Myyty i5-3475S / 16GB DDR3 / 240GB SSD / GTX 660 [Helsinki]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 021
Myytävä tuote: Tämä on ollut pelikoneena ala-asteikäisellä
Hinta: 160€ 150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Olen koonnut tämän yli 2v sitten, niin takuu ei ole enää voimassa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

Myynnissä myös muualla. Taakse vaihdettu tuuletin. Edessä alkuperäinen. Myös näytönohjaimen tahnat vaihdoin. Lisäksi poistin Minecraftit ja muut pelit ja asensin Windowsin uudestaan.

OCZ 240GB SSD
WD RED 1TB
Asrock H61 LGA 1155 ASRock > H61M-VG4
2x DDR3 8GB (16GB) Kingston
i5-3475S (murosta ostettu, korkattu, vastaa Ryzen 3 1200)
Seasonic ECO 430W
Corsair kotelo Corsair Carbide Spec-M2 mATX-kotelo, musta, ikkunalla
Asus GTX 660 DirectCU II kahdella tuulettimella
Windows 10 Home 64-bit suomi (aktivoitu, puhdas asennus)

I scored 13 169 in Sky Diver

Päälle on teipattu pölynsuojat.

Toimii, myydään kun heille tuli uusi konepaketti. Naarmuja voi löytyä kotelosta ja muuta pientä, mutta sisälle ei ole koululainen koskenut.

Kaverin puolesta myyn. Rahat menee 100% sinne karkkirahoiksi.

Sijainti: Helsinki, kulkeutuu Mikkeliin välillä
Toimitustapa: Nouto, ei ole mitään paketteja tallessa.
Maksutapa: Käteinen


Kuva:
upload_2018-11-14_0-24-5.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 021
Toimivuustakuu? HP YV.
Tottakai toimivuustakuu. Tuossa viikonloppuna on ajeltu 3DMark ja asennettu Windows kokonaan uusiksi. Eikä se kaatunut kertaakaan, lämpötilat oli alle 60 astetta rasituksessa ja takatuuletin rämisi hieman. Takatuuletin vaihdettiin ja nyt toimii 100%.

Mitään ongelmia ei ole ollut, mutta tämähän ei ole tehoiltaan ihan kärkeä enää. Toki 16GB muistia auttaa pitkälle ja näytönohjain osaa videopurussa auttaa.

Näillä näkymin mennyt sitten sinne.

edit: ei mennytkään
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
39
Hei, olisin kiinnostunut kokoonpanosta. Semmoista asiaa haluaisin kuitenkin tiedustella että mikä olisi emon tarkka malli, pääasiallisesti että sattuuko olemaan m-atx? Ja vielä sitten että onkos 2 vai 4 derkku slottia?
Kiitoksin jo etukäteen.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
39
Niin ja vielä että abouttiarallaa mistäpäin stadia olisi haku, yv:llä tietysti? (En ole yksityisautoilija niin sumplisin hiukan reittiä valmiiksi!)
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
39
Olen edelleen kyllä kiinnostunut, ainoa mutka matkaan tuli nyt, jonka osasin kyllä aavistellakkin että mun yksi ylimääräinen Silverarrow V1 cooleri ei mahdu sisään :itku:. Saanko nukkua yön yli ja mutustella asiaa, jos huomenna ilmoittelisin, siis saisiko huomiseen ip asti jotain varausta? Mulla voisi olla sinne sisään joku vanha hiukan kylläkin rymisevä AIO.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 021
Olen edelleen kyllä kiinnostunut, ainoa mutka matkaan tuli nyt, jonka osasin kyllä aavistellakkin että mun yksi ylimääräinen Silverarrow V1 cooleri ei mahdu sisään :itku:. Saanko nukkua yön yli ja mutustella asiaa, jos huomenna ilmoittelisin, siis saisiko huomiseen ip asti jotain varausta? Mulla voisi olla sinne sisään joku vanha hiukan kylläkin rymisevä AIO.
Tässä on Thermaltaken tornijäähy, joka kyllä pitää sen viileänä. Menen kyllä nyt nukkumaan itse.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 368
Viestejä
4 193 195
Jäsenet
70 726
Uusin jäsen
Zukis

Hinta.fi

Ylös Bottom