Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
994
Mun olisi pitänyt tietysti laittaa viitteet heti alunperin. Mutta tarkoitin tätä: Sony says display issues on the Xperia XZ1 and Xperia XZ2 aren't defects

Sony on siis myöntänyt ominaisuuden, muttei pidä sitä vikana.

Ja joo, kaikissa on tosiaan huonot ja hyvät puolensa...mutta aina parempi jos molemmista tietää etukäteen ja voi päättää onko tasapaino sopiva. Tuon häiriöisen näytön voisin itse sietää aivan hyvin...ainakin tuolla hinnalla. Alkuperäisellä flagship-hinnalla tuossa voisi kyllä olla vähän sulattelua...varsinkin jos ei siitä tiedä etukäteen.
Tuo tulikin uutena tietona. Ainakaan omassa XZ2 puhelimessa en ole tuota havainnut, mutta näytössä on toki vielä erillinen suojalasi päällä ja käytössä Sonyn Touch Cover kotelo jos ne nyt yhtään asiaan vaikuttavat. WiFi ongelmat tuntuvat olevan "yleisiä" vähän kaikilla laitteilla ja yleensä korjaantuvat rebootilla.

Akkukeston osalta näyttäisivät olevan aika tasoissa, Sonyssa sitten muuta kivaa teknologiaa jolla pyritetään maksimoimaan akun käyttöikä.

Samsung Galaxy S7 review: A refinement act
Sony Xperia XZ1 review: XZibit one
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
149
Hmm. Mulle herjasi viikkoja sitten että 69,99 menee Total Securitysta vaikka ostanut vuosi sitten alta 30.

No, anyway. Tuolla olis Bitdefenderin hintoja:

Black-Friday-2018
Vielä lisäyksenä, että jos ostaa tuon Total Securityn (29,90e), niin vaihtamalla valuutaksi CADin, eli Kanukistanin Dollarit, niin lähtee ~3e hinnasta pois, loppuhinnaksi jää täten 27,04e itsellä / 5 laitetta / 1 vuosi, mitä en pidä pahana ollenkaan.

Loistava softa, mutta muistakaa poistaa se auto renewal! Se on syöpää, sitä saa tapella ja vääntää välillä ASPAn kanssa kun on jo poistettu, mutta silti ovat valmiita ottamaan täyden hinnan kortiltasi uudestaan ensivuonna!
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
305
Kiitos kokemuksista! Tuo taitaa olla L33tin kallein malli ja uskoisin laadun olevan melko hyvän kankaissa ja pehmusteissa, ettei käy perinteisiä Jyski tuoleja ja kuukauden jälkeen pehmusteista on tullut 1mm paksusia. Onko selkäosa mielestäsi kuinka leveä? Työntääkö yhtään olkapäitä eteenpäin?

Vihreät tikkaukset ei minua haittaa jos löytyisi hyvältä tuntuva penkki. Nyt on tullut jo niin paljon eri penkkejä istuttua ja nykyisestä meni kaasujousi rikki, niin Black Fridaysta tilailen vakuuttavammalta vaikuttavan. :)

Onko kellään tästä Arozzi Mezzo V2 kokemuksia?

Arozzi Mezzo V2 Gaming Chair -pelituoli, musta 169,90 €

Arozzeissa on muistaakseni ainakin joissain tuoleissa memory foamia pää- ja ristiseläntuki joka on suuri plussa. Saman tuntuisia kuin ergonomia tuotteita valmistavilla firmoilla.

E: L33t ilmoittaa Chair Width 57 cm ja Arozzi Upper Backrest Outer Width 52 cm ja parin Youtuben videon perusteella Arozzi on ahdas.
itellä on kohta vuoden ollut Arozzi Verona Pro v2 ja tyytyväinen olen ollut.näihin pelituoleihin kun persettäni kaupoissa sovittelin niin lähes kaikki tuntu lasten malleilta leveytensä puolesta,kun en itsekkään neuvolassa punnittaviin kuulu,mutta tämä oli leveempi.uutena selkätyyny oli liian paksu,meinasin sen irrottaa,mutta nyt kun vähän painunut niin oikeen sopiva.sotkan tuoleihin tottuneena kiinnitän joskus huomion kun tämähän ei vieläkään natise mistään..
omastani maksoin joulun ja uuden vuoden välissä tarjouksessa 290€,uuden vuoden jälkeen oli tarjouksessa 189€ ja kinusin itelleni 100€ hyvityksen :D
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 579
Seuraavan viikon eli Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksien ajan kerätään hyvät tarjoukset yhteen viestiketjuun eli tänne:

Virallinen - ★ Pelkät Black Week/Friday/Cyber Monday -tarjoukset (Ei keskustelua) ★

ja keskusteluketju:

BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

---

Tämä käyttäjien pyynnöstä tarjouksien seurannan helpottamiseksi ja sekaannuksien välttämiseksi. Tämä ketjua aukeaa taas normaalisti käyttöön tiistaina 27.11.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 579
Seuraavan viikon eli Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksien ajan kerätään hyvät tarjoukset yhteen viestiketjuun eli tänne:

Virallinen - ★ Pelkät Black Week/Friday/Cyber Monday -tarjoukset (Ei keskustelua) ★

ja keskusteluketju:

BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

---

Tämä käyttäjien pyynnöstä tarjouksien seurannan helpottamiseksi ja sekaannuksien välttämiseksi. Tämä ketjua aukeaa taas normaalisti käyttöön tiistaina 27.11.
 
Liittynyt
28.11.2018
Viestejä
107
Tuote: YI Smart DashCam 1080p C10
Hinta: 31,99 € ilmaisilla postikuluilla. (46.99€ - 15€ voucher voimassa 29.11)
Kauppa: amazon.de
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B073GTDBZ8/
Kuvaus: Viikonloppuna Black Friday -ketjussa mainittu dashcam on taas saatavilla -15€ voucherin kera. "Hyväksi arvosteltu halpa dashcam." -Firnen . Tilasin nyt yhden kun ei sunnuntaina onnistunut alennuksen kanssa. Tulee näköjään ilmaisilla postikuluilla yksin.

Ja voucher pitäisi näkyä heti hinnan alapuolella ja pyytää laittamaan raksin ruutuun. "Discount at checkout. Valid until 29 Nov 2018".
Jos haluaa kaksi kappaletta, kannattaa tosiaan tilata ne erikseen, varsinkin kun on ilmaiset postit. Jos ottaa 2 yhteen tilaukseen, tulee 15e alennus vain kertaalleen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
725
Onko tuossa yissä siis ilmaiset postit suomeenkin vaikka on vain 32e? Se rajahan oli 39e?
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Tarjoushan on nyt parempi. Maanantai?na se vielä kinusi postikuluja.

Siellä on muitakin dashcameja alevoucherin kanssa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 072
Nämä saat vielä tänään Citarilta hintaan 89e jos tarve. "Tournament" malli votever it minz :)

Esmes Riihimäellä ja Hämeenlinnan kestustassa bongattu isoja määriä (n. 5-10 kpl jokaisessa)
Nää cittarin encore mallit oli niin huonoja että ei kannata edes harkita.
Joskus testannu muistaakseni elite tms mallia ja se oli hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
838
Itsekkin kävin tämän takia sittarissa kun ajattelin että on tuo elite 89e kun en tekstiä ymmärtäny. oli tuo encore kyllä luokattoman huono. elite v2 mikä lie oli 129e
Nämä saat vielä tänään Citarilta hintaan 89e jos tarve. "Tournament" malli votever it minz :)

Esmes Riihimäellä ja Hämeenlinnan kestustassa bongattu isoja määriä (n. 5-10 kpl jokaisessa)
Mulla oli L33T käytössä vajaan vuoden, mutta en muista tarkkaa mallia, kuitenkin yksi niistä paremmista kun normihinta taisi olla 169€. Romahti alta yksi päivä kun muoviset jalat eivät kestäneet. Painoa mulla noin 95-100kg, én ole toviin käynyt vaa'alla. Eli sanoisin jos painoa löytyy 85kg+ niin voi unohtaa nuo tuolit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Joo kyllä mä lähtkohtasesti sanoisin et älkää helvetissä noita Leettejä ostako. Hinnan puolestakin vaikuttaa jo rihkamilta, vaikkei yhtäkään oo joutunut testaamaan. Nimi myös aiheuttaa tietynlaista oksennusreaktiota. Noblechairsilla ja Secretlabilla on ainakin kaikki tuolit laadukkaita vempeleitä, jokseenkin tosin suhteellisen hintavia myös, mutta näissäkin tosiaan kannattaa ehkä hieman enemmän laittaa kiinni kerralla niin ei tarvi tuskailla sitten paskan tuolin kanssa. Iteltä löytyy Secretlabin Titan ja tyytyväinen oon ollu. Säädettävä ristiseläntuki on aika kova sana näissä vrt sellaseen tyynyyn.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 655
Mulla oli L33T käytössä vajaan vuoden, mutta en muista tarkkaa mallia, kuitenkin yksi niistä paremmista kun normihinta taisi olla 169€. Romahti alta yksi päivä kun muoviset jalat eivät kestäneet. Painoa mulla noin 95-100kg, én ole toviin käynyt vaa'alla. Eli sanoisin jos painoa löytyy 85kg+ niin voi unohtaa nuo tuolit.
Noissa yksipuoleisen keinumisen lukituksen tuoleissa ei rakenteet kestä yli ~70kg jässiköitä. Pelituoleissa on vain ~3 eri OEM-valmistajan keinumekanismia käytössä, ja se yksipuoleisen lukituksen omaava on täyttä kuraa kaikin puolin. Muunmuassa metallirakenne taipuu vänkyräksi ajan myötä jonka takia sitten koko tuoli on sivuun kenossa, ja itse vipuvarsi joka lukittaa keinumismekanismin syöpyy rakenteisiin kiinni eikä lähde kuin väkivallalla irti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
283
Onneksi ei tartte tuoliostosta edes pohtia, sillä sain äidiltä joku 4-5 vuotta sitten hänen työpaikan varastosta heidän edesmenneen johtajan vanhan toimistotuolin, joka oli tehty joskus 80-90-luvulla eli sen sisuskalut ovat pelkkää metallia ja puuta. Hän kyllästyi ostamaan niitä halvempia tietokonetuoleja lisää ja hankki tämän nykyisen sieltä varastosta, sillä tuli teininä rikottua parista edellisestä tuolista selkänoja niissä löhötessä, sillä ne olivat perus-tietokonetuoleja, joissa on ohuesta metallista tehty putkitanko pitämässä selkänojaa kiinni ja se sitten murtui pari kertaa.

LEET yms. "pelituoleissa" ei samanlaista ongelmaa varmaan ole, sillä se selkänoja yltää päähän asti, mutta ei ole tullut edes mietittyä uuden tuolen hankkimista kiitos tämän nykyisen kestävyyden.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 668
Omaan makuun noi pelituolit on kaamean näköisiä.
Sopii ehkä teini-ikäisen sisustukseen
Sinänäsä samaa mieltä, Predatorin näytöt (miksi jalustan täytyy olla sellainen?), logitech g502 Spectrum (miksi "futuristinen ja ledihelvetti?") jne jne. Mutta kun ne oikeasti hyvät tuolit jopa käytettyinä ovat noin 800€ (esim. LOGIC400 790 € Martela, se olisi oikeasti hyvä tuoli eikä sisällä ärsyttäviä "L33T gaming" tekstejä) täytyy sitten tyytyä hieman vähempi hienoon mutta asiansa ajavaan romppeeseen ellei halua ottaa maalisutia tms. käteen ja alkaa muokkaamaan itse.
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
26
Onko mitään hyviä telkkaritarjouksia tällä hetkellä, vai oliko kaikki jo viikonloppuna? 400-500€ budjetilla etsin
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
782
Omaan makuun noi pelituolit on kaamean näköisiä.
Sopii ehkä teini-ikäisen sisustukseen
Itsehän en ole mikään sisustusarkkitehti-Marko Neloselta, mutta en kyllä omaankaan luukkuuni ottaisi mitään noista neonväri vaihtoehdoista.
Nuo mustat ja valkoiset vielä menee.

Ja nuo tekstilliset "Eat Sleep Game Repeat" penkit menevät samaan kastiin "Live Laugh Love" sisustutaulujen kanssa...

 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Onpas sinulla tiukat kriteerit ledien suhteen, siinähän on vain yksi iso ledillä varustettu G. Taidat saada sydänkohtauksen esim. Razer Mambasta :D
Itse olen turhasta ledipelleilystä samoilla linjoilla, mutta onneksi yleensä noista pelihiiristä ym. saa laitteen softasta turhat valot pois käytöstä. Muista laitteista aika usein jopa teippaan turhat valot piiloon tai himmeämmäksi, etenkin vilkkuvat ja ylikirkkaat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 072
Itse olen turhasta ledipelleilystä samoilla linjoilla, mutta onneksi yleensä noista pelihiiristä ym. saa laitteen softasta turhat valot pois käytöstä. Muista laitteista aika usein jopa teippaan turhat valot piiloon, etenkin vilkkuvat ja ylikirkkaat.
Tosipelaajalla on pimennysverhot ympäri vuorokauden ja avaimen reikäkin on teipattu umpeen.
Kello kun ei merkitse mitään niin ympäristökään ei saa häiritä.
:cool:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
647
Sinänäsä samaa mieltä, Predatorin näytöt (miksi jalustan täytyy olla sellainen?), logitech g502 Spectrum (miksi "futuristinen ja ledihelvetti?") jne jne. Mutta kun ne oikeasti hyvät tuolit jopa käytettyinä ovat noin 800€ (esim. LOGIC400 790 € Martela, se olisi oikeasti hyvä tuoli eikä sisällä ärsyttäviä "L33T gaming" tekstejä) täytyy sitten tyytyä hieman vähempi hienoon mutta asiansa ajavaan romppeeseen ellei halua ottaa maalisutia tms. käteen ja alkaa muokkaamaan itse.
150 € riittää oikeasti hyvään työtuoliin, esim. tämä Iskun Step- sarjalainen :kippis: TYÖTUOLI | Martela Outlet
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
150 € riittää oikeasti hyvään työtuoliin, esim. tämä Iskun Step- sarjalainen :kippis: TYÖTUOLI | Martela Outlet
Enpä tiennyt tuon nimeä aiemmin, mutta on muuten todella hyvä työtuoli, toimistolla on käytössä mm. Martela Logic 400:aa tuon lisäksi ja omaan käyttööni tuo on paljon mukavampi. Täytyy hankkia tuo seuraavan kerran kun pitää uusia oma työtuoli etäkonttorilla.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Enpä tiennyt tuon nimeä aiemmin, mutta on muuten todella hyvä työtuoli, toimistolla on käytössä mm. Martela Logic 400:aa tuon lisäksi ja omaan käyttööni tuo on paljon mukavampi. Täytyy hankkia tuo seuraavan kerran kun pitää uusia oma työtuoli etäkonttorilla.
Mulla taas vaihtui töissä Isku Step -> Martela Logic 300 malliin. Step ei vaan sopinut itselle vaikka sitä kuinka sääteli. Toki se oli käytetty, en tiedä oisko sitten vaikuttanut asiaan. Yksilöllisiä juttuja jotka ei oikein selviä kuin muutaman päivän koeistumisella..
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
Tuo Axia kakkonen itsellä ja sekin vallan mainio. Toki noissa alkaa jo hintaakin olla (outletista 350e), mutta kestävätkin sitten varsin hyvin.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
172
Tuote: Nest Protect Smoke + CO Alarm S3000BW (2nd Generation)
Hinta: 104,25 € (alennuskoodilla CLASU15 hinta on 88,61 €)
Alennuskoodi: CLASU15
Kauppa: Clas Ohlson
Linkki: Palovaroitin Nest Protect - NEST | Clas Ohlson
Klubilaiset saa myymälässä -10€ jokaista yli 50€ ostosta kohden, joten jos lähikaupassa on näitä, niin saa vielä pikkasen hinnasta pois (jää 84,25€). Ei ainakaan uutiskirjeessä ollut rajoitettu normaalihintoihin tuota tarjousta.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Onko kellään sanottaa Clas Ohlsonin palautusoikeudesta? Menin tilaamaan tuollaisen nestin kovempaan hintaan, ja nyt tilausta ei voi enää perua. Sivuilla mainostetaan 90 päivän palautusaikaa, niin palauttamisessa ei pitäisi olla ongelmaa?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
172
Onko kellään sanottaa Clas Ohlsonin palautusoikeudesta? Menin tilaamaan tuollaisen nestin kovempaan hintaan, ja nyt tilausta ei voi enää perua. Sivuilla mainostetaan 90 päivän palautusaikaa, niin palauttamisessa ei pitäisi olla ongelmaa?
Jos kyseessä on vasta tilaus, niin silloinhan sitä koskee normaali etämyynnin 14vrk palautusoikeus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
373
Onko kellään sanottaa Clas Ohlsonin palautusoikeudesta? Menin tilaamaan tuollaisen nestin kovempaan hintaan, ja nyt tilausta ei voi enää perua. Sivuilla mainostetaan 90 päivän palautusaikaa, niin palauttamisessa ei pitäisi olla ongelmaa?
Itse tuli joku aika sitten palautettua tuote avaamattomana myymälään, en nyt juuri muista ostinko netistä vai myymälästä, mutta kiltisti kassalla antoivat käteisenä palautuksen kun paketin ja kuitin kanssa sinne mentiin.

Aiemmin myös palauttanut takuuseen viallisen kellon, senkin mukisematta vaihtoivat uuteen kassalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 054
Verkkokauppa.comilla kestänyt jo viikon käsitellä tilausta, jossa on tavanomaisia varastossa olevia tuotteita. Ei siis mitään tarjoustuotteita. Lähettivät viestin, jonka mukaan tekevät töitä yötä päivää että saavat tilausjonon purettua.

Tämä osoittaa kyllä uskomatonta piittaamattomuutta maksavia asiakkaita kohtaan. Jos vastaava toistuu, niin en varmasti enää tilaa näiltä mitään.
Ainakin Pirkkalan myymälässä klo 16 pintaan oli noutotiskin edessä noin 30 henkilöä odottamassa omaa vuoroaan, eli et ole ainut joka sieltä on tavaraa tilaillut. Ite tilasin myymälään noudolla, niin parissa päivässä olivat noudettavissa.
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
Ainakin Pirkkalan myymälässä klo 16 pintaan oli noutotiskin edessä noin 30 henkilöä odottamassa omaa vuoroaan, eli et ole ainut joka sieltä on tavaraa tilaillut. Ite tilasin myymälään noudolla, niin parissa päivässä olivat noudettavissa.
Hektisessä nykymaailmassa ei ole odotukselle sijaa.

Tästä sainkin inspiraationi ensimmäiseen osaan uudessa runosarjassamme "Tarjousketjun haikuja":
Kiire minun on
Pakettini odottaa
Kotiin noutajaa

Lupaava runoilijanurani saattaa tosin kokea kolauksen, sillä huomasin juuri etten osaa tavata kunnolla.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 668
Verkkokauppa.comilla kestänyt jo viikon käsitellä tilausta, jossa on tavanomaisia varastossa olevia tuotteita. Ei siis mitään tarjoustuotteita. Lähettivät viestin, jonka mukaan tekevät töitä yötä päivää että saavat tilausjonon purettua.

Tämä osoittaa kyllä uskomatonta piittaamattomuutta maksavia asiakkaita kohtaan. Jos vastaava toistuu, niin en varmasti enää tilaa näiltä mitään.
Itse voin sanoa että tilasin 23 päivä tuotteen, "odottaa noutoa" 28 päivä tuli viesti eli keskimäärin 5 päivää kesti ja täytyy muistaa että 23 oli perjantai joten tuosta ajasta voi ottaa vielä jonkun verran pois (perjantai ilta => aikaisintaan maanantaina alkoivat käsittelemään => tiistaina posti sai sen ja keskiviikkona kello 14:22 oli noudettavissa).

Minun puoleltani voin siis todeta että todellista asikkaiden huomioimista ja palvelu toimi oikein hyvin. Ehkä katsovat miten pitkään on ollut asiakas (nopeasti katsoen ainakin 2009 löytyy tilauksia) tai kyseessä jokin muu ongelma?
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
922
Jos teitä pännii odotella tuotteita niin älkää koskaan ikinä tilatko mitään Sotkasta.
Tilasin 11.11.2018 (singles day) pari tyynyä, pari peittoa ja yhden petarin, noutona paikalliseen Sotkaan. Ei ole vieläkään tulleet.
Viime viikolla tilauksen tila muuttui "käsittelyssä" tilasta -> "siirretty kuljetusyhtiölle" tilaan eikä vielä ole tullut ilmoitusta että voisin noutaa lähetyksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
2006 on asiakastilini perustettu. No ei siinä mitään, ostokset onkin jo pitkän aikaa keskittyneet muualle kuin verkkokauppa.comiin. Todennäköisesti aina kalliimpi ja nykyään näköjään myös hitaampi. Odottelen Amazonin tuloa Suomen markkinoille.
Mistä tuon tilinperustamisen näkee? Minulla on muistikuva, että ostin Geforce 256:n ja maksoin siitä 1500 markkaa, mutta kaikki tilini tilaukset ovat euroissa..
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
445
Mistä tuon tilinperustamisen näkee? Minulla on muistikuva, että ostin Geforce 256:n ja maksoin siitä 1500 markkaa, mutta kaikki tilini tilaukset ovat euroissa..
Ainakin ensimmäisen tilauksen näkee tilinhallinta-tilaukset-vanhat tilaukset. Tiedä sitten miltä ajalta aikaisimmat näkyy. Minulla on ensimmäinen tilaus Handan DVB-T 5000 digiboksi.(10.3.2005)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
922
No mikäs nyt on kun ei Verkkokauppa.comin OHO-tarjoukset mene kaupaksi.
Eilistä HP:n kannettavan "tarjousta" vielä jäljellä ja tänään aktivoitunutta LG:n telkkarin "tarjousta" myös vielä hyvin tarjolla. :tup:
Ei tarvii ainakaan itkee että menee liian äkkiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
239
Verkkokauppa.comilla kestänyt jo viikon käsitellä tilausta, jossa on tavanomaisia varastossa olevia tuotteita. Ei siis mitään tarjoustuotteita. Lähettivät viestin, jonka mukaan tekevät töitä yötä päivää että saavat tilausjonon purettua.

Tämä osoittaa kyllä uskomatonta piittaamattomuutta maksavia asiakkaita kohtaan. Jos vastaava toistuu, niin en varmasti enää tilaa näiltä mitään.
Toissavuoden black fridaysta ostin tuolta telkkarin kun se oli toisesta paikasta loppu mutta VK oli laittanut käytännössä saman tarjouksen heille. Tuotetta oli hyvin varastossa tilaushetkellä ja vielä pari päivää tilauksen teon jälkeenkin, mutta ei sitä vain lähetetty meikälle. Seuraavaksi tuote loppuikin heiltä varastosta ja taisi kolme viikkoa mennä että sain sen telkkarin. Eli käytännössä homma on varmaan mennyt niin että VK:lla ei ole ollut edes varastossa koko televisiota tai vain muutamia kappaleita, mutta on pitänyt vastata kilpailijan tarjoukseen. Tilausten jälkeen on alettu hommaamaan tavaraa varastolle että saisi toimitettua asiakkaalle ne sitten joskus. Pisti kyllä vituttamaan tuo homma niin, että en VK:sta enää ole juuri mitään tilannut, tai jos olen tilannut niin se on ollut sellainen tuote millä ei kyllä ole mikään kiire ollut.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 609
Viestejä
4 185 932
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom