Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tuo väri siis. Nyt onkin tuotesivullenne päivitetty ”Väri: Kehys musta, suodatin valkoinen”. Valmistajan sivulta löytyy niin, että sekä kehys että suodatin on valkoisia. Olisiko siis tuollainen variaatio saatavilla myös Jimssin kautta? En äkkiseltään löytänyt ainakaan sivuiltanne kun tässä puhelimella surffailen. :)
Nää tulee meille valitettavasti tukkurin kautta ja kokovalkoista heillä ei ole valikoimassa :/
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Jes, päästään kaikki nahistelemeen miten tämä tai tuo setti olisi ollut parempi. :D
Tämähän on sen luonnollinen seuraus. Tässä pääsee myös vetämään punaiset tai siniset haalarit päälle, ja raivokkaasti taistelemaan nimenomaan sen oman leirin buildin puolesta. Toivottavasti toisessa on vielä AMD näytönohjainkin. Saataisiin kunnon sisällissota foorumille aikaan.

Tähän tietenkin lisäksi ne surulliset "Mun mielestä mun buildi oli paljon parempi, kuin kumpikaan noista top 2 buildeista :(" kommentit.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 332
i9-9900K 699e?

Melko Kallista.

Kilpailijalla satasen halvempi. Ja niin oli Jimssilläkin viel viime viikolla.

Mistä moinen? Ja joo, ymmärrän kyllä että varmaan myydään eioota hetken jos toisenkin, mutta silti...
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
i9-9900K 699e?

Melko Kallista.

Kilpailijalla satasen halvempi. Ja niin oli Jimssilläkin viel viime viikolla.

Mistä moinen? Ja joo, ymmärrän kyllä että varmaan myydään eioota hetken jos toisenkin, mutta silti...
Jos on ostamassa niin kilpailijalla näyttää olevan hintana 554 €..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Ihan luonnollista että molemmat voittajabuildit jaetaan täällä, ainakin itseä kiinnostaa minkälainen kokoonpano on itse ehdottamaani parempi. Ja varmaan sama kiinnostaa muitakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Mites nyt toimin kun noctuan vuonna 2016 ostettu tuuletin on alkanut pitämään ihme ulinaa kun kierrokset menevät yli 750rpm. Kuulostaa laakerista tulevalta. Olen kokeillut tuuletinta sekä edessä että takana kotelossani, ei vaikutusta. Ja minulla on toinen identtinen tuuletin joka ei pidä ääntä samoissa paikoissa. Ostin tuulettimen käytettynä mutta multa löytyy alkuperäinen kuitti sähköisessä muodossa.
Teenkö normaalin rma:n ja kuskaan tuulettimen teille (kun asun Turussa) mutta en pysty tulostamaan kuittia eli laitan sen varmaan liitteenä rma:ta tehdessä?
Kaikista ohjeista kiitollinen.

Edit. näköjään kuitin numero laitetaan rma lomakkeeseen. Mutta vaikuttako tuo jotain kun rma lomakkeeseen tulee eri nimi kuin kuitissa lukee?
Sorry oon newbie näiden takuuvaihtojen kanssa
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mites nyt toimin kun noctuan vuonna 2016 ostettu tuuletin on alkanut pitämään ihme ulinaa kun kierrokset menevät yli 750rpm. Kuulostaa laakerista tulevalta. Olen kokeillut tuuletinta sekä edessä että takana kotelossani, ei vaikutusta. Ja minulla on toinen identtinen tuuletin joka ei pidä ääntä samoissa paikoissa. Ostin tuulettimen käytettynä mutta multa löytyy alkuperäinen kuitti sähköisessä muodossa.
Teenkö normaalin rma:n ja kuskaan tuulettimen teille (kun asun Turussa) mutta en pysty tulostamaan kuittia eli laitan sen varmaan liitteenä rma:ta tehdessä?
Kaikista ohjeista kiitollinen.

Edit. näköjään kuitin numero laitetaan rma lomakkeeseen. Mutta vaikuttako tuo jotain kun rma lomakkeeseen tulee eri nimi kuin kuitissa lukee?
Sorry oon newbie näiden takuuvaihtojen kanssa
Moikka! Juuri näin eli kannattaa tehdä tuosta RMA niin saadaan asiaa eteenpäin. RMA menee kokonaan sähköisesti, eli ei tarvitse tulostella mitään. :)

RMA-hakemukseen tulee siis omat tietosi, vaikka alkuperäinen kuitti on eri nimellä.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
44
Toimittaako Jimms tuotteita ulkomaille, ihan siis Eurooppaan? Olisi aikeissa tilata näppäimistö ja pohjoismaisella layoutilla olevia näppäimistöjä on vähän hankalampi löytää ulkomailta.
 
Liittynyt
21.05.2018
Viestejä
383
Kysymys: Täytyykö lähettää näytönohjain takuuhuoltoon jos epäilen, että lämpötahnat ovat kuivuneet vai voinko vaihtaa itse? Lämpötilat heittelee 75-80 celsiusastetta vaikka kotelo olisi auki. Ja kun päästään kotelo kiinni yli 80 asteeseen niin kone sammahtaa. Pölyt on putsattu eikä näytönohjainta ole itse kellotettu sekä tuulettimet toimivat normaalisti.

Kyseessa 2 vuotta sitten black friday alesta ostettu "ROG STRIX AMD Radeon RX 480 OC -näytönohjain"
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Toimittaako Jimms tuotteita ulkomaille, ihan siis Eurooppaan? Olisi aikeissa tilata näppäimistö ja pohjoismaisella layoutilla olevia näppäimistöjä on vähän hankalampi löytää ulkomailta.
Riippuu myös tuotteesta ja kohdemaasta, ulkomaan tilauksissa suosittelemme olemaan erikseen yhteyksissä esim sähköpostilla asiakaspalvelu@jimms.fi niin saadaan selvitettyä
toimitus tiettyyn maahan. :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kysymys: Täytyykö lähettää näytönohjain takuuhuoltoon jos epäilen, että lämpötahnat ovat kuivuneet vai voinko vaihtaa itse? Lämpötilat heittelee 75-80 celsiusastetta vaikka kotelo olisi auki. Ja kun päästään kotelo kiinni yli 80 asteeseen niin kone sammahtaa. Pölyt on putsattu eikä näytönohjainta ole itse kellotettu sekä tuulettimet toimivat normaalisti.

Kyseessa 2 vuotta sitten black friday alesta ostettu "ROG STRIX AMD Radeon RX 480 OC -näytönohjain"

Kysymys: Täytyykö lähettää näytönohjain takuuhuoltoon jos epäilen, että lämpötahnat ovat kuivuneet vai voinko vaihtaa itse? Lämpötilat heittelee 75-80 celsiusastetta vaikka kotelo olisi auki. Ja kun päästään kotelo kiinni yli 80 asteeseen niin kone sammahtaa. Pölyt on putsattu eikä näytönohjainta ole itse kellotettu sekä tuulettimet toimivat normaalisti.

Kyseessa 2 vuotta sitten black friday alesta ostettu "ROG STRIX AMD Radeon RX 480 OC -näytönohjain"
Asuksen takuuehdot eivät salli näytönohjaimen avaamista ilman että takuu raukeaisi. :( Kannattaa vielä varmistaa kotelotuuletus, mutta jos tämäkin
on kunnossa niin suosittelemme takuuhakemuksen tekemistä, mikäli takuuaikaa on yhä jäljellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
564
Tuli tuossa eilen tehtyä rma liquid freezer 120 aio:sta kun pumppu kuoli. Heti tänään tuli palautusohjeet, jossa käskettiin palauttaa kaikki oleelliset osat. Ei koske minua, mutta tuli mieleen että täytyykö tässä tapauksessa tuulettimet palauttaa myös? Oletettavasti kyllä pitää. Tuntuu nimittäin että aika moni myy nuo vakiotuulettimet, kun vaihtaa parempaa tilalle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Tuli tuossa eilen tehtyä rma liquid freezer 120 aio:sta kun pumppu kuoli. Heti tänään tuli palautusohjeet, jossa käskettiin palauttaa kaikki oleelliset osat. Ei koske minua, mutta tuli mieleen että täytyykö tässä tapauksessa tuulettimet palauttaa myös? Oletettavasti kyllä pitää. Tuntuu nimittäin että aika moni myy nuo vakiotuulettimet, kun vaihtaa parempaa tilalle.
Corsairin H110i:n kanssa oli joskus sama probleema (tosin eri liikkeestä ostettu). Aspasta ja myös Corsairilta sain silloin vastauksen että takuu vaatii alkuperäiset tuulettimet mukaan. Olenkin varoitellut ihmisiä aina kun näen myynnissä näitä alkuperäisiä tuulettimia. Tapauksesta tosin on jo useampi vuosi, joten en tiedä onko menettely muuttunut - varmasti myös valmistajakohtaisesti erilaiset menettelyt. Ratkaisuna ostin tilalle uuden jäähyn ja pistin sen mukana tulleet flektit sitten takuupalautukseen mukaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Tulikin Jimm'sin tilaus kirjeenä postiluukusta, vähän yllättäen. Tästä ei tullut seurantakoodia, eikä sähköpostia lähetyksestä, mutta kaikki ok.

Kiitos tästä! Pääsen puuhastelemaan viikonloppuna. Tahnat olikin loppu.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
Miten käy kun kaveri tlilasi i7-9700k kun hinta oli vielä 460€ ja nyt se on 530€? Onko se ensimmäinen hinta vielä se hinta mitä laskuun tulee vai? :jd:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Miten käy kun kaveri tlilasi i7-9700k kun hinta oli vielä 460€ ja nyt se on 530€? Onko se ensimmäinen hinta vielä se hinta mitä laskuun tulee vai? :jd:
Eiköhän laskuun kuuluisi tulla se tilausvahvistuksen mukainen hinta. Sillä hintaahan se tuote on tilattu ja ei kuluttajan tarvitse välittää tilauksen jälkeisistä hintamuutoksista.

Minkä takia tuo hinta muuten ylipäätään on pompannut noin korkealle verrattuna muihin? Intel i7-9700K, hinta 429€
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
20
Miten käy kun kaveri tlilasi i7-9700k kun hinta oli vielä 460€ ja nyt se on 530€? Onko se ensimmäinen hinta vielä se hinta mitä laskuun tulee vai? :jd:
Alku viikosta kans tein ostoskoriin alustavasti 9900k, emolevyn ja muistit. Prossun hinta 599€ silloin. Nyt kun päivittelin eilen, niin 699e. :p
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
Eiköhän laskuun kuuluisi tulla se tilausvahvistuksen mukainen hinta. Sillä hintaahan se tuote on tilattu ja ei kuluttajan tarvitse välittää tilauksen jälkeisistä hintamuutoksista.
Sitähän minäkin, mutta ajattelin varmistaa
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 332
Itse tuota outoa hinnan plompsahtamista aiemmin kyselin mutta mitään ei ole kommentoitu, joten pitänee olettaa että joku Jimssin puolella päätti lähteä kuorimaan vähän lisäkatetta tuotteesta joka kuitenkin tulee myymään kuin kuumille kiville loppuvuoden ajan. Eikä siinä mitään, bisnes on bisnestä. Eiköhän se hinta maagisesti tipu heti kun tavaraa alkaa majailemaan varaston hyllyllä niin kauan että jopa saldoilla on jotain vapaana. Ne jotka ovat hintatietoisempia tilannevat muualta, mutta eiköhän näillekkin ole ottajia niin kauan kuin ei ole kellään varastossa halvemmallakaan.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Itse tuota outoa hinnan plompsahtamista aiemmin kyselin mutta mitään ei ole kommentoitu, joten pitänee olettaa että joku Jimssin puolella päätti lähteä kuorimaan vähän lisäkatetta tuotteesta joka kuitenkin tulee myymään kuin kuumille kiville loppuvuoden ajan. Eikä siinä mitään, bisnes on bisnestä. Eiköhän se hinta maagisesti tipu heti kun tavaraa alkaa majailemaan varaston hyllyllä niin kauan että jopa saldoilla on jotain vapaana. Ne jotka ovat hintatietoisempia tilannevat muualta, mutta eiköhän näillekkin ole ottajia niin kauan kuin ei ole kellään varastossa halvemmallakaan.
Olen itse tehnyt havainnon, että Jimm’s reagoi todella nopeasti tilanteisiin, joissa tilauksia tuotteesta on, mutta toimitettavaa tavaraa ei ole. Esim. näyttiksissä hinta on monesti noussut lähes välittömästi kun varastosaldo näyttää nolla ja tulee tilaus sisään. Bisnes on bisnestä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
124
Olen yli neljä kuukautta sitten tilannut Gelid GC-extreme tahnaa. Miettinyt myöskin Thermal Grizzly Kryonautin (1,5ml) tilaamista. Kumpikohan tulisi näistä aikasemmin perille?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Olen yli neljä kuukautta sitten tilannut Gelid GC-extreme tahnaa. Miettinyt myöskin Thermal Grizzly Kryonautin (1,5ml) tilaamista. Kumpikohan tulisi näistä aikasemmin perille?
Gelid GC-Extremen osalta näyttäisi siltä että tukkuri saisi vasta marraskuussa lisää. Kryonauttia löytyisi suoraan tukkurin varastosta, eli saataisiin
meille n. viikossa :)
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
Tulikin Jimm'sin tilaus kirjeenä postiluukusta, vähän yllättäen. Tästä ei tullut seurantakoodia, eikä sähköpostia lähetyksestä, mutta kaikki ok.

Kiitos tästä! Pääsen puuhastelemaan viikonloppuna. Tahnat olikin loppu.
Jos tilaus on pieni (varsinkin litteä) ja halpa (suhteellista mutta kai niillä joku raja on) ne runnoo sen kirrjeeseen ja eteenpäin. Jos taas kovin arvokas niin pakettina vaikka olisi kuinka pieni. Olettaisin että esim 900€ tray prossu ei lähtisi seurantakoodittomana kirjeenä. :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Jos tilaus on pieni (varsinkin litteä) ja halpa (suhteellista mutta kai niillä joku raja on) ne runnoo sen kirrjeeseen ja eteenpäin. Jos taas kovin arvokas niin pakettina vaikka olisi kuinka pieni. Olettaisin että esim 900€ tray prossu ei lähtisi seurantakoodittomana kirjeenä. :p
Juu, pieni tilaus (tahnoja + lämpötyynyjä parilla kympillä) ja olen iloinen, että sain jo nyt. Parempihan se on suoraan kotiin saada. Ei pahaa sanottavaa tästä. Hyvin tehty.

Jotenkin sain tahnat loppumaan ja asentelut oli jäissä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
25
Näyttäisi siltä että ei saada viilattua hintaa tämän osalta. :/ Huomio toki pitkä 5v takuuaika tuossa mallissa. :)
Seagaten vastaavassa näkyy myös olevan 5 vuoden takuu. Sen takia jäin miettimään tätä hintayppyä. WD'n kiintolevyt taitavat olla sitten Seagatea laadukkaampia?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Miten käy kun kaveri tlilasi i7-9700k kun hinta oli vielä 460€ ja nyt se on 530€? Onko se ensimmäinen hinta vielä se hinta mitä laskuun tulee vai? :jd:
Tilausvahvistuksen hinta ei nouse, huoli pois!

Toimittajat ovat reagoineet hurjasti lisääntyneeseen kysyntään nostamalla hintojaan, valitettavasti tämä heijastuu ennen pitkää myös siihen, mihin hintaan jälleenmyyjät näitä pystyvät myymään asiakkailleen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Olen yli neljä kuukautta sitten tilannut Gelid GC-extreme tahnaa. Miettinyt myöskin Thermal Grizzly Kryonautin (1,5ml) tilaamista. Kumpikohan tulisi näistä aikasemmin perille?
Suosittelen ehdottomasti tuotevaihtoa Kryonautiin, sitä saadaan arviolta parissa viikossa tilauksesta tällä hetkellä!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 663
Tilausvahvistuksen hinta ei nouse, huoli pois!

Toimittajat ovat reagoineet hurjasti lisääntyneeseen kysyntään nostamalla hintojaan, valitettavasti tämä heijastuu ennen pitkää myös siihen, mihin hintaan jälleenmyyjät näitä pystyvät myymään asiakkailleen.
Aika outoa, että kaikki hinta.fi palvelun sisältämät kaupat pystyy myymään noita prosessoreita halvemmalla kuin te. Parhaimmillaan hintaeroa syntyy 100-150€.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Aika julkistaa Mahdoton tehtävä -kisan kärkikaksikko.

AMD -pohjaisessa paketissa oli seuraavat osat:

Ryzen 5 2600 (kilpailun ylivoimaisesti suosituin prossu) + erillinen ID-Coolingin jäähy (SE-213v2) + erillinen lämpötahna
Asus Prime B-350-PLUS
Corsair Vengeance LPX 3000Mhz 2 x 4 Gb
MSI GTX 1060 OC GPU
Corsair 650W VS650 PSU (täpärästi kilpailun suosituin virtalähde)
120GB Kingston A400 SSD

Intel -pohjaisen paketin kokoonpano:
i5 8400 + boxed -jäähy
MSI Z370-A Pro
Crucial Ballistix Sport LT 2400 2 x 4Gb
Corsair 650W CX650M PSU
KFA2 GTX 1060 OC GPU
480GB Kingston A400 SSD
+ 3 pack LED -tuulettimia, hyvin LANiseksikästä!

Kilpailukokoonpanoissa osavaihtelu oli verrattain pientä, mutta propsit kuitenkin siitä että kaikki jatkoon päässeet olivat keskenään uniikkeja! Harmittavan paljon hyviä kokoonpanoja jouduttiin hylkäämään muotoseikkojen tai yhteensopivuusongelmien vuoksi.

Paketteja verratessa otettiin huomioon toimivuus (duh!), tasapainoisuus ja päivitettävyys. Koska monet kokoonpanot olivat keskenään hyvin samankaltaisia, myös realistinen saatavuus otettiin viimeisellä kierroksella huomioon - tiukka kamppailu, ja loppuviimeksi tosiaan päädyttiin kärkikaksikon kohdalla arvontaan. :)

Kiitos kaikille osallistumisesta!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 980
120GB SSD on kyllä nykyään niin auttamattoman pieni pelikoneeseen, että toivottavasti ette vain kenellekkään asioista vähemmän perillä olevalle mene moista suosittelemaan. Siinä voi itku tulla, kun ei saa sitä uutta codia asennettua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Aika julkistaa Mahdoton tehtävä -kisan kärkikaksikko.

AMD -pohjaisessa paketissa oli seuraavat osat:

Ryzen 5 2600 (kilpailun ylivoimaisesti suosituin prossu) + erillinen ID-Coolingin jäähy (SE-213v2) + erillinen lämpötahna
Asus Prime B-350-PLUS
Corsair Vengeance LPX 3000Mhz 2 x 4 Gb
MSI GTX 1060 OC GPU
Corsair 650W VS650 PSU (täpärästi kilpailun suosituin virtalähde)
120GB Kingston A400 SSD

Intel -pohjaisen paketin kokoonpano:
i5 8400 + boxed -jäähy
MSI Z370-A Pro
Crucial Ballistix Sport LT 2400 2 x 4Gb
Corsair 650W CX650M PSU
KFA2 GTX 1060 OC GPU
480GB Kingston A400 SSD
+ 3 pack LED -tuulettimia, hyvin LANiseksikästä!

Kilpailukokoonpanoissa osavaihtelu oli verrattain pientä, mutta propsit kuitenkin siitä että kaikki jatkoon päässeet olivat keskenään uniikkeja! Harmittavan paljon hyviä kokoonpanoja jouduttiin hylkäämään muotoseikkojen tai yhteensopivuusongelmien vuoksi.

Paketteja verratessa otettiin huomioon toimivuus (duh!), tasapainoisuus ja päivitettävyys. Koska monet kokoonpanot olivat keskenään hyvin samankaltaisia, myös realistinen saatavuus otettiin viimeisellä kierroksella huomioon - tiukka kamppailu, ja loppuviimeksi tosiaan päädyttiin kärkikaksikon kohdalla arvontaan. :)

Kiitos kaikille osallistumisesta!
Väärin arvottu. Toi Intel buildi on parempi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Viesti edellisellä sivulla johon itsekin vastasit kertoi että intel voitti. Joten arvonnassa olisi mielestäsi pitänyt tulla amd ykköseksi koska intel on parempi :confused:
Pöh. Oli niin kiire puhelimella päästä tuohon vastaamaan, että en edes viestiä uudelleen lukenut, vaan luotin vahvaan muistikuvaani siitä, että AMD buildi arvottiin voittajaksi. Mokasin. Eli _ihan_ hyvin arvottu.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 393
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom