Bluetooth handsfree

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 046
Kertokaapa mulle hyvä BT-HF laite.

Käytin vuosia Nokian BH-904, jonka haarukka kiinnitys oli ihan loistava, mutta ikävän heikko. Vastaavalla kiinnityksellä oleva kuulokkeita ei liene enää ollenkaan.

Jabra Style oli käytössä kunne s 2vko sitten meni sana poikki, mutta tuossa oleva automaattinen äänenvoimakkuudensäätö ei kyllä toiminut mitenkään järkevästi.

Kävin hakemassa Jabra Minin tilalle koska siinä on manuaalinen äänenvoimakkuus, mutta tuo tunkee ikävällä tavalla korvakäytävään ja tuntuu siltä kuin korva olisi tukossa, ei kiva. Eikä tuossa ole sitä äänikomento painiketta.

Suosituksia?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
17
Itsellä nyt käytössä plantronics voyager legend, ja olen kyllä ollut tyytyväinen.

Edellinen oli Jabra Wawe+, johon nähden plantronics on huomattavasti mukavampi korvalla. Ääni puhelun toiseen päähän myös kyselyjeni mukaan paljon parempi.
 

Hei

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
31
Plantronics Voyager 5200
Tämä omassa käytössä ja voin suositella.
Ainut miinus korkeahko hankinta hinta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 046
Tuo Voyager Legend on ilmeisesti jollain omalla latausliittimellään, jos tuolta niiden nettisivuilta nyt oikein ymmärsin. 5200 malli olisi samalla mikroUSB liittimellä kuin kännykätkin? Saakelin huonosti tuokin kerrotaan.

Pitää kuitenkin olla usb laturilla, tuo spesiaalilaturi on kuitenkin hukassa silloin kun sähkö loppuu.
 

Hei

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
31
5200 voi ladata usbilla tai plantronicsin omassa kotelossa omalla liittimellä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 046
Tossa 5200:ssa on normaali latausliitin. Siis tää mikrousb, jota ei tietysti taas uusimmissa puhelimissa enää ole.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
532
Tossa 5200:ssa on normaali latausliitin. Siis tää mikrousb, jota ei tietysti taas uusimmissa puhelimissa enää ole.
Ai on? ne mitä olen räpeltänyt kaupassa niin ei ole vaan semmoinen magneettijohtojutska eikä tuota mikrousbia(?)
No, toi jabra oli kivempi. Ei tarvitse työntää korvaan mitään.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 046
Ai on? ne mitä olen räpeltänyt kaupassa niin ei ole vaan semmoinen magneettijohtojutska eikä tuota mikrousbia(?)
No, toi jabra oli kivempi. Ei tarvitse työntää korvaan mitään.
Piti nyt tarkistaa, ja ainakin tuon PLT hub appsin mukaan se on Voyager 5200 series, ja kyllä siinä on sen telakka liittimen lisäksi mikrousb liitin, mulla ei siihen muuta laturia edes ole kuin tuo usb. Käytännössä olen ladannut tuota vain autossa tupakansytyttimeen liitettävällä kännykän laturilla.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
14
Nostellaas vähäsen. Plantronics/Poly 5200 UC laatu mennyt todella heikoksi.. palautellut takuisiin joku 5 kertaa jo. Onko korvaavaa suositella?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 592
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom