Xbox One & One X keskustelu

Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
37
Kiitos mölyä kovalevyvinkistä, hyvin toimii!

Seuraava ongelma on ohjaimessa, mikä on originaali boksin mukana tullut. A ja X nappi jäävät pohjaan painettaessa ja ovat muutenkin aika kohmeita. Mikä olis helpoin tapa fiksata?
 

-W-

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
33
Jos joku ei tiedä, ja ärsyttää kun konsolin storen pelien videot lähtee automaagisesti pyörimään niin sen saa pois. Painamalla starttia siinä myyntisivulla aukeaa asetukset ja sieltä autoplay pois päältä. Voi olla ihan perustietoa, mutta itse en tätä tiennyt.
Kiitos tosiaan vinkistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
31
Onko jengi päässyt vielä kikkailemalla ostamaan pelejä muiden maiden storesta? Hiukan hirvittää maksaa 70€ konsolipelistä (CoD BO4), mutta kavereiden pelatessa kyseisellä alustalla halu ostaa kyseinen peli boxille on suuri :D
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Onko jengi päässyt vielä kikkailemalla ostamaan pelejä muiden maiden storesta? Hiukan hirvittää maksaa 70€ konsolipelistä (CoD BO4), mutta kavereiden pelatessa kyseisellä alustalla halu ostaa kyseinen peli boxille on suuri :D
Jenkkitili, ostan aina kaikki digipelit sieltä.

Eikö sulla ole yhtään Xboxin omaavaa kaveria jonka kanssa voisit jakaa digipelit (game sharing)? Puolittaa vielä pelien hinnat. Omasta pelikirjastosta löytyy nyt jotain 80kpl pelejä ja sitten kaveri jonka kanssa ollaan tehty tuo jako otti vielä game passin, niin sekin jakaantuu mulle käyttöön automaattisesti. Siellä on kai jotain vajaa 200 peliä tarjolla, mutta en ole ehtinyt vielä kunnolla perehtymään.

Onhan tämä Xboxilla pelaaminen nyt ihan naurettavan halpaa kun vertaa muihin konsoleihin tai vaikkapa Xbox 360-aikoihin.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Niin, miten tuo toimii jos ostat pelin lataamalla, voiko tuosta vaan jakaa kaverille ja molemmat pelata ilman rajoituksia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Niin, miten tuo toimii jos ostat pelin lataamalla, voiko tuosta vaan jakaa kaverille ja molemmat pelata ilman rajoituksia?
Ei tässä ole mitään game sharingia. Ihmiset vain käyttää sitä termiä tuosta että laitetaan kaverin konsoli omaksi "home xboxiksi" niin kaveri pääsee käyttämään sun kirjastoa ja kun kaverin tilille merkataan sun konsoli niin pääset sen peleihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Ei tässä ole mitään game sharingia. Ihmiset vain käyttää sitä termiä tuosta että laitetaan kaverin konsoli omaksi "home xboxiksi" niin kaveri pääsee käyttämään sun kirjastoa ja kun kaverin tilille merkataan sun konsoli niin pääset sen peleihin.
Onko tuossa se että heittää toisen pihalle jos toinen käynnistää pelin?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Heh, hauskaa että pelien halpuutta perusteellaan porsaanreijällä, joka on laajentunut digitaalisen levityksen myötä. Samahan onnistui jo Xbox 360:llä, kunhan latasit kaverin Xboxille gamertagisi ja teit oston sieltä. Konsoli, jolta peli ostettiin, määritettiin automaattisesti "home xbox", jolla oli lupa avata peli kenen tahansa gamertagilla. Kotonasi sitten pelasit peliä yhtä hyvin, koska kaikki ostamasi pelit pystyit avaamaan myös gamertagilla, jota käytettiin ostoon. Liitos tapahtuu siis erikseen konsoliin ja gamertagiin.

Halpana hintana tämän mainostaminen on kuitenkin suurin piirtein sama, kuin yksi ostaisi GOGista DRM-vapaan videopelin ja jakaa sen kaikille saman kaupungin PC-pelaajille. Sama asia onnistuu vain pienemmässä skaalassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Heh, hauskaa että pelien halpuutta perusteellaan porsaanreijällä, joka on laajentunut digitaalisen levityksen myötä. Samahan onnistui jo Xbox 360:llä, kunhan latasit kaverin Xboxille gamertagisi ja teit oston sieltä. Konsoli, jolta peli ostettiin, määritettiin automaattisesti "home xbox", jolla oli lupa avata peli kenen tahansa gamertagilla. Kotonasi sitten pelasit peliä yhtä hyvin, koska kaikki ostamasi pelit pystyit avaamaan myös gamertagilla, jota käytettiin ostoon. Liitos tapahtuu siis erikseen konsoliin ja gamertagiin.

Halpana hintana tämän mainostaminen on kuitenkin suurin piirtein sama, kuin yksi ostaisi GOGista DRM-vapaan videopelin ja jakaa sen kaikille saman kaupungin PC-pelaajille. Sama asia onnistuu vain pienemmässä skaalassa.
Tässähän on ihan Microsoftilta ohjeet miten se tehdä
https://support.xbox.com/en-US/games/game-setup/my-home-xbox
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
No totta ihmeessä on ohjeet, koska ominaisuus on tarkoituksellinen - tottakai omalta Xboxiltasi pitää muidenkin päästä pelaamaan pelejä kuin itsesi. Ja jos taloudessa (tai vaikkapa vapaa-ajan asunnossa) on useampi Xbox, niin yhdestä täytyy tehdä primäärinen. Jos pelit olisivat sidottu vain käyttäjätiliin, pelaisivat lapset tai muut perheenjäsenet sitten aina pääkäyttäjän tilillä. Nykyiselläänhän tämä ei oikein toimi, kun kaikki saavutukset, kaverilistat ja usein tallennuksetkin ovat sidottu gamertagiin. Family share on homman pointti.

"If you have more than one Xbox One console, or if you sign in on multiple consoles, we recommend you designate the most frequently used console as your home Xbox."

Ei Microsoft siis ohjeista, että osta 50% vähemmän pelejä vaihtamalla My Home Xbox -liitetyt konsolit päikseen ja jakamalla kaikki pelinsä kaverille.

Xbox 360:llä tuo tietääkseni toimi tosiaan per-game basis, eli päätteli kotikonsolin sen perusteella, millä konsolilla istuit peliostoksen tehdessäsi. Ei sillä, Microsoftin ongelmahan tuo pitkälti on. Steamissa samanlainen kirjaston jakaminen onnistuu, mutta a) se jättää esimerkiksi nettipelit pääosin jakamatta ja b) se lukitsee koko kirjaston yhden käyttäjälle kerrallaan, jolloin se vastaa samaa kuin fyysinen pelilevyn lainaaminen... paitsi tiukemmin, koska tosiaan koko kirjasto lukittuu aina kerrallaan, eli oikeastaan vastaa samaa kuin rahtaisit kerralla koko pelihyllyn sukulaisellesi (tai kaverillesi).

Joka tapauksessa, hintojen "halpuutta" ei tällä oikein voi perustella. Samahan se PS4-pelaaja vie sen pelilevynsä kaverille lainaan, Steamissa käytetään family sharea (joka ei vaadi dna-testejä sukulaisuuden todistamiseksi) jne. Xboxilla ominaisuuden väärinkäyttö tuntuu vain olevan huomattavasti helpompaa, varsinkin kun se kerran jakaa kaikki Game Pass -tilaukset ja muut samalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
No totta ihmeessä on ohjeet, koska ominaisuus on tarkoituksellinen - tottakai omalta Xboxiltasi pitää muidenkin päästä pelaamaan pelejä kuin itsesi. Ja jos taloudessa (tai vaikkapa vapaa-ajan asunnossa) on useampi Xbox, niin yhdestä täytyy tehdä primäärinen. Jos pelit olisivat sidottu vain käyttäjätiliin, pelaisivat lapset tai muut perheenjäsenet sitten aina pääkäyttäjän tilillä. Nykyiselläänhän tämä ei oikein toimi, kun kaikki saavutukset, kaverilistat ja usein tallennuksetkin ovat sidottu gamertagiin. Family share on homman pointti.

"If you have more than one Xbox One console, or if you sign in on multiple consoles, we recommend you designate the most frequently used console as your home Xbox."

Ei Microsoft siis ohjeista, että osta 50% vähemmän pelejä vaihtamalla My Home Xbox -liitetyt konsolit päikseen ja jakamalla kaikki pelinsä kaverille.

Xbox 360:llä tuo tietääkseni toimi tosiaan per-game basis, eli päätteli kotikonsolin sen perusteella, millä konsolilla istuit peliostoksen tehdessäsi. Ei sillä, Microsoftin ongelmahan tuo pitkälti on. Steamissa samanlainen kirjaston jakaminen onnistuu, mutta a) se jättää esimerkiksi nettipelit pääosin jakamatta ja b) se lukitsee koko kirjaston yhden käyttäjälle kerrallaan, jolloin se vastaa samaa kuin fyysinen pelilevyn lainaaminen... paitsi tiukemmin, koska tosiaan koko kirjasto lukittuu aina kerrallaan, eli oikeastaan vastaa samaa kuin rahtaisit kerralla koko pelihyllyn sukulaisellesi (tai kaverillesi).

Joka tapauksessa, hintojen "halpuutta" ei tällä oikein voi perustella. Samahan se PS4-pelaaja vie sen pelilevynsä kaverille lainaan, Steamissa käytetään family sharea (joka ei vaadi dna-testejä sukulaisuuden todistamiseksi) jne. Xboxilla ominaisuuden väärinkäyttö tuntuu vain olevan huomattavasti helpompaa, varsinkin kun se kerran jakaa kaikki Game Pass -tilaukset ja muut samalla.
Luulisi että Microsoft olisi silti yrittäny tehdä jotain jos tämä olisi niille ongelma
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Luulisi että Microsoft olisi silti yrittäny tehdä jotain jos tämä olisi niille ongelma
Nehän on välillä "mainostanutkin" mm. Gamepassiä että sitä voi käyttää tuon sharingin yli ja kuten myös Live-ajan voi jakaa.

Erohan Xboxilla on muihin konsoleihin nähden se, että tuossa ei ole rajoitusta kauppapaikoillekkaan eli voi shoppaa vaikka jenkkistorestakin tai käyttää vaikka jenkki-koodeja jotka on worldwide koodeja (muutamaa poikkeusmaata lukuuntottamatta - eli toimii Suomessakin).

Samaan hengenvetoon voisi todeta, että yleisesti tuskin Xbox Game Passiäkään olisivat koskaan tuoneet markkinoille 1st partyjen tulolla, jos olisi joku ongelma heidän businessmallissaan.
 
Liittynyt
29.05.2018
Viestejä
338
xboxissa käytetty ulkosta levyä, ei toiminut kunnolla. Mitäs taikoja tuolle nyt pitikään tehdä että saa pc:ssä toimimaan. Nythän pc ei sitä tunnista laisinkaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
515
xboxissa käytetty ulkosta levyä, ei toiminut kunnolla. Mitäs taikoja tuolle nyt pitikään tehdä että saa pc:ssä toimimaan. Nythän pc ei sitä tunnista laisinkaan.
Computer Management -> Disk Management:n alla pitäisi näkyä ja sitä kautta pystyä formatoimaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Uunituore Call of Duty Black Ops 4: Blackout betan arvio DF:n pojilta.

Xbox One: 1600x900 dynaamisella resoluutiolla 40-60fps
Xbox One X: 3840x2160 dynaamisella resoluutiolla 40-60fps.

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 086
Uunituore Call of Duty Black Ops 4: Blackout betan arvio DF:n pojilta.

Xbox One: 1600x900 dynaamisella resoluutiolla 40-60fps
Xbox One X: 3840x2160 dynaamisella resoluutiolla 40-60fps.

Aika outoa että toistaiseksi sulavin kokemus PS4-pro. Joutuvat ilmeisesti vielä rankasti optimoimaan tuota skaalausalgoritmia. PS4-pro pyörii 1920x1800 ja xboxoneX 2200x1800. XboxOneX:llä kuitenkin pitäisi teoriassa olla paremmat resurssit korkeampiin fps lukemiin mitä PS4-pro ja tämän tyylisissä peleissä se pitäisi priorisoida.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Aika outoa että toistaiseksi sulavin kokemus PS4-pro. Joutuvat ilmeisesti vielä rankasti optimoimaan tuota skaalausalgoritmia. PS4-pro pyörii 1920x1800 ja xboxoneX 2200x1800. XboxOneX:llä kuitenkin pitäisi teoriassa olla paremmat resurssit korkeampiin fps lukemiin mitä PS4-pro ja tämän tyylisissä peleissä se pitäisi priorisoida.
Riippuu myös kuka noita mittaa tai varmaan missä. VGtechilla Xbox One X on yleensä 2800x2160 ja ilman mitään checkerboardia vastaavaa, mutta sama tilanne frame-ratessa että Onella betassa ollut jonkin verran huonompi.

Molemmat Xbox One sekä Xbox One X molemmat omaa paremman CPU kellotaajuuden.

Enemmän tulee olemaan mielenkiintoista että paljonko tulevat optimoimaan koko peliä, koska yhta raskalta myös 5vs5 pelimuodot näyttivät.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Aika outoa että toistaiseksi sulavin kokemus PS4-pro. Joutuvat ilmeisesti vielä rankasti optimoimaan tuota skaalausalgoritmia. PS4-pro pyörii 1920x1800 ja xboxoneX 2200x1800. XboxOneX:llä kuitenkin pitäisi teoriassa olla paremmat resurssit korkeampiin fps lukemiin mitä PS4-pro ja tämän tyylisissä peleissä se pitäisi priorisoida.
Pro versiossa ollaan tehty fiksummin eli fps resoluution edellä. Miksipä väkisin yrittää edes korkeita resoja koska fakta on ettei yksikään konsoli oli kunnollinen 4K laite.

Riippuu myös kuka noita mittaa tai varmaan missä. VGtechilla Xbox One X on yleensä 2800x2160 ja ilman mitään checkerboardia vastaavaa, mutta sama tilanne frame-ratessa että Onella betassa ollut jonkin verran huonompi.

Molemmat Xbox One sekä Xbox One X molemmat omaa paremman CPU kellotaajuuden.

Enemmän tulee olemaan mielenkiintoista että paljonko tulevat optimoimaan koko peliä, koska yhta raskalta myös 5vs5 pelimuodot näyttivät.
Omaa paremman kellotaajuuden kuin mikä?
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Pro versiossa ollaan tehty fiksummin eli fps resoluution edellä. Miksipä väkisin yrittää edes korkeita resoja koska fakta on ettei yksikään konsoli oli kunnollinen 4K laite.


Omaa paremman kellotaajuuden kuin mikä?
Voit mennä rauhassa keskustelmaan tätä vs. vääntämistä omaan threadiin jos edes ylipäätänsä on betoista järkevää näistä vääntää, mutta CPU:ssa on enemmän kelloja Xboxissa oli sitten One tai One X ja kyllä hyvin sen itsekkin tiedät.

Enemmän kiinnostaa se, että kuinka devaajat onnistuvat näissä vanhojen engineiden puukottamisissa dynaamisen reson kanssa. Ei ne battlefieldit eikä codit tähänkään päivään mennessä ole toimineet kuten Halo 5 toimii = pysyy 60FPS vakaana ja resoluutio vaihtaa.

Halo 5:en tapauksessa nimenomaan tekivät enginensä juuri tämä edellä. CODin engine pohjautuu Quaken 3:en vuonna 2003 tehtyyn engineen. Dicen FB taas ei ole niin aggressiivinen reson kohdalla kuin pitäisi olla BF:ien kanssa eli kärsii samasta kuin CODit.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Voit mennä rauhassa keskustelmaan tätä vs. vääntämistä omaan threadiin jos edes ylipäätänsä on betoista järkevää näistä vääntää, mutta CPU:ssa on enemmän kelloja Xboxissa oli sitten One tai One X ja kyllä hyvin sen itsekkin tiedät.
Jätät edelleen sanomatta, mihin vertaat käyttäessäsi komparatiivia "enemmän kelloja". Veikkaan että PS4:ään. Ja varmaankin vertaat S:ää perus-pleseen ja X:ää Prohon etkä vapaasti ristiin.

Enkä siis väitä vastaan, vaan yritän tässä vain avata, mitä yritit sanoa epämääräisillä lauseillasi.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Jätät edelleen sanomatta, mihin vertaat käyttäessäsi komparatiivia "enemmän kelloja". Veikkaan että PS4:ään. Ja varmaankin vertaat S:ää perus-pleseen ja X:ää Prohon etkä vapaasti ristiin.

Enkä siis väitä vastaan, vaan yritän tässä vain avata, mitä yritit sanoa epämääräisillä lauseillasi.
Epämääräisyys johtuu ihan siitä, että en tuo tänne PS4 keskustlua tarkoituksella. Mutta lisättynä, että ihan normi Xbox One eli ei S on enemmän CPU kelloja myös.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Epämääräisyys johtuu ihan siitä, että en tuo tänne PS4 keskustlua tarkoituksella. Mutta lisättynä, että ihan normi Xbox One eli ei S on enemmän CPU kelloja myös.
Epämääräisyys vain pahentaa asiaa. Vaikka konsolisoturoit puolikkain virkkein, konsolisoturoit silti. Ja kuten itse sanoit, teet sitä väärässä ketjussa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 086
OT: kuulostaa vähän Harry Potter meiningiltä. Hän jonka nimeä ei pidä mainitseman... Kai aikuiset ihmiset pystyy keskustelemaan asioista oikeilla nimillä eikä kiemurrella vihjaillen erinäisiä asioita? COD on multiplattari joka tulee xboxin lisäksi PS4:lle ja PC:lle. Hirveä kinaus alkoi kun ihmettelin miksi reilusti tehokkaampi XboxOneX ei pyöritä peliä sulavammin mitä PS4-pro. Kai nyt tuollaisen asian saa mainita ilman että pitää suuttua että nyt mainittiin kilpaileva laite.

/OT
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Voit mennä rauhassa keskustelmaan tätä vs. vääntämistä omaan threadiin jos edes ylipäätänsä on betoista järkevää näistä vääntää, mutta CPU:ssa on enemmän kelloja Xboxissa oli sitten One tai One X ja kyllä hyvin sen itsekkin tiedät.

Enemmän kiinnostaa se, että kuinka devaajat onnistuvat näissä vanhojen engineiden puukottamisissa dynaamisen reson kanssa. Ei ne battlefieldit eikä codit tähänkään päivään mennessä ole toimineet kuten Halo 5 toimii = pysyy 60FPS vakaana ja resoluutio vaihtaa.

Halo 5:en tapauksessa nimenomaan tekivät enginensä juuri tämä edellä. CODin engine pohjautuu Quaken 3:en vuonna 2003 tehtyyn engineen. Dicen FB taas ei ole niin aggressiivinen reson kohdalla kuin pitäisi olla BF:ien kanssa eli kärsii samasta kuin CODit.
Pitäisikö sinun vähän löysätä pipoa kun toistuvasti hyökkäät mielipiteitä vastaan? Minkä minä sille voin jos Pro versio oli tehty fiksummin. Kelloja on Onessa aavistuksen enemmän kuin PS4:ssä mutta GPU puolella onkin sitten HD 7790 vs HD 7850 joka näkyy hyvin em. CoDissa. Samat ylikellotetut tuhnut jaguarit on sitten näissä "tehokonsoleissakin" joka näkyy lähes jokaisen pelin suorituskyvyssä.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 156
Pitäisikö sinun vähän löysätä pipoa kun toistuvasti hyökkäät mielipiteitä vastaan? Minkä minä sille voin jos Pro versio oli tehty fiksummin. Kelloja on Onessa aavistuksen enemmän kuin PS4:ssä mutta GPU puolella onkin sitten HD 7790 vs HD 7850 joka näkyy hyvin em. CoDissa. Samat ylikellotetut tuhnut jaguarit on sitten näissä "tehokonsoleissakin" joka näkyy lähes jokaisen pelin suorituskyvyssä.
Tuolla lienee sopivinta jatkaa.
PC, PS4, Xbox One & Wii U - yhteinen väittelyketju
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Riippuu myös kuka noita mittaa tai varmaan missä. VGtechilla Xbox One X on yleensä 2800x2160 ja ilman mitään checkerboardia vastaavaa, mutta sama tilanne frame-ratessa että Onella betassa ollut jonkin verran huonompi.

Molemmat Xbox One sekä Xbox One X molemmat omaa paremman CPU kellotaajuuden.

Enemmän tulee olemaan mielenkiintoista että paljonko tulevat optimoimaan koko peliä, koska yhta raskalta myös 5vs5 pelimuodot näyttivät.
Pelkän CPU taajuuden tuijottaminen kun ei edelleenkään kerro yhtikäs mitään, kun perus Onella menoa jarruttaa DDR3-muistin hitaus, jota sitten Esramilla yritettiin purkkapaikata. Vai onko mielestäsi sattumaa että One X:ään valittiin muistien osalta vastaava ratkaisu kuin kilpailijalla?

OT: kuulostaa vähän Harry Potter meiningiltä. Hän jonka nimeä ei pidä mainitseman... Kai aikuiset ihmiset pystyy keskustelemaan asioista oikeilla nimillä eikä kiemurrella vihjaillen erinäisiä asioita? COD on multiplattari joka tulee xboxin lisäksi PS4:lle ja PC:lle. Hirveä kinaus alkoi kun ihmettelin miksi reilusti tehokkaampi XboxOneX ei pyöritä peliä sulavammin mitä PS4-pro. Kai nyt tuollaisen asian saa mainita ilman että pitää suuttua että nyt mainittiin kilpaileva laite.

/OT
Kieltämättä joo, mutta tämä linjaus on moderoinnin määrittämä ja sen kanssa pitää pärjätä, vaikka aiheuttaakin välillä varsin surkuhupaisia tilanteita. :)

Enemmän kiinnostaa se, että kuinka devaajat onnistuvat näissä vanhojen engineiden puukottamisissa dynaamisen reson kanssa. Ei ne battlefieldit eikä codit tähänkään päivään mennessä ole toimineet kuten Halo 5 toimii = pysyy 60FPS vakaana ja resoluutio vaihtaa.

Halo 5:en tapauksessa nimenomaan tekivät enginensä juuri tämä edellä. CODin engine pohjautuu Quaken 3:en vuonna 2003 tehtyyn engineen. Dicen FB taas ei ole niin aggressiivinen reson kohdalla kuin pitäisi olla BF:ien kanssa eli kärsii samasta kuin CODit.
Se Halo 5 kun ei edelleenkään ole 60 fps vakaa huolimatta dynaamisesta resosta, etenkään Warzonen osalta, joten päivittäisitkö nyt edes tietosi tämän osalta?
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126


"With this new input support at the platform level, developers can now build mouse and keyboard support in their games if and how they choose. It’s important to note that mouse and keyboard support for games is added on a title-by-title basis, entirely at developers’ discretion. For all other titles, nothing changes. Mouse and keyboard input is not enabled by default for games.

Each development team knows their titles best and we support them in creating the right experience for their games as they see fit, to ensure an optimal and fair gaming experience. Warframe will be one of the first titles testing mouse and keyboard input when the feature arrives to Insider in the coming weeks.

While most wired or wireless USB keyboards and mice will work on Xbox One, we know access to best-in-class hardware is a must. That’s why we’re partnering with a premiere peripheral manufacturer in the gaming hardware space – Razer – to bring you the best possible mouse and keyboard experience for this new functionality. We’ll have more to share soon on this partnership, but for now check out Razer’s website and our Xbox Twitter and Facebook pages for a sneak peek.

We’ve been working closely with studios of all sizes to ensure mouse and keyboard experiences on console are fun, fair and correctly balanced, and look forward to introducing more games with support for mouse and keyboard input in the future. Tune into the November 10 edition of Inside Xbox for more details about additional titles supporting mouse and keyboard, and to learn more about our partnership with Razer."





Xbox Game Passiin lisää pelejä, mm. Forza Horizon 4 tulee sinne julkaisupäivänä joka on 92 metacriticissä tällähetkellä.


 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
931
Toivottavasti tuo johtaa siihen että PC ja Xbox KB/M pelaajat voivat jatkossa pelata yhdessä, ei ole enää mitään syytä erotella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Tuota onkin monet mm. Sims 4:n pelaajat kysellyt pitkään. Jospa EA tuon päivittäisi sinne (ja Colossal Order Cities Skylinesiin).
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Jonkin aikaa tauolla ollut Xbox-show "X" (tunnettiin myös nimellä X0) tekee paluun tänä vuonna, tarkemmin sanottuna marraskuun 10.-11. päivä: Xbox X018

X (Xbox show) - Wikipedia

Phil Spencerin mukaan showssa on luvassa on mm. 1st party ja 3rd party-julkistuksia. Toivottavasti myös uusista pelistudio-hankinnoista kuultaisiin lisää. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Tuota onkin monet mm. Sims 4:n pelaajat kysellyt pitkään. Jospa EA tuon päivittäisi sinne (ja Colossal Order Cities Skylinesiin).
Ea on kyllä niin surkea ja pihi firma ettei kyllä laita pennin latia tuohon ellei sitten DLC:nä tuo :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Toivottavasti tuo johtaa siihen että PC ja Xbox KB/M pelaajat voivat jatkossa pelata yhdessä, ei ole enää mitään syytä erotella.
Kunhan saavat myös konsoleille +60 fps ruudunpäivityksen, FoV:n ja detailien säädön, niin siinä vaiheessa PC:n ja Xboxin crossplayssa hiirellä ja näppiksellä on edes etäisesti järkeä. Muussa tapauksessa konsolipelaajat antavat turhaan tasoitusta masterracelle.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Toivottavasti tuo johtaa siihen että PC ja Xbox KB/M pelaajat voivat jatkossa pelata yhdessä, ei ole enää mitään syytä erotella.

Ainakin teoriassa on mahdollista, että nämä XIM yms. käyttäjät ohjataan sit Xbox KB/M ja PC pelaajien sekaan, joka olisi hyvä juttu.

Xboxilla pääsee piakkoin pelaamaan cross-playnä myös Playstationin kanssa. Seuraavaksi Codit, Fifat, Änärit, Rocket Leaguet, Battlfieldit jne?

 
Viimeksi muokattu:

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
Ainakin teoriassa on mahdollista, että nämä XIM yms. käyttäjät ohjataan sit Xbox KB/M ja PC pelaajien sekaan, joka olisi hyvä juttu.
Totta, mutta veikkaan ettei ole intressejä alkaa jollain algoritmejä mittaamalla ja tutkimalla selvittää kenellä käytössä. Näkyy kuitenkin normi ohjaimena.

Mielenkiintoista kyllä jos alkaa löytyä hiiri tukea, vaikka telkun input lagilla ja 30fps räiskintäpeleissä saattaakin olla karmiva kokemus.
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Totta, mutta veikkaan ettei ole intressejä alkaa jollain algoritmejä mittaamalla ja tutkimalla selvittää kenellä käytössä. Näkyy kuitenkin normi ohjaimena.

Mielenkiintoista kyllä jos alkaa löytyä hiiri tukea, vaikka telkun input lagilla ja 30fps räiskintäpeleissä saattaakin olla karmiva kokemus.
Niillä on se tuki jo APIssa eli devaajat voi sen jo nyt tehdä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 542
Viestejä
4 165 882
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom