Jaettu kalenteri android - WP(ratkaistu ottamalla google calendar käyttöön)

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Juuh, eli vaimo vaihtoi WP-leiristä androidiin ja nyt on kalenterin kanssa ongelma...

Itse olen vielä L930:n lumoissa ja minulla on hotmailissa kalenteri jonka olen jakanut niin että vaimokin voi sitä muuttaa.

Nyt kun vaimo osti Honor7:n niin se ei suostu synkkaamaan tuota jaettua kalenteria.
vaimo@live.com kalenterin tapahtumat tulee normaalisti luuriin, mutta jaettua kalenteria se ei löydä.

Eli: mawe@hotmail.fi jossa minulla yhteisetmenot kalenteri ----> vaimo@live.com ja vaimo@live.com näkyy ok, mutta mihinkään ei tule näkyviin tuo yhteisetmenot kalenteri...

Kokeilin laittaa .ics:nä mutta tuo vain merkinnät jotka luotu yhteisetmenot kalenteriin, ei tuo sitä kalenteria vaimo@live.com kalenterin alle.

Aikaisemmin toimi kuin junan vessa, kun molemmilla WP ja merkinnät tuli toiselle saman tien riippumatta kumpi ne laittoi yhteiseen kalenteriin.

Googlen kalenteria ei haluttaisi ottaa käyttöön, mieluiten jos saisi skulaamaan tuon jaetun kalenterin.
Lisäksi vaimo@live.com tilillä kivasti kuvia ja tiedostoja joita ei haluttaisi lähteä siirtämään.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Tarviit varmaan jonkun sellaisen mailisoftan joka osaa nuo hanskata. Yleensä nuo valmistajien omat ei noita välttämättä osaa.

EDIT; Kai se on live.com tili on asennettu sinne Exchangena?
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Tarviit varmaan jonkun sellaisen mailisoftan joka osaa nuo hanskata. Yleensä nuo valmistajien omat ei noita välttämättä osaa.

EDIT; Kai se on live.com tili on asennettu sinne Exchangena?
On joo, meniköhän ollenkaan muuten, en muista, mut on joo.
 

Mawe

Thread Killer
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
738
Juuh, en muistanut et google(?) paskoi tuon exchange tuen..

Laitoin sit Lumiaan itselleni gmailin ja sitä kautta nyt jaettu kalenteri jota molemmat voi muokata.

Unohtui vielä tuo, niin sai taas vähän ihmetellä:
https://www.google.com/calendar/syncselect
Not all Google Calendars shown

Vielä hankaa vähän, tällä kertaa Honor, joka on aika hidas synkkaamaan merkintöjä.

Juuh, kyllä se on hienoa et on hienot systeemit!:dead:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 386
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom