NHL 19 (PS4, Xbox One)

Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
67
Täällä tuli eilen Gigantista peli ja sekä Viaplay- että hutkoodit oli kirjeessä omina lappusinaan mukana
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
46
Onkos täällä offline-pelaajia lain? Kiinnostaisi kovin tietää miten AI on hoidettu tässä uusimmassa?

18 jäi lopulta ak:lta hyllyyn tuon takia ja olenkin pelaillu sittemmin 17:sta...Ei vain kestänyt kasetti enää sitä pakolla tasoittamista JOKA pelin viimeisillä minuuteilla keinolla millä hyvänsä. Yleensä sillä, että kiekkoa et saanut kirveelläkään pois, pakkopeli pyöri 5:llä 5:tä vastaan ku punakoneella ja tarvittaessa maali kehiin vaikka viivaripuliranteella... :rage::darra:

Paskaahan tuo tekoäly tuossa mielessä on tainnut olla kaikissa tämän sukupolven änäreissä, mutta 18 oli kyllä ainakin ak:n mielestä absoluuttinen pohja. 19 olikin ensimmäinen änäri sitten vuoden ehkä -94 jota ei tullut hommattua julkaisupäivänä... Saa nähdä miten kauan sitten joutuu odottamaan, että offline pelien mahdollisista ongelmista alkaisi olla keskusteluissa juttua? Että kannattaako tätä nyt lähteä sitten edes ale-laareista jahtaamaan vai ei...? :confused:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
354
Entä hut?
Meiltä puuttui kuitista viaplay, ja nyt väittävät että hut olisi automaattisesti pelissä, että ei olisi mitään eroa ennakkotilaajilla ja kaupasta hakeneilla?
Itellä viaplay löytyi kuitista kans kun tänään hain. HUTin paketit vissiin tulevat kerran viikossa 5 viikon ajan, alkaen seuraavasta viikosta luultavammin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Itellä viaplay löytyi kuitista kans kun tänään hain. HUTin paketit vissiin tulevat kerran viikossa 5 viikon ajan, alkaen seuraavasta viikosta luultavammin.
Joo varmaan tulisivat mikäli saisin jonkun koodin pistettyä johonkin mutta kun missään ei mitään koodia tullut minulle.

30min pänkkäsin jonkun akan kanssa aspa chatissa ja yritin saada sille iskostettua päähän että ei se prkl aktivoidu maagisesti itsellään mutta kun hän vaan vääntää että "ps storesta saat hut paketit"..... niin miten :facepalm:

Sen lisäksi nyt kun sain jälkikäteen tekstiviestillä ton viaplay koodin niin siinä lukee perässä "HUOM EI VOIMASSAOLEVILLE TILAUKSILLE" joka on aika vitusta koska paketin päällä luki tarrassa (HUOM myös voimassaoleville tilauksille) ja sivuilla moneen kertaan myös maininta asiasta.
 
Liittynyt
06.03.2018
Viestejä
94
Itseäni mietityttää tämä viime vuoden hutin ongelma jossa kaikilla oli varaa joka pelaajaan. Ja sitten melkein kaikista oli tarjolla ovr99 kortti. Vei pointin koko pelimuodosta. Joko pääsee vaihtamaan pelinumeron hutissa?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Näyttäis olevan draftit sillä tapaa "mukana" että on joukkueissaan Franchisessa. Toki niitä ei sitten kokoonpanoista löydy (myöskään 1vs matseissa, paitsi Dahlin Frölundassa jne.) eli jälleen kerran lokakuun päivitystä odotellen ennen GM touhuja.

Mutta toi World of Chel on yllättävän hauskaa, ei ekana iltana muuta tullut tehtyäkään. Toi luistelu on kyllä todella hyvän tuntuista nyt.
Nyt on pakko sanoa että en ymmärrä mistä sinä valitat, tai miksi väität että pitää odottaa lokakuuhun.
Kaikki draft pelaajat näyttävät olevan pelissä mukana, oikeissa joukkueissaan.
Sanot että ei ole kokoonpanossa? No eihän siellä oikeassa elämässä kukaan noista ole pelannut vielä matsiakaan änärin puolella...
Kokeilin tossa simuloida kauden alkuun niin esim Dahlin on nostettu änärin puolelle, niinkuin olettaa sopikin.
Eli siis, odota vain lokakuuhun mutta ei ne rosterit tule mitenkään näistä poikkeamaan draftien osalta....


Niin ja kaikille muistutuksena että käykää rosters osiossa lataamassa julkkaripäivän rosterit, on esim Erik Karlsson kauppa jo päivitetty mukaan.
 

Cuubis

Tukijäsen
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
480
Vähän ehdin jo toivoa, että olis eashl toiminu, mutta rikkihän toi on. :mad:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 559
Mitä nuolle lainapelaajille tapahtuu ku pelit täynnä? Katoaako? Nuota saisi vaihdettua uusiin kortteihin kun vielä pelejä pelaajalla jäljellä
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Löytyiskö täältä jengiä EASHL pelaajalle? Saisin ehkä tuotua kaverin mukana kanssa, mutta lähtökohtasesti itelle tarvisin jengin.

Ja mulla tosiaankin alustana PS4.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
Viittisikö joku Xboxilla laittaa bbsiotech EASHL-jengin pystyyn?
Suljettu ryhmä ja yvllä perustajalle ilmotus jos haluaa liittyä?
Vai miten noi toimii, kun en ole ennen eashllää pelannut :eek::lol:

Katotaan saadaanko porukkaa kasaan sen verran, että homma pyörii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
60
Viittisikö joku Xboxilla laittaa bbsiotech EASHL-jengin pystyyn?
Suljettu ryhmä ja yvllä perustajalle ilmotus jos haluaa liittyä?
Vai miten noi toimii, kun en ole ennen pelannut tuota :eek:[emoji38]

Katotaan saadaanko porukkaa kasaan sen verran, että homma pyörii.
Oisin kiinnostunu liittymään heti kuhan jengi on pystyssä :D

Edit: Nyt ois seura tehty, voin nimittää jonkun sit GM:ks nii voi muokata seuraa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
Oisin kiinnostunu liittymään heti kuhan jengi on pystyssä :D

Edit: Nyt ois seura tehty, voin nimittää jonkun sit GM:ks nii voi muokata seuraa.
Juuri itsekkin tein...
Poistan sen ja liityn sinun seuraan.:)

Joukkue löytyy BBS Iotech nimellä.
Alustana Xbox one
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
230
Löytyiskö täältä jengiä EASHL pelaajalle? Saisin ehkä tuotua kaverin mukana kanssa, mutta lähtökohtasesti itelle tarvisin jengin.

Ja mulla tosiaankin alustana PS4.
Voit laskea minut porukkaan mukaan, kiinnostaisi homma. Tiimiä ei vaan oo itselläkään. Pistetään vaan yhdessä se pystyyn.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
354
Joo varmaan tulisivat mikäli saisin jonkun koodin pistettyä johonkin mutta kun missään ei mitään koodia tullut minulle.

30min pänkkäsin jonkun akan kanssa aspa chatissa ja yritin saada sille iskostettua päähän että ei se prkl aktivoidu maagisesti itsellään mutta kun hän vaan vääntää että "ps storesta saat hut paketit"..... niin miten :facepalm:

Sen lisäksi nyt kun sain jälkikäteen tekstiviestillä ton viaplay koodin niin siinä lukee perässä "HUOM EI VOIMASSAOLEVILLE TILAUKSILLE" joka on aika vitusta koska paketin päällä luki tarrassa (HUOM myös voimassaoleville tilauksille) ja sivuilla moneen kertaan myös maininta asiasta.
Ratkesiko HUT-ongelma ja minkä aspan kanssa olit? Itsellä ainaki EA Chati avulla sain ongelman ratkaistua ohjeide mukaisesti.

Toi giganti mainonta kyl paskaa, nettisivuil " Tarjous koskee myös nykyisiä Viaplay Sport -asiakkaita!" mutta kuitissa lukee "vain uusille Viaplay Sport -tileille"
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Voiko joku gigantista ostanut kertoa montako numeroa siinä viaplay koodissa oli? Minun kuitissa on vain joku random numerosarja huom. kohdassa eikä mitään mainintaa viaplaysta. Ei viiti vielä kokeilla toimiiko ettei lähde tästä päivästä rullaamaan.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Joo itselläkin on kysymyksenä että toimiiko toi nyt vain uusien tilausten kanssa vai ei... Itse sain sellasen koodin tekstarilla jälkikäteen kun unohtivat printata kuittiin missä on vain kirjaimia 6kpl.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
230
Voiko joku gigantista ostanut kertoa montako numeroa siinä viaplay koodissa oli? Minun kuitissa on vain joku random numerosarja huom. kohdassa eikä mitään mainintaa viaplaysta. Ei viiti vielä kokeilla toimiiko ettei lähde tästä päivästä rullaamaan.
Tämä on PS Storen NHL19 Pre Order, ihan tuntematon merkkijono. Oli around 12 merkkiä pitkä.

Viaplay oli omalla paperillaan ja siinä oli vain kuusi merkkiä.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
150
Perjantaina tuli ostettua. Aikaisemmin vain NHL15 ja siitä vanhempia pelannut kavereilla Xbox 360:lla, mutta kun keväällä tuli ostettua xbox one x, niin nyt ensimmäistä kertaa on oma NHL mitä jauhaa olohuoneessa. Kyllähän tämä hyvältä näyttää, kun monta versiota on jäänyt välistä ja konsoli vaihtunut :)

Chelia ja HUTia tullut testailtua. Eka peli online myös. En tiedä mistä vastustaja saanut gretzkyt, sun muut huippupelaajat jo tässä vaiheessa. Toivottavasti lainapelaajia. Oma tiimi oli 76-tasolla, niin hieman haastetta jo oli jo ja jatkoajalla häviö.

Itse tykkään. Kyllä xbox NHL:n ja FIFA:n takia oli jo ihan hyvä ostos :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
655
Tuon Gretzkyn (kok 85) sai erikoisversion mukana. Tuo myös siis itselläni kokoonpanossa. Muutenkin kyllä itsellä käynyt aivan mieletön lotto pelaajien kanssa noiden vaihtojen suhteen (5 tavallista yhteen harvinaiseen ja 2 harvinaista yhteen harvinaiseen). Tähän mennessä tullut noista jo Doughty, Tavares, Kovalchuk, Subban ja Price. Vain muutama huonompi noiden lisäksi. Ostin lisäksi viikonlopun kunniaksi kympillä kaksi kultapakkaa ja noista nousi Ekman-Larsson. Ei voi tähän mennessä kyllä valittaa. Ainut huono noissa vaihdetuissa pelaajissa on se, ettei niitä voi myydä huutokaupassa. :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Ratkesiko HUT-ongelma ja minkä aspan kanssa olit? Itsellä ainaki EA Chati avulla sain ongelman ratkaistua ohjeide mukaisesti.

Toi giganti mainonta kyl paskaa, nettisivuil " Tarjous koskee myös nykyisiä Viaplay Sport -asiakkaita!" mutta kuitissa lukee "vain uusille Viaplay Sport -tileille"

No ei ratkennut, tai en minä tiedä.
Sanoivat toisella kertaa että muhun otetaan yhteyttä gigantista missä selvittävät onko se nykyisille vai ei, mutta ei ne koskaan mulle soittaneet....
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Vielä ei olla keretty pelaamaan peliäkään, eli homma täysin auki. Mieluustihan tuon tekisi niin että käytetään mitä porukalla sattuu kulloinkin olemaan mahdollisuus käyttää.
Ku voisin tavallaan kanssa tulla pelaa teiän kanssa, mutta saataisko joku discord kanava pohjalle? Ei oo toi PS4 niin mielekäs alusta että sitä käyttäsin kommunikointiin.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
230
Ku voisin tavallaan kanssa tulla pelaa teiän kanssa, mutta saataisko joku discord kanava pohjalle? Ei oo toi PS4 niin mielekäs alusta että sitä käyttäsin kommunikointiin.
Osallistun tiimiin, ja minun puolestani on sama että onko se VoIP PS:llä vai pistetäänkö Discord. :) Toki mennään sen mukaan miten meidän pelaajat onnistuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Tämä on PS Storen NHL19 Pre Order, ihan tuntematon merkkijono. Oli around 12 merkkiä pitkä.

Viaplay oli omalla paperillaan ja siinä oli vain kuusi merkkiä.
Sain tuon viaplay koodin gigantin asiakaspalvelusta, mutta tuo huom. kohdan koodi on minulla 10 numeroa joten en saa sitäkään toimimaan storessa...
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Ei niitä viaplay koodeja mihinkään ps storeen laiteta vaan tietenkin ihan viaplaylle itselleen, ei viaplay ja ps liity toisiinsa millään tavalla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Ei niitä viaplay koodeja mihinkään ps storeen laiteta vaan tietenkin ihan viaplaylle itselleen, ei viaplay ja ps liity toisiinsa millään tavalla.
Meinaan siis noita ennakkotilaajan hut paketteja mitä piti myös olla mukana.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Aa joo...
Mulle siis ei kumpaakaan laitettu kuittiin mutta jälkikäteen sain tekstarilla molemmat.
En tosin vieläkään tiedä sainko oikeanlaisen viaplay koodin, kun tossa lukee ettei toimi kuin uusilla...
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Voisin melkee tulla iotechin jengiin ps4:n puolelle kana kunhan uuden accon kyhää
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 203
Onko kukaan keksinyt miten franchise modessa saa omia pelaajia scoutattua?
Hitusen tyhmää että yhdessä päivässä olisin saanut manuaalisesti max domin scoutattua kaikkineen tietoineen ENNEN TRADEA mutta traden jälkeen jätkä pysyy mulla attributit piilotettuina ja väärällä overalilla eikä tilanne ole yhtään parantunut vaikka oon 4 matsia sen kanssa pelannut... ‍♂
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Käytättekö pelatessa PS4 voippia tai discordia?
Ei oo mitään syytä käyttää discordia, PS4 partychat on todella hyvä, ainut huonopuoli on että tukee vain 8 samanaikaista käyttäjää.

Whatsupp ryhmää pystyyn missä pelit sovitaan vai?
Ennemmin ryhmä PS4 communitiesiin, tuo on käytännössä PS4 käyttöjärjestelmässä oleva foorumi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
655
Huhhuh itsellä käynyt tänä vuonna kyllä järjetön tuuri noiden vaihtojen ja pakkojen kanssa, joita en ole edes sinänsä montaa ostanut (35e arvosta). Eilen viimeiset hyvät nostot noista ultimate editionin mukaan kuuluneista pakoista. Pakoista nousseita nyt ainakin mitä ulkoa muistaa Benn, Sequin, Kurri (ultimate edition pakka), Bergeron (myyty), Weber (myyty, ultimate edition pakka). Sit noita vaihtamalla saatuja on ainakin Price, Tavares, Subban, Doughty, Gostisbehere, Kovalchuk, Giordano, Burns (ei mahdu joukkueeseen) ja Barkov (ei mahdu joukkueeseen).

Joukkue tällä hetkellä:

Kurri - Sequin - Benn
Marchessault - Tavares - Ehlers
Rakell - Dionne - Kempe (rookie)
DeBrincat - Gretzky - Zuccarello

Doughty - Gostisbehere
Subban - Giordano
Hill - Hanifin

Price - Reimer

Synergioista käytössä burner, speeder ja call the shot. Burner rajoittaa todella paljon mahdollisuutta vaihtaa pelaajia, koska noita vaihtoehtoisia pelaajia ei juurikaan ole enää. Muiden synergioiden suhteen tulee pohtia olisiko muut synergiat parempia. Tällä hetkellä olen kuitenkin joukkueen runkoon tyytyväinen ja tuolla viitsii pelatakin nyt. :D
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Jokos tässä voi HUTissa vaihtaa maalivahtia ja taktiikoita erätauolla? Välillä mietityttää että liekkö nuo pelintekijät on koskaan jääkiekkoa pelannutkaan...
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
354
Jokos tässä voi HUTissa vaihtaa maalivahtia ja taktiikoita erätauolla? Välillä mietityttää että liekkö nuo pelintekijät on koskaan jääkiekkoa pelannutkaan...
Taktiikoitahan on aina voinut nuoli- ja ketjuvaihtonäppäimillä vaihdella pelin aikana, poislukien turhahkoja ketjukohtaisia slidereita (skill stickillä ainakin, hybrideillä ei ketjuja voi vissiin vaihtaakaan). Maalivahtien vaihtamisethan poistettiin joskus NHL 18 aikana , kun tätä tapaa hyväkskäytettiin pelin desyncroamiseen, eli sai katkaistua pelin ilman merkintöjä tappioista ja voitoista.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Itse kun en käytä rahaa paikkoihin on tuon HUT:n pelaaminen nyt aika tuskaa. Haasteista ei enää saa pakkoja ja niiden hinta on noussut, niin joutuu vetämään 80 overallin joukkueella. Himpun haastavaa kun ei jää kiekko huonommalle pelaajalle yleensä kamppailussa lapaan. Semisti ärsyttävää.

Lähetetty minun SM-A605FN laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
150
Itse tuota HUTia nyt testaillut ekaa kertaa NHL:ssä ja aina nopeastihan sieltä tulee sellainen 81+ joukkue kokoon. CPU:ta vastaan pelaillessa saa dailyt helposti tehtyä ja yhdestä pelistä voi saada 2k+ rahaa, jos haasteet onnistuu. Rookie ja semi-pro menee helposti, pro:kin jo yleensä.

Sellaiset 81-82 pelaajat ovat vielä suhteellisen halpoja. 5k luokkaa ehkä, että saa puuttuvia pelaajia nopeasti ostettua. Itse vain keräillyt mukavia suomalaisia (Aho, Koivu ja kumppanit). Pitää ehkä synergioita kerään tässä kunhan ehtii.

Sitten se pelaajien vaihto. Silver rareja kertyy ainakin ihan hirveästi, niin niistä saa perus-gold pelaajia pari päivässä. Näistä kun tulee ylimääräisiä, niin vaihtamalla rarejakin alkaa kertymään. Oletan että tällä systeemillä niitä huippupelaajiakin tulee joskus. Nyt paras on se Nasvillen musta puolustaja (85), joka kannessakin on. Liekköhän näitä laitettu helpommin jakoon, kun heti tuli :p
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
477
Ei oo mitään syytä käyttää discordia, PS4 partychat on todella hyvä, ainut huonopuoli on että tukee vain 8 samanaikaista käyttäjää.



Ennemmin ryhmä PS4 communitiesiin, tuo on käytännössä PS4 käyttöjärjestelmässä oleva foorumi.
Jees. Näppäilen huomenna sivuaccon ja pistän kutsua
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
551
Taktiikoitahan on aina voinut nuoli- ja ketjuvaihtonäppäimillä vaihdella pelin aikana, poislukien turhahkoja ketjukohtaisia slidereita (skill stickillä ainakin, hybrideillä ei ketjuja voi vissiin vaihtaakaan). Maalivahtien vaihtamisethan poistettiin joskus NHL 18 aikana , kun tätä tapaa hyväkskäytettiin pelin desyncroamiseen, eli sai katkaistua pelin ilman merkintöjä tappioista ja voitoista.
Niin voi, mutta olikin kyse erätauolla hiottavista taktiikoista ja maalivahtien vaihdoista...ilmeisesti pelintekijöiden mielestä joko joukkueilla ei ole valmentajia ollenkaan, tai ne viedään erätauon ajaksi komeroon piiloon. :tup:
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Itse tuota HUTia nyt testaillut ekaa kertaa NHL:ssä ja aina nopeastihan sieltä tulee sellainen 81+ joukkue kokoon. CPU:ta vastaan pelaillessa saa dailyt helposti tehtyä ja yhdestä pelistä voi saada 2k+ rahaa, jos haasteet onnistuu. Rookie ja semi-pro menee helposti, pro:kin jo yleensä.

Sellaiset 81-82 pelaajat ovat vielä suhteellisen halpoja. 5k luokkaa ehkä, että saa puuttuvia pelaajia nopeasti ostettua. Itse vain keräillyt mukavia suomalaisia (Aho, Koivu ja kumppanit). Pitää ehkä synergioita kerään tässä kunhan ehtii.

Sitten se pelaajien vaihto. Silver rareja kertyy ainakin ihan hirveästi, niin niistä saa perus-gold pelaajia pari päivässä. Näistä kun tulee ylimääräisiä, niin vaihtamalla rarejakin alkaa kertymään. Oletan että tällä systeemillä niitä huippupelaajiakin tulee joskus. Nyt paras on se Nasvillen musta puolustaja (85), joka kannessakin on. Liekköhän näitä laitettu helpommin jakoon, kun heti tuli :p
Toki noin, mutta kun näin perheellisenä ehtii sen 1h keskimäärin päivässä pelailla on tuo kolikoiden kertyminen tuskaisen hidasta.
Lisäksi kun en osaa paskaakaan taklata on puolustus tuskaa. Osaamattomuutta kyllä, mutta kun ei nakit vaan taivu.

Lähetetty minun SM-A605FN laitteesta Tapatalkilla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 547
Viestejä
4 165 966
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom