Battlefield V

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tänään tulikin pelattua pari ensimmäistä matsia tankilla ja molemmissa matseissa top5 ~10 K/D:lla. Sain kyllä jatkuvasti kavereilta korjauksia kun voipin kanssa pelattiin. Kolmannessa koitin sooloilla tankin kanssa ja siitä ei jäänytkään mitään hyvää kerrottavaa. Tankilla pelaaminen vaatii paljon tiimistyöskentelyä. Omasta mielestä peruspelaajille aivan liian haastavaksi tehty. Lisäksi tankittaminen on niin hidastempoista että mielummin pelaisin inffinä. Jalkaväkenä auttaisin tiimiäkin enemmän.

Nyt on kahteen tankkiin kaikki unlockit auki niin pitää jatkaa testailua.

Panzerfaust saa muuten tulevassa päivityksessä nerffiä. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
791
minun käsissä 2 ensimmäistä raskasta kk on erilaisia ja molemmissa vahvuudet. 50 kuulan lipas on aivan eri kun 25.. onhan se isompi ihan eri tykki käsitelläkkin. maasta tai tuelta ammuttava pelätkää mua ase.. molempia käytän. tää on huikein battlefieldi sitten bad companyn..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 201
Tänään tulikin pelattua pari ensimmäistä matsia tankilla ja molemmissa matseissa top5 ~10 K/D:lla. Sain kyllä jatkuvasti kavereilta korjauksia kun voipin kanssa pelattiin. Kolmannessa koitin sooloilla tankin kanssa ja siitä ei jäänytkään mitään hyvää kerrottavaa. Tankilla pelaaminen vaatii paljon tiimistyöskentelyä. Omasta mielestä peruspelaajille aivan liian haastavaksi tehty. Lisäksi tankittaminen on niin hidastempoista että mielummin pelaisin inffinä. Jalkaväkenä auttaisin tiimiäkin enemmän.

Nyt on kahteen tankkiin kaikki unlockit auki niin pitää jatkaa testailua.

Panzerfaust saa muuten tulevassa päivityksessä nerffiä. :tup:
Tämä kuulostaa kyllä ihan hyvältä toisaalta. Bf1 ei ole kokemusta mutta bf4:ssä välillä tuntuu että yksi (hyvä) tankki (tai kopteri) saattaa dominoida merkittävästi koko erää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 154
Medicin Suomi KP on kyllä melko suolesta tässä imo, helvetillinen rekyyli ja damage olematon, MP40 kouraan ja menoksi.
Assaultin M1 Carbine on kyllä lemppari, sillä vaan monesti häviää duelit jopa kauempaa mutta on se vaan mukava käyttää, tälläkin classilla lie se aloitusase melko kova.

Kaikenkaikkiaan kyllä tämä aika hieno peli on kaikilta osa-alueilta ja taatusti paranee ajan kanssa pätsien ja twiikkausten kanssa.

Jos peliseuraa kaipailette niin Originista löydyn Hairikko76 nimellä, pelaaminen painottuu yleensä tuonne viikonlopuille.
Mun mielestä taas tuo Suomi KP on noista alku SMGstä paras. Kova roffi ja siihen kylkeen laajennettu lipas ja hip fire parannus, on todella hyvä dueliase. Saa tuohon myös ADS parannukset, mutta en koe niitä tarpeelliseksi, koska en kovin kauas edes yritä ampua tällä. Porukkaa kaatuu nopeaa tahtia. Keskimatkallekin vielä ihan pelattava ase. Noissa Sten ja MP40 on aivan liian huono tulinopeus, että niillä mitään aikaiseksi saisin. Toki nämä ovat hieman kauemmaksi paljon kelvollisempia vaihtoehtoja kuin Suomi KP. Mapistakin kiinni.

M1A1 karbiini on itselläkin lemppari tällä hetkellä assaultilla. 3x scope kiinni ja kun myös upit saa niin todella hyvä ase myös duelissa. Itsellä laajennettu lipas ja hip firet upattu, niin pärjää läheltäkin.

Voisi laittaa kaverikutsus tulemaan kun pääsen koneelle :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 154
Oli kyllä itse taas pakko palata DX11 ja ffr on, kun tuo DX12 aiheuttaa osassa mapeissa ihmeellistä stutteria. Toivottavasti tuohon olisi jotain patchia tulossa, kun ffr toimii DX12 kanssa ilman fps droppia, mutta DX11 kanssa gpu usage siellä 60%. :tdown:
Minkälainen kokoonpano? Itselläni on tällä hetkellä 6700k ja GTX980. Meikäläisellä myös toi DX12 pistää rundissa lagailemaan. Ei auta vaikka säätää FFR tai GPU Memory Restrictionia. Yleensä erän alku toimii hyvin, mutta eteenpäin mentäessä alkaa armoton nykiminen ja GPU hyppii aivan omaa elämäänsä. DX11 toimii kyllä hyvin. Kannattaa DX11 laittaa vakioksi FFR OFF ja jos FPS on joissain mapeissa liian alhainen, laita consolesta render.aheadlimit 2 (se on vakiona 1, jos FFR OFF). Tämä pitää vaan säätää joka rundi erikseen.

Onko sulla DX11 päällä GPU käyttö 60% vaikka FFR ON? Hieman omituista, koska luulisi tämän olevan silloin jos tuo asetus on pois päältä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Kannattaa vilkuilla noita aseitten päivityksiä vähän, esimerkiksi tuo Suomi KP muuttuu "ihan ok" ruiskusta melkoiseksi sahaksi ton tulinopeuspäivityksen jälkeen. Kertatulella sillä saa vieläpä annettua "ihan ok" tulitukea kauemmaksikin, jos squadin mukana hilluu. Ei kannata välittömästi tuomita noita pyssyjä ensipuraisun jälkeen.. lvl4 napsahtaa niin nopsaan että vasta päivitysten jälkeen periaattessa voi aseesta sanoa kunnolla juuta tai jaata. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 154
Kannattaa vilkuilla noita aseitten päivityksiä vähän, esimerkiksi tuo Suomi KP muuttuu "ihan ok" ruiskusta melkoiseksi sahaksi ton tulinopeuspäivityksen jälkeen. Kertatulella sillä saa vieläpä annettua "ihan ok" tulitukea kauemmaksikin, jos squadin mukana hilluu. Ei kannata välittömästi tuomita noita pyssyjä ensipuraisun jälkeen.. lvl4 napsahtaa niin nopsaan että vasta päivitysten jälkeen periaattessa voi aseesta sanoa kunnolla juuta tai jaata. :)
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta. Siinä on vakiona jo 770 joka riittää hyvin lähitaistelussa ja tarkkuus pysyy vielä hillittynä. Sen sijaan laittaisin isomman lippaan. Tuolloin saa yhdellä lippaalla useamman vihun alas. Sitten kukin päättää haluaako siihen tarkkuutta ADS vai hip fireen. Itse kokeilin alkuun ADS, mutta muutin jälkikäteen hip fireen. Näin toimii itselläni.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta..
Mulle DPS>isompi lipas. Useammin tuntuu tulevan tilanteita, joissa 1-2 vihua kerrallaan vastassa, kuin niitä joissa on 3 tai yli. Mulle on siis oleellisempaa että se lousku tappaa nopeasti kuin se että saa ruiskia pitempää sarjaa. Kukin toki tyylillään, sehän niitten valinnaisten päivitysten tarkoitus onkin. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 154
Mulle DPS>isompi lipas. Useammin tuntuu tulevan tilanteita, joissa 1-2 vihua kerrallaan vastassa, kuin niitä joissa on 3 tai yli. Mulle on siis oleellisempaa että se lousku tappaa nopeasti kuin se että saa ruiskia pitempää sarjaa. Kukin toki tyylillään, sehän niitten valinnaisten päivitysten tarkoitus onkin. :)
Jep. Voisin toki kokeilla tuota sen ylimääräisen dps kanssa, mutta tuskin jatkan niin kun tuo nykyinen dps on meikäläiselle juuri sopiva. Eli en ole vielä edes testannut sitä niin ;) mutta mitä nyt käyttänyt aseita tässä ja vrt BF1, tykkään kuitenkin siitä, että dps, tarkkuus/käytettävyys on hyvässä balanssissa.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Eilen tuli 4-5h pelailtua, ja oli kyllä alkuun aivan pihalla. On niin oudon tuntuista tuo liike tässä. Kyllähän tää siitä parani kun alko tottuun ja oppiin mappejakin hieman.
Tykkään ite myös noista karbiineista, Gewehr sekä M1A1 toimii. Myös Lee Enfield sniputtelu.

Bugeja tuntuu olevan kyllä reilusti, mutta ei onneks mitään pahempia, lähinnä grafiikkaan liittyviä. Vihollisia lentelee huvittavasti räsynukkeina kymmeniä metrejä kun losauttaa niitä sniperpyssyllä, tai sitten jää niitä raatoja kentälle heilumaan yms. Kerran jäin johonkin lankunpätkään jumiin ja jouduin redeployaan.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Ja joku aiemmin sano, että lentokoneilla ei tee mitään tässä, varsinkaan Fjellissä... No eilen kyllä tuli ko. mäpissä melko täydellistä p-raiskausta koneilta, käytännössä lipuille ei ollut asiaa, kun tuli heti pommia niskaan.. KD tais olla 2-16 rundin jäkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Bugeja tuntuu olevan kyllä reilusti, mutta ei onneks mitään pahempia, lähinnä grafiikkaan liittyviä.
Suurimmaksi osaksi onneksi näin mutta on tässä pari ikävämpää bugia tullut vielä vastaan:
- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
- Frontlinesissa kello/tiketit ei toimi aina kunnolla. Välillä pommitusyritys ei pääty vaikka ticketit/aika loppuisi. Eilen kävi niin, että koko kierros ei päättynyt vaikka kello meni nolliin. Toisen joukkueen piti saada kaikki kohteet pommitettua, että peli loppui.

Toki kohtuu harvinaisia nämäkin mutta vaatisivat kuitenkin fiksausta. Yleisesti kuitenkin ihan hyvin toimiva peli.

Ja joku aiemmin sano, että lentokoneilla ei tee mitään tässä, varsinkaan Fjellissä... No eilen kyllä tuli ko. mäpissä melko täydellistä p-raiskausta koneilta, käytännössä lipuille ei ollut asiaa, kun tuli heti pommia niskaan.. KD tais olla 2-16 rundin jäkeen.
Pommikoneet tuntuvat olevan ainoita ajoneuvoja, jotka niittävät jalkaväkeä kunnolla. Noille pommikoneille on tullut kuoltua varmaan 10 kertaa enemmän kuin kaikille muille ajoneuvoille yhteensä. Muutenkin tuntuu, että joka kentässä on juuri näitä lentokoneita ja tankkeihin (tai muihin maa-ajoneuvoihin) ei tule törmättyä juuri missään.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
222
Minkälainen kokoonpano? Itselläni on tällä hetkellä 6700k ja GTX980. Meikäläisellä myös toi DX12 pistää rundissa lagailemaan. Ei auta vaikka säätää FFR tai GPU Memory Restrictionia. Yleensä erän alku toimii hyvin, mutta eteenpäin mentäessä alkaa armoton nykiminen ja GPU hyppii aivan omaa elämäänsä. DX11 toimii kyllä hyvin. Kannattaa DX11 laittaa vakioksi FFR OFF ja jos FPS on joissain mapeissa liian alhainen, laita consolesta render.aheadlimit 2 (se on vakiona 1, jos FFR OFF). Tämä pitää vaan säätää joka rundi erikseen.

Onko sulla DX11 päällä GPU käyttö 60% vaikka FFR ON? Hieman omituista, koska luulisi tämän olevan silloin jos tuo asetus on pois päältä.
8700K ja 980Ti täällä. Siis tuo 60% gpu usage on DX11 ffr OFF (DX12 on kyllä sitten 99% ffr ON, mutta alkaa välillä stutteroimaan aivan liikaa). Itse olen säätänyt Nvida Control Panelista max prerendered frames 1, mutta tästä ei ole vielä täyttä varmuutta vaikuttaako edes mitään. Mutta pistetään tuo render.aheadlimit 2 kokeiluun.:tup:
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Mimmosias fps lukemia ootte saanu noin niinkun ylipäätään? Itsellä tosiaan läppäri missä i7 5700HQ ja gtx965M 2gb malli, niin vähän nihkeaästi meinas pyöriä ittellä. Mitä vähän ihmettelen, ku beta pyöri sitten taas hyvinkin sujuvasti siellä 1080p lowi asetuksilla, about 60-70 fps. Nyt kun tuota trialia hakkas, niin aikalailla piti tiputtaa tuonne 900p asetuksiin ja lowille kaikki ja tuo ffr ON niin just ja just siellä 60fps hujakoilla.

Päädyin sitten lataamaan ns try hard configin, niin sai sellasiet 20 fps lisää tilanteesta riippuen... Taitaa joutua kaupoille että sais sellasia lukemia mitä haluaisi lowi asetuksillakin... Tai sitten vaan kittuttamaan etiäpäin.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 022
2700X ja RTX 2080 DX12 ainoat stutterit mitä tulee on sellaisia pitkiä, puolen sekunnin tökkäsyjä ehkä keskimäärin kerran 5minuuttiin tai harvemmin. Kevyemmissä mapeissa (esim Aerodome) en tiedä tuleeko noita ollenkaan, Rotterdamissa lähes aina tökkäsee ensimmäisen kerran kun on pelattu pari minuuttia.

DX11 pelasin trialtunnit ja sillä mielestäni stutteroi useammin mutta lyhemmin.

DX12 miellyttävämpi, melkein sama nykäseekö 100ms vai 500ms, kunhan nykäsee mahdollisimman harvoin.

Vähän kumma ettei ole Guru3D, Hardware Unboxed tms tehnyt CPU benchmarkkeja tästä pelistä. GPU benchmarkkinsakin tekivät sillä ensimmäisellä versiolla, jonka jälkeen rendererit on jo päivitetty paremmiksi.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...

Onko muut huomannu tollasta, että servut välillä iskee pahasti "epäsyncciin", eli tulee hullusti niitä "one shot kuolemia", seinien taakse kuolemia (ja ei, en tarkoita tilanteita jossa seinän läpi on ammuttu) ja muita outouksia kuten että ammut vihua niin hemmetisti, mutta ainakin omalla ruudulla se vaan kääntyy ja naps kuolen...
Sitten toisinaan taas homma toimii ihan kuin pitää...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 005
Saako tässä tota ingame announceria tyyliin brittienglanniks molemmille puolille conquestissa?

Ärsyttää toi saksaenglantivääntö.
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
126
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Tämä on juurikin näin. Kerran yritin ennen autospawnia vaihtaa squadia rundin alussa niin spawni tuli mutta osa pelistä ootteli vielä spawniruudussa enkä saanut mitenkään tästä jatkettua peliä. Samalla lailla assingmentteja rundin alussa katsomaan -> harmaa ruutu. Paras tapa välttää on vaan ootella eka se autospawn ennen minkään härppimistä.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
- UI meni harmahtavaksi ja jäätyi kuollessa, ei päässyt spawnaamaan ja piti sulkea koko peli
Jep, äsken kävi näin PS4 Prolla. Kävin assignmenteja katsomassa kun kuolin, enkä enää päässyt takaisin peliin. Tai ei varsinaisesti jäätynyt mutta ei reagoinut enää mihinkään. :vihellys:

Tätä ei kyllä oo kovin hauska pelata ilman kaveriporukkaa, ainakaan Conquestia.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
271
Onko kukaan testannut Bäfä 5:sta Ryzen 2600+RTX 2070 combolla? Onko 1080p, ultra asetukset ja ultra RTX yli 30 fps?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
En tiedä puhutaanko samasta bugista, mutta semmoinen että koko ruutu on harmahtava ja ainoa mikä toimii on Chat ja pelikin pitää sulkea alf+f4 ?
Edellä kuvattuun bugiin tulee törmättyä tämän tästä, mutta sen voi myös helposti estää:
Se mistä bugi alkaa, lienee hieman hämärän peitossa, itsellä tuo usein "aktivoituu" jos pelaa "toisen" rundin samalla servulla.
Bugi lyö ruudun harmaaksi jos yrittää katsoa Esc menusta assignment submenua.
Tämän voi välttää helposti sillä, että kun painaa Esciä ja jos ruudun oikeassa laidassa EI näy assignmentteja, niin silloin bugi on aktiivinen, jos tästä suoraan poistuu Escillä nii pelaamista voi jaktaa huoletta. Jos tässä tilanteessa yrittää mennä Assignment sub menuun (tai ehkä jopa muihinkin) niin ruutu iskee harmaaksi ja seuraava on alt+f4...
Kuulostaa aika pitkälti siltä omalta. Taisi tulla juurikin tuosta, että kävin kurkkaamassa niitä assignmenttejä pelin aikana. Chatti tosissaan toimi ja peli piti sulkea ALT+F4.
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
37
En kyllä itse näe järkeä laittaa lisää tulinopeutta. Siinä on vakiona jo 770 joka riittää hyvin lähitaistelussa ja tarkkuus pysyy vielä hillittynä. Sen sijaan laittaisin isomman lippaan. Tuolloin saa yhdellä lippaalla useamman vihun alas. Sitten kukin päättää haluaako siihen tarkkuutta ADS vai hip fireen. Itse kokeilin alkuun ADS, mutta muutin jälkikäteen hip fireen. Näin toimii itselläni.
Minulla taitaa olla ads juurikin, voisi olla hyvä idea kokeilla tuota hip fire perkkiä :tup:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
253
Alpha, beta, trial pelattuna ja nyt Premier hommattuna tullu ladottua kymmeniä tunteja nyt ja alkaa pikkuhiljaa löytämään tatsia hommaan. Omat ongelmansa pelissä on mistä täällä ollaanki keskusteltu, mutta patchien myötä uskoisin pelin menevän vain entistä parempaan suuntaan.

Grafiikka asetuksia sai hetken aika hieroa ja tutkiskella ja nyt on aikalailla se 120fps saavutettu stabiilisti. Tosiaan Texture ja Mesh Ultralla, TAA High, Render Que NVidia paneelista laitettu 2(erittäin hyvä kompromissi) ja Reshadella ajettu Lumasharpen sisään että saa paskan AA:n vaseliinit näytöltä suht hyvin. Ja tosiaan ne Film grainit sun muut blurri paskat Off. DX12 tuli kokeiltua eilen ja alkuun meni iha hyvin, sit alko satunnaiset hitsaukset (120fps>40fps sekunniks) ja aloin kattelemaan kakkosnäytön hw/afterburner monitoreja. Peli alko syömään VRAMia ja RAMia huolella ja lopputuloksena oli hirveet hitsaukset pelissä ja 7,7Gb VRAM ja 14Gb RAM usage D: Uusimmat päivitykset ajettu windowsista ja näyttiksen ajureista.

Loppukaneettina vielä vois sanoa että onneks ostin 6700K:n 6600K:n tilalle. Kuulostaa ja tuntuki tyhmältä päivitykseltä, mutta budjetti ei antanu enempää periks ja kyllä muute parani fps huomattavasti prossuraskaissa peleissä kun havittelee isompia fps:iä (tämä ja edellinen BF esim.)

EDIT: Ja nythän mä sen muistin. Emt johtuuko pelaajien "tyhmyydestä" vai mistä, mutta Grand Operations tuntuu olevan ihan USKOMATTOMAN hankalaa joillekkin pelaajille. Eilen oltiin voittamassa, roundia, yks tykki jälellä, toinen pommimies huitelee johonkin mapin reunaan sniperin kanssa ja toinen tuli kuitenkin tykin viereen JA ALKOI RAKENTAMAAN SUOJAA. Tiimiläiset huutaa ja ampuu kaveria eikä se tajua mitään, vaan nostaa hiekkasäkkiä toisen päälle :facepalm:. Lopputuloksena häviö roundista ja kirjavia kommentteja chatissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
442
PC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
PC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
murobbs discordissa aika aktiivista BF porukkaa ainakin
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 154
PC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
Laitaha Leilebule originiin kaveripyyntöä. Pelaan aina kun pystyn. Jos satutaan samoihin aikoihin niin viestiä vain.

2 vuorotyö niin aamuvuorolla pelaan alkuiltaisin, iltavuorolla aamupäivisin. Vkl sitten ei ole tarkempaa ajankohtaa. Yleensä iltaisin, paitsi jos parempi puolisko on töissä tai muissa kekkereissä, tulee yleensä jopa aamusta pelattua.

Sitten on yleensä broidi tai joku kaveri mukana, eli itsekin harvemmin sooloon. Squadiin kyllä mahtuu.

Vähän ikävä niitä BF3 (ja BF4) aikoja kun oli parhaimmillaan 2 squadia kavereita messissä :) nykyään kun kukaan ei ehdi enää pelata syystä tai toisesta :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
Squad leaderina voi B-painamalla ottaa luurin käteen ja tilata vaikkapa poimmia paikkaan X. Tähän käytetään jotain pisteitä. Mistä näitä tarkalleen ottaen kertyy?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Squad leaderina voi B-painamalla ottaa luurin käteen ja tilata vaikkapa poimmia paikkaan X. Tähän käytetään jotain pisteitä. Mistä näitä tarkalleen ottaen kertyy?
Tämä kiinnostaa myös itseäni. Lisäksi saa tilattua jotain kuljetuskalustoa tms niin mihin se kalusto spawnaa?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Squad leaderina voi B-painamalla ottaa luurin käteen ja tilata vaikkapa poimmia paikkaan X. Tähän käytetään jotain pisteitä. Mistä näitä tarkalleen ottaen kertyy?
Ainakin kaikki squadin saamat pisteet (tapoista, lipuista ym.) lasketaan mielestäni yhteen.

Tämä kiinnostaa myös itseäni. Lisäksi saa tilattua jotain kuljetuskalustoa tms niin mihin se kalusto spawnaa?
Ne omalle sqadille käytettävissä spawnatessa kunhan sen on tilannut. Mutta siis baseen ne tulee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Mielestäni pisteiden osalta ihan kaikki squadissa olevien pelaajien keräämät pisteet lasketaan siihen yhteispottiin. Määrittelemättä siis sen kummemmin sitä, mistä ne pisteet tulivat. Eli tapot, damagen teko, liput, healit, revivet, ohjeiden täytöt..

Yllättävän vaikeaa muuten saada tuo V1 Grand Operationssissa vaikka se toki onkin se tarkoitus. Toki sitten kierroksen lopussa noita alkaa lentelemään jo useampia. Olisi kiva, jos noita tulisi jotenkin hieman tasaisemmin alusta lähtien eikä niin, että viimeisen minuutin aikana niitä lentelee 15s välein.

Ne omalle sqadille käytettävissä spawnatessa kunhan sen on tilannut. Mutta siis baseen ne tulee.
Joo baseenhan ne samalla tavalla kuin muutkin ajoneuvot. On vaan jokseenkin hölmöä, että niissä on joku suhteellisen lyhyt aikalaskuri. Melko nopsaa pitää ajoneuvon tilaamisen jälkeen kuolla, jotta sen ajoneuvon kerkee nappaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Eilen oli ripulisia matseja ja tänään kun ainakin hyvin alkoi matsi niin eikös netti päätä pätkästä :facepalm:
Vähän tuntuu siltä että joku tai jokin ei halua että tätä pelaisin.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
PC puolelle mitää porukkaa millä pääsis pelaileen vähän tiimipelin tynkää? ei jaksa aina sooloilla. Taustalta löytyy bf2 suomen mestaruus vuodelta nakki ja kilpi.
Pelattiinko BF2 suomenmestaruudesta vielä kolmannenkin kerran? Vai oliko tämä se infficuppi? En siis epäile todenperäisyyttä ja nimimerkkisikin on tutun oloinen, mutta ihan mielenkiinnosta kun täältäkin tuo samainen titteli logitechin riveistä löytyy :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
442
Pelattiinko BF2 suomenmestaruudesta vielä kolmannenkin kerran? Vai oliko tämä se infficuppi? En siis epäile todenperäisyyttä ja nimimerkkisikin on tutun oloinen, mutta ihan mielenkiinnosta kun täältäkin tuo samainen titteli logitechin riveistä löytyy :D
Pelattiin samassa tiimissä?

Mohkofantti
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
271
Joskus löysin ohjeen miten Bäfä 5:n config-tiedostoa tai PROFSAVE-tiedostoa muokkaamalla sai pelin pyörimään kahdella ytimellä. En löydä tätä enää mistään. Sattuisiko joku tietämään?
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Aikamoista paskaa toi Grand Operations. Jos ei vielä v*tuta niin pelaapa sitä. :D

Mutta Frontlines on rautaa! Kunnon puolustusasemia kehiin ja MG laulaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
37
Nyt tuli vasta kokeiltua Frontlines ja Breakthrough muotoja ja kumpikin vaikutti hyvältä, jopa se Hamada mappi oli breakthroughna hyvä joka conquestina on täyttä ripulia.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 022
Server browseria vähän vissiin korjattu. Oli ihan sekaisin vielä eilen, mutta nyt toimii esim mappi filtteri.
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 798
Viestejä
4 192 399
Jäsenet
70 789
Uusin jäsen
Theboss666

Hinta.fi

Ylös Bottom