World of Warcraft

Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
7
(A) Pari Pelikaljaa-Ravencrest 5/11M etsii aktiivisia pelaajia täyttämään Mythic rosteria. 2 raidipäivää to ja su klo 20.15-23.00. Mikäli olet aktiivinen ja mieluiten valmiiksi gearattu Mythic raidaamista varten niin liitythän joukkoomme! Meillä on hyvä porukka. :)

Mun battletagi on #fabled2626, että sinne vaan viestillä jos heräsi kiinnostus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Pitkästä aikaa tuli palattua wowin pariin niin löytyisiköhän jotain suomi kiltaa jossa pääsis alottelemaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Ostin kuukauden peliaikaa pitkästä aikaa ja harmillisesti kyllä aika puulta tää pelaaminen maistunut. :( Tulispa lisäri jo. On kyllä perseestä miten vaikea toi Legion lentämis taito on saada. :/
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Onkos joku vetänyt tuota Protection Paladin Artifact Challenge tehtävää läpi? Itse hakannut tuota jo varmaan 5-7 tuntia ja iman minkäänlaista tulosta. Ekalta bossilta saan about 1/10 hipoista pois. Joko kuolen tai lennän ulos mapilta. Ihan päivänselvät ohjeet mutta ihan vitun mahdotonta vaan päästä tuota läpi.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
139
Niamu: Mikä ilvl? Tankkichallenget ovat kaikki kohtalaisen ikäviä, mutta ilvl auttaa paljon, joku 930 auttaa kummasti. Jos olet engineer niin kannattaa laittaa viittaasi gobling glider-tinkeri ja sitten joku pikanäppäin millä voit pelastaa itsesi minuutin välein. Jos et ole engineer niin voit joko craftia goblin glider kittejä altilla tai ostaa AH:sta.

Se auttaa myös että pullaat sen inquisiittorin justicella max rangelta ja juokset karkuun jolloin se siirtyy keskemmäksi huonetta, paras olisi Velenin viereen, kun velen iskee aika lujaa meleessä.

Addonia suosittelen, itse käytin Deadly bossmodin omaa, johon laitoin custom äänenä "Run away" aina kun tuli infernal slam. No kun olet saanut ykkösvaiheen sulavasti tehtyä niin kakkosvaihe on paljon vittumaisempi :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
943 taisi olla ilvl. Täytyy ottaa vinkeistä vähän oppia ja koitella uudestaan. Dbm käytössä ja täytyy ton säätämiseen vähän tutustua myös
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 153
Ostin kuukauden peliaikaa pitkästä aikaa ja harmillisesti kyllä aika puulta tää pelaaminen maistunut. :( Tulispa lisäri jo. On kyllä perseestä miten vaikea toi Legion lentämis taito on saada. :/
Mä jaksoin pelata muutaman kuukauden, mutta sitten tuli kyllästyminen. Noh, lisäosan tultua sitten taas...
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
139
Jeps, jos tylsää on niin Artifact challengen tekeminen on ihan mukavaa puuhaa kyllä. Oma hommansa on tietysti levelittää hahmot 110 leveliin ja sitten pari viikkoa gearata niitä.

Kaikki sain tehtyä, osa muuttuu erittäin helpoiksi kaman kanssa, lähinnä dps challenget (impossible foe ja se mato). Mutta ilvl helpottaa kaikkia kun taisteluista tulee lyhyempiä. Tankki/Healer challenget ovat silti vaikeimmat, knockback on ikävä ja healer challengessa pitää olla valveilla. Tosin sub rogue/frost mage/arcane mage on myös kohtuullisen ikäviä kun monta mahdollisuutta munata. Affli ja Shadowpriest voivat cheesata oman challengen helpommaksi, muuten ne olisivat erittäin vaikeita.

Oma vaikeuslistani helposta vaikeimpaan (kun ~930-940 ilvl, ~69 aseen lvl, 2kpl legejä):
- Fire mage, Elemental shaman Unholy DK
- Windwalker monk, Arms Warrior, Havoc DH
- Shadow priest, Affliction Lock
- Discipline priest, Retribution paladin, Enhancement shaman, Survival hunter
- Markmanship hunter, Destruction lock, Beastmaster hunter, Balance Druid
- Frost DK, Fury warrior, Feral druid, Combat rogue, Assasination rogue
- Sub rogue, Arcane mage, Frost mage
- Shaman
- Holypriest/Holy paladin/Mistweaver monk
- Restodruid
- Vengeance DH
- Prot warrior/Brewmaster monk
- Prot paladin/Blood DK

Tosin DK challenget tein aika aikaiseen jossain 910ivl tienoilla joten niiden sijoittelu hankalaa. Muut suunnilleen samaan aikaa 1-3 kk aikana vastaavilla itemleveleillä. Osalla jotkut osat taisteluista on helppoja, mutta taas osa jutuista on isompia ongelmia, etenkin immuniteetit pelastavat monta yritystä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Mikähän on näissä authenticator dongeleissa käyttöikä? Tuo oma ollu sen 8 vuotta että pitäisköhän tässä vähinerin vaihtaa mobiiliin :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Viimekerralla pelatessa, tuli munkille hankittua mountti. Iha jännä kun välillä ratsu alkaa hölisemään ja juttelemaan.
Sen jälkeen ei ole ollutkaan kuukauteen mitään tavoitetta pelissä, niin ei ole tullut pelattuakaan.
 

Axu

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Mikähän on näissä authenticator dongeleissa käyttöikä? Tuo oma ollu sen 8 vuotta että pitäisköhän tässä vähinerin vaihtaa mobiiliin :D
Vaihdoin itse viime vuonna ja kannattaa mobiiliin vaihtaa ihan vain paremman käyttökokemuksen takia.
Ei tarvitse numeroita naputella, vaan käy appsista vaan hyväksymässä pyynnön.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 855
Mikähän on näissä authenticator dongeleissa käyttöikä? Tuo oma ollu sen 8 vuotta että pitäisköhän tässä vähinerin vaihtaa mobiiliin :D
On ollu n.10 vuotta käytös( en nyt muista oliko 06 vai 08 hankittu ) hyvin vielä pelittää. Muistaakseni 20 vuotta lupasivat patterille käyttöikää
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 008
On ollu n.10 vuotta käytös( en nyt muista oliko 06 vai 08 hankittu ) hyvin vielä pelittää. Muistaakseni 20 vuotta lupasivat patterille käyttöikää
oman ja puolison laitteet hajonnu, eka 5-6v kohalla alko näyttään virhekoodia ja toinen lähempänä kymmentä en muista tarkasti. Vasta hajos vuoden vaihteessa toinen ja se oli ollut viimisen vuoden tytön leluna ja syöty, hakattu, heitelty, ylikävelty ja vaikka mitä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Itellä irtosi ja meni kadoksiin 6 vuoden jälkeen se tarra, missä on palautuskoodi jos dongle menee rikki. Tuli siirryttyä silloin mobiiliin ja kyllähän tuo on helpompi käyttää.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Oliskos jollain tietoa mistä mahtaisi löytyä jotain suomi porukkaa jotka vetäisi noita raideja? Itse vedellyt pala tankilla noita normeja mutta kiinnostaisi opetella vähän noita vaikeampiakin. Kun yleensä random porukalla on vähän turhan usein pelkkää sähläämistä. Ikääkin porukalla saisi olla mieluiten siinä 30 tienoilla. Suhkoht aktiivisesti tulee pelattua mutta kuitenkin silleen että muutakin elämää on myös. Battletagi: Niamu#2739
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Onkos ollu jotakin jo BfA:n proffuista että onko esim inscription yhtä turha kuin Legionissa vai kannattaisiko rollata alchemy tuon sijasta?
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 008
Onkos ollu jotakin jo BfA:n proffuista että onko esim inscription yhtä turha kuin Legionissa vai kannattaisiko rollata alchemy tuon sijasta?
Turha ja turha, makso suurimmaan osan mun peliajasta koko legionin aikana. :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Eipäs tällä viikolla paljon tarvii pelailla wowia kun ei ole mitään jakoa saada mythic dungeoneista gearia kun explosive tällä viikolla. Heroic raidiinkaan ei pääse vielä 953 ilevelillä...
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Tarvis vähän jeesiä. Ite tykästynyt pelaamaan paladin tankkia ja healeriä. Hiiluna oon paska siihen vois joku heitellä ihan yleisesti vähän vinkkejä. Tankkina taas raidia vedellyt ja normi antorus menee vaikka silmät kiinni mutta kun oon koittanut (omassa groupissa) tankkaamista niin joka kerta pysähtynyt aggramariin. Siinä kohtaan kun täytyy tauntata toiselta tankilta (kun se toinen on kerännyt stäkkejä) Aggramar iskee sen foe brakerin niin se one hittaa mut vaikka käytän Shield of the righteoussin? Varmaan on jotain mitä en ole tajunnut? Itellä tankin ilvl 956...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
891
Pitää stackata raidi groupin kanssa että se braker damage jakantuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Pitää stackata raidi groupin kanssa että se braker damage jakantuu.
Tarkoitan sitä vihun spelliä että ennen kuin lyö koko tiimiin sen joka heittää tiimiä taakse päin.

toinen tankki stäkkää -> toinen tankki taunttaa -> toinen tankki taunttaa tiimiin. Tarkoitan tota keskimmäistä.

Olen kyllä lukenut ja katsonut videoita mutta jotenkin tuntuu että jotain uuppuu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Uppia uppia
Onko porukka jo innoissaan huomisesta pre patchistä?/Ensi kuussa julkaistavasta lisäristä. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Ei siinä prepatchissa nyt mitään mahdottomia tainnut edes olla, joku quest chain ja uudet talentit? Sen verran varmasti pitää logata että käy niitä kattelee vähän mutta tuskin ennen lisäriä pahemmin tulee muuten pelattua. Lisäriä kyllä odotan ihan innolla. :)
 

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Jotain isoa oli tapahtunassa global cooldownin suhteen?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 559
Itsehän sorruin tuossa viime viikolla ostamaan ennakkoon perusversion, ostan fyysisen collectorsin niin saa tuohon menneet rahat takaisin battle.net-tilille käytettäväksi.
Veikkaan että ostan nyt käynnissä olevan 2kk kortin kaveriksi vielä toisen ennen kuin wow saa taas jäädä toistaiseksi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
48
Saa nähdä tuleeko sorruttua. Joka lisäriin tullut mentyä pelaamaan ja valitettavasti olen pettynyt wotlkin jälkeen joka kerta. Classiccia odottelen innolla.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Saa nähdä tuleeko sorruttua. Joka lisäriin tullut mentyä pelaamaan ja valitettavasti olen pettynyt wotlkin jälkeen joka kerta. Classiccia odottelen innolla.
Sama homma, Legion jäi jo ostamatta kun WoD oli sellainen pettymys ja selvä homma että peli on jo niin erilainen ja syyt joiden vuoksi sitä jaksoi pelata vanilla-wotlk ovat jo kuopattu. MMO:na toki varmasti hyvä, mutta melkein pelaa mielummin FFXIV jos jotain.

Legacya odotellessa ja toivoa että mukaan ei ängetä pahimpia "uudistuksia" kuten group finderia eikä mielellään cross realmejakaan.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
84
Itse ostin tänään prepatchin päivänä ekan kerran peliaikaa vuoteen ja 3 kuukauteen ja ajattelin testata. Vain huomatakseni että uudistusten myötä pelistä on tullut pelikelvoton. Vielä tuo reilu vuosi sitten mun vanha läppäri pyöritti vaivatta 35-60fps kutakuinkin mediiumilla, nyt ei pääse low:lla edes 35 fps. Jokin meni siis taas vaihteeks vikaan. Addonit on päivitetty ja näyttiksen ajuritkin.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 811
Minimivaatimukset nousi tässä pätsissä. En tosin muista mistä mihin mutta voi olla ettei tällä työläppärilläkään enää peli pyöri siedettävästi. En ole vielä ehtinyt kokeilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Siis mitä helvettiä wowille nyt tapahtui? :confused: Kun battlenetin käynnistin niin valitti jotain ajureista.

Peli käynnistyi ikkunassa eikä ole enää asetusta laittaa sitä ei ikkunatonta tilaa.

Sitten UI on aivan vituillaan. Siis näyttääkö teilläkin se tältä:



Ei auta vaikka päivitin ajurit ja addonit. :(

Tältä sen pitäisi näyttää:



Mikä avuksi? Onko teilläkin kaikki päin persettä käyttöliittymässä?
 
Viimeksi muokattu:

JesseR

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 075
Itse ostin tänään prepatchin päivänä ekan kerran peliaikaa vuoteen ja 3 kuukauteen ja ajattelin testata. Vain huomatakseni että uudistusten myötä pelistä on tullut pelikelvoton. Vielä tuo reilu vuosi sitten mun vanha läppäri pyöritti vaivatta 35-60fps kutakuinkin mediiumilla, nyt ei pääse low:lla edes 35 fps. Jokin meni siis taas vaihteeks vikaan. Addonit on päivitetty ja näyttiksen ajuritkin.
Olishan se outo jos laitevaatimukset olis samat kun esim. 10vuotta sitten? En koe mitenkään viallisena että kun uudistetaan niin vaatii enemmän tehojakin :bored:
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
84
Olishan se outo jos laitevaatimukset olis samat kun esim. 10vuotta sitten? En koe mitenkään viallisena että kun uudistetaan niin vaatii enemmän tehojakin :bored:
Mutta jos Core i7, 8Gb RAM ja GeForce 635GT M ei pyöritä edes lowlla siedettävästi vaikka reilu vuosi sitten näin teki ja vielä lähinnä mediumasetuksilla tarkoittaa että joku meni vähän vikaan. Mutta se mitä tein tutkimusta itse niin huomasin etten ole yksin. Joillakin huomattavasti tehokkaammat koneet ei jaksa pyörittää peliä. Monet väittävät syyksi tuota ettei peliä saa enää ikkunattomaan tilaan ja DX11 pakotusta. Legionissakin oli ikkunatilassa ongelmana fps mutta ikkunattomassa tilassa fps pomppas liki tupliin.
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
598
Ei nyt pahalla, mutta onhan tuo näyttis ihan luokattoman huono pelaamiseen. Muutenkin wowin graafista ilmettä olisi saanut päivittää lähemmäksi nykyaikaa. Toki ymmärrän ettei blizzsrdia se kiinnosta, kun asiakkaita on muutenkin ja iso osa pelaa peliä jollain taskulaskimilla.

Itse olen koittanut pitää pääni ja jättää tämän ensimmäiseksi lisäriksi jota en edes testaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
304
En ole itse huomannut profiilin koneella mitään eroa entiseen, tosin windowed full screenillä olen pelannut niin kauan kun se on ollut saatavilla. Asetukset lähes tapissa jokaisesta kohdasta, render scale jossain 120%. Harvemmin fps alle 50 putoaa paitsi joissain tietyissä tunnetuissa fps droppi kohdissa (Suramar..).

Pari kuukautta tuli ostettua lisäsin lisäksi peliaikaa levuttanut altteja tuonne 110 muutaman. Kaippa tässä jotain läpsyttelyä kerkee harrastaa ennen lisäriä, sitten pari kuukautta ja burn outti päällä :facepalm:
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 548
Jännää nillitystä, omalla i5-2500K ja 1060 ei niin mitään eroa pyörimisessä. Menee windowed full screenissa ihan samalla tavalla kuin aiemminkin. Tuo 635GT on kyllä niin tajuttoman hidas, et 2010-luvun pelit nyt muutenkaan mitään graafista ilotulitusta tarjoa jos haluaa fps yli 20.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 811
Low-end fiiliksiä: työläppärillä intel i5-5200U ja hd5500 combolla 10-35fps ruuhkattomassa Dalaranissa, about kaikki low ja olisko toi 1600x900 windowed. Kotona melkein samanlainen kannettava mutta muistipalikat dualchannelissa, tarvii sillä kokeilla vielä.

Kyllähän tuolla vielä ne garrisonin yms päivittäiset hääräykset ja AH:t hoitaa. Rumalta kyllä näytti :D
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Intel AE G3258 (tuplaydin) ja 750Ti pyörittää vielä ihan mukavasti. Dalaraniin lataaminen saattaa tosin kestää yli minuutin (asennus vielä vanhalla 320gb HDDllä).

High/Good asetuksilla, 8x ans. 1920x1080 60hz
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Eikö kellään muulla tullut ongelmaa prepatchin jälkeen että fullscreen asetusta ei ole enää? on vain window tai windowed fullscreen.

Edit: Kuulemma se poistettiin pelistä. Aika outoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 150
Ajureista valittaa käynnistättäessä, mutta muuten ei ongelmia. (pelin sisällä välkkyy epäsopivat ajurit kuvake)

Muok.( Your computer is out of date.)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
891
Tuo vähän huvittavaan kun itsellä valittaa myös ja pyörii yhtä hyvin kuin ennen patcia eli en oo vaihtamassa ajureita.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Tietyillä peteillä on tietty specci, wowheadin linkin takaa löytyy lisää.

Beast Mastery Hunter Adapting to the Pre-Patch - Battle for Azeroth 8.0.1
Ah okei. :grumpy: Oli kyllä paljon paremmin ennen tätä päivitystä. Paljon kaikenlaisia hienoja taitoja oli lemmikeillä ja pystyi vaihtamaan speccejä. :itku:

Toihan on ihan perseestä että nyt laitettu lemmikeille tolleen noi specit.

Nyt ei ehkä voi käyttää enää suosikki lemmikkiä koska sen spec voi olla väärä nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 198
Viestejä
4 194 504
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom