Quake Champions

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Minkäslainen pelaajakunta tällä pelillä on TechBBS:ssä? Itse innostunut ihan viimeisen parin viikon aikana panostamaan enemmän tähän peliin. Tuli eilen nähtyä @Jahonnes -niminen kaveri deatchmatchia vääntämässä ja mietin, mahtaako olla sama kaveri kuin täällä foorumilla esiintyvä nimimerkki :D Jos olis isompi kööri pelaajia, niin voitaisiin joskus koittaa kenties ottaa yhdessä peliä :rolleyes:
Pari iltaa olen tota nyt vääntänyt, ja on kyllä ollut aika helvetin hauskaa. Aiempaa kokemusta mulla ei noista arenashootereista kovinkaan paljoa ole, jos ei noita muksuna botteja vastaan pelattuja UT/Q3 matseja lasketa. Nyt on välillä tullut turpaan aika kovaakin, joskin satunnaisesti pääsee onneksi myös helpompiinkin matseihin. Tasoerot näkyvät melko voimakkaasti, mikä on mielestäni moninpelien ehkä tärkein ominaisuus. Innolla odotan ranked dueleiden aloittamista, mutta vielä pitää vähän noita mappeja ja pelin perusteita harjoitella.

Toistaiseksi olen nyt pelannut vain deathmatchia, mutta jotain porukkapelejä voisi jossain vaiheessa kokeillakin, kunhan meno pysyy riittävän leppoisana.

Hyvä että tuli tätäkin peliä kokeiltua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
Onko tässä mitään 4v4 kunnon klaanipelejä? Outoa jos ei ole.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
192
Onko tässä mitään 4v4 kunnon klaanipelejä? Outoa jos ei ole.
Kyllähän jossain jonkulainen skene on, kun pelaavat rahastakin turnauksissa. Itse en oo kyllä perehtynyt viime aikoina lajiin.

Minkäslainen pelaajakunta tällä pelillä on TechBBS:ssä? Itse innostunut ihan viimeisen parin viikon aikana panostamaan enemmän tähän peliin. Tuli eilen nähtyä @Jahonnes -niminen kaveri deatchmatchia vääntämässä ja mietin, mahtaako olla sama kaveri kuin täällä foorumilla esiintyvä nimimerkki :D Jos olis isompi kööri pelaajia, niin voitaisiin joskus koittaa kenties ottaa yhdessä peliä :rolleyes:
Lähinnä instagibbiä on tullut pelailtua. Pitäisi vähän enemmän pelata niin saisi eloa lisää ja kovempia vastustajia niin voisi jaksaakin panostaa kun olis haastetta. Nyt vaan käy juoksemassa pelinkaks sillontällön. Cs-pohjalta, sitä tullut enemmän tai vähemmän pelattua vuodesta 2000. Quakeliveä ja siinä CA joskus 2010-2011 pelailin niin Quaken perusliikkuminen on jotenkin hallussa :kahvi:. Se on aika olennaista kyllä tuossa pelissä. CTF voi olla ihan jees kunhan se tulee. Kaverin kuake-pelejä katsellut sieltä viime vuosituhannen lopusta asti. Tosin hänkin taitaa olla jo eläkkeellä lajista :think:
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
545
Pari iltaa olen tota nyt vääntänyt, ja on kyllä ollut aika helvetin hauskaa. Aiempaa kokemusta mulla ei noista arenashootereista kovinkaan paljoa ole, jos ei noita muksuna botteja vastaan pelattuja UT/Q3 matseja lasketa. Nyt on välillä tullut turpaan aika kovaakin, joskin satunnaisesti pääsee onneksi myös helpompiinkin matseihin. Tasoerot näkyvät melko voimakkaasti, mikä on mielestäni moninpelien ehkä tärkein ominaisuus. Innolla odotan ranked dueleiden aloittamista, mutta vielä pitää vähän noita mappeja ja pelin perusteita harjoitella.

Toistaiseksi olen nyt pelannut vain deathmatchia, mutta jotain porukkapelejä voisi jossain vaiheessa kokeillakin, kunhan meno pysyy riittävän leppoisana.

Hyvä että tuli tätäkin peliä kokeiltua.
Sitten se varmaan olit sinä eilen. Minä pelaan niinkin kypsällä 15 vuotta vanhalla nimimerkillä kuin "K0ssu" :rolleyes: Ja turpaan tuntui tulevan pahemman kerran.

hypnos sanoi:
Lähinnä instagibbiä on tullut pelailtua. Pitäisi vähän enemmän pelata niin saisi eloa lisää ja kovempia vastustajia niin voisi jaksaakin panostaa kun olis haastetta. Nyt vaan käy juoksemassa pelinkaks sillontällön. Cs-pohjalta, sitä tullut enemmän tai vähemmän pelattua vuodesta 2000. Quakeliveä ja siinä CA joskus 2010-2011 pelailin niin Quaken perusliikkuminen on jotenkin hallussa :kahvi:. Se on aika olennaista kyllä tuossa pelissä. CTF voi olla ihan jees kunhan se tulee. Kaverin kuake-pelejä katsellut sieltä viime vuosituhannen lopusta asti. Tosin hänkin taitaa olla jo eläkkeellä lajista :think:
Mä oon pelannu nyt tasaisesti instagibbiä, deathmatchia sekä dueleita. Sen verran tuore pelaaja kuitenkin, ettei ole vielä rankkia 1v1:ssa eikä 2v2:ssa :facepalm: Mulla on jonnevuosilta taustalla satunnaisten Q3 Arena -pelien lisäksi 5-6 vuotta Return to Castle Wolfensteinia ja Wolfenstein: Enemy Territorya, jotka käyttivät molemmat Q3-pelimoottoria. Siksipä tuo liikkuminen myös tässä QC:ssa kohtalaisen hallussa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
202
Sitten se varmaan olit sinä eilen. Minä pelaan niinkin kypsällä 15 vuotta vanhalla nimimerkillä kuin "K0ssu" :rolleyes: Ja turpaan tuntui tulevan pahemman kerran.



Mä oon pelannu nyt tasaisesti instagibbiä, deathmatchia sekä dueleita. Sen verran tuore pelaaja kuitenkin, ettei ole vielä rankkia 1v1:ssa eikä 2v2:ssa :facepalm: Mulla on jonnevuosilta taustalla satunnaisten Q3 Arena -pelien lisäksi 5-6 vuotta Return to Castle Wolfensteinia ja Wolfenstein: Enemy Territorya, jotka käyttivät molemmat Q3-pelimoottoria. Siksipä tuo liikkuminen myös tässä QC:ssa kohtalaisen hallussa.
Pelasko k0ssu wolftigyssä? Tai hmmm n3 tai... No joo tutuhko nimimerkki ETpro ajalta. Satunnaista grindausta, ja dailymissionien mukaan pelimuodot. ihan hauskaa mättöä tämä. Quakea tulikin vedettyä joskus hmmm -96 pintaan.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
545
Pelasko k0ssu wolftigyssä? Tai hmmm n3 tai... No joo tutuhko nimimerkki ETpro ajalta. Satunnaista grindausta, ja dailymissionien mukaan pelimuodot. ihan hauskaa mättöä tämä. Quakea tulikin vedettyä joskus hmmm -96 pintaan.
Juu, Wolftigyllä ja monella muullakin palvelimella :)
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
545
No moro sit. Olin alkuun Pain|<illeR mutta vakiintui ET nimi myöhemmin pAiNiNfLiCt iksi. Ja tuolla jälkimmäisellä quakessa ja parissa muussakin pelissä mukana.
Moro moro, etäisesti muista myös itse tämän "Painkiller" -nimimerkin :) Täytyy koittaa joskus ottaa matsia myös Quakessa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Uusimman päivityksen jälkeen Bethesda Launcher pyysi järjestelmänvalvojan oikeuksia, kun yritin pelata. Annoin oikeudet, mutta tuli vain virheilmoitus "Could not complete first time setup. Please try again.".

Ongelma on ilmeisesti melko yleinen, ja ratkaisuna esitetään, että ohjelma pitäisi käynnistää järjestelmänvalvojan oikeuksilla. Tein näin, ja pelaaminenkin onnistui.

Mutta pelaaminen ei edelleenkään onnistu, kun ohjelman käynnistää normaaleilla oikeuksilla. Oikeuksia kysytään edelleen peliä käynnistettäessä, eikä peliä pääse edelleenkään pelaamaan.


Näin vuonna 2018 ison softafirman toimesta. Kertakaikkiaan surkea esitys.

Täytynee asentaa peli Steamin kautta. Ei ole edes ensimmäinen ongelma Bethesdan kurasoftan kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Steamiin siirryin itsekin joitain kuukausia sitten. Ei ollut Bethesdan launcherin kanssa suurempia ongelmia, mutta helpompaa kun pelit on samassa paikassa.
 
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
77
Tätä on nyt tullut betasta lähtien välillä pelattua. Omaan jonnetaustaani sisältyy vahvasti Q1 TF ja Q3 arena. Ihan kiva tätä on välillä muutama peli vääntää, mutta kaikkein eniten häiritsee tuo Rocket arenan ja clan arenan puuttuminen. Miten helvetissä näitä modeja ei ole saatavilla? Ei oikein tuo keräily ja godmoden kämppiminen ole hirveen kauaa ikinä jaksanut kiinnostaa :/ 1v1, 2v2 rocket arenat parasta viihdettä ja kunnon mättöön clan arena.

Edit: ainiin miten tässä sais FPS näkyville? Tuntuu että itellä rullaa aika hyvin 3440x1440 kaikki ultralla, vaikka vaan ryzenin 1600x, toki näyttiksessä on potkua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
+100 tuntia täynnä ja kyllähän tää ihan hyvin koukuttaa... Tai ehkä se on ne runet & loot boxit ym. :D Mut kyllä tähän tuntuu joka päivityksen myötä tulevan ihan hyviä uudistuksia. Esim. nyt viimeisimpänä unholy trinity & hot rockets pysyvästi ja lisäksi classic instagib. Joku uusi hahmokin, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kokeilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Onko teillä ollut pelissä äänien kanssa ongelmia? Minusta tuntuu, että tässä viimeisimmän patchin jälkeen ovat alkaneet äänet särkeä. Siis sellainen pieni risahtelu tai rätinä kuuluu aina välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Edit: ainiin miten tässä sais FPS näkyville? Tuntuu että itellä rullaa aika hyvin 3440x1440 kaikki ultralla, vaikka vaan ryzenin 1600x, toki näyttiksessä on potkua.
Eikös ne ihan asetuksista saa? Vai muistanko väärin?
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
545
Jos pelaa peliä Steamin kautta, niin silloin Steamin asetuksista saa ainakin yleisen fps-counterin näkyviin pelille kuin pelille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Tänään tuli iso päivitys peliin. Runet ja pelistä saatava valuutta ovat historiaa, nyt nousee vaan XP. Aiemmat saavutuksen on näköjään konvertoitu loottibokseiksi. Kiva kun löytyi lähemmäs 300 backpackia auottavaksi. :) Capture the flag pelimuotokin on lisätty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Tänään tuli iso päivitys peliin. Runet ja pelistä saatava valuutta ovat historiaa, nyt nousee vaan XP. Aiemmat saavutuksen on näköjään konvertoitu loottibokseiksi. Kiva kun löytyi lähemmäs 300 backpackia auottavaksi. :) Capture the flag pelimuotokin on lisätty.
Heh joo tännekin näköjään ilmestyi 482 backpackkia, 48 chestia ja 10 reliquarya... :D Hetkeksi riittää klikkailtavaa.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Täytyykin asennella tämä tänään ja kokeilla pitkästä aikaa. Sen verran paljon näkyy tulleen uutta sisältöä / hiottu peliä että varmasti maistuu taas :tup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
Vähän jo innostuin CA:sta, kunnes:


Players spawn with all weapons and full ammo, no items spawn on the map!
Players do not drop items on death (shards, health, stroyent, weapon)
Players spawn at full stack for their Champion
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Itse vasta äsken tajusin, että on tullut päivitys. Latauksessa edelleen, kohta pääsee kokeilemaan. Saa nähdä, onko mistään kotoisin.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
192
Vähän jo innostuin CA:sta, kunnes:


Players spawn with all weapons and full ammo, no items spawn on the map!
Players do not drop items on death (shards, health, stroyent, weapon)
Players spawn at full stack for their Champion
No mutta mitenkä muuten sitä CA:ta pelattais?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Pari matsia tuli eilen pelattua CA:ta ja ihan hyvältä tuo peli pitkästä aikaa maistui. Doom Eternalin multiplayerin jälkeen mukavan simppeliä tykitystä.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
Tätä on tullut väännettyä nyt parin viikon ajan iltaisin kun vaimo ja lapset ovat menneet nukkumaan. Vuosien tauko näkyy ja turpaan tulee välillä niin kovaa, että hirvittää. Silti hauskaa on ollut. Toivottavasti tuo Clan Arenan paluu tuo vanhoja pelaajia takaisin QC:n pariin.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
155
CA kävin matsin pelaa ja se modi taisi olla aikalailla siinä vastustajalla oli viimeset 7-8 erää tiimissä 3 bottia kun muutama ragequittas. Ei tällä pelillä vaan näihin kaikkiin modeihin riitä pelaajat ja bottei vastaan tylsä pelaa. Mielummin pelaa sitten deatchmatchiä tai TDM;ää sekä duelia jos se kiinnostaa muut modet on enemmän ja vähemmän turhia. Botitkin vois poistaa ja koodaa toi matchmaking toimimaan et se täyttää quittereiten tilalle pelaajia.. En tiedä oisko tästäkään mitään apua kun pelaajia niin vähän, mutta eipä ois bottei vastustajalla/omalla puolella keräämässä kuolemia.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
595
QC:ssä on nyt viikonlopun ajan tupla XP, jos vaikka haluaa saada battle passiinsa nopeammin leveleitä.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Jep, aika yllättäen tämäkin vielä elossa. Viimeksi tuli pelattua silloin kun tämä ilmestyi ja nyt vaihteeksi taas vähäsen. Mukavaa räimettä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Tämähän ei itseasiassa ole vieläkään virallisesti julkaistu. On edelleen early access ja taitaa jäädä ikuisesti tähän tilaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Early access ei tarkoita enää mitään. Jotkin pelit julkaistaan virallisesti vaikka eivät missään nimessä ole valmiita, sitten toiset ovat valmiita pelejä jopa early access tilassa.
No näinhän se varmasti on. Jotenkin hauskaa vaan, että vuodesta toiseen pelatessa loistaa näytän alareunassa "early access" -teksti.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Eihän tämä peli ole ollut elossa enää vuosiin. Ei ole tullut uusia championeja tai aseita, vaan pelkkiä karttoja ja korjauksia. Pelaajamäärät huitelevat siellä jossain korkeintaan 500:ssa loma-aikoina ja viikonloppuina kun uusi patchi tipahtaa. Mitään turnauksiakaan ei tästä olla pelattu.

Harmi sinänsä, peli on itsessään varsin kelpo.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 286
Eihän tämä peli ole ollut elossa enää vuosiin. Ei ole tullut uusia championeja tai aseita, vaan pelkkiä karttoja ja korjauksia. Pelaajamäärät huitelevat siellä jossain korkeintaan 500:ssa loma-aikoina ja viikonloppuina kun uusi patchi tipahtaa. Mitään turnauksiakaan ei tästä olla pelattu.
Niin, se on tietenkin, että kuinka sen elossa olemisen määrittelee. Kun kerran karttoja ja korjauksia sentään tulee, niin ainakin on vielä kehittäjällä joku porukka olemassa, joka tämän kanssa työskentelee.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
239
Ainakin itselleni peli on riittävän elossa kun pelejä löytyy kun pelaamaan menee... Tuntuu kyllä kaikilla aktiivisesti pelaamieni MP räiskintöjen (mm. RS2, Killing floor 2 yms.) steam communityissä ja forumeilla joku hokevan jatkuvasti kuinka se ja se peli on kuollut :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Hyvinhän tätä vielä jaksaa pelata :) Aika monta matsia sai ottaa että pääsi tuota "uutta" mappia kokeilemaan. Ainoa asia mikä vähän häiritsee on se miten kauan pelien välillä joutuu odottelemaan, jotenkin aina katkeaa flow kun peli päättyy ja pitää odotella useampi minuutti että seuraava alkaa...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 308
Viestejä
4 156 943
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom