Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Miten käsitellä bibolaarista adhd kusipäätä, niin että hyödyn siitä jotenkin, enkä menetä saavutettuja etuja:bored: Alkaa hermo menemään ja nyt itsellä kiristää päätä sen verran että vaatii jonkin verran itsehillintää etten ihan tee mitä mielessä on, joka olisi

Huomenna rapula, morjes
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Miten käsitellä bibolaarista adhd kusipäätä, niin että hyödyn siitä jotenkin, enkä menetä saavutettuja etuja:bored:
Kokeiltu jo tiivistetty, kaunistelematon sana? Jos ei, niin kirjoita asiat etukäteen paperille ja muista sen purkaessa, ettei "kusipää" ollut välttämättä itse tietoinen pahan aikaansaannoksesta.

Mikäli tämä menee esim. siihen osoitteeseen, että toinen vanhempi on kärsinyt mielenterveysongelmista ja lapsi on saattanut tämän kautta kehittyä kognitiivisen vääristymän kautta, niin onnea.

Lyhyesti sanoen, ensin ymmärrä ongelmasi ja yritä ymmärryksen kautta puhutella sitä henkilöä. Toinen on sitten se some maailmassa esiintullut pelkää ja juokse taktiika. Sillä ei ole esim ongelmien juurien kanssa muuta kuin haittaa näkyvissä.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Olen varmaan joskus parissa kaleksissa tässä langassa maininnutkin, mutta ensi tiistaina on Helsingin käräjäoikeudessa Follo sovittelu minun lapsieni tapaamisoikeudesta.

Itse olen haastaja ja ei onneksi ole selittelyjävastuussa, vaan lasten äiti on siitä miksi hän yrittää rajoittaa lasten tapaamisoikeutta.

Follo-sovittelu istuttaa riitelevät vanhemmat saman pöydän ääreen

Wordin kirjoittelin jo jotain ja tulostan ne huomenna:


LASTEN ETU JA VUOROASUMISESTA SOPIMINEN

1. Haen vuoroviikkoina tapahtuvaa lasten tapaamista, jossa juhlapyhät sekä tärkeät syntymä- tai merkkipäivät jaettaisiin vuosittain vuorotellen kummankin vanhemman luona.


2. Koulun lyhytaikaisista lomista voitaisiin sopia keskenämme kummankin vanhemman kanssa, mutta lasten kesälomalla heidän täytyisi saada kuitenkin olla kummankin vanhempansa luona saman verran, eli vähintäänkin puolet koko lasten kesäloman pituudesta.


3. Kummankin vanhemman olisi ilmoitettava omista kesälomistaan viimeistään 1.toukokuuta mennessä, jotta kumpikin vanhempi ehtisi järjestämään kesäloman aikana tapahtuvat lastenhoidot hyvissä ajoin.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
aah.. ex-anoppi soitti ja kyseli kuulumisia. No itkuksihan se meni sitten. Aikuinen mies. Vituttaa. Voimia @Myrkky ja @living_death

tavallaan hyvä purkaa asioita, mutta sitten kuitenkin se vitutuksen määrä on näköjään vakio. Hetken helpottaa lauantaina veljen kanssa saunassa jutustellessa, mutta sitten nämä sunnuntait. Ei saakeli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
aah.. ex-anoppi soitti ja kyseli kuulumisia. No itkuksihan se meni sitten. Aikuinen mies. Vituttaa. Voimia @Myrkky ja @living_death

tavallaan hyvä purkaa asioita, mutta sitten kuitenkin se vitutuksen määrä on näköjään vakio. Hetken helpottaa lauantaina veljen kanssa saunassa jutustellessa, mutta sitten nämä sunnuntait. Ei saakeli.
Tavallaan tekis mieli soittaa exän vanhemmille ja hoputtaa vähän yhdessä asiassa, kun ämmä itse ei saa mitään aikaiseksi, ja valehtelee vielä vanhemmilleenkin sujuvasti kaikesta. En kyllä kehtaa. Pitää vaan odottaa että kaupassa käydessä sattuisin törmäämään, niin luontevammin voisi ottaa asian esiin.

Sais nyt tämän saagan loppumaan, ja loppuuhan se aikanaan kun tietyt pakolliset yhteiset asiat tulee tiensä päähän. Ellei tämä nyt sitä ennen keksi jotain mun hommia haittaavaa, no sittenhän se olisi nopeasti peli poikki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kokeiltu jo tiivistetty, kaunistelematon sana? Jos ei, niin kirjoita asiat etukäteen paperille ja muista sen purkaessa, ettei "kusipää" ollut välttämättä itse tietoinen pahan aikaansaannoksesta.

Mikäli tämä menee esim. siihen osoitteeseen, että toinen vanhempi on kärsinyt mielenterveysongelmista ja lapsi on saattanut tämän kautta kehittyä kognitiivisen vääristymän kautta, niin onnea.

Lyhyesti sanoen, ensin ymmärrä ongelmasi ja yritä ymmärryksen kautta puhutella sitä henkilöä. Toinen on sitten se some maailmassa esiintullut pelkää ja juokse taktiika. Sillä ei ole esim ongelmien juurien kanssa muuta kuin haittaa näkyvissä.
Tuohon akkaan jos joutuu olemaan yhteydessä, no lähinnä mese tai soitto - niin ikinä ei tiedä mikä vaihe sillä on päällä. Yhtään ei voi valmistautua minkälaista vastausta tulee. Viimeksi kun livenä nähtiin, niin oli oma itsensä. Siis sellainen joka on joskus ollut. Nyt viimeksi laitoin viestiä asiasta x asiallisesti. Ja vastaus oli jotain luokatonta. Seuraava kerta jää taas nähtäväksi millä moodilla on.
Vanhemmistaan en nyt oikein osaa sanoa, äidillä ainakin jotain juttua, koska melko aikaiseen eläkkeelle pistivät. Jos muistisairaus on periytyvää, niin sitten.
Siskonsa taas on ihan järkevä tapaus.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuohon akkaan jos joutuu olemaan yhteydessä, no lähinnä mese tai soitto - niin ikinä ei tiedä mikä vaihe sillä on päällä. Yhtään ei voi valmistautua minkälaista vastausta tulee. Viimeksi kun livenä nähtiin, niin oli oma itsensä. Siis sellainen joka on joskus ollut. Nyt viimeksi laitoin viestiä asiasta x asiallisesti. Ja vastaus oli jotain luokatonta. Seuraava kerta jää taas nähtäväksi millä moodilla on.
Vanhemmistaan en nyt oikein osaa sanoa, äidillä ainakin jotain juttua, koska melko aikaiseen eläkkeelle pistivät. Jos muistisairaus on periytyvää, niin sitten.
Siskonsa taas on ihan järkevä tapaus.
Suora kysymys: Miksi tää ei ole jo ohi?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Witun Windows 10:n salakavalasti asentuvat pakkopäivitykset jotka pistävät masiinan sekaisin ja sotkevat ajurit sekä tärkeät softat.

Tällä kertaa hajottivat WLAN adapterin, Google driven , Aisuiten ja puhelimen tiedonsiirtosoftan. Kiitos vaan witusti Bill Gates.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
lasten kesälomalla heidän täytyisi saada kuitenkin olla kummankin vanhempansa luona saman verran, eli vähintäänkin puolet koko lasten kesäloman pituudesta
Kannattaa ehkä muotoilla tuo kohta uudelleen tai riskinä on, että tiistain jälkeen tähän ketjuun päätyy vielä tuomari ja liuta asiantuntijoita.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Youtubessa tälläset videot alkanut pomppii ehdotuksiin.

Ulkomaalainen video, suomenkielinen teksti joka käännetty päin hevon persettä. Miksi?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Elisalla ne valokuituvedot menossa niin taisivat sitten pätkästä kuparin ennenkuin on edes kaivettu koko paskaa tänne? Vois tollasesta kyllä ilmottaa etukäteen, onneksi oli tämä 4g bäkupiksi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Liiteristä ostettu voileipägrilli hajosi saranastaan parin kuukauden jälkeen.Digiboksi tallentaa vain puolet ohjelmasta ja toisen kokonaan,ja foxilta vain jos sattuu hyvälle päälle,ja silloinkin äänessä ihme häiriöitä.Ei saakeli kehtaa tv:n ääressä päivystää koko aikaa.Vitun ikivanhat paska romut.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Heräsin kerrankin näin aikaisin (harvinaista mulle, teen pelkkää yötyötä jne) ja kahvinkeitin vissiin säikähti ja hajosi
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Kaverit/"ystävät"/sukulaiset eivät vastaa yhteydenottoihin.
Ne ottavat minuun päin kyllä yhteyttä todella aktiivisesti kun ITSE tarvitsevat jotain missä säästää rahaa.
Huoh, aina tätä yksipuolista kaupankäyntiä, ei jaksaisi jatkuvalla syötöllä :(
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Kaverit/"ystävät"/sukulaiset eivät vastaa yhteydenottoihin.
Ne ottavat minuun päin kyllä yhteyttä todella aktiivisesti kun ITSE tarvitsevat jotain missä säästää rahaa.
Huoh, aina tätä yksipuolista kaupankäyntiä, ei jaksaisi jatkuvalla syötöllä :(
Paljon helpompi olla kun ei ole missään tekemisissä tuollaisten kaverien kanssa.Itselläni oli tuollaisia kavereita aikoinaan,ja aina silloin soittivat jos tarvitsivat jotain,muuten eivät juuri yhteyttä ottaneet itse sai olla se aloitteellinen osapuoli.Sitten tuli terveysongelmia,niin yhteydenpito heidän puoleltaan loppui kuin seinään,alussa kaipailin mutta sitten tulin järkiini.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Tyhjät, turhat epämääräiset lupaukset, joihin ei usko asian kertoja eikä kuulijakaan:slalala::snod:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
344
Tulipas pitkästä aikaa riipastua kunnon känni ja tapoihini kuuluva pakollinen avainten kadotus.
Ikkunafirman setää odotellessa...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Tänään on tullut tasan kuukaus täyteen siitä kun lähti kirjepaketti tulemaan... Norjasta. Myyjällekki laittanu viestiä ja sano että siellä päin posti aika hidas niin eipä voi paljoa suomen postista valittaa :D Kaippa tässä pitää ruveta kyselemään rahojaan takaisin, toivottavasti se ei nyt mitään älämölä rupea pitämään :shifty:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 176
Tuhosin polvet kaiketi jalkaprässissä muutama viikko sitten, en tiedä mikä meni vikaan, olin tehnyt jo aiemmin pidemmän aikaa ja samoilla painoilla. Tällä kyseisellä laitteella tosin muutaman kerran vasta ja kengillä, aiemmin ilman.

Parisen viikkoa olen syönyt erilaisia tulehduskipulääkkeitä ja nyt vatsa alkaa ottaa osumaa. Aiemminkin jo närästänyt. Nyt on vatsa kipeä ja oksettaa. En taida pystyä syömään enää niitä. Taisi Somac auttaa kyllä nyt kun otin. Ja pystyy jo kävelemään hissukseen, kipeät ovat vielä. Ei pitäisi varsinaisesti rikki mitään olla. Mutta mieli tekisi ulkona enemmän oleskella, keräillä sieniä vaikka ja urheilla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Njahas, tämäkin päivä menny hyvin, ensin kortti rupeaa bugailemaan niin ettei tunnistu maksupäätteessä (onneksi lähimaksu toimii) ja nyt pitsat hakiessa toinen pitsa oli väärä.
 
Liittynyt
10.11.2017
Viestejä
147
Vituttaa kun ei nouse päähän. Tää on ihan tuttujuttushow. Eilen riipasin 21 olutta. Heräsin sitten 04:00 juomaan ja on mulla 17 kaljaa vielä tälle iltaa. Mää riipasen ne ja jos hakis huomenna sitten pullon Tapsaa ja korin kepardia.

Mutta, tää on sinänsä tuttua, että heräät aamulla. Olet juonut edellisenä iltana. Mitä teet? Kauhee känni päälli ja onneksi oli vielä 17 olutta tälle aamulle, mutta yhtä kaikki, tyätyy mennä heti aamusta (kolmen tunnin päästä) hakemaan lisää alkomaholia.



Reetu raikaa ja lisää kaljaa onneks!.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Kelalta tuli useampi kirje. Tienannut liikaa 2014~2015, näin jatkossa: älä helvetissä koita saada lisäansioita työttömänä ollessa.

Oli kuitenkin odotettavissa, koska en aikanaan lähtenyt siihen paperihelvettiin mukaan.

Jotain positiivista pitää hakea: sain maksettua auton osamaksuerät mainosten jakamisella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Vitullinen rapula, vaikken eilen mitään normia enempää juonutkaan. Paitsi että sama määrä huomattavan nopeasti, eikä nyt oikein korjailutkaan toimi kun ei maistu. Jos sitä yrittäis käydä ulkoilemassa.

Lehtipuhallin meinas syttyä tuleen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Vanhat palikat ei toimi uusien palikoiden kanssa,ja itse olen niin palikka että en saa palikoita säätämällä toimimaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Piti taas päästä deiteille. Muija ilmoittaa tuntia ennen, että älä tuukaan. Hän on kuulemma liian pyöreä mulle. Enkä valittanut mitään. Sanoin vain itse olevani melko hoikka. Itsetunto heikoilla ilmeisesti.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Tilasin Meksikolaisen lehtipihvin Woltilla. Mitä sain:

Meksikolainen lehtipihvi.jpg

Jotain hyvää tuostakin sentään koitui. Sain syötyä ilmaiseksi, koska he hyvittivät koko summan takaisin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 667
Vittu neljättä tuntia rikkoo päivystyksessä jonottaessa. Vitun vittu neekereitä paukkaa ohi oikeelta ja vasemmalta.
Mun ennätykset on 10 tuntia fittu, kipeenä ja kuumeessa. onneksi olin huoneessa maaten, muuten olisin kuollut jo.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Vittu neljättä tuntia rikkoo päivystyksessä jonottaessa. Vitun vittu neekereitä paukkaa ohi oikeelta ja vasemmalta.
Illalla menin viiden aikaan ja aamu kahdeksan jälkeen pääsin lääkärille,ja koko päivystyksessä ei ollut kuin muutama ihminen ennen minua.No sainpahan nukuttua yöunet,ja selkäänkin herkesi koskemasta.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
139
Mun ennätykset on 10 tuntia fittu, kipeenä ja kuumeessa. onneksi olin huoneessa maaten, muuten olisin kuollut jo.
Minä olin 13h, perseessä mätäpaise ja sain nauttia koko rahalla. Enää en mene päivystykseen tahi muutenkaan terveydenhuoltoon jos ei paareilla viedä.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 586
Facebookissa näköjään trendinä nämä "hauskat tapahtumat" mikroaaltouunin silittämisen alkeet, saappaansyönnin maistelut.. Joka viikko uusi hölmö tapahtuma, ensimmäinen sai aikaan pienen hymähdyksen mutta tapansa mukaan jengi vetää yli. Mistä päästäänkin siihen että miksihän jaksan vielä olla facebookissa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Lievähkö tendinopatia hieman vituttaa, kun ei oikein parane juosta. Vaikuttaa olevan paranemaanpäin, mutta 3 viikko menossa.

Enemmän vituttaa, kun tilatun ATK-tuoteen mukana ei tullut seurantakoodeja. Somepommituksen perusteella se ei töiden takia ole edes lähettänyt mitään. Rahat kyllä kelpasi ja myynti-ilmoituksen kerkesi tekemään.:rage:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Piti taas päästä deiteille. Muija ilmoittaa tuntia ennen, että älä tuukaan. Hän on kuulemma liian pyöreä mulle. Enkä valittanut mitään. Sanoin vain itse olevani melko hoikka. Itsetunto heikoilla ilmeisesti.
olikohan tää mielikuvitusolento Latviasta, Liettuasta vai kenties ihan Lontoosta?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Nuorempi mukula taas mesonnut eskariryhmässään ja taas väännellään käsiä/naamoja/on-niin-vaikeaa tädeillä kun hakee pois. Vähän helpottaa esikoisen koulun sujuminen paremmin kuin aikoihin.

Omassa sfäärissään on firman siirtyminen sähköiseen tuntikirjanpitoon/työmääräimiin.
 
Liittynyt
09.11.2017
Viestejä
21
Vituttaa päiväkodissa riehuvat vapaan kasvatuksen tulokset joihin henkilökunta yrittää saada jotain rotia kun kaikki keinot on oikeasti viety.
Firmassa vituttaa työntekijät jotka ovat periaatteessa kaikkia uudistuksia vastaan kun yritetään parantaa tulosta että olisi investointikykyä ja mahdollisuus täyspäiväistää pätkätyöläiset. Viimeisimpänä pistivät perseet penkkiin kun korvattiin -60 luvulta käytössä olleet kellokortit fiksummalla systeemillä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 312
Mahdollinen alkava flunssa ja mutta erityisesti oma tyhmyys ja laiskuus kun vaihtele SDD-levyjä koneeseen. Siinä menikin sitten semmoinen 4t että sai levyt takaisin järjestykseen kun ne perkeleen asematunnukset ei pysy. No saipa sen viimisenkin Kingstonin v+200 levyn pois käytöstä mikä oli juuri lahoamassa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Mikähän siinä on kun joskus iskee semmoinen yleisvitutus?,ettei tiedä edes mikä vituttaa.
Kaikki on kuitenkin niin hyvin kuin voi tässä elämäntilanteessa olla,ja silti on vituttanut siitä asti kun heräsin.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 312
Itselläkin tulee välillä tuommoisia, joskus vaan vituttaa ihan sen takia että vaan vituttaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 622
Viestejä
4 186 449
Jäsenet
70 773
Uusin jäsen
Greippi

Hinta.fi

Ylös Bottom