Tai saisi hommata kunnon silmälasit, jos meinaa jatkaaVähä sellanen fiilis että pakkaja suattaapi saada monoa
Kyllä se olisi pitänyt sulle myydä tarjoushintaan jos paperilehdessä ei tuota rajausta ollut eikä siellä pikkupränteissä ollut myöskään rajausta siitä, koskiko tarjous nettimyyntiä vai kivijalkamyymälöitä. Pitäkää huolta oikeuksistanne.Sen verran kyllä Gigantin kanssa taistellut tänä talvena että en saatana olisi kyllä palauttanut.
Yhtä Outlet tv:tä odottanut nyt kuukauden verran. Eivätkä edes pahoitelleet viivästymistä.
Gigantin mainoslehdestä löysin: "Yli 400e kodinkoneet -23%, koskee normaalihintaisia, yli 400e isoja kodinkoneita", ja tarve olisi uudelle lattialiedelle (ovh 599).
No tänään sitten aamuvuoron jälkeen pienen lapsen kanssa 20km lähimpään giganttiin: Liikkeen ikkunassa sitten sama mainos eri pikkutekstillä, "Ei koske lattialiesiä"!
Kiitos ja näkemiin.
Jep olis pitäny vaan kovemmin möykätä ja vaatia oikeuksiaan kunnes myyvät. Ei voi noin houkutella paikalle ja sitten esitellä eri ehtoja.Lehden tarjous koski vain myymälöitä, ei netistä.
Ei muuta kuin iso peukku Gigantille.Nyt alkaa ensimmäisen kerran vähän närästää tämä toiminta. Ilmoitettu huoltoaika 2vk, mutta sitä ennen kone makaa sen saman kaksi viikko myymälässä. No, odotellaan koska tulee takaisin.
Jep olis pitäny vaan kovemmin möykätä ja vaatia oikeuksiaan kunnes myyvät. Ei voi noin houkutella paikalle ja sitten esitellä eri ehtoja.
Proshopin black friday-tarjoustuotteena ostin NZXT H500 -kotelon. Tuotekuvauksessa luki, että arvioitu toimitusaika 5.12. Jo muutamaa päivää ennen sitä tuotetiedoissa vaihteli "Varastossa, tulossa, varastossa, tulossa". Viime sunnuntaina tuli sitten vihdoin ilmoitus, että tuote lähetetty, mutta seurannan mukaan ei vieläkään ole edes luovutettu kuriirille.
Saa nähdä millaisilla lommoilla tuo teräskoppa tulee, kun se vihdoin joskus tulee...
Ja en tässä nyt ole mieltäni pahoittanut, kunhan pohdiskelen onkohan muilla vastaavia kokemuksia tuosta firmasta kun en ole aiemmin tilannut. Tanskassa ilmeisesti varasto.
Kortille suoraan.Mites gigantti hoitaa rahojen palautukset tuotteelle joka on ostettu verkkokaupasta ja palautetaan myymälään? Gigantilla ei taida olla lahjakortteja jotka toimisi myös verkkokaupassa maksutapana? Vai palauttavatko suoraan kortille ja pitääkö olla sama kortti jolla tuote maksettu?
Eiköhän ne tänäänkin tullu klo 12. Onni onnettomuudessa: muksu oli kipeenä kotona ja oli ottamassa töllöä vastaan. Hienosti pelaa yhteys Gigantin ja kuljetusfirman välillä.Laitan tännekin, kun sopii ehkä paremmin:
Tää Samsungin NU8005, jonka tilasin viikko sit ma Gigantista tuotiin tänään. Tai siis olis tuotu jos olisin ollut kotona. Kuski vaan soitteli puolen päivän aikaan, että kohta ollaan ovella. Olin sanonut, että ketään ei ole kotona ennen 14. No sanoi, että voi voi ja merkkaa että ei voitu toimittaa. Uusi eka mahd. toimitusaika ens tiistaina samalla haarukalla 12-18. Sanoin, että ihan turha taas yrittää ennen klo 14, mutta tuskinpa tajuavat. Hienon kuljetusfirman ovat hommanneet. Vmp.
Ei tarvitse olla sama kortti jolla tuote on maksettu.Mites gigantti hoitaa rahojen palautukset tuotteelle joka on ostettu verkkokaupasta ja palautetaan myymälään? Gigantilla ei taida olla lahjakortteja jotka toimisi myös verkkokaupassa maksutapana? Vai palauttavatko suoraan kortille ja pitääkö olla sama kortti jolla tuote maksettu?
Lahjakortin uhri, oisit vaan ottanu rahana. Kun vaan sanoo ettei huoli lahjakorttia, niin saa rahat tilille tai kortille. Mutta toki aina lahjakortti Gigantille ensisijainen ohjeistuksessa.Viime viikolla ostin Gigantista PS4 Pro 399 eurolla. Tänään hinta oli 369 joten soitin aspaan ja sain heti 30 euron sähköisen lahjakortin, joten nyt hymyilyttää. On tullut viime vuodet tuolta tai Verkkiksestä ostettua juuri palautuksen ja hyvitysten joustavuuden takia.
Tulikos tästä jo Gigantilta jotain palautetta?Ei meikän pää kestäisi sitä, että oisin noita alkanut luukuttaa. Yhdestä oon maksanut ja sen oon saanut, jos antavat vähän hyvitystä rehellisyydestä, niin kaikki on kotiinpäin. Tuskinpa tuosta kukaan potkuja saa jos ei noita oo useampaa laittanut tuolla tavalla liikkeelle.
Noi lahjakortit/hyvityskuitit ovat omasta mielestä ihan käteviä varsinkin kun puhutaan kaupoista joissa tulee asioitua taatusti.. en oikein tiedä miksi porukka niitä vierastaa.. tietty jos se kolmekymppiä on ratkaiseva summa perheen ruokarahojen takia niin asian ymmärrän. Itsellä ollut mm. motonettiin parhaimmillaan parisataa hyvityskuitteja kun olen palautellut osia tai ostanut varmuuden vuoksi pari eri vaihtoehtoa.. kaikki ne on tullut käytettyä veks, en ole koskaan noita rahana viitsinyt pyytää.On se lahjakortti kuitenkin 3v voimassa, niin eiköhän sen siinä ajassa kerkeä käyttämään.
Nyt jäi Juhan ajatus kyllä vähän auki.... Kaveri lähes "repi" läppärin paketin auki ja viittasi kannettavan ja totesi sitten sen jälkeen että selvä laita kortti maksupäivä esteen niin rahat palautuu parin päivän sisällä.
...
Pientä typoa oli kun väsyneenä kirjoitteleeNyt jäi Juhan ajatus kyllä vähän auki.
Viikko sitten perjantaina palautin Giganttiin black fridaysta ostetun läppärin takaisin (verkkokaupasta ostettu, verkkopankista maksettu). Tiskillä sanoi että 2-3 päivää menee rahojen palautumisessa, ei vielä ainakaan ole näkynyt. Tilinumeroa ei kysellyt, mutta kai se on kaivettavissa jotenkin siitä miten se on maksettu? Onko muilla kyselty tilinumeroa gigantin palautuksissa?
Aikaisemmin ketjussa joku mainitsi, että pari viikkoa ois mennyt rahojen palautuksessa, joten saattaahan siinä kestää.
25€ lahjakortin sieltä sai palkintona.. seuraavalla kerralla pidän prossut!Tulikos tästä jo Gigantilta jotain palautetta?
Eli jouduit roudamaan viel prossut takaisin yms. s äätöä. Aika surkea palkkio ylimääräisestä työstä..25€ lahjakortin sieltä sai palkintona.. seuraavalla kerralla pidän prossut!
25€ oli suoraan sanottuna juuri ja juuri tyhjää parempi. 50€ ois omasta mielestä ollut myös vähän, mutta jo kohtuullinen kun ottaa huomioon tavaran arvon.Eli jouduit roudamaan viel prossut takaisin yms. s äätöä. Aika surkea palkkio ylimääräisestä työstä..
Eihän tuo 25e korvaa kuin ehkä asiaan käytetyn ajan ja vaivan. Yhtään ei jää pahoittelulisää.25€ oli suoraan sanottuna juuri ja juuri tyhjää parempi. 50€ ois omasta mielestä ollut myös vähän, mutta jo kohtuullinen kun ottaa huomioon tavaran arvon.
Joo korvaa ajan ja vaivan tuosta, mutta kiitosta tuohon summaan ei vielä mahdu.Eihän tuo 25e korvaa kuin ehkä asiaan käytetyn ajan ja vaivan. Yhtään ei jää pahoittelulisää.
Itse ainakin vastaisin vielä takaisin ja kehottaisin miettimään korvausta vielä uudestaan. Aika paska maku jäisi muuten.
Jotkut ne kehtaa tuotakin harrastaaHoh. PS4:n hinta oli taas pudonnut. Nyt CDON.com 339.95. Pitihän sitä piiruuttaan kokeilla saanko hyvärit Gigantilta edellisen lisäksi. Hyvin toimii! Nyt on 30+29 euron lahjakortit Giganttiin. En kokeillut pyytää rahana kun nuo kumminkin tulee käytettyä tuohon firmaan PS4 pelien tms. muodossa kuitenkin. Pitää seurata vielä koko palautusajan loppuun onnistuuko hankkimaan lisää hyväriä
Tai olisi voinut palauttaa kaksi ja myydä kaksi niin ei omatunto jää soimaamaan niin pahasti.Tuossa olisit voinut tehdä kunnon tilin myymällä 4 eteenpäin vaikka puoleen hintaan, epärehellisenä ihmisenä.
Joskus viitisen vuotta sitten tilasin useamman kerran ongelmitta täältä: Osta Posters, Juliste ja Elokuvajulisteet AllPosters.fi-sivustostaEn ole varma kuuluuko tää tähän mutta enpä nyt parempaakaan löytänyt tällei pikku tumussa.
Ajattelin siis tilata vähän pelihuoneen seinälle postereita mammulin käskystä. Löysin 12. Tässä tarjous
Subtotal:£92.90
Delivery:£203.49
Total (including delivery):£296.39
Vittu repesin. Tuotanoinniin.
edit, noin viisi sekunttia yritin etsiä maili linkkiä mutta ei näkynyt
Eli jos tiedätte jonkun hyvä kaupan mistä postereita niin linkkejä kiitos.
Todennäköisesti olisivat huomanneet virheen ja kysyneet, että meinaatko palauttaa vielä ne kaksi muutakin ylimääräistä.Tai olisi voinut palauttaa kaksi ja myydä kaksi niin ei omatunto jää soimaamaan niin pahasti.
Tuskin niitä ihan hirveästi kiinnostaa johonkin silikonikuoreen tulleet pienoiset naarmut. Saattaisivat jopa ottaa vastaan vaikka tuo euron arvoinen silikonikuori puuttuisikin. Periaatteessahan myyjällä olisi oikeus veloittaa arvonlasku aiheutetuista ylimääräisistä jäljistä mutta paljonko tuollaisesta euron kiinakuoresta nyt voisi vähentää? (Vähemmän kuin mitä käytetyn kaupassa menetät.) Kärrää vaan suoraan liikkeeseen jos on lähistöllä niin eiköhän ne sen ota ilman mukinoita. Todennäköisesti se palautuspisteen virkailija tarkistaa muutenkin vain puhelimen kunnon ja osien mukanaolon.Ostin gigantista Oneplus 6 ja vähän turhan huonosti sopii käteen niin ajattelin palauttaa. Puhelin toki virheetön mutta myyntipaketissa mukana tulleessa silikonikuoressa näkyy naarmuja kun on yli viikon verran käytetty ja melkein joka kerta kun taskuun tämän laittaa niin pehmeään kuoreen tulee naarmu.
Kuinka tarkkoja nuo ovat tämmöisen asian kanssa? Ei ole ennen tullut mitään palauteltua. Helpommin tämän palauttaisi kuin myisi jossain foorumilla.
No joo. Kummaa tämä nykyaika, kun rehellisestä toiminnasta pitäisi saada palkkio. Muistan vielä ajan, kun osattiin olla rehellisiä aivan luonnostaan. @Komura silti peukku, kun ei varastanut, vielä.Joo korvaa ajan ja vaivan tuosta, mutta kiitosta tuohon summaan ei vielä mahdu.
Tuossahan joutuu tekemään työtä vasten tahtoaan jos haluaa kuitenkin rehellinen. Onko väärin, että siitä saisi korvausta menetetystä vapaa-ajasta?No joo. Kummaa tämä nykyaika, kun rehellisestä toiminnasta pitäisi saada palkkio. Muistan vielä ajan, kun osattiin olla rehellisiä aivan luonnostaan. @Komura silti peukku, kun ei varastanut, vielä.
No jopa alkoi pappailu, oliko ennen vai jälkeen sotia tämä aika mitä muistelet? Kun tuota sinne palauttelin, niin lähinnä tuntui, että olen vaivaksi heille ja enemmän se tässä harmittaa. Kiittäähän voi monella tapaa ja tässä nyt oikeestaan kiitetty asiasta mitenkään.No joo. Kummaa tämä nykyaika, kun rehellisestä toiminnasta pitäisi saada palkkio. Muistan vielä ajan, kun osattiin olla rehellisiä aivan luonnostaan. @Komura silti peukku, kun ei varastanut, vielä.
Itsekin Gigantista tilasin 9700K ja se koodi näkyi olevan kuitilla.Enkä muuten saanut sitä blackcocks 4 pelikoodia edes tuon mukana
En saanut edes kuittiaItsekin Gigantista tilasin 9700K ja se koodi näkyi olevan kuitilla.
Minulle ainakin tuli sähköpostiin samana päivänä kun lähettivät Ruotsista.En saanut edes kuittia
En kyllä tajua tätä.Minulla on viime joululta ylimääräinen e-kirja kaapissa, kun lähettivät väärän värisen. Laittoivat oikean tulemaan ja olisi pitänyt väärä palautella ärrälle. Eipä moista ole lähimaillakaan, eikä tule normaalisti moisilla asioitua, niin olkoon kaapissa, kunnes hoitavat sille kuljetuksen kotoa tai maksavat sen viennistä ärrälle.
Ah sieltähän se kuitti löytyi, mutta ei siinä sitä koodia jostain syystä ole.Minulle ainakin tuli sähköpostiin samana päivänä kun lähettivät Ruotsista.
Tainnu i7 tullu luettua 7 kpl, pari tulee vielä jälkijunassa.Gigantilta tilasin i7-9700K ja siitä tuli viestiä, että siirtyy toimitus joulukuun puolen välin tienoille. Ilmeisesti hyvityksenä laittoivat sitten muutaman prossu kaupan päälle kun tältä näytti kun avasin paketin.