- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 4 112
Jos nyt ajatellaan tätä tolppien ideologista primäärifunktiota niin sillä ei pitäisi olla ajoon juurikaan merkitystä mikä rajoitus pätkällä on. Se tolpan kohta on vain marginaalisen pieni osa koko siirtymää, ja jos valtaosa siirtymästä menee ylinopeutta (joko tahallaan tai huolimattomuuttaan) niin fokus pitäisi olla sen korjaamisessa. Eli tältä kantilta niitä rajoituskylttejä pitäisi olla n. 1 km välein, jotta se kyltistä luettu rajoitus ei unohdu tai "unohdu".
Mutta tosiasiassa ymmärrän kyllä täysin ongelman. Minua ei vituta tolpat yksinään juuri ollenkaan, mutta yhdessä päin vittua lätkittyjen nopeusrajoitusten kanssa menee kunnioitus koko systeemiin. Voitaisiin brainstormata mahdollisimman tehokas keino laillisesti protestoida tätä vastaan. Minua ainakin alkaa ihan jo yhteiskunnan hyvinvoinnin puolesta kairaamaan kovasti se, että tämän maan TUOTTAVINTA kansanosaa kairataan kakkoseen ihan joka suunnasta, vain siitä syystä että ei satu olemaan henkilökohtaista riksakuksia polkemassa työpaikalle ja takaisin.
Mutta tosiasiassa ymmärrän kyllä täysin ongelman. Minua ei vituta tolpat yksinään juuri ollenkaan, mutta yhdessä päin vittua lätkittyjen nopeusrajoitusten kanssa menee kunnioitus koko systeemiin. Voitaisiin brainstormata mahdollisimman tehokas keino laillisesti protestoida tätä vastaan. Minua ainakin alkaa ihan jo yhteiskunnan hyvinvoinnin puolesta kairaamaan kovasti se, että tämän maan TUOTTAVINTA kansanosaa kairataan kakkoseen ihan joka suunnasta, vain siitä syystä että ei satu olemaan henkilökohtaista riksakuksia polkemassa työpaikalle ja takaisin.