Kanansiivet (Hot Wings/Buffalo Wings jne.)

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
520
Erittäin hyvä ja tärkeä pointti. Etikkaan säilömällä menee melkeen pienet kivetkin parin kk.n päästä.
Jotain suht mietoja chilejä purkitin viim kesänä ni laitoin toiseen punasipulia ja toiseen valkosipulia mukaan mausteeks normimausteiden (maustpip,sok,suo,etik,sinapsiem.jne) kanssa.
Jouluna meni kinkun kanssa kaikki. Suosittelen vahvasti. Tänä syksynä menee/meni sieniä,kriikunoita,mustiatomaatteja purkkiin.
Säilömisessä on vain taivas rajana. ;)

Menee offtopiciksi, mutta minä olen tehnyt noista melkein joka ruokaan sopivaa herkullista "chilisäilykettä" siivuttamalla ne pieneen purkkiin ja sinne sitten sekaan keitettyä etikkaa + mausteita oman maun mukaan (suolaa, mustapippuria, valkopippuria, sitruunapippuria).

Kuinka chilisato säilötään?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Lisää plussaa Poppamiehelle. Lähettivät sitten kiitoksena rakentavasta palautteesta 4x3,8l tonkkaa sitä aitoa Poppamiehen Buffalo Wing -kastiketta. Siis helkutti melkein 16 litraa. Tuossa määrässähän voi melkein vaikka kylpeä. :D

Parasta ennen päivämäärä on tosin 12/2018, joten siinä varmasti yksi syy miksi olivat noin höveleitä, mutta eiköhän tuo litku säily reilusti pidempäänkin kuin mitä sille virallisesti luvataan? Ja olettaisin että se kestää myös pakastuksen.

Jos joku kaipailee tuota samaa kastiketta JKL:n alueella, niin paiskatkaa yksityisviestillä, en minä oikeasti tuota koko määrää itse tule koskaan tarvitsemaan.

Edit.
Ja vielä sellainen tarkennus että ilmaiseksi saa tietenkin noutaa, enhän minä ole tuosta soosista maksanut itsekään.
Yhden pöntön pidän itse. Toinen pönttö meni luovutukseen sellaisenaan ja kolmas noudettiin muutamaan pienempään erään jaettuna. Viimeinen avaamaton on siis jäljellä, joten jos vielä on innokkaita, niin ei muuta kuin privaviestiä ja noutamaan niin ei mene soosit hukkaan.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Erittäin hyvä ja tärkeä pointti. Etikkaan säilömällä menee melkeen pienet kivetkin parin kk.n päästä.
Jotain suht mietoja chilejä purkitin viim kesänä ni laitoin toiseen punasipulia ja toiseen valkosipulia mukaan mausteeks normimausteiden (maustpip,sok,suo,etik,sinapsiem.jne) kanssa.
Jouluna meni kinkun kanssa kaikki. Suosittelen vahvasti. Tänä syksynä menee/meni sieniä,kriikunoita,mustiatomaatteja purkkiin.
Säilömisessä on vain taivas rajana. ;)
Nuo säilykechilit kuulostaa aika maukkaita. Kerrotko vielä tarkemman ohjeen, määrät ym. niin teen kokeeksi. :)
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
520
Perusliemi tästä :
CHILI (säilöntä)

Toki tuo @Kautiumin linkkaama kannattaa myös lukea koska perusta sieltä.

Eli ajan kanssa kehittelet omaan makuusi sopivan liemen, itse aloittaisin : etikka, sokeri, vesi, sinapsiem, sipu/vsipu -liemellä
johon chilit pilkottuna sekaan. Ja säilyvät sitten iäisyyden kylmässä, maku ja koostumus vaan paranee imho ajan kanssa.

Nuo säilykechilit kuulostaa aika maukkaita. Kerrotko vielä tarkemman ohjeen, määrät ym. niin teen kokeeksi. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
463
Tällainen tullut kauppojen hyllyille kesän aikana. Mitään mainintaa Pimeäpullon sivuilla tästä ei ole, ainoastaan tämä kuva löytyi Instagramista.
Pitää kokeilla wingsien kaverina (siis tuo sinihomejuustomajoneesi).

 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Wingsien kaveriksi toimii aivan helvetin hyvin tämmönen dippiresepti.

- Turkkilainen jogurtti (se pieni purkki riittää hyvin kahdelle tai kolmelle)
- valkosipulia
- aurajuustoa
- jalapenoja silputtuna
- tarvittaessa jotain yrttimaustetta

Tuo pariksi tunniksi tekeytymään jääkaappiin ennen syöntiä. Edellisenä päivänä parempi. Suolaa ei tarvitse, kun aurajuustosta irtoaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Texas Peten valmis wings - kastike (500ml)parrain mustassa pullossa. Tämä tieto yli 20v Wings mestarin kokemuksella :cigar2:
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Texas Peten valmis wings - kastike (500ml)parrain mustassa pullossa. Tämä tieto yli 20v Wings mestarin kokemuksella :cigar2:
Hetkonen. Eihän Texas Peteä edes myydä mustissa pulloissa. Sitä myydään kirkkaissa lasipulloissa ja 3,78l muovikanisterissa. Tarkoititko etiketin väritystä, vaiko peräti jotain muuta kastiketta?

Texas Pete -kastikkeet | Fort Deli

Oli miten oli, Texas pete on onnistunut saamaan hyvän jalansijan markkinoilla, mutta en ihan ymmärrä miksi, kun se kuitenkin on sellaista etikkalientä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Hetkonen. Eihän Texas Peteä edes myydä mustissa pulloissa. Sitä myydään kirkkaissa lasipulloissa ja 3,78l muovikanisterissa. Tarkoititko etiketin väritystä, vaiko peräti jotain muuta kastiketta?

Texas Pete -kastikkeet | Fort Deli

Oli miten oli, Texas pete on onnistunut saamaan hyvän jalansijan markkinoilla, mutta en ihan ymmärrä miksi, kun se kuitenkin on sellaista etikkalientä.
DSC_0561_optimized (2).jpg

Tämän näköistä tulee pullosta, tässä ei ole etikan mausta tietoa omalla makuaistilla.
IMG-12a3bd46a14a08a27e5c9779b4a27a1b-V_optimized.jpg
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
En ole ikinä nähnyt tuollaista pulloa missään, eikä sellaista ollut tuolla Fort Delin sivuillakaan. Mistä tuota saa ja onko sisältö erilaista kuin tavallisessa Texas Petessä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
En ole ikinä nähnyt tuollaista pulloa missään, eikä sellaista ollut tuolla Fort Delin sivuillakaan. Mistä tuota saa ja onko sisältö erilaista kuin tavallisessa Texas Petessä?
En ole nähnyt isommissa marketeissa, mutta Muuramen Halpa-Hallista olen tätä ostellut. Tähän pulloon on sotkettu voi ainakin valmiiksi sopivaan suhteeseen, niin jää se vaihe välistä. Täytyy tarkistaa kotosalla tarkemmin pullon tiedot, mistä lähtöisin... Ei Googlesta mitään tietoa löydy, vain yksi arvostelu löytyi:



E:Mutta joo, ainakin sopii omaan makuun täydellisesti, runsas, kermainen maku, kuten tuossa arvostelussa. Tulisuutta pystyy säälemään tietty, kun lisää peruskastiketta, itselle riittänyt tuo tulisuus.

E:näkyy olevan myös Hot versio tuon mediumin lisäksi Halpa Hallissa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
247
Omaan makuun Franks red hot wings buffalo on se ainoa ja oikea. Tätä kun sekoittaa pelkkään voihin niin voi säädellä tulisuutta. Tähänhän kai siipiveikkojenkin kastike osittain perustuu, mutta makutesteissä tämä on kyllä niin paljon parempaa.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Mä en muuten ymmärrä miks ohjeissa käsketään aina sekoittamaan margariiniin noi soosit.. tulee ihan hirveetä paskaa. Kun oikeaan voihin sekoittaa ni makuelämys on ihan eri planeetalta..
 
Liittynyt
19.05.2018
Viestejä
101
Itse ostan ainakin "raakaa"-siipisoosia koko tonkan. Oma suosikki Frank´s Red Hot (saa täältäpäin tonkassa vain tukusta). Tota raakaa soosia voi sitten laimentaa juoksevalla rasvaseoksella tai voi kokkareella hellillä, myös tilkka kermaa käy, Näin ei tarvitse maksaa turhaan rasvasta soosin seassa. No, eipä tule kauheasti rasvalla noita pilattua, kylkeen aurajuustodippi turkin- tai Islannin jogortista. Noissa testeissä soosit on maisteltu yleensä aina sellaisenaan lantraamatta, joten ne voi kyllä jättää lähes omaan arvoonsa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
463
En itsekään välitä Texas Peten etikkaliemistä, mutta pitää antaa mahdollisuus tuolle mustan pullon kummajaiselle.
Tuota Frank's Hot Saucea saa tonkassa suht edullisesti Saksan Amazonilta, 29€ + 10€ pk:t. Litrahinta kohdallaan jos vertaa taas niihin pieniin 7€ lasipulloihin mitä kaupoissa on.
Lisäksi kun tuo on "puhdasta" hot saucea eikä wings-kastiketta, niin on myös monikäyttöinen.

https://www.amazon.de/Franks-RedHot-Original-Cayenne-Pepper/dp/B002L639UY/

Tällainen ollut nyt kokeilussa, mielestäni sopivan tulista:
https://www.amazon.com/Hooters-Sauce-Wing-Mile-12/dp/B0079OMEQ8?th=1
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Rasvakeittimellä noi siivet saa ihan toisiin ulottuvuuksiin. Erityisesti jos tukussa on mahdollisuus käydä, niin ison laatikon esipaistettuja siipiä saa edullisesti. On noita laatikkoja joissain Citareissakin näkynyt. Pitää vaan varoa ettei paista liian kauaa tai tulee liian kuivia.

Eipä kyllä itselläkään ole rasvakeitintä tällä hetkellä, kun vanha tuli ns. ajettua loppuun. En tiedä sitten miten nuo öljyttömät keittimet toimis, Air Fryer jne. kun tuon öljyn kanssa leikkiminen ei oo niin mukavaa.

Ja sooseista myös mun suosikki on Frank's Red Hot, selkeästi omaan makuun parasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
463
Ihmettelen kyllä miksi kotona haluaisi valmistaa noita esipaistettuja ja pakastettuja siipiä jos omistaa rasvakeittimen. Ovat sen verran surkastuneitakin ja kuivia, toisin kuten tuoreet siivet. Onkin sikäli sääli, että Suomessa siipiravintolat käyttävät tiettävästi pelkästään näitä. Näitä tukkupakkauksia myös saa halutessaan tilauttaa esim Cittareista ja joissain kaupoissa niitä onkin tarjolla. Hinta noin 30€ per 5kg boksi. Toki makuasioitahan nämäkin ovat..

Noilla 'airfryereillä' ei päästä samaan lopputulokseen kuin rasvakeittimellä. Toki rasvan kanssa pelaaminen on oma haasteensa, mutta eipä sitä nyt joka päivä tulekaan harrastettua.

Are Air Fryers Worth It?

Sorry, Please Fry Again
So here's the deal: you don't need one of these things. They're loud, even the big ones have a surprisingly small capacity, they don't do anything significantly better than an oven and you probably have an oven anyway. They'd also require bumping your toaster and coffeemaker onto a storage shelf.

Instead, if you're into the air-frying idea, save the potentially significant amount of money you'd spend on one (high-end models can cost $400 or more) and upgrade to a convection feature the next time your real oven croaks.

The marketing materials for the scores of companies that make these hot-air blowers will tell you that they are a great way to cook that cuts down on fat. But good lord, fried is fried, and "air fried" is not that. Better to eat well most of the time then go to your favorite fried chicken place on your birthday, or do it up at home with a couple of liters of canola oil and a Dutch oven. The rare dose of perfection is far better than the consistent drip of mediocrity.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Joo, taitaa jäädä "airfryerit" väliin, niin hienolta kuin ajatus kuulostaakin...

Mikä tää leivinjauhekikka on? Saa jotenkin rapeampia uunissa vai?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
689
Eilen leivitin maustamattomat siivet ja kaveriksi Texas Pete siipikastiketta! Tuli ostettua kokeiluun tuota mediumia mitä @Messmaker ylempänä esitteli.

Leivitin niin, että yhteen kulhoon kananmunat ja toiseen kulhoon korppujauhot jossa myös mausteet. Ensimmäisenä siivet käytin kananmuna kulhossa josta korppujauho kulhoon. Siitä pelille ja sit uuniin 250c 30min.

Sit vaan kippasin siivet astiaan, siipikastike perään ja eikun herkuttelemaan :)
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 826
Nälkä tulee kun tätä lueskelee. Haluttaisi pirusti testata tuota kehuttua Texas Peten valmista kastiketta, mutta mistä noita tuollaisia mustia pulloja saa ostettua? :confused:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
689
Nälkä tulee kun tätä lueskelee. Haluttaisi pirusti testata tuota kehuttua Texas Peten valmista kastiketta, mutta mistä noita tuollaisia mustia pulloja saa ostettua? :confused:
Prismassa oli ainakin mediumia sekä hottia. Itselle medium oli kyklä passeli. Kuka mistäkin "tulisuudesta" pitää :)
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 826
Prismassa oli ainakin mediumia sekä hottia. Itselle medium oli kyklä passeli. Kuka mistäkin "tulisuudesta" pitää :)
No katsos pahusta, löytyihän meidänkin Prismasta tuota mediumia. Hain hakusanalla "texas" jota ei tuon tuotteen nimessä esiinny, kun se on vain "Pete medium siipi" :facepalm:

Kiitos, täytyy käydä hakemassa testiin!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
463
Ihan hyvää tuo mustan pullon "Texas Pete." Etikkaisuus ei tosiaan maistu ja tuo kermainen sopii mukavasti tulisuuden kanssa, mutta luonnehtisin tuota "hotia" enemmänkin mediumiksi.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 826
Musta pullo löytyi Prismasta ja oli kyllä hyvää. :drool:

Maku oli hyvä ja koostumuskin, tuollainen kermaisempi ja paksumpi toimii just eikä melkein. Perusliemiin voita sulattelemalla on tullut aina vetistä litkua joka häviää tälle siis maun lisäksi myös koostumuksessa... Tätä siis jatkossa.:tup:
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448
Mikäs avuksi kun tuntuu että Texas Peten Hot Sauce ja voi (ihan meijerivoi, ei margariini tai sekoite) eivät tunnu "emulsioituvan" kunnolla vaan rasva köllöttelee tyytyväisenä pinnalla?
Koittanut sillä noin 50:50-sekotuksella mitä jossain on suositeltu
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Mikäs avuksi kun tuntuu että Texas Peten Hot Sauce ja voi (ihan meijerivoi, ei margariini tai sekoite) eivät tunnu "emulsioituvan" kunnolla vaan rasva köllöttelee tyytyväisenä pinnalla?
Koittanut sillä noin 50:50-sekotuksella mitä jossain on suositeltu
Koita lisätä voi kylmänä sinne kiehuvan soosin sekaan ja pois lämmöltä heti kun on sulanut. Jos voi kuumuu liikaa niin se irtoaa.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
938
Tuollaista oli tullut lidliin 3,99e purkki. Huomenna testaus. Pelkästään kastiketta kun maistoin, niin ei ainakaan ihan kamalalta maistunut :D

IMG_20181023_194610.jpg
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
Siipiweikoissa tuli eilen käytyä. Kyllähän niitä muutaman syö, mutta partyplatter kolmelle alkoi jo puolen välin jälkeen tökkimään pahasti. Minun makuuni kastike on liian etikkaista ja siivet liian kuiviksi uppokeitettyjä. Itse kun tekee tavallisessa uunissa niin saa parempia ja soosiksi mieluummin omatekoista chilikastiketta/-salsaa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Musta pullo löytyi Prismasta ja oli kyllä hyvää. :drool:

Maku oli hyvä ja koostumuskin, tuollainen kermaisempi ja paksumpi toimii just eikä melkein. Perusliemiin voita sulattelemalla on tullut aina vetistä litkua joka häviää tälle siis maun lisäksi myös koostumuksessa... Tätä siis jatkossa.:tup:
Ei pysty seuraamaan sivusta. Tuota kehuttua mustan pullon ihmettä on pakko lähteä huomenna metsästämään kaikista paikallisista Prismoista. :D

Poppamies pirulainen sekoili itsensä pihalle tästä soosipelistä niillä uusilla omituisilla versioillaan.
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
55
Tuollaista oli tullut lidliin 3,99e purkki. Huomenna testaus. Pelkästään kastiketta kun maistoin, niin ei ainakaan ihan kamalalta maistunut :D

Joko maistoit? Minä maistoin ja maistui enemmän salaattikastikkeelle kuin siipisoossille. Roskiin lenti pullo. En suosittele.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
938
Joko maistoit? Minä maistoin ja maistui enemmän salaattikastikkeelle kuin siipisoossille. Roskiin lenti pullo. En suosittele.
Maistoin. Toista pulloa ei tarvitse ostaa mutta itse en ole ihan niin ehdoton näiden soosien kanssa, että heti roskiin heittäisin. Ei tuo kuitenkaan niin kamalaa ollut etteikö pientä pulloa voisi jossain käyttää. Mutta en kyllä itsekkään siis suosittele ostamaan, kun parempiakin on tarjolla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Nyt on testattu Siipiveikkojen (medium) kastike wingsien kanssa. Rasvakeitintä ei ollut käytettävissä joten käytin leivinjauhetta muuttamaan pH:n. Reilu tunti uunissa parilla lämpötilalla ja sen jälkeen kulhoon & kastiketta päälle.

Kastikkeen kannattaa antaa imeytyä jonkin aikaa - nälkä esti ensimmäisen testin mutta uusi teki oikean wingsin maun. Paksu kastike jota on helppo käyttää ja tulisuus on ainakin omalle suulle sopiva.
Itse olen suosinut tuota Siipiveikkojen kastiketta juurikin mediumina. Sopivan vahvaa omaan makuun. Ja nimenomaan antaa imeytyä muutaman minuutin ennen syöntiä. Peittää kulhon niin pysyvät lämpiminä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 348
Lousiana wing saucea on tullut käytettyä. Mitenhän tulista tuo mustapete on verrattuna tuohon?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Siipiweikkojen soosi oli ainakin jokunen vuosi takaperin samaa kuin Franks Red Hot, miedommaksi sitä laimennettiin rypsiöljyllä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
Hrmi ku Poppamiehen Buffalo Wingsiä ei vissiin saa oikein mistään? Se oli kastike mun makuun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Hrmi ku Poppamiehen Buffalo Wingsiä ei vissiin saa oikein mistään? Se oli kastike mun makuun.
Se tosiaan lopetettiin kokonaan, lisää mm. täällä. Tilalla on jotain uusia pippurisekoituksia, jotka eivät vedä sille vanhalle soosille vertoja ainakaan minun mielestäni.

Se uusi Mustapippuri on Poppamiehen aspan mukaan samaa kastiketta, mutta vaatii laimennusta. On niin pippurista ja pistävää ainakin laimentamattomana, että tuota on vaikea uskoa, mutta pitää kokeilla jossakin vaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Omat suosikit


Nyt mentiin Hot-versiolla, myrskyn ja kylmän ilman takia... :drool:
Tuo Medium on kuitenkin aika mieto.

Kellään kokemuksia samanlaisesta pullosta, mutta ei lue pete? Kävin tossa redin k supermarketissa eilen ja siellä oli tuota mediumia, sitten jotain bbq versiota ja hottia, mutta vain muistaakseni bbq pullossa luki texas pete ja muissa jotain muuta, mutta muuten siis pullot ja fontit ja muut tekstit samanlaisia. Mutta onkohan samaa kamaa?
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 431
Kellään kokemuksia samanlaisesta pullosta, mutta ei lue pete? Kävin tossa redin k supermarketissa eilen ja siellä oli tuota mediumia, sitten jotain bbq versiota ja hottia, mutta vain muistaakseni bbq pullossa luki texas pete ja muissa jotain muuta, mutta muuten siis pullot ja fontit ja muut tekstit samanlaisia. Mutta onkohan samaa kamaa?
Ovat siis ilmeisesti näitä

Hank’s Premium kastikkeet | Fort Deli

Saman konsernin sivuilta löytyy myös muut Texas Peten kastikkeet, ovat siis ilmeisesti vaihtaneet vain nimen Hank's-merkkiseksi.

Tuli muuten paikallisesta Prismasta haettua tuota mustassa pullossa olevaa Hot-kastiketta, vielä oli Texas Pete-nimellä. Ja hyvää on!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Veikkaan että nämä on kuitenkin maultaan eri, koska Texas Pete on kuitenkin iso nimi:


Mutta pitää testata, jos tuo Hank's versio osuu kohdalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 824
Joo tota Hanksia oli. No täytyy ostaa kokeeksi kun en ole tota peteäkään missään nähnyt.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Paikallisessa Prismassa oli vierekkäin juuri tuota mustan pullon Texas Pete Hottia ja Hanksia Mediumina. Häiritsevän identtiset pullot ja etiketit, jos eivät ole saman valmistajan tuotteita (ilmeisesti kuitenkin ovat, joten siinä mielessä se on ok).

Ostin putelin Texas Peteä (Hot) ja se on tosiaan erinomainen siipikastike. Mahdollisesti parasta soosia mitä olen maistanut, lukuun ottamatta sitä alkuperäistä Poppamiehen Buffalo Wings -kastiketta jota ei enää ole saatavilla.

Jos jossakin on tarjolla molempia hottina ja on mahdollisuus testata, niin olisi hyvä saada varmuus uskaltaako tuota ostaa kummalla nimellä tahansa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Lisää plussaa Poppamiehelle. Lähettivät sitten kiitoksena rakentavasta palautteesta 4x3,8l tonkkaa sitä aitoa Poppamiehen Buffalo Wing -kastiketta. Siis helkutti melkein 16 litraa. Tuossa määrässähän voi melkein vaikka kylpeä. :D

Parasta ennen päivämäärä on tosin 12/2018, joten siinä varmasti yksi syy miksi olivat noin höveleitä, mutta eiköhän tuo litku säily reilusti pidempäänkin kuin mitä sille virallisesti luvataan? Ja olettaisin että se kestää myös pakastuksen.

Jos joku kaipailee tuota samaa kastiketta JKL:n alueella, niin paiskatkaa yksityisviestillä, en minä oikeasti tuota koko määrää itse tule koskaan tarvitsemaan.

Edit.
Ja vielä sellainen tarkennus että ilmaiseksi saa tietenkin noutaa, enhän minä ole tuosta soosista maksanut itsekään.
Sellainen huomautus kaikille näitä sooseja minulta hakeneille, että ainakin yksi itselleni jättämistä pöntöistä oli jo mennyt pahaksi, eli ei se "parasta ennen" -päivämäärä siellä ihan suotta ole. Syötävää varmasti ovat pitkään sen jälkeenkin, mutta makuun aika tuntuu vaikuttavan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 314
Viestejä
4 157 070
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom