Suositelkaa hyvää peliläppäriä

Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
1
Jeesikääs naista hädässä, oon aikoinaan pelaillut aika paljon, en mitään ihmeempää mutta Codit, far cryt jne on tullut tutuksi. Nyt perhearki on muuttanut hieman elämää ja pelaaminen jäänyt vähemmälle. Nyt kuitenkin alkaa tuo ipana olemaan sen verran iso että äidiltä liikenis sillon tällön aikaa pelailuun. Vinkkejä siis peliläppäreistä, koko 17,3 tuumanen näyttö ehdottomasti ja prossu i5 tai sitä parempi. Muistia sais olla vähintään se 8gb. En oikeen itekkään tiedä mitä haluan mutta olis kiva että pyörittäis näitä uusia pelejä. Hinta saa olla 1000-1700e about :) erityisesti kiinnitin huomioni noihin Asuksen ROG Strixeihin mutta muitakin saa vinkkailla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
35
Sori, en osaa suoraan antaa vastausta kysymykseen, mutta kannattaa nyt ainakin ensimmäisenä miettiä, tarvitsetko todella läppärin. Läppärin pelitehot sijoitettuun rahaan suhteutettuna on kohtuu heikot vs pöytäkone. Sun budjetti on sitä luokkaa, että saat aika kovan pelimyllyn normi pöytäkoneena hintatietoisella ostamisella.

Itse olin vakavasti hankkimassa peliläppäriä, mutta päädyin lopulta todella pieneen tilaan menevään M-itx koneeseen. Tämän keskustelun kävin läpi konetta hankkiessani

Editointi/kevyt pelikone M-itx koossa
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Mulla on ollut tehokkaita (peli)läppäreitä viimiset 15v ja ottamatta sen enempää kantaa spekseihin, niin Asuksen ROG läppärit ovat olleet selvästi muita laadukkaampia. Toinen ääripää on sitten Acer ja loput siltä väliltä. Kun saat vähän rajattua vaihtoehtoja, niin suosittelen lukemaan käyttökokemuksia vaikka tuolta NotebookReview

Pelkästään speksejä arvioimalla voi mennä joskus aika pahastikin pieleen. Esim jäähdytys on sellainen ikuisuusriesa jota ei valitettavasti vieläkään ole aina hoidettu kovin hyvin.

Itse odottelen mielenkiinnolla uusien näyttisten saapumista läppärimarkkinoille ja sen vaikutusta nykyisten mallien hintoihin jne. Melko hyvin vielä kituuttelen gtx 970m näyttiksellä kun vähän karsii asetuksista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 056
Viestejä
4 193 956
Jäsenet
70 844
Uusin jäsen
lenras

Hinta.fi

Ylös Bottom