Battlefield V

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Itsellä taas erittäin tasaista, varmaan juuri pelin liian aggressiivisen tasapainotuksen takia, millohan siihen oli tulossa parannusta vai tuliko jo viime päivityksessä.


edit: Näyttääkö muilla muuten pelin sisällä time played statistiikan väärin? o_O Origin näyttää kyllä oikeaa 36h pelattua.
En edes tiennyt ettö tuolta löytyy statsit :D
Origin näyttää ajan vaikka afkit valikossa. Tuo näyttää kai sen ajan kun olet servulla. Tai näin se edellisissä on ollut.
 

luujauho

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
148
Mistä päättelet että kyseessä on ongelma? FFR OFF tarkoittaa että GPU odottaa CPU:n syöttämiä freimejä laskettavaksi. Silloin GPU:n kuorma tippuu, koska CPU ei pysty syöttämään sille enempää laskettavaa. FFR ON, CPU:ta ei jäädä odottelemaan ja näyttis saadaan täydelle kuormalle, mutta inputlag kasvaa samalla hieman.
Eikös tapauksessa FFR OFF pitäisi CPU:n käyttöaste nousta lähelle sataa eikä vain 50-60% per core?

Eli siis FFR OFF / DX 11 molemmat CPU ja GPU käyvät vajailla tehoilla n. ~50-60%.

Edit: Ja tuolla ylempänä käyttäjällä WillYo 8700k prossulla samaa ongelmaa. Jos tuo olisi pelkästään prossun tehoista kiinni, pitäisi hänenkin päivittää 9900k tms., jotta FFR OFF toimisi kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Eikös tapauksessa FFR OFF pitäisi CPU:n käyttöaste nousta lähelle sataa eikä vain 50-60% per core?

Eli siis FFR OFF / DX 11 molemmat CPU ja GPU käyvät vajailla tehoilla n. ~50-60%.
PerfOverlay.drawGraph 1

Tuolla komennolla voi tarkkailla miten gpu ja cpu puskee frameja
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
222
Itsellä taas uusin päivitys peliin ja ajureihin korjasi tuon ffr ongelman. Nyt tuon ffr:n voi pitää pois päältä käytettäessä DX12, ilman sen suurempaa fps menetyksiä. DX11 ja 12 välillä kyllä tosin pieni ero 11 hyväksi, mutta itse otan tuon sulavamman hiiren muutaman fps:n sijaan koska vain.
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
Tässä vähän tarkempaa testailua eri asetuksista.BFV Graphics: Visual comparisons of individual settings : BattlefieldV Kannattaa kokeilla nuo recommendaatiot (alla spoilerissa). Omalla setupilla pyörii siinä 100-120 välillä fps (dx11) kun nuo asetukset käytössä ja muuten ultraa.

Edit: ja niin ehkä oleellinen tieto: Future frame rendering: on.

Significant Findings & Recommendations
  • Texture Filtering: It seems like the implementation of this on Ultra (or possibly anything other than Low) is bugged, as it ends up blurring certain textures, most noticeably ground textures. Other reports of texture blurring here and here. Recommendation: Low

  • Mesh Quality: Some objects, such as fortifications, trees, rocks and buildings don't render past a certain distance. On Low, this draw distance is lower than on Ultra. The rendering distance of player models seems to be unaffected by this setting. For example, a player hiding partially/fully behind a sandbag at a certain distance would appear as intended on Ultra, but would be fully exposed without the sandbags covering all/part of his body on Low. Higher resolution screenshot comparison. Here, there are 4 soldiers within my hipfire crosshair/ADS scope. Only 2 (and half of the 3rd soldier) are visible on Ultra, while all 4 are visible on Low. Recommendation: Low

  • Undergrowth Quality: Foliage is a lot denser on Ultra than on Low, which is very noticeable up close. Sneaky snakes who think they are safely camouflaged are more exposed than they think. Foliage draw distance seems to be dependent on Mesh Quality rather than Undergrowth Quality. Needs more thorough testing on a different map (preferably Arras). Recommendation: Low

  • ADS DoF Effect: While not having much effect when using iron sights, having this On while using optical sights applies a heavy blur filter to your peripheral vision that affects even the inner edges of your scope. You would definitely want to turn this Off to limit your tunnel vision and increase your situational awareness. PUBG forced this On at a certain point for all users to limit the advantage gained by having an Ultrawide monitor. Recommendation: Off

  • Chromatic Aberration: Probably the largest contributor to the effect of blurring at the edges of objects, along with TAA. Recommendation: Off
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
No mutta kerta se FFR toimii niinkuin sen pitäisi, miksi sitten paljon huonommat kokoonpanot saa silti samaa FPS irti kuin paremmat kokoonpanot? Siis kun se asetus on pois päältä.

Ja lueskelin, että joillakin toimii FFR OFF/DX12 niin, että cpu ja gpu käy täysillä.

Tällä hetkellä varmaan menen FFR OFF/DX11 ja kraffat low. Toki jos vähän parempaa FPS, niin renderaheadlimit 2.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Tässä vähän tarkempaa testailua eri asetuksista.BFV Graphics: Visual comparisons of individual settings : BattlefieldV Kannattaa kokeilla nuo recommendaatiot (alla spoilerissa). Omalla setupilla pyörii siinä 100-120 välillä fps (dx11) kun nuo asetukset käytössä ja muuten ultraa.

Edit: ja niin ehkä oleellinen tieto: Future frame rendering: on.

Significant Findings & Recommendations
  • Texture Filtering: It seems like the implementation of this on Ultra (or possibly anything other than Low) is bugged, as it ends up blurring certain textures, most noticeably ground textures. Other reports of texture blurring here and here. Recommendation: Low

  • Mesh Quality: Some objects, such as fortifications, trees, rocks and buildings don't render past a certain distance. On Low, this draw distance is lower than on Ultra. The rendering distance of player models seems to be unaffected by this setting. For example, a player hiding partially/fully behind a sandbag at a certain distance would appear as intended on Ultra, but would be fully exposed without the sandbags covering all/part of his body on Low. Higher resolution screenshot comparison. Here, there are 4 soldiers within my hipfire crosshair/ADS scope. Only 2 (and half of the 3rd soldier) are visible on Ultra, while all 4 are visible on Low. Recommendation: Low

  • Undergrowth Quality: Foliage is a lot denser on Ultra than on Low, which is very noticeable up close. Sneaky snakes who think they are safely camouflaged are more exposed than they think. Foliage draw distance seems to be dependent on Mesh Quality rather than Undergrowth Quality. Needs more thorough testing on a different map (preferably Arras). Recommendation: Low

  • ADS DoF Effect: While not having much effect when using iron sights, having this On while using optical sights applies a heavy blur filter to your peripheral vision that affects even the inner edges of your scope. You would definitely want to turn this Off to limit your tunnel vision and increase your situational awareness. PUBG forced this On at a certain point for all users to limit the advantage gained by having an Ultrawide monitor. Recommendation: Off

  • Chromatic Aberration: Probably the largest contributor to the effect of blurring at the edges of objects, along with TAA. Recommendation: Off
Olipas vähän tyhmästi tehty nuo vertailut...
mm "efects quality low vs ultra" ja sit ruudulla ei oo yhtään efectiä... Valot varjot ambient occulsion yms Ei todellakaa näy tollasessa kohdassa peliä myöskään..
Missä viipyy Nvidia tweak quide.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Olipas vähän tyhmästi tehty nuo vertailut...
mm "efects quality low vs ultra" ja sit ruudulla ei oo yhtään efectiä... Valot varjot ambient occulsion yms Ei todellakaa näy tollasessa kohdassa peliä myöskään..
Missä viipyy Nvidia tweak quide.
Eikö se guide ollut jo betan aikaan siellä experience softassa? Itse ainakin muistelen siellä olleen jotain
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Hmm, nopeesti ku googlasin ni ei löydy enää bf1 tweak quidea nvidian sivuilta... onko ne lopettanu noitten tekemisen (nettisivuille)...
Sitä experiencen paskaa meinaan en koneelleni laita...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
Ite oon pelannu vaan DX11 päällä ja huomannu, että renderahead.limit 2 on hyvä kompromissi input lagin ja fps suhteen. Pelissä ei nähtävästi toimi tuo user.cfg file pelin asennuskansioon kikka, joten laitoin Nvidia control panelista "pre rendered frames 2" bfv.exe:lle. Kannattaa kokeilla, jos ette tykkää ffr on tai off tilasta.

DX12:ta vois testata nyt kun tuli päivityskin minkä piti korjata sen toimivuutta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Taas monta peliä ja vaan häviöitä. Win ratio pyöreät 0%. Tosi huono peli.
 
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
294
Moro! Uusi käyttäjä foorumilla ja heti kyselemässä tyhmiä. :)

Onko tuolla GPU Memory Restriction asetuksella mitä vaikutusta? Kummalla se kannattaa pitää?
Niin pelailen 7700k ja GTX1080 setillä.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Muutaman tunnin CONQUEST -moodin pelaamisen jälkeen omia mietteitä:

-Aseiden "skinit", voi jeesus mitä jonneilua.
-Joka toiseen aseeseen saa kiinni jonkin *itun teleskoopin, pahimmat ovat 4x ja sarjatuli / semiautomaatti -> maataan suojissa ja snaippaillaan kauaksi about kaikilla luokilla.
-Kartoissa jäätävä härdelli, ei mitään järkeä. Juostaan ees-taas ja käppäillään mitä lystätään, koska isot ja aavat kartat vailla edes ujoja "choke pointteja".
-Supportina jätät ammuslootan -> juuri kukaan ei käytä sitä, koska sen käyttäminen ottaa aikaa sen 2-4 sekunttia -> kaikki odottaa että heittelet niille ammo poacheja.
-Medikkinä pelatessasi tiimikaverit pelkää kuolemaa -> käyttää edes etäisesti jättämääsi mediclootaa. Mutta silti BF1:ssä molemmat lootat oli paljon paremmin toteutettu.
-Ammusten / kranujen määrän rajoittaminen = todella, todella hieno homma. Ei enää mitään tankki / panssariauto / whatever spämmishittiä.
-3D spottauksen poistaminen + teleskoopit jokaisessa aseessa = maataan kivenkoloissa ja ammuskellaan kaukaa. Parhaiten tässä pelissä pärjää kun vetää kaikki grafiikka-asetukset minimiin -> spottaat vihut 10x helpommin kuin edes HIGH -asetuksilla. Kokeilkaapa. ADHD-superjonnet pelaa grafiikat minimeillä ja tiputtaa jengiä ilman että sinulla on hajuakaan missä vihu on. Tätä grafiikoiden hyväksikäyttöä monien kiroama Bäfä 1:n 3D -spottaus tasoitti edes etäisesti.

Lisää jahka saan jonneiltua enemmän :tup:
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Parhaiten tässä pelissä pärjää kun vetää kaikki grafiikka-asetukset minimiin -> spottaat vihut 10x helpommin kuin edes HIGH -asetuksilla. Kokeilkaapa. ADHD-superjonnet pelaa grafiikat minimeillä ja tiputtaa jengiä ilman että sinulla on hajuakaan missä vihu on. Tätä grafiikoiden hyväksikäyttöä monien kiroama Bäfä 1:n 3D -spottaus tasoitti edes etäisesti.
Tämä on kyllä ihan koko genren tyyppivika/-ominaisuus eikä rajoitu BFV:hen.

Jo Quakeworldia pelattiin parikyt vuotta sitten mipmap blurreilla, jottei turhia visuaalisia yksityiskohtia häiritsemässä oleellisia asioita ja fps maksimit. :geek:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Moro! Uusi käyttäjä foorumilla ja heti kyselemässä tyhmiä. :)

Onko tuolla GPU Memory Restriction asetuksella mitä vaikutusta? Kummalla se kannattaa pitää?
Niin pelailen 7700k ja GTX1080 setillä.
Saattaa aiheuttaa nykimistä jos tuon restrictionin poistaa mutta tuskin tuolla näyttiksellä. Nykiminen siis johtuu siitä kun pitää saada uutta tavaraa näyttiksen muistiin ja vanhaa ulos kun se on täynnä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
3d spottaus on mulle pahin syöpä mitä pelisarjaan on vuosien varrella lisätty, aivan mahtava että on vihdoin siitä päästy eroon.. Kuka tahansa voi tiputtaa niitä asetuksia jos tuntuu että siitä saa etua, eikä se ero ole läheskään niin mieletön tässä kuin monessa muussa pelissä. Peli näyttää kaiken lisäks ihan kivalta matalemmilla asetuksillakin. (mulla siis joku oma low-high sekotus sen takia että pääsee aika lähelle 144fps @ 1440p)

Jos sulla ei ole hajuakaan missä vihu on, niin sitten suosittelen vaihtamaan pelityyliä päättömästä juoksemisesta aavistuksen harkitsevampaan. Kyllä ne sniput sut kaukaa tiputtaa jos ei osaa suojassa kulkea, pelissä kuin pelissä. :)

Muutenkin tuo yhden "ongelman" korjaaminen lisäämällä vielä pahemman ongelman peliin ei nyt oikein kuulosta järkevältä.

Kuulostaa siltä että porukka on tottunut ampumaan niitä kolmioita savun läpi ja spämmimään spottausta sen sijaan että oikeasti koittasi havaita sen vihollisen, ja kokemuksen sekä nokkeluukden avustuksella ennakoida mitä vihu tekee seuraavaksi. :)
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
517
Kaippa tän joskus tarjouksesta ostaa. Ei näköjään oo sitä cpu:n horkkatautia mikä oli bf1:ssä.

3570k antaa tasasta 60 fps. Tietysti kovimmas tykityksessä vähä droppaa.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
3d spottaus on mulle pahin syöpä mitä pelisarjaan on vuosien varrella lisätty, aivan mahtava että on vihdoin siitä päästy eroon.. Kuka tahansa voi tiputtaa niitä asetuksia jos tuntuu että siitä saa etua, eikä se ero ole läheskään niin mieletön tässä kuin monessa muussa pelissä. Peli näyttää kaiken lisäks ihan kivalta matalemmilla asetuksillakin. (mulla siis joku oma low-high sekotus sen takia että pääsee aika lähelle 144fps @ 1440p)

Jos sulla ei ole hajuakaan missä vihu on, niin sitten suosittelen vaihtamaan pelityyliä päättömästä juoksemisesta aavistuksen harkitsevampaan. Kyllä ne sniput sut kaukaa tiputtaa jos ei osaa suojassa kulkea, pelissä kuin pelissä. :)

Muutenkin tuo yhden "ongelman" korjaaminen lisäämällä vielä pahemman ongelman peliin ei nyt oikein kuulosta järkevältä.

Kuulostaa siltä että porukka on tottunut ampumaan niitä kolmioita savun läpi ja spämmimään spottausta sen sijaan että oikeasti koittasi havaita sen vihollisen, ja kokemuksen sekä nokkeluukden avustuksella ennakoida mitä vihu tekee seuraavaksi. :)
Niin kuin sanoin, se 3D spottaus tasotti tota grafiikoilla saatavaa etua aika hyvin. Ja kyllä, meikä tottui bäfä 1:ssä spottaamaan vihuja omille ja ampumaan muiden spottaamia. Systeemiä olisi voinut vaikka hienosäätää, esimerkiksi siten että spotting aika lyhennetään tai spottaus häviää heti kun spottaaja ei näe ko. vihua tms. Nyt se otettiin kokonaan pois ja jossain Rotterdamin kaltaisissa rauniomapeissa minimigrafiikoilla on aivan sairas etu. Vedin ujon 24-2 rundin siellä kun vähän testailin näitä idioottimaisia semiauto + 4x scope + grafiikat vex -jonnecomboja. Ja en todellakaan ole mikään taitava COD / whatever räiskintäpelaaja. Ennen BF1:stä skippasin koko bf4:n, edellinen bäfä oli 3 jota hakkasin hyvin vähän, ehkä 100h... Bäfäsarjan lisäksi en ole mitään räiskintäjonnehyppelyitä ikinä edes pelaillut.

Yksi hyvä asia pelistä lisää; Se viive kun kömmit vehiclee sisään tai siitä ulos. Enää et ole sormia napsauttamalla hajoavasta tankista ulkona vaan nyt oikeasti kömmit siitä ulos sen tuskaisen tuntuiset 2-3 sekunttia. Vitun jepa.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
AA tykit tuntuu kyllä todella voimattomilta bf1 jälkeen

Edit. Ja on meinaa vaikea peli näin kymmenen vuoden konsolipelaamisen jälkeen:eek: tuntuu että mitään jakoa ole pärjätä tuolla kentällä, ja kovasti houkuttaisi napata ohjain käsiin ja siirtyä takaisin konsolilla pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Mimmoinen etu low settings pelaajilla on tässä, ei fps puolesta vaan spottaus yms?


Itse pelaan kaikki ultralla ja nautin siitä miltä peli näyttää enkä tahtoisi laskea sen takia asetuksia.

Mitkä asetuksen helppoon spottaukseen vaikuttaa ja mille ne kannattaa laittaa jos haluaa samalle viivalle näitten competive pelaajien kanssa?

Eihän se kiva ole piilossa puskassa/heinikossa olla jos sitä ei oikeasti kaikille näy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
254
Mimmoinen etu low settings pelaajilla on tässä, ei fps puolesta vaan spottaus yms?


Itse pelaan kaikki ultralla ja nautin siitä miltä peli näyttää enkä tahtoisi laskea sen takia asetuksia.

Mitkä asetuksen helppoon spottaukseen vaikuttaa ja mille ne kannattaa laittaa jos haluaa samalle viivalle näitten competive pelaajien kanssa?

Eihän se kiva ole piilossa puskassa/heinikossa olla jos sitä ei oikeasti kaikille näy.



En ole kyllä vielä katsonut, mut kait Jackfrags tietää mistä puhuu.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Ei käynyt asetuksia läpi jotka antaa pelkästään näkyvyyttä.
Kyllä se grafiikka-asetuksia läpi käydessään mainitsee mm. että mesh kandee olla ultra jotta näkyy vihut kaukaa.

Muuthan on lowlla lähinnä siksi, että olisi mahdollisimman selkeä kuva, jossa vähän yksityiskohtia, jotta ne oleelliset yksityiskohdat erottaa sitten nopeammin.

Mimmoinen etu low settings pelaajilla on tässä, ei fps puolesta vaan spottaus yms?
Tähänhän ei ole oikein helppoa vastausta. Kokeilemalla selviää varmasti parhaiten.


edit: itse olen pelannut BF1 aina ultra textureilla, texture filteringillä ja meshillä ja muista sitten karsinut enemmän tai vähemmän, lähinnä jotta korkeampi fps. Texturet kun on staattisia niin eivät omaan silmään häiritse vihujen havaitsemista yhtä pahasti kuin iso määrä liikkuvia efektejä ruudulla.

BF1 jälkeen tuo vihujen havaitseminen on tosiaan vähän haastavaa, mutta yllättävän nopeasti se alkaa parantua, kun aivot oppii mitä värejä tarvii haravoida kuvasta jne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Viimeisimmät NVIDIA ajurit ja ajoin myös tuon Windows Updaten uusimman ominaisuuspävityksen. Nyt toimii DX12 kunnolla. Future Frame Rendering ei vaikuta jos käytätte DX12, eli se on vakiona asetuksella 2. Laittakaa siis render.aheadlimit 1 erikseen consolesta. Tämä asetus ei taida vain pysyä, joten se täytyy NVIDIA CP:stä forcee BFV.exelle.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Viimeisimmät NVIDIA ajurit ja ajoin myös tuon Windows Updaten uusimman ominaisuuspävityksen. Nyt toimii DX12 kunnolla. Future Frame Rendering ei vaikuta jos käytätte DX12, eli se on vakiona asetuksella 2. Laittakaa siis render.aheadlimit 1 erikseen consolesta. Tämä asetus ei taida vain pysyä, joten se täytyy NVIDIA CP:stä forcee BFV.exelle.
Eikö off toimi pelin valikostakaan laitettuna?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Eikö off toimi pelin valikostakaan laitettuna?
DX12 kanssa ei toimi. FFR on 2 oli se sitten ON/OFF. DX11 ON = 3 tai -1 ja OFF = 1

Näköjään toi arvo ei muutu pelissä vaikka laittaa NVIDIA Control Panelista tuon arvon 1.. Eikä se vissii muuta sitä pelissäkään. Tai sitten teen jotain väärin.

Pitää joka rundin alussa consolen kautta muuttaa toi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Huomasin tuossa kun roplasin DX12 <-> DX11 välillä niin DX12 päällä peli ilmoittaa että missing online access eikä kampanjaakaan pysty pelaamaan kuin lyhyen pätkän. DX11 pääsee myös moninpeliin :darra:
Tuo taitaa olla trialin "ominaisuus". Vai onko Deluxe versio kyseessä?
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
116
Pieniä mietteitä nyt eilisen muutaman tunnin pelailun jälkeen:

Ymmärrän hyvin ihmisiä, jotka ovat ensi puraisujen jälkeen todennut että kakkia on verrattaen bf1 tai aikaisempiin. Samanlaiset fiilikset oli itselläkin, vaikka tosiaan betasta nautin. Ihmettelin kaverin kanssa, että miten on nyt onnistuttu kusemaan tämä jotenkin näin. Kaveri, jolla bf1 tunteja on varmaan lähempänänä 1000h kuin 500h (pelasi myös pienen hetken jossain "puoliammattilais" porukassa, ei todellakaan esporst redi, mutta että tosiaan oli sotajumala ainakun pelattiin) totesi samaa, että jo kaduttaa preorderit ja deluxe pakettien ostamiset.

Alkuun revivet tympi, Grand Operations tuntu tyhmältä verrattuna omaan suosikkiin Operationsseihin bf1:stä, tuntu että kokoajan häviää 1v1 stg äijille, tähtääminen ei suju kun pakko pitää tuota future frame asetusta päällä että fps olisi edes säädyllinen, pahoja miehiä ei nähny koska ihmeellinen höttö joka kentässä ruudulla jnejne.

Kuitenkin, siinä kun puoli väkisin sen pari tuntia pelattiin, niin yhtäkkiä alkoi maistumaan. En tiedä johtuiko siitä, että aukesi noita "parempia" pyssyjä vai mistä, mutta yhtäkkiä alkoi peli maistumaan. Ei ollu ees keppanoita alla. Buddy revive systeemi olikin 5/5, mediceiltä sai "pöllittyä" medpäkkejä kovassa hädässä, 1v1 alko tulemaa voittoja kun alku kankeuden jälkeen löyty aimit kohdilleen.

Kaverille tuo sniperin spottaus vekotin käteen ja ite gehwerillä naputtelee, on aika ylivoimainen olo kun tietää ettei pahatmiehet pysty heti näkemään doritosta pään yläpuolella ja päästämään vaan sarjalla. Oli vähän sellane teurastaja fiilis jo siinä.

Tuolla trial koodilla kun on nyt pelattu se 4h tai jotain, niin nyt aamulla tuli oikein olo että perskules, pitääkö sittenkin vaan ostaa nyt heti. Olin jo ajatellut että odottais rauhassa kuukauden ja kattois josko ois peli parantunu, mutta kyllä tä nyt vaan hauskaa on ollut sittenki.

Toivottavasti fiilikset pysyy samoina. BF ollut aina niitä go to pelejä koneella kuitenkin, ja BF1 en halua takaisin enään palata.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Eka voitto tuli :tup:

Hyvä että bleed-outtia voi nyt nopeuttaa. Betassa meni ikä ja terveys kun odotteli että ukko kuolee.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 107
Eka voitto tuli :tup:

Hyvä että bleed-outtia voi nyt nopeuttaa. Betassa meni ikä ja terveys kun odotteli että ukko kuolee.
Parempi olis ettei vois nopeuttaa ettei tarvis aina viereen asti turhaan runnoo kun ukoilla niin kova kiire spawnaus ruutuun kele.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
28
Ärsyttävästi julkaisupäivä osuu vasta tiistaille, olisi viikonloppupaukuttelut maistunut :itku:
Itellä vähän sama, mutta ei vihti kyllä maksella 30€ enemmän fyysiseen versioon nähden, että pääsee muutamaa päivää ennen vääntämään. Eiköhän tuota jouda myöhemminki sitten jokusen viikonlopun paukutella. :cool:
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Erikoista, mulla on voittoprosentti yli 50... toistaiseksi.

Mutta tässä sääöohjetta grafiikka-asetuksiin.

 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
njoo jackfrags tryhard tl;dr FOV 74, Brightness 70, Scaling 100%, kaikki muut off tai low... kuinka yllätttävää :lol:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tän päivän matsit 49% win ratella, 3,5 k/d ja vajaa 600 spm. Broidin kanssa squadissa ei riittänyt voittoihin.

Ja toi dx12 ei edelleenkään toimi kunnolla. Vissiin näytönohjain (GTX980) liian huono. Rupee aina jossain välissä rundia nykimään pahasti. Dx11 mentävä kunnes pätsi korjaa tai tulee vaihdettua näytönohjain.

Ihan jees peli, paitsi aseiden balanssi kustu aika pahasti tähän alkuun, sekä medic tuntuu vähä muita huonommalta.

Ja time to kill tuntuu välillä siltä, että instana kuolee.

Ainiin, tähän lisäten. Aggressiivinen pelityyli ei sovi tässä jos oma tiimi ei oo mukana. Saa vaa jatkuvasti kuolemia. Toisinsanoen pitää pelata fiksummin tiimin kanssa. BF1 tyylinen ramboilu on historiaa.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
Kuitenkin, siinä kun puoli väkisin sen pari tuntia pelattiin, niin yhtäkkiä alkoi maistumaan. En tiedä johtuiko siitä, että aukesi noita "parempia" pyssyjä vai mistä, mutta yhtäkkiä alkoi peli maistumaan.
Johtuu ihan siitä että tässä on mekaniikat ampumisesta lähtien erilaiset kun hetkeen bäfässä. Kestää tottua niihin, harmi vain jotkut eivät edes yritä vaan sanovat olevan (liki) pelaamatta paskaa...

Tuo time to kill on jännä, kun itsellä ei tullut kertaakaan 10h aikana sellaista "insta killiä". Koskaan ei ole tuntunut oma kuolema epäreilulta, vaan itse tiedostanut tehneensä virheen. Voi toki olla että johtuu pelityylistäni (mieluummin ammun selkään, yleensä kuolen kun useampi vihu samaan aikaan pelmahtaa jostain puskasta).


Tämä on kyllä parasta bäfää sen jälkeen kun lähdettiin hakoteille BC:n kanssa. Tämä tuntuu siltä mihin Battlefieldin evoluution olisi pitänyt viedä 2142 jälkeen. Siis pelillisesti, tuolla miljööllä nyt ei niin kovin väliä, kunhan välteltäisiin tuota jenkkien sotilasonanointia (nykyaikaan sijoittuvat tappelukset). Haaveissa olisi aikanaan 2143, Titan Assault on paras pelimuoto heti Conquestin jälkeen. Jestas oli hauskaa launch podilla hypätä Titaanin katolle ja sitten taistella tiensä corelle. Tai puolustaa konekiväärin kanssa ja porukkaa lakosi.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
84
Parempi olis ettei vois nopeuttaa ettei tarvis aina viereen asti turhaan runnoo kun ukoilla niin kova kiire spawnaus ruutuun kele.
Nykyään tuon näkee siitä kuvakkeesta, jos se on pienehkö (oliko harmaa vielä?) niin sillon tyyppi painaa Skippiä, jos se on iso ja vihreä silloin tyyppi yrittää roikkua hengissä (eli painaa sitä stop bleeding nappia).

Erikoista, mulla on voittoprosentti yli 50... toistaiseksi.

Mutta tässä sääöohjetta grafiikka-asetuksiin.

Jees toi HUB asetuskombo toimii tällain vanhalla kokoonpanolla ihan mukavasti, pari kolme matsia vedin ja ei tainu kertaakaa pudota alle 60 ja näyttää "mahd" hienolta.

Tuo time to kill on jännä, kun itsellä ei tullut kertaakaan 10h aikana sellaista "insta killiä". Koskaan ei ole tuntunut oma kuolema epäreilulta, vaan itse tiedostanut tehneensä virheen.
Muutamia on tullu vastaan, yks vaihtoehtohan noihin on että jos otat 2-3 tyypiltä kuulaa yhtäaikaa niin ei siinä vaan kerkeä huomaamaan kun sen instakillin.
Tosin välillä tuntuu että servu heittää epäsynkkiin tjsp ja tulee niitä Delayed kuolemia seinän taakse, insta kuolemia ja outoja ukkoja jotka sun ruudulla "ampuu jo ennen kun näät sen" kun tulee kulman takaa vastaan. Tosin täytyy koputtaa puuta, noita ei oo nyt tullu pariin päivään enää vastaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 479
Viestejä
4 163 604
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom