzard tämän kasualisaation aloitti, kaikki loikkasivat kelkkaan kun näkivät että se läski Homo-Pertti vaikka maksaa jos se helpottaa omaa peliään.


Ja auta armias kun Westiet sun muut haluavat Medicistä käytännössä muutaman viime pelin Assaultin (eli aivan perseestä, parhaat pyssyt ties mille matkalle ja osaavat parantaakin jopa). Puoliautomaatteja ja karbiineja vinkuvat, kun eivät tajua että ei sillä saatanan medicillä jäädä taistelemaan keskipitkälle matkalle vaan silloin vaihdetaan paikkaa. Vaikka kuinka hyviä pelaajia olisivat niin osaavat olla aika helvetin tyhmiä myös. Meinaan joku Gewehr on parempi pitkällä matkalla kuin sniput, kolme nopeaa laukausta pudottaa kenet vain ja kun bullet dropit sun muut Reconin peluuta haittaavat eivät ole tiellä eikä tule edes mitään heijastuksia tähtäimestä (miksi pirussa ei tule jos Reconin 3x tulee, sama helvetin tähtäin se on kuin Reconin pyssyissä ja ihan yhtä hyvä).

Pitänee mennä nukkumaan, pistää vihaksi taas.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
DICEn kannattaisi paketoida näihin peleihin valmiiksi balansoituja klassikkokarttoja päivitetyin assetein. Esim. Strike at Karkand ja Wake Island mukaan, ja tällä hetkellä vähemmän pelaavilla työssäkäyvillä casuaaleillakin olisi hauskaa alusta saakka. Ei voi olettaa kaikkien haluavan grindata sitä 5-10h alle minkä jälkeen kartat ovat jo vähän tuttuja. Puhumattakaan siitä, että nuo vanhat kartat toimivat vuosien päivitysten takia ihan eri tapaan kuin suuri osa uusista kikkareista.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 024
Mitenkään nyt ottamatta sen enempää kantaa snipuihin ja kk miehiin niin olisihan se pelissä fiksumpaa että tiimissä olisi tietyt kiintiöt sen sijaan että kaikki saa heti ne omat suosikkinsa. Vaikka sitten pelimuotona vaan.

Maku mennyt koko peliin kun aukeammat mapit täynnä makailevia snipuja.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
25
Pelasin pari peliä breakoutia medic hahmolla ja kyllä tuon huomaa että TTK on muuttunut, eikä parempaan suuntaan.

Tykkään pelata agressiivisesti ja muutoksen vuoksi on pakko vaihtaa pelityyliä ja pyrkiä ampumaan vihollisia piilosta, koska 1 vs 1 tilanteissa tulet aina häviämään oikeastaan kaikille.

Myös jos pääset vaikka 4 vihollisen selkään, tulet saamaan suurimalla todennäköisyydellä ainoastaan yhden heistä alas, koska tuntuu että puolet lippaassa olevista luodeista on vaahtokarkkeja.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
200
Ei kyllä kasetti kestä pelata yksin.

Siinä kartassa missä on se iso silta siinä keskellä ni omat on kaikki siellä sillalla ja viholliset valtaa muut paikat.

Kolmella pelaajalla pystyy pelaamaan toista joukkuetta vastaan, mutta yksin se ei oikeen toimi.

edit: toinen mitä en ymmärrä tässä(kään) on, että miks porukka valtaa jonkun paikan ja sit lähtee pois sieltä vaikka siellä on vielä vihollisia?
Veikkaisin että kun pisteet lakkaa juoksemasta niin sen jälkeen alkaa juoksu toiselle lipulle. Tässä pelissä voittaisi joka rundin jos olisi sellainen tiimi että jokainen squadi pitäisi yhtä lippua hallussaan mutta ei tule toteutumaan ikimaailmassa.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
200
Mitenkään nyt ottamatta sen enempää kantaa snipuihin ja kk miehiin niin olisihan se pelissä fiksumpaa että tiimissä olisi tietyt kiintiöt sen sijaan että kaikki saa heti ne omat suosikkinsa. Vaikka sitten pelimuotona vaan.

Maku mennyt koko peliin kun aukeammat mapit täynnä makailevia snipuja.
Sama systeemi mikä wildlandsissa sillä erolla että rajoitus olisi squad-kohtainen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Hirveää kuraa joka peli. Kartat täynnä idiootteja jotka pelaa jotain tdm:äänsä huonolla menestyksellä. Custom servereilla ja aktiivisesti potkivilla admineilla potentiaalia ihan 4:n haastajaksi.
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
12
Medicin aseet oli jokseenkin hyödyttömiä TTK patchin myötä. Toimiihan tämäkin mutta tykkäsin kyllä enemmän vanhasta.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Saakohan noita ale oston rahoja takaisin, kun premier loppuu vasta 15. päivä?
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
DICEn kannattaisi paketoida näihin peleihin valmiiksi balansoituja klassikkokarttoja päivitetyin assetein. Esim. Strike at Karkand ja Wake Island mukaan, ja tällä hetkellä vähemmän pelaavilla työssäkäyvillä casuaaleillakin olisi hauskaa alusta saakka. Ei voi olettaa kaikkien haluavan grindata sitä 5-10h alle minkä jälkeen kartat ovat jo vähän tuttuja. Puhumattakaan siitä, että nuo vanhat kartat toimivat vuosien päivitysten takia ihan eri tapaan kuin suuri osa uusista kikkareista.
Tämä on totta, että kartta sunnittelu on mennyt tasaisesti huonompaan suuntaan ja BF5 kohdalla yksi eniten tökkivä asia on nimenomaan nuo kartat. En siltikään enää haluaisi noita ympärikoluttuja vanhoja karttoja pelata ja jos on bäföissä ollut mukana alusta lähtien niin melkein väitän ettei karttojen oppiminen ole sellaiselle pelaajalle ongelma vaikka iltaisin sen tunnin pari vain pelailee. Jos siis tuota hait takaa, että nykyiset vanhat pelaajat jotka muistaa karkkimaan pääsisi peliin helpommin mukaan.

Vähän pelkäsinkin että DICE taipuu... Kerrankin olisi ollut mahdollista saada sotapeli jolla on laaja käyttäjäkunta ja jonka olisi mahdollista nostaa miljoonien pelaajien taitotasoa. Sitten nuo tahvot ennemmin pilaavat oman pelisuunnitelmansa kuin oikeasti pyrkisivät kehittämään pelaajia.
Sitä minäkin kummastelen kovasti, että miksi DICE:llä on olettamus, että pelaajat haluaa helposti omaksuttavaa ja pelattavaa peliä. Käsittääkseni PUBGi ei ole se helpoimmasta päästä oleva peli ja silti sitä pelaa suuri määrä pelaajia. Jos kerta on olemassa jo CODi johon voi tyydyttää nopeasti omat räiskintätarpeensa taikka sitten nykyiset Battlefrontit joita voi pelata aivoleikkaus potilaat niin miksi väkisin tehdä bäfästä vastaavanlainen. Väitän, että edelleen suurin määrä pelaajista haluaa multista haastetta ja oman osaamisen kautta tulevaa onnistumisen tunnetta. Kyllähän COD:sa parhaiten pärjää silloin kun sen pelin oikeasti hallitsee ja siksi ymmärrän miksi aina tulee "sitä samaa", koska sen pelaajakunta haluaakin, että peli tuntuu tutulta kun siihen menee vaikka kentät yms. on uutta.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Medicin vissiin onnistuivat taas rikkomaan, ei taida DICE oikein ajatella nyt panikoidessaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
546
Yritin taas pelailla mutta ei tullut mitään.
10 kerran kun kuolin peräkkäin sniperin headshottiin niin ajattelin että eiköhän tämä ole tässä.
Tosiaan kuolema korjaa oli suojassa, juoksuhaudassa yms. Haluaisin nähdä ne jotka väittää ettei kuole juuri koskaan snipun luotiin, ne on ilmeisesti niitä jotka juurikin kämppivät siellä taka-alalla.
Nykyisellään tuon pelaaminen ei ole hauskaa, ne tosin jotka paukuttelevat niitä 40/5 k/d voivat olla eri mieltä....
Nythän tämä on monesti sitä että jos nostat pääsi ylös sieltä montusta niin samantien kajahtaa pääosuma.
Paras oli eilen kun spawnasin ( vahingossa, ruumisarkkuun ei todellakaan kannata spawnata) miehistönkuljetusautoon niin täsmälleen samalla hetkellä tuli kuula kalloon. Siis täsmälleen samalla hetkellä. Menee tosiaan hieman maku.
 
Viimeksi muokattu:

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
DICEn kannattaisi paketoida näihin peleihin valmiiksi balansoituja klassikkokarttoja päivitetyin assetein. Esim. Strike at Karkand ja Wake Island mukaan, ja tällä hetkellä vähemmän pelaavilla työssäkäyvillä casuaaleillakin olisi hauskaa alusta saakka. Ei voi olettaa kaikkien haluavan grindata sitä 5-10h alle minkä jälkeen kartat ovat jo vähän tuttuja. Puhumattakaan siitä, että nuo vanhat kartat toimivat vuosien päivitysten takia ihan eri tapaan kuin suuri osa uusista kikkareista.
Hyvä idea, saisivat tuoda noita vanhoja karttoja tosiaan. Olikohan se BF:BC2 jossa oli yks mielikartoista koskaan, siinä oli hyvää sniper-sotaa semmoisen ison vesialueen molemmin puolin, lähi idän mallisia laatikkotaloja, veneitä yms. Harmi kun ei noita nimiä enää muista. Siinä sai oikeita onnistumisen tunteita, kun veti satojen metrien headshotin perille.
Mitenkään nyt ottamatta sen enempää kantaa snipuihin ja kk miehiin niin olisihan se pelissä fiksumpaa että tiimissä olisi tietyt kiintiöt sen sijaan että kaikki saa heti ne omat suosikkinsa. Vaikka sitten pelimuotona vaan.
Pelimuotona fine, muuten se johtaisi todennäköisesti siihen, että osa sakista vetäis ragequitit välittömästi jos eivät saa haluamaansa classia assignmentien suorittamista varten... :vihellys:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
HC moodi takaisin, mielijohteesta tuli kokeiltua bf sarjaa pitkästä aikaa, ajoneuvotsistelut mukavia, mutta eihän se ketää haittaisi jos hc moodi olisi erillisenä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Saisivat kyllä laajentaa Core-serverit koskemaan jokaista pelimuotoa. Toisaalta, riittäisiköhän enää pelaajia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 560
Viestejä
4 166 325
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom