Battlefield V

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Miten ihmeessä pystyy joinaamaan squadiin kun liittyy peliin mikä on jo käynnissä? En tiedä olenko sokea mutta en ole löytänyt mistään vastaavaa squad-listaa mikä oli BF1:ssä.
Ja asiaan liittyen, kaverin kanssa eilen pelattiin ja kutsuin sen omaan squadiin, joka kerta kun kuolin niin olin taas yksin ja piti pistää kutsu uudestaan. Onkohan kyseessä bugi vai enkö vaan osaa?
Peli ”pauselle”, sieltä löytyy squads, josta voit liittyä tai perustaa oman.
Pois ei toki pitäisi lentää jos kaveri on jo squadissa mukana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 006
Et mitenkään, koska muuten huonoa johtajaa ei voisi syrjäyttää mitenkään. Periaatteessa aina kun lippu vaihtaa omistajaa komento pitää laittaa uudestaan. Myös puolustus komennot pitää tietyn ajan jälkeen laittaa uudelleen.
Niinpä niin, mutta jos kuitenkin kavereiden kanssa pelaa samassa squadissa samalla taktiikalla, ni olis ees hyvä antaa se vaihtoehto siihen.

Toisaalta tässä ihmisillä on jotenkin käsitys, että paras taktiikka on juosta isossa ryhmässä lipulta lipulle ja puolustaminen on turhaa.

Täs vitosessa se puolustaminen on kuitenkin vielä aika helppoo kolmellakin pelaajalla 15 vihollista vastaan, kun rakentaa niitä juttuja sinne.

Mutta enivei, turhaan siitä tänne kirjottelee vaan pitäis dicelle lähettää viestiä :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Niinpä niin, mutta jos kuitenkin kavereiden kanssa pelaa samassa squadissa samalla taktiikalla, ni olis ees hyvä antaa se vaihtoehto siihen.

Toisaalta tässä ihmisillä on jotenkin käsitys, että paras taktiikka on juosta isossa ryhmässä lipulta lipulle ja puolustaminen on turhaa.

Täs vitosessa se puolustaminen on kuitenkin vielä aika helppoo kolmellakin pelaajalla 15 vihollista vastaan, kun rakentaa niitä juttuja sinne.

Mutta enivei, turhaan siitä tänne kirjottelee vaan pitäis dicelle lähettää viestiä :D
Itseasiassa nyt kun enemmistölipuista saa niin paljon nopeammin ja helpommin pisteitä, että juuri konkkaa pelatessa puolustus on yllättävän turhaa.
Muissa pelimuodoissa sillä on vihdoin oikeasti hyötyä, mutta ei konkassa.
Syy on oikeastaan siinä, että vaikka sinä squadillasi puolustat vaikka kahtakin lippua, niin 90% servereitä kaikki muut pelaajat taistelee koko mapin solmukohdassa.
Esim Aerodrome C lippu, Arrasin E, Devastationin C, Twisted Steelin silta (B+E) jne.
Tällöin muut liput jää viholliselle ja ottelu hävitään.
Mutta kun nimenomaan vedät sitä kuuluisaa munaravia niiden solmukohtien ympärillä ja valtaat liput, niin varmaan 90% otteluista päättyy oman tiimin voittoon, koska kaikki muut on siellä yhdessä kasassa. Vastustajan baseliput menetetään välillä kun jengi juoksee sieltä läpi sinne keskelle. Sit taas haltuun.

Ja tuo on itseasiassa paljon hauskempaa vieläpä kuin BF1:ssä.
Sit kun haluaa vähän vakavammin esim sitä puolustusta harrastaa, niin pelimuotoa vaihtoon. Grand Operation, Breaktrough, Frontlines jne.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Onko tämä uponnut bäfä 1:sen ystäville?
Pelasin jälkimmäistä 800h ja tykkäsin paljon. Tätä uutta kokeilin kun oli early access ja tuntui pettymykseltä, liian värikkäältä ja se brutaali ww2- fiilis ei välittynyt.

Nyt julkaistu ja kiinnostaisi tietää fiiliksiä kun lisää karttoja. Qonguest oli oma suosikki edellisessä.
Riippuu pelasitko BF1 kasuaalisti soolona vai kiinnostaako tiimityöskentely. Yksin tämän pelaaminen on vaikeampaa, koska peli painottaa huomattavasti enemmän tiimipelaamista. Aseet ovat parempia tuntumaltaan ja tappavat hiukan nopeammin. BF1 oli pelinä ok, mutta tämä voittaa sen helposti.
Suosittelen kokeilemaan Origin accesin avulla, jos et ole vielä testannut. 10h testi antaa jo ihan hyvän kuvan pelistä.

Btw se on conquest ;)

Itseasiassa nyt kun enemmistölipuista saa niin paljon nopeammin ja helpommin pisteitä, että juuri konkkaa pelatessa puolustus on yllättävän turhaa.
Muissa pelimuodoissa sillä on vihdoin oikeasti hyötyä, mutta ei konkassa.
Syy on oikeastaan siinä, että vaikka sinä squadillasi puolustat vaikka kahtakin lippua, niin 90% servereitä kaikki muut pelaajat taistelee koko mapin solmukohdassa.
Esim Aerodrome C lippu, Arrasin E, Devastationin C, Twisted Steelin silta (B+E) jne.
Tällöin muut liput jää viholliselle ja ottelu hävitään.
Mutta kun nimenomaan vedät sitä kuuluisaa munaravia niiden solmukohtien ympärillä ja valtaat liput, niin varmaan 90% otteluista päättyy oman tiimin voittoon, koska kaikki muut on siellä yhdessä kasassa. Vastustajan baseliput menetetään välillä kun jengi juoksee sieltä läpi sinne keskelle. Sit taas haltuun.

Ja tuo on itseasiassa paljon hauskempaa vieläpä kuin BF1:ssä.
Sit kun haluaa vähän vakavammin esim sitä puolustusta harrastaa, niin pelimuotoa vaihtoon. Grand Operation, Breaktrough, Frontlines jne.
Olen samoilla linjoilla. Yleensä lipun valtauksen jälkeen puolustan sitä siihen asti että vihollisia ei enää näy. Tämän jälkeen täytän helat/ammot ja jatkan seuraavalle lipulle. Arvostan toki niitä, jotka jaksavat jäädä tekemään poteroita yms. Ei vain sovi omaan pelityyliin. Lisäksi kierrän oikeastaan aina reunalippuja ja jätän oman tiimin taistelemaan siitä solmukohdasta.
Oikeastaan ainut lippu jota jaksaa enemmän puolustaa on vihollisen basen lähimmäinen lippu. Tälläinen tyyli häiritsee yllättävän paljon vihollisen pelaamista, kun omat voivat hyökätä sen jälkeen kahdesta suunnasta. Siihen ensimmäiselle lipulle on myös hyvä tuhota kaikki vihollisen ajoneuvot.
 
Liittynyt
02.12.2018
Viestejä
4
Mite muil pyörii DXR.n ultra mausteilla? itel 2080ti ja fps tippuu johonkin 60-80.. välil tulee melkosia droppei. Muilla samalaisia kokemuksia?`
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
On kyllä äärettömän vaikea tehtävä tuo Gewehr M95/30 Mastery V assigment. Ei vain millään saa tehtyä vaikka kuinka yrittää, paras taitaa olla 18/20. Mihin asti noita mastery assigmenteja muuten riittää, joko V on viimeinen?

Complete any
- In 1 life, headshot kill 10 enemies in objective areas
- In 1 round, headshot kill 20 enemies in objective areas

EDIT: Pitäisi näköjään avautua useammin sillä seuraavassa, pitkässä Breakthrought matsissa sain tehtyä :D
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Riippuu pelasitko BF1 kasuaalisti soolona vai kiinnostaako tiimityöskentely. Yksin tämän pelaaminen on vaikeampaa, koska peli painottaa huomattavasti enemmän tiimipelaamista. Aseet ovat parempia tuntumaltaan ja tappavat hiukan nopeammin. BF1 oli pelinä ok, mutta tämä voittaa sen helposti.
Suosittelen kokeilemaan Origin accesin avulla, jos et ole vielä testannut. 10h testi antaa jo ihan hyvän kuvan pelistä.

Btw se on conquest ;)


Olen samoilla linjoilla. Yleensä lipun valtauksen jälkeen puolustan sitä siihen asti että vihollisia ei enää näy. Tämän jälkeen täytän helat/ammot ja jatkan seuraavalle lipulle. Arvostan toki niitä, jotka jaksavat jäädä tekemään poteroita yms. Ei vain sovi omaan pelityyliin. Lisäksi kierrän oikeastaan aina reunalippuja ja jätän oman tiimin taistelemaan siitä solmukohdasta.
Oikeastaan ainut lippu jota jaksaa enemmän puolustaa on vihollisen basen lähimmäinen lippu. Tälläinen tyyli häiritsee yllättävän paljon vihollisen pelaamista, kun omat voivat hyökätä sen jälkeen kahdesta suunnasta. Siihen ensimmäiselle lipulle on myös hyvä tuhota kaikki vihollisen ajoneuvot.
Totta ja kannattaa myös vastustajan baselipuilta tuhota kaikki ne ammo/healt boxit ja sit etenkin ne tankkien täydennyspisteet, koska ne ei saa tarkkailtua ilman et tulee tankista pois korjaamaan ne.
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
450
Mitähän varten mulla on ollu useissa aseissa jo valmiiks valitut specialization väylät?

E: Taitaa johtua default aseista jotka on jo valmiita. Ilmeisesti näiden pyssyjen tapauksessa ainoa keino olisi resettaus?
aloitusaseissa on valmiina että uusilla pelaajilla olisi yhtä hyvät aseet/mahdollisuudet kuin enemmän pelanneilla.

Pari matsia eilen pelannut ja hyvältä tuntuu!
 

KooVee

Tukijäsen
Liittynyt
26.04.2018
Viestejä
24
Jaahas, kaksi noista on mennyt varmaan vahingossa läpi. Tässä on kyllä niin paljon bugeja, että kaikki on mahdollista :D Tekeeköhän tuolla expalla edes mitään, jos on jo 50 lvl?

Oonkohan muuten ainut hölmö, joka on tähdännyt enfieldillä kiikarin "kolmion" mukaan enkä sillä kohdalla missä ne janat leikkaa.
En tunnusta
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
413
On kyllä äärettömän vaikea tehtävä tuo Gewehr M95/30 Mastery V assigment. Ei vain millään saa tehtyä vaikka kuinka yrittää, paras taitaa olla 18/20. Mihin asti noita mastery assigmenteja muuten riittää, joko V on viimeinen?

Complete any
- In 1 life, headshot kill 10 enemies in objective areas
- In 1 round, headshot kill 20 enemies in objective areas

EDIT: Pitäisi näköjään avautua useammin sillä seuraavassa, pitkässä Breakthrought matsissa sain tehtyä :D
Tää on mulla kans seuraavana listalla. Pitääkö tossa itse olla objective alueella vai pitääkö vihun olla objective alueella?

Edellinenkin oli suhteellisen vittumainen. 10 elämässä päähän makuulla tai sitten 20 rundin aikana.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Harmi ettei voi palauttaa omaa versiota ja ostaa uudelleen :D
Kyllähän tuo hieman kismittää kun itse kuitenkin maksoin sen täyden hinnan tosta. Noh, eipä tartte sitä premiumia sitten ostaa (kop kop)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Ilmeisesti tuo alennuskin tulee vähän arvalla, kun osa saa tuon ja osa ei. Yllättävän nopeasti meni kyllä aleen vaikka olihan tämän pelin markkinointi melkoinen malliesimerkki siitä mitä ei kannata tehdä. Onneksi en itse maksanut kuin n. 40€ niin ei harmita.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Tää on mulla kans seuraavana listalla. Pitääkö tossa itse olla objective alueella vai pitääkö vihun olla objective alueella?

Edellinenkin oli suhteellisen vittumainen. 10 elämässä päähän makuulla tai sitten 20 rundin aikana.
Vihollisen täytyy olla objectiven alueella eli vaikka B:llä jossa on squad order. Oli muuten viimeinen assigment, kuudetta ei tullut eli master V on viimeinen.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 028
Peli rikki muillakin just nyt?

Servulle menin niin classiruudut tyhjiä enkä voi spawnata. Myös armory/assignments/you company ym. menut antaa erroria tai on tyhjiä.

edit: noniin hetken luulin olevani ainoa päähänpotkittu kun porukkaa kyllä pelaamassa servuilla, mutta nyt redditissä muillakin samaa.

Game doesn't load company, profil etc. : BattlefieldV
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
41
Kellään muulla käynyt että ei pysty käyttää kun pistoolia, joskaan sillä ei pysty ampumaan eikä tähtäämään kun välillä? Mulla käyny nytten kaksi kertaa ja tällä viimesellä ei auttanu kuoleminen eikä mikään. Kiväärit ja muut paitsi pistooli on jotenkin harmaana tossa valikossa eikä suostu ottamaan niitä eikä pistoolikaan ammu :I Koitin valita uudelleen eri kivääreitä ja vaikka mitä mutta ei auta. Äänet toimii myös tosi huonosti. Tankista ei välttämättä kuulu mitään ääntä kun sillä ajaa ja pelkkä headphones käytössä ja 3d kokeiltu myös. Kai tämä tästä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Onko ollut missään juttua vielä maksimi rankin nostamisesta? Perinteisestihän tuo on ollut ennen dlc:a 100 mutta tässä vain 50.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
182
Tuesday, December 11th
  • Update – Battlefield V 12-11-2018 Update – A minor update is releasing that addresses some notable issues with game crashes, unlocks, and UI (see below).
  • Update Notes – Battlefield V 12-11-2018 Update – Although the update notes may change over the next 24 hours, here’s a glimpse of improvements we are rolling out tomorrow:
    • Players no longer get spotted on the mini-map after killing an enemy.
    • Fixed an issue where high-level Recon players lost access to the Throwing Knife.
    • Adjusted the initial respawn count on specific maps in Domination mode.
    • Fixed a crash that could occur when being in the Practice Range as a squad.
    • Fixed a crash that could occur when viewing the Tides of War menu.
    • Fixed a crash that could occur when playing the Nordlys War Story.
    • Corrected the Tides of War countdown notice to show the correct number of days.
    • Fixed broken audio when watching the tutorial videos.
Tälläistä tänään. Vihdoinkin tuo spot-bugi (vaiko ominaisuus?) poistetaan, kun jengi sai tietää tuosta aiemmin, niin käytännössä aina kun sait tapon niin koko vihutiimi kääntyi päälle. Nyt on varmaan vähän enemmän pelivaraa esim. flankatessa.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 028
Korjasivat yhden bugin joka kaataa pelin menussa (dogtagit DXR modessa), mutta yhä kaatuu satunnaisesti pelatessa. :tdown:

Jännä juttu tämä kaatuilu, kun tätä ei tapahtunut ekassa versiossa eikä heti 5. päivän updaten jälkeen vaan alkoi vasta pari päivää sen jälkeen.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
413
Korjasivat yhden bugin joka kaataa pelin menussa (dogtagit DXR modessa), mutta yhä kaatuu satunnaisesti pelatessa. :tdown:

Jännä juttu tämä kaatuilu, kun tätä ei tapahtunut ekassa versiossa eikä heti 5. päivän updaten jälkeen vaan alkoi vasta pari päivää sen jälkeen.
Mulla oli samaa. Ekaksi äänet ja kuva jumiin ja sitten ilmoitus, että Battlefield lakkasi toimimasta. Otin muisteilta XMP:n pois muisteilta päältä niin loppu kaatuilu.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 028
Mulla oli samaa. Ekaksi äänet ja kuva jumiin ja sitten ilmoitus, että Battlefield lakkasi toimimasta. Otin muisteilta XMP:n pois muisteilta päältä niin loppu kaatuilu.
Eritavalla kaatuu täällä. Heittää vaan työpöydälle. Erilaisia muistiasetuksia kokeiltu ilman vaikutusta.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
342
Tälläistä tänään. Vihdoinkin tuo spot-bugi (vaiko ominaisuus?) poistetaan, kun jengi sai tietää tuosta aiemmin, niin käytännössä aina kun sait tapon niin koko vihutiimi kääntyi päälle. Nyt on varmaan vähän enemmän pelivaraa esim. flankatessa.
Tähän liittyy myös se mukava ominaisuus että AA:lla pystyy spottaamaan koko vihollisen tiimin. Jos joku muu on ihmetellyt mitenkä jollakin voi olla 0:0 statsit mutta scorea 20-30k.

 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
12
Mulla jumittaa jos erehtyy katsomaan assignmentteja kesken matsin mut muuten ei ole ollut onkelmia. Tai siis tossa näytöllä näkyy sotiminen blurrattuna ja voi klikata kaverit -valikon auki mutta mitenkään ei voi päästä takas peliin vaan peli on käynnistettävä kokonaan uudelleen.
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
413
Mulla jumittaa jos erehtyy katsomaan assignmentteja kesken matsin mut muuten ei ole ollut onkelmia. Tai siis tossa näytöllä näkyy sotiminen blurrattuna ja voi klikata kaverit -valikon auki mutta mitenkään ei voi päästä takas peliin vaan peli on käynnistettävä kokonaan uudelleen.

Mulla teki ennen pätsiä tätä. Nyt melkeen vittuilakseni aina kokeilen, että jäätyykö vai ei.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Huomenna tulossa joku "TTK improvement" :confused::confused:

Toivottavasti eivät nyt mene liikaa sörkkimään, vaikka onhan siinä pieni mahdollisuus, että gunplay jopa paranisi. Olisivat ensin korjanneet TTD ongelmat ja ehkä pudottaneet assaultin aseiden kantomatkaa.

Nuo erilliset serverit voi tosin olla ihan hyvä idea eri asioiden testaukseen. Esim. Hamada ilman cq assaultia, servu ilman attritionia ym. :geek:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Mielenkiinnolla odotellaan mitä sieltä tulee....

Battlefield V TTK Changes are Rolling Out Tomorrow
Battlefield V TTK Changes are Rolling Out Tomorrow

Huomenna pätsin yhteydessä tarkemmat tiedot muutoksista.

Noh, jos menee aivan metsään niin jotain lohtua:

We also recognize that a highly engaged portion of our community prefers the current damage model as it is. To account for this, we have set up a new server playlist called “Conquest Core”. This will be live tomorrow as well.
Se on sitten eri asia miten pelaajia löytyy. Painaako suurin osa vaan valikosta Conquest, joka vie uuteen malliin. Tuossa kun sanotaan että se nykyinen TTK on jostain erillisen playlistin kautta, mitä tuo playlist nyt ikinä tarkoittaakaan? Itse kun vain valinnut multiplayerin alta Conquestin, onko playlist sama asia ja tulee uusi Conquest Core boksi? Vai onko se joku filtteri servereissä, mihin varmaan suurin osa ei edes mene?

Kuulostaa vähän ikävästi siltä, että olisi kyse pysyvästä muutoksesta:

Additionally, this new playlist will evolve over time and is the first step toward a traditional Battlefield “Hardcore” experience.​

Harmi etteivät nyt saanut sitä TTD:tä fiksattua ennemmin, ja menevät tällä.
Toki voihan se olla, että nykyisen TTK:n on katsottu olevan joillekin liikaa. Pidemmän linjan tykittäjät vaan olleet äänessa kun joka paikassa huudelllaan että älkää muuttako TTK:ta.
Eli että DICE oikeasti haluaa sen pidemmän TTK:n "peruspeliin", ja nykyisestä pitävät siirtyvät vain tuonne Conquest Core ja jatkossa HC puolelle.

Ei HC:ssä sinänsä vikaa ja moni varmasti kaipaa, mutta nykyinen malli on ainakin omaan makuun. Eli en ehkä kaipaisi sitten mitään ylimääräistä HC tauhkaa jos haluan pitää TTK:n kuin se on. :btooth:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
65
Jokaikisen matsin jälkeen, oli se sitten Conquest tai end of a Operation ni peli jää latauslooppiin. Se oikean yläkulman latausikoni (joskus niitä jää siihen kaksi viistosti allekkain) jää looppaamaan vaikka päälle 10 minuutiksi (jätin pelin päälle suihkun ajaksi).

:mad:
itellä on näyttö ja telkkari kiinni koneessa. otin telkkarin irti niin loppu noi latausruutu sekoilut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
TTK alas ja Spiderman-mekaniikat Usain Boltin juoksuvauhdilla jätetään peliin. Noh onneksi ei tullut ostettua vielä.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 028
Ei HC:ssä sinänsä vikaa ja moni varmasti kaipaa, mutta nykyinen malli on ainakin omaan makuun. Eli en ehkä kaipaisi sitten mitään ylimääräistä HC tauhkaa jos haluan pitää TTK:n kuin se on. :btooth:
Jep, nykyinen hyvä. Ihme homma että keskittyvät toimivien asioiden "korjaamiseen" eivätkä rikkinäisten paikkaamiseen.

Tosin eipä siinä mitään vikaa että kaksi erilaista modea kunhan eivät ole sitten ihan liian ääripäitä.

Keskittyisivät vaikka Rotterdam/kaupunkimapit only 24h serverien pystyttämiseen, niin ei tarvitsisi jatkuvasti vaihtaa serveriä että voi pelata hyviä mappeja... Koko BF1 elinkaarenaikana ei tällaisia servereitä tosin nähty, eli lienee turha toivo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Huomenna tulossa joku "TTK improvement" :confused::confused:

Toivottavasti eivät nyt mene liikaa sörkkimään, vaikka onhan siinä pieni mahdollisuus, että gunplay jopa paranisi.
Tietty Reconit pudottaa ykkösellä vartalo osumasta tuon jälkeen,nytkin kun peli on välillä snipujen rinkirunkkaus peli niin tuostahan se gunplay vaan paranee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Tietty Reconit pudottaa ykkösellä vartalo osumasta tuon jälkeen,nytkin kun peli on välillä snipujen rinkirunkkaus peli niin tuostahan se gunplay vaan paranee.
Ai että, rakastan jo nyt ajatusta. Ihan kuin vanhoina hyvinä BF4 HC aikoina. Lee-Enfieldillä lipulta lipulle ja vähän quickscopea :geek:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Ai että, rakastan jo nyt ajatusta. Ihan kuin vanhoina hyvinä BF4 HC aikoina. Lee-Enfieldillä lipulta lipulle ja vähän quickscopea :geek:
BF4 HC toimiikin erittäin hyvin silloin kun on snipurajoitukset servuilla,BF4 Burdel HC Rush servu on varmaan servuna paras missä olen ikinä mitään BF pelannut(rush mappeihin en ota tässä kantaa,BF3 oli paremmat rush mapit) mutta tämä BF V on kyllä niin tavan snipupeli ettei mitään rajaa,tuskin edes tulee vuokraservuja missä adminit voisi asettaa rajoituksia tai tiettyjä mappeja kiertoon,nyt tässä kiertää aina vaan kaikki mapit-ne paskatkin,näillä DICEn servuilla,ei aktiivisia admineita,ei rajoituksia tai sääntöjä.
Aerodome kun tulee kierrossa vastaan niin meikä lähtee,ei sitä shittiä pelaa ees sikakaan kiljumatta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
BF4 HC toimiikin erittäin hyvin silloin kun on snipurajoitukset servuilla,BF4 Burdel HC Rush servu on varmaan servuna paras missä olen ikinä mitään BF pelannut(rush mappeihin en ota tässä kantaa,BF3 oli paremmat rush mapit) mutta tämä BF V on kyllä niin tavan snipupeli ettei mitään rajaa,tuskin edes tulee vuokraservuja missä adminit voisi asettaa rajoituksia tai tiettyjä mappeja kiertoon,nyt tässä kiertää aina vaan kaikki mapit-ne paskatkin,näillä DICEn servuilla,ei aktiivisia admineita,ei rajoituksia tai sääntöjä.
Aerodome kun tulee kierrossa vastaan niin meikä lähtee,ei sitä shittiä pelaa ees sikakaan kiljumatta.
Itse pelasin BF4 aikoina käytännössä pelkästään 64p CQ HC No Limit servulla ja en kokenut snipuja koskaan ongelmaksi. Tietysti onhan se sanomattakin selvää että sniputtaminen oli tuolloin helpompaa kun ei tarvinnut osua päähän ja se lisäsi varmasti snipujen määrää. Itse en vieläkään kykene näkemään snipuja nykyisessä pelissä ongelmana, enemmän harmaita hiuksia aiheuttaa kohtalaisen tehokkaat ja tarkat konekiväärit.

Kuitenkin, itsekin liputtaisin vuokraservujen puolesta jossa voisi laittaa rajoituksia esim classeihin, mappikiertoon tai vaikka ticketteihin. Jokainen löytäisi varmasti mieluisen servun pelata joten ihmettelen kun DICE ei tätä vaihtoehtoa ole tuonut julki. Saattaisi pelin myyntimäärätkin olla hieman toista kun kaikkia ei pakoteta automaattisesti samalle hiekkalaatikolle leikkimään.

Tota varten on codi :)
Kiintoisa mielipide. Modern Warfare 2 jälkeen en ole CODin pelisarjaan koskenut ja tuskin tulen koskemaankaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Itse taas en koskaan oikein lämmennyt Bäfien HC:lle, koska se on juuri tuollainen sniputtajien taivas jossa varvasosumastakin saa laakista vainaaksi. Muistuttaa juurikin sitä meininkiä mitä CoD oli aikanaan kaikkien quickscopejannujensa kanssa. Jos olisi erikseen asekategorioillle noita buffeja niin sitten ehkä. Käytännössä melkein kaikki aseet voisivat saada ~2x kertoimen mutta sniput vaikka niin, että pääosuman lisäksi ylävartalo riittäisi tappoon. Ei käsi- tai jalkaosumista tarvitse saada yhden osuman tappoja.

Itse en vieläkään kykene näkemään snipuja nykyisessä pelissä ongelmana, enemmän harmaita hiuksia aiheuttaa kohtalaisen tehokkaat ja tarkat konekiväärit.
Oma kokemus noista konekivääreistä ja snipuista on se, että vaikka saat sen 3-4 laakin sarjan snipuun niin se vetää silti 100% tarkkuudella sen yhden pääosuman sieltä. Mielestäni jokseenkin naurettavaa, että sillä tarkkuuskiväärillä saa tähdättyä ongelmitta samalla kun saa rintaan pari konekiväärin kutia. Mielestäni hyvä, että suppressionista aiheutuva random spread on lähtenyt mutta ainakin snipuilla voisi tähtäys tärähtää hieman osumaa ottaessa. Noin muuten konekiväärit ovat kyllä tehokkaita tässä mutta en näe niitä mitenkään liian tehokkaiksi. Oikeastaan kaikki aseet ovat ihan kohtuullisessa balanssissa pl. konepistoolit, jotka kaipaisivat pientä damagen nostoa ja rekyylin pienennystä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Oma kokemus noista konekivääreistä ja snipuista on se, että vaikka saat sen 3-4 laakin sarjan snipuun niin se vetää silti 100% tarkkuudella sen yhden pääosuman sieltä. Mielestäni jokseenkin naurettavaa, että sillä tarkkuuskiväärillä saa tähdättyä ongelmitta samalla kun saa rintaan pari konekiväärin kutia. Mielestäni hyvä, että suppressionista aiheutuva random spread on lähtenyt mutta ainakin snipuilla voisi tähtäys tärähtää hieman osumaa ottaessa. Noin muuten konekiväärit ovat kyllä tehokkaita tässä mutta en näe niitä mitenkään liian tehokkaiksi. Oikeastaan kaikki aseet ovat ihan kohtuullisessa balanssissa pl. konepistoolit, jotka kaipaisivat pientä damagen nostoa ja rekyylin pienennystä.
Onhan se tietysti noinkin. Omalla kohdalla 1vs1 tilanteessa lopputulos on useimmiten se että jos missaan snipuna ensimmäisen shotin niin kuolen vailla mahdollisuuksia ja noin sen pitää ollakin. Useimmiten tilanteet hävitään myös silloin jos vihollinen pääsee ampumaan ensin. Allekirjoitan tuon suppressionin siltä osin, että sen pitäisi koskea jokaista classia. Tällä hetkellä automaattisesti päähän ampuvia reconjumalia on erittäin harvassa eli sinällänsä pelkästään reconin rankaiseminen olisi turhan julmaa.

Varmaan aikaisemminkin linkattu tänne mutta tällaista se recon voi olla parhaimmillaan. Tuollaisia ei todellakaan tule vastaan liian usein.

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Varmaan aikaisemminkin linkattu tänne mutta tällaista se recon voi olla parhaimmillaan. Tuollaisia ei todellakaan tule vastaan liian usein.

Ah kappas, DarK-BETRAYED pelaa myös BFV.
Hienoja BF4 pätkiä tuolla, tuli aikoinaan katsottua paljon. :)

 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
nyt tässä kiertää aina vaan kaikki mapit-ne paskatkin,näillä DICEn servuilla,ei aktiivisia admineita,ei rajoituksia tai sääntöjä.
Aerodome kun tulee kierrossa vastaan niin meikä lähtee,ei sitä shittiä pelaa ees sikakaan kiljumatta.
Ite tykkään aika tasaisesti kaikista mapeista, mutta juuri Aerodrome on yksi parhaista mapeista kun siihen pääsee sisälle.
Itse en pelaa laisinkaan snipuna. Supporttina kyllä mutta en makoile snipujen vieressä, vaan olen lipuilla.
Aerodrome taas on juurikin assaultilla ja medicillä parasta. Koko mappi on täynnä reittejä missä pääsee kulkemaan ympäriinsä ilman huolta snipuista. Pystyy rakentamaan juoksuhaudat suojaksi. Lisäksi medicillä pääsee savujen turvin etenemään.

Sama se on kyllä joka mapissa. Sniput/supportit ei tuota pienintäkään ongelmaa missään mapissa kun käyttää suojia, rakennettavia suojia ja savuja hyväksi.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Siellä lista/kuvaus TTK muutoksista: Battlefield V TTK Change List - 12-12-2018 : BattlefieldV

tl;dr, punainen vanha kerroin

upload_2018-12-12_8-58-57.png


Yksi poiminta, joka vastaisi sitä miten ajattelin aiemmin, eli todellisuudessa DICE haluaa pidemmän TTK:n. Pohjimmiltaan ei ehkä ole mitään suurta epäselvää siinä miten TTD:tä voitaisiin korjata.

"Although not extremely vocal within our deeply engaged community, we see from our game data that the wider player base is dying too fast leading to faster churn - meaning players may be getting frustrated with dying too fast that they choose not to log back in and learn how to become more proficient at Battlefield V."
:shifty:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Elikkä siis hetkonen.... Jos semiautoja nerfattu nyt siis se 15% tehosta pois, sehän tarkoittaa esim gehwerillä todellisuudessa lähempänä -25% ? Jos ennen 3 kutia riitti kivasti, niin nythän se vaatii sitten 4 kutia ilmeisesti? Aika iso muutos omasta mielestä, eikä hyvään suuntaan. Itse en tosiaan siitä bf1 "bulletsponge" systeemistä syttynyt, niin tämähän nyt sitte muuttaa peliä suoraa siihe suuntaan...

Taitaa siis pelaaminen siirtyä scoutille suoraan. Jos tuo muutos on niin huomattava kun kuulostaa. Tosiaan, kokeilemallahan tämä selviää lopullisesti että ehkä pitää jättää tuomitseminen sen jälkeen vasta.

Jakakaa kokemuksia ihmeessä kun ehditte kokeilemaan. Ittellä tuntuu olevan pelaamiseen tarvittavan ajan löytäminen aika kiven alla...
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 559
Ois mieluummin vaikka buffannu scoutin keho-osumia vähäsen...
Ei näin, ei näin ei todellakaan näin.
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Itse ainakin tähän asti tykännyt pelata SMG:llä ja niillä on saanut hyvin lahdattua vihuja, mutta jos nyt nerffataan niin saas nähdä meneekö pelistä kiinnostus. Ei todellakaan sytytä bf1 tyyllinen bulletsponge meininki. En kyllä ymmärrä että kuka tuollaista "parannusta" edes haluaa :confused::confused::confused::confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 123
Voivv... olisivat julkistaneet tämän muutama päivä aikaisemmin niin olisin jättänyt rahat tilille. Lankesin tuohon -40% tarjoukseen liian aikaisin :itku:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Nää ruumisarkut on loistavia, kk-ampuja miehistönkuljetus autossa kestää n.15s ennenkun tulee sniperin kuula päähän. Ja näitä snipujahan riittää, 1/3- 1/4 pelaajista.
Yrität kumartua siihen kk:n ääreen niin kuolo korjaa silti.
Nyt sentään omat osumat rekistöröityy edes jotenkuten ja vastustajan instakillit vähentynyt n. 30%
En tiedä missä vika mutta usein tuntuu tosiaan että tapahtumat näkyy itselle n. 0.5s viiveellä joten monesti pelikelvoton.
Tavaksi onkin tullut katsoa heti 10-15 serverin parasta pelaajaa ja jos k/d menee jossain 30/4, 28/2 luokkaa yms. niin samantien uloskirjaus ja uuden serverin etsintä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Tuleeko nuo muutokset nyt pakotettuna kaikille servuille vai jatkuuko homma samalla tavalla ja rinnalle tulee ne "core" servut jossa muutokset on ajettu sisään?

EDIT: Koska sniperit pysyy samana niin periaatteessahan kyseinen päivitys on ainakin bolt actioneille buffi, sillä muiden aseiden damagea laskettiin ja boltit pysyy yhtä tehokkaina.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Tuleeko nuo muutokset nyt pakotettuna kaikille servuille vai jatkuuko homma samalla tavalla ja rinnalle tulee ne "core" servut jossa muutokset on ajettu sisään?
Ainoa missä on vanha TTK on "Conquest Core" serverit, joten Conquest on myös ainoa pelimoodi missä voi pelata vanhalla TTK:lla.
Eli kaikkia muita pelimuotoja voi pelata vain uudella TTK:lla.

upload_2018-12-12_10-54-38.png


Source
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 289
Viestejä
4 196 688
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom