Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
@Mestaritonttu ja @Luukkonen Neuvo fyysisestä aloitteesta pidättäytymisestä on hyvä, mut ei onnistu käytännössä, tiiän sen itestäni. Kun nähdään niin ei pysty pitään näppejä ollenkaan kurissa. Ja Mestaritontulle siis tarkennus, että kyllä se suutelee takaisin (suulle) eli on sillä tavalla mukana, mutta ei kaulalle, ei poskelle, ei minnekään, eikä suullekaan oma-aloitteisesti. Se on ollut näin ihan ensitreffeistä asti.
Oletko kokeillut että et tapaisi häntä ns. ladatun aseen kanssa? :D

@honor-käyttäjä ,

luuletko ihan oikeasti, että naisen estot/traumat/lukot/aseksuaalisuus katoaisivat mihinkään kuin taika-iskusta, jos kerrankin sänkyyn saakka päädytte?

Nuo estot tulevat olemaan mahdollisessa suhteessakin aina läsnä, ellei jopa ihan siinä keskiössä möllöttämässä ahdistusta luomassa kummallekin(!). Hän kuulostaa oikein hyvältä kalakaverilta, mutta seurustelukumppaniksi ei, ellet tahdo pitää platonista suhdetta.
Niin, pahimmassa tapauksessa suhde ja mahdollisesti avioliittokin tulee olemaan naisen osalta sitä kattoon tuijottelua ja sekuntien laskeskelua :D

Vanha viisaus siitä, miten nainen tuskin on kiinnostunut, jos ei sitä osoita, pitää yleensä paikkansa.
Toisaalta monet saattavat olla hyvin harjaantuneita piilottamaan oikeat tunteensa, koska huonot sosiaaliset kokemukset jne. Huonolta tuo kyllä näyttää että mitään merkkejä rakastumisesta ei ole
ilmennyt noinkaan pitkän ajan aikana, mahdollinen seksuaalinen trauma tai aspergerin syndroomaan liittyvä inho fyysistä kosketusta kohtaan tuskin yksistään tekisi kenestäkään noin "haaleata".
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
133
Ei kannata kovin pahasti ihastua mielikuviin, kuten nyt on tainnut käydä. Oli syyt näihin kaikkeen missä hyvänsä, mahdollinen muutos ottaa pitkän ajan, eikä toki edes kannata lähtökohtaisesti olettaa, että henkilö muuttuu sellaiseksi kuin toivot. Eikä edes ehkä halua, yllättävää, eikö?
Osaltani sortunut joskus hieman vastaavaan, mutta tekemällä oppii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Honor-käyttäjä, kuten sanoitkin jo niin nyt vaan peli omalta osaltasi tauolle tuollaisen jääkaapin kanssa. Voi sen daamin pitää siinä sivussa roikkumassa mutta näkisin että ei tuo järin potentiaaliselta vaikuta. Mieti jos hän nyt olisikin ihan rakastunut suhun mutta käytös jatkuisi ennallaan, en minä ainakaan sellaista jaksaisi katsella. Ei kaikki (tai se mikä toimii) voi toimia vain yhteen suuntaan. Tinder auki, baareihin tai muihin social eventseihin bongailemaan uusia potentiaalisia ja mukavia mimmejä.

Hitto mä oon melko varma että lähikaupan yks kuuma kissa on kiinnostunut jollain tasolla musta. Mut onneksi oon lojaali, tällä hetkellä varattu mies, muuten ottaisin siltä pakit heti. :D
 

rock

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
667
Aikanaan tuli deittailtua honor-käyttäjän keissin tapaista jääkaappipakastinyhdistelmää. Tuntui siltä että henkisellä tasolla nainen halusi läheisyyttä ja kumppanuutta, mutta ei tuntenut mitään fyysistä intohimoa eikä sitä oikein osannut osoittaakaan. Lisäksi hänellä oli joko fyysisesti tai korvien välissä ongelmia sillä hänellä oli ehkä tiukin ja kuivin jalkojen väli mitä olen koskaan kohdannut. Liukasteen määrä mitä piti käyttää oli käsittämätön vaikka olisi kuinka lämmitellyt. Puolen vuoden on-off kipuilun jälkeen totesin että homma ei vaan toimi ja siirryin eteenpäin.

Jokaista taistelua ei ole mahdollista voittaa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jep. Ja ne nuoruuden tapaukset, jotka ei halunneet "vielä" antaa vaan piti seurustella se tietty määrä kuukausia koska niin oli "oikein", olivat kyllä itsekin ihan mehuissaan ja hädin tuskin housuissaan pysyivät pelkkien sormi- yms. käsileikkien aikaan. Jostain syystä vaan penetraatiota piti pantata :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Tulipa taas vaihteeksi oltua S24-deiteillä ja tapaus jälleen kerran. Kommenttini lukulaseista ikänäkölaseina sai kai punaisen valon syttymään. Seuraavana päivänä tekstarilla kommentoi, että olen ironinen ja tahditon. Enpä viitsinyt pyytää erikoissairaanhoitajaa googlettelemaan ikänäköä, kun ihan Duodecimin sivuilla tuolla nimellä siitä puhutaan. Paria päivää myöhemmin kysyi kahville l. toisille treffeille, johon en enää tuon avautumisensa jälkeen viitsinyt aikaani tuhlata. Hyvä, että näin aikaisessa vaiheessa tuollainen totaalinen huumorintajuttomuus paljastuu. Paljon helpompi käsitellä kuin vaikka parin kuukauden tuttavuuden jälkeen.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
675
Hitto mä oon melko varma että lähikaupan yks kuuma kissa on kiinnostunut jollain tasolla musta. Mut onneksi oon lojaali, tällä hetkellä varattu mies, muuten ottaisin siltä pakit heti. :D
Offtopikkina, mutta pakko heittää tähän lohdutuksena: mulla oli aikanaan lähikaupassa sama tilanne, mutta sillä erolla etten ollut varattu, joten muutaman rohkaisukäynnin jälkeen ryhdyin toimiin. Pakit tuli. Piti vaihtaa lähikauppaa varmuudeksi.

Tapauksesta on jo useita vuosia aikaa ja muutin jo aikoja sitten uudelle paikkakunnalle, mutta samainen mimmi on edelleen samassa tehtävässä, vaikka silloin hartaasti toivoin hänen olevan vain kesätyöläinen ja pian oikealta ammatiltaan lääkäri. Ehkäpä pitää näin pienen tauon jälkeen lähestyä uudelleen, jos hän vaikka lämpeäisi :tup:. Ei ainakaan tänä kesänä tunnistanut, kun piipahdin siellä ostoksilla, mutta yhtä kuumalta näyttää edelleen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kantsii varmaan huomioida, että noi kaupan kassat on duunissa asiakaspalvelijoita ja hyväntuulisuus ja hymyily kuuluu hommaan joten mitään merkkejä ei kannata tulkita. Lisäksi oon kuullut, että osa vittuuntuu/ahdistuu jos niitä duunissa lähestyy koska kokevat olevansa töissä tilanteessa, jossa ei voi poistua paikalta tai puhua vapaasti ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Kantsii varmaan huomioida, että noi kaupan kassat on duunissa asiakaspalvelijoita ja hyväntuulisuus ja hymyily kuuluu hommaan joten mitään merkkejä ei kannata tulkita. Lisäksi oon kuullut, että osa vittuuntuu/ahdistuu jos niitä duunissa lähestyy koska kokevat olevansa töissä tilanteessa, jossa ei voi poistua paikalta tai puhua vapaasti ;)
Tämän hoksasin parin kolmen kerran jälkeen kun koitin 'iskeä' kassaneitoja. Vedän nykyään ihan vaan kohteliaalla tervehdys + ei tarvi kuittia, kiitos -kombolla.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Juu. Lähikaupassa on myös näitä alaa(?) opiskelevia neitosia, kokemusta hakemassa. Ne vaihtuu yleensä vuoden välein, ja muutama kiinnostava on ollut. Aika hyvin ne vetää, vaikka kaikenmoista ite ja vanhat patut yrittää. On varmaan ohjeistettu olemaan korrekti sekaantumatta asiakkaisiin..

;)
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
872
Kantsii varmaan huomioida, että noi kaupan kassat on duunissa asiakaspalvelijoita ja hyväntuulisuus ja hymyily kuuluu hommaan joten mitään merkkejä ei kannata tulkita. Lisäksi oon kuullut, että osa vittuuntuu/ahdistuu jos niitä duunissa lähestyy koska kokevat olevansa töissä tilanteessa, jossa ei voi poistua paikalta tai puhua vapaasti ;)
Tämä. Exä oli opiskelijavuosinaan kassaneitinä, ja siinä hommassa sai päivittäin kuulla laidasta laitaan iskuyrityksiä, latteuksia ja suoranaista ahdisteluakin ihan sen perusvittuilun, valituksen ja rutinan päälle. Itse jättäisin kassaneidit rauhaan.

Nykyään vaikuttaa pääkaupunkiseudulla joten on siellä ainakin yksi ihan hyvä nainen tarjolla, jos ei ole jonkun kelkkaan ehtinyt hyppäämään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Kantsii varmaan huomioida, että noi kaupan kassat on duunissa asiakaspalvelijoita ja hyväntuulisuus ja hymyily kuuluu hommaan joten mitään merkkejä ei kannata tulkita. Lisäksi oon kuullut, että osa vittuuntuu/ahdistuu jos niitä duunissa lähestyy koska kokevat olevansa töissä tilanteessa, jossa ei voi poistua paikalta tai puhua vapaasti ;)
Tämä toki on totta. Aiemmin sitten on käynytkin omalla kohdalla niin että eräänä iltana puhelin soi ja sieltä soitti lähikaupan tytsy. Aivan perhanan nätti likka. Pahoitteli että soitti ja kertoi että oli katsonut mun nimen pankkikortista ja etsinyt numeron tiedustelusta. Ihailtavaa päättäväisyyttä! No, tavattiin kyllä! :D

Edittinä vielä: Tuo nykyinen lähikaupan likka selvästi hakeutuu juttelemaan aina kun nähdään, ja kertoo asioistaan enemmän kuin varmasti asiakkaille keskimäärin. Tästä siis päättelin tuon mahdollisen kiinnostuksen. Ja on selkeästi ilahtunut kun sattuu olemaan vuorossa kun osun ostoksille. Etten ihan täysin pysty harhakuvitelmiinkaan vetoamaan tässä tapauksessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
@honor-käyttäjä
Jos olet normaaleilla nuoren miehen haluilla varustettu niin älä jää. Se rikki oleva neito ei parane eikä muutu. Tai parannuttuaan se lähtee, koska se rakastuu suhun just siksi että ymmärrät sitä ja sen lapsuusajalta peräison olevia neurooseja.

Sitten itket myöhemmin kun et oikein ymmärrä miksi se lähti vaikka just alko kaikki sun mielestä sujumaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Edittinä vielä: Tuo nykyinen lähikaupan likka selvästi hakeutuu juttelemaan aina kun nähdään, ja kertoo asioistaan enemmän kuin varmasti asiakkaille keskimäärin. Tästä siis päättelin tuon mahdollisen kiinnostuksen. Ja on selkeästi ilahtunut kun sattuu olemaan vuorossa kun osun ostoksille. Etten ihan täysin pysty harhakuvitelmiinkaan vetoamaan tässä tapauksessa.
Se voi olla ekstrovertti luonteeltaan ja asiakkaat ovat ainoa sosiaalinen kontakti työpäivän aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
@honor-käyttäjä
Jos olet normaaleilla nuoren miehen haluilla varustettu niin älä jää. Se rikki oleva neito ei parane eikä muutu. Tai parannuttuaan se lähtee, koska se rakastuu suhun just siksi että ymmärrät sitä ja sen lapsuusajalta peräison olevia neurooseja.

Sitten itket myöhemmin kun et oikein ymmärrä miksi se lähti vaikka just alko kaikki sun mielestä sujumaan.
Niin, mun mielestä kannattaisi koettaa ymmärtää hänta ennen kuin lähtee lipettiin.
Vinkkini on, kuten tässä kait jo mainittu, että keskustele siitä mikä mättää. Kasvokkain ja seuraile reaktioita. Pääset ainakin varmuuteen mitä hän haluaa ja saat kerrottua mitä itse haluat.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eiköhän se vastaus tuollakin selviä, että on itse passiivinen yhteydenpidossa ja kattelee uutta tinderistä. Kai se nainen kohta seuraan tyrkyttäytyy tai ihmettelee, että missä mennään jos on kiinnostunut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
219
Eiköhän se vastaus tuollakin selviä, että on itse passiivinen yhteydenpidossa ja kattelee uutta tinderistä. Kai se nainen kohta seuraan tyrkyttäytyy tai ihmettelee, että missä mennään jos on kiinnostunut.
...ja todennäköisesti oikeaa tulosta ei tapahdu. Nainen jahtaa hetken, kunnes on taas jahdattu, jolloin sama jatkuu. Itse en ainakaan tuollaista pelleilyä jaksaisi.

Keskustelua kehiin, nainen pois korokkeelta, ja samalla itsensäarvostus ylöspäin. Helpompaa nyt alussa kuin pidemmässä suhteessa. Joskus se keskustelun taito pitää kuitenkin oppia.

Tahto pysyä parisuhteessa pitää luoda sen päälle, että toinen on juuri sellainen kuin nyt on. Mikäli sille luo omakehitteisen luonnevaatimuksen, jonka omistamaan kuvaan sitten ihastuu, päätyy erittäin todennäköisesti pettymään. Ihmiset saattavat muuttua kyllä, mutta muutos pitää lähteä henkilöstä itsestään ja näkyä toimintana pitkällä aikavälillä, ei pelkkänä puheena ja vakuutteluna.
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
17
Suosittelen honor-käyttäjälle täydellistä rehellisyyttä. Jos uskallat olla täysin rehellinen sille naiselle, eli sanoa kaikki mitä ajattelet ja tunnet (myös negatiiviset asiat) johdatat naisenkin puhumaan yhtä avoimesti ja rehellisesti. Todennäköisesti nainen arvostaa tätä ja näin selviää jatkatteko yhdessä vai ette! Tää on molempien kannalta paras asia, pääsette molemmat elämässä eteenpäin, yhdessä tai erikseen.
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Minusta tuossa on kyllä päivänselvää, ettei nainen ole kovin kiinnostunut.
Toinen mahdollisuus voi olla, johon joku täällä taisi jo viitatakin, että nainen on jossain määrin kiinnostunut, mutta hänen suhdestrategiansa on se, että hän välttelee. Eli alitajuisesti hän ei uskaltaudu kovin lähelle ja luulee siten saavansa rakkautta. Itse olen joskus havainnut omassa käytöksessäni tällaisen piirteen. Nykyään yritän toimia eri tavalla ja sanoa toiselle että kiinnostaa jos kiinnostaa tai että haluaisin olla kaveria jonkun kanssa, jos siitä on kyse. Se on aika vaikeata. Tuntuu, että olen jopa pelästyttänyt jonkun naisen sanomalla suoraan, että olen kiinnostunut paitsi ihmisenä niin fyysisellä puolella myös. Seuraavaksi otan sellaisen, joka ilahtuu minun kiinnostuksestani ja vastaa siihen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Seuraavaksi otan sellaisen, joka ilahtuu minun kiinnostuksestani ja vastaa siihen.
Suosittelen lukemaan ja sisäistämään tämän! Olen pari kertaa ollut jo pitkässä suhteessa sinällään mukavien mutta jälkikäteen ajateltuna minulle väärien naisten kanssa. Nyt löysin vihdoin naisen jonka kanssa on mukavaa eikä tartte enää arpoa että haluaako se minua vai ei.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
8
Tilanne on (taas?) muuttunut päälaelleen. Viimeisimmän puhelun jälkeen aloin passiivisemmaksi, ja se alkoikin tuottaa heti hedelmää. Se kertoi to-pe ikävoivänsä kovasti ja jopa kysyi onko kaikki hyvin, kun vastasin kuulemma erääseen viestiin niin lyhyesti: vaikka se ei ollut edes mitään peliä vaan mulla oli kiire töihin :D Eilisen väliyövuoroni aikana se kysyi, voisinko hakea sen yökylään tyttöjen iltansa päätteeksi. Toki hain, ja samalla tapasin sen kaksi työkaveria jotka myös heitin kotiin, joten kyllä se musta siis puhuu, eikä piilottele. Pitkät räpläykset taas perillä vaikken ollut ensin varma kehtaanko, kun hän oli kuitenkin vielä aavistuksen hiprakassa. Panemaankin olisi nyt päässyt, mutta kun se sanoi ettei ole ihan varma katuisiko sitä aamulla, niin jätin kuitenkin sitten tilaisuuden käyttämättä ja ehdotan seuraavan kerran, kun hän on täysin selvä. Eipähän aattele jälkeenpäin että hyväksikäytin häntä. Aamulla toki räplättiin taas :D Toi penetraatio on sille vielä näköjään vähän pelottava askel, mutta muuten tuli tosi yllättäen paljon vastaan, niin jatketaan nyt tilanteen kattelemista edelleen. Kuitenkin pusuja tuli poskellekin lopulta, ja itse pidän sitä tässä kontekstissa myös selkeänä edistyksenä. Ehkä joku toinen saattaisi tehdä toisin ja vaatia enemmän ja nopeammin - mutta kyllä tässä sen verran taas motivaatio nousi, että vielä en halua että juttu päättyy.
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
204
Hieno homma! Omaan korvaan vaan särähtää se, että kun et olekaan enää "helposti saatavilla", toinen kiinnostuu heti. Kun olet taas tulevaisuudessa enemmän aktiivi (jota ilmeisesti olet luonnostaan), niin mamma muuttuu todennäköisesti passiiviseksi.

Täällä monet puhuneet juuri tuon kemian ja luonteiden kohtaamisesta. Ja uskon siihen kyllä itsekin. En halua kuulostaa negatiiviselta, olen ehkä iän myötä muuttunut enemmän realistisemmaksi ja tiedän mitä haluan.

Toivotaan että olen väärässä ja kaikki tulee menemään putkeen!
 
Liittynyt
03.03.2018
Viestejä
46
Jos noin paljon tuosta naisesta välität, niin ota asiat suoraan puheeksi. Olette jo sen verran olleet yhdessä että kissan voi nostaa pöydälle. Ei tarvitse olla liian töykeä, tai uhkailla erolla.

Ehkä hänellä on joitain traumoja takana. Voit oikeasti olla hänelle tärkeä, kunhan ymmärrät häntä oikealla tavalla. On siinä riskinsä tietenkin, kuten täällä on puhuttu, että muija ei ole oikeasti niin kiinnostunut sinusta ja mitä syvemmälle sitoudut niin sitä korkeammalta putoat jos hän jättää sinut.

Olin pitkään yhdessä aivan ihanan naisen kanssa. Hän oli selvästi kiinnostunut, olimme kuin paita ja peppu. Aina toisissamme kiinni ja rakkaudentoivotuksia jaettiin. Lapsesta puhuttiin. Mitään muuta ei haluttu kuin olla kahdestaan, mikään muu ei ollut tärkeämpää. Mutta lopulta ne olivat kaikki vain peliä. Muija huorasi selkäni takana (en tiedä kuinka kauaa) ja lopulta jätti minut kuin vanhan sukan kun löytyi parempi mies.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 054
Sanoisin kyllä kanssa, että kannattaa tehdä ihan omat ratkasut ja "luottaa itteensä" sillon ei jää miettimään jälkeenpäin, että miksi en luottanut itseeni.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Tilanne on (taas?) muuttunut päälaelleen. Viimeisimmän puhelun jälkeen aloin passiivisemmaksi, ja se alkoikin tuottaa heti hedelmää. Se kertoi to-pe ikävoivänsä kovasti ja jopa kysyi onko kaikki hyvin, kun vastasin kuulemma erääseen viestiin niin lyhyesti: vaikka se ei ollut edes mitään peliä vaan mulla oli kiire töihin :D Eilisen väliyövuoroni aikana se kysyi, voisinko hakea sen yökylään tyttöjen iltansa päätteeksi. Toki hain, ja samalla tapasin sen kaksi työkaveria jotka myös heitin kotiin, joten kyllä se musta siis puhuu, eikä piilottele. Pitkät räpläykset taas perillä vaikken ollut ensin varma kehtaanko, kun hän oli kuitenkin vielä aavistuksen hiprakassa. Panemaankin olisi nyt päässyt, mutta kun se sanoi ettei ole ihan varma katuisiko sitä aamulla, niin jätin kuitenkin sitten tilaisuuden käyttämättä ja ehdotan seuraavan kerran, kun hän on täysin selvä. Eipähän aattele jälkeenpäin että hyväksikäytin häntä. Aamulla toki räplättiin taas :D Toi penetraatio on sille vielä näköjään vähän pelottava askel, mutta muuten tuli tosi yllättäen paljon vastaan, niin jatketaan nyt tilanteen kattelemista edelleen. Kuitenkin pusuja tuli poskellekin lopulta, ja itse pidän sitä tässä kontekstissa myös selkeänä edistyksenä. Ehkä joku toinen saattaisi tehdä toisin ja vaatia enemmän ja nopeammin - mutta kyllä tässä sen verran taas motivaatio nousi, että vielä en halua että juttu päättyy.
Suosittelen myös kysymään ihan suoraan miksi kulli ei kelpaa mutta tietenkin tahdikkaammin muotoiltuna koska eihän sitä tiedä mitä vastauksena tulee. Kun kerran olette olleet yhdessä jo melko kauan niin tuskinpa tuo voisi käyttää tekosyynä enää sitä että sinua täytyy "testata" jotta et olisi hänen seurassaan vain pillun takia. Sekin kuulostaa hieman epäilyttävältä että hän pohtii katuisiko seksiä myöhemmin. En ymmärrä mitä katumista siinä muka voisi olla kun kyseessä ei ole mikään yhden yön juttu ja seksiä olette tavallaan jo harrastaneet. Onko tässä muuten kyseessä uskovainen?
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
8
Suosittelen myös kysymään ihan suoraan miksi kulli ei kelpaa mutta tietenkin tahdikkaammin muotoiltuna koska eihän sitä tiedä mitä vastauksena tulee. Kun kerran olette olleet yhdessä jo melko kauan niin tuskinpa tuo voisi käyttää tekosyynä enää sitä että sinua täytyy "testata" jotta et olisi hänen seurassaan vain pillun takia. Sekin kuulostaa hieman epäilyttävältä että hän pohtii katuisiko seksiä myöhemmin. En ymmärrä mitä katumista siinä muka voisi olla kun kyseessä ei ole mikään yhden yön juttu ja seksiä olette tavallaan jo harrastaneet. Onko tässä muuten kyseessä uskovainen?
Niin, en kyllä itsekään ole keksinyt mitä se tarkoitti sillä mahdollisella jälkeenpäin katumisella. Paras arvaus on, että se yhäkin pelkää että oisin vaan seksin perässä ja että vain esittäisin muilta osin kiinnostunutta. Sillä on tietyllä tapaa mennyt ainakin osin usko ihmissuhteisiin (äitiin käytännössä ei välejä, isän kanssa melko nimelliset, isän uus oli pitkään todellinen äitihahmo kunnes sekin hylkäsi). Joten ehkä se on sitä. Kysyn kyllä asiaa, kun tulee mahdollisuus (jos ei kelpaa seuraavalla kerralla). Eipä tuota muuten hyövää tässä vaiheessa kai arvuutella. Ei ole uskovainen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
20
Kysyn kyllä asiaa, kun tulee mahdollisuus (jos ei kelpaa seuraavalla kerralla). Eipä tuota muuten hyövää tässä vaiheessa kai arvuutella.
Pienenä huomiona vaan, että en ehkä lähtisi kyselemään juuri heti siinä tilanteessa jos kullista on taas kieltäydytty. En tiedä tarkoititko sitä edes, mutta vaikka asia olisikin akuuttina mielen päällä juuri tuossa kohtaa niin jos siihen hänellä jotain traumaa liittyy niin sekin on juuri silloin lähellä. Etkä sinäkään varmaan parhaimmillasi henkeviä keskustelemaan ole tuossa kohtaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Puolitoista vuotta tässä Tinderin kanssa ollut on-off-suhteessa. Jännä et useita samoja hemmetin hyvännäköisiä naisia siellä vaan koko tämän ajan on ollut. Luulisi, että ovat jo jonkun alfauroksen löytäneet - tai, mistäs minä kaikkien motiiveja tietämään. Tulee vaan väkisellä mieleen samojen kauniiden naisten kohdalla, että hei, miten olet vieläkin täällä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
933
Puolitoista vuotta tässä Tinderin kanssa ollut on-off-suhteessa. Jännä et useita samoja hemmetin hyvännäköisiä naisia siellä vaan koko tämän ajan on ollut. Luulisi, että ovat jo jonkun alfauroksen löytäneet - tai, mistäs minä kaikkien motiiveja tietämään. Tulee vaan väkisellä mieleen samojen kauniiden naisten kohdalla, että hei, miten olet vieläkin täällä. :D
Ei kaikki halua tinderissä pariutua. Monet hakevat sitä kautta vain seksiä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä enemmän sulla on valinnanvaraa, sitä vaikeampi valita, ilmeisesti ihan psykologisen tutkimuksenkin mukaan. Toisaalta jos saat jatkuvasti sitä mitä haluat niin miksi lähtisit markkinoilta?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
933
Mitä enemmän sulla on valinnanvaraa, sitä vaikeampi valita, ilmeisesti ihan psykologisen tutkimuksenkin mukaan. Toisaalta jos saat jatkuvasti sitä mitä haluat niin miksi lähtisit markkinoilta?
Tämä on aivan totta. Tämän vuoksi tinder on kuin taivaan lahja tälläisille rumille ihmisille kuin minä mikä ei baarista saa iskettyä naista ja lisäksi tinder tuo tyyliin koko asuinalueen naiset kotisohvalle katsottaviksi joten valikoimakin on parempi mitä baarissa
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Eiköhän suurin osa naisista etsi parisuhdetta. Mutta ei se ole kauniille naisillekkaan ihan niin helppoa että napsauttaa vaan sormia ja unelmien prinssi löytyy. Tai prinssejä voi löytyä, mutta ne pitäisi myös saada suostuteltua pysymään siinä suhteessa, niillä prinsseilläkin kun on niitä ottajia muitakin.

Vasta luin tälläisen kirjoituksen asiasta: Dating in 2018 - The Harsh Truth
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Mitä tuolla Tinderissä tuli se 1,5v oltua niin 90% näistä kauniista naisista ei itsekkään tiedä mitä haluaa. Kaikki kyllä sanoo että haluavat kunnon parisuhteen mutta nainen joka on 10v ollut sinkkuna ja jatkaa sinkkuna vieläkin niin en oikein usko.

Sitten siellä on näitä kauniita naisia jotka haluaa heti muuttaa yhteen ja toisilla treffellä jo rakastaa sua, juoksin karkuun välittömästi.

Pahin on 35v lapseton nainen joka on ollut sen 5-10v sinkkuna ja nyt herännyt että ei saatana, perhe on pakko saada.

Hyvää tuossa Tinderissä on se että viikossa pystyi näkemään 10 uutta ihmistä kun ennen saman määrän näkemiseen meni kuukausia, toki tuossa on sekin huono puoli että deittailusta on tullut peliä missä haetaan aina vain parempaa ja ei osata pysähtyä ja lopettaa. Itselle se ei ollut ongelma koska aina oli ns. uusi tulossa, mutta miehelle kenellä tärppää 1-2krt/v niin voi ruveta ahdistamaan nopeasti kun tapailu loppuu ennen kuin se on edes alkanut.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eiköhän suurin osa naisista etsi parisuhdetta. Mutta ei se ole kauniille naisillekkaan ihan niin helppoa että napsauttaa vaan sormia ja unelmien prinssi löytyy. Tai prinssejä voi löytyä, mutta ne pitäisi myös saada suostuteltua pysymään siinä suhteessa, niillä prinsseilläkin kun on niitä ottajia muitakin.

Vasta luin tälläisen kirjoituksen asiasta: Dating in 2018 - The Harsh Truth
Samat totuudet tuossa tulee perusteelleisemmin sanottuna. Jos ei ole naamaa, ei kannata lähteä naamakisaan. Jos on muuta, mitä vastakkainen sukupuoli arvostaa, kannattaa tuoda se selvästi esille. Ihan turha takertua siihen, että se nainen tai mies pitäisi iskeä nimenomaan jollain tietyllä "sisäisellä" jutulla, mitä ei pysty sanoiksi pukemaan vaikka äiti ehkä sanoikin niin lapsena.

Mitä pahaa siinä on, että toisessa ihastuu johonkin, mitä toinen on omalla työllään saanut aikaan (omaisuus, vaikutusvalta, vartalo). Miksi olisi jotenkin enemmän oikein ihastua johonkin, mitä hän on sattunut saamaan tai millaiseksi hän on sattunut kasvamaan? Kaikki pysyvämpi rakentuu kuitenkin erikseen sen ihastuksen päälle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mitä tuolla Tinderissä tuli se 1,5v oltua niin 90% näistä kauniista naisista ei itsekkään tiedä mitä haluaa.
Toisin sanoen, tietävät lähinnä sen, etteivät halua sinua.

He voivat hyvinkin tarkkaan tietää, mitä haluavat mutta sitä ei heille syystä tai toisesta siunaannu.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Toisin sanoen, tietävät lähinnä sen, etteivät halua sinua.

He voivat hyvinkin tarkkaan tietää, mitä haluavat mutta sitä ei heille syystä tai toisesta siunaannu.
Joo ei halua mua, mutta jos nätti nainen on 10v sinkkuna niin kertoo paljon naisestakin.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joo ei halua mua, mutta jos nätti nainen on 10v sinkkuna niin kertoo paljon naisestakin.
No tuossa yllä linkatussa jutussa luultavasti totuus. Deittaa kovasti vakuuttavan oloisia miehiä, joista kukaan ei halua hänen kanssaan sitten kuitenkaan pitempään suhteeseen. Toinen vaihtoehto on, että tykkää seksistä ja viihtyy sinkkuna mutta noita luultavasti vähemmän. Kolmas tyypillinen on, ettei oikeastaan hae mitään, kunhan vaan on tinderissä. Näitä viimeisiä tunnen muutaman.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
No tuossa yllä linkatussa jutussa luultavasti totuus. Deittaa kovasti vakuuttavan oloisia miehiä, joista kukaan ei halua hänen kanssaan sitten kuitenkaan pitempään suhteeseen. Toinen vaihtoehto on, että tykkää seksistä ja viihtyy sinkkuna mutta noita luultavasti vähemmän. Kolmas tyypillinen on, ettei oikeastaan hae mitään, kunhan vaan on tinderissä. Näitä viimeisiä tunnen muutaman.
Näinhän se menee ja kuten sanoin, on Tinder kätevä kun näkee helposti ja nopeasti paljon ihmisiä, itsekkin käytin sitä hyväksi, toki osasin pysähtyä kun eräs vei jalat alta...
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
161
Olisi mielenkiintoista nähdä minkä näköinen kaveri tämä Luukkonen on kun tinderistä kymmenet eri treffit sait viikoittain, karisman täytyy olla avan luokkaa :D
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 203
Se väkivaltainen paha poika on turvallinen (alfauros ominaisuus), jos vaikka kadulla sattuu joku vaaratilanne eteen, niin kumpi sitä naista jää puolustamaan todennäköisemmin, paha poika vai kiltti poika?
Kyllä minä kilttinä poicana puolustaisin naistani parhaani mukaan mikäli sitä joku uhkais
 
  • Tykkää
Reactions: svk
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Nyt tää mun rakas puolalais-englantilainen sosiaalityöntekijä itku kurkussa valitteli yksinäisyyttään. Soitan hänelle huomenna ja selvitetään asia. Kovasti kiinnostaa häntä Suomi kauniina maana, kun kuvia hänelle lähetin. Tottakai pyysin häntä vierailulle.
 

E_Mustakari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
692
Nyt tää mun rakas puolalais-englantilainen sosiaalityöntekijä itku kurkussa valitteli yksinäisyyttään. Soitan hänelle huomenna ja selvitetään asia. Kovasti kiinnostaa häntä Suomi kauniina maana, kun kuvia hänelle lähetin. Tottakai pyysin häntä vierailulle.
Ketään täällä ei kiinnosta tämän sun haaremisi "naisten" yksityiselämä. Sen sijaan useat varmaan miettivät oletko täällä trollaamassa vai vain vähän yksinkertainen tapaus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Yksinkertainen. Oi jos tietäisit kaikki käänteet. Mutta et tiedä.
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
17
Kyllä minä kilttinä poicana puolustaisin naistani parhaani mukaan mikäli sitä joku uhkais
Sä ootkin sitten lähempänä hyvää miestä, kuin kilttiä poikaa! Vähän vaikeaa tuoda täysin esiin mitä tarkoittaa, kun kaikki tulkitsee tietyn sanan aina vähän erilailla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kiltti on aikuisen miehen piirteenä negatiivinen. Älkää nyt helvetti sitä missään käyttäkö itseänne kuvaamaan. Lapsien soisi olevan kilttejä, ei aikuisten.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 176
En halua teidan naurettava seksi ei tänään ei huomenna ei perjantaina ! niin parempi sanottu, jotta epäseksikäät ja tyhmät sedät olisi unohtanut mun profiili. ja" raamikas komea" myös sama listassa.haaa Ei ole seksin merkeissa mitään, ei ole sen" kiikarissa" jopa, jos kirjoitustyyli mulle ei käy ensiksi, muutoin mies aivan juntina on lahjana blok. Älä jopa kokeile jos et osa keskustella sivistys tavalla.
Flirt on Blokattu profiilin lukematta!
Flirt on Blokattu profiilin lukematta!
Flirt on Blokattu profiilin lukematta!
Siis kuka haluu käytää hyväksi mun aika voivat mennä..lue alempi mihin.
MIkä huja mulle tulossa biseksual tädet, kun mulla merkki että olen Hetero ?
ennen kuin kysyä Tyhmia Kysymuksia PITÄÄ vain LUKEA. kaikki on kirjoittu JO.
Sokkotreffi ei ole, salaperäiset, äläkaa huoma sen profiili.
Naimis. olevia--mikä Syy kirjoitaa (kertoa mikä olen) minulle ?
Olenkin Vieras, ei ole mikä oikeutta määrätä vieraisille mitä pitää kirjoitamaan.
Mutta voin autaa teille bloksiirtymaassa mennä opettaa Omaisia.

Listassa blokattu ei käy! Saa lähtea pois !
Ei ole mikä seksia tässä.. Panosedät on tosinauretavia. En pidä juoppoista, jotka unelmoi eroooooootiiikakaka! En kestä pyöreat papat ja sedät ja nuorempi pojat.Toivon, että semmoiset lähteävat pois etsimaan joku myyttiPuumahullu toiselle.
En ole mikä myytti "biseksual", mistä johtuu se Nauretava etsintä. Aamusta olin heterona.
Blok on pysyvästi. Saa Unohtaa sen sivu..pitää mietia ennen kirjaitumista. Lisäksi paksut turpat vaikutaa aina tyhmiltä. En oli mikä inkeri viro, vaan kanta moskovalainen ja samassa kokenut mökin turisti, jos joku hakee oleskelusossuihme juopon jälkeen - se muualla. Mun pysyvä paikka on Moskova.
En lue jopa viesteja jos profilin ikä ei käy !

Puumanmetsästäjat, tansijavt,YH. ISKÄT, "alko kädessä" ja salasankarit menekaa karhun p erseen ! Muutoin pesään metsästä siellä.
Vihaan. PITÄÄ ENSIKSI LUKEA !!! Vaikkapa pari tekstin osia Alempi !
Joskus naurataa yleispaikkalis lause " saat mitä tilaat" , no saitte jotain tilauksista ?
Mununkin tilaus LUE ( vihdoin) IHANNEKUMPANI! sitten saa mietia ja ehkä kirjoitaa. Ja ilman kuva yleispaikkalla en käsittele, se tarkoitaa setä varattu. Älä kerro mulle satuja Työsta.(vaikka jos yritäjä huijari olisi toinen syy olla piilossa jopa treffisivulla.Bugagaa.no taaskin Miksi mulle Huijari. BLOK kaikille kuvatomille..äläka pyoritele jalan keskellä !!!


Tiedän mun kropasta..näytäkaa Oma.....vyötaro kaks metrinen ja läski kaikialla Lihaksia asemesta.
Läskille just läskinainen. Se on teidan "tilaus".

Vihdoin feikit loppuun.
Mulla tasaarvoinen kenttä, jos on nähnyt jotain, entä itse piilosalassa saat blok. Se on kultamedaljonki "sankarille".
S.setä aina odotaa, että Joku juoksee perässä ja Pyydä Kuvansa..saa ajatella että se poptähti.

FLIRT BLOKATTU !
Kuvaton tai kuvan kanssa olisi samantekevä !
Jos flirt paras aloitus - blok paras vastaus.
"Tasavalta".

Kaikki kuvattomat feikit salassa - poistettu lopuksi.
Sen viestit ja ajatukset mitätömmia.
Real (kuva, täynnä profiili, omat toiveet esille) vain tervetullut tänne !
Salaperäisille idiotille kuuma tervehdys. Mulla ei lisävoimaa huomaa harmafeikeja, kun on värikäitä realnäköisina.
Olen visual.persoona.
Kaikki info(tiedot) silmijen kautta parempi toimii mun kohtaan. Kuin plapla ilman Todistusta.

Seksinälköiset sedät ovat Ikäviä. .,vihata ja Ärsyttää teidan nauretavia ongelmia, mitä luulette häirikko kiihotaa, voin tarjota Potkia säälistä.

SirkuS Vaan..vielä kerta kuvaton flirt blokattu ! Hae sama Harmaa Naista.
Jos joku profiili ei käy on blokattu Pysyvästi.
Se merkki, että pakko etsiä jotain muita.
Mun intuitio ei petä.

Ilman kuvaa en keskustele!......!........! ! !. Piste. Ehdotomasti.
Jos ei saa näytää sitä..syy työ..kuten aina. Ei ole yhteis.tekemistä mitään.
Voitte jatkaa oma sala"työ" rauhassa.
Mun mielestä keskustelu ilman kuvaa" hyväksi käyttö" ja miks pitää lisätä s.listaa kun ei ole aloitusta Tutustua.
EpäRehellisetSedätSalaTöissa.

Jotka ei voi laitaa kuvaansa tässä..sillä on vaikea elämä piilossa..joku innostui kiusata ...kaikki juoksevat teidan perässä...olet varattu..pankki etsi sinua Yms...aha aha....ymmärrän, mielipotilas ja siksi
Lääkari odotaa seuravalla sivustolla.


Tyhjä kuvaton profil BLOK heti.se feik
ja idiot nimimerkkit blok.
Kuvaton profiil eiko parempi kirjoitamaan ajatuksia sama kuvattommille ? Olette yhdessä"peitonalla".
nimimerkkit kivamies komeamies superpupermies komestusdomestosmies ..
ja kaikki Piilossa . en usko

STATUS olen aivan pihalla.

LUE otsikko "ihannekumppani"
tässä
ei ole pyöreä .. jalkapallo loppuunkin
ei ole "lapset asuvat kanssani"
ei ole "naimisissa parisuhtessa oleva "
vain heidan huomio pelastaa minut..kiitos vanhat valehtelijat mutta Ilman teitä onParempi Olo)
ei ole papat
ei ole YH iskät . se aina köyhät ja kaikki resursit lapsille
Ei ole lapselliset vanhat sedät
Ei ole vonkaajat.
Huomakaa jo ÄLÄ varasta mun aika !
kun pidän oma sanoja, siksi en vasta semmoisille.

"vaikka ihan kaikkea en ymmärtänyt..." , Iltasanomat jossain muualla.

Kaikki Asiatommat profiilit suoslistassa ovat blok !! saa Poistua !
PIILOSSA oleva, ensiksi pitäis varmistaa, että olet "tervetullut".

Tungettelevaseksivihje tai s vihjenimimerkit ovat blokattu lukematta heti.
Voitte kokeilla ..ette saa Mitään. Nolla.

Haen vain tutustuminen. Kuka ei osaa se tehdä on mitätön ja muille asioille..tutkittu on. ja kuka ei osaa tehdä lahjat myös mitätön
Torttu aina parempi kuin voileipä

Flirt on blokattu...jos on tarkoitus Tositutustuminen pitää kirjotaa enemmän . Jos tarkoitus että lukisin teidan profiil silloin joo pitää flirtaila ilman mitään odotomassa että tapahtuu joku ihme . Se ihme nimetään suuri blok
Kuvattomat, teidan suuri seikkailu seuravalla sivulla ..kuvaton ja kuvaton on just ihmeSeikkailu kun on joku salaisuus odotaa harmaaruudun takana.


KUVATOMMAT seikkailuhakijat. millä kielellä vielä kirjoitaa Eten halua seikkailua Etenkin Salaagentijen kanssa..joka tekee kaikki vain piilossa varmaan ja nus....se tekee peiton alla musta lasissa ja pimeassa jota nais ei huoma mitään.

Loppu.

Ajatukset Sama !! Muutamia kerta just Tyhmälle..voi olla tulee perille
Tämä vaikuttaa aika lupaavalle :think: On tosin venäläinen ja vähän turhan vanhan mulle.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
132
Hieno homma! Omaan korvaan vaan särähtää se, että kun et olekaan enää "helposti saatavilla", toinen kiinnostuu heti. Kun olet taas tulevaisuudessa enemmän aktiivi (jota ilmeisesti olet luonnostaan), niin mamma muuttuu todennäköisesti passiiviseksi.
Tuo on täysin luonnollista käyttäytymistä naisille, ei mitään ihmeellistä.

Honor-sankarilla ihan liikaa tunteet pelissä, tämä mahdollistaa naiselle pelaamisen ja arpomisen. Jäitä hattuun ja määrätietoisuutta peliin niin epävarman neidon reidet aukeaa hetkessä. Uskomatonta nahjustelua touhu ollut tähän mennessä.

Itse aikoinaan hölmönä nuorena uskoin naisen sanaa. Jos ekalla yrityksellä tuli EI, niin se oli sitten mun osalta NEXT. Mutta naisen "ei" tarkoittaakin vain että ei ihan vielä, yritä uudestaan.


Tulin tänne oikeastaan kehumaan poikien hauskoja ilmoituksia. :)

http://paskattindertyypit.tumblr.com/
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 330
Viestejä
4 192 126
Jäsenet
70 723
Uusin jäsen
RSpa76

Hinta.fi

Ylös Bottom