Jalkapallo, yleisketju (Matsit, pelaajasiirrot yms)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 004
On kyllä aivan eri näköistä peliä, jos vertaa siihen ruotsalainen aikaan. Hyvä Suomi!
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Tulostaululla kaksi nolla, uskotteko kotona?!
Kaiken huippuna, että tulos saatiin ilman Pukkia, Moisanderia, Rengasta ja Kokkelinenää.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Pillahdin itkuun matsin jälkeen, vieläkin silmät kostuvat aina kun ajattelee matsia. Ei jestas mikä matsi. Suomi nollasi Kreikan täysin.

Kamarasta tulee kyllä keskikentän kingi vuosiksi eteenpäin. Parempi kuin kokkelinenä, etenkin puolustussuunnassa. Ne pallonriistot ovat silkkaa irstasta seksiä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 360
Uskomatonta, nähnyt nyt jo useamman suomen pelin ja pelin jälkeen ei edes vituta. Kulta-Kanerva on saanut hyvän hengen päälle, toivottavasti kestää karsintaan asti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
48
Uefan sivujen mukaan kesäkuussa pelataan välierät ja finaali. Tämän hetkisten tulosten mukaan välieriin menossa Israel, Suomi, Bulgaria ja Serbia, tosin muiden lohkojen tilanne paljon tiukempi mitä Suomella omassa.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Koska viimeksi tullut voittoja tällä tavalla? Jos siis puhutaan karsintapeleistä ja vastustajien ollessa samantasoisia. Varmaan aika pitkälle saa mennä.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Koska viimeksi tullut voittoja tällä tavalla? Jos siis puhutaan karsintapeleistä ja vastustajien ollessa samantasoisia. Varmaan aika pitkälle saa mennä.
Eikös ne normaalit karsintapelit ole olleet vähän eri tason tapauksia?
Nyt Suomi on voittanut oman tason vastustajiaan eli niitä joita normaalisti arvotaan neljän maan karsintalohkossa kolmos ja nelospaikoille.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Eikös ne normaalit karsintapelit ole olleet vähän eri tason tapauksia?
Nyt Suomi on voittanut oman tason vastustajiaan eli niitä joita normaalisti arvotaan neljän maan karsintalohkossa kolmos ja nelospaikoille.
Niinhän tuossa juuri sanoin, samantasoisia? Ja puhutaan karsintapeleistä eikä mistään harjoitusotteluista.

Oman muistikuvan mukaan Huuhkajilla ollut vaikeaa ihan Färsaartenkin kanssa.

Luettelo Suomen jalkapallomaajoukkueen otteluista – Wikipedia

Karsinnat jalkapallon Euroopan-mestaruuskilpailuihin 2016 – Wikipedia
Näissä peleissä hyvin samantasoisia vastustajia, mutta ei vaan riittänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Niinhän tuossa juuri sanoin, samantasoisia? Ja puhutaan karsintapeleistä eikä mistään harjoitusotteluista.
Niinpä sanoitkin. Tosin nekään ottelut eivät ole ihan verrattavissa, kun on ihan eri pelata merkityksetöntä ottelua, kun jatkopaikka on mennyt.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Niinpä sanoitkin. Tosin nekään ottelut eivät ole ihan verrattavissa, kun on ihan eri pelata merkityksetöntä ottelua, kun jatkopaikka on mennyt.
Mutta toisaalta nekin pelit ovat vielä merkityksellisiä seuraaviin karsintoihin. Tai ainakin olen käsittänyt, että rankingiin vaikuttavat muutkin asiat kuin pelkästään olitko kisoissa vai et.

Täältä löytyvät nuo asiat, mitkä määrittävät rankingin:
https://resources.fifa.com/image/up...orld-ranking.pdf?cloudid=iklxmt2jejtjwf8qecba

En tuota nyt itse jaksa enempää selvittää ja en väitä olevani tässä asiassa oikeassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 905
Leicester City owner's helicopter crashes

Leicester City FC:n joukkueen omistajan helikopteri syöksynyt maahan heti nousun jälkeen stadionin parkkipaikalle. Silminnäköijöiden mukaan syttynyt tuleen lähes heti maahansyöksyn jälkeen. Vielä ei tietoa onko kuolonuhreja, mutta todella pahalta näyttää.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Berliiniin lähdössä tammikuun lopussa ja kiinnostaisi käydä katsomassa Hertha Berlinin peli. Milloin liput tulevat myyntiin tammikuun lopun otteluun?
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Itse olin vuosi sitten Herthan peliä kattomassa. paikalla oli varmaan 40 000 mutta silti hyvä tunnelma, parempi kuin camp noulla (silloin 75000 yleisöä).
Liput tosiaan ostin heidän verkkosivuilta, oli helppoa kun taas joidenkin bundesliigan peleihin tuntuu olevan hankalaa
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
Itse olin vuosi sitten Herthan peliä kattomassa. paikalla oli varmaan 40 000 mutta silti hyvä tunnelma, parempi kuin camp noulla (silloin 75000 yleisöä).
Liput tosiaan ostin heidän verkkosivuilta, oli helppoa kun taas joidenkin bundesliigan peleihin tuntuu olevan hankalaa
Olin katsomassa bayern-leverkusen peliä ja sinne ei ollut toivoakaan saada lippua seuran kautta. Tyydyin silloin maksamaan viagogolle.
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Olin katsomassa bayern-leverkusen peliä ja sinne ei ollut toivoakaan saada lippua seuran kautta. Tyydyin silloin maksamaan viagogolle.
onnistuko viagogon kautta ihan hyvin? itse aattelin mennä keväällä dortmundin peliä kattelee ja voi olla että joutuu viagoga käyttää..
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
onnistuko viagogon kautta ihan hyvin? itse aattelin mennä keväällä dortmundin peliä kattelee ja voi olla että joutuu viagoga käyttää..
Juu. Ei valittamista muusta kuin hinnasta. Liput tuli samantien sähköpostiin kun maksoi. Olen ymmärtänyt että jotkut liput lähetetään postissa vasta vähän ennen peliä. Lipussa oli alkuperäisen lipunostajan nimi, mutta portilla ei kukaan kysellyt mitään.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 004
Taitaa olla Josen huippupestit nyt tässä. Ei oikein näytöt ManUssa vakuuttaneet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
354
Ei kyllä todellakaan uskalla alkaa vielä nuoleskelemaan yhtään mitään. Kuuden pisteen kaula ei ole yhtään mitään, ellei se ole viimeiselläkin kierroksella. Onhan noita nähty historian saatossa.

Ei sillä, kivaltahan tuo Valioliigan sarjataulukko näyttää ainakin omiin silmiin ;).
 

Kari Bensa-Asema

Asiasta ei keskustella
BANNED
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
22
Hirveetä on jos pooli voittaa valioliigan. Onneks häivyin jalkapallo foorumeilta ja some ryhmistä. Ei taida olla Suomessa muita kuin poolin faneja?
:sdull:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 004
Spurs kusi kyllä pahasti lopussa. Ei tarvii taas veikkailla vähään aikaan :facepalm:.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Pakko nostaa ylös Ole Gunnar Solskjaerin aika nyt ManUssa. Kolmesta ottelusta kolme voittoa, tehdyt maalit 12 ja päästetyt maalit 3. Okei vastuskaan ei ole ollut kovimmasta päästä (alla), mutta toi ilme millä joukkue nyt taistelee on jotain ihan uskomatonta. Mourinhon potkut näyttäis olleen oikea päätös joukkueen kannalta. Pogbakin tehnyt jo 4 maalia Solskjaerin aikana.

Cardiff City 1 - 5 Manchester United
Manchester United 3 - 1 Huddersfield Town
Manchester United 4 - 1 AFC Bournemouth
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Pakko nostaa ylös Ole Gunnar Solskjaerin aika nyt ManUssa. Kolmesta ottelusta kolme voittoa, tehdyt maalit 12 ja päästetyt maalit 3. Okei vastuskaan ei ole ollut kovimmasta päästä (alla), mutta toi ilme millä joukkue nyt taistelee on jotain ihan uskomatonta. Mourinhon potkut näyttäis olleen oikea päätös joukkueen kannalta. Pogbakin tehnyt jo 4 maalia Solskjaerin aikana.

Cardiff City 1 - 5 Manchester United
Manchester United 3 - 1 Huddersfield Town
Manchester United 4 - 1 AFC Bournemouth
Paljon kertoo myös tämä :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 004
Poolin eka tappio tuli. Nyt enää 4 pisteen kaula Cityyn.
Aika avoin mestaruustaisto vielä. Spurs vielä ainakin teoriassa mukana.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
2 493
Onko tässä Serie A:n parhaat hyökkääjät tällä hetkellä:

C.Ronaldo
E.Dzeko
C.Immobile
M.Icardi
P.Dybala
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 365
Viestejä
4 158 508
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom